Wystąpienia perswazyjne to książka, którą bezwzględnie powinny przeczytać wszystkie osoby zainteresowane poprawą umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji. Bardzo ważna jest świadomość, że można nauczyć się, jak ze swobodą oraz pewnością siebie wygłosić mowę okolicznościową czy przeprowadzić świetne wystąpienie.
W swojej książce autorka zwróciła uwagę na najróżniejsze aspekty przygotowań do dłuższej wypowiedzi na forum ? od właściwego przygotowania merytorycznej zawartości wystąpienia, przez wygląd, modulację głosu i sposób zachowywania się prelegenta w sali prezentacyjnej, aż po szczegółowe dopracowanie elementów wizualnych (zarówno wzbogacających prezentację, jak i rozdawanych jej uczestnikom). Wyjaśniła, jak nawiązywać i utrzymywać kontakt z audytorium, a także reagować na potrzeby słuchaczy, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych i kłopotliwych, jak pilnować porządku wystąpienia i nie dać się zbić z tropu. Podkreśliła także konieczność stałej pracy nad swoim wizerunkiem osobistym, a ponadto wskazała najważniejsze zasady współpracy z dziennikarzami oraz kwestie związane ze specyfiką występowania przed kamerą.
Wystąpienia perswazyjne powinny być lekturą obowiązkową dla każdego prelegenta, wykładowcy, polityka, menedżera? oraz każdego, kto chce lub musi choć raz wystąpić publicznie.
"Umiejętność występowania publicznego, przemawiania i wygłaszania mów w różnych okolicznościach, prezentowania opinii oraz przekonywania do swoich idei to element, bez którego nie sposób wyobrazić sobie współczesnego lidera, menedżera, polityka. Okazuje się, że obecnie nie wystarczy już po prostu mówić, głosić czy przedstawiać: należy czynić to w sposób odpowiedni i dostosowany do oczekiwań odbiorców, a przede wszystkim ciekawy, niebanalny i obrazowy.
Czy trudno jest mówić tak, aby osiągnąć zamierzony cel? Czy można przemawiać w sposób, który zapewni nam nie tylko uwagę i zainteresowanie słuchaczy, ale także ich szacunek? Jak zachwycić swoją mową i olśnić wystąpieniem? Czy trudno jest oczarować, a nawet porwać publiczność? W jaki sposób skutecznie przekonać innych do swoich poglądów, wzbudzić poklask i wywołać entuzjazm?"
- Elżbieta Żurek
Kiedy Amerykanie pracowali nad swoim programem kosmicznym, uwagę ich przykuł bardzo prozaiczny problem. Jakimi narzędziami mają się posługiwać astronauci, robiąc notatki w stanie nieważkości? Bo ani pióro, ani długopis nie chciały w tych warunkach pełnić swojej funkcji. Badania nad nowym sprzętem do pisania kosztowały miliony dolarów, a dzięki nim dzisiaj posługujemy się przeróżnymi pisakami żelowymi. Ciekawie do tego problemu podeszli Rosjanie. Ich kosmonauci pisali ołówkami.
Wiele kluczowych dla ludzkości odkryć było możliwe tylko dlatego, że ktoś szukał zupełnie czego innego, zaczynając od penicyliny, przez kevlar, który początkowo miał służyć do czegoś innego, kończąc na karteczkach post-it. Moim zadaniem jest skłonić Cię, Szanowny Czytelniku, kiedy będziesz czytał ten tekst, abyś zechciał przekonać się o tym, jak ważne dla efektywności Twojej pracy lub tego, czego chcesz uniknąć, jest w pełni świadome podejście do procesu komunikacji. Chciałbym, abyś mógł się przekonać, co takiego możesz znaleźć dla siebie, kiedy zaczniesz już świadomie szukać, bawiąc się jednocześnie tym fascynującym procesem, jakim może być nauka.
Będziesz mógł, jeśli uznasz to z jakichś powodów za ważne, popracować nad nowym nawykiem - maksymalnie świadomym sposobem komunikowania się. Wojtek Grad
Bądź przedsiębiorczy i zbuduj swoją niezależność finansową
Zdobądź bogactwo i świadomie nim zarządzaj
Dziś większość milionerów to ludzie, którzy doszli do bogactwa własną pracą. Większość zamożnych przedsiębiorców zaczęła bez kapitału. Skoro im się powiodło, to dlaczego ty nie miałbyś zrobić tego samego?
Droga do bogactwa wiedzie przez zmianę myślenia. Bogactwo zdobywają ludzie przedsiębiorczy, którzy mają dyscyplinę wewnętrzną i finansową. To postawa, która odróżnia biednych od bogatych. To dobro deficytowe w czasach, kiedy większość ludzi uzależnia się od kredytów i odkłada konstruktywne plany na daleką przyszłość.
W tej książce profesor Henryk Bieniok, autorytet w dziedzinie zarządzania i samodoskonalenia, uświadamia, jakie błędy większość z nas popełnia w myśleniu o finansach. Wskazuje ścieżki do samorealizacji w życiu i w pracy. Przestrzega przed pułapkami zgubnych postaw. Uczy i podpowiada:
jakie drogi do bogactwa wybieramy najczęściej,
jak status materialny zmienia naszą świadomość,
jak pomnażać kapitał w czasach rozkwitu i chronić go w kryzysie,
jak świadomie korzystać z produktów i rynków finansowych,
jak zmienia się nastawienie polskiego społeczeństwa do bogactwa i pracy,
jak kształtować w dzieciach dyscyplinę i przedsiębiorczość finansową.
O AUTORZE
Prof. dr hab.Henryk Bieniok jest znanym wykładowcą i autorem 430 publikacji na temat zarządzania. Uczy menedżerów i studentów zarządzać samym sobą, skutecznie się komunikować, motywować pracowników, zarządzać czasem, usprawniać procesy w organizacjach i utrzymywać równowagę pomiędzy życiem osobistym i zawodowym. Jest autorem wielu cenionych publikacji, w tym książek: Zarządzanie czasem, Metody sprawnego zarządzania, Elementarz twórczego myślenia i Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem, Zarządzanie własnym zdrowiem oraz Sekrety długowieczności.
OPINIE
Znam wiele książek i opracowań Henryka Bienioka i wiem, że należy on do ludzi posiadających wyjątkowe zdolności pisania o sprawach trudnych w sposób pasjonujący. Potrafi o rzeczach bardzo skomplikowanych mówić wyjątkowo prosto, zajmująco i oryginalnie. Książka inspiruje przykładami i wskazówkami, z których może skorzystać każdy. Jest kierowana do młodych ludzi stojących na progu kariery, jak i do tych z nas, którzy stoją na rozdrożu życia zawodowego. Jestem przekonany, że książka ułatwi wielu ludziom wybór dalszej drogi życiowej i ustrzeże ich przed poważnymi błędami.
- Prof. zw. dr hab. Adam Stabryła Uniwersytet Ekonomiczny, Kraków
Biznes, media, polityka Akademia Rozwoju Osobistego
Wystąpienia perswazyjne to książka, którą bezwzględnie powinny przeczytać wszystkie osoby zainteresowane poprawą umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji. Bardzo ważna jest świadomość, że można nauczyć się, jak ze swobodą oraz pewnością siebie wygłosić mowę okolicznościową czy przeprowadzić świetne wystąpienie.
W swojej książce autorka zwróciła uwagę na najróżniejsze aspekty przygotowań do dłuższej wypowiedzi na forum – od właściwego przygotowania merytorycznej zawartości wystąpienia, przez wygląd, modulację głosu i sposób zachowywania się prelegenta w sali prezentacyjnej, aż po szczegółowe dopracowanie elementów wizualnych (zarówno wzbogacających prezentację, jak i rozdawanych jej uczestnikom). Wyjaśniła, jak nawiązywać i utrzymywać kontakt z audytorium, a także reagować na potrzeby słuchaczy, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych i kłopotliwych, jak pilnować porządku wystąpienia i nie dać się zbić z tropu. Podkreśliła także konieczność stałej pracy nad swoim wizerunkiem osobistym, a ponadto wskazała najważniejsze zasady współpracy z dziennikarzami oraz kwestie związane ze specyfiką występowania przed kamerą.
