KATEGORIE [rozwiń]
Okładka książki Wystąpienia Perswazyjne audiobook
audiobook

34,90 zł 27,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wystąpienia perswazyjne to książka, którą bezwzględnie powinny przeczytać wszystkie osoby zainteresowane poprawą umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji. Bardzo ważna jest świadomość, że można nauczyć się, jak ze swobodą oraz pewnością siebie wygłosić mowę okolicznościową czy przeprowadzić świetne wystąpienie. W swojej książce autorka zwróciła uwagę na najróżniejsze aspekty przygotowań do dłuższej wypowiedzi na forum ? od właściwego przygotowania merytorycznej zawartości wystąpienia, przez wygląd, modulację głosu i sposób zachowywania się prelegenta w sali prezentacyjnej, aż po szczegółowe dopracowanie elementów wizualnych (zarówno wzbogacających prezentację, jak i rozdawanych jej uczest­nikom). Wyjaśniła, jak nawiązywać i utrzymywać kontakt z audytorium, a także reagować na potrzeby słuchaczy, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych i kłopot­liwych, jak pilnować porządku wystąpienia i nie dać się zbić z tropu. Podkreśliła także konieczność stałej pracy nad swoim wizerunkiem osobistym, a ponadto wska­zała najważniejsze zasady współpracy z dziennikarzami oraz kwestie związane ze specyfiką występowania przed kamerą. Wystąpienia perswazyjne powinny być lekturą obowiązkową dla każdego pre­legenta, wykładowcy, polityka, menedżera? oraz każdego, kto chce lub musi choć raz wystąpić publicznie. "Umiejętność występowania publicznego, przemawiania i wygłaszania mów w różnych okolicznościach, prezentowania opinii oraz przekonywania do swoich idei to element, bez którego nie sposób wyobrazić sobie współczesnego lidera, menedżera, polityka. Okazuje się, że obecnie nie wystarczy już po prostu mówić, głosić czy przedstawiać: należy czynić to w sposób odpowiedni i dostosowany do oczekiwań odbiorców, a przede wszystkim ciekawy, niebanalny i obrazowy. Czy trudno jest mówić tak, aby osiągnąć zamierzony cel? Czy można przemawiać w sposób, który zapewni nam nie tylko uwagę i zainteresowanie słuchaczy, ale także ich szacunek? Jak zachwycić swoją mową i olśnić wystąpieniem? Czy trudno jest oczarować, a nawet porwać publiczność? W jaki sposób skutecznie przekonać innych do swoich poglądów, wzbudzić poklask i wywołać entuzjazm?" - Elżbieta Żurek
Okładka książki Zacznij od siebie

39,90 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kiedy Amerykanie pracowali nad swoim programem kosmicznym, uwagę ich przykuł bardzo prozaiczny problem. Jakimi narzędziami mają się posługiwać astronauci, robiąc notatki w stanie nieważkości? Bo ani pióro, ani długopis nie chciały w tych warunkach pełnić swojej funkcji. Badania nad nowym sprzętem do pisania kosztowały miliony dolarów, a dzięki nim dzisiaj posługujemy się przeróżnymi pisakami żelowymi. Ciekawie do tego problemu podeszli Rosjanie. Ich kosmonauci pisali ołówkami. Wiele kluczowych dla ludzkości odkryć było możliwe tylko dlatego, że ktoś szukał zupełnie czego innego, zaczynając od penicyliny, przez kevlar, który początkowo miał służyć do czegoś innego, kończąc na karteczkach post-it. Moim zadaniem jest skłonić Cię, Szanowny Czytelniku, kiedy będziesz czytał ten tekst, abyś zechciał przekonać się o tym, jak ważne dla efektywności Twojej pracy lub tego, czego chcesz uniknąć, jest w pełni świadome podejście do procesu komunikacji. Chciałbym, abyś mógł się przekonać, co takiego możesz znaleźć dla siebie, kiedy zaczniesz już świadomie szukać, bawiąc się jednocześnie tym fascynującym procesem, jakim może być nauka. Będziesz mógł, jeśli uznasz to z jakichś powodów za ważne, popracować nad nowym nawykiem - maksymalnie świadomym sposobem komunikowania się. Wojtek Grad  
