Czas na niezwykłą podróż do wielkiego miasta! Gdzie chcą dotrzeć sympatyczne Bazgraki? Jakimi pojazdami będą poruszać się w miejskiej dżungli, a jakimi na placu budowy? Co oznaczają znaki drogowe?Zabawy edukacyjne. Bazgraki. Super pojazdy (5-6 lat) to zestaw twórczych i edukacyjnych zabaw, dzięki którym starsze przedszkolaki będą rozwijać umiejętność liczenia, pisania, czytania i myślenia logicznego oraz poznawać miejską przestrzeń.W poręcznej walizeczce znajdują się długa książeczka z ćwiczeniami, 80 kolorowych naklejek do zadań i czytania sylabami, materiały do wycięcia i tworzenia pojazdów oraz zabaw na planie miasta, a także karty z mazakiem suchościeralnym, dzięki czemu zadania można rozwiązywać bez końca.Różnorodne zabawy rozwijają umiejętności liczenia w zakresie 10, tworzenia prostych sekwencji i algorytmów, dzielenia wyrazów na głoski i sylaby, szacowania oraz porównywania. Atrakcyjna tematyka pojazdów zachęca do rozwiązywania łamigłówek i wspólnych wycieczek po mieście.Zabawy edukacyjne. Bazgrakito seria rozwijających łamigłówek, który zapewnia przedszkolakom wiele godzin twórczej rozrywki, a przy okazji ćwiczy myślenie logiczne, spostrzegawczość oraz precyzję i motorykę małą.Zabawy edukacyjne. Bazgraki to:- nauka liczenia w zakresie 10- wstęp do czytania i pisania- trening myślenia logicznego- rozwój spostrzegawczości i koncentracji- doskonalenie koordynacji oko-rękaAutorki:Bożena Dybowska - pedagog, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnejAnna Grabek - pedagog, matematyczkaIlustracje:Danka Fukowska, Katarzyna UrbaniakW serii:Zabawy edukacyjne. Bazgraki. Kosmiczna wyprawa
Czas na kosmiczną podróż z Bazgrakami do świata planet, robotów i rakiet. Jak wygląda Wszechświat? W jakie jego odległe zakątki udadzą się sympatyczne stworki? Co odkryją w kosmosie?Zabawy edukacyjne. Bazgraki. Kosmiczna wyprawa (4-5 lat) to zestaw kapitalnych zabaw, dzięki którym przedszkolaki będą rozwijać umiejętność czytania, pisania i liczenia, myślenie logiczne oraz poszerzać wiedzę o Wszechświecie.W poręcznej walizeczce znajdują się karty z mazakiem suchościeralnym, długa książeczka z różnorodnymi ćwiczeniami, 80 kolorowych naklejek do zadań i czytania sylabami, a także materiały do wycinania oraz tworzenia pojazdów kosmicznych, robotów i modelu Układu Słonecznego.Różnorodne zabawy rozwijają umiejętności liczenia w zakresie 10, szukania podobieństw i różnic, porównywania zbiorów, klasyfikowania przedmiotów, rozpoznawania liter, szukania rymów i pisania po śladzie. Atrakcyjna kosmiczna tematyka pobudza ciekawość i dziecięcą wyobraźnię.Zabawy edukacyjne.Bazgraki to seria rozwijających i różnorodnych zabaw, która zapewnia przedszkolakom wiele godzin twórczej rozrywki, a przy okazji trenuje myślenie logiczne, spostrzegawczość oraz precyzję i motorykę małą.Zabawy edukacyjne.Bazgraki to:- mnóstwo rozwijających zabaw- ćwiczenie umiejętności liczenia w zakresie 10- pierwsze kroki w nauce pisania i czytania- trening myślenia logicznego- rozwój spostrzegawczości i koncentracji- doskonalenie motoryki małej i koordynacji oko-rękaAutorki:Bożena Dybowska - pedagog, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnejAnna Grabek - pedagog, matematyczkaIlustracje:Danka Fukowska, Katarzyna UrbaniakW serii:Bazgraki bawią się i uczą. Pociągi, wywrotki, koparki (5-6 lat)
