109 zagadek na zdrowy rozum!
Logika. Na zdrowy rozum. Łamigłówki i zagadki to wyjątkowa propozycja dla pasjonatów zabaw logicznych i fanów główkowania.
109 wciągających zagadek logicznych o różnym stopniu trudności uczy logicznego myślenia, wyciągania wniosków, zapewnia także trening koncentracji i świetną zabawę.
Kombinuj, wyciągaj wnioski i patrz, jak twoje IQ goni moje!
Rozwiązywanie zagadek i łamigłówek to doskonała rozrywka dla młodzieży i dorosłych, zarówno do samodzielnego rozwiązywania, jak i ze znajomymi. Zawarte w zagadkach informacje rozbudzają ciekawość świata i chęć zdobywania wiedzy. Karty sprawdzą się w każdych okolicznościach – w domu, w podróży, czy w szkole.
Logika. Na zdrowy rozum. Łamigłówki i zagadki przygotowali utalentowani polscy twórcy – Albert Owsianka i Danka Fukowaska.
W serii znajdują się quizy imprezowe:
Quiz imprezowy. Piłka nożna Quiz imprezowy. Teorie spiskowe Quiz imprezowy. Wieda ogóna
162 pytania nie tylko dla kibiców!
Piłka nożna. Quiz imprezowy to wyjątkowa propozycja rozrywki do samodzielnego sprawdzenia się, do rozgrywek z przyjaciółmi i w gronie rodzinnym, a także jako atrakcyjne urozmaicenie każdej towarzyskiej imprezy. Dzięki quizowi zabłyśniesz w towarzystwie i zagniesz znajomych.
Gwiazdy futbolu, kultowe kluby i niezapomniane mistrzostwa! Podejmij wyzwanie, obierz taktykę i daj się wciągnąć w piłkarską potyczkę z quizem Piłka nożna. Graj i kiwaj znajomych!
Piłka nożna. Quiz imprezowy przygotowali utalentowani twórcy. Zilustrował je w awangardowym stylu Maciej Łazowski, a pytania opracowała Małgorzata Chłopaś oraz klub miłośników futbolu Edgard Games.
Gra karciana sprawdzi się w każdych okolicznościach – podczas przerwy w telewizyjnej transmisji meczu, w podróży czy w szkole.
W serii quizów imprezowych znajdziesz:
Quiz imprezowy. Teorie spiskowe Quiz imprezowy. Wiedza ogólna Łamigłówki i zagadki. Logika. Na zdrowy rozum
Kontynuacja bestsellerowej interaktywnej gry książkowej: Dziennika 29. Zanurz się w niezwykłej przygodzie, zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście: pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej z 1907 roku owiany był tajemnicą…aż do dziś. Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów. Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik… Dziennik. Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki. Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w napięciu aż do finałowej zagadki.
Ilu graczy, tyle sposobów gry w Minecrafta. Zestaw „Minecraft. Kolekcja poszukiwacza przygód” to niezwykle przydatny tytuł dla fanów gry w trybie przetrwania, w którym znajdą niezbędne informacje, praktyczne porady, ale i wyzwania, które urozmaicą rozgrywkę i uczynią ją bardziej interesującą.
W skład zestawu wchodzą:
● „Księga przygód i wyzwań” z zadaniami, które pozwolą graczowi sprawdzić swoje umiejętności i sprawią, że gra będzie atrakcyjniejsza;
● „Podręcznik przetrwania” zawierający praktyczne porady, jak przeżyć pierwsze dni, w tym m.in gdzie znaleźć pożywienie i surowce, jak wytwarzać różne przedmioty, jak bronić się przed przeciwnikami;
● „Podręcznika podboju Świata Podstawowego”, z którego gracz dowie się wszystkiego, co niezbędne, o świecie gry i miejscach wartych odwiedzenia;
● duży plakat do powieszenia w pokoju;
● model Creepera do złożenia.
Oficjalne poradniki do Minecrafta to solidna dawka wiedzy dla fanów kultowej gry. Gracze dowiedzą się z nich, jakie pułapki czyhają na nierozsądnych, jak zbudować np. Zombieland czy przetrwać pod wodą. Znajdują się w nich odpowiedzi na wszystkie pytania!
Czarodziejko! Czarodzieju! Ministerstwo Magii alarmuje: wydarzyła się Katastrofa i magiczne przedmioty pojawiają się w świecie mugoli. Trzeba je zebrać i odesłać z powrotem - bądź w gotowości, bo każda różdżka się przyda! Do zespołu zadaniowego powołanego przez Ministerstwo Magii i Międzynarodową Konferencję Czarodziejów dołączyć może każdy.
