Krzyżówki obrazkowe dla dzieci od 6 lat to prawdziwe wyzwanie dla najstarszych przedszkolaków i najmłodszych uczniów. Książeczkę wypełnia aż czterdzieści pięć krzyżówek. Rozwiązując je, dziecko utrwala znajomość liter, wzbogaca słownictwo, dobrze się bawi.
Czy potrafisz odróżnić szukającego od ścigającego albo kafel od tłuczka? Zbuduj własną minifigurkę Cedrika Diggory'ego w stroju do quidditcha, a może opowie ci więcej o tej fantastycznej grze. Rozwiązuj zagadki, znajduj drogę przez labirynty i wykonuj zadania w tej książce o najpopularniejszym sporcie ze świata czarodziejów. Pomagaj Harry'emu Potterowi od jego pierwszych lekcji aż do chwili, gdy został kapitanem drużyny!
Loteryjka Czysta planeta (4+) to tematyczna gra od Kapitana Nauki dla przedszkolaków i uczniów, dzięki której dowiedzą się, jak dbać o środowisko poprzez właściwą segregację śmieci, a także ponowne wykorzystanie niektórych produktów czy opakowań. Dzieci nie tylko zdobędą wiedzę o najbliższym otoczeniu, lecz także będą ćwiczyć pamięć i koncentrację. Celem gry jest przyporządkowanie żetonów do plansz i ułożenie ich w odpowiednich miejscach. Dzięki czterem wariantom rozgrywkę można dostosować do wieku i możliwości graczy. Gra na pamięć i spostrzegawczość! Loteryjki to nie tylko gry, lecz także dobre pomoce do poznawania świata czy nauki języków. Pomagają ćwiczyć przede wszystkim spostrzegawczość, ale też pamięć, koordynację ręka-oko czy refleks. Ich zaletą są bardzo ładne ilustracje. Ania Oka, dziennikarka, redaktorka, autorka bloga Zabawkator.pl Które opakowania są z plastiku, a które z papieru? Co zrobić z łupinkami orzechów i skorupkami jajek? Jak dać drugie życie starym butelkom? Co zrobić z elektrośmieciami? Loteryjka Czysta planeta (4+) Kapitana Nauki zachęca do dbania o środowisko naturalne oraz wprowadzenia zmian w swoim otoczeniu. Barwne i realistyczne scenki rodzajowe zilustrowane przez Kamilę Kozłowską zainspirują do rozmów o ekologii, a także zachęcą do rozgrywek na spostrzegawczość i refleks. Rozwój poznawanie świata, spostrzegawczość, pamięć, koordynacja oko-ręka Autorzy Kamila Kozłowska – niezależna ilustratorka. Jej prace były nagradzane na portalach internetowych i w wielu konkursach, dwukrotnie zdobyła główną nagrodę na „Zainspirowani Japonią” oraz wyróżnienie na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi za krótką formę komiksową. Publikuje w magazynach, takich jak „Computer Arts UK” czy „Soul Magazine”. * Gra wcześniej wydana pod tytułem Loteryjka. Recykling. W serii również Loteryjka Kolory 2+ Loteryjka Na wsi 2+ Loteryjka Zwierzęta 2+ Loteryjka Ubrania 3+ Loteryjka Świat 3+ Loteryjka Angielski. Pierwsze słowa 4+ Loteryjka Kosmos 4+ Loteryjka Pory roku 4+ Loteryjka Rodzinka 4+
Seria książek z mnóstwem zadań i wyjątkowymi medalami! Medale można przymocować do plecaka, kieszonki lub innej ulubionej rzeczy. Świnka Peppa z przyjaciółmi nie muszą wychodzić z domu, żeby przeżyć niezwykłe przygody.W książkach znajdują się zadania, dzięki którym można sprawdzić jakie talenty łączą czytelnika z Peppą. Zapraszamy do zabawy z sympatycznymi bohaterami!
Wyszukiwanie różnic to nie tylko świetna zabawa, ale również znakomite ćwiczenie koncentracji. Dziecko uczy się świadomie kierować wzrok i skupiać uwagę, dzięki czemu w późniejszej edukacji łatwiej będzie mu rozpoznawać liczby, litery i kształty. Ulubieni bohaterowie z pewnością pomogą w zadaniach! Do dzieła!
Wyszukiwanie różnic to nie tylko świetna zabawa, ale również znakomite ćwiczenie koncentracji. Dziecko uczy się świadomie kierować wzrok i skupiać uwagę, dzięki czemu w późniejszej edukacji łatwiej będzie mu rozpoznawać liczby, litery i kształty. Ulubieni bohaterowie z pewnością pomogą w zadaniach! Do dzieła!
Wyszukiwanie różnic to nie tylko świetna zabawa, ale również znakomite ćwiczenie koncentracji. Dziecko uczy się świadomie kierować wzrok i skupiać uwagę, dzięki czemu w późniejszej edukacji łatwiej będzie mu rozpoznawać liczby, litery i kształty. Ulubieni bohaterowie z pewnością pomogą w zadaniach! Do dzieła!
Wyjątkowy poradnik do najbardziej wyjątkowej gry świata. Bo taką jest Minecraft, prawda? Oj, mamy naprawdę sporo do przekazania. Dołożyliśmy starań, żeby wypakować ten poradnik po brzegi pomysłami, poradami taktycznymi oraz patentami. Wszystkie one przydadzą ci się zarówno, jeśli stawiasz pierwsze kroki w grze, jak i wówczas, jeśli uważasz się za starego wyjadacza. Każdy znajdzie coś dla siebie! Szczególnie, że – w charakterze bonusa – dorzuciliśmy porady o konstruowaniu i budowaniu. Podlaliśmy to sosem informacji o podstawowych surowcach, biomach, przez które przyjdzie ci wędrować, mobach, które w nich spotkasz, a także strategiami, które ułatwią ci rozgrywkę. Ciesz się Minecraftową przygodą! Dość gadania! Przewróć stronę i zacznij tę niepowtarzalną podróż!
Dzięki tej książce spotkasz się z Tadziem i poznasz jego przyjaciół. Będziesz mógł rozwiązywać zagadki, znajdować różnice, dopasowywać elementy, pokonać labirynt, rysować i kolorować. Przed tobą niezwykła przygoda!Znajdziesz tu także grę planszową, kolorowe naklejki i wypychanki. Rozwiązuj zadania i dobrze się baw!
Paluszkowe zabawy. Ulubione chwile dzieckaO książkach z pięknymi, dużymi ilustracjami oraz krótkimi zabawami, które można pokazać na paluszkach małej rączki, marzy każdy maluch. A na dziecięcej półce nigdy ich przecież za wiele... Zawarte tu teksty, te znane od pokoleń, i te napisane współcześnie, łatwo wpadają w ucho, rozwijają słownictwo i wyobraźnię dzieci oraz bawią do łez.Zadbajmy o radosne dzieciństwo naszego malucha!
Minecraft Dungeons to zupełnie nowa przygodowa gra akcji osadzona w zbudowanym z bloków świecie Minecrafta. Misją gracza jest ocalić świat od zagłady sprowadzonej przez zdeprawowanego Arcyzłosadnika. Ale jak to zrobić? Jak odnaleźć w sobie męstwo i czystość charakteru i pokonać hordy nowych wrogów? Będzie to wyzwanie idealne dla każdego fana Minecrafta, a niniejszy podręcznik zawiera rady i wskazówki specjalistów Mojanga, które pomogą obrać odpowiednią strategię, odnaleźć się w nowych środowiskach, obchodzić z nieznanymi artefaktami i ukończyć poszczególne poziomy gry. Do dzieła, przygoda czeka!
Książka dla najmłodszych fanów gry Minecraft. Łamigłówki i quizy prosto z głębin NETHERU. Podpowiedzi i patenty. Uwazasz czas, w którym nie grasz w Minecrafta za zmarnowany? Upiecz dwie pieczenie na jednym ogniu!
Niezależny i nieoficjalny przewodnik dla graczy w Minecraft. Poradnik craftingu, ważenia i zaklinania w grze Minecraft. Poznaj mechanikę świata Minecrafta! Pułapki proste i złożone oraz patenty których możesz nie znać nawet jesli długo grasz od dawna.
Wspaniała książka, która pozwala uczyć dziecko kreatywności, a także odkrywać jego zdolności.
Poradnik zawiera kilkaset zabaw, prostych i bardziej skomplikowanych, przeznaczonych dla dzieci już od pierwszego miesiąca życia. Autorka wymyśliła je dla własnych dzieci i wraz z nimi je przetestowała. To pozycja dla rodziców i opiekunów, która nie wymaga posiadania drogich zabawek i sprzętów. Przecież najlepsze zabawy to te, podczas których dziecko użyje swojej wyobraźni! Ile radości dają papierowy samolot, klocki z pudełek, instrumenty z misek i garnków, kukiełki z ziemniaka czy puzzle wycięte z kolorowego opakowania. Czasem niewiele potrzeba, by wyczarować świat, który zachwyci malucha. Ponadto każda z opisanych zabaw może być wykorzystana także w późniejszym wieku – to inspirujące, kiedy dziecko samo rozwija i udoskonala znaną już zabawę.
Chciałam, aby zabawa z dzieckiem nie ograniczała się do przebywania z maluchem w domu. Stąd pomysły na zabawy na łące, nad morzem, w lesie czy podczas jazdy samochodem oraz podczas kąpieli. Bawmy się z dziećmi najczęściej, jak możemy. To zaprocentuje w przyszłości!
Ze wstępu Autorki
Małgorzata Cieślak – magister zarządzania i marketingu, absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Pracowała w wielu firmach zajmujących się finansami i marketingiem. Matka dwóch wspaniałych córek, z którymi uwielbiała spędzać wolny czas, chodzić na spacery i bawić się w szkołę. Autorka scenariuszy filmowych i muzycznych kompozycji. Lubiła deszczową pogodę, kino i dobre filmy, odwiedzanie ciekawych miejsc oraz książki, szczególnie Williama Whartona, Johna Grishama, Bruna Ferrera.
