Polacy bez strachu stawiają czoło otaczającej ich zieleninie to jest, pardon, orkom. Woje elitarnego batalionu Orzeł Biały, na których Swaróg bez wątpienia patrzy życzliwym okiem, liżą rany po brawurowej akcji za zachodnią granicą. Tymczasem starzy rodacy zaczynają się burzyć i zazdroszcząc orkom nieśmiertelności, tworzą ruch Zielona Przyszłość. Perun poprzestawiał im klepki? Być może, ale i tak chcą wziąć N-Gen i zmutować! Wie o tym król, wiedzą naukowcy Twierdzy, dowiaduje się major Orłowski.A gdyby ktoś pytał o wschodnich Engelsów, odpowiemy, że siedzą cicho, piją spiryt, pogryzają pogandogi i są Świętowidowi ducha winni. Zawsze tak było i żadna zmiana tu nie nastąpiła. Natomiast zmienia się coś w pałacowych laboratoriach, gdzie leży zewłok berwundera Roberta Schmidta. No bo powiedzcie sami, czy martwy Engels może, tak jakoś przypadkiem, wypowiedzieć zsiniałymi usty słowo Aaapokalipsa?
Co by było gdyby... Gdyby większość ludzkości miała... zielony kolor skóry?
Gdyby Polska była ostatnim bastionem w miarę normalnie funkcjonującej ludzkości? W miarę, bo w roku 2057 wiele spraw się zmieniło... Wiele, ale nie wszystkie, ponieważ „Polacy jednak, jak wiemy, całkowicie dają dupy w czasach pokoju, jeśli natomiast chodzi o wojnę, nie mają sobie równych”.
„Orzeł biały” pióra Marcina Przybyłka - lekarza medycyny i wieloletniego pracownika firmy farmaceutycznej to alternatywna wizja naszego świata, który wskutek działań ubocznych N-Genu - medykamentu, który miał w zamierzeniu powstrzymać proces starzenia się ludzkiego organizmu, spowodował niecodzienną metamorfozę.
Powrót „Horyzontów zdarzeń” w wersji audio, z Torkilem Aymore na czele! Przed Państwem II tom „Obrazków z Imperium”
Imperium pod władzą Błogosławionych – Ranów, a kontrolowane przez ImBu, rozbudowuje się i udoskonala. Po tym, jak bezpowrotnie zakończyła się Druga Wojna z Thirami, wydaje się, że już nic nie zmąci Czasów Szczęśliwości.
To pozór.
Na jednej z planet WayEmpire wybucha epidemia. Pancerniki w pobliżu Łzy Cheronei stają w bezruchu, a na obrzeżach Galaktyki pojawia się obca flota. Na domiar złego anarchiści pragnąc zbadać granice Wolnej Woli, planują zamach.
Kim jest samozwańcza Imperatorka, która twierdzi, że może – jako jedyna – uratować ludzkość? I co na to wszystko Torkil Aymore?
Powrót „Horyzontów zdarzeń” w wersji audio, z Torkilem Aymore na czele!
Imperium pod władzą Błogosławionych – Ranów, dodatkowo kontrolowane przez ImBu, wciąż się rozbudowuje i udoskonala. Po tym, jak bezpowrotnie zakończyła się Druga Wojna z Thirami, zdaje się, że już nic nie zmąci Czasów Szczęśliwości. Zdaje się.
Niespodziewanie dla wszystkich, na jednej z planet WayEmpire szerzy się epidemia. Łzy Cheronei stają w bezruchu, a na horyzoncie pojawia się obca flota. W dodatku anarchiści chcą zbadać granice Wolnej Woli, wyznaczonej przez ImBu.
Kim jest samozwańcza Imperatorka, która twierdzi, że może – jako jedyna – uratować ludzkość? I co na to wszystko Torkil Aymore?
Dwójka gimnazjalistów dziwnym zbiegiem okoliczności trafia do świata gier komputerowych.
