Żyjemy w świecie, w którym jest nadmiar informacji i nietrudno o rozproszenie uwagi. Powszechny brak koncentracji, problemy z pamięcią powodują, że czujemy się wiecznie przytłoczeni i przeciążeni. Jesteśmy zmęczeni i zestresowani. Kluczem do mniej stresującego życia jest uporządkowanie naszego umysłu. Aby poznać różnego rodzaju sposoby i techniki jak poprawić pamięć, nastrój, mozliwości koncentracji i zwiększyć zapas enerii zapraszamy do zapoznania sie z odpowiednia lektura na ten temat. Polecamy w szczególności poradniki autorów takich jak: Daniel G. Amen, John C. Maxwell, Joseph Murphy zwłaszcza bestsellerowa Potęga podświadomości.
Nieznane paragrafy sukcesuJak efektywnie zarządzać własnymi myślami?Jak rozpoznać cuda, które dzieją się wokół nas?Kiedy rozpocząć naukę Prawa Przyciągania?Jak wspiąć się na szczyty szczęścia i spełnienia?Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?Spójrz z boku na taką scenkę -- rozpędzona lokomotywa świata pędzi w sobie tylko znanym kierunku. Kierunku, który Tobie odpowiada mniej niż średnio. I nagle za pomocą swojej wewnętrznej siły zmieniasz ułożenie torów kolejowych. Najpierw masz mały postój w Zadowoleniu, później mijasz piękne krajobrazy Miłości i Zdrowia, bez problemu przesiadasz się w Bogactwie i w końcu osiągasz swój cel -- stację zwaną Sukcesem.Myślisz, że to bajka? A czy nie chciałbyś przypadkiem żyć w takiej bajce? Czy jesteś gotów, by odkryć tajemnicę trwającego przez całe życie bogactwa i spełnienia? Cały sekret polega na tym, aby zacząć świadomie korzystać z uniwersalnego prawa Wszechświata, przyciągając rzeczy, ludzi i sytuacje, które Cię wspierają i za którymi tęsknisz. Jest to prawo, któremu i tak podlegasz, od kiedy tylko przyszedłeś na świat -- taka mentalna grawitacja. Wystarczy, że poznasz zasady i zaczniesz wykorzystywać ukrytą w nich moc, a wszystko, czego doświadczasz -- ludzie, których spotykasz, relacje, jakie nawiązujesz, Twoje dochody, marzenia i plany -- to wszystko zacznie współpracować, by wypełnić Twoje życie szczęściem.Drugie, rozszerzone wydanie kodeksu sukcesu zawiera test dotyczący Mocy Przyciągania, ćwiczenia mające na celu wprowadzenie w życie Prawa Przyciągania, inspirujące przykłady i inne dodatki. Dr Joe Vitale prezentuje jeszcze potężniejszą i bardziej efektywną formułę pięciu kroków. Bo tylko tyle dzieli Cię od bogactwa, szczęścia i sukcesu.
Poradnik dla aktywnych kobiet 50+, które chcą spełniać się zawodowo i ciągle rozwijać swoje umiejętności. Książka zawiera praktyczne wskazówki związane z dbaniem o budżet domowy. To także poradnik urodowy, w którym każda z nas pozna sekrety pielęgnacji ciała i włosów oraz sposoby na młody wygląd. Proponujemy także dietę i aktywności fizyczne dopasowane do wieku.
Ekstra! Kalendarz badań.
Ponad 80 procent czasu nie poświęcanego na sen spędzamy na autopilocie. Wszyscy znamy to uczucie: jedziemy samochodem w długą drogę i kiedy docieramy na miejsce – niewiele z tej podróży pamiętamy. To dlatego, że przy rutynowych czynnościach podświadomość przejmuje kontrolę, żeby oszczędzać energię: działamy na autopilocie. Dzieje się tak każdego dnia, kiedy jesteśmy w pracy, z bliskimi czy po prostu żyjemy swoim życiem.
„Obudź się!” to seria eksperymentów pomagających wyrwać się z tej pułapki. Od wspinaczki na drzewo po napisanie listu: masz przed sobą roczny zapas zapewniających dobrą zabawę doświadczeń, które zaangażują twoją wyobraźnię i pobudzą zmysły.
