Kolejna część serii przygodowej rozgrywającej się w nieco zmienionym pod względem historycznym XVIII wieku. Cykl był dwukrotnie nominowany do nagrody festiwalu w Angoulme. Trzeci album zbiorczy zawiera cztery tomy oryginalne: "W imię ojca", "Cień anioła", "Maska prawdy" i "W imię syna". Poszukiwacz skarbów Skorpion wraca do Rzymu z nieudanej wyprawy na Wschód. Widzi, że pod rządami papieża z rodu Trebaldich Wieczne Miasto stało się miejscem strasznym, gdzie codziennie płoną stosy. Czy w takiej sytuacji dalsza walka z papieżem ma sens? Skorpion nigdy się nie poddaje, ale najpierw zamierza się dowiedzieć, kto jest jego ojcem, i znaleźć winnego śmierci swojej matki. Poszukiwanie prawdy wmiesza bohatera w rozgrywki pomiędzy rodami, które od starożytności dzielą się wpływami nad światem... Serię o Skorpionie wymyślił belgijski scenarzysta Stephen Desberg, współtwórca takich opowieści jak "Billy The Cat", "IR$" czy "Golden Dogs". Rysownikiem większości tomów cyklu jest włoski grafik Enrico Marini, znany polskim czytelnikom z "Cygana", "Drapieżców", "Noir burlesque", "Orłów Rzymu" i "Gwiazdy pustyni" - scenariusz do tej ostatniej historii też napisał Stephen Desberg.
Ostatni tom serii. Wejdź do świata legend, mitów i przepowiedni, dzielnych bohaterów, wielkich przygód, dalekich wypraw, starożytnych artefaktów, magów, królów, wojowników, smoków... a także znakomitego humoru! Odkryj nowe przygody znanych disnejowskich bohaterów w świecie fantasy! Drużyna Miki i Magowie wyrusza na nową misję. Musi podążać za kometą z aurabastru w mrok i nieznane, żeby poznać tajniki magii i odkryć sens przepowiedni Nibiru, która mówi o tajemniczym niszczycielu światów. Kto jest siewcą zniszczenia? Podejrzenia padają na Mikiego! Dzielny czarodziej zostaje uwięziony na Wyspie Wygnańców. Czy przyjaciołom uda się dowieść jego niewinności i przekonać surowych prawniczych mędrców, żeby go uwolnili? Tymczasem zagrożenie może pojawić się z każdej strony i coraz trudniej określić, kto jest wrogiem, a kto sprzymierzeńcem. Jaką rolę odegrają w tej historii Donald, Grandalf i Jaga? Co knuje Czarny Piotruś? Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w "Legendary Collection Wizards of Mickey": 1. "New Misadventures"; 2. "Forbidden Kingdom".
Rodzina Bejkonów mieszka na wyspie pośrodku oceanu i zajmuje się pieczeniem przeróżnych ciast i ciasteczek. Mama sama układa skomplikowane przepisy, bardzo dokładnie odmierza składniki i nigdy niczego nie przypaliła. Aga woli czytać i majstrować w warsztacie dziadka, niż paprać się w mące, kremie czy glazurze. Czy uda jej się wykombinować coś, co wyrwie ją z kuchennej nudy?... Komiks nagrodzony w 5. edycji "Konkursu im. Janusza Christy na komiks dla dzieci". Autorką albumu jest Zofia Żelazny, jest to jej debiut w komiksowym świecie.
Doskonała komiksowa adaptacja jednego z najbardziej znanych greckich mitów - wyprawy Jazona po złote runo. Prawowity następca tronu królestwa Jolkos, mały Jazon, jako jedyny przeżył masakrę dokonaną na jego braciach przez wuja, zdrajcę Peliasa. Ukryty przez matkę, dorastał z daleka od ludzi, wychowywany i kształcony przez najlepszego nauczyciela w Grecji - centaura Chirona, który uczył go i muzyki, medycyny, sztuki wojennej Dopiero po osiągnięciu pełnoletności Jazon dowiaduje się prawdy o swoim pochodzeniu i opuszcza mentora, by wypełnić przeznaczenie. Ale wpadłszy w pułapkę zastawioną przez wuja, władającego królestwem, jest zmuszony podjąć się wyjątkowo niebezpiecznej misji, by zdobyć złote runo, skarb tyleż bezcenny, ile niedostępny Autorką scenariusza tej adaptacji jest znana z poprzednich tytułów tej serii francuska scenarzystka Clotilde Bruneau, zaś rysunki wykonał brazylijski rysownik i ilustrator Alexandre Jubran, dotychczas współpracujący głownie z amerykańskimi wydawnictwami komiksowymi (m. in. "Daredevil" dla Marvela).
Wszyscy zapragnęli mieć talizman przynoszący szczęście. Jedynie Szperaczek nie wierzy w czarodziejskie moce amuletów. Czy dobre i złe przygody, które nas spotykają, to dzieło czystego przypadku lub magii? Czy przedmioty mogą zapewnić nam szczęście? A może trzeba go szukać gdzie indziej? Ludzkie charaktery w zwierzęcych maskach, zabawne perypetie i próba zmierzenia się z innością, która zamiast dzielić, łączy naszych sympatycznych bohaterów. Według dziennika "Le Monde" historia pana Borsuka i pani Lisicy to "przepełniona humorem i czułością piękna lekcja tolerancji".
Pierwsza część przygodowej opowieści o Wyjątkowych, niesamowitych istotach z dawnych czasów, które dzisiaj żyją w ukryciu. Muzea archeologiczne nie są miejscami, po których nocą krążą nastolatki, jednak Alemina nie jest zwykłą dziewczyną... To przebudzona mumia egipskiej księżniczki! Opuszcza sarkofag tylko po zmroku, dlatego jest ciekawa, jak wygląda współczesny świat. Nie przypuszcza, że już wkrótce będzie mogła się o tym przekonać, bo okoliczności zmuszą ją do wyruszenia w daleką wędrówkę. Rozpoczyna się opowieść o ucieczce Aleminy przed bezwzględnymi agentami tajnej organizacji, która poluje na takie jak ona niezwykłe istoty! Autorką scenariusza jest francuska historyczka, pisarka i autorka filmów dokumentalnych Carole Trbor, która została obsypana nagrodami literackimi za cykl powieści o Ninie Volkovitch. Jako scenarzystka komiksowa jest znana z albumu kryminalnego "Rouges estampes" i serii dla dzieci "Paloma". Gabriele Bagnoli to włoski rysownik i kolorysta pracujący przede wszystkim dla wydawców włoskich, a na rynku francuskim znany z serii fantastycznej "La Bulle".
Zora to żywiołowa dwunastolatka, która mieszka ze swoją babcią na dachu jednej z paryskich kamienic, gdzie razem znalazły schronienie w czasie polowania na czarownice. Ich niezwykły dom jest niewidoczny dla ludzkich oczu i otoczony rozległym magicznym ogrodem, który chroni od wszelkich niebezpieczeństw. Beztroskie życie nie trwa jednak długo. Między Zorą a Babuszką wybucha wojna pokoleń. Staruszka nalega, żeby jej wnuczka wiodła zwyczajne życie wśród ludzi, jednak Zora jest uparta. Będzie czarownicą i już! Pragnie rzucić się w wir przygód, ratować świat, prowadzić brawurowe życie i walczyć z potworami! Niestety Babuszka ma inne plany i dzięki potężnym czarom wysyła niepocieszoną wnuczkę do miejscowej szkoły. W świecie bez zaklęć i magicznych eliksirów Zora poznaje, czym jest przyjaźń, potrzeba niezależności, złośliwe docinki ze strony kolegów i pierwsza miłość. Jednak wszystkie nowe doświadczenia mają też swoją cenę, której Zora nie jest gotowa zapłacić. Tą ceną jest magia.
Ósmy tom uwielbianej przez francuskie nastolatki serii o chłopaku chcącym zostać dobrym piłkarzem i o jego przyjacielu nie z tej ziemi. Przed Loucą, Julią i Adelem trudne wyzwanie: aby zdobyć dwóch świetnych piłkarzy do klubu Feniksów, muszą zajść bardzo wysoko w mistrzowskim turnieju e-sportowym. Nawet nie przypuszczają, na jak trudnych przeciwników natrafią na poszczególnych szczeblach rozgrywek! Rywalizacja w grach komputerowych okaże się równie wymagająca, co w normalnym sporcie. Czy bohaterom uda się osiągnąć cel, mimo że Louca jest urodzonym fajtłapą? Autorem opowieści jest Bruno Dequier, który pracował przy takich filmach jak "Przygoda w Paryżu" czy "Lorax". Potem stworzył komiksowy cykl "Louca", który szybko stał się przebojem rynku frankofońskiego. Trzeci tom serii został w 2014 roku wyróżniony belgijską Nagrodą Saint-Michel w kategorii komiksu dla młodych odbiorców.
Ach, ten Malutki Lisek ciągle coś psoci! Piżmakowy domek rozpadł się w drzazgi, z zapasów Wiewiórek - marmolada, nie wspominając już o myszce. Czy Lisek się opamięta? Chyba słowo "przepraszam" nie przechodzi łatwo przez lisi pyszczek... Pierwszy tom cyklu został nagrodzony w "Konkursie im. Janusza Christy na komiks dla dzieci". Autorką komiksu jest Berenika Kołomycka, graficzka, ilustratorka i projektantka. Stworzyła rysunki do albumów "Wykolejeniec" (scen. Grzegorz Janusz) i "Tej nocy dzika paprotka" (scen. Marzena Sowa). W 2011 roku za krótki komiks "O psie, który czuł się człowiekiem" zdobyła, wraz ze scenarzystą Michałem Narożnikiem, Nagrodę Grand Prix Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi.
Manga czytana od prawej do lewej. Tom drugi mangi na podstawie serialu "Mandalorianin". Samotny łowca nagród, Mando, otrzymuje od przedstawiciela działających w ukryciu niedobitków sił Imperium, które niegdyś żelazną ręką rządziło całą galaktyką, zlecenie pojmania tajemniczego pięćdziesięcioletniego osobnika. Celem misji okazuje się Dziecko. Co więcej, ma ono niezwykłą moc, która ujawnia się w pełnej zasadzek drodze powrotnej Mandalorianina do zleceniodawcy. Ocalenie z opresji przychodzi z najmniej oczekiwanej strony. Kiedy łowca nagród dowiaduje się o grożącym maleństwu niebezpieczeństwie, udaje się do kryjówki wojsk imperialnych...
Bohaterowie stopniowo odkrywają machinacje Pariasa, ale Wielka Ciemność nadal rzuca cień na multiwersum - chce sobie podporządkować i przedefiniować wszystkie rzeczywistości. Deathstroke wprowadza w życie plan na Ziemi-0. Zamierza raz na zawsze zlikwidować nowe pokolenie bohaterów, podczas gdy młodzi herosi pod przywództwem Jona Kenta i Nightwinga jednoczą się, próbując dorównać osiągnięciom największych bohaterów, jakich kiedykolwiek znał świat. W drugim tomie "Mrocznego Kryzysu na Nieskończonych Ziemiach" następuje kulminacja wydarzeń, które rozpoczęły się w "Nieskończonej Granicy" i "Międzywymiarowej Lidze Sprawiedliwości". Scenarzysta Joshua Williamson kontynuuje swoje wielkie dzieło, a towarzyszy mu niezwykle utalentowany rysownik Daniel Sampere. Na stronach tego albumu odsłaniają nowy Wielki Kryzys, który zgodnie z tradycją tak przełomowych historii jak "Kryzys Na Nieskończonych Ziemiach" i "Flashpoint. Punkt Krytyczny" wstrząśnie uniwersum DC. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach: "Crisis on Infinite Earths" #4-7, "The Flash #786", "Dark Crisis: Worlds Without a Justice League - Wonder Woman" #1, "Dark Crisis: Worlds Without a Justice League - Green Arrow" #1, "Dark Crisis: Worlds Without a Justice League - Batman" #1, "Dark Crisis: The Deadly Green" #1, "Dark Crisis: The Dark Army" #1, "Dark Crisis: War Zone" #1, "Dark Crisis: Big Bang" #1.
Drugi tom sagi o mitycznej krainie Jotundale, gdzie trolle mogą się okazać przyjazne, za to ludzie bardzo wrodzy. Gdzie niedźwiedzie mówią, a węże morskie są postrachem wód! „Światła Północy” to piękna i chwytająca za serce podróż do świata skandynawskich mitów, legend i baśni. Pochodząca z naszego świata dziewczynka Sonja wciąż przebywa w Jotundale. Wraz z dowodzonymi przez odważnego Espena młodymi trollami odkrywa kolejne uroki i niebezpieczeństwa tego niezwykłego miejsca. Wkrótce jednak naszym bohaterom po raz kolejny przyjdzie się zmierzyć z żądnym zemsty wodzem wikingów, któremu tym razem towarzyszyć będzie potężna wiedźma i jej tajemnicza uczennica... Co gorsza, śladem Sonji wciąż podąża straszliwy olbrzym Trym! Czy dziewczynka zdoła się wymknąć wszystkim wrogom? Autorka komiksu, urodzona w 1993 roku Norweżka Malin Falch, dorastała w Trondheim, a obecnie mieszka w Oslo. „Światła Północy” to jej debiutancka seria. Pierwszy tom cyklu został wyróżniony dwiema ważnymi norweskimi nagrodami: Pondus i ARKs barnebokpris.
Drugi tom serii komiksów opartej na bestsellerowej grze komputerowej.Yharnam pada ofiarą potwornej choroby. Po ulicach miasta krążą krwiożercze bestie, które muszą zostać zabite przez łowców. Eileen Wrona poluje z kolei na łowców, których również dotknęła klątwa starej krwi. Jednak nawet jej nie udaje się uniknąć obłęduTymczasem świat starych bogów zaczyna przenikać do rzeczywistości. Pewien podróżnik szuka sensu w tym szaleństwie, liczy bowiem na to, że odkryje tajemnice wszechświataAutorem scenariusza komiksu jest Ale Kot, a rysunki stworzył polski grafik Piotr Kowalski ("Gail")
Dawno temu Wodni Ludzie i Drzewni Ludzie tworzyli jedno plemię, ale rozgrywki pomiędzy czczonymi przez nich demonami doprowadziły do rozpadu potężnego ludu na dwa szczepy. Od tego czasu toczy się między nimi bezlitosna wojna. W końcu Drzewni Ludzie wzywają na pomoc wendigo - straszliwego ducha, który po przyjęciu materialnej postaci morduje członków wodnego plemienia. Na szczęście w starych opowieściach jest mowa o tym, jak go pokonać... Thorgal, Aaricia i Jolan uniknęli licznych zagrożeń czyhających w Krainie Qa i chcą wrócić do domu na dalekiej Północy, jednak czyjaś potężna wola im to uniemożliwia. Aegirsson będzie musiał stanąć do kolejnej walki z magicznymi siłami. Może też przy okazji odkryje, kto i dlaczego wciąga go w swoje rozgrywki. Drugi tom cyklu "Thorgal. Saga" opowiadającego o nieznanych dotąd przygodach Thorgala. Każdy album rozbudowuje znane z serii głównej opowieści o czarnowłosym wikingu, a jednocześnie wzbogaca naszą wiedzę o życiu bohatera o nowe wątki. Do stworzenia komiksów z tej kolekcji zaproszono cenionych i znanych autorów. Każdy z nich przedstawia własną zamkniętą historię o niezwykłych losach przybysza z gwiazd. Autorami albumu "Thorgal. Saga - Wendigo" są dwaj francuscy twórcy: doświadczony scenarzysta Fred Duval ("Odrodzenie", "Czarne nenufary", "Carmen McCallum") i młodszy od niego o całe pokolenie rysownik Corentin Rouge ("Rio", "Kashmeer").
Kacper i jego przyjaciele powracają w nowej szalonej przygodzie!
Przebyli prastary las, spotkali Dziada Borowego i uratowali Szyszymorę! Co tym razem czeka dzielną drużynę Kacpra i spółki?
Znani z „Uroczyska Szyszymory” przyjaciele ponownie stawiają czoła bandzie Lipy, a broniąc swojej bazy, przypadkiem trafiają do krainy, gdzie muszą rozwiązać wiele zagadek, a nic nie jest tym, czym się początkowo wydaje…
„Zagajnik Przejścia” to kolejna część osadzonej w słowiańskiej mitologii przygodowej serii Adama Święckiego – pełnej dzikoludków i innych tajemniczych stworków, które pomagają bohaterom zrozumieć siłę przyjaźni i równowagi w przyrodzie.
Oto koniec wielkiej aszkenazyjskiej opowieści.
Gdy nasi bohaterowie przemierzają ulice Odessy, w mołdawskim Kiszyniowie dochodzi do pierwszego z serii brutalnych antysemickich pogromów w carskiej Rosji, a obrazy tej zbrodni obiegają cały świat.
Baron, Yaakov i Vincenzo zostają zmobilizowani i wyruszają pociągiem do Kiszyniowa, a Tchokola postanawia, że będzie im towarzyszył wielki żydowski poeta, mający udokumentować makabryczne zdarzenia. Dołącza do nich także Hava namówiona przez pewną dziennikarkę, która, jak wszyscy inni, pragnie ją pocałować…
W piątym i ostatnim tomie „Klezmerów” Joannowi Sfarowi po raz kolejny udaje się opowiedzieć trudną historię w lekki sposób, choć tym razem pozostaje po niej smutny epilog.
Ostatni tom przebojowej serii dla dzieci!
Przyszła wiosna! Kalinka przez cały rok zajmowała się ratowaniem doliny i teraz może wreszcie odpocząć! Ale najpierw musi uporać się z magiczną katastrofą, potworami czającymi się na każdym kroku, Dżinem Parszywcem i wkurzoną mamą.
W dodatku tym razem Kalinka będzie zdana tylko na siebie!
W ostatnim tomie swoich przygód Kalinka trafia do Labiryntu Złudzeń, gdzie spotyka znajome stwory i poznaje nowe czary oraz pewną tajemniczą postać, która pomaga jej wyjść z tarapatów.
Przygotujcie się na najgorsze, to koniec wszystkiego (i całej reszty)!
Eunuch, niewolnica, złodziej i mulica próbują ocalić bezcenne... książki!
Jest rok 976, a jedna z największych bibliotek czasów średniowiecza za chwilę spłonie w Kordobie – hiszpańskim mieście, które pod okiem dwóch ceniących mądrość kalifów stało się ważnym ośrodkiem rozwoju nauki i kultury w Europie. To tam dziesiątki kopistów i tłumaczy latami gromadziło wiedzę matematyków, filozofów i poetów. Tymczasem do władzy dochodzą przeciwnicy rozwoju i otwartości, a wszystkie niereligijne tomy mają zostać zniszczone.
Bibliotekarz Tarid nie zamierza jednak tak łatwo się poddać, a wielka miłość do książek sprawi, że wyruszy w podróż, by ocalić choćby ułamek tego, co kocha. Towarzyszy mu utalentowana kopistka Lubna, dawny uczeń Marwan oraz pewna bardzo uparta mulica. Każde z nich podczas tej wędrówki napotka inne wyzwania i demony. Czy ocalą przy tym skarby biblioteki?
Scenarzysta Wilfrid Lupano i rysownik Léonard Chemineau na dynamicznych, barwnych planszach prowadzą bohaterów przez skalne załomy i piaszczyste ścieżki oraz kunsztownie zdobione andaluzyjskie pałace. W kadrach obok pełnych humoru scen ukazują wielką siłę woli, a zarazem wyczerpanie wędrowców. Ten komiks to pasjonująca opowieść – dobra na każde czasy, szczególnie te, w których pragnienie władzy nie idzie w parze z mądrością.
Najsłynniejszy komiks Guya Delilsle powraca!
Jerozolima to miasto o tak złożonej przeszłości jak niewiele innych na świecie. Spotykają się tu wyznawcy wielu religii, mieszają języki i ścierają wizje historii. Guy Delisle przekonał się o tym wielokrotnie i w „Kronikach jerozolimskich” z właściwą sobie spostrzegawczością oraz poczuciem humoru opisuje codzienne życie w tym jednym z najdziwniejszych miejsc na Ziemi.
Obok problemów z przedszkolem czy ulicznymi korkami obserwuje różnice między dzielnicą arabską, w której mieszka, a dzielnicami żydowskimi czy kontrowersyjnymi nowymi osiedlami. Przechodzi przez punkty kontrolne strzeżone przez izraelską armię, próbuje szkicować mur bezpieczeństwa, prowadzi zajęcia z palestyńskimi studentami, odwiedza miejsca najważniejsze dla judaizmu, chrześcijaństwa czy islamu i wysłuchuje lekarzy, którzy wracają z bombardowanej Strefy Gazy.
Ten zapis półtorarocznego pobytu Delisle’a w Jerozolimie, pełen niuansów i szczegółów niedostępnych zwykłym turystom, otrzymał prestiżową nagrodę główną na festiwalu komiksu w Angoulême w 2012 roku i jest uznawany za najlepszy komiks w karierze twórcy „Pjongjangu”.
W świecie, w którym ludzie rodzą się bez określonej płci, a ich ciała w dwunastym roku życia formują żeńskie lub męskie cechy w zależności od indywidualnego wyboru, Hinase Arima jest ewenementem - w wieku osiemnastu lat wciąż nie potrafi zdecydować o swoich preferencjach. Nie widzi w tym jednak problemu, do czasu, gdy tego samego dnia słyszy wyznanie miłości zarówno od przyjaciółki, jak i przyjaciela. W dodatku każde z nich oczekuje od Hinase innej decyzji w najbardziej kluczowym wyborze życia...
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?