Jak przyłączyć się do teamu? Wystarczy, że zainstalujesz na swoim smartfonie grę Harry Potter: Wizards Unite. Ta aplikacja mobilna, stworzona przez studio Niantic odpowiedzialne za sukces Pokemon GO, umożliwia graczom wcielanie się w wysłanników SOS, czyli Sił Ochrony Sekretu Kodeksu Tajności walczących ze skutkami Katastrofy. Jako początkujący rekrut potrzebujesz pomocy - sięgnij więc po ten poręczny przewodnik. Książka Bartosza i Zosi Danowskich to prawdziwa Mapa Huncwotów. Z nią już od pierwszych chwil będziesz pewnie poruszać się w świecie gry Harry Potter: Wizards Unite.
Dowiedz się:
jak tworzyć identyfikator ministerialny
jaka profesja będzie dla Ciebie najodpowiedniejsza
czym są zguby i gdzie ich szukać
dlaczego warto odwiedzać gospody i cieplarnie
czym są fortece i co można w nich zdobyć
A zatem różdżka... to znaczy smartfon w dłoń - i do dzieła!
Selling helion.pl
O autorach
Zosia Danowska - lat 8, absolwentka pierwszej klasy Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Zadeklarowana członkini domu Slytherin. Szkoli się, by zostać profesorem magii. W wolnym czasie zgłębia równoległy świat Minecrafta, który traktuje jak swój drugi dom. Poza tym lubi basen, rolki, narty oraz szalone wyzwania i pomysły, w które zawsze udaje się jej angażować swojego tatę.
Bartosz Danowski — 41-latek, autor licznych książek informatycznych, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, rzeczoznawca Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz ekspert urzędu marszałkowskiego do spraw oceny wniosków unijnych sektora IT. Pisze z myślą o Czytelnikach, stara się, aby przekaz w jego książkach był prosty i zrozumiały dla każdego odbiorcy.
Niezależnie od tego, czy jesteś zapalonym graczem gotowym do poznania najnowszej gry, nowicjuszem w świecie Robloxczy rodzicem próbującym dowiedzieć się czegoś więcej, ta książka jest podstawowym przewodnikiem po świecie gry Roblox.Poznasz podstawy i odkryjesz tajemnice tej generowanej przez użytkowników internetowej platformy gier społecznościowych.
Coś więcej niż książka o tarocie!
Pogaduszki przy kartach, które otworzą cię na nowe podejście do tarota
Dlaczego tarot, którego stawiasz, nie sprawdza się? Jak używać kart do kreowania dobrej przyszłości? Przez wiele lat Melissa Cynova starała się wypracować jak najtrafniejszą interpretację kart tarota. Zna na wylot błędy i wątpliwości, jakie są udziałem początkujących (a czasem również zaawansowanych) adeptów tej sztuki. Odważnie obala mity na temat tarota i śmiało pokazuje, że stawianie kart nie wymaga wielu narzędzi, a trafna interpretacja jest prostsza niż może się wydawać.
Autorka prowadzi przez tajniki doboru talii, rozkładów tarota, odczytywania kart i symboli. Naukę przeplata żartobliwymi przykładami z życia i osobistymi przemyśleniami, które sprawią, że od razu będziesz mieć ochotę na samodzielną pracę z tarotem. To nauka w najsympatyczniejszej postaci, niczym pogaduszki z przyjaciółką przy kawie.
Zajrzyj w karty i odczytaj swoją przyszłość!
Minął 28 tydzień tajnych prac wykopaliskowych, które miały przybliżyć ludzkość do poznania sekretu obcej cywilizacji.W 29 tygodniu stało się jednak coś niezwykłego! Zniknął cały zespół, pozostawiając po sobie jedynie dziennik. Twoim zadaniem będzie rozwikłanie tej tajemnicy. Rozwiązuj zagadki i łamigłówki, aby zdobyć kolejne klucze i móc kontynuować rozgrywkę.Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie?Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście. Pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę. Dziennik 29 to 144 strony doskonałej zabawy z 63 wciągającymi wyzwaniami.Innowacyjny pomysłNiesamowity klimatWciągająca fabuła pełna zagadek
Szachy to niezwykła gra, która w różnych formach towarzyszy nam już od czasów starożytnych. Nauka gry w szachy sprzyja wszechstronnemu rozwojowi dziecka wzmacnia pamięć, rozwija wyobraźnię, uczy logicznego myślenia, wyrabia cierpliwość i umiejętność koncentracji. W książce znalazły się najważniejsze informacje dotyczące gry w szachy, m.in. historia gry, opis i zasady poruszania się bierek szachowych, prezentacja pozycji wyjściowej, podstawowe schematy matowe czy motywy taktyczne.
"Mały Konstruktor" to zabawka do samodzielnego montażu. Każdy model składa się z różnej wielkości i kształtów elementów metalowych, a także jest wzbogacony kolorowymi elementami z tworzyw sztucznych. Zestaw wyposażony jest w narzędzia, którymi można skręcić i rozkręcić pojazd. Elementy zestawów można ze sobą łączyć tworząc własne konstrukcje. Zabawki z tej serii rozwijają zdolności manualne, wyobraźnię przestrzenