Nastoletnia Saya zostaje brutalnie zamordowana, zaś jej oprawcy zaledwie kilka lat później wychodzą na wolność. Wakaru, brat ofiary, nie mogąc się z tym pogodzić, postanawia wymierzyć sprawiedliwość na własną rękę. Niestety jego plan zawodzi i ciężko ranny chłopak trafia do szpitala. Gdy w końcu dochodzi do siebie, ze zdumieniem odkrywa, że zdobył nie zwykłą umiejętność… Po zaśnięciu jest w stanie świadomie wnikać w cudze sny! Co więcej, jego czyny względem nawiedzanych osób zostawiają trwałe efekty w rzeczywistości. Czyżby Wakaru właśnie posiadł narzędzie do popełnienia zbrodni doskonałej?
Jeśli chcesz pozbyć się krwiożerczej bestii, grasującej w Twoim mieście – koniecznie wynajmij do jej usunięcia maga z Fairy Tail. Jeśli chcesz się pozbyć miasta – zrób dokładnie to samo! Choć gildia ta działa po stronie dobra, doniesienia o spustoszeniach, za które są odpowiedzialni, regularnie zajmują pierwsze strony gazet, bulwersując społeczeństwo. Ale Lucy się tym nie przejmuje. Nie wyobraża sobie, że mogłaby wstąpić do innej gildii. Tak – Lucy też jest magiem, ale nie rzuca piorunami, nie sprowadza deszczu ani nie tańczy z wilkami. Zbiera klucze. Przy ich pomocy jest w stanie przywołać z innego wymiaru gwiezdne duchy, które potrafi w różnej mierze kontrolować. Los chciał, że pewnego dnia zostaje uratowana z opresji akurat przez maga ze swojej ulubionej gildii, niejakiego Natsu Dragneela, który obiecuje zabrać ją do siedziby Fairy Tail. I choć wyobrażenia dziewczyny przegrywają konfrontację z rzeczywistością, teraz nie ma już odwrotu. Jej wielka przygoda w świecie magii, miecza i ogoniastej wróżki właśnie się zaczęła…
Rinko to pewna siebie niezależna kobieta, która z pozoru ma wszystko – wymarzoną karierę, własne biuro, a nawet osobistą asystentkę! Mimo to wieczory, zamiast w ramionach księcia z bajki, spędza na zakrapianych posiadówkach z dwiema najlepszymi przyjaciółkami, wymieniając ploteczki oraz snując alternatywne scenariusze... własnego życia! Jednak pewnego dnia, niespodziewanie spada na nią brutalna prawda – ma już trzydzieści trzy lata i wciąż jest singielką! Czując na karku oddech nadciągającego staropanieństwa, kobieta uroczyście przysięga znaleźć sobie męża!
Nadszedł moment, w którym po dwunastu latach wyłączone zostaną serwery kultowej gry online "Yggdrasil". Jeden z graczy, wcielający się w postać potężnego maga o ciele ożywionego szkieletu, szczególnie nie potrafi pogodzić się z tym faktem. Loguje się w dniu wyłączenia gry i postanawia doczekać północy w siedzibie swojej gildii. Wspomina dobre czasy i nieudolnie stara się wyprzeć fakt, że wcześnie rano będzie musiał wstać do pracy. Gdy jednak nadchodzi wyczekiwany moment, zaczyna się dziać coś dziwnego. Będący do tej pory elementem systemu NPC zaczynają żyć własnym życiem, a do tej pory wirtualny świat staje się aż nadto prawdziwy. Nasz bohater zostaje uwięziony w ciele swojego straszliwego awataru. To nie jest kolejna opowieść o szlachetnym chłopcu próbującym wrócić do swojego świata. To początek legendy potężnego, mrocznego maga, który adaptuje ten potworny świat na swój nowy dom.
Księżniczka Yona, córka władcy państwa Koka, nigdy nie miała poważnych zmartwień. Dość powiedzieć, że za swoje największe nieszczęście uważała fakt, że jej kuzyn, Soo-won, w którym skrycie się podkochiwała, nie traktował jej poważnie. Gdy więc młodzieniec przybył do pałacu, aby wziąć udział w uroczystości na cześć szesnastych urodzin księżniczki, ta nie posiadała się z radości. Jednak to właśnie tej nocy cały jej świat miał lec w gruzach. Soo-won zamordował jej ojca, a następnie próbował zabić również Yonę. Od niechybnej śmierci uratował ją młody generał, a zarazem przyjaciel księżniczki, Son Hak. Jednak ucieczka z pałacu to dopiero początek. Czy Yona zdoła odnaleźć w sobie dość siły, aby zmierzyć się z okrutną rzeczywistością i odzyskać władzę?
Yuki żyje w świecie wypełnionym ciszą. Jednak mimo iż jest osobą niesłyszącą, dość dobrze odnajduje się w otaczającej ją rzeczywistości. Pewnego dnia poznaje w autobusie Itsuomiego – przystojnego chłopaka, który ratuje ją z niezręcznej sytuacji. Wkrótce okazuje się, że obydwoje studiują na tej samej uczelni. Im więcej zaś Yuki dowiaduje się na temat nowego kolegi, tym bardziej jest nim zafascynowana. Itsuomi dużo podróżuje, zna wiele języków – wydaje się uosobieniem wszystkiego, co jest poza jej zasięgiem. Jak więc zareaguje, gdy chłopak wyzna, że to jej świat tak bardzo chciałby poznać?
Eiji Urashima to nieporadny, nieśmiały wobec kobiet student. Pewnego dnia ku swojemu wielkiemu zdziwieniu budzi się u boku ślicznej koleżanki z uczelni. Okazuje się, że zaczęli ze sobą chodzić, po tym jak Eiji pobił osiłka, który zaczepił dziewczynę. Problem w tym, że chłopak nic z tego nie pamięta. A konkretniej – nic z ostatnich trzech dni. Tymczasem w mieście zaczyna dochodzić do brutalnych morderstw, które do złudzenia przypominają styl zmarłego przed kilkunastu laty seryjnego mordercy. Czy to możliwe, aby te dwie sprawy miały ze sobą coś wspólnego? A może to tylko paranoja Eijiego wywołana faktem, że luki w jego pamięci zaczynają mu się zdarzać coraz częściej…
"Nie chcę, żebyś tak uroczą stronę siebie pokazywał komukolwiek oprócz mnie".Toki, najstarszy z piątki rodzeństwa, po śmierci ojca musiał bardzo wcześnie pójść do pracy, żeby utrzymać rodzinę. Jego rodzina miała wobec niego tylko jedno życzenie – "Żyj tak, żebyś był szczęśliwy". Gdy jego matka ponownie wychodzi za mąż, Toki postanawia wreszcie spełnić to życzenie i zapisuje się do liceum zaocznego. Poznaje tam Akirę, byłego aktora dziecięcego i przyjaciela swojego młodszego brata. Akira jest bardzo wylewny i opiekuńczy, a przy nim Toki w końcu może być sobą i na chwilę zapomnieć o odpowiedzialności, jaka na nim ciąży. Im więcej czasu ze sobą spędzają, tym bardziej chce, żeby Akira został dla niego kimś więcej, niż tylko kolegą...
Trzy tysiące lat temu, gdy na tronie Chin zasiadł dobry i mądry król Chū, dolinie Żółtej Rzeki wróżono długie lata dobrobytu. Jednak wszystko przepadło, kiedy władca pojął za żonę równie piękną, co okrutną Dakki, jedną z xianren, nieśmiertelnych istot o wyjątkowych mocach. Pod rządami bezlitosnej królowej kraj pogrążył się w chaosie… Aby przywrócić równowagę w świecie ludzi, przywódca wszystkich xianren wysłał swojego ucznia, Taikōbō, z misją pokonania i zapieczętowania dusz aż 365 demonów na usługach Dakki. W obliczu przeważających sił wroga, Taikōbō będzie musiał znaleźć sprzymierzeńców gotowych na wszystko... Przed Wami epicka, pełna intryg, humoru i fabularnego rozmachu przygoda, w której ludzie, nieśmiertelni i demony toczą bój o losy tego świata!
Akira Gunji to licealista, który prowadzi całkiem zwyczajne życie. Do czasu, gdy wracając pociągiem ze szkoły zostaje bez ostrzeżenia uprowadzony przez staruszkę, której z pleców... wyrastają macki! Okazuje się, że kobieta jest jedną z pozaziemskich istot, które od lat w ukryciu rezydują na naszej planecie. Podczas gdy Akira próbuje pojąć, czego właśnie był świadkiem, zjawia się członek oddziału policji ds. kosmitów, by aresztować przybyszkę. Co więcej, okazuje się nim być Sho Tenkubashi – chłopak, który uczęszcza do tej samej szkoły co Akira!
Kajko i Kokosz pojawili się na łamach trójmiejskiej popołudniówki "Wieczór Wybrzeża" w 1972 i stali się jednymi z najbardziej rozpoznawalnych bohaterów polskiej popkultury. Cykl Janusza Christy (1934-2008) opowiada o dwóch wojach - dzielnym i rozważnym Kajku oraz żarłocznym i nieco samolubnym Kokoszu, którzy bronią Mirmiłowa oraz przeżywają mnóstwo zabawnych przygód. ZŁOTA KOLEKCJA to wyjątkowa, jubileuszowa edycja z okazji 50-lecia serii. Kolekcja składa się z sześciu tomów, w których zebrane zostaną wszystkie komiksy "Kajko i Kokosz" - w kolejności chronologicznej i poddane renowacji kolorystycznej. Dodatkiem do każdego albumu jest obszerne posłowie Krzysztofa Janicza, zawierające wiele cennych informacji i ciekawostek o historii serii oraz samym Januszu Chriście. Czytelnicy znajdą też liczne archiwalne zdjęcia, okładki, ilustracje i szkice.Tom trzeci kolekcji zawiera długą historię "WOJE MIRMIŁA" w pierwotnej wersji gazetowej z odcinkami nigdy wcześniej niepublikowanymi w albumach oraz krótki komiks "PASOWANIE". Komiks poprzedza wstęp redaktora naczelnego Klubu Świata Komiksu Tomasza Kołodziejczaka, a w posłowiu Krzysztof Janicz opowiada o odejściu rysownika z "Wieczoru Wybrzeża". Album uzupełniają legendarny wywiad-rzeka "JANUSZ CHRISTA - WYZNANIA SPISANE" oraz unikatowy komiks "KALAFIT".
Wszędzie, dokładnie w tej samej chwili, każdy na Ziemi otrzymuje dżina i jedno życzenie.
WITAJCIE W ŚWIECIE… OŚMIU MILIARDÓW DŻINÓW.
Kiedy ludzie na całej planecie zaczynają wypowiadać najcudaczniejsze i najszczersze życzenia, świat zmienia się na zawsze, a ludzkość – wraz z nim. My śledzimy losy ósemki bohaterów, którzy znajdują się w położonym w Detroit barze, gdy na świecie pojawiają się dżiny.
Wszyscy próbują radzić sobie z nadziejami, strachem, marzeniami i życzeniami przez pierwsze osiem sekund… pierwsze osiem godzin… aż ostatecznie… kolejne osiem stuleci.
Niniejszy tom zawiera wszystkie osiem zeszytów nowatorskiej, uznanej przez krytyków, bestsellerowej serii, której autorami są Charles Soule (Undiscovered Country, Star Wars, Letter 44) i Ryan Browne (Curse words, God hates astronauts). Oprócz tego znajdziecie tu obszerne materiały dokumentujące powstanie tej historii, projekty postaci i wiele innych dodatków. AMAZON STUDIOS pracuje obecnie nad filmem fabularnym i wykorzystaniem świata Ośmiu miliardów dżinów.
Osiem miliardów dżinów. Jakie byłoby twoje życzenie?
Wydanie zawiera zeszyty #1-8 Eight Billion Genies.
Czy wiecie, jak balwierze zostali chirurgami?Przypuścilibyście kiedykolwiek, że znieczulenie narodziło się na jarmarku?Czy powiedziano wam w szkole, że Pasteur odkrył szczepienia, ponieważ jego asystent wyjechał na wakacje?Czasami znaczona genialnymi pomysłami od czasów prehistorycznych po niesamowicie przemyślne wszczepianie narządów historia medycyny to ogromnych rozmiarów, pełna zwrotów akcji powieść, w której miłość, władza, geniusz i przypadek mieszają się z nauką.W pierwszej komiksowej historii medycyny profesor Jean-Nol Fabiani wyrusza w podróż poprzez stulecia i kontynenty z entuzjazmem, a jednocześnie przestrzegając rygorów warsztatu historyka, w tandemie z Philippe'em Bercovicim, genialnym rysownikiem serii Kobiety w bieli.Ten przystępny dla każdego, pasjonujący album wprowadza nas w życie prywatne legendarnych lekarzy, uparciuchów, odkrywców, ale także wizjonerów, szarlatanów i kłamliwych naukowców.Bercovici i Fabiani przedstawiają na ponad 300 stronach antologię opowieści, układającą się w historię naszej cywilizacji.
Dwudziesty czwarty tom jednej z najpopularniejszych europejskich serii fantasy. Potworna burza odcięła Thorgala wraz z córeczką od reszty rodziny. Trafiają na przepiękną i tajemniczą wyspę, szczelnie otoczoną Mgłami Niebytu, którą włada nieśmiertelna Arachnea. W zamian za przeróżne dobrodziejstwa świadczone mieszkańcom wyspy, dwa razy w roku, w równonoc wiosenną i jesienną, okrutna królowa żąda od nich młodego, silnego mężczyzny. To daje jej energię niezbędną do wiecznego życia. Jednak żaden z kochanków Arachnei nigdy nie wrócił do żywych. Czy Thorgal będzie miał odwagę podjąć takie ryzyko, by ratować córkę porwaną przez spragnioną jego osoby królową?
Kolejny tom przygód Thorgala, jego rodziny i przyjaciół w Ameryce czasów przedkolumbijskich. Zbrojna ekipa Thorgala dociera do serca mrocznego imperium Ogotaia. Okazuje się, że w wielkim mieście ukrytym w głębokiej dżungli bohaterowie mają sprzymierzeńców, którym nie podobają się rządy tyrana. Kriss odsłania przed Thorgalem kolejny etap misji - okazuje się, że wcale nie mają zabrać Ogotaiowi jego hełmu, ale zrobić coś zupełnie innego... Thorgal musi się zgodzić, bo wie, że od powodzenia misji zależy życie jego syna i Drewnianej Nogi. Ale stolica państwa Ogotaia to bardzo niebezpieczne miejsce, w którym bardzo łatwo stracić życie z rąk siepaczy władcy. Zakończenie przygód Thorgala w Ameryce czytelnik znajdzie w kolejnym, 13. tomie serii.
Thorgal powraca na rodzinną wysepkę. W drodze powrotnej zaskakuje go sztorm. Wzburzone fale powodują, że jego łódź zderza się z łodzią młodzieńca Tjalla i tonie. Tjall chce pomóc Thorgalowi i zawozi go do swego wuja, który jest znanym w całej okolicy wytwórcą broni i dlatego też zaopatrują się u niego najemnicy, chcący wystąpić na mających się niedługo odbyć zawodach łuczniczych. Nagroda jest na tyle duża, że Thorgal mógłby za nią kupić nową łódź i wrócić do rodziny, dlatego też decyduje się przystąpić do turnieju. Właśnie w tym albumie główny bohater poznaje młodą, piękną i krwiożerczą wojowniczkę Kriss de Valnor, która jeszcze nie raz pojawi się w jego życiu…
Jeszcze za czasów nauki w akademii detektywistycznej Ron Kamonohashi został okrzyknięty prawdziwym geniuszem. Niestety, mimo wybitnego talentu, wkrótce okazało się, że posiada przypadłość, która kategorycznie dyskwalifikuje go do pracy w zawodzie. Choć potrafił rozgryźć każdą z powierzonych mu spraw, żaden z przestępców nie doczekał się wyroku, czy choćby aresztowania… Przerażony tym, do czego był zdolny, Kamonohashi na kilka lat zupełnie odciął się od świata. Do czasu, gdy pewnego dnia odwiedził go młody śledczy, prosząc o pomoc w schwytaniu seryjnego mordercy…
Romantyczny, ciągle bujający w obłokach Natsuki, szkolny donżuan Tomoya, Kei’ichi, który ze swoim pogodnym uśmiechem wcale nie wygląda na wielbiciela praktyk BDSM, oraz nieco wycofany Tsuyoshi, fan mangi… Z jakiegoś powodu chłopcy o tak odmiennych charakterach zostali przyjaciółmi i teraz są nierozłączni, a każdy dzień ich licealnego życia to nowa przygoda!
Rudo żyje w slumsach na obrzeżach metropolii, której granice wyznacza Otchłań – bezdenne wysypisko, a zarazem miejsce egzekucji. Pewnego dnia chłopak zostaje oskarżony i skazany za zbrodnię, której nie popełnił, a w konsekwencji – strącony do Otchłani. Cudem udaje mu się jednak przeżyć upadek. Uratowany przez tajemniczego mężczyznę imieniem Enjin , Rudo odkrywa w sobie niezwykłą zdolność dawania przedmiotom życia i wydobywania z nich mocy. Uzbrojony w nową siłę postanawia nie tylko zemścić się za niesprawiedliwość, jaka go dotknęła, ale też zmienić cały ten przeklęty świat!
Brud, nędza, ruina – tak w skrócie można opisać Dziurę, miasto przypominające ogromne slamsy. Zamieszkujący je ludzie zdani są na łaskę czarowników, którzy regularnie przybywają z innego wymiaru, by przeprowadzać na nich magiczne eksperymenty. Te zaś najczęściej kończą się makabrycznie, o czym boleśnie przekonał się Kajman. Wskutek rzuconego czaru stracił pamięć, a jego głowa przybrała jaszczurzy wygląd. Aby odczynić ciążący na nim urok, mężczyzna wraz ze swoją towarzyszką, Nikaido, zaczynają na własną rękę tropić i zabijać czarowników. Jednak samowolna krucjata dwójki bohaterów nie pozostaje niezauważona przez mieszkańców wrogiej domeny. Tak oto rozpoczyna się wielka wojna między światami…
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?