Wystąpienia perswazyjne powinny być lekturą obowiązkową dla każdego prelegenta, wykładowcy, polityka, menedżera… oraz każdego, kto chce lub musi choć raz wystąpić publicznie.
Umiejętność występowania publicznego, przemawiania i wygłaszania mów w różnych okolicznościach, prezentowania opinii oraz przekonywania do swoich idei to element, bez którego nie sposób wyobrazić sobie współczesnego lidera, menedżera, polityka. Okazuje się, że obecnie nie wystarczy już po prostu mówić, głosić czy przedstawiać: należy czynić to w sposób odpowiedni i dostosowany do oczekiwań odbiorców, a przede wszystkim ciekawy, niebanalny i obrazowy.
Czy trudno jest mówić tak, aby osiągnąć zamierzony cel? Czy można przemawiać w sposób, który zapewni nam nie tylko uwagę i zainteresowanie słuchaczy, ale także ich szacunek? Jak zachwycić swoją mową i olśnić wystąpieniem? Czy trudno jest oczarować, a nawet porwać publiczność? W jaki sposób skutecznie przekonać innych do swoich poglądów, wzbudzić poklask i wywołać entuzjazm?
- Elżbieta Żurek
Elżbieta Żurek – trener, konsultant, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej. Jedna z niewielu osób w Polsce profesjonalnie zajmujących się kształtowaniem wizerunku publicznego. Osobisty trener i doradca w zakresie wystąpień (także w środkach masowego przekazu) dla liderów, menedżerów, rzeczników, mówców oraz innych przedstawicieli świata biznesu, polityki i mediów. Współpracuje ze znanymi polskimi oraz międzynarodowymi firmami doradczymi. Przygotowuje i realizuje autorskie programy szkoleniowe. Wykładowca akademicki. Autorka książek: Sztuka wystąpień, czyli jak mówić, by osiągnąć cel oraz Sztuka prezentacji, czyli jak przemawiać obrazem.
Rozwój osobisty człowieka rozumnego"" odkrywa nagą prawdę o tym, czego świadomy rozwój wymaga od człowieka. Dzięki lekturze niniejszej książki poznasz siedem uniwersalnych zasad, kryjących się za każdym wysiłkiem na rzecz pomyślnego rozwoju (prawda, miłość, moc, jedność, władza, odwaga i inteligencja). Poznasz także praktyczne, odkrywcze metody poprawy zdrowia, udoskonalenia związków, osiągnięcia sukcesu zawodowego, finansowego i zapewniające powodzenie w wielu innych sprawach.
Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce!
Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek.
? W jaki sposób kreować swój wizerunek?
? Jak budować pozytywne relacje z ludźmi?
? Co robić, by emocje, jakie wywołujemy nam sprzyjały?
? Jak prowadzić interesującą rozmowę?
? Jak się ubrać, by zrobić dobre wrażenie?
? Jak się zachować?
? Kiedy całuje się kobiety w rękę, a kiedy nie należy tego robić?
? Co zrobić z telefonem komórkowym?
Na te i wiele innych pytań odpowiada Autorka niniejszej książki adresowanej do ludzi biznesu i polityki, osób pracujących w różnego rodzaju instytucjach, urzędach i firmach ? słowem wszystkich, którzy chcą być jak najlepiej postrzegani w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym.
O AUTORZE
Grażyna Białopiotrowicz ? psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie marketingu politycznego oraz kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Jest osobistym doradcą wielu prominentnych przedstawicieli świata polityki i biznesu w zakresie rozwoju osobistego oraz budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpływu społecznego. Przez wiele lat prowadziła zajęcia ze studentami w Zakładzie Psychologii Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Obecnie jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m.in: Sztuka aktywności; Kobieta?mężczyzna. Psychologiczne gry w miłości i biznesie, oraz artykułów w czasopismach fachowych.
Zapraszam na swoją stronę internetową: www.gbialopiotrowicz.com.plKreowanie wizerunku w biznesie i polityce
Spis Treści
Wstęp
rozdział I
Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie?
Co składa się na wizerunek?
Prezencja, czyli jak wyglądamy?
Zachowanie, czyli dobre maniery
Umiejętności interpersonalne, czyli sztuka budowania relacji
Kwalifikacje, umiejętności zawodowe i doświadczenie
Sukcesy, osiągnięcia, czyli czym możemy się poszczycić?
Jakie znaczenie ma dorobek w kreowaniu pozytywnego wizerunku?
Styl życia, czyli co w trawie piszczy?
Czy szata zdobi człowieka?
Czy nasz wygląd ma istotne znaczenie, czy też możemy się nim nie zajmować?
Czy to oznacza, że gdy zrobimy dobre pierwsze wrażenie, to już nie musimy się więcej starać?
Wizerunek pozytywny
Pozytywny wizerunek a czarny PR
Do czego potrzebny jest pozytywny wizerunek?
rozdział II
Kreowanie wizerunku przez wygląd
Komunikaty niewerbalne, czyli mowa naszego ciała
Jakie informacje można odczytać z wyglądu?
Osoba zdyscyplinowana i uporządkowana
Osoba chaotyczna
Osoba o zawyżonej samoocenie
Osoba o niskiej samoocenie
Osoba pogodna
Osoba smutna, ponura, gniewna
Znaczenie roli społecznej w kreowaniu wizerunku
Kobiecy wizerunek, czyli jak ubrać się do pracy?
Ubranie
Najczęściej popełniane błędy w ubiorze
Zasady doboru ubrań
Fryzura
Rodzaj fryzury jako przekaz niewerbalny
Makijaż
Rajstopy, pończochy, skarpetki, podkolanówki
Męski wizerunek, czyli jak ubrać się do pracy?
Fryzura
Zarost
Garnitur
Koszula
Krawat i jego przekaz
Skarpetki męskie
Inne elementy wizerunku kobiet i mężczyzn
Płaszcz
Torebki, aktówki, teczki w kreowaniu wizerunku
Pasek do spodni
Obuwie
Biżuteria
Zapach jako element kreowania wizerunku
Dłonie
Zęby jako element wizerunku biznesowego
Pióro czy długopis
Okulary i szkła kontaktowe
Zegarek
W jaki sposób wykorzystać zegarek do kreowania wizerunku?
Psychologia koloru w kreowaniu wizerunku
Burgund
Kiedy korzystać z koloru burgunda w kreowaniu wizerunku? Czerwień
Kiedy wybierać ubranie lub jego elementy w czerwonym kolorze?
Kiedy unikać koloru czerwonego?
Kolor biały
Kiedy stosować kolor biały?
Kolor brązowy
Kiedy korzystać z brązów w kreowaniu wizerunku?
Kiedy unikać brązów
Kolor brzoskwiniowy
Kiedy wybierać ubranie lub jego elementy w kolorze brzoskwiniowym?
Kolor czarny
Kiedy korzystać z koloru czarnego?
Kolor fioletowy
Kiedy korzystać z koloru fioletowego?
Kiedy unikać koloru fioletowego?
Kolor niebieski
Kiedy wybierać błękity i granaty?
Kiedy unikać koloru granatowego i błękitów?
Kolor pomarańczowy
Kiedy korzystać z koloru pomarańczowego?
Kolor różowy
Kiedy wybierać róż?
Kolor srebrny
Kiedy stosować kolor srebrny?
Kolor szary
Kiedy korzystać z koloru szarego?
Kiedy unikać szarości?
Kolor wrzosowy
Kiedy korzystać z koloru wrzosowego?
Kolor zielony
Kiedy stosować zieleń w kreowaniu wizerunku?
Kiedy unikać koloru zielonego?
Kolor złoty
Kiedy korzystać ze koloru złotego?
Kolor żółty
Kiedy korzystać z koloru żółtego w kreowaniu wizerunku?
rozdział III
Kreowanie wizerunku przez zachowanie
Etykieta biznesowa
Pozdrawianie się
Kto kogo pozdrawia?
Uścisk dłoni - stosować czy nie?
Powitanie
Zasady profesjonalnego powitania
Należy witać się w odpowiednim miejscu
Gdzie i kiedy absolutnie nie należy się witać przez podanie ręki?
Kto i kiedy wstaje przy powitaniu?
Co należy zrobić przed podaniem ręki?
Uścisk dłoni -jaki powinien być?
Zasady profesjonalnego ucisku dłoni
Zachowanie odpowiedniej odległości
Konieczne czynności przy uścisku dłoni
Podejmowanie kontaktu wzrokowego
Profesjonalny uścisk dłoni
Wyraźny i zdecydowany uścisk dłoni
Czas uścisku dłoni
Potrząsanie dłonią rozmówcy
Dotyk w kontaktach służbowych
Całowanie kobiet w rękę - zasady
Prezentacja, czyli kogo komu przedstawiamy
Bilety wizytowe, czyli co zrobić z wizytówką?
Jakie wizytówki?
Kiedy podać wizytówkę?
Jak podać bilet wizytowy?
Komu podajemy wizytówkę?
Kiedy nie należy wręczać biletu wizytowego?
Co robimy z wręczoną wizytówką?
Zajmowanie miejsc
Przemieszczanie się, czyli kto idzie pierwszy?
Schody
Drzwi
Winda
Pożegnanie, czyli jak się zachować?
Etykieta telefoniczna
Telefon stacjonarny służbowy
O jakiej porze można telefonować?
Jak długo czekać na odebranie telefonu?
Kto telefonuje?
Jak rozmawiać przez telefon?
Odbieranie telefonu służbowego
Przedstawianie się
Łączenie rozmów
Przerwanie rozmowy
Kończenie rozmowy telefonicznej
Sytuacje trudne w służbowej rozmowie telefonicznej
Najczęściej popełniane błędy w rozmowie telefonicznej z klientem
Telefon komórkowy służbowy
Odbieranie telefonu i smsów w telefonach służbowych
Telefonowanie ze służbowego telefonu komórkowego
Przerwanie połączenia
Kończenie rozmowy telefonicznej
Poczta głosowa
Etykieta w toalecie
Netykieta
Netykieta grup dyskusyjnych
Kreowanie pozytywnego wizerunku w Internecie
rozdział IV
Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi
Umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi
Jak wzmocnić poczucie własnej wartości - kolejne kroki
Jak podjąć kontakt z osobą nieznajomą w relacjach służbowych?
Umiejętność prowadzenia rozmowy, czyli komunikowania się z innymi
Komunikacja niewerbalna
Komunikacja werbalna
Bariery komunikacyjne, czyli co może przeszkadzać w komunikowaniu się?
Rozkazywanie
Grożenie
Moralizowanie
Wścibstwo, nadmierne wypytywanie
Reakcja unikowa
Zmiana tematu
Apel logiczny
Pocieszanie
Krytykowanie
Obrażanie
Orzekanie
Chwalenie połączone z negatywną oceną
Pouczanie
Jak przez rozmowę budować pozytywne relacje z ludźmi?
Uważne słuchanie
Parafraza - dlaczego jest taka ważna?
Sztuka zadawania pytań
Pytania otwarte
Pytania zamknięte
Umiejętność budowania relacji z ludźmi przez rozmowę
Umiejętność podtrzymywania relacji z ludźmi
Panowanie nad emocjami, czyli jak zachować spokój w relacjach zawodowych?
rozdział V
Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej
Doskonalenie umiejętności podczas wykonywanej pracy
Kształcenie się na własny rachunek
Kształcenie na koszt pracodawcy
Nauka w domu
Klienci, petenci, interesanci, wyborcy
Sukces
Niepowodzenie, porażka, błąd
zakończenie
bibliografia
NIEZBĘDNE RADY, JAKICH POTRZEBOWAŁEŚ, BY DOBRZE SIĘ ZORGANIZOWAĆ I DZIAŁAĆ!
Przeczytaj tę książkę od początku do końca lub skup się na konkretnych zagadnieniach, by uzyskać poprawę. Zmodyfikuj swój obecny system lub zaprojektuj coś zupełnie nowego. Każdy znajdzie tu coś, co pomoże mu odnieść sukces.
Dowiesz się:
Na co naprawdę poświęcasz swój czas (i rozstaniesz się ze złudzeniami).
Jak zastosować 5 łatwych metod, by uwolnić się od nadmiaru rzeczy.
Jak w sposób natychmiastowy zbudować silną samodyscyplinę.
Dlaczego odkładanie spraw na później nie zawsze jest rzeczą złą
Jak poradzić sobie z 10 największymi „złodziejami czasu”.
O AUTORACH
PAMELA DODD jest psychologiem organizacyjnym, posiada doświadczenie związane z zagadnieniami rozwoju przywództwa uzyskane w jednej z firm z listy Fortune 500. Była także redaktorem American Society for Training and Development, zajmując się organizacjami uczącymi się.
DOUG SUNDHEIM jest coachem kadry zarządzającej, z doświadczeniem w rozwoju biznesu w branży reklamowej i konsultingowej. To przedsiębiorca z krwi i kości, założył 100-osobową firmę cateringową, mając 21 lat.
Spis Treści
Część I. Skup się
1. Napisz to
2. Odkryj, co dla ciebie znaczy czas
3. Określ swoje wartości
4. Stwórz wizję
Część II. Planuj
5. Zastosuj Osobisty System Planowania
6. Wyznacz cele
7. Planuj wstecz
8. Nadaj priorytety
Część III. Organizuj
9. Znajdź miejsce na wszystko
10. Utrzymuj porządek na biurku
Część IV. Podejmij działanie
11. Pokonaj odkładanie spraw na później
12. Naucz się mówić „nie"
13. Bądź punktualny
14. Ogranicz przeciążenie informacjami
15. Ogranicz zakłócenia do minimum
16. Rób jedną rzecz, nie kilka naraz
17. Podejmuj ryzyko
18. Deleguj więcej/lepiej
19. Organizuj lepsze spotkania
20. Komunikuj się strategicznie
Część V. Ucz się
21. Eksperymentuj
22. Analizuj i zastanów się
23. Udzielaj i przyjmuj informacje zwrotne
24. Mierz wyniki
25. Zarządzaj stresem i dobrym samopoczuciem
Zdobądź bogactwo i świadomie nim zarządzaj.
Dziś większość milionerów to ludzie, którzy doszli do bogactwa własną pracą. Większość zamożnych przedsiębiorców zaczęła bez kapitału. Skoro im się powiodło, to dlaczego ty nie miałbyś zrobić tego samego?
Droga do bogactwa wiedzie przez zmianę myślenia. Bogactwo zdobywają ludzie przedsiębiorczy, którzy mają dyscyplinę wewnętrzną i finansową. To postawa, która odróżnia biednych od bogatych. To dobro deficytowe w czasach, kiedy większość ludzi uzależnia się od kredytów i odkłada konstruktywne plany na daleką przyszłość.
W tej książce profesor Henryk Bieniok, autorytet w dziedzinie zarządzania i samodoskonalenia, uświadamia, jakie błędy większość z nas popełnia w myśleniu o finansach. Wskazuje ścieżki do samorealizacji w życiu i w pracy. Przestrzega przed pułapkami zgubnych postaw. Uczy i podpowiada:
jakie drogi do bogactwa wybieramy najczęściej,
jak status materialny zmienia naszą świadomość,
jak pomnażać kapitał w czasach rozkwitu i chronić go w kryzysie,
jak świadomie korzystać z produktów i rynków finansowych,
jak zmienia się nastawienie polskiego społeczeństwa do bogactwa i pracy,
jak kształtować w dzieciach dyscyplinę i przedsiębiorczość finansową.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?