Wymykając się częściej spod władzy autopilota ruszysz w kierunku najlepszej wersji siebie, poczujesz się lepiej we własnej skórze i sprawisz, że każdy dzień będzie wyjątkowy.
Poradnik dla użytkowników Instagrama
Masz już konto na Instagramie i publikujesz swoje fotki, lecz liczba twoich fanów nie zmienia się. W poradniku znajdziesz praktyczne i sprawdzone rady, jak poprawić swój profil i zdobyć tysiące nowych obserwatorów na Instagramie.
Pięćdziesięciu sławnych Instagramowiczów odkrywa swoje sekrety: techniki fotograficzne, rodzaje opisów oraz style zarządzania kontem.
Tysiące porad, wspaniałe zdjęcia, bezcenna wiedza dla użytkowników Instagrama!
Każda porażka może być początkiem zwycięstwa!
Każde niepowodzenie – zawodowe czy osobiste – może stać się impulsem do rozwoju, jeśli tylko będziesz dysponować odpowiednimi narzędziami i nastawieniem, by przeistoczyć porażkę w źródło korzyści.
Na podstawie blisko pięćdziesięciu lat doświadczeń przywódczych dr Maxwell kreśli mapę sukcesu. Prowadzi ona przez jedenaście punktów, które wpisują się w DNA ludzi zdolnych odnosić sukcesy w obliczu problemów, porażek i strat:
Pokora – duch nauki
Fakty – fundament nauki
Odpowiedzialność – pierwszy krok nauki
Doskonalenie się – zasadniczy cel nauki
Nadzieja – motywacja do nauki
Przyswajanie wiedzy – ścieżka nauki
Przeciwności losu – katalizator nauki
Problemy – okazja do nauki
Złe doświadczenia – perspektywa sprzyjająca nauce
Zmiana – cena nauki
Dojrzałość – wartość nauki
W chwilach słabości nauka przychodzi z trudem. Gdy coś idzie nie tak, potrzeba nie lada samodyscypliny i siły woli, by ujrzeć w porażce możliwości oraz wiedzę, jaką ona ze sobą niesie. Dzieje się tak, ponieważ samo doświadczenie porażki nie jest cenne – największą wartość osiągniesz wtedy, gdy poddasz je analizie i wyciągniesz wnioski.
Gdy tylko poznałem Johna Maxwella, od razu wiedziałem, że wyznajemy te same wartości. Jemu zależy na ludziach, stara się im pomóc. Do skuteczniejszych form takiej pomocy zalicza się przekazywanie ludziom wiedzy o tym, jak można przezwyciężyć porażki i przeciwności losu. Opanowanie tej umiejętności spowodowało, że moje życie zupełnie się odmieniło. Dzięki lekturze książki Czasami się wygrywa… a czasami można się czegoś nauczyć ty również przyswoisz sobie tę cenną umiejętność. Gorąco polecam tę książkę.
Ben Carson, M.D.,neurochirurg dziecięcy i autor bestsellerów America the Beautiful oraz Cudowne ręce
Jak polubić samego siebie,
jak odzyskać poczucie celu,
jak nauczyć się w wiary w siebie,
jak odzyskać siłę,
jak nauczyć się być znów sobą,
jak odnaleźć się wśród ludzi,
jak nauczyć się myśleć pozytywnie,
jak zaprzyjaźnić się z własnym ciałem,
jak wyprostować poplątane emocje,
jak uporządkować chaos w duszy,
jak odzyskać wewnętrzną równowagę,
jak odnaleźć swoje miejsce w świecie,
jak porzucić dawne błędne przekonania,
jak odzyskać poczucie własnej wartości
i stać się wreszcie szczęśliwym człowiekiem.
Kurs pozytywnego myślenia.
Kurs nowego myślenia o sobie i o świecie.
Co miesiąc nowa książka z nowymi ćwiczeniami.
EFEKTYWNOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ
Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy.
- Peter F. Drucker
Jedna z najważniejszych książek Petera F. Druckera teraz w formie audio!
Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji, czy będzie nią biznes, agenda rządowa, laboratorium badawcze, szpital czy jednostka wojskowa. Tędy wiedzie droga do osiągnięć organizacji. Menedżerowie, pracując nad swoją efektywnością, podnoszą poziom osiągnięć całej organizacji. Zwiększają bowiem aspiracje - zarówno swoje własne, jak i innych. W rezultacie organizacja staje się zdolna nie tylko do lepszego funkcjonowania, ale i do robienia wielu różnych rzeczy, których nie robiła, a także do sięgania po nowe cele.
Książka ta próbuje przedstawić różne wymiary menedżerskich osiągnięć w takiej sekwencji, by zachęcić Czytelnika do nauczenia się skuteczności w zarządzaniu. Nie jest to oczywiście podręcznik - choćby dlatego, że jeśli nawet skuteczności może się ktoś nauczyć, to uczyć jej z pewnością nie można. Skuteczność nie jest bowiem „przedmiotem”, lecz kwestią dyscypliny.
***
Peter Drucker jeden z czołowych myślicieli, praktykujących i analizujących zarządzanie, autorytet świata biznesu. Uhonorowany w 2002 r. Medalem Wolności, najwyższym cywilnym odznaczeniem w Stanach Zjednoczonych, uchodzi za ojca współczesnego zarządzania. Napisana w 1966 r. książka Menadżer skuteczny do dzisiaj uważana jest za pozycję klasyczną i lekturę obowiązkową dla wszystkich, których interesują koncepcje zarządzania, innowacyjności, przywództwa, efektywności i przystosowywania się do zmian.
Bardzo niewielu ludzi potrafi jednocześnie dobrze gospodarować pieniędzmi i budować życie, które by ich zachwycało.
____________________________________
Doradca finansowy oraz certyfikowany trener sukcesu Beau Henderson proponuje nowe spojrzenie na kwestię budowania majątku i inwestowania. Powie ci o pieniądzach coś, czego nie usłyszysz od nikogo innego. Wyjaśni ci, czym pieniądze są i czy one mają służyć tobie, czy ty im. Przedstawi też wpływ pieniędzy na różne sfery twojego życia, w tym na twoje zdrowie, relacje z innymi ludźmi i działalność biznesową.
Nie ma znaczenia, jak się w tej chwili przedstawia stan twoich finansów. W każdej sytuacji możesz zdecydować się na dziesięć inwestycji i zastosować główną zasadę przedstawioną w tej książce, aby w ten sposób podnieść swoje finansowe IQ i wejść na ścieżkę, która prowadzi do budowania prawdziwego bogactwa oraz spuścizny dla przyszłych pokoleń. Co najlepsze, wcale nie jest to ani tak trudne, ani tak skomplikowane, jak się powszechnie wydaje.
Ta książka pomoże ci inaczej spojrzeć na świat, omawiając między innymi następujące kwestie:
• Jak mądrze gospodarować swoim stanem posiadania i tworzyć sobie warunki sprzyjające osiągnięciu sukcesu?
• Jak nakreślić mapę pieniędzy, która pozwoli ci się znaleźć w górnych 5 procentach?
• Jaki wpływ pieniądze mają na nasze relacje z innymi ludźmi?
• Jak przestać w kółko powtarzać te same błędy?
• Jak tworzyć portfel, który umożliwi nam osiągnięcie prawdziwego bogactwa?
• Jakie zależności występują między pieniędzmi a stanem naszego zdrowia?
• Jak osiągnąć bezcenny spokój ducha?
***
Beau Henderson przedstawił kwestię bogactwa w zupełnie nowym świetle, pomagając nam zrozumieć, czym jest tak naprawdę jego Bogate życie. Proponuje nam proste i skuteczne, głębokie, ale jednocześnie łatwe do realizacji, a nade wszystko spersonalizowane podejście do budowania bogactwa, które pozwoli nam nie marnować czasu i energii na inwestowanie zgodnie z cudzymi zasadami. Jeśli chcesz zaznać w życiu spełnienia, powinieneś koniecznie wysłuchać Beau.
