Dziś wszystko się zmieniło. W końcu zrozumieliśmy, z czym mamy do czynienia. Wszystko, czego my – wieśniacy – uczyliśmy się w szkole… wszystko, czego ludzie dowiedzieli się z gry… to były jedynie podstawy. Zabawa dla dzieci. Teraz jednak musimy wznieść się na zupełnie nowy poziom i rozpocząć treningi na serio. Bo na murze i za nim wciąż jesteśmy noobami.
Treningi stają się bardziej intensywne. Po ostatnim ataku mobów cała wioska przygotowuje się do kolejnej bitwy. Wzmacnia systemy obronne, tropi szpiega, szuka nowych sojuszników…
Ale Herobrine nic sobie z tego nie robi…
Czy Runt da z siebie na tyle dużo, by znaleźć się wśród pięciu najlepszych uczniów i zostać wymarzonym wojownikiem? Jedno jest pewne: razem z przyjaciółmi – Breeze, Maksem, Emerald i Stumpem – stanie do walki z największym zagrożeniem, z jakim kiedykolwiek miał do czynienia.
Jeszcze nie czas, by spoczął 8-bitowy wojownik! Bezoki jednoczy siły mroku, czarne chmury gromadzą się, by zagrzmieć gromem grozy. Drogi Runta i jego sprzymierzeńców się rozchodzą, bo ten, którego miał za wroga, a który okazał się dobrym kumplem, wyrusza w góry Ao z misją, by zagrać na nosie Herobrine'owi, rozpalając światło Nadziei. Runt i Breeze spotykają przyjaciół, których wcale się nie spodziewali zastać w Zatoce Puszczyka. Poznają prawdziwych Rycerzy Aetherii, odwiedzają opuszczoną wioskę elfów... Poznają też niezwykłą Przepowiednię dotyczącą ich losów i powiązań z pradawnymi bohaterami przeszłości. Dowiadują się, że czeka ich szkolenie w stolicy królestwa, wspaniałej Aetherii i nie za bardzo im się chce tam jechać... Tym bardziej, że wróg znienacka uderza na Wioskomiasto, paląc je Ogniem Próżni, który trawi nawet stal i kamień! Naszych bohaterów czekają epickie zmagania z przeważającymi siłami ciemności, walka z Underlordem i Czarnym Widmem. W decydującej chwili zatruta strzała sprawia, że na jaw wychodzi głęboko skrywana tajemnica Breeze...
To koniec. Wyglądało na to, że nasza wioska wkrótce przestanie istnieć. Nasza niesamowita wioska, ostatnia linia brony w promieniu tysięcy bloków, najzwyczajniej w świecie upadnie. Najbardziej absurdalne jest to, że moby nie miały z tym nic wspólnego. Do klęski przyczynił się jeden z najlepszych uczniów.Runt ma poważne kłopoty. Młody wojownik musi przetrwać jeden z najbardziej brutalnych ataków w historii i stanąć do walki ze znanym sobie uczniem. Jakby tego było mało, zostało mu już tylko kilka dni na przygotowanie się do sprawdzianu z redstone'u, a póki co nic jeszcze nie umie. Kiedy Lola, geniusz redstone'u, nieoczekiwanie dołącza do jego drużyny, problem wydaje się rozwiązany. Ale związana z tym dziwna sytuacja może kosztować Runta jego marzenia
Oswojony szlam. Uważona mikstura. Upiorny las, którego istnienia nie sposób wyjaśnić.Co zamierza zrobić dwunastolatek szkolony na wojownika?Kiedy Runt i jego przyjaciele przygotowują się do bitwy, stają przed największym wyzwaniem swojego życia i wcale nie chodzi tu o zombiaki wystrojone w zbroje (co swoją drogą jest dziwne). Runt zdobywa zupełnie nowego arcywroga, którego nic nie powstrzyma przed sięgnięciem po tytuł najlepszego wojownika w szkole. I, co gorsza, pojawia się jeszcze ta tajemnicza dziewczyna. Na szczęście dawni przeciwnicy mogą stać się sojusznikami, kiedy trzeba uratować szkołę przed podejrzanymi atakami mobów.Czy Runt i jego przyjaciele pokonają największego i najgorszego bossa mobów w historii?
Czwarty komiksowy tomik o kolejnej wyprawie bohaterów Minecrafta - najpopularniejszej na świecie gry. Runt i Blurb znów zabierają czytelników w podróż pełną niesamowitych przygód. Przyjazne ilustracje i przystępna fabuła - od tego warto zacząć przygodę z czytaniem.