Gryzmołki. Zwierzęta (3-6 lat) to zestaw 60 kreatywnych zadań, które przedstawiają popularne gatunki zwierząt, ich ulubione aktywności, domy i kryjówki oraz pożywienie. Łamigłówki opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej łączą ciekawostki o zwierzętach i przyrodzie z doskonaleniem umiejętności myślenia logicznego, liczenia i pisania. Kolorowe, realistyczne ilustracje pomogą poznać fascynujący świat zwierząt.Wiedza przyrodnicza dla najmłodszych Czyje to rogi i poroża? Które zwierzęta mają tyle samo odnóży? Do kogo należą cętki, a do kogo paski? Gdzie mieszka pingwin? Kto żywi się rybami? Które ptaki zostają na zimę w Polsce? ?Gryzmołki. Zwierzęta? (3?6 lat) to zestaw zabaw, dzięki którym przedszkolaki poznają ciekawostki związane z życiem zwierząt. Zadania polegają m.in. rysowaniu po śladzie, liczeniu gatunków, wskazywaniu, które zwierzę nie pasuje do innych w rzędzie, wykreślaniu nazw gatunków, łączeniu zwierząt z literą, na którą zaczynają się ich nazwy, rozwiązywaniu labiryntów oraz wskazywaniu rodzin zwierząt. Zagadki ćwiczą w ten sposób rozumienie poleceń, myślenie logiczne oraz rozwijają wiedzę przyrodniczą.W zestawie znajduje się 60 zadań na kartach zmywalnych oraz flamaster suchościeralny, dzięki czemu ćwiczenia można rozwiązywać wielokrotnie. Wszystkie zadania zostały opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej: Bożenę Dybowską i Justynę Perkuszewską-Staniszewską oraz zilustrowane przez Ewę Brzozowską.Rozwój:poznawanie świata, przyroda, myślenie logiczne, motoryka małaAutorzy:Bożena Dybowska ? nauczycielka i pasjonatka edukacji wczesnoszkolnej, prowadzi zajęcia plastyczne i techniczne rozwijające twórcze zdolności dzieci.Justyna Perkuszewska-Staniszewska ? nauczycielka informatyki i edukacji wczesnoszkolnej. Pasjonuje się programowaniem.Ewa Brzozowska ? Surface Pattern Designer, graficzka komputerowa i ilustratorka. Z wykształcenia informatyczka, z pasji ? artystka.W serii również: Gryzmołki Literki Gryzmołki Cyferki Gryzmołki Angielski
Gryzmołki. Literki (3-6 lat) to zestaw 60 kreatywnych zadań, które wprowadzą przedszkolaki w świat liter i przygotowują je do nauki czytania i pisania. Różnorodne zabawy opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej pomagają kojarzyć dźwięki mowy z zapisem literowym oraz odczytywać wyrazy. Rozwijają przy tym percepcję wzrokową i słuchową, pamięć oraz wyobraźnię językową.Trening grafopercepcji i grafomotoryki Które wyrazy rozpoczynają się głoską ?a?? Ile sylab słyszysz w wyrazie ?guzik?? Które wyrazy rozpoczynają się wielka literą? ?Gryzmołki. Literki? (3?6 lat) to zestaw dla przedszkolaków, które są gotowe do podjęcia wyzwania, jakim jest nauka czytania i pisania. Zadania polegają m.in. na rozróżnianiu liter spośród innych symboli i znaków, łączeniu pierwszej litery ze słowem, literowaniu ze słuchu, dzieleniu wyrazów na sylaby, odnajdywaniu wyrazów w wykreślance, rozwiązywaniu rebusów wyrazowo-obrazkowych, przechodzeniu przez labirynty z literami czy rysowaniu po śladzie. Ćwiczą w ten sposób grafopercepcję i grafomotorykę.W zestawie znajduje się 60 zadań na kartach zmywalnych oraz flamaster suchościeralny, dzięki czemu ćwiczenia można rozwiązywać wielokrotnie. Wszystkie zadania zostały opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej: Bożenę Dybowską i Justynę Perkuszewską-Staniszewską, oraz zilustrowane przez Monikę Domaradzką, tak aby trenować percepcję wzrokową i zachęcić do zabaw.Rozwój:nauka czytania, rozwój mowy, grafopercepcja, grafomotorykaAutorzy:Bożena Dybowska ? nauczycielka i pasjonatka edukacji wczesnoszkolnej, prowadzi zajęcia plastyczne i techniczne rozwijające twórcze zdolności dzieci.Justyna Perkuszewska-Staniszewska ? nauczycielka informatyki i edukacji wczesnoszkolnej. Pasjonuje się programowaniem.Monika Domaradzka ? ilustratorka książek dla dzieci.W serii również: Gryzmołki Cyferki Gryzmołki Zwierzęta Gryzmołki Angielski
Gryzmołki. Cyferki (3-6 lat) to zestaw 60 kreatywnychzadań, które wprowadzą przedszkolaki w świat matematyki poprzez zabawę.Łamigłówki opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej pomogąwprowadzić dzieci w świat liczb w atrakcyjny sposób, tak by matematykakojarzyła im się pozytywnie. Zadania rozwijają przy tym umiejętność liczenia,dodawania i odejmowania w zakresie 1?10 oraz myślenia logicznego igrafopercepcji.Trening myślenia matematycznegoGdzie na obrazku ukryła się cyfra cztery? Ile kotków zmieściło się wkoszyku? Jaka liczba powstanie przez zapisanie obok siebie cyfr 1 i 0? Jakpołączyć kropki, aby powstał robot? ?Gryzmołki. Cyferki? (3?6 lat) to świetneprzygotowanie przedszkolaków do nauki liczenia i wykonywania prostych działańarytmetycznych.Zadania polegają m.in. na pisaniu cyfr po śladzie, liczeniu przedmiotów,dodawaniu i odejmowaniu w zakresie 1?10, porównywaniu obiektów, uzupełnianiu ikontynuowaniu sekwencji, wskazywaniu obiektu niepasującego do pozostałych,zabawie z odbiciami lustrzanymi czy rozpoznawaniu figur geometrycznych. Zagadkićwiczą w ten sposób rozumienie poleceń, myślenie logiczne orazgrafopercepcję.W zestawie znajduje się 60 zadań na kartach zmywalnych oraz flamastersuchościeralny, dzięki czemu ćwiczenia można rozwiązywać wielokrotnie.Wszystkie zadania zostały opracowane przez nauczycielki edukacjiwczesnoszkolnej: Bożenę Dybowską i Justynę Perkuszewską-Staniszewską, orazzilustrowane przez Ewę Brzozowską.Rozwój:nauka liczenia, dodawanie i odejmowanie, grafopercepcja, myślenielogiczneAutorzyBożena Dybowska ? nauczycielka i pasjonatka edukacjiwczesnoszkolnej, prowadzi zajęcia plastyczne i techniczne rozwijające twórczezdolności dzieci.Justyna Perkuszewska-Staniszewska ? nauczycielka informatykii edukacji wczesnoszkolnej. Pasjonuje się programowaniem.Ewa Brzozowska ? Surface Pattern Designer, graficzkakomputerowa i ilustratorka. Z wykształcenia informatyczka, z pasji ?artystka.W serii również:Gryzmołki LiterkiGryzmołki ZwierzętaGryzmołki Angielski
Podróże małe i duże z kangurem Arturem!
Kapitan Nauka zaprasza na podróż dookoła świata! Podczas zabawy z kartami i książką przedszkolaki pomogą odnaleźć zgubiony bagaż, spróbują narodowych potraw w Japonii i we Włoszech, kupią pamiątki z podróży, wyruszą na wycieczkę na biwak, do lasu i na plażę! Przed nimi 100 zadań dopasowanych do umiejętności każdego małego podróżnika.
Kolorowe karty obrazkowe i książka wprowadzające w podróżniczą tematykę to doskonały prezent dla dziecka w wieku przedszkolnym.
Zgaduj, rysuj, ścieraj i …baw się z kangurem Arturem!
Przy okazji rozwiązywania fascynujących zadań typu: dopasuj, policz, skreśl, porównaj, zaznacz, dzieci rozwijają różnorodne umiejętności, takie jak:
• spostrzegawczość
• rozpoznawanie kierunków,
• liczenie, porównywanie,
• małą motorykę
Ciekawe zadania przedstawione w książce i na 30 dwustronnych, zmywalnych kartach przybliżą dziecku otaczający je świat, wzbogacą słownictwo, a także wbudzą chęć podróżowania i poznawania nowych miejsc. Różnorodne ćwiczenia trenujące spostrzegawczość, koncentrację i grafomotorykę zapewnią doskonałą rozrywkę w domu i w podróży: w pociągu, aucie czy samolocie.