Dzieci + zapałki = zabawa!
Nie igraj z ogniem, ale z zapałkami - możesz. Oczywiście pod warunkiem że wykorzystasz je w dobrym celu. Najlepiej równocześnie edukacyjnym i rozrywkowym. Aby świetnie się bawić, a przy tym rozwijać wyobraźnię, ćwiczyć się w spostrzegawczości i logicznym myśleniu, nie trzeba inwestować ani w zaawansowaną elektronikę, ani nawet w planszówki czy gry karciane. Wystarczą paczka zapałek i książka, którą przygotował dla Ciebie Piotr Kosowicz.
Na Gry i zabawy z zapałkami składa się zestaw autorskich zadań, jakich nie znajdziesz w żadnym podręczniku. Adresowane są one przede wszystkim do uczniów starszych klas szkoły podstawowej, choć z pewnością przy rozwiązywaniu tych zagadnień nie będą się nudzić ani nastolatki, ani ich rodzice i dziadkowie. Wiedza matematyczna na poziomie podstawowym może okazać się przydatna, choć nie raz, nie dwa potrzebne będzie także podejście całkowicie niematematyczne, a nawet amatematyczne.
To jak, zaczynamy?
Na dobry początek wyjmij z pudełka trzy zapałki i ułóż je na stole tak, by powstał kwadrat.
Legendarny władca Matoran, niegdyś potężny Wielki Duch panujący nad całym wszechświatem - Mata Nui, tym razem jako zwykły wojownik, wraz z garstką nowych przyjaciół - Glatorian, staje w obronie mieszkańców Bara Magna terroryzowanych przez okrutnych Skrallów. W walce o przetrwanie na odległej, pustynnej planecie czeka go przygoda, niebezpieczeństwo i... zdrada. Przewodnik Mata Nui po Bara Magna zabierze Cię w podróż po krainach Bara Magna, od zdradliwych oceanów piasku po niegościnne Czarne Szczyty. Poznasz niezwykłą historię obcego świata, w którym splatają się losy dzielnych Agori, bohaterskich Glatorian, okrutnych łowców kości i bezwzględnych Skrallów, opowiedzianą przez samego Mata Nui. Oto początek nowej, fascynującej przygody!Greg Farshtey jest autorem ponad 25 powieści oraz wieloodcinkowego komiksu o świecie Bionicle. Pracuje jako redaktor naczelny i autor tekstów w dwumiesięczniku ""LEGO(R) Club Magazine"", a weekendy poświęca pisaniu nowych opowieści o świecie Bionicle. Greg mieszka w Connecticut, w USA, razem ze swoja żoną, komputerem i ogromną kolekcją komiksów.
Od chwili powstania w 2001 roku, świat zabawek z serii Bionicle został wzbogacony o fabułę i tło historyczne, przeobrażając się stopniowo we współczesną mitologię. Fantastyczne krainy, nieszablonowe postaci, tajemnice, porywająca akcja - wszystko to stało się inspiracją do powstania opowiadań, powieści, filmów, a także tego przewodnika, będącego przekrojowym opisem wydarzeń w świecie Bionicle z lat 2001-2008. Pamiętnik Makuty ""Jestem Makuta Teridax, a to historia o tym, jak zostałem władcą wszystkiego, co istnieje we wszechświecie i co kiedykolwiek w nim powstanie"". Nigdy dotąd niepublikowana mapa wszechświata Bionicle, zaskakujące informacje oraz wspomnienia samego Makuty Teridaksa czynią z Przewodnika Makuty po Wszechświecie pozycję, którą każdy wierny fan serii Bionicle powinien mieć w swojej kolekcji. Teraz, gdy powstaje nowy rozdział sagi Bionicle, masz okazję poznać historię, która od lat wzbudza emocje milionów fanów na świecie!Greg Farshtey jest autorem ponad 20 powieści oraz wieloodcinkowego komiksu o świecie Bionicle. Pracuje jako redaktor naczelny i autor tekstów w dwumiesięczniku ""LEGO(R) Magazine"", a weekendy poświęca pisaniu nowych opowieści o świecie Bionicle. Greg mieszka w Connecticut, w USA, razem ze swoja żoną, komputerem i ogromną kolekcją komiksów.
Udaj się wraz z Karoliną, Kazikiem oraz wydrą Hiacyntą na poszukiwanie zaginionego przyjaciela. Dzięki wskazówkom Zagadroida wspólnie przemierzycie 7 rozdziałów we wszystkich zakątkach świata i rozwikłacie ponad 40 zagadek. Dzięki prostemu i niewymagającemu połączenia z Internetem systemowi podpowiedzi z książki samodzielnie korzystać mogą nawet najmłodsi czytelnicy.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?