Billy już wie, że stanowi ważną część Przepowiedni i ma do odegrania istotną rolę w misji ocalenia (co najmniej) trzech światów przed knowaniami Tego Bez Oczu. Teraz najważniejsze jest to, nawiązać współpracę z Runtem, ale przedtem nasz kotek poznaje udzielone mu przez Nether moce, pozostaje w Wioskomieście i stara się odnaleźć swoje miejsce pośród wojowniczek i wojowników Zagubionego Legionu... A jak wiadomo, życie w Wioskomieście nie jest spacerem po płatkach róż!Z ksiażki dowiadujemy się też niejednego o Wydarzeniu, zwanym Kataklizmem które zapoczątkowało nową erę w dziejach Minecraftii.
Pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski, który ośmiela się zostać wojownikiem Minecraft!12-letni wieśniak, który stał się wojownikiem musi wykorzystać swe umiejętności, by zmierzyć się z nowym zadaniem. Tym razem, by ocalić Villagetown, Runt wyrusza na niebezpieczną wyprawę poza mury miasta.
Kolejna przygoda Runta i Blurba w komiksowej odsłonie! Nie zabraknie w niej odważnych wyczynów, niebezpiecznych wyzwań i nowych bohaterów. A wszystko w scenerii dobrze znanej każdemu miłośnikowi Minecrafta.
Escape book prowadzi nas w mroczne czeluści przeklętej świątyni, która wyłoniła się z odmętów. Przedstawiamy książkę złożoną z wielu zagadek, wyzwań i zadań.Escape book ,,Przeklęta MEGAświątynia'' oparty jest na realiach najpopularniejszej z popularnych gier Minecrafta a jej autorem jest sam Cube Kid, twórca wiekopomnych Pamiętników 8-bitowego wojownika Runta i Kota Netheru Billy'ego. To gwarancja przygody, świetnej zabawy i przyjemnego główkowania w kubicznym klimacie.Byłeś noobem, jesteś wojownikiem. W złowrogiej pułapce zastawionej przez samego Herobrine'a musisz wykazać się śmiałością, determinacją, wytrwałością i przede wszystkim przemyślnością. Zdobywaj cenny ekwipunek, odkrywaj wszystkie tajemnice przeklętej świątyni! Nieustraszona Breeze rozpoczęła eksplorację, a Billy, kotek Netheru, gotów jest ci towarzyszyć. Nadeszła więc pora, abyś Ty, dzielny Runcie, spełnił swą obietnicę. Dobądź oręża i walcz!Ta książka to gra i labirynt. Oparta jest na prostych zasadach i sama Cię poprowadzi: w kolejnych podrozdziałach książka proponuje rozwiązania, które pozwolą Ci zmierzać dalej (ale jeśli popełnisz błąd, czasem zagonią w ślepy i cuchnący zaułek). Przykładowo: w paragrafie 66 masz do wyboru jeden z sześciu kubików: 52, 62, 59... (a Twój wybór decyduje o losach Twoich, świata i kota!), możesz też jednak udać się do Mineralium pod numer 58 lub eksplorować inną salę. Rozważnie podejmuj decyzje!
Chcąc odmienić swój marny los, młody wieśniak Runt, wyrusza na spotkanie przygody. Pod osłoną nocy opuszcza mury rodzinnego miasta w poszukiwaniu endermana. Zdaniem Runta pokonanie potwora jest konieczne, aby wreszcie stać się prawdziwym wojownikiem i udać się prosto do Enderu! Wbrew swym najśmielszym oczekiwaniom, w czasie wyprawy zaprzyjaźnia się nie tylko z wilkiem, ale również z podejrzanie zielonym nieznajomym... Bohaterowie wspólnie stawiają czoła czyhającym na nich niebezpieczeństwom. I choć nie każde starcie kończy się sukcesem, niezłomna drużyna wytrwale dąży do celu. Sami przekonajcie się, czy uda się go osiągnąć!
Runt i Blurp tym razem wpakują się w niezłe tarapaty! Kiedy cała wioska zombie będzie deptała im po piętach, niespodziewanie do ich drużyny dołączy pewna nietuzinkowa postać... Za jej namową główni bohaterowie udadzą się w podróż do Netheru w poszukiwaniu jednego z tamtejszych latających mobów Płomyka. Zdobycie jego płomiennej różdżki ma umożliwić bohaterom wytworzenie Oka Endera, a co za tym idzie aktywowanie portalu do samego Enderu! Chaotyczna bijatyka kończy się desperacką ucieczką i tylko cudem bohaterskiej ekipie udaje się osiągnąć cel wyprawy - ubić ogniste monstrum. Jednak to dopiero początek przygód tej wyjątkowej trójki a właściwie czwórki, bo towarzyszyć im będzie wierny wilk!
Niesforne kocie, który uwielbia się włóczyć po lesie, przechodząc przez tajemniczy portal trafia do mrocznego wymiaru noszącego złowrogą nazwę Nether... Okazuje się, że w świecie rządzonym przez odwieczne algorytmy nie ma przypadków. Kotek Billy (którego już poznaliśmy przelotnie pod imieniem Eebs w Ścieżce diamentu, czwartej części Pamiętnika 8-bitowego wojownika) ma do spełnienia nadzwyczajną misję, a w tym celu otrzymuje niezwykłe moce. Czy przyjaźń z ghastem to dobry pomysł, kiedy się jest małym kotkiem? Chociaż może nie tak zupełnie małym... I co ważniejsze: czy niebieski futrzak zdoła ocalić trzy światy oraz swoich kocich kumpli?
Pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski, który ośmiela się zostać wojownikiem Minecraft!12-letni wieśniak, który stał się wojownikiem musi wykorzystać swe umiejętności, by zmierzyć się z nowym zadaniem. Tym razem, by ocalić Villagetown, Runt wyrusza na niebezpieczną wyprawę poza mury miasta.
Dziś wszystko się zmieniło. W końcu zrozumieliśmy, z czym mamy do czynienia. Wszystko, czego my wieśniacy uczyliśmy się w szkole wszystko, czego ludzie dowiedzieli się z gry to były jedynie podstawy. Zabawa dla dzieci. Teraz jednak musimy wznieść się na zupełnie nowy poziom i rozpocząć treningi na serio. Bo na murze i za nim wciąż jesteśmy noobami.Treningi stają się bardziej intensywne. Po ostatnim ataku mobów cała wioska przygotowuje się do kolejnej bitwy. Wzmacnia systemy obronne, tropi szpiega, szuka nowych sojusznikówAle Herobrine nic sobie z tego nie robiCzy Runt da z siebie na tyle dużo, by znaleźć się wśród pięciu najlepszych uczniów i zostać wymarzonym wojownikiem? Jedno jest pewne: razem z przyjaciółmi Breeze, Maksem, Emerald i Stumpem stanie do walki z największym zagrożeniem, z jakim kiedykolwiek miał do czynienia.
To koniec. Wyglądało na to, że nasza wioska wkrótce przestanie istnieć. Nasza niesamowita wioska, ostatnia linia brony w promieniu tysięcy bloków, najzwyczajniej w świecie upadnie. Najbardziej absurdalne jest to, że moby nie miały z tym nic wspólnego. Do klęski przyczynił się jeden z najlepszych uczniów.
Runt ma poważne kłopoty. Młody wojownik musi przetrwać jeden z najbardziej brutalnych ataków w historii i stanąć do walki ze znanym sobie uczniem. Jakby tego było mało, zostało mu już tylko kilka dni na przygotowanie się do sprawdzianu z redstone’u, a póki co nic jeszcze nie umie. Kiedy Lola, geniusz redstone’u, nieoczekiwanie dołącza do jego drużyny, problem wydaje się rozwiązany. Ale związana z tym dziwna sytuacja może kosztować Runta jego marzenia…
Pierwszy tom popularnej serii opowiadającej o przygodach ośmiobitowego wojownika.To pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski, który marzy o karierze słynnego wojownika.Opowieść rozpoczyna się, kiedy Runt, dwunastoletni bohater, ma wybrać swój przyszły zawód w szkole Minecraftii. Do wyboru ma niezbyt emocjonujące opcje: farmer, crafter (rzemieślnik), górnik. Tak naprawdę jednak noob marzy o tym, by zostać bohaterem tak jak jego ukochany bohater, Steve. Kiedy dowiaduje się, że pięciu najlepszych uczniów w szkole ma szansę rozpocząć kurs wojowniczy, bierze się ostro do roboty!
Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Dla fanów gry Minecraft i Dziennika Cwaniaczka
Najtańsze na rynku książki ze świata Minecrafta
Dwa tomy w październiku, dwa w listopadzie, kolejne w 2019!
Drugi tom popularnej serii opowiadającej o przygodach 8-bitowego wojownika.
Pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski.
Kontynuacja przygód Runta, wieśniaka, który został wojownikiem.
Oswojony szlam. Uważona mikstura. Upiorny las, którego istnienia nie sposób wyjaśnić. Co zamierza zrobić dwunastolatek szkolony na wojownika?
Kiedy Runt i jego przyjaciele przygotowują się do bitwy, stają przed największym wyzwaniem swojego życia – i wcale nie chodzi tu o zombiaki wystrojone w zbroje (co swoją drogą jest dziwne). Runt zdobywa zupełnie nowego arcywroga, którego nic nie powstrzyma przed sięgnięciem po tytuł najlepszego wojownika w szkole. I, co gorsza, pojawia się jeszcze ta tajemnicza dziewczyna. Na szczęście dawni przeciwnicy mogą stać się sojusznikami, kiedy trzeba uratować szkołę przed podejrzanymi atakami mobów. Czy Runt i jego przyjaciele pokonają największego i najgorszego bossa mobów w historii?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?