Legendarny władca Matoran, niegdyś potężny Wielki Duch panujący nad całym wszechświatem - Mata Nui, tym razem jako zwykły wojownik, wraz z garstką nowych przyjaciół - Glatorian, staje w obronie mieszkańców Bara Magna terroryzowanych przez okrutnych Skrallów. W walce o przetrwanie na odległej, pustynnej planecie czeka go przygoda, niebezpieczeństwo i... zdrada. Przewodnik Mata Nui po Bara Magna zabierze Cię w podróż po krainach Bara Magna, od zdradliwych oceanów piasku po niegościnne Czarne Szczyty. Poznasz niezwykłą historię obcego świata, w którym splatają się losy dzielnych Agori, bohaterskich Glatorian, okrutnych łowców kości i bezwzględnych Skrallów, opowiedzianą przez samego Mata Nui. Oto początek nowej, fascynującej przygody!Greg Farshtey jest autorem ponad 25 powieści oraz wieloodcinkowego komiksu o świecie Bionicle. Pracuje jako redaktor naczelny i autor tekstów w dwumiesięczniku ""LEGO(R) Club Magazine"", a weekendy poświęca pisaniu nowych opowieści o świecie Bionicle. Greg mieszka w Connecticut, w USA, razem ze swoja żoną, komputerem i ogromną kolekcją komiksów.
Od chwili powstania w 2001 roku, świat zabawek z serii Bionicle został wzbogacony o fabułę i tło historyczne, przeobrażając się stopniowo we współczesną mitologię. Fantastyczne krainy, nieszablonowe postaci, tajemnice, porywająca akcja - wszystko to stało się inspiracją do powstania opowiadań, powieści, filmów, a także tego przewodnika, będącego przekrojowym opisem wydarzeń w świecie Bionicle z lat 2001-2008. Pamiętnik Makuty ""Jestem Makuta Teridax, a to historia o tym, jak zostałem władcą wszystkiego, co istnieje we wszechświecie i co kiedykolwiek w nim powstanie"". Nigdy dotąd niepublikowana mapa wszechświata Bionicle, zaskakujące informacje oraz wspomnienia samego Makuty Teridaksa czynią z Przewodnika Makuty po Wszechświecie pozycję, którą każdy wierny fan serii Bionicle powinien mieć w swojej kolekcji. Teraz, gdy powstaje nowy rozdział sagi Bionicle, masz okazję poznać historię, która od lat wzbudza emocje milionów fanów na świecie!Greg Farshtey jest autorem ponad 20 powieści oraz wieloodcinkowego komiksu o świecie Bionicle. Pracuje jako redaktor naczelny i autor tekstów w dwumiesięczniku ""LEGO(R) Magazine"", a weekendy poświęca pisaniu nowych opowieści o świecie Bionicle. Greg mieszka w Connecticut, w USA, razem ze swoja żoną, komputerem i ogromną kolekcją komiksów.
Udaj się wraz z Karoliną, Kazikiem oraz wydrą Hiacyntą na poszukiwanie zaginionego przyjaciela. Dzięki wskazówkom Zagadroida wspólnie przemierzycie 7 rozdziałów we wszystkich zakątkach świata i rozwikłacie ponad 40 zagadek. Dzięki prostemu i niewymagającemu połączenia z Internetem systemowi podpowiedzi z książki samodzielnie korzystać mogą nawet najmłodsi czytelnicy.
Odkryj nowe przygody Minecraftowego(R) Frigiela i jego wiernego kompana Fluffy'ego!Alice i Frigiel, którym towarzyszy Fluffy, błąkają się po Netherze z mapą, którą powierzył im Valmar. Ale mapa jest do niczego! Jak poruszać się po tym podziemnym piekle? I odnaleźć w nim pomoc, o której mówił Valmar?W tym samym czasie w Puabie opanowanej przez zombie Abel zostaje uratowany przez gwardzistów Domu Świateł, do którego zgodnie z wolą ojca miał wstąpić. Gwardziści podtykają mu jednak pod nos list gończy dotyczący Frigiela. Wyznaczono cenę za głowę chłopaka! W Ablu burzy się krew wyrusza w drogę, zdecydowany ostrzec przyjaciół przed grożącym im niebezpieczeństwem.Więźniowie Netheru to drugi tom bestsellerowej serii Frigiel i Fluffy, której akcja toczy się w uniwersum Minecrafta. To książka, w której młodzi czytelnicy odkryją ekscytujący świat przygód, fantastyki i Minecrafta.
Poręczny quiz, z którego dziecko może samodzielnie korzystać w poczekalni, w świetlicy, w domu i w samochodzie. Materiał do ćwiczeń podzielono tu na pięć kolorystycznie zróżnicowanych działów. W każdym wzrasta stopień trudności dodawania i odejmowania. Dziecko wykonuje obliczenia i samo się sprawdza: pociera palcem pole z farbą termiczną, by odsłonił się wynik. Książką można bawić się wielokrotnie, ponieważ wydrukowano ją na trwałych, spiętych klipsem kartach, a co najważniejsze po chwili od potarcia pole z farbą termiczną znów zakrywa wynik.