Sean Smith, CEO, MVP Success Systems
Beau Henderson rozumie, na czym tak naprawdę polega bogate życie. Za sprawą jego programu w radiu WDUN mogliśmy poznać prawdziwych ludzi i ich prawdziwe historie o tym, jak rodzina, społeczność i finanse współistnieją obok siebie jako składniki bogatego życia.
Joel Williams, WDUN
Beau potrafi w jasny sposób wyłożyć różne koncepcje, które wielu ludziom wydają się skomplikowane lub zagmatwane. Zastanawiając się nad relacją z klientem, często posługujemy się hasłem „Poznać, polubić, zaufać”. Beau świetnie sobie z tym radzi, zwłaszcza zaś z tym, co w tym najtrudniejsze – czyli ze zdobywaniem zaufania.
Sharon O’Day
Beau to spełnienie marzeń każdego laika. Finanse to coś, na czym wielu ludzi po prostu się nie zna. Tymczasem ty, Beau, jesteś kimś, do kogo my – zwykli zjadacze chleba – możemy zwrócić się po pomoc i radę. Ty na pewno o nas zadbasz. To się w świecie doradców rzadko zdarza. Dziękuję Ci!
Danny Hagel
W dzisiejszym świecie finansów nie brakuje doradców, którzy twierdzą, że chcą nam pomóc. Beau Henderson mocno się jednak na tym tle wyróżnia, ponieważ jego program „bogatego życia” zakłada dopasowanie tej pomocy do indywidualnych potrzeb danego człowieka. Na coś takiego może się zdobyć tylko człowiek, który się nie boi ciężkiej pracy i jest gotów pomagać innym, nawet jeśli w zamian miałby się cieszyć wyłącznie sukcesem klienta. Beau Henderson to naprawdę ktoś, kto pomaga swoim klientom zmienić podejście do finansów i zacząć budować dobrobyt na solidnym fundamencie prawdziwych praw i zasad sukcesu.
Deana Baum, prezes i CEO, The Baum Group, LLC
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces.
Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego!
Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów.
Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie – pozytywnie nastawione zespoły i organizacje.
Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
„Malkontenctwo jest jednym z najpoważniejszych problemów współczesnego świata biznesu. Osłabia efektywność zespołów i całych organizacji, rodząc pogardę oraz niezdolność do adaptacji i zmiany zachowań. Nie narzekaj! Jona Gordona stanowi skuteczne antidotum”.
KEN FISHER, dyrektor generalny w Fisher Investments, felietonista magazynu „Forbes”, autor książki The Only Three Questions That Count
“Wymówki płyną zwykle z szatni przegranych. Nie narzekaj! Jona Gordona pokazuje, jak zapewnić sobie przewagę nad konkurencją”.
LOU HOLTZ, trener NFL
„W świecie, w którym, jak się zdaje, większość z nas widzi szklankę do połowy pustą, Jon Gordon nakreśla w Nie narzekaj! jasny plan, dzięki któremu każdy z nas może zmienić się na lepsze. Stosując podejście autora, możemy wyeliminować negatywne nastawienie z życia zawodowego i rodzinnego, a przez to zapewnić sobie bardziej produktywne i mniej stresujące środowisko życia i pracy”.
NATHAN WHITAKER, współautor książki Quiet Strength
***
JON GORDON jest autorem bestsellerów biznesowych i mówcą motywacyjnym, którego książki i wystąpienia od lat inspirują publiczność na całym świecie. Propagowane przez niego zasady zostały sprawdzone w praktyce przez liczne drużyny sportowe, w tym czołowe zespoły NFL i NBA, firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale i organizacje non profit. W jego dorobku autorskim znajduje się m.in. Autobus energii, uznany za bestseller przez magazyn „Wall Street Journal”, Obóz treningowy, The Shark and the Goldfish, The Seed, oraz Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację.
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich – czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, przeczytaj książkę Potęga osobistego uroku, a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny!
Ta książka jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im „tego czegoś” w kontaktach z innymi.
W Potędze osobistego uroku przedstawiono sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz – za każdym razem.
Jaka jest najważniejsza cecha charakteru, której potrzebujemy, gdy chcemy sobie kogoś zjednać, czy to w życiu zawodowym, czy osobistym?
To urok osobisty – umiejętność stworzenia specjalnej więzi z każdą osobą i sprawienia, że poczuje się ona w naszym towarzystwie jak ktoś naprawdę wyjątkowy.
Być może myślisz, że z urokiem osobistym trzeba się „urodzić”, ale jest on czymś, czego można się nauczyć, nawet jeśli niektórzy zostali nim naturalnie obdarzeni.
Brian Tracy i Ron Arden – autorytety w dziedzinie sukcesu osobistego i zawodowego – pomogli tysiącom ludzi osiągnąć rzeczy, o których ci nawet nie śmieli marzyć: bogactwo, karierę, udane związki i jeszcze więcej – wszystko to, co możemy zyskać dzięki urokowi osobistemu. W tym fantastycznym poradniku Tracy i Arden odkrywają przed nami tajemnice uroku osobistego i pokazują, co sami możemy zrobić, żeby stać się bardziej czarujący – w jednej chwili!
Potęga osobistego uroku zmieni twoje życie, bo dzięki tej książce nauczysz się, jak:
- przykuć uwagę i zdobyć zaufanie każdego już w ciągu kilku pierwszych sekund spotkania,
- uzyskać wsparcie ludzi, którzy pomogą ci osiągnąć twój cel,
- udoskonalić mowę ciała oraz techniki słuchania, które dadzą odczuć innym, że jesteś na nich skupiony,
- układać lepsze i ciekawsze przemówienia i prezentacje,
- radykalnie poprawić twoje zdolności negocjacyjne,
- rozkręcić interes i dostać awans w pracy,
- i wiele, wiele więcej!
W Potędze osobistego uroku znajdziesz szczegółowe objaśnienia, jak najbardziej czarujący ludzie udoskonalili swoje umiejętności, od prowadzenia rozmów z klientami po wejście na głębsze poziomy empatii dla swoich przyjaciół i bliskich oraz zrozumienia ich. Znajdziesz tu konkretne metody, które należy zastosować, żeby oczarować i mężczyznę, i kobietę.
BRIAN TRACY jest jednym z najlepszych trenerów sukcesu na świecie. Pracuje jako konsultant, trener i mówca dla ponad tysiąca firm. Ponad milion przedsiębiorców nauczyło się od niego sprzedaży, marketingu, negocjacji i perswazji. Jest autorem wielu bestsellerów na temat sukcesu osobistego i zawodowego, między innymi Focal Point, Eat That Frog! (Zjedz tę żabę!) oraz Goals. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
RON ARDEN, były aktor i reżyser, jest dzisiaj czołowym trenerem profesjonalnych mówców. Jego klienci to między innymi wielkie korporacje; urzędy miejskie, stanowe oraz agencje rządowe; politycy; dyrektorzy; postacie medialne oraz wiele innych osób i instytucji. Mieszka w San Diego w Kalifornii.
5poziomów przywództwa to najcenniejszy wkład Johna Maxwella w tej dziedzinie.
Jest to tekst klarowny, pomocny, inspirujący oraz gwarantujący wszystkim przywódcom
możliwość wypełnienia roli, którą Napoleon Bonaparte zdefiniował słowami:
„Określ rzeczywistość, a potem daj nadzieję”.
TIM SANDERS, były główny doradca Yahoo!,
autor książki Today We Are Rich
Cóż za bogactwo mądrości w kwestiach przywództwa i osobistego rozwoju! Książkę Johna
Maxwella 5 poziomów przywództwa uważam za najlepszą jak dotąd pracę w tej dziedzinie.
Na pewno spodoba się czytelnikom.
DICK VERMEIL, były główny trener Narodowej Ligi Futbolu
W przywództwie inspiracja jest równie ważna – jeśli nie ważniejsza – jak informacja. John
Maxwell oferuje jedno i drugie. Jego obecna książka mówi nie tylko o tym, jak wspinać się
po szczeblach kariery, lecz także motywuje do osiągnięcia najwyższego poziomu.
