KATEGORIE [rozwiń]

Janusz Ledwoch

Okładka książki 576 Lockheed Hudson
nowość

58,00 zł 31,89 zł


Lockheed Hudson 576
Okładka książki 572 PZL P.7a

54,00 zł 29,69 zł


PZL P.7a nr 572
Okładka książki Nr 574 Fiat G.55 Centauro

50,00 zł 29,34 zł


Fiat G.55 "Centauro" nr 574 - Janusz Ledwoch
Okładka książki Nr 573 Heinkel He 59

50,00 zł 27,50 zł


Heinkel He 59 nr 573 - Janusz Ledwoch
Okładka książki NR 571 Marder II

50,00 zł 27,50 zł


Marder II. Tank Power CCLXX nr 571
Okładka książki Nr 567 PZL. 23 Karaś vol. II

50,00 zł 27,50 zł


Samolot liniowy, czyli bombowo-rozpoznawczy PZL.23 ("Karaś" I/II)stanowił podstawowe uzbrojenie jednostek liniowych w latach 1937-1939. Wyprodukowano wliczając produkcję eksportową, ponad 300 samolotów tego typu.Niniejsze opracowanie opisuje działania bojowe jednostek lotnictwa polskiego uzbrojonych w samoloty PZL.23 "Karaś" I/II i internowanych samolotów Karaś I/II, które trafiły do jednostek lotnictwa rumuńskiego i zostały użyte bojowo na froncie wschodnim w latach 1941-1943.
Okładka książki NR 568 Niemiecki lotnictwo morskie 1939 - 1945

50,00 zł 27,50 zł


NR 568 Niemiecki lotnictwo morskie 1939 - 1945
Okładka książki Nr 566 Fiat BR. 20 M

52,00 zł 28,59 zł


Fiat BR. 20M nr 566
Okładka książki SD KFZ 251 AUSF C nr 654

50,00 zł 27,50 zł


SD KFZ 251 AUSF C nr 564 - Janusz Ledwoch
Okładka książki NR 562 PZL. 23 Karaś

50,00 zł 27,50 zł


Samolot liniowy, czyli bombowo-rozpoznawczy PZL.23 "Karaś" stanowił podstawowe uzbrojenie jednostek liniowych w latach 1937-1939. Wyprodukowano wliczając produkcję eksportową, ponad 300 samolotów tego typu.
Okładka książki Nr 560 PZL 37 Łoś

52,00 zł 28,59 zł


Samolot bombowy PZL.37 Łoś, to niewątpliwie obok myśliwca PZL P.11 najsłynniejszy i najbardziej rozpoznawany samolot II Rzeczpospolitej. Jednocześnie był to najnowocześniejszy, produkowany seryjnie samolot wojskowy. Konstrukcja PZL.37 Łoś nie ustępowała zagranicznym samolotom bombowym, a wiele z nich znacznie przewyższała. Samolot posiadał nowe rozwiązania techniczne, niektóre zastosowane po raz pierwszy w lotnictwie polskim.
Okładka książki Nr 559 Messerschmitt Me 210

50,00 zł 29,34 zł


TaMesserschmitt Me 210 nr 559 - praca zbiorowa
Okładka książki Nr 558 Jagdpanzer 38 Hetzer vol 2

50,00 zł 27,50 zł


Tank Power vol. CCLXVII 558 Jagdpanzer 38 Hetzer vol.2 - praca zbiorowa
Okładka książki NR 557 Reggiane RE 2002/2203

48,00 zł 33,24 zł


Reggiane Re 2002/2203 nr 557
Okładka książki NR 556 TANKITKI TK-S TKS

50,00 zł 29,34 zł


Tank Power vol. CCLXVI 556 TK-3/TKS 1939
Okładka książki NR 555 Fiat CR. 42

50,00 zł 29,34 zł


Sukcesy samolotów myśliwskich Fiat CR.32 w czasie wojny domowej w Hiszpanii miały duże znaczenie dla rozwoju włoskiego przemysłu lotniczego i koncepcji rozbudowy lotnictwa myśliwskiego. Zwycięstwa dwupłatowych CR.32 utwierdziły dowództwo włoskie w przekonaniu o celowości kontynuowania produkcji takich samolotów o umiarkowanej prędkości, przeznaczonych do walki manewrowej.
Okładka książki NR 554 IMAM RO. 37/RO. 37 bis

47,00 zł 25,85 zł


Imam Ro 37/RO 37bir nr 554 - Janusz Ledwoch
Okładka książki Nr 551 Ram Kangaroo

50,00 zł 27,50 zł


Ram Kangaroo nr 551
Okładka książki Nr 549 Reggiane RE. 2000

45,00 zł 24,75 zł


Powstanie samolotu Reggiane (właściwie Caproni-Reggiane) RE. 2000 "Falco" I to bezpośredni wynik realizacji rozpoczętego już w styczniu 1933 roku programu rozwoju Regia Aeronautica tzw. "Programma R".Jednym z wykonywanych zadań, było wprowadzenie do jednostek nowoczesnego samolotu myśliwskiego. Pod koniec lat trzydziestych XX wieku rozwój włoskich samolotów myśliwskich hamował brak nowoczesnego silnika o odpowiedniej mocy, dlatego przewidywano, że do napędu myśliwców zostaną użyte silniki Fiata: A.74 o mocy 618 kW (840 KM) i A.80 o mocy 736 kW (100 KM) oraz silniki Piaggio P.XI także o mocy 736 kW (1000 KM). Wszystkie wymienione typy to silniki gwiazdowe, chłodzone powietrzem.
Okładka książki Reggiane RE. 2005 nr 547

36,00 zł 19,80 zł


Powstanie samolotu myśliwskiego Reggiane (Caproni-reggiane) RE. 2001 ,,Falco" Il to bezpośredni wynik zakupu w 1938 roku przez firmę Alfa-Romeo licencji niemieckiego silnika lotniczego Daimler-Benz 601Aa, później produkowanego we Włoszech jako Alfa Romeo RA 1000 RC 41 la ,,Monsone". Natomiast samolotu myśliwskiego Reggiane (Caproni-Reggiane) RE. 2005 ,,Sagittario" to uruchomienie produkcji licencyjnej w zakładach Fiat niemieckiego silnika Daimler Benz DB 605A, we Włoszech oznaczonego Fiat RA. 1050 RC.581 - ,,Tifone".

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj