Pełnokrwiste, mroczne fantasy z wampirami w roli głównej - historia pełna intryg, błyskawicznych zwrotów akcji, spektakularnych prób wytrzymałości i mrożących krew w żyłach starć z przeciwnikami. Nie zabraknie także sercowych rozterek i rozpalających wyobraźnię scen miłosnych - słowem wszystkiego, co powinien mieć bestseller.Idealna lektura dla miłośników kultowych serii o wampirach, która zachwyci czytelników cyklu Akademia wampirów, a także fanów Zmierzchu, Pamiętników wampirów, serialu Czysta krew, bestsellerów Jennifer Armentout oraz fanów serialu Wednesday.W planach kolejne dwa tomy serii. Trwają także prace nad scenariuszem serialu!Główny bohater - osiemnastoletni Dillon Halloran - jest pół wampirem, pół człowiekiem, czyli dhampirem. Mieszka z ojcem na głębokiej irlandzkiej prowincji i nie zdaje sobie sprawy z tego, że oprócz świata zwykłych śmiertelników istnieje mroczna, tajemnicza rzeczywistość, w której rządzą wampiry. Nie może uwierzyć, kiedy ojciec oświadcza mu, że ma rozpocząć naukę w wyjątkowej szkole - akademii wampirów w Albinen, w szwajcarskich Alpach. To życzenie jego matki - pochodzącej ze znamienitego rodu tajemniczej wampirzycy, która z niewyjaśnionych przyczyn zniknęła tuż po jego urodzeniu.Albinen to elitarna akademia, przeznaczona dla wybranych, najlepszych (i najbogatszych) potomków wielkich wampirzych rodów. Dillon początkowo nie odnajduje się w tym "światowym" towarzystwie i to nie tylko dlatego, że ma niewielkie pojęcie o wampirzej etykiecie i brak mu pieniędzy, ale też dlatego, że nie ma bladego pojęcia o piciu krwi, lataniu, wampirzych walkach i politycznych rozgrywkach. Wie tylko, że jako mieszaniec - dhampir - jestwyjątkowy, jest atrakcją, a zarazem dziwolągiem, który ma stanowić przedmiot tajnych badań.Wkrótce wychodzi na jaw, że chłopak dysponuje wyjątkowymi mocami i niejeden wpływowy wampir próbuje się go pozbyć, bo zagraża dotychczasowemu porządkowi. Dillon, który odnajduje swoją właściwą naturę, nie zamierza łatwo się poddać. Po jego stronie staną przyjaciele i ukochana dziewczyna, a także tajemniczy protektorzyZanurz się w nowej paranormalnej serii, która dostarczy ci emocji i dużo dobrej zabawy!
Marzysz o tym, żeby rysować tak jak graficy Minecrafta Ten zeszyt ćwiczeń to 80 stron pokrytych specjalną siatką, na której możesz ćwiczyć rękę w szkicowaniu minecraftowych kształtów. Znajdziesz w nim także wiele przykładowych rysunków oraz krótki wstęp objaśniający krok po kroku, w jaki sposób łączyć ze sobą bloki uniwersum Minecrafta. Dzięki temu zrozumiesz zasady rządzące perspektywą, a wtedy nic cię nie powstrzyma przed tworzeniem własnych modeli Na niezliczone sposoby, tak samo jak w grze!
Jeszcze nie wiesz, o co chodzi w tej zabawie? Tutaj poznasz jej zasady, ale też różne sztuczki i triki, żeby skuteczniej walczyć.
Fortnite – wielki przebój ostatnich lat wśród gier komputerowych. Na kolejnych stronach tego nieoficjalnego przewodnika poznasz jego największe sekrety oraz wgryziesz się w najważniejszy tryb – Battle Royale. Odkryjesz też najpopularniejsze taktyki i zawsze aktualne zasady rządzące bitwami. A jeśli włożysz odrobinę wysiłku w trening, wkrótce zaczniesz odnosić pierwsze drobne sukcesy. Kto wie, może przetrwasz do samego końca starcia i obwołają cię królewskim zwycięzcą?
O co chodzi w tej zabawie? Na malowniczej wyspie położonej pośrodku oceanu ląduje stu graczy. Czasami tworzą kilkuosobowe drużyny, częściej wszyscy działają w pojedynkę i… po prostu starają się przeżyć (czytaj: zabić pozostałych). Wymaga to refleksu i celnego oka, ale nie tylko. Liczy się też znajomość terenu, umiejętność szybkiego budowania, wreszcie wybrania zwycięskiej taktyki i konsekwentnego wcielania jej w życie. Dodatkową trudność stanowi burza, która stopniowo ogranicza pole walki i tym samym uniemożliwia jej unikanie.
