Piętnastoletnia Emily jest dość typową nastolatką. Mieszka z ekscentrycznym ojcem, którego zajmuje budowa chaty z bali. Jeździ na ukochanym koniu i spędza cały wolny czas na świeżym powietrzu. Ale nie wszystko jest idealne zimy są surowe, a w domu ojca panuje przeciąg i zimno. Pojawia się sąsiad, który widzi dziewczynę w potrzebie i oferuje pomoc. Trzy słowa: NASZ MAŁY SEKRET przesądzają o losie Emily.Dwadzieścia pięć lat później Emily jest zmieszana i przygnębiona, gdy ponownie widzi sąsiada na promie. Wydarzenia z dawno minionej zimy powracają z impetem, zmuszając ją do ponownego zmierzenia się z przeszłością. Emily przysięga, że ??doprowadzi go przed oblicze sprawiedliwości, wyjawi swój sekret i upora się z ranami, które naznaczyły ją na wiele lat. Niekompetentni prawnicy, droga terapia i niesprawny system sprawiedliwości blokują Emily drogę do zaznania spokoju. Dopiero gdy na nowo odkrywa swój młodzieńczy talent artystyczny, sięgając po pióro dostrzega wyjście.Mając pięćdziesiąt lat, Carrington stworzyła wciągający debiut, który dowodzi jej znakomitego opanowania komiksowego medium. Nasz mały sekret to świadectwo przetrwania i wagi opowiadania własnej historii po swojemu.Zdobywca Nagrody Lynd Ward Graphic Novel Prize w 2023 roku.
To powieść graficzna, która podąża historią naszych przodków. Przedstawia historie kobiet z naszej przeszłości i teraźniejszości. Kobiet zaprogramowanych na bycie miłymi, bez złości, mających z łatwością akceptować ciężar trudnych sytuacji. Jest próbą znalezienia odpowiedzi na to, jaki wpływ mają na nas przeżyte przez bohaterki emocje, traumy i stres. W jaki sposób ich zdrowie fizyczne oraz borykanie się z trudami życia skutkuje na nasze poczucie wartości i kondycję organizmu. Być może cierpienie, którego doświadczamy, w rzeczywistości jest echem przeszłości. Oznaczałoby to, że powtarzane pokoleniowo mechanizmy niekiedy kształtują nasze toksyczne zachowania, będące zaczątkiem chorób. Autorka zdecydowała, aby o tych zależnościach opowiedzieć obrazem zróżnicowane, plastyczne środki wyrazu i technik umożliwiły jej w ciekawy sposób przedstawienie czasu oraz zagadnień, o których opowiada. Tworzenie w takiego obrazu emocji wraz z podążaniem za historią, prowadzi do odkrywania samego siebie, co jest i było od zawsze niezwykłym doświadczeniem.
Rok 2001 pamiętny czas, gdy wiosna rozkwitała pełnią barw, a ulice małego miasta przemierzali Ojciec i Monk, dwaj lokalni dilerzy. To portret młodych ludzi stojących jeszcze na granicy beztroskiej młodości i nieuchronnej dorosłości.Ich historia to zapis słodko-gorzkich przygód, przeplatanych zabawą, imprezami i konsekwencjami decyzji, które na zawsze odciskają piętno w życiu. To świat pełen zadym, bójek i nocnych libacji, dymu z jointów unoszącego się nad miastem, a także filozoficznych rozkmin, które rodzą się przy kuflu piwa.Nie brakuje tu również miłości raz niosącej euforię i spełnienie, innym razem pozostawiającej po sobie jedynie ból, tęsknotę i blizny w sercu. To opowieść o dojrzewaniu w chaosie, gdzie marzenia ścierają się z twardą rzeczywistością.Ten komiks wyrasta z osobistych wspomnień, historii moich przyjaciół i niezliczonych miejskich plotek. To opowieść, która nie sili się na grzeczność jest zabawna, wulgarna i celowo przerysowana. Taki właśnie był dla mnie rok 2001: trochę brudny, trochę szalony, a przede wszystkim niezapomniany.
Trzeci tom Sławy to kontynuacja opowieści rozgrywającej się na granicy światów, gdzie losy ludzkich bohaterów splatają się z nadnaturalnymi siłami z dawnych wierzeń. Mirko i Sława, ponownie zetknięci przez los i tropieni przez Wargina, muszą dokonać wyborów, które zaważą na ich przyszłości. Tymczasem Maciej z resztą rodziny jest coraz bliżej odkrycia, co naprawdę zagraża wiosce Kikimora czy może jej tajemnicza pani?
Kiedy w ich życia wkroczyła pandemia, pozamykali się w domach.Myśleli, że już nigdy nie wypowiedzą zdań współrzędnie złożonych.Chciało im się śpiewać, myśleli, że są kundlami.Napisali dyspozycje na wypadek śmierci, a później poumierali.Ich kości z ziemi wygrzebały psy,z sierści których ptaki ukulały sobie gniazdana balkonach, które były ich domem. Dyspozycja na wypadek śmierci,Ku zapomnieniu i ku pamięci. Jakub Topor (Dziadostwo) i Laura Dobrzyńska (nic) zapraszają na komiks ery koronawirusa.
Konsjerż to twój osobisty asystent. Pomoże ci w załatwieniu nawet najtrudniejszej sprawy. Nie ma dla niego zadań nie do wykonania, jest do twoich usług.Wystarczy tylko, że nie żyjesz.
Wszyscy dobrze wiemy, kim jest Marsupilami, ale czy znacie jego pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pradziadka?Na galeonie hiszpańskiego kapitana Santoro panuje głód. Zapasy się wyczerpują, więc kapitan wybiera chłopca okrętowego... aby go zjeść! Młody Jos, szykowany do menu załogi, na szczęście dostrzega nieznany ląd. Podczas rekonesansu odkrywa dziwne zwierzę żółte w czarne plamki i z długim ogonem Dramatyczne wydarzenia, które towarzyszą ich dalszym przygodom dają początek wyjątkowej relacji, która szybko zostanie skomplikowana przez gorączkę złota kapitana Santoro i reszty załogi...Nowa historia z Marsupilami, Indianami i kąsającymi piraniami wymyślona przez Lewisa Trondheima i wspaniale ożywiona w kolorowych planszach Alexisa Nesme!
Cyberpunk 2077. Kickdown
Poznaj świat nielegalnych wyścigów ulicznych w uniwersum gry „Cyberpunk 2077”.
Córka słynnego złodzieja samochodów wraca do Night City. Wszyscy myślą, że sprzedała swoją starą ekipę NCPD, dlatego każdy w mieście najchętniej wpakowałby jej kulkę. Mint ma plan, zakłada on jednak dotarcie do ukrywającego się przed światem genialnego kodera Kickdowna. Kluczem będą starzy kumple jej ojca. Tylko czy zaufają kapusiowi? By przeżyć i oczyścić swoje imię, Mint będzie musiała działać na dwa fronty, rozgrywając i gangsterów, i gliniarzy.
Scenariusz napisał Tomasz Marchewka, a rysunki stworzyli Jake Elphick i Tommaso Bennato.
Album zawiera zeszyty #1–4 miniserii „Cyberpunk 2077: Kickdown”.
Świat Mitów. Apollo
W kolejnym albumie opowiadającym o świecie mitów i legend poznamy starożytną opowieść o Apollonie, synu Zeusa i Leto, bracie bliźniaku Artemidy, uchodzącym za jednego z najbardziej uwodzicielskich bogów olimpijskich. Jest ucieleśnieniem Słońca, sztuki, medycyny i piękna. Przemierzając świat na swoim rydwanie, z lirą i niezawodnym łukiem u boku, Apollo broni kosmosu przed chaosem i stara się zaprowadzić powszechny porządek oraz harmonię. Posiadł dar wróżbiarstwa, a w delfickiej świątyni kapłanka Pytia głosi zagadkowe przepowiednie w jego imieniu. Jest bogiem pełnym tajemnic i sprzeczności, bywa arogancki i nietolerancyjny, a wielu, którzy ośmielili mu się sprzeciwić, na własnej skórze poznało jego okrutny gniew, w tym także inni bogowie…
W serii „Świat Mitów” prezentujemy komiksy, w których zawarto najważniejsze starożytne opowieści oparte na oryginalnych tekstach. Każdy tom wzbogacono o opracowanie naukowe, w którym poddano szczegółowej analizie aspekt filozoficzny prezentowanego mitu oraz jego znaczenie dla dziedzictwa kulturowego.
Pomysłodawcą i opiekunem naukowym serii jest francuski filozof i publicysta Luc Ferry. Autorką scenariusza jest znana już z wcześniejszych komiksów tej serii artystka i scenarzystka Clotilde Bruneau, natomiast za rysunki odpowiada Francuza Luca Erbetta („1881”, „Alter Ego”).
Seria "XIII" ma już ponad czterdzieści lat. Ta niezwykła historia została wydana na nowo w formie albumów zbiorczych. Na końcu każdego tomu można znaleźć wyjątkowy 14-stronicowy dodatek dotyczący powstania serii z dużą liczbą wcześniej niepublikowanych prac. Dwadzieścia albumów "XIII" zebrano w pięciu tomach w nowej szacie graficznej. To wyjątkowa edycja, której nie można przegapić!To historia o szpiegach, spiskach i tajnych rządowych organizacjach. Fabuła wzorowana jest na powieści Roberta Ludluma "Tożsamość Bourne'a". Akcja rozgrywa się głównie w Stanach Zjednoczonych i opowiada historię mężczyzny cierpiącego na amnezję w wyniku postrzału. Na klatce piersiowej ma wytatuowany symbol "XIII". Rozpoczyna prywatne śledztwo, aby zrekonstruować swoje dotychczasowe losy, i odkrywa, że jest bezpośrednio zamieszany w zabójstwo amerykańskiego prezydenta.Piąty album zbiorczy zawiera cztery oryginalne historie: "Operacja Montecristo", "Złoto Maksymiliana", "Wersja irlandzka" i "Ostatnia runda".
Masz dość grzecznych herosów w pelerynkach? W tym pakiecie znajdziesz trzy komiksy na start, dzięki którym pokochasz antybohaterów ze świata Marvela:"Deadpool. Najemnika śmierć nie tyka"Najemnik Wade Wilson próbował niedawno zostać superbohaterem. Superbohaterstwo srodze go rozczarowało, więc wraca do tego, co wychodzi mu najlepiej - niepoprawnej politycznie nawijki i demolki czwartej ściany! Wciąż jest jednak człowiekiem z przeszłością, problemami i sercem, które bije mocno, choć pod grubą warstwą absurdalnych żartów.W komiksie Skottiego Younga, mistrza czarnego humoru, Deadpool kpi z popkultury, rozprawia się krwawo z umarlakami i aranżuje własny komiksowy crossover. To prawdziwa jazda bez trzymanki - za to z kierowcą, który lubi mieszać śmiech z odrobiną flaków!"Nieśmiertelny Hulk", tom 1Bruce Banner umiera. Czasem z rąk innych. Czasem z własnej. Ale jego śmierć nigdy nie trwa długo. Nocą ten nieśmiały naukowiec powraca jako Hulk. I nie jest już sympatycznym zielonym olbrzymem, jakiego znacie. Jest Niszczycielem Światów - mroczną, inteligentną i śmiertelnie groźną siłą, której nie da się okiełznać.Zapomnijcie o prostym "Hulk miażdżyć!". Brytyjski scenarzysta Al Ewing, wspierany przez rysownika Joe Bennetta, w którego głowie zalęgły się najstraszliwsze znane Marvelowi potwory, stworzył mroczny egzystencjalny horror, przypominający raczej dzieła H.P. Lovecrafta niż kinowe przeboje o Avengers.Nieśmiertelny Hulk nie tylko miażdży. On przeraża."Venom", tom 1Były reporter Eddie Brock nie jest już tylko nosicielem tajemniczego symbionta z kosmosu. Jest człowiekiem złamanym, próbującym utrzymać się na powierzchni w świecie, który nie miał dla niego litości. I gdy już sądzi, że przegrał życie, okazuje się, że jego na wpół obłąkany symbiont - Venom - jest czymś o wiele większym, mroczniejszym i starszym, niż się wydawało.Scenarzysta Donny Cates wyjmuje Venoma z cienia Spider-Mana i stawia go w centrum pełnej rozmachu sagi o starciu z przedwiecznym bogiem ciemności, będącej zarazem kameralną historią traumy i ojcostwa. Historią o Venomie, który jest jednocześnie potworem, bohaterem i legendą.Ten pakiet to coś więcej niż komiksy - to fascynujące portrety trzech zupełnie różnych postaci, które łączy jedno: są niebezpieczne, nieobliczalne i kompletnie niepasujące do klasycznego wzorca superherosa! Dla nowych czytelników to idealna okazja, by poznać świat Marvela od mroczniejszej strony, której nie zobaczycie w żadnym kinie.Trzy komiksy, składające się na ten pakiet, zawierają materiały opublikowane pierwotnie w zeszytach #1-6 serii "Deadpool", zeszytach #1-10 serii "Immortal Hulk", zeszycie #684 serii "Avengers" i zeszytach #1-12 serii "Venom".
Inkwizytorzy pod dowództwem Wilhelma Arnauda i Piotra Seilana tropią katarskich heretyków, siejąc wokół postrach. Hiszpański najemnik Arrabal i towarzyszący mu żołdacy otrzymują misję schwytania Guilhaberta z Castres, przywódcy katarów, który schronił się w Montsgur. Obroną tej twierdzy uchodzącej za nie do zdobycia dowodzi Helena z Lorac, lecz wielu mężczyznom nie podoba się przyjmowanie rozkazów od kobiety... Ukazujący piękno i grozę bogatego w tajemnice XIII wieku drugi tom Pamięci popiołów rozgrywa się między innymi również we Florencji, a jego bohaterem staje się dorastający Sancho z Lorac. Niniejsze wydanie zawiera tomy #6-10 francuskiego wydania.
W postapokaliptycznym świecie spustoszonym przez tajemnicze istoty zwane egzekutorami i rozprzestrzenioną przez nie śmiertelną infekcję ludzkość niemal całkowicie zniknęła z powierzchni ziemi. Na zgliszczach dawnej cywilizacji Saya wypełnia misję zlokalizowania i ochrony ocalałych, a także zbadania źródeł patogenu. Samotnie przemierza gruzowiska pozostałe po wielkich miastach, dezynfekując kolejne obszary oraz chowając zmarłych. Czy nadejdzie dzień, w którym odnajdzie żywych? A może sekrety, które skrywa nowa rzeczywistość, okażą się bardziej przerażające, niż można to sobie wyobrazić?
Jeszcze za czasów nauki w akademii detektywistycznej Ron Kamonohashi został okrzyknięty prawdziwym geniuszem. Niestety, mimo wybitnego talentu, wkrótce okazało się, że posiada przypadłość, która kategorycznie dyskwalifikuje go do pracy w zawodzie. Choć potrafił rozgryźć każdą z powierzonych mu spraw, żaden z przestępców nie doczekał się wyroku, czy choćby aresztowania… Przerażony tym, do czego był zdolny, Kamonohashi na kilka lat zupełnie odciął się od świata. Do czasu, gdy pewnego dnia odwiedził go młody śledczy, prosząc o pomoc w schwytaniu seryjnego mordercy…
Chihiro od dziecka pragnął pójść w ślady ojca, Kunishige Rokuhiry, wybitnego twórcy sześciu magicznych mieczy, które przyczyniły się do zakończenia wielkiej wojny pustoszącej kraj. Gdy jednak chłopak skończył piętnaście lat, jego marzenia legły w gruzach - grupa potężnych czarowników zabiła jego ojca i wykradła bezcenne ostrza. Przepełniony nienawiścią i dzierżący siódmy miecz, wykuty w tajemnicy przez Kunishige, Chihiro rusza tropem morderców, aby dokonać zemsty.
Legendarny komiksowy magazyn znowu powraca! Kilka słów od Michała Śledzia Śledzińskiego, red nacza Produktu: Mamy Wiedźmina w domu! Znaczy... Na Osiedlu Swoboda. Pięknie nam Błażej Qrjusz Kurowski tę okładkę przygotował, prawda? To nasz okładkowy główny wariant, kontynuujący pomysł maszapu CD PROJEKT RED x PRODUKT. Redzi, oczywiście, ponownie wspierają nas w procesie produkcji (dzię-ku-je-my!). Wariantów okładki znów mamy cztery, tym razem bez blanka. Na kolejnych, równie cudownych, znajdziecie prace Joanna Karpowicz, xuh, javvie. A z Geraltem (Panie Andrzeju, dziękujemy, bo wszystkie Wiedźminy nasze są, jak śpiewała Majka Jeżowska) spotkacie się i na naszych kolorowych stronach (mamy ich 44 w #25) w bardzo produktowej odsłonie serii, zmajstrowanej przez Bartosza Sztybora (laureata Nagrody Hugo), Piotra Nowackiego (laureata Nagrody Białego Kurczaka) i mnie (laureata Nagrody im. Papcia Chmiela). Będzie jajo! Tak, serio jajo. A to tylko jedna z wielu komiksowych atrakcji, które na Was czekają podczas lektury 190 stron nowego numeru. Będzie sporo śmiechu, wzruszeń, debiut poza niezalem, szeroko otwartych oczu, gościnnych występów i doskonałej publicystyki z hologramem jakości All Comics Are Beautiful ACAB News 24.
Czy w całkowicie zmodernizowanym, nieustannie aktualizującym się społeczeństwie można odnaleźć prawdziwą więź? Świat podlega ciągłej aktualizacji coraz trudniej rozpoznać się na starych zdjęciach, można obudzić się w mieszkaniu o innych rozmiarach i kształtach, mieć nieustanne problemy z adaptacją, ponieważ aktualizacje zachodzą zbyt szybko, a zmiany są zbyt radykalne. Nie ma też sposobu, by im zapobiec, ale można zgłosić swoje zażalenie do rządowego departamentu skarg jedynego miejsca pocieszenia w tym bezosobowym systemie. Napływające skargi to nie tylko zgłoszenia błędów dotyczą wszystkiego: egzystencjalnych wątpliwości, codziennych bolączek, a nawet zwyczajnego złamanego serca. Gdy pewnego dnia nagle nie zastaniesz już przy swoim boku bliskiej osoby, wszystkie meble, układ ścian, a także twoje ciało zmieni się nie do poznania, wiedz, że doszło do aktualizacji. Spróbujesz dotrzeć do biura, ale czy linia metra nie zmieniła właśnie trasy? Kto pomoże odnaleźć ci zaginioną ukochaną? Czy zostawiła jakiś ślad? Czy napiszesz skargę na system? Michael DeForge ma wyjątkową umiejętność dostrzegania ludzkiej perspektywy i emocjonalnej prawdy w absurdalnej biurokracji codziennego życia. Znam cię to niezwykle oryginalna, przejmująca, ale i zabawna opowieść o tym, jak definiujemy nasze poczucie tożsamości i jak radzimy sobie, gdy tak wiele elementów życia jest poza naszą kontrolą.
Czy jest coś gorszego niż utrata domu? Może tylko niesłuszne oskarżenie o wampiryzm…
Na nieszczęście dla Vaclava Drakuliča obie rzeczy przydarzyły mu się tego samego dnia. Teraz zmuszony jest wyruszyć w podróż do samej stolicy, by odkręcić cały ten bałagan. Nie wie jednak, że czyha na niego ktoś, kto za wszelką cenę chce go przed tym powstrzymać.
Nowy komiks do scenariusza Jana Mazura („Tam, gdzie rosły mirabelki”, „Koniec świata w Makowicach”, „Incel”) powstawał ponad pięć lat. Najpierw miał go rysować Henryk („Tylko spokojnie”, „Doom Pipe”), ale po stworzeniu storyboardu wycofał się z projektu. Minęło troche czasu zanim „Drakuliča” postanowił narysować Mikołaj Ratka („Rodzice swoich dzieci. Dzieci swoich rodziców”, „Winda”). Efekt jest niesamowity!
Pełen akcji horror, którego akcja rozgrywa się w Harlemie w latach 20. pełnego nie tylko rytmicznej muzyki, ale także niewyobrażalnego zła, które pustoszy ludzkość! Kiedyś Sangerye`owie cieszyli się sławą najpotężniejszego rodu łowców potworów wszech czasów. Ich specjalność? Leczenie dusz ludzi zainfekowanych nienawiścią. Dziś ich epoka powoli odchodzi w niepamięć. Straszna tragedia zabrała większość członków rodziny, a pozostałych przy życiu kuzynów dzielą obrane metody działania. W obliczu zagrożenia w postaci nowego gatunku potworów, grasujących po ulicach Harlemu, rodzina Sangerye`ów musi się zjednoczyć, by je powstrzymać inaczej stanie się świadkiem upadku rasy ludzkiej, pokonanej przez niewypowiedziane zło.
Mówią, że jako w świecie ludzi, tako i w świecie Bogów. Też wstają do swych zajęć i też kładą głowę do snu, gdy świat zaleje noc. Też orzą, sieją i też jedzą i piją, też ocierają pot z czoła, gdy dopadnie ich znużenie, i też zażywają kąpieli w bani, aby zachować krzepę i zdrowie. Kto by jednak twierdził, że Bogom na zbytkach czas mija, ten wielkim łgarzem jest.Nie na zbytkach czas im mija, nie na hulankach i gadaniu po próźnicy. Za każdym rogiem czai się zło. Wszędzie jakaś potwora tylko czyha, żeby wygubić ród dzieci swarogowych. Gdyby nie Bogi, gdyby nie Ojciec, kto wie, co by się z nami stałoPewnikiem nic dobrego.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?