Magiczny quiz. Przyroda to doskonała nauka i zabawa dla uczniów klas 1-3 SP. Znikająca pod wpływem ciepła farba zapewnia wielokrotną zabawę i zachęca dzieci do sprawdzania swojej wiedzy oraz poznawania świata.
Poręczny quiz, z którego dziecko może samodzielnie korzystać w poczekalni, w świetlicy, w domu i w samochodzie. Materiał do ćwiczeń podzielono tu na pięć kolorystycznie zróżnicowanych działów. W każdym wzrasta stopień trudności mnożenia i dzielenia. Dziecko wykonuje obliczenia i samo się sprawdza: pociera palcem pole z farbą termiczną, by odsłonił się wynik. Książką można bawić się wielokrotnie, ponieważ wydrukowano ją na trwałych, spiętych klipsem kartach, a co najważniejsze po chwili od potarcia pole z farbą termiczną znów zakrywa wynik.
Magiczny quiz. Zwierzęta to doskonała nauka i zabawa dla uczniów klas 1-3 SP. Znikająca pod wpływem ciepła farba zapewnia wielokrotną zabawę i zachęca dzieci do sprawdzania swojej wiedzy oraz poznawania świata zwierząt.
Magiczny quiz. Ziemia to doskonała nauka i zabawa dla uczniów klas 1-3 SP. Znikająca pod wpływem ciepła farba zapewnia wielokrotną zabawę i zachęca dzieci do sprawdzania swojej wiedzy oraz poznawania świata.
Znane i lubiane. ZABAWY"Palec pod budkę..., Baloniku nasz malutki..., Chodzi lisek koło drogi... - pobawcie się w to z nami!Bez znanych klasycznych zabaw trudno wyobrazić sobie przecież dzieciństwo "
Ta książka przenosi graczy w fantastyczny świat bajek, do krain zamieszkanych przez czarownice, dżinny, odważne dzieci i gadające zwierzęta. Wolisz wcielić się w nie czy grać przeciwko nim? Decyzja należy do ciebie Cokolwiek postanowisz, czeka cię świetna zabawa dzięki ośmiu grom planszowym, które znajdziesz w tej książce najlepszym i najbardziej wciągającym ze wszystkich gier świata! Czy zanurzysz się w dżunglę Mowgliego, czy w cudowną krainę Alicji? A może postanowisz zagrać w kółko i krzyżyk z Jasiem i Małgosią lub w chińczyka z Piotrusiem Panem?
Seria książek z naklejkami dla małych miłośników zagadek, łamigłówek, labiryntów i kolorowanek. Ciekawe i różnorodne zadania, rozwijające spostrzegawczość i logiczne myślenie, nie pozwolą się dzieciom nudzić!
Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak stworzyć własny minecraftowy park rozrywki! Znajdziesz tu wyczerpujące opisy pomysłów na liczne atrakcje: od klasycznej karuzeli, poprzez kolejkę w nawiedzonym dworze, niesamowite dżunglowe wiry wodne, a także międzywymiarową kolejkę!
Ta książka z dużymi odrywanymi stronami pełna jest wspaniałych gier znanych i mniej znanych dla jednej osoby lub kilkorga przyjaciół. Na dociekliwych czekają słowne węże, wykreślanki, kółko i krzyżyk, szubienica i wiele innych! Potrzeba tylko czegoś do pisania i sprawnych szarych komórek
Ta książka jest dla tych, którzy właśnie rozpoczynają swoją przygodę z minecraftem! Dzięki niej poznają wersję Minecraft Bedrock Edition! Przystępne wskazówki pomogą przetrwać graczom w pełnym niebezpieczeństw Świecie Podstawowym. Nauczą ich wydobywać minerały, tworzyć narzędzia, znajdować jedzenie, budować schronienie i wytwarzać zbroję oraz dostarczą cennej wiedzy o zwierzętach, potworach i miejscach, w które można trafić: od krów i creeperów aż po wioski i podziemne kopalnie.
Wielka księga zabaw i gier, dzięki którym dzieci poznają zasady ekologicznego życia. Dowiedzą się dlaczego tak ważna jest ochrona przyrody i jak należy segregować śmieci.Książka zawiera 9 gier, 4 pionki i 5 ekonaklejek.
Kontynuacja bestsellerowej serii Brulionów stylizowanych na zeszyty szkolne z lat 80., wypełnionych pomysłami na spędzenie wolnego czasu.
Gdy za oknem zadymka, a na kaloryferze schną rękawiczki i kalesony, przygotuj dzban herbaty z cytryną, brulion i coś do pisania. Zbierz przyjaciół i zagraj w:
Łapki
Poszukiwany narciarz
Kółko i krzyżyk
Bystre oko
Memory karnawałowe
Zawieś gwiazdkę
I inne
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?