KRÓTKA HISTORIA ŚWIATA – dzieje gier battle royale w pigułce. PODSTAWY ZABAWY – o co chodzi z autobusem bojowym, wyspą i przerażającą burzą. SPRZĘT, OSPRZĘT I GADŻETY – do czego służą jabłka i jak korzystać z mikstury osłony. TAJEMNICE MAPY – gdzie szukać bitki, a gdzie świętego spokoju. RADY I PORADY – tajemnice skutecznej walki. WARTO WIEDZIEĆ –ciekawostki związane z grą.
Wiktoriański Londyn. Rodzice Emily zaginęli w Północnej Godzinie w tajemniczym świecie magii i potworów wymyślonym przez dzieci i zatrzymanym w czasie. Emily uzbrojona jedynie w drugie śniadanie i skłonność do gadulstwa wyrusza do Północnej Godziny w towarzystwie jeża Hoggina. Tropiona przez krwiożercze bestie, szuka swoich bliskich w mieście Nocnego Ludu. Ale żeby ich uratować, musi najpierw odkryć zaskakującą prawdę. Jaki rodzinny sekret wiąże ją z Północną Godziną i czy Emily zdoła uratować oba światy, zanim skończą się jej kanapki?
Wielu fanów Minecrafta chce się nauczyć rysować tak jak graficy ich ulubionej gry. Ten zeszyt ćwiczeń to 96 stron pokrytych specjalną dwukolorową siatką, na której możesz ćwiczyć rękę w szkicowaniu minecraftowych kształtów. Krótki wstęp podpowiada, jak się do tego zabrać. Przykładowe rysunki rozrysowano krok po kroku i pokazano, w jaki sposób łączyć ze sobą bloki uniwersum Minecrafta. Dzięki temu zrozumiesz zasady rządzące perspektywą, a wtedy nic cię nie powstrzyma przed tworzeniem własnych modeli Na niezliczone sposoby, tak samo jak w grze!
Niezależnie od tego, czy jesteś zapalonym graczem gotowym do poznania najnowszej gry, nowicjuszem w świecie Robloxczy rodzicem próbującym dowiedzieć się czegoś więcej, ta książka jest podstawowym przewodnikiem po świecie gry Roblox.Poznasz podstawy i odkryjesz tajemnice tej generowanej przez użytkowników internetowej platformy gier społecznościowych.
Dziś wszystko się zmieniło. W końcu zrozumieliśmy, z czym mamy do czynienia. Wszystko, czego my wieśniacy uczyliśmy się w szkole wszystko, czego ludzie dowiedzieli się z gry to były jedynie podstawy. Zabawa dla dzieci. Teraz jednak musimy wznieść się na zupełnie nowy poziom i rozpocząć treningi na serio. Bo na murze i za nim wciąż jesteśmy noobami.Treningi stają się bardziej intensywne. Po ostatnim ataku mobów cała wioska przygotowuje się do kolejnej bitwy. Wzmacnia systemy obronne, tropi szpiega, szuka nowych sojusznikówAle Herobrine nic sobie z tego nie robiCzy Runt da z siebie na tyle dużo, by znaleźć się wśród pięciu najlepszych uczniów i zostać wymarzonym wojownikiem? Jedno jest pewne: razem z przyjaciółmi Breeze, Maksem, Emerald i Stumpem stanie do walki z największym zagrożeniem, z jakim kiedykolwiek miał do czynienia.
To koniec. Wyglądało na to, że nasza wioska wkrótce przestanie istnieć. Nasza niesamowita wioska, ostatnia linia brony w promieniu tysięcy bloków, najzwyczajniej w świecie upadnie. Najbardziej absurdalne jest to, że moby nie miały z tym nic wspólnego. Do klęski przyczynił się jeden z najlepszych uczniów.
Runt ma poważne kłopoty. Młody wojownik musi przetrwać jeden z najbardziej brutalnych ataków w historii i stanąć do walki ze znanym sobie uczniem. Jakby tego było mało, zostało mu już tylko kilka dni na przygotowanie się do sprawdzianu z redstone’u, a póki co nic jeszcze nie umie. Kiedy Lola, geniusz redstone’u, nieoczekiwanie dołącza do jego drużyny, problem wydaje się rozwiązany. Ale związana z tym dziwna sytuacja może kosztować Runta jego marzenia…
Kolejne przygody małego naukowca i jego dwóch robotów.
W trzecim tomie książki prosto z listy bestsellerów „New York Timesa” Franek Einstein, genialny dziecięcy naukowiec i wynalazca, oraz jego przyjaciel Watson, Klank, autokonstrukt o sztucznej inteligencji, i Klink, niemal autokonstrukt o sztucznej prawie-inteligencji, znowu rywalizują z ich kumplem z klasy i odwiecznym wrogiem, Tobiaszem Edisonem. Tym razem Franek wynajduje specjalny pas, który pozwala ewoluować w… inne gatunki.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?