Okładka książki Sekrety bogacenia się Wyd. 2012

29,90 zł 20,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Bądź przedsiębiorczy i zbuduj swoją niezależność finansową Zdobądź bogactwo i świadomie nim zarządzaj Dziś większość milionerów to ludzie, którzy doszli do bogactwa własną pracą. Większość zamożnych przedsiębiorców zaczęła bez kapitału. Skoro im się powiodło, to dlaczego ty nie miałbyś zrobić tego samego? Droga do bogactwa wiedzie przez zmianę myślenia. Bogactwo zdobywają ludzie przedsiębiorczy, którzy mają dyscyplinę wewnętrzną i finansową. To postawa, która odróżnia biednych od bogatych. To dobro deficytowe w czasach, kiedy większość ludzi uzależnia się od kredytów i odkłada konstruktywne plany na daleką przyszłość. W tej książce profesor Henryk Bieniok, autorytet w dziedzinie zarządzania i samodoskonalenia, uświadamia, jakie błędy większość z nas popełnia w myśleniu o finansach. Wskazuje ścieżki do samorealizacji w życiu i w pracy. Przestrzega przed pułapkami zgubnych postaw. Uczy i podpowiada: jakie drogi do bogactwa wybieramy najczęściej, jak status materialny zmienia naszą świadomość, jak pomnażać kapitał w czasach rozkwitu i chronić go w kryzysie, jak świadomie korzystać z produktów i rynków finansowych, jak zmienia się nastawienie polskiego społeczeństwa do bogactwa i pracy, jak kształtować w dzieciach dyscyplinę i przedsiębiorczość finansową. O AUTORZE Prof. dr hab.Henryk Bieniok jest znanym wykładowcą i autorem 430 publikacji na temat zarządzania. Uczy menedżerów i studentów zarządzać samym sobą, skutecznie się komunikować, motywować pracowników, zarządzać czasem, usprawniać procesy w organizacjach i utrzymywać równowagę pomiędzy życiem osobistym i zawodowym. Jest autorem wielu cenionych publikacji, w tym książek: Zarządzanie czasem, Metody sprawnego zarządzania, Elementarz twórczego myślenia i Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem, Zarządzanie własnym zdrowiem oraz Sekrety długowieczności. OPINIE Znam wiele książek i opracowań Henryka Bienioka i wiem, że należy on do ludzi posiadających wyjątkowe zdolności pisania o sprawach trudnych w sposób pasjonujący. Potrafi o rzeczach bardzo skomplikowanych mówić wyjątkowo prosto, zajmująco i oryginalnie. Książka inspiruje przykładami i wskazówkami, z których może skorzystać każdy. Jest kierowana do młodych ludzi stojących na progu kariery, jak i do tych z nas, którzy stoją na rozdrożu życia zawodowego. Jestem przekonany, że książka ułatwi wielu ludziom wybór dalszej drogi życiowej i ustrzeże ich przed poważnymi błędami. - Prof. zw. dr hab. Adam Stabryła Uniwersytet Ekonomiczny, Kraków
Okładka książki Wystąpienia perswazyjne biznes media polityka Br

39,90 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Biznes, media, polityka Akademia Rozwoju Osobistego Wystąpienia perswazyjne to książka, którą bezwzględnie powinny przeczytać wszystkie osoby zainteresowane poprawą umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji. Bardzo ważna jest świadomość, że można nauczyć się, jak ze swobodą oraz pewnością siebie wygłosić mowę okolicznościową czy przeprowadzić świetne wystąpienie. W swojej książce autorka zwróciła uwagę na najróżniejsze aspekty przygotowań do dłuższej wypowiedzi na forum – od właściwego przygotowania merytorycznej zawartości wystąpienia, przez wygląd, modulację głosu i sposób zachowywania się prelegenta w sali prezentacyjnej, aż po szczegółowe dopracowanie elementów wizualnych (zarówno wzbogacających prezentację, jak i rozdawanych jej uczest­nikom). Wyjaśniła, jak nawiązywać i utrzymywać kontakt z audytorium, a także reagować na potrzeby słuchaczy, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych i kłopot­liwych, jak pilnować porządku wystąpienia i nie dać się zbić z tropu. Podkreśliła także konieczność stałej pracy nad swoim wizerunkiem osobistym, a ponadto wska­zała najważniejsze zasady współpracy z dziennikarzami oraz kwestie związane ze specyfiką występowania przed kamerą. Wystąpienia perswazyjne powinny być lekturą obowiązkową dla każdego pre­legenta, wykładowcy, polityka, menedżera… oraz każdego, kto chce lub musi choć raz wystąpić publicznie. Umiejętność występowania publicznego, przemawiania i wygłaszania mów w różnych okolicznościach, prezentowania opinii oraz przekonywania do swoich idei to element, bez którego nie sposób wyobrazić sobie współczesnego lidera, menedżera, polityka. Okazuje się, że obecnie nie wystarczy już po prostu mówić, głosić czy przedstawiać: należy czynić to w sposób odpowiedni i dostosowany do oczekiwań odbiorców, a przede wszystkim ciekawy, niebanalny i obrazowy. Czy trudno jest mówić tak, aby osiągnąć zamierzony cel? Czy można przemawiać w sposób, który zapewni nam nie tylko uwagę i zainteresowanie słuchaczy, ale także ich szacunek? Jak zachwycić swoją mową i olśnić wystąpieniem? Czy trudno jest oczarować, a nawet porwać publiczność? W jaki sposób skutecznie przekonać innych do swoich poglądów, wzbudzić poklask i wywołać entuzjazm? - Elżbieta Żurek Elżbieta Żurek – trener, konsultant, wykładow­ca i praktyk komunikacji korpo­racyjnej oraz interpersonalnej. Jedna z niewielu osób w Polsce profesjonalnie zajmujących się kształtowaniem wizerunku publi­cznego. Osobisty trener i dorad­ca w zakresie wystąpień (także w środkach masowego przeka­zu) dla liderów, menedżerów, rzeczników, mówców oraz innych przedstawicieli świata biznesu, polityki i mediów. Współpracuje ze znanymi polskimi oraz międzynarodowy­mi firmami doradczymi. Przygotowuje i realizuje autorskie programy szkoleniowe. Wykładowca akademicki. Autorka książek: Sztuka wystąpień, czyli jak mówić, by osiągnąć cel oraz Sztuka prezentacji, czyli jak przemawiać obrazem.
Okładka książki Rozwój osobisty człowieka rozumnego

39,90 zł 29,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Rozwój osobisty człowieka rozumnego"" odkrywa nagą prawdę o tym, czego świadomy rozwój wymaga od człowieka. Dzięki lekturze niniejszej książki poznasz siedem uniwersalnych zasad, kryjących się za każdym wysiłkiem na rzecz pomyślnego rozwoju (prawda, miłość, moc, jedność, władza, odwaga i inteligencja). Poznasz także praktyczne, odkrywcze metody poprawy zdrowia, udoskonalenia związków, osiągnięcia sukcesu zawodowego, finansowego i zapewniające powodzenie w wielu innych sprawach.