Przemierzają tę dziwną krainę, podzieloną na różne kategorie. Okazuje się, że w każdej z nich panują
osobliwe prawa i idee. Kalina i Kaj, chcąc się wydostać z tej alternatywnej, zrozumiałej tylko dla
dorosłych rzeczywistości, muszą stawić czoła wszelkim przeciwnościom . Spotkania z Ideami
Zaściankowości, Zakłamania, Nerwic, Biurokracji uświadamiają im, jak wiele traci pokolenie ich
rodziców.
Wartka akcja i misternie skonstruowana fabuła dla młodzieży i dla dorosłych. Trochę dla rozrywki,
trochę ku przestrodze!
Tak jak Spiderman czuwa nad Nowym Jorkiem a Batman nad Gotham City, tak swojego superbohatera ma także Warszawa. Jest nim CEO Slayer – pogromca prezesów. Odziany w płaszcz i kapelusz, rusza na pomoc jednostkom poszkodowanym w starciu z koncernami, korporacjami oraz wszelkimi instytucjami finansowymi i ubezpieczeniowymi. Dysponuje najnowszymi technologiami, którymi bezkompromisowo wymierza sprawiedliwość. Po swojej stronie ma opinię publiczną, zaś przeciw sobie –najpotężniejszych ludzi w kraju i nadzwyczaj sprytną i wyrachowaną panią detektyw.
Lekka, przyjemna lektura, błyskawiczny rozwój akcji i spora dawka humoru!
Gadamec: Czas silnych istot II
Trwa wielka wojna z Thirami. Przeciwko siłom wroga może wystąpić pięciokrotnie mniejsza armia WayEmpire, dowodzona przez admirała Hawka. Sytuacja jest niewesoła. Może nowa zdolność kilkunastu tysięcy Ranów do przeobrażania się w stumetrowe anioły zagłady uratuje Imperium? A może to Arka – wywrotowy eksperyment Sergia Lamy odegra decydującą rolę?
Miłośników serii o Torkilu Aymore nie rozczarują dynamiczne opisy walk w których raz po raz zakrzywiona jest czasoprzestrzeń.
Współczesna filozofia sukcesu przesiąknięta jest do głębi bezmyślnie powtarzanymi frazesami. Antyporadnik Marcina Przybyłka zdecydowanym ruchem “przekłuwa ten rozdęty balon”, demaskując środowisko biznesu i proponując inne spojrzenie na sukces. Każe czytelnikowi przyjąć krytyczną, zdroworosądkową postawę wobec wpajanych w firmie reguł i stereotypów. Robi to oczywiście z przymrużeniem oka, ironicznym uśmieszkiem i w przyjaznej formie.
Pozycja dedykowana zarówno menedżerom, dyrektorom czy innym biznesmenom wyższego szczebla, jak i początkującym na ścieżce kariery. Idealna na długodystansowe podróże samochodem na spotkanie z kontrahentem!
25 planet wchodzących w skład Imperium wkrótce będzie obchodzić swój jubileusz- sto lat istnienia. Na tę okoliczność Panujący Imperator Ludzkości, Gorgon Nemezjusz Ezra planuje spektakularną “niespodziankę” - prawdziwy pokaz swojej siły. Pragnie m.in. odbić swoją “ojczystą” planetę Ziemię. Czego się spodziewać po Erthirach i Unithirach? Czy Terra Damnata zostanie dołączona do WayEmpire? W centrum wydarzeń znajduje się rzecz jasna gierczany detektyw, Ran Torkil Aymore. Dwoi się i troi, by opanować piętrzące się trudności. Dodatkowych emocji dostarcza odbiorcom świetny głos Marcina Popczyńskiego.
Gadamec. Zabaweczki. Sztorm – Wiek XXII. Ziemię ogarnia fala zamieszek, a gatunek homo sapiens, jakkolwiek posiadł umiejętność kopiowania każdej jednostki, zmierza prosto do samozagłady. Najbardziej wpływowi uciekają megastatkami na planetę Gaję, która – zamiast być bezpiecznym schronieniem, staje się potencjalnym miejscem bitwy. Tymczasem Torkil Aymore, którego poznaliśmy w poprzednich częściach cyklu Gadamec, próbując ratować sytuację, staje się wojownikiem Gajańskich Sił Zbrojnych. Przypadkiem odkrywa też straszny sekret koncernu Mobillenium, skrywany na odległej planecie Hoedus, dwieście lat świetlnych od Słońca. Co znamienne, Torkilów jest trzech. I każdy ma problem z własną tożsamością. Akcja zaskakuje w trójnasób!
Kontynuacja przygód gierczanego detektywa Torkila Aymore’a, znanego już czytelnikom z powieści „Gamedec: Sprzedawcy Lokomotyw”. Tym razem gamedec wyrusza w kosmos, żeby wyjaśnić zagadkę, która może ocalić albo zniszczyć ludzkość. Torkil po pokonaniu cyfrowej Bestii udaje się na emigrację i ląduje na Gai, pierwszej sterraformowanej planecie i zarazem raju nowoczesnych technologii, o jakich na Ziemi się nie śniło. Przeszłość nie pozwala mu uciec daleko. W tajemniczych okolicznościach ginie Meduza – jeden z megastatków przewożących kolonistów, a szybkie śledztwo ujawnia, że prawdziwą kontrolę nad planetą dzierży Mobillenium, wszechpotężny koncern, który doprowadził do powstania Bestii. Przyszłość gatunku homo sapiens (a raczej posthomo…) może zostać zagrożona i to pomimo zaawansowanej technologii, która potrafi zagwarantować nawet… nieśmiertelność.
Wirtualne światy sensoryczne zostają zdestabilizowane, zagrożona jest egzystencja wszystkich Homo virtual, gdyż przebywanie w sieci przestaje być bezpieczne. Organicy i zoeneci posiadający motomby mogą uciec z powrotem do realium. Niebezpieczeństwo i destabilizacja oznaczają również załamanie rynku, krach koncernów i projektów badawczych. Ciekawa jest sama konstrukcja książki, narracja pierwszoosobowa przerywana jest przez swego rodzaju „reklamy", które ukazują realia tamtejszego świata. Opowieści o gamedeku to lektura obowiązkowa dla wszystkich miłośników gier.
W połowie XXI wieku światem rządzą korporacje, powszechny jest wyzysk pracowników. Nie inaczej jest w Warszawie, gdzie banki bezkarnie okradają ludzi, a producenci leków wpędzają ich w choroby.Niespodziewanie w tym mroku rozbłyska płomyk nadziei. Dyrektorzy wielkich firm padają ofiarą CEO Slayera, tajemniczego mściciela, równie jak oni bezwzględnego, silnego i brutalnego.Za skrywającym twarz pod maską mistrzem sztuk walki korporacje wysyłają przebiegłego detektywa - kobietę, która cynizmem i wyrachowaniem bije na głowę nawet upokorzonych menedżerów.Warszawa staje się areną zmagań samotnego anioła z piekielnymi bestiami. W tej nierównej walce z wykorzystaniem najnowszych technologii CEO Slayer ma jednak cichych sojuszników: opinię publiczną, media i... nie tylko.Marcin Przybyłek (ur. 1968) to lekarz medycyny, wieloletni pracownik koncernu farmaceutycznego, obecnie trener i konsultant biznesowy. Autor największej polskiej sagi science fiction ,,Gamedec"", antyporadnika dla menedżerów ,,Sprzedaż albo śmierć?"", powieści (teoretycznie dla dzieci) ,,Kalina i Kaj"" i zbioru anegdot dla graczy ,,Grao Story"". Od lat zainteresowany psychologicznym, technologicznym oraz finansowym rozwojem ludzkości, przekazuje swoje wizje w książkach, wykładach i podczas szkoleń. Ma żonę Annę i córkę Kalinę.
Zbiór trzynastu wizjonerskich opowiadań, w których Martin Ann przedstawia niepokojącą, bo prawdopodobną, wizję przyszłości, w której ludzkość jest podzielona – jedni żyją w realium, inni wybierają rzeczywistość wirtualną. Jedno pozostaje niezmienne - tam, gdzie są ludzie, pojawiają się problemy...
Jest rok 2196. Gry zaspokajają wszelkie ludzkie potrzeby i marzenia. Na trzysta czterdziestym drugim piętrze linowca Stockomville w Warsaw City Torkil Aymore, gamedec, czeka na zlecenie, które pomoże mu wydostać się z finansowych tarapatów. Wie jak poruszać się w świecie gier e-sportowych, erotycznych, wojennych i tych imitujących rzeczywistość. Zna metody cyberprzestępców. Ma tylko jedną wadę: nadal wierzy w ludzi…
Mobillenium, koncern odpowiedzialny za stworzenie w sieci cyfrowej Bestii, ukrywa straszliwą tajemnicę. Co znajduje się na siódmej planecie systemu Hoedus II, ponad dwieście lat świetlnych od Słońca? I jaki to ma związek z falą zamieszek o bezprecedensowej skali, ogarniających całą Ziemię? Torkil Aymore dwoi się i troi - dosłownie - żeby sprostać wyzwaniom przekraczającym możliwości zwykłego człowieka. Ale Torkil nie jest już zwykłym człowiekiem... Pod koniec XXII wieku zmieniło się praktycznie wszystko. Wiele ciał, wiele dusz... teraz każdego człowieka można powielić, skopiować. Gamedec walczy o utrzymanie własnej tożsamości, szuka prawdy o rzeczywistości i odkrywa nieznane możliwości własnego umysłu. Czy droga, która podąża, stanie się drogą ocalenia dla całej ludzkości? Jeśli wszedłeś w sieć, nie ma dla ciebie ratunku
ZABAWECZKI to kontynuacja przygód gierczanego detektywa Torkila Aymore’a, znanego już czytelnikom z powieści GAMEDEC: GRANICA RZECZYWISTOŚCI i GAMEDEC: SPRZEDAWCY LOKOMOTYW. Tym razem gamedec wyrusza w kosmos, żeby wyjaśnić zagadkę, która może ocalić albo zniszczyć ludzkość.
Megastatki przewożą z Ziemi na Gaję setki tysięcy ludzi szukających lepszych perspektyw. Emigracja na nową planetę trwa, dopóki megastatek „Medusa”, wiozący na pokładzie pięćdziesiąt tysięcy pasażerów, nie znika bez śladu. Torkil Aymore podejrzewa, że za porwaniem statku kryje się Bestia, która wdarła się w mózgi pracowników firmy Live!. Teraz koncern Live!, główna baza Bestian, tworzy wielką armię, która zamierza zniszczyć Ziemię. Gamedec chce poinformować o tym rząd Gai, okazuje się jednak, że na nowej planecie władzę sprawuje Mobillenium - firma, która zapoczątkowała istnienie Bestii.
Ziemia - kolebka ludzkości.
Gaja - Ziemia Obiecana.
Kosmos - otchłań możliwości.
Bestia w sieci została pokonana, ale zdołała się przedostać do mózgów swoich twórców. Gamedec usiłuje ratować ludzkość przed nowym zagrożeniem. Czy powinien lecieć w kosmos i szukać zaginionego megastatku „Medusy”, czy wrócić na Ziemię, żeby rozwiązać zagadkę morderstwa przyjaciela, czy może zostać na Gai i podjąć współpracę z rządem?
Jeśli wszedłeś w sieć,
strzeż się Bestii!
Kończy się XXII wiek. Ludzie żyją w miastach-klatkach oddzielonych od agresywnego ekosystemu barierami ABB. Koncerny produkujące realne dobra konkurują o konsumenta z firmami promującymi życie w sieci. Główni gracze na ziemskiej scenie gospodarczej ukrywają swe atuty. Media manipulują społeczeństwem.
Globalny kryzys sieciowy pociąga za sobą setki ofiar. W świecie, gdzie jednostka nie ma żadnego znaczenia, Torkil Aymore rozpaczliwie walczy o przetrwanie.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?