Imperium pod władzą Błogosławionych – Ranów, a kontrolowane przez ImBu, rozbudowuje się i udoskonala. Po zakończeniu Drugiej Wojny z Thirami wydaje się, że już nic nie zmąci Czasów Szczęśliwości.
To pozór.
Na jednej z planet WayEmpire wybucha epidemia. Pancerniki w pobliżu Łzy Cheronei stają w bezruchu, a na obrzeżach Galaktyki pojawia się obca flota. Na domiar złego anarchiści pragnąc zbadać granice Wolnej Woli, planują zamach.
Kim jest samozwańcza Imperatorka, która twierdzi, że może – jako jedyna – uratować ludzkość? I co na to wszystko Torkil Aymore?
Trzecia część pięciotomowego cyklu „Gamedec”.
Megastatek emigracyjny „Medusa”, wiozący pasażerów na Gaję, nie wyłania się na docelowej orbicie. Ubezpieczyciel rejsu postanawia wszcząć śledztwo, a Lilith Ernal, agentka tej firmy, wynajmuje Torkila. Ten, chociaż skłonny się zaangażować, pragnie też pomóc Peterowi „Crashowi” Kytesowi w sprawie Mike’a Gunnera, rozgrywającego drużyny Bezbolesnych, który został zamordowany na Ziemi. Torkil chce także poinformować władze Gai, że Bestia nie została pokonana.
Jak poprowadzić trzy sprawy jednocześnie? Czy można znaleźć się w tym samym czasie w trzech różnych miejscach? Dokąd zaprowadzą gamedeca kosmiczna przygoda, ziemskie dochodzenie i próba dotarcia do władz Gai? Czy tylko on widzi anioły i demony?
I ostatecznie: czy jednostka może wpłynąć na losy świata?
Nadchodzą zmiany. I nic już nie będzie takie jak przedtem.
Druga część przygód gamedeca Torkila Aymore'a.Warsaw City, XXII wiek. Świat rządzony jest przez wielkie korporacje farmaceutyczne, bio- i cybertechnologiczne. Rozwój cybernetyki doprowadził do podziału rzeczywistości na dwie fizyczną i wirtualną. Nie wszystkim jest to na rękę.Świat wirtualny zostaje zaatakowany przez wirusy, których celem są jego żyjący mieszkańcy, zoeneci. Problem jest na tyle poważny, że egzystencja zoenetów jest zagrożona. Kryzys się pogłębia, a liczba ofiar rośnie. Detektyw Torkil Aymore postanawia zbadać sprawę nie wie jednak, że wplątuje się w rozgrywkę z dużo poważniejszymi przeciwnikami niż ci, których znał dotychczas, a intryga sięga znacznie głębiej niż mógł kiedykolwiek przypuszczać.
„Detection ends case”, zwykł mawiać Sam Hawthorne, jeden z najlepszych detektywów działających w wirtualiach w połowie lat osiemdziesiątych XXII wieku. Gdy zginął w niewyjaśnionych okolicznościach, jego przyjaciele umieścili na holograficznym nagrobku napis „Sam »DEC« Hawthorne. Nigdy nie zapomnimy”. Od tej pory solverzy, czyli detektywi działający w grach, zaczęli siebie nazywać gameDECami. Oto historia Torkila Aymore’a z Warsaw City. Jednego z nich.
CZWARTA CZĘŚĆ 5-TOMOWEGO CYKLU „GAMEDEC”
Mija sto cykli od powstania Way Empire. Imperator Ludzkości, Gorgon Nemezjus Ezra, chce uczcić to wydarzenie, odbijając z rąk Erthirów Ziemię. Nie zapomina przy tym, że wypaczeni Unithirowie, którzy po Wielkiej Przegranej uciekli w kosmos, powrócą, by skonfrontować się z Imperium. Torkil Aymore, Pionier, Podróżnik i gamedec, a przede wszystkim Ran, żołnierz elitarnej Pierwszej Centurii Pierwszego Maodionu, usiłuje pogodzić bycie żołnierzem i głową rodzinnego klanu. Nie wie, że małżeńskie kłótnie z Pauline to ostatnia rzecz, jaką powinien się martwić. Wkrótce będzie musiał zmierzyć się z przeznaczeniem.
We wszystkich pięciu wcieleniach.
Taki już jest człowiek – wierzy w cuda, mimo że nic ich istnienia nie potwierdza, przeciwnie - wszystko im przeczy. Miłością obdarza nawet kata, który wznosi topór. Bo człowiek przed śmiercią musi kogoś kochać.
TRZECIA CZĘŚĆ 5-TOMOWEGO CYKLU „GAMEDEC”
Megastatek emigracyjny Medusa wiozący pasażerów na Gaję nie wyłania się na docelowej orbicie. Ubezpieczyciel rejsu postanawia wszcząć śledztwo, a Lilith Ernal, agentka tej firmy, wynajmuje Torkila. Ten, chociaż skłonny się zaangażować, pragnie też pomóc Peterowi „Crashowi” Kytesowi w sprawie Mike’a Gunnera, rozgrywającego drużyny Bezbolesnych, który został zamordowany na Ziemi. Torkil chce także poinformować władze Gai, że Bestia nie została pokonana.