Okładka książki Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce Br

39,90 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce! Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek. ? W jaki sposób kreować swój wizerunek? ? Jak budować pozytywne relacje z ludźmi? ? Co robić, by emocje, jakie wywołujemy nam sprzyjały? ? Jak prowadzić interesującą rozmowę? ? Jak się ubrać, by zrobić dobre wrażenie? ? Jak się zachować? ? Kiedy całuje się kobiety w rękę, a kiedy nie należy tego robić? ? Co zrobić z telefonem komórkowym? Na te i wiele innych pytań odpowiada Autorka niniejszej książki adresowanej do ludzi biznesu i polityki, osób pracujących w różnego rodzaju instytucjach, urzędach i firmach ? słowem wszystkich, którzy chcą być jak najlepiej postrzegani w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym. O AUTORZE Grażyna Białopiotrowicz ? psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie marketingu politycznego oraz kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Jest osobistym doradcą wielu prominentnych przedstawicieli świata polityki i biznesu w zakresie rozwoju osobistego oraz budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpływu społecznego. Przez wiele lat prowadziła zajęcia ze studentami w Zakładzie Psychologii Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Obecnie jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m.in: Sztuka aktywności; Kobieta?mężczyzna. Psychologiczne gry w miłości i biznesie, oraz artykułów w czasopismach fachowych. Zapraszam na swoją stronę internetową: www.gbialopiotrowicz.com.plKreowanie wizerunku w biznesie i polityce Spis Treści   Wstęp rozdział I Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie? Co składa się na wizerunek? Prezencja, czyli jak wyglądamy? Zachowanie, czyli dobre maniery Umiejętności interpersonalne, czyli sztuka budowania relacji Kwalifikacje, umiejętności zawodowe i doświadczenie Sukcesy, osiągnięcia, czyli czym możemy się poszczycić? Jakie znaczenie ma dorobek w kreowaniu pozytywnego wizerunku? Styl życia, czyli co w trawie piszczy? Czy szata zdobi człowieka? Czy nasz wygląd ma istotne znaczenie, czy też możemy się nim nie zajmować? Czy to oznacza, że gdy zrobimy dobre pierwsze wrażenie, to już nie musimy się więcej starać? Wizerunek pozytywny Pozytywny wizerunek a czarny PR Do czego potrzebny jest pozytywny wizerunek? rozdział II Kreowanie wizerunku przez wygląd Komunikaty niewerbalne, czyli mowa naszego ciała Jakie informacje można odczytać z wyglądu? Osoba zdyscyplinowana i uporządkowana Osoba chaotyczna Osoba o zawyżonej samoocenie Osoba o niskiej samoocenie Osoba pogodna Osoba smutna, ponura, gniewna Znaczenie roli społecznej w kreowaniu wizerunku Kobiecy wizerunek, czyli jak ubrać się do pracy? Ubranie Najczęściej popełniane błędy w ubiorze Zasady doboru ubrań Fryzura Rodzaj fryzury jako przekaz niewerbalny Makijaż Rajstopy, pończochy, skarpetki, podkolanówki Męski wizerunek, czyli jak ubrać się do pracy? Fryzura Zarost Garnitur Koszula Krawat i jego przekaz Skarpetki męskie Inne elementy wizerunku kobiet i mężczyzn Płaszcz Torebki, aktówki, teczki w kreowaniu wizerunku Pasek do spodni Obuwie Biżuteria Zapach jako element kreowania wizerunku Dłonie Zęby jako element wizerunku biznesowego Pióro czy długopis Okulary i szkła kontaktowe Zegarek W jaki sposób wykorzystać zegarek do kreowania wizerunku? Psychologia koloru w kreowaniu wizerunku Burgund Kiedy korzystać z koloru burgunda w kreowaniu wizerunku? Czerwień Kiedy wybierać ubranie lub jego elementy w czerwonym kolorze? Kiedy unikać koloru czerwonego? Kolor biały Kiedy stosować kolor biały? Kolor brązowy Kiedy korzystać z brązów w kreowaniu wizerunku? Kiedy unikać brązów Kolor brzoskwiniowy Kiedy wybierać ubranie lub jego elementy w kolorze brzoskwiniowym? Kolor czarny Kiedy korzystać z koloru czarnego? Kolor fioletowy Kiedy korzystać z koloru fioletowego? Kiedy unikać koloru fioletowego? Kolor niebieski Kiedy wybierać błękity i granaty? Kiedy unikać koloru granatowego i błękitów? Kolor pomarańczowy Kiedy korzystać z koloru pomarańczowego? Kolor różowy Kiedy wybierać róż? Kolor srebrny Kiedy stosować kolor srebrny? Kolor szary Kiedy korzystać z koloru szarego? Kiedy unikać szarości? Kolor wrzosowy Kiedy korzystać z koloru wrzosowego? Kolor zielony Kiedy stosować zieleń w kreowaniu wizerunku? Kiedy unikać koloru zielonego? Kolor złoty Kiedy korzystać ze koloru złotego? Kolor żółty Kiedy korzystać z koloru żółtego w kreowaniu wizerunku? rozdział III Kreowanie wizerunku przez zachowanie Etykieta biznesowa Pozdrawianie się Kto kogo pozdrawia? Uścisk dłoni - stosować czy nie? Powitanie Zasady profesjonalnego powitania Należy witać się w odpowiednim miejscu Gdzie i kiedy absolutnie nie należy się witać przez podanie ręki? Kto i kiedy wstaje przy powitaniu? Co należy zrobić przed podaniem ręki? Uścisk dłoni -jaki powinien być? Zasady profesjonalnego ucisku dłoni Zachowanie odpowiedniej odległości Konieczne czynności przy uścisku dłoni Podejmowanie kontaktu wzrokowego Profesjonalny uścisk dłoni Wyraźny i zdecydowany uścisk dłoni Czas uścisku dłoni Potrząsanie dłonią rozmówcy Dotyk w kontaktach służbowych Całowanie kobiet w rękę - zasady Prezentacja, czyli kogo komu przedstawiamy Bilety wizytowe, czyli co zrobić z wizytówką? Jakie wizytówki? Kiedy podać wizytówkę? Jak podać bilet wizytowy? Komu podajemy wizytówkę? Kiedy nie należy wręczać biletu wizytowego? Co robimy z wręczoną wizytówką? Zajmowanie miejsc Przemieszczanie się, czyli kto idzie pierwszy? Schody Drzwi Winda Pożegnanie, czyli jak się zachować? Etykieta telefoniczna Telefon stacjonarny służbowy O jakiej porze można telefonować? Jak długo czekać na odebranie telefonu? Kto telefonuje? Jak rozmawiać przez telefon? Odbieranie telefonu służbowego Przedstawianie się Łączenie rozmów Przerwanie rozmowy Kończenie rozmowy telefonicznej Sytuacje trudne w służbowej rozmowie telefonicznej Najczęściej popełniane błędy w rozmowie telefonicznej z klientem Telefon komórkowy służbowy Odbieranie telefonu i smsów w telefonach służbowych Telefonowanie ze służbowego telefonu komórkowego Przerwanie połączenia Kończenie rozmowy telefonicznej Poczta głosowa Etykieta w toalecie Netykieta Netykieta grup dyskusyjnych Kreowanie pozytywnego wizerunku w Internecie rozdział IV Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi Umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi Jak wzmocnić poczucie własnej wartości - kolejne kroki Jak podjąć kontakt z osobą nieznajomą w relacjach służbowych? Umiejętność prowadzenia rozmowy, czyli komunikowania się z innymi Komunikacja niewerbalna Komunikacja werbalna Bariery komunikacyjne, czyli co może przeszkadzać w komunikowaniu się? Rozkazywanie Grożenie Moralizowanie Wścibstwo, nadmierne wypytywanie Reakcja unikowa Zmiana tematu Apel logiczny Pocieszanie Krytykowanie Obrażanie Orzekanie Chwalenie połączone z negatywną oceną Pouczanie Jak przez rozmowę budować pozytywne relacje z ludźmi? Uważne słuchanie Parafraza - dlaczego jest taka ważna? Sztuka zadawania pytań Pytania otwarte Pytania zamknięte Umiejętność budowania relacji z ludźmi przez rozmowę Umiejętność podtrzymywania relacji z ludźmi Panowanie nad emocjami, czyli jak zachować spokój w relacjach zawodowych? rozdział V Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej Doskonalenie umiejętności podczas wykonywanej pracy Kształcenie się na własny rachunek Kształcenie na koszt pracodawcy Nauka w domu Klienci, petenci, interesanci, wyborcy Sukces Niepowodzenie, porażka, błąd zakończenie bibliografia