DAN T. CATHY, prezes i szef operacyjny Chick-fil-A, Inc.
John uczył naszych przywódców w Delcie zasad wyłożonych w książce 5 poziomów
przywództwa ze znakomitymi rezultatami. Jego wgląd i prezentacja cennych idei pomogły
nam wszystkim – niezależnie od zajmowanych stanowisk i reprezentowanego poziomu – w
zwiększeniu efektywności i jakości pracy. John jest dynamicznym specjalistą, kochającym
swoją dziedzinę wiedzy, od którego wszyscy możemy się uczyć.
ED BASTIAN, prezes Delta Air Lines
Czyta Tomasz Kućma
Naturalnie, że... naturalnie! Awokado, daktyle, spirulina, a obok nich swojska brzoza, pyłek pszczeli i kasza jaglana to tylko niektórzy z bohaterów tej książki. W świecie, który co i rusz wskazuje nam nowe diety, nowe składniki, nowe sposoby przygotowania potraw, warto skupić się na kilku produktach. Pewność, że jemy dobrze i zdrowo, unikając chemii i przetworzonej żywności, jest bezcenna. Przyprawy, kasze, rośliny są nieprawdopodobnym wręcz źródłem antyoksydantów, składników mineralnych i witamin. Warto skorzystać z bogactwa, którym tak szczodrze obdarza nas natura.
LAUREAT NAGRODY NOBLA 2017
Codziennie podejmujemy wiele decyzji, począwszy od inwestycji finansowych, wyboru szkoły, tego, co jemy, po sprawy, o które chcemy walczyć. Często decyzje te są nietrafione. Powodem jest to, że będąc ludźmi, jesteśmy podatni na wszelkiego rodzaju błędy, które mogą prowadzić do bolesnych pomyłek.
Na wieść o otrzymaniu nagrody Nobla Thaler złożył deklaracje „Postaram się wydać nagrodę w możliwie najmniej racjonalny sposób”, żartobliwie przedstawiając istotę swej teorii „szturchnięcia” (impulsu). Ludzie nie zachowują się racjonalnie, bo nie jesteśmy w stanie racjonalnie się zachowywać, kierujemy się własnymi, partykularnymi korzyściami, ale też jesteśmy w stanie uwzględnić fundamentalne wartości, a ponad to nie mamy cierpliwości, nie jesteśmy w stanie być zawsze zdyscyplinowani i racjonalni. Co jednak zrobić, by nasze wybory były racjonalne? O tym jest właśnie teoria szturchnięcia Thalera, która sprawia, że nie ma konfliktu między swobodą wyboru a przymusem. Libertariański paternalizm! Co należy zrobić, by ludzie podejmowali korzystne dla siebie decyzje? Szturchnąć ich! Koncepcja Thalera jest istotnym wsparciem w budowaniu m.in. pracowniczych programów emerytalnych czy opieki zdrowotnej. Ludzie potrzebują impulsów, szturchnięcia ich!
Pozycja rekomendowana przez : Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner oraz HR Polska
Patronat medialny: Dziennik Gazeta Prawna, BiznesTuba.pl
W tej książce swoimi doświadczeniami zechcieli się podzielić z Państwem doradcy, szefowie HR i specjaliści innych obszarów binzesowych takich firm jak: Volvo, Bosh, Credit Agricole Bank Polska SA, Luxoft, Kruk SA, PwC Poland&CEE, Provident, Travelplanet.
Praca stanowi efekt synergii, który został uzyskany poprzez połączenie wiedzy i doświadczenia 17 specjalistów z obszaru zarządzania ludźmi. Głównym celem książki jest przedstawienie problemu jednocześnie w makroskali, poprzez przegląd badań, oraz mikroskali z perspektywy konkretnego przypadku, ze wskazaniem na cel, przebieg, bariery i wnioski. Książka porusza siedem istotnych obszarów HRM: zmiana - jako wartości każdej firmy i kluczowego czynnika sukcesu, dobór pracowników, ich rozwój, oceny i zaangażowania. Ostatni rozdział jest próbą przedstawienia obecnego stanu poziomu działów HR w Polsce i zarysowania ich kierunku rozwoju.
Recenzja naukowa
Książka „Dylematy HR-owców” jest poświęcona ważnemu problemowi budowanie zespołu pracowników (kapitału ludzkiego) w przedsiębiorstwie w kontekście tworzenia i zarządzania wartością firmy w zmieniającym się otoczeniu. W procesie tym istotną rolę pełnią pracownicy działu HR. Książka jest efektem współpracy menedżerów działów HR międzynarodowych korporacji w Polsce i naukowców. Stanowi udane połączenie teorii i praktyki. Złożone problemy zostały zaprezentowany w sposób kompleksowy, a omówienie poszczególnych zagadnień cechuje się klarownością i przystępnością. Książka może być polecona szerokiemu kręgu odbiorcom zarówno do samodzielnego studiowania i samokształcenia jak również jako lektura uzupełniająca na studiach i szkoleniach z zakresu zarządzania.
Dr hab. Alina Daniłowska, profesor nadzwyczajny SGGW
Recenzja
„Dylematy HR-owców” to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce znaleźć inspirację i praktyczne narzędzia do zaplanowania i wdrożenia zmian. Autorzy w atrakcyjny i wnikliwy sposób przeprowadzają nas przez tematy ważne nie tylko dla HRu, ale i biznesu ogólnie. Bo czymże jest dojrzały HR, jak nie oczami i sercem biznesu; bo jak organizacje miałyby się rozwijać bez świadomego i odważnego HRu? Siedem rozdziałów to siedem wciągających historii o nas – HRowcach – i naszej codziennej pracy, o tym że każda strategia biznesowa potrzebuje naszego udziału i wsparcia. Szczerze polecam tę lekturę każdemu, kto chce budować mądre organizacje przyszłości.
Monika Pakulska , Director of HR and Operations
White & Case | M. Studniarek i Wspólnicy - Kancelaria Prawna sp.k.
Pakiet, w którego skład wchodzą:
Trener osobisty
Trener osobisty to codzienne spotkania z autorką i wykonywanie pod jej okiem kolejnych kroków w kierunku pełniejszego i szczęśliwszego życia. Czytelnik znajdzie tu wszystko, co jest potrzebne do wsparcia indywidualnego rozwoju.
Psychologia biznesu:
Prowadzisz biznes? Chcesz wiedzieć, jak to robić lepiej, wydajniej, z większą satysfakcją zarówno osobistą, jak i finansową?
Oto podręcznik dla każdego praktyka biznesu. Zawiera wiedzę o komunikacji, efektywności, gratyfikacji, psychologii zarządzania, ale też i psychologii rynku. Rozjaśnia wątpliwości, podpowiada, jak znajdować rozwiązania i dostrzegać więcej niż konkurencja. Uczy rozumnego podejścia do pracy i ludzi - pracowników, współpracowników, klientów.
A brand new vision for achieving human fulfilment from the NATIONAL BESTSELLING author of The Art of Possibility, Rosamund Stone Zander** Pathways to Possibility shows us that life is a story we tell ourselves, and that we have the power to change that story. In this powerful and inspiring book, family systems therapist and executive coach Rosamund Stone Zander invites readers to shed the childhood stories that hold us back, and enter a realm of true maturity and fulfilment, where limitless growth becomes possible. As children, we develop stories about how the world works, most of which get improved upon and amended over time. But some do not, even as we mature in other ways. Opinionated, self-centered and fear-driven, these child stories are the source of the behavioural and emotional patterns that hold us back. When we learn to identify and rewrite these stories, limitless growth becomes possible. She illuminates how breaking old patterns and telling a new story can transform not just our own lives, but also our relationships with others whether in a marriage, a classroom, or a business. Finally, she demonstrates how, with this new understanding of ourselves and our place within an interconnected world, we can take powerful action in the collective interest, and gain a sense of deep connection to the universe. This galvanizing book expands our notions of how much we can grow and change, whether we can affect others or the world at large, and how much freedom and joy we can experience. Stimulating and profound, it is the perfect companion to her beloved first book, The Art of Possibility
Porządkujemy ubrania w szafie, książki na półkach, dokumenty w pracy, ogródek koło domu. Ciekawe jednak, kto z nas pomyślał o poukładaniu swoich relacji z mężem, żoną, dziećmi czy rodzicami? Kto zrozumiał, że trzeba uporządkować własne emocje i zachowanie? Kto uświadomił sobie, jak bardzo potrzebuje wewnętrznego poukładania, naprawienia relacji
z samym sobą?
O tym, jak ważne są takie psychiczne porządki, przekonują autorzy tekstów, które prezentujemy w tej książce. Doskonałe terapeutki, specjaliści z różnych dziedzin psychologii, dają mnóstwo praktycznych wskazań, jak poukładać sobie życie. Proponują też wiele prostych narzędzi do autodiagnostyki. Oczywiście nie zastąpią one fachowej pomocy, ale
z całą pewnością pomogą zrozumieć własne zachowania, myśli i emocje.
Bywa, że żyjemy z kimś na co dzień i chcemy, aby nadal tak było, ale męczących różnic
i nieporozumień przybywa w niepokojącym tempie. Warto wtedy porozmawiać (uwaga – tylko o jednej sprawie!), jak pogodzić sprzeczne potrzeby, dążenia, interesy, zainteresowania, sposoby spędzania wolnego czasu, tak aby jednak wspólnie osiągnąć cel główny – pozostanie w związku. Sprawdza się podejście zadaniowe z maksymalną kontrolą emocji: co jest najważniejsze, a co dziesięciorzędne? Co trzeba koniecznie zrobić, a co można odpuścić? Na czym powinien polegać zdrowy kompromis, dzięki któremu obie strony zyskałyby to, na czym im najbardziej zależy? Jak pogodzić sprzeczne potrzeby? Kiedy upierać się przy swoim za wszelką cenę, a kiedy ulegać? A może da się znaleźć trzecie wyjście, które usatysfakcjonuje obie strony? Najłatwiej jest obrazić się i zabrać swoje gałganki na inne podwórko, ale podobne problemy dopadną nas w kolejnych związkach. Proponuję więc szczególnie uważnie dbać o ważne relacje, chyba że zdarzy się coś definitywnie przekreślającego związek.
Hanna Hamer, Warto porządkować życie, by nie przegapić tego, co ważne
Kolory: Szarzejemy. Czernie i biele wypełniają krajobraz, nasze mieszkania i szafy. Tymczasem jesteśmy stworzeni, by żyć wśród kolorów.
Kolory wpływają na samopoczucie i zdrowie. W białych pomieszczeniach częściej się mylimy i mamy migreny. Barwna architektura sprawia, że chętniej ze sobą rozmawiamy. W dobrze dobranym kolorystycznie ubraniu czujemy się bardziej pewni siebie.
Od kilkudziesięciu lat miasta, domy i ubrania tracą barwy, równocześnie gwałtownie rośnie sprzedaż leków antydepresyjnych. Bez kolorów jesteśmy jak emocjonalni ślepcy. Zauważyli to nawet Skandynawowie - mistrzowie czarno-białego minimalizmu i recept na dobre życie.
Norweska dizajnerka Dagny Thurmann-Moe alarmuje: najwyższy czas rozpocząć kolorową rewolucję. Na przykładach własnych projektów pokazuje, jak wykorzystywać kolory w architekturze, wnętrzach i własnej szafie by żyło nam się lepiej i przyjemniej.
Książeczki z serii „Magia Słowa” to absolutna nowość w ofercie Wydawnictwa SEVEN.
Na każdej jej stronie znajdziemy radosne impulsy, a gdzieniegdzie nawet smakowite przepisy.
Kolorowa, radosna, niepowtarzalna!
Aby oddać prawdziwą magię słowa nie są potrzebne wielkie
formaty i opasłe tomy. Ta kolorowa, maleńka książeczka jest na to dowodem.
Z każdej jej strony biją życiowe impulsy, mogące służyć za drogowskazy.
Kolorowa, życiowa, niepowtarzalna!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?