Jak poprowadzić trzy sprawy jednocześnie? Czy można znaleźć się w tym samym czasie w trzech różnych miejscach? Dokąd zaprowadzą Gamedeca kosmiczna przygoda, ziemskie dochodzenie i próba dotarcia do władz Gai? Czy tylko on widzi anioły i demony?
I ostatecznie: czy jednostka może wpłynąć na losy świata?
Nadchodzą zmiany. I nic już nie będzie takie jak przedtem.
Czwarta część pięciotomowego cyklu „Gamedec”.
Mija sto cykli od powstania Way Empire. Imperator ludzkości, Gorgon Nemezjus Ezra, chce uczcić to wydarzenie, odbijając z rąk Erthirów Ziemię. Nie zapomina przy tym, że wypaczeni Unithirowie, którzy po Wielkiej Przegranej uciekli w kosmos, powrócą, by skonfrontować się z Imperium. Torkil Aymore, Pionier, Podróżnik i Gamedec, a przede wszystkim Ran, żołnierz elitarnej Pierwszej Centurii Pierwszego Maodionu, usiłuje pogodzić bycie żołnierzem i głową rodzinnego klanu. Nie wie, że małżeńskie kłótnie z Pauline to ostatnia rzecz, jaką powinien się martwić. Wkrótce będzie musiał zmierzyć się z przeznaczeniem.
We wszystkich pięciu wcieleniach.
„Taki już jest człowiek – wierzy w cuda, mimo że nic ich istnienia nie potwierdza, przeciwnie – wszystko im przeczy. Miłością obdarza nawet kata, który wznosi topór. Bo człowiek przed śmiercią musi kogoś kochać”.
Powrót „Horyzontów zdarzeń” w wersji audio, z Torkilem Aymore na czele!
Imperium pod władzą Błogosławionych – Ranów, dodatkowo kontrolowane przez ImBu, wciąż się rozbudowuje i udoskonala. Po tym, jak bezpowrotnie zakończyła się Druga Wojna z Thirami, zdaje się, że już nic nie zmąci Czasów Szczęśliwości. Zdaje się.
Niespodziewanie dla wszystkich, na jednej z planet WayEmpire szerzy się epidemia. Łzy Cheronei stają w bezruchu, a na horyzoncie pojawia się obca flota. W dodatku anarchiści chcą zbadać granice Wolnej Woli, wyznaczonej przez ImBu.
Kim jest samozwańcza Imperatorka, która twierdzi, że może – jako jedyna – uratować ludzkość? I co na to wszystko Torkil Aymore?
Gadamec: Czas silnych istot II
Trwa wielka wojna z Thirami. Przeciwko siłom wroga może wystąpić pięciokrotnie mniejsza armia WayEmpire, dowodzona przez admirała Hawka. Sytuacja jest niewesoła. Może nowa zdolność kilkunastu tysięcy Ranów do przeobrażania się w stumetrowe anioły zagłady uratuje Imperium? A może to Arka – wywrotowy eksperyment Sergia Lamy odegra decydującą rolę?
Miłośników serii o Torkilu Aymore nie rozczarują dynamiczne opisy walk w których raz po raz zakrzywiona jest czasoprzestrzeń.
25 planet wchodzących w skład Imperium wkrótce będzie obchodzić swój jubileusz- sto lat istnienia. Na tę okoliczność Panujący Imperator Ludzkości, Gorgon Nemezjusz Ezra planuje spektakularną “niespodziankę” - prawdziwy pokaz swojej siły. Pragnie m.in. odbić swoją “ojczystą” planetę Ziemię. Czego się spodziewać po Erthirach i Unithirach? Czy Terra Damnata zostanie dołączona do WayEmpire? W centrum wydarzeń znajduje się rzecz jasna gierczany detektyw, Ran Torkil Aymore. Dwoi się i troi, by opanować piętrzące się trudności. Dodatkowych emocji dostarcza odbiorcom świetny głos Marcina Popczyńskiego.
Gadamec. Zabaweczki. Sztorm – Wiek XXII. Ziemię ogarnia fala zamieszek, a gatunek homo sapiens, jakkolwiek posiadł umiejętność kopiowania każdej jednostki, zmierza prosto do samozagłady. Najbardziej wpływowi uciekają megastatkami na planetę Gaję, która – zamiast być bezpiecznym schronieniem, staje się potencjalnym miejscem bitwy. Tymczasem Torkil Aymore, którego poznaliśmy w poprzednich częściach cyklu Gadamec, próbując ratować sytuację, staje się wojownikiem Gajańskich Sił Zbrojnych. Przypadkiem odkrywa też straszny sekret koncernu Mobillenium, skrywany na odległej planecie Hoedus, dwieście lat świetlnych od Słońca. Co znamienne, Torkilów jest trzech. I każdy ma problem z własną tożsamością. Akcja zaskakuje w trójnasób!