Okładka książki Asertywność

39,90 zł 27,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Test: sprawdź swoją asertywność Popraw swoją samoocenę Wyzwól się spod presji, jaką wywierają na ciebie inni
Okładka książki Zarządzaj swoim czasem

29,90 zł 23,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

NIEZBĘDNE RADY, JAKICH POTRZEBOWAŁEŚ, BY DOBRZE SIĘ ZORGANIZOWAĆ I DZIAŁAĆ! Przeczytaj tę książkę od początku do końca lub skup się na konkretnych zagadnieniach, by uzyskać poprawę. Zmodyfikuj swój obecny system lub zaprojektuj coś zupełnie nowego. Każdy znajdzie tu coś, co pomoże mu odnieść sukces. Dowiesz się: Na co naprawdę poświęcasz swój czas (i rozstaniesz się ze złudzeniami). Jak zastosować 5 łatwych metod, by uwolnić się od nadmiaru rzeczy. Jak w sposób natychmiastowy zbudować silną samodyscyplinę. Dlaczego odkładanie spraw na później nie zawsze jest rzeczą złą Jak poradzić sobie z 10 największymi „złodziejami czasu”. O AUTORACH PAMELA DODD jest psychologiem organizacyjnym, posiada doświadczenie związane z zagadnieniami rozwoju przywództwa uzyskane w jednej z firm z listy Fortune 500. Była także redaktorem American Society for Training and Development, zajmując się organizacjami uczącymi się. DOUG SUNDHEIM jest coachem kadry zarządzającej, z doświadczeniem w rozwoju biznesu w branży reklamowej i konsultingowej. To przedsiębiorca z krwi i kości, założył 100-osobową firmę cateringową, mając 21 lat. Spis Treści Część I. Skup się 1. Napisz to 2. Odkryj, co dla ciebie znaczy czas 3. Określ swoje wartości 4. Stwórz wizję Część II. Planuj 5. Zastosuj Osobisty System Planowania 6. Wyznacz cele 7. Planuj wstecz 8. Nadaj priorytety Część III. Organizuj 9. Znajdź miejsce na wszystko 10. Utrzymuj porządek na biurku Część IV. Podejmij działanie 11. Pokonaj odkładanie spraw na później 12. Naucz się mówić „nie" 13. Bądź punktualny 14. Ogranicz przeciążenie informacjami 15. Ogranicz zakłócenia do minimum 16. Rób jedną rzecz, nie kilka naraz 17. Podejmuj ryzyko 18. Deleguj więcej/lepiej 19. Organizuj lepsze spotkania 20. Komunikuj się strategicznie Część V. Ucz się 21. Eksperymentuj 22. Analizuj i zastanów się 23. Udzielaj i przyjmuj informacje zwrotne 24. Mierz wyniki 25. Zarządzaj stresem i dobrym samopoczuciem
Okładka książki Sekrety bogacenia się

39,90 zł 22,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zdobądź bogactwo i świadomie nim zarządzaj. Dziś większość milionerów to ludzie, którzy doszli do bogactwa własną pracą. Większość zamożnych przedsiębiorców zaczęła bez kapitału. Skoro im się powiodło, to dlaczego ty nie miałbyś zrobić tego samego? Droga do bogactwa wiedzie przez zmianę myślenia. Bogactwo zdobywają ludzie przedsiębiorczy, którzy mają dyscyplinę wewnętrzną i finansową. To postawa, która odróżnia biednych od bogatych. To dobro deficytowe w czasach, kiedy większość ludzi uzależnia się od kredytów i odkłada konstruktywne plany na daleką przyszłość. W tej książce profesor Henryk Bieniok, autorytet w dziedzinie zarządzania i samodoskonalenia, uświadamia, jakie błędy większość z nas popełnia w myśleniu o finansach. Wskazuje ścieżki do samorealizacji w życiu i w pracy. Przestrzega przed pułapkami zgubnych postaw. Uczy i podpowiada: jakie drogi do bogactwa wybieramy najczęściej, jak status materialny zmienia naszą świadomość, jak pomnażać kapitał w czasach rozkwitu i chronić go w kryzysie, jak świadomie korzystać z produktów i rynków finansowych, jak zmienia się nastawienie polskiego społeczeństwa do bogactwa i pracy, jak kształtować w dzieciach dyscyplinę i przedsiębiorczość finansową.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj