Oferta wyprzedażowa: prezentowane egzemplarze są z uszkodzeniami mogą to być porysowane lub troszkę uszkodzone okładki, zagięcia, zżółknięciami, zbite narożniki itp.
Pierwsza powieść w serii nowego mistrza brytyjskiego kryminału. „Poznajcie inspektora Raya Drake’a. Oto nowy, nakreślony ostrym piórem bohater, z mocno obciążonym sumieniem, pełen tajemnic i win”. „SUNDAY TIMES” „Jednym mocnym uderzeniem Mark Hill dołączył do najwyższych rangą autorów londyńskich kryminałów. Piorunujący debiut, ambitna powieść”. „CRIME TIME” Kocham was najbardziej na świecie. Dlatego muszę was zabić… Inspektor Ray Drake przez trzydzieści lat uciekał przed przeszłością. I sądzi, że mu się udało. Jest szanowany w pracy, właśnie dostał pochwałę za rozwiązanie trudnej sprawy seryjnych zabójstw. Ale przeszłość go dogania, żeby odebrać mu to, co kocha najbardziej na świecie... Tuż obok komisariatu zostaje zamordowana cała rodzina. Nazwisko ofiar uruchamia w Drake’u sygnał ostrzegawczy. A na miejscu zbrodni znajduje wiadomość – przeznaczoną specjalnie dla niego. To pierwsze z serii zagadkowych okrutnych morderstw, które wstrząsają Londynem. Śledztwo prowadzi młoda podwładna Drake’a, detektyw Felicity Crowley. I od początku ma wrażenie, że jej podziwiany szef usiłuje jej przeszkodzić. Nie wie, że inspektor Drake rozpoczyna własną grę. Zrobi co w jego mocy, żeby powstrzymać zbrodnie. I posunie się jeszcze dalej, żeby ukryć prawdę... „Mroczny kryminał z mrocznymi postaciami. Bohater Hilla nie jest krystalicznie czysty ani moralny. Ale gdy kłamstwo przeplata się z prawdą, nic nie jest właściwym wyborem”. „BOOKSELLER” MARK HILL to brytyjski dziennikarz, scenarzysta i producent radiowy – laureat dwóch nagród muzycznych Sony. W 2017 roku napisał psychologiczny kryminał Ja nie wybaczam. Jeszcze przed wydaniem w Anglii prawa do publikacji kupili najwięksi wydawcy w Europie. To pierwsza powieść z inspektorem Drakiem.
Oferta wyprzedażowa: prezentowane egzemplarze są z uszkodzeniami mogą to być porysowane lub troszkę uszkodzone okładki, zagięcia, zżółknięciami, zbite narożniki itp.
„Kryminały Kjella Erikssona to najwyższe osiągnięcia gatunku”. Henning Mankell „Każdego nowego szwedzkiego pisarza kryminalnego reklamuje się dziś jako następcę Stiega Larssona. Przy Erikssonie ten numer nie przejdzie, bo to jeden z nauczycieli autora Millennium”. Piotr Bratkowski „Newsweek Polska” Nagiego ciała wyłowionego z rzeki pod Uppsalą nie sposób zidentyfi - kować. Ślad, jaki pozostał na ramieniu, to za mało – morderca wyciął cały tatuaż nożem... Inspektor Ann Lindell rozpoczyna śledztwo. Trop prowadzi do modnej restauracji „Dakar”. O jej właścicielu krążą różne plotki. Podobno kiedyś handlował narkotykami, ale nigdy mu nic nie udowodniono. Wydaje się, że wszyscy w „Dakarze” mają coś do ukrycia. Wspólnik właściciela, ekscentryczny kucharz, kelnerka – pogrążona w depresji i samotna, młody pomywacz z Meksyku. Ale czy wśród nich jest morderca? Ann, choć przytłoczona własnymi problemami, zagłębia się w ich życie i odkrywa plątaninę kłamstw, niejasnych powiązań, ciemnych spraw z przeszłości i nieprzemijającej rozpaczy, która prowadzi do zbrodni…
Ukryta wśród wzgórz i wrzosowisk spokojna wioska na południu Anglii.
Idealne miejsce dla kogoś, kto sam chce się ukryć. Jak Clara Benning.
Młoda weterynarz czuje się tu bezpieczna. Rzadko widuje ludzi. I ciekawskie spojrzenia na swoją okrutnie okaleczoną twarz.
Nagle jej samotność zostaje brutalnie przerwana. U sąsiadów, w łóżeczku dziecka jest wąż... A Clara o wężach wie wszystko.
Lecz to dopiero początek. Węże atakują w kolejnych domach. A potem umiera pierwszy człowiek. Ale Clara wie, że to nie wąż był zabójcą...
W wiosce narasta strach. Ożywają budzące grozę pogłoski o pradawnym rytuale i tragicznym pożarze sprzed lat. Pytania Clary odbijają się od muru milczenia… Nawet gdy morderca uderza znowu.
Clara musi przełamać swoje własne lęki, by razem z policjantem i ekscentrycznym ekspertem herpetologiem zaangażować się w śledztwo, które staje się coraz bardziej niebezpieczne i coraz bardziej osobiste.
I odsłania przerażającą historię nienawiści i zemsty...
Prawdy nie pogrzebie czas. Ani zbrodnia…
Siglufjörur – mroczne miasteczko na krańcu Islandii. Tu nikt nie ufa nikomu, a samotność przytłacza jak arktyczna noc.
Ari Thór, młody policjant, niedoszły ksiądz z bolesną przeszłością, musi tu walczyć ze zbrodnią równie często, jak z samym sobą…
A teraz Siglufjörur zaatakował zabójczy wirus. Jest odcięte od świata kwarantanną. Ludzie zamknęli się w domach, na pustych, zalanych deszczem ulicach wyje wiatr. Ari Thór jest sam wobec niepokojącej tajemnicy:
Pewien mężczyzna przyniósł mu starą rodzinną fotografię. Chciał się dowiedzieć, kim jest jedyna nieznajoma postać. Ari Thór musi wydostać się z miasta, by odkryć, co stało się pół wieku temu nad odludnym fiordem, w odosobnionym domu, gdzie mieszkały dwa małżeństwa.
Pomóc mu może tylko Ísrún, dziennikarka, która już kiedyś mu pomogła. Lecz Ísrún jest w dalekim Reykjaviku i prowadzi własne, coraz bardziej przerażające śledztwa w sprawie porwania dziecka i zabójstwa syna polityka. Mimo to angażuje się w zagadkę śmierci młodej kobiety sprzed lat.
Trzy sprawy, trzy zbrodnie... I ta sama pewność, że dawne winy nie umierają i mają dramatyczny ciąg dalszy…
Pierwsza powieść w serii nowego mistrza brytyjskiego kryminału.
„Poznajcie inspektora Raya Drake’a. Oto nowy, nakreślony ostrym piórem bohater, z mocno obciążonym sumieniem, pełen tajemnic i win”. „SUNDAY TIMES”
„Jednym mocnym uderzeniem Mark Hill dołączył do najwyższych rangą autorów londyńskich kryminałów. Piorunujący debiut, ambitna powieść”. „CRIME TIME”
Kocham was najbardziej na świecie. Dlatego muszę was zabić…
Inspektor Ray Drake przez trzydzieści lat uciekał przed przeszłością.
I sądzi, że mu się udało. Jest szanowany w pracy, właśnie dostał pochwałę za rozwiązanie trudnej sprawy seryjnych zabójstw. Ale przeszłość go dogania, żeby odebrać mu to, co kocha najbardziej na świecie...
Tuż obok komisariatu zostaje zamordowana cała rodzina. Nazwisko ofiar uruchamia w Drake’u sygnał ostrzegawczy. A na miejscu zbrodni znajduje wiadomość – przeznaczoną specjalnie dla niego.
To pierwsze z serii zagadkowych okrutnych morderstw, które wstrząsają Londynem. Śledztwo prowadzi młoda podwładna Drake’a, detektyw Felicity Crowley. I od początku ma wrażenie, że jej podziwiany szef usiłuje jej przeszkodzić. Nie wie, że inspektor Drake rozpoczyna własną grę. Zrobi co w jego mocy, żeby powstrzymać zbrodnie. I posunie się jeszcze dalej, żeby ukryć prawdę...
„Mroczny kryminał z mrocznymi postaciami. Bohater Hilla nie jest krystalicznie czysty ani moralny. Ale gdy kłamstwo przeplata się z prawdą, nic nie jest właściwym wyborem”. „BOOKSELLER”
MARK HILL to brytyjski dziennikarz, scenarzysta i producent radiowy – laureat dwóch nagród muzycznych Sony. W 2017 roku napisał psychologiczny kryminał Ja nie wybaczam. Jeszcze przed wydaniem w Anglii prawa do publikacji kupili najwięksi wydawcy w Europie. To pierwsza powieść z inspektorem Drakiem.
Policjant i adwokat. Bracia i rywale.
Muszą wybrać pomiędzy prawem a rodziną,
żeby nie powtórzyła się tragedia sprzed lat.
Joe Parker to najbardziej błyskotliwy obrońca w Manchesterze.
Sam Parker – najbardziej nieustępliwy detektyw manchesterskiego wydziału zabójstw.
Na obu ciąży nierozwikłane morderstwo ich siostry przed piętnastu laty.
I obaj są zaangażowani w sprawę seryjnych zabójstw, które teraz wstrząsają miastem...
Sam usiłuje schwytać sprawcę zbrodni. Joe broni klienta oskarżonego o ich popełnienie. Obaj stoją na straży prawa – po przeciwnych stronach. A przynajmniej tak się wydaje do chwili, gdy przeszłość wdziera
się w ich życie. Nic już nie jest oczywiste – ani intencje, ani motywy. Pewne jest jedno: tylko razem mogą zapobiec kolejnej zbrodni. I kolejnej tragedii, która uderzy w ich rodzinę…
Mistrzyni szwedzkiego kryminału porównywana
z Camillą Läckberg
Najbardziej malowniczy zakątek Szwecji, lasy pod Hagfors. Październikowy ranek. Podczas polowania pada strzał. Ginie jeden z myśliwych. Jego trzynastoletnia córka znika...
Nieszczęśliwy wypadek czy morderstwo?
Dwadzieścioro uczestników polowania. Wszyscy są podejrzani.
Wśród nich jest szefowa policji i ojciec młodej dziennikarki Magdaleny
Hansson….
I to właśnie ona wpada na trop przeoczony przez policję. Jest na urlopie macierzyńskim, związek z mężczyzną jej życia przeżywa kryzys, a mimo to – a może właśnie dlatego? – angażuje się w śledztwo na własną rękę. I odkrywa, że zabity miał wiele sekretów i wielu wrogów. A każdy z nich miał motyw, żeby zabić – z zemsty, zawiści, rozpaczy…
Seria z Ann Lindell nagrodzona przez
Szwedzką Akademię Literatury Kryminalnej
„Każdego nowego szwedzkiego pisarza kryminalnego reklamuje się
dziś jako następcę Stiega Larssona. Przy Erikssonie ten numer nie
przejdzie, bo to jeden z nauczycieli autora MILLENIUM”.
Piotr Bratkowski „NEWSWEEK POLSKA”
„Kryminały Kjella Erikssona to najwyższe osiągnięcia gatunku”.
Henning Mankell
Okrutne gwiazdy nocy
Wybitny znawca Petrarki wychodzi z domu i nie wraca. Trzy pozornie
niepowiązane morderstwa posuwają Ann trop. Wiedzie w przeszłość
ofiar. I ujawnia szokujące tajemnice rodziny profesora, naznaczone
zbrodnią i obłędem…
Kamienna cisza
Badacz z firmy farmaceutycznej znika. Jego żona i córeczka giną przejechane
przez niezidentyfikowany samochód. Ann odkrywa, że życie
zaginionego skrywało tajemnice groźne dla wszystkich, którzy je poznali…
Przeszłość czeka
Kim jest i za co się mści prześladowca osiemdziesięcioczteroletniego
noblisty? Śledztwo prowadzi Ann w przeszłość – profesora i jej własną.
KJELL ERIKSSON, jeden z największych szwedzkich mistrzów kryminału,
zdobył międzynarodową sławę, nawet w USA. Szwedzka
Akademia Literatury Kryminalnej uhonorowała w bezprecedensowy
sposób jego serię z Ann Lindell. Aż 9 z 10-ciu tomów otrzymało nagrodę
lub nominację dla najlepszego kryminału roku.
Kjell Eriksson ukazuje mroki ludzkiej duszy, maluje psychologiczne
portrety ludzi nie zawsze z „czystym kontem”, i miasta – Uppsali,
jakiej nie znamy. Tam prowadzi swoje śledztwa Ann Lindell, jedna
z ulubionych bohaterek literackich w Szwecji – młoda, ładna i zbyt
często działająca na własną rękę świetna detektyw, która nie potrafi
poukładać swojego życia prywatnego.
Powraca bohater Milczenia lodu i Milczenia nocy – bestsellerów
numer 1 Amazonu!
„Pierwszorzędny klasyczny kryminał noir pisany wyjątkową islandzką
wrażliwością”. Lee Child
„Jónasson tchnął nowe życie w skandynawski noir”. „SUNDAY EXPRESS”
Siglufjör?ur, rybackie miasteczko na najdalszym północnym krańcu
Islandii, odcięte od świata, zasypane śniegiem, pogrążone w ciemności
arktycznej nocy albo w nieznośnym świetle arktycznego lata.
Ari Thór znalazł tu pierwszą pracę po szkole policyjnej. Kiedyś studiował
filozofię i teologię, ale nie został księdzem. Miał zbyt dużo
wątpliwości, za sobą zbyt bolesną przeszłość.
Lecz Siglufjör?ur to nie jest dobre miejsce dla kogoś, kto nie pogodził
się ze swoim życiem. Zimowy mrok odbiera siły, samotność przytłacza
jak zaspy śniegu. Tu wszyscy wiedzą o sobie wszystko i wszyscy
milczą. Nikt nie ufa nikomu, zwłaszcza obcym, takim jak Ari Thór –
targany rozterkami młody policjant, który równie często musi walczyć
ze zbrodnią, jak z samym sobą.
Na brzegach spokojnego fiordu w północnej Islandii, w jasną letnią
noc brutalnie pobito na śmierć człowieka. Kiedy chmura popiołów
z ostatniej erupcji wulkanicznej zamienia całodobowy arktyczny letni
dzień w ciemność, młoda reporterka wyjeżdża z Reykjaviku, żeby na
własną rękę przeprowadzić śledztwo. Nie wie, że stawką jest życie
niewinnej osoby.
Ari Thór i jego koledzy z komisariatu w Siglufjör?ur zmagają się z coraz
bardziej kłopotliwą sprawą, a osobiste dramaty doprowadzają
ich do ostateczności. Jakie tajemnice miał zabity i co ukrywa młoda
reporterka? Gdy milczące, niewypowiedziane koszmary z przeszłości
zagrożą im wszystkim, a ciemność się pogłębi, zacznie się wyścig
z czasem, żeby znaleźć zabójcę, zanim znowu ktoś zginie…
„Ragnar Jónasson po mistrzowsku opowiada o ludziach i zbrodni,
uczuciach i samotności”. „SUNDAY EXPRESS”
RAGNAR JÓNASSON to islandzkie odkrycie światowej literatury kryminalnej.
Pisarskiego rzemiosła uczył się, tłumacząc powieści Agathy
Christi e. Milczenie lodu rozpoczynające cykl Mroczna wyspa
lodu ukazało się w małym wydawnictwie, bez reklamy i marketi ngu.
Mimo to powieść wyniosła autora na pierwsze miejsce listy Amazonu
i została nominowana do presti żowej amerykańskiej nagrody Barry
Award. „Independent” uznał ją za jeden z ośmiu najlepszych kryminałów
2015. Milczenie nocy i Zaćmienie potwierdziły pozycję autora
w światowej czołówce autorów kryminałów.
Telewizyjne prawa do cyklu z Arim Thórem kupił brytyjski producent
On The Corner, zdobywca Oscara i Bafta Award.
Ragnar Jónasson mieszka w Reykjaviku z żoną i dwiema córkami. Na
co dzień pracuje jako prawnik i wykładowca prawa autorskiego.
„Inspirowana niesamowitym mitem, budząca dreszcz,
hipnotyzująca powieść autorki, która zmienia oblicze
literatury kryminalnej”. Tess Gerritsen
Wyspy Szetlandzkie, dwieście kilometrów na północ od Szkocji. Tora
Hamilton, młoda lekarka, czuje się na tych ponurych, omiatanych
wiatrem skalistych pustkowiach obca i zagrożona. Jej mąż, choć tu
się urodził, wraca w rodzinne strony po raz pierwszy od dwudziestu
lat. Mówi, że tu będzie jej dobrze, że będą mogli żyć spokojnie i szczęśliwie
i spełnić swoje marzenie.
Pewnego dnia na torfowisku obok ich domu Tora znajduje zakopane
zwłoki kobiety – zamordowanej tuż po urodzeniu dziecka, z wyciętym
sercem i wyrytymi na plecach tajemniczymi znakami. Takimi,
jakie widnieją w ich piwnicy. Takimi, jakie widywała już na wyspie…
Policja szybko zamyka sprawę, więc Tora rozpoczyna śledztwo na
własną rękę, choć wszyscy, nawet mąż, usiłują ją od tego odwieść.
Ale odkrywa kolejne ofiary. I domyśla się, kto może być następną.
A potem dostaje pierwsze makabryczne ostrzeżenie...
SHARON BOLTON jest jedną z najbardziej znanych, lubianych i cenionych
brytyjskich autorek psychologicznych literackich kryminałów.
Jej wydawane w 18 krajach powieści są laureatkami najważniejszych
międzynarodowych nagród: CWA Gold Dagger, Barry Award, International Thriller Writers Best First Novel oraz francuskiej Prix du Polar.
W 2014 otrzymała nagrodę CWA Dagger in the Library przyznawaną
za całokształt twórczości przez brytyjskie Stowarzyszenie Pisarzy Kryminałów.
Jej debiutancka powieść Sacrifice, finalistka nagród International
Thriller Writers Best First Novel, Mary Higgins Clark i Prix du Polar,
została zekranizowana.
„Kryminały Kjella Erikssona to najwyższe osiągnięcia gatunku”.
Henning Mankell
„Każdego nowego szwedzkiego pisarza kryminalnego reklamuje się
dziś jako następcę Stiega Larssona. Przy Erikssonie ten numer nie
przejdzie, bo to jeden z nauczycieli autora Millennium”.
Piotr Bratkowski „Newsweek Polska”
Nagiego ciała wyłowionego z rzeki pod Uppsalą nie sposób zidentyfi -
kować. Ślad, jaki pozostał na ramieniu, to za mało – morderca wyciął
cały tatuaż nożem...
Inspektor Ann Lindell rozpoczyna śledztwo. Trop prowadzi do modnej
restauracji „Dakar”. O jej właścicielu krążą różne plotki. Podobno
kiedyś handlował narkotykami, ale nigdy mu nic nie udowodniono.
Wydaje się, że wszyscy w „Dakarze” mają coś do ukrycia. Wspólnik
właściciela, ekscentryczny kucharz, kelnerka – pogrążona w depresji
i samotna, młody pomywacz z Meksyku. Ale czy wśród nich jest
morderca?
Ann, choć przytłoczona własnymi problemami, zagłębia się w ich życie
i odkrywa plątaninę kłamstw, niejasnych powiązań, ciemnych spraw
z przeszłości i nieprzemijającej rozpaczy, która prowadzi do zbrodni…
Na czym polega tajemnica tak spektakularnego sukcesu Ragnara Jónassona?Milczenie nocy to nie tylko kryminał według najlepszych wzorów skandynawskiego noir. Jónasson po mistrzowsku opowiada o ludziach i zbrodni, uczuciach i samotności. Jego bohater Ari Thór nie jest klasycznym, cynicznym albo znużonym detektywem czy oficerem śledczym. To niepogodzony z życiem młody policjant, niedoszły ksiądzi filozof, który równie często musi walczyć ze złem, jak z samym sobą.Noc to zła pora dla prawdy. W ciemności jej kształt może zabićSiglufj rdur małe rybackie miasteczko na północy Islandii jest jak pułapka. Wciśnięte w głęboki fiord, rzadko widzi słońce. Zimą przychodzi noc polarna, której mrok odbiera siły. Jedyna droga, którą można stąd uciec, prowadzi przez stary tunel zasypany śniegiem aż do wiosny. Tu wszyscy wiedzą o sobie wszystko i milczą. Nikt nikomu nie ufa, zwłaszcza obcym, takim jak Ari Thór Arason, który przyjechał tu zaraz po szkole policyjnej z ReykjavikuSzef miejscowej policji został śmiertelnie postrzelony w środku nocy, w opuszczonym domu na skraju miasteczka. To miał być Ari ThórWkrótce ginie następny człowiek, a w internecie pojawiają się szczegółowe informacje o tym, co robi policja. Ktoś dużo wie i jest bardzo blisko policji albo blisko ofiary. Trop prowadzi w świat tajemnic miejscowej elity...Ari Thór, mimo że jego własne życie znowu jest na zakręcie, uparcie zbiera fakty, które w końcu zaczynają układać się w obraz okrutnej prawdy...
Przerażające i hipnotyzujące! S.J. Bolton zmienia oblicze literatury kryminalnej. Tess GerritsenLacey Flint, młoda policjantka z tajemniczą przeszłością, zafascynowana postaciami seryjnych morderców, tym razem wciela się w rolę ofiaryUniwersytet Cambridge sceną zbrodni doskonałych: morderstw bez mordercy. Ofiary zabijają się sameUniwersytetem Cambridge wstrząsa seria tajemniczych samobójstw.Już kilkanaście dziewczyn odebrało sobie życie w bardzo gwałtowny, krwawy, makabryczny sposób. Doktor Evi Oliver, uniwersytecki psychiatra, podejrzewa, że to nie zbieg okoliczności...Do Cambridge przyjeżdża z Londynu Lacey Flint. Prowadzi śledztwo, udając studentkę. Niebawem ktoś zaczyna ją straszyć, wykorzystując jej najskrytsze lęki.Wkrótce Lacey zaczynają dręczyć te same niepokojące koszmary, o jakich mówiły dziewczyny, zanim odebrały sobie życie...
„Kryminały Kjella Erikssona to najwyższe osiągnięcia gatunku”.
Henning Mankell
Uppsala, maj, środek nocy. Jedna z głównych ulic zostaje zdemolowana. Okna wystawowe rozbite. W jednym ze sklepów leży ciało chłopaka. Policja nie potrafi znaleźć sprawcy ani motywów. Ktoś jednak sądzi,
że może znać odpowiedź. Ale czy odważy się powiedzieć, co widział tej nocy?
Ann Lindell właśnie wróciła z urlopu wychowawczego. Teraz trafi a w sam środek sprawy bardziej zagadkowej, niż sądzono. Musi zmierzyć się nie tylko z mordercą, ale i z przesądami mieszkańców Uppsali. A wkrótce odbiera niepokojący telefon od mężczyzny, którego kiedyś kochała…
KJELL ERIKSSON, jeden z największych szwedzkich mistrzów kryminału, zdobył międzynarodową sławę, nawet w USA. Szwedzka Akademia Literatury Kryminalnej uhonorowała w bezprecedensowy sposób jego serię z Ann Lindell. Aż 9 z 10-ciu tomów otrzymało nagrodę lub nominację dla najlepszego kryminału roku.
Kjell Eriksson ukazuje mroki ludzkiej duszy, maluje psychologiczne portrety ludzi nie zawsze z „czystym kontem”, i miasta – Uppsali, jakiej nie znamy. Tam prowadzi swoje śledztwa komisarz Ann Lindell, jedna z ulubionych bohaterek literackich w Szwecji – młoda, ładna i zbyt często działająca na własną rękę świetna detektyw, która wciąż nie potrafi poukładać swojego życia prywatnego.
Inspektor Kari Vaara nie pracuje już w helsińskim wydziale zabójstw został szefem tajnej jednostki do walki z przestępczością zorganizowaną. Ta wiadomość poraża jego ukochaną żonę w dwa dni po narodzinach ich córeczki.Lecz jest jeszcze gorsza wiadomość u jej męża wykryto guza mózgu. Jego specgrupa robi porządki w mieście: włamują się do domów dilerów, odbierają gangsterom narkotyki, gotówkę i nielegalną broń.Działają poza prawem i są nietykalni, nawet dla komendanta głównego policji.Idylla kończy się jednak, gdy Vaara dostaje polecenie od samego ministra spraw wewnętrznych. Ma znaleźć sprawców zabójstwa deputowanej do Europarlamentu, miłośniczki czarnuchów. Jej odciętą głowę przesłano do organizacji somalijskich imigrantów...Vaara natrafi a na kolejne sprzeczne tropy. I odkrywa, że zabójstwo eurodeputowanej wiąże się z niezakończonym śledztwem w sprawie porwania, byłym żołnierzem Legii Cudzoziemskiej, fińskimi neonazistamii z jego żoną Kate.
Kobieta, która przychodzi do komisariatu w Uppsali, żeby zgłosić zaginięcie, jest wyniosła i arogancka. Jej zimne oczy i zacięty wyraz twarzy zdają się mówić: na pewno nie znajdziecie mojego ojca, ponieważ jesteście bandą niekompetentnych partaczy poprzebieranych w mundury.Jej ojciec, wybitny naukowiec, znawca Petrarki, zniknął trzy dni temu. Mieszkał tylko z nią, od lat nie utrzymywał z nikim kontaktów. Kobieta nie ma pojęcia, co się mogło stać
Inspektor Kari Vaara już nie dowodzi tajną policyjną specgrupą do walki z przestępczością zorganizowaną, która wprowadzała w Helsinkach swoje porządki. Popełniali przestępstwa, żeby walczyć z przestępstwami.Byli nietykalni. Przywłaszczyli sobie dziesięć milionów euro, wplątali się w świat politykiTeraz Vaara już nie może pracować. Żona, przerażona jego brutalnością,odeszła. Zamknął się w domu, bojąc się własnej niekontrolowanej agresji. Ale ktoś zaczyna na niego polować. Ktoś, kto wie o nim wszystkoTrop prowadzi wysoko, a rozgrywka staje się śmiertelnie niebezpieczna.Tym bardziej, że Vaara nie zamierza rezygnować z metod, jakiestosowała jego specgrupa.
Każdego nowego szwedzkiego pisarza kryminalnego reklamuje
się dziś jako następcę Stiega Larssona. Przy Erikssonie
ten numer nie przejdzie, bo to jeden z nauczycieli autora
Millennium”. „NEWSWEEK POLSKA”
Szanowany polityk z Uppsali wychodzi z zebrania rady miejskiej i...
znika. Nikt – rodzina, znajomi, policja – nie wie, co się stało. Dwanaście
lat później ktoś spotyka go w Indiach pod innym nazwiskiem...
Były szef i mentor Ann Lindell, który kiedyś prowadził poszukiwania
zaginionego polityka, skłania ją do wznowienia śledztwa – w tej
i w innej nierozwiązanej sprawie sprzed lat: brutalnego zabójstwa
poruszającego się na wózku starca, zagorzałego nazisty.
Tymczasem w pobliżu Öregrund morze wyrzuca na brzeg odciętą kobiecą
stopę. To znaczy, że Ann musi rozpocząć jeszcze jedno dochodzenie
– boleśnie blisko miejsca, gdzie mieszka mężczyzna, którego
kiedyś kochała. W odizolowanej osadzie, zamieszkanej przez zadziwiająco
wielu samotnych mężczyzn...
Trzy sprawy łączą się tak jak przeszłość i teraźniejszość, splatając
dziesięciolecia i życiorysy ludzi naznaczone historią i winami dziedziczonymi
przez pokolenia. Stare grzechy wciąż obciążają sumienia.
Stare zbrodnie nie umierają i mają swój przerażający ciąg dalszy...
KJELL ERIKSSON, jeden z największych szwedzkich mistrzów kryminału,
zdobył międzynarodową sławę, nawet w USA. Szwedzka Akademia
Literatury Kryminalnej uhonorowała w bezprecedensowy
sposób jego serię z Ann Lindell. Aż 9 z 10-ciu tomów otrzymało nagrodę
lub nominację dla najlepszego kryminału roku.
Kjell Eriksson ukazuje mroki ludzkiej duszy, maluje psychologiczne
portrety ludzi nie zawsze z „czystym kontem”, i miasta – Uppsali, jakiej
nie znamy. Tam prowadzi swoje śledztwa komisarz Ann Lindell,
jedna z ulubionych bohaterek literackich w Szwecji – młoda, ładna
i zbyt często działająca na własną rękę świetna detektyw, która wciąż
nie potrafi poukładać swojego życia prywatnego.
Światowy bestseller mistrza szwedzkiego kryminału.Powieść z komisarz Ann Lindell z serii nagrodzonejprzez Szwedzką Akademię Literatury Kryminalnej.Kryminały Kjella Erikssona to najwyższe osiągnięcia gatunku.HENNING MANKELLWyróżnienie przychodzi nieoczekiwanie. Osiemdziesięcioczteroletniprofesor Bertram von Ohler wraca z porannego spaceru i dowiadujesię, że otrzymał Nagrodę Nobla w dziedzinie medycyny. Wiadomośćwywołuje burzę emocji na spokojnej uliczce zamożnej podmiejskiejdzielnicy Uppsali. Ohler ma wielu wrogówKtoś obrzuca jego dom kamieniami. Ktoś podrzuca do skrzynki pocztowejczaszkę. Chuligańskie wybryki? Tak twierdzi policja. Ale incydentystają się coraz bardziej niebezpieczne...Sprawą zajmuje się komisarz Ann Lindell. Śledztwo prowadzi jąw przeszłość Ohlera i jej własną. W jej rodzinne strony, gdzie ożywająwyrzuty sumienia i niespełniona miłość. Gdzie podąża ślademkogoś, kto chce zniszczyć profesora...KJELL ERIKSSON, jeden z największych szwedzkich mistrzów kryminału,zdobył międzynarodową sławę, nawet w USA. SzwedzkaAkademia Literatury Kryminalnej uhonorowała w bezprecedensowysposób jego serię z Ann Lindell. Aż 9 z 10-ciu tomów otrzymało nagrodęlub nominację dla najlepszego kryminału roku.Kjell Eriksson ukazuje mroki ludzkiej duszy, maluje psychologiczneportrety ludzi nie zawsze z czystym kontem, i miasta Uppsali,jakiej nie znamy. Tam prowadzi swoje śledztwa Ann Lindell, jednaz ulubionych bohaterek literackich w Szwecji młoda, ładna i zbytczęsto działająca na własną rękę świetna detektyw, która nie potrafipoukładać swojego życia prywatnego.
Najszybciej sprzedający się debiut 2014 w Anglii: prawie 300 000 egzemplarzy w ciągu 4 miesięcyWielowymiarowy, zaskakujący thriller psychologiczny, którego nie będziesz w stanie odłożyć. TESS GERRITSENCo tak naprawdę wiemy o tych, których najbardziej kochamy?Listopad. Dni robią się krótsze. Zimno mi przez cały czas, ale jej może być zimniej. Wieczorem pies dygocze. W pokoju się ściemnia, zapalam ogień na kominku, płomienie wabią mnie, smutek bucha żarem, płonie i syczy w głowie.Gdybym tylko. Gdybym tylko słuchała. Gdybym tylko patrzyła. Gdybym tylko mogła zacząć od nowa, dokładnie rok temuRot temu córka Jenny, piętnastoletnia Naomi, nie wróciła do domu ze szkolnego przedstawienia. Policyjne poszukiwania nic nie dały.Idealny świat Jenny świetnej lekarki, szczęśliwej żony wziętego neurochirurga, kochającej matki trojga wspaniałych dzieci zaczyna się rozpadać. Wciąż szuka córki, obsesyjnie usiłując zrozumieć, co się stało. I odkrywa szokującą prawdę o swojej idealnej rodzinie. I o sobie samejJANE SHEMILT jest lekarzem internistą. Ukończyła również podyplomowe studia kreatywnego pisarstwa. Fenomenalny sukces odniosła powieścią Zanim zniknęła, w której porusza temat tabu: czy matka naprawdę zna swoją córkę. Książka była najszybciej sprzedającym się debiutem roku 2014 w Anglii. Prawa do wydania kupili wydawcy w 12 krajach.Powieść Drowning Lesson, wydana w Anglii jesienią 2015, spotkała się z równie entuzjastycznym przyjęciem.Jane Shemilt mieszka w Bristolu z mężem, profesorem neurochirurgii, i pięciorgiem dzieci.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?