Kontynuacja przygód gierczanego detektywa Torkila Aymore’a, znanego już czytelnikom z powieści „Gamedec: Sprzedawcy Lokomotyw”. Tym razem gamedec wyrusza w kosmos, żeby wyjaśnić zagadkę, która może ocalić albo zniszczyć ludzkość. Torkil po pokonaniu cyfrowej Bestii udaje się na emigrację i ląduje na Gai, pierwszej sterraformowanej planecie i zarazem raju nowoczesnych technologii, o jakich na Ziemi się nie śniło. Przeszłość nie pozwala mu uciec daleko. W tajemniczych okolicznościach ginie Meduza – jeden z megastatków przewożących kolonistów, a szybkie śledztwo ujawnia, że prawdziwą kontrolę nad planetą dzierży Mobillenium, wszechpotężny koncern, który doprowadził do powstania Bestii. Przyszłość gatunku homo sapiens (a raczej posthomo…) może zostać zagrożona i to pomimo zaawansowanej technologii, która potrafi zagwarantować nawet… nieśmiertelność.
Zbiór trzynastu wizjonerskich opowiadań, w których Martin Ann przedstawia niepokojącą, bo prawdopodobną, wizję przyszłości, w której ludzkość jest podzielona – jedni żyją w realium, inni wybierają rzeczywistość wirtualną. Jedno pozostaje niezmienne - tam, gdzie są ludzie, pojawiają się problemy...
Jest rok 2196. Gry zaspokajają wszelkie ludzkie potrzeby i marzenia. Na trzysta czterdziestym drugim piętrze linowca Stockomville w Warsaw City Torkil Aymore, gamedec, czeka na zlecenie, które pomoże mu wydostać się z finansowych tarapatów. Wie jak poruszać się w świecie gier e-sportowych, erotycznych, wojennych i tych imitujących rzeczywistość. Zna metody cyberprzestępców. Ma tylko jedną wadę: nadal wierzy w ludzi…
Mobillenium, koncern odpowiedzialny za stworzenie w sieci cyfrowej Bestii, ukrywa straszliwą tajemnicę. Co znajduje się na siódmej planecie systemu Hoedus II, ponad dwieście lat świetlnych od Słońca? I jaki to ma związek z falą zamieszek o bezprecedensowej skali, ogarniających całą Ziemię? Torkil Aymore dwoi się i troi - dosłownie - żeby sprostać wyzwaniom przekraczającym możliwości zwykłego człowieka. Ale Torkil nie jest już zwykłym człowiekiem... Pod koniec XXII wieku zmieniło się praktycznie wszystko. Wiele ciał, wiele dusz... teraz każdego człowieka można powielić, skopiować. Gamedec walczy o utrzymanie własnej tożsamości, szuka prawdy o rzeczywistości i odkrywa nieznane możliwości własnego umysłu. Czy droga, która podąża, stanie się drogą ocalenia dla całej ludzkości? Jeśli wszedłeś w sieć, nie ma dla ciebie ratunku
ZABAWECZKI to kontynuacja przygód gierczanego detektywa Torkila Aymore’a, znanego już czytelnikom z powieści GAMEDEC: GRANICA RZECZYWISTOŚCI i GAMEDEC: SPRZEDAWCY LOKOMOTYW. Tym razem gamedec wyrusza w kosmos, żeby wyjaśnić zagadkę, która może ocalić albo zniszczyć ludzkość.
Megastatki przewożą z Ziemi na Gaję setki tysięcy ludzi szukających lepszych perspektyw. Emigracja na nową planetę trwa, dopóki megastatek „Medusa”, wiozący na pokładzie pięćdziesiąt tysięcy pasażerów, nie znika bez śladu. Torkil Aymore podejrzewa, że za porwaniem statku kryje się Bestia, która wdarła się w mózgi pracowników firmy Live!. Teraz koncern Live!, główna baza Bestian, tworzy wielką armię, która zamierza zniszczyć Ziemię. Gamedec chce poinformować o tym rząd Gai, okazuje się jednak, że na nowej planecie władzę sprawuje Mobillenium - firma, która zapoczątkowała istnienie Bestii.
Ziemia - kolebka ludzkości.
Gaja - Ziemia Obiecana.
Kosmos - otchłań możliwości.
Bestia w sieci została pokonana, ale zdołała się przedostać do mózgów swoich twórców. Gamedec usiłuje ratować ludzkość przed nowym zagrożeniem. Czy powinien lecieć w kosmos i szukać zaginionego megastatku „Medusy”, czy wrócić na Ziemię, żeby rozwiązać zagadkę morderstwa przyjaciela, czy może zostać na Gai i podjąć współpracę z rządem?
Jeśli wszedłeś w sieć,
strzeż się Bestii!
Kończy się XXII wiek. Ludzie żyją w miastach-klatkach oddzielonych od agresywnego ekosystemu barierami ABB. Koncerny produkujące realne dobra konkurują o konsumenta z firmami promującymi życie w sieci. Główni gracze na ziemskiej scenie gospodarczej ukrywają swe atuty. Media manipulują społeczeństwem.
Globalny kryzys sieciowy pociąga za sobą setki ofiar. W świecie, gdzie jednostka nie ma żadnego znaczenia, Torkil Aymore rozpaczliwie walczy o przetrwanie.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?