Kapitan Nauka i jego towarzyszka mewa Ewa zapraszają w rejs po morzach i oceanach. Podczas tej wspaniałej przygody przedszkolaki dowiedzą się, które zwierzęta żyją w morskich wodach, a które na wybrzeżach, a także poznają atrakcyjne i bezpieczne sposoby spędzania czasu nad różnymi akwenami. Będzie to również doskonała okazja, by zaznajomić dzieci z tematem ochrony przyrody oraz wykorzystywania morskich zasobów przez człowieka.
100 zabaw z mewą Ewą to wyjątkowy zestaw rozwijających zadań dla trzy- i czterolatków, który zapewni opiekunom i dzieciom wiele godzin wspólnej, angażującej rozrywki. Frapujące zadania przedstawione w książce i na 30 dwustronnych, zmywalnych kartach przybliżą dziecku morski świat, wzbogacą słownictwo i pobudzą wyobraźnię. Dzięki zabawom rozwijającym wiedzę o otaczającej nas przyrodzie dziecko odkryje również nowe obszary swoich zainteresowań.
100 różnorodnych zadań zostało dostosowanych do możliwości percepcyjnych dzieci w tym wieku. Zestaw doskonali kompetencje matematyczne (m.in. liczenie w zakresie 1-5), przyrodnicze i językowe, ponadto uczy samodzielnego szeregowania przedmiotów, określenia relacji w przestrzeni, a także pozwala ćwiczyć precyzję rysowania i spostrzegawczość. Ćwiczenia przygotowane przez doświadczonych pedagogów wspierają rozwój grafomotoryczny i przygotowują do nauki liczb i liter, a dzięki specjalnemu, suchościeralnemu flamastrowi dołączonemu do zestawu można je wykonywać wielokrotnie.
Zgaduj, rysuj, ścieraj i baw się z mieszkańcami łąki i wsi!
Książka + 30 dwustronnych zmywalnych kart + flamaster
Kapitan Nauka zaprasza najmłodszych na wycieczkę po łące i wsi. Podczas tej wspaniałej przygody dzieci poznają charakterystyczne dla tego środowiska zwierzęta i rośliny oraz dowiedzą się, jak dbać o przyrodę.
100 zabaw z bocianem Stefanem to wyjątkowy zestaw rozwijających zadań dla trzy- i czterolatków, który zapewni opiekunom i dzieciom wiele godzin wspólnej, angażującej rozrywki. Frapujące zadania przedstawione w książce i na 30 dwustronnych, zmywalnych kartach przybliżą dziecku świat przyrody, wzbogacą słownictwo i pobudzą dziecięcą wyobraźnię. Dzięki zabawom rozwijającym wiedzę o naturalnym otoczeniu dziecko odkryje również nowe obszary swoich zainteresowań.
100 różnorodnych zadań zostało dostosowanych do zdolności percepcyjnych dzieci w tym wieku. Zestaw doskonali kompetencje matematyczne (m.in. liczenie w zakresie 1-5), przyrodnicze i językowe, ponadto uczy samodzielnego szeregowania przedmiotów, określenia relacji w przestrzeni, a także pozwala ćwiczyć koncentrację i spostrzegawczość. Ćwiczenia przygotowane przez doświadczonych pedagogów wspierają rozwój grafomotoryczny i przygotowują do nauki pisania i liczenia, a dzięki specjalnemu, suchościeralnemu flamastrowi dołączonemu do zestawu można je wykonywać wielokrotnie.
Kapitan Nauka zabiera dzieci w niezwykłą podróż do pełnego zwierząt lasu! Uczestnicy wyprawy poznają leśne towarzystwo i pomogą lisowi Fisowi rozwiązać wciągające zagadki i łamigłówki.
100 zabaw z lisem Fisem (5-6 lat) to wyjątkowy zestaw rozwijających zadań dla pięcio- i sześciolatków, który zapewni tobie i twojemu dziecku wiele godzin wspólnej, twórczej rozrywki. Inspirujące zagadki zawarte w kolorowej książce (48 stron) i na 30 dwustronnych, zmywalnych kartach przybliżą dziecku świat leśnych zwierząt, wzbogacą słownictwo i pobudzą dziecięcą wyobraźnię.
100 różnorodnych zadań zostało dostosowanych do zdolności percepcyjnych dzieci w tym wieku. Zestaw doskonali kompetencje matematyczne, logiczne i językowe, pozwala ćwiczyć precyzję i spostrzegawczość. Ćwiczenia przygotowane przez doświadczonych pedagogów wspierają rozwój grafomotoryczny i przygotowują do nauki pisania, a dzięki specjalnemu, suchościeralnemu flamastrowi dołączonemu do zestawu, można je wykonywać wielokrotnie.
Zabawę z kartami uatrakcyjnią piękne, autorskie ilustracje Danki Fukowskiej, które przyciągną uwagę dzieci i zachwycą rodziców.
Dzięki urozmaiconym zadaniom i ćwiczeniom zaproponowanym w pakiecie można rozwijać wszystkie sfery dziecięcej aktywności i proponować dzieciom zadania o różnym stopniu trudności, dostosowane do ich aktualnych możliwości i zainteresowań.
100 zabaw z lisem Fisem to fantastyczna rozrywka dla małych odkrywców, a także:
- poznawanie świata przyrody,
- liczenie w zakresie 10,
- zabawy z figurami geometrycznymi,
- wzbogacanie słownictwa,
- przygotowanie do nauki pisania.
Nowe, zmienione wydanie zawiera wygodniejszą w korzystaniu, kolorową książeczkę z zadaniami.
Edukacyjna seria 100 zabaw rozwija kompetencje matematyczne, logiczne i językowe u dzieci już od 3. roku życia.
Dotychczas ukazały się:
100 zabaw z lisem Fisem (5-6 lat)
100 zabaw z koparką Barbarką (5-6 lat)
100 zabaw z królikiem Kazikiem (4-5 lat)
100 zabaw z robotem Eliotem (4-5 lat)
Tym razem Kapitan Nauka zabiera dzieci w niezwykłą podróż... do pełnego barw i smaków ogrodu! Uczestnicy wyprawy poznają świat roślin i zwierząt oraz pomogą królikowi Kazikowi w jesiennych porządkach w ogrodzie.
100 zabaw z królikiem Kazikiem wprowadza w zmienne, zależne od pór roku, środowisko ogrodu – różnorodność gatunków zwierząt, roślin uprawnych i ozdobnych. Dziecko dowiaduje się, czego rośliny potrzebują do życia, jakie prace są wykonywane w ogrodzie i jak człowiek może korzystać z darów natury.
To wyjątkowy zestaw rozwijających zadań dla cztero- i pięciolatków, który zapewni tobie i twojemu dziecku wiele godzin wspólnej, twórczej rozrywki. Inspirujące zagadki zawarte w książce i na 30 dwustronnych, zmywalnych kartach przybliżą dziecku świat ogrodu, wzbogacą słownictwo i pobudzą dziecięcą wyobraźnię.
100 różnorodnych zadań zostało dostosowanych do zdolności percepcyjnych dzieci w tym wieku. Doskonali kompetencje matematyczne (m.i.n. liczenie w zakresie 10), logiczne i językowe uczy klasyfikowania przedmiotów, pozwala ćwiczyć precyzję i spostrzegawczość. Ćwiczenia przygotowane przez doświadczonych pedagogów wspierają rozwój grafomotoryczny i przygotowują do nauki pisania, a dzięki specjalnemu, suchościeralnemu flamastrowi dołączonemu do zestawu można je wykonywać wielokrotnie.
Zabawę z kartami uatrakcyjnią piękne, autorskie ilustracje Danki Fukowskiej, które przyciągną uwagę dzieci i zachwycą rodziców.
Dzięki urozmaiconym zadaniom i ćwiczeniom zaproponowanym w pakiecie można rozwijać wszystkie sfery dziecięcej aktywności i proponować dzieciom zadania o różnym stopniu trudności, dostosowane do ich aktualnych możliwości i zainteresowań.
100 zabaw z królikiem Kazikiem to fantastyczna rozrywka dla małych odkrywców, a także:
- liczenie w zakresie 10
- odkrywanie podobieństw i różnic
- klasyfikacja przedmiotów,
- ćwiczenia spostrzegawczości i myślenia logicznego,
- wstęp do nauki pisania i czytania
Nowa edukacyjna seria 100 zabaw rozwija kompetencje matematyczne, logiczne i językowe u dzieci już od 3. roku życia.
Dotychczas ukazały się:
100 zabaw z królikiem Kazikiem (4-5 lat)
100 zabaw z robotem Eliotem (4-5 lat)
100 zabaw z lisem Fisem (5-6 lat)
100 zabaw z koparką Barbarką (5-6 lat)
W przygotowaniu:
100 zabaw z bocianem Stefanem (3-4 lata)
100 zabaw z mewą Ewą (3-4 lata)
Tym razem Kapitan Nauka zabiera dzieci w niezwykłą podróż... do kosmicznego świata planet, rakiet i robotów! Uczestnicy wyprawy poznają odległe zakątki wszechświata oraz przyjrzą się kosmicznym bohaterom.
100 zabaw z robotem Eliotem to wyjątkowy zestaw rozwijających zadań dla cztero- i pięciolatków, który zapewni tobie i twojemu dziecku wiele godzin wspólnej, twórczej rozrywki. Inspirujące zagadki zawarte w książce i na 30 dwustronnych, zmywalnych kartach przybliżą dziecku świat kosmosu, wzbogacą słownictwo i pobudzą dziecięcą wyobraźnię. Dzięki zabawom z kosmicznymi postaciami, pojazdami i obiektami dziecko uzupełni wiedzę o Wszechświecie i będzie miało okazję do sformułowania własnych wyobrażeń na jego temat.
100 różnorodnych zadań zostało dostosowanych do zdolności percepcyjnych dzieci w tym wieku. Doskonali kompetencje matematyczne (m.i.n. liczenie w zakresie 10), logiczne i językowe uczy klasyfikowania przedmiotów, pozwala ćwiczyć precyzję i spostrzegawczość. Ćwiczenia przygotowane przez doświadczonych pedagogów wspierają rozwój grafomotoryczny i przygotowują do nauki pisania, a dzięki specjalnemu, suchościeralnemu flamastrowi dołączonemu do zestawu można je wykonywać wielokrotnie.
100 zabaw z lisem FisemKsiążka + 36 ścieralnych kart + flamasterPisz, rysuj, ścieraj i... baw się z lisem Fisem!Tym razem Kapitan Nauka zabiera dzieci w niezwykłą podróż... do pełnego zwierząt lasu! Uczestnicy wyprawy poznają kolorowe leśne towarzystwo i pomogą lisowi Fisowi wyjść cało z licznych perypetii.100 zabaw z lisem Fisem to wyjątkowy zestaw rozwijających zadań dla pięcio- i sześciolatków, który zapewni tobie i twojemu dziecku wiele godzin wspólnej, twórczej rozrywki. Inspirujące zagadki zawarte w książce i na 36 dwustronnych, zmywalnych kartach przybliżą dziecku świat leśnych zwierząt, wzbogacą słownictwo i pobudzą dziecięcą wyobraźnię.
100 zabaw z koparką BarbarkąKsiążka + 36 dwustronnych zmywalnych kart + flamasterZgaduj, rysuj, ścieraj i baw się z koparką Barbarką!Tym razem Kapitan Nauka zabiera dzieci w niezwykłą podróż... do wielkiego miasta, do świata dróg i środków transportu! Uczestnicy wyprawy poznają pojazdy, znaki drogowe i pomogą koparce Barbarce bezpiecznie poruszać się w miejskiej dżungli.100 zabaw z koparką Barbarką to wyjątkowy zestaw rozwijających zadań dla pięcio- i sześciolatków, który zapewni tobie i twojemu dziecku wiele godzin wspólnej, twórczej rozrywki. Inspirujące zagadki zawarte w książce i na 36 dwustronnych, zmywalnych kartach przybliżą dziecku świat produkcji i maszyn, wzbogacą słownictwo i pobudzą dziecięcą wyobraźnię.100 różnorodnych zadań zostało dostosowanych do zdolności percepcyjnych dzieci w tym wieku. Doskonali kompetencje matematyczne, logiczne i językowe (m.i.n. dzielenie wyrazów na głoski i sylaby), uczy klasyfikowania przedmiotów, pozwala ćwiczyć precyzję i spostrzegawczość. Ćwiczenia przygotowane przez doświadczonych pedagogów wspierają rozwój grafomotoryczny i przygotowują do nauki pisania, a dzięki specjalnemu, suchościeralnemu flamastrowi dołączonemu do zestawu można je wykonywać wielokrotnie.Zabawę z kartami uatrakcyjnią piękne, autorskie ilustracje Danki Fukowskiej, które przyciągną uwagę dzieci i zachwycą rodziców.Dzięki urozmaiconym zadaniom i ćwiczeniom zaproponowanym w pakiecie można rozwijać wszystkie sfery dziecięcej aktywności i proponować dzieciom zadania o różnym stopniu trudności, dostosowane do ich aktualnych możliwości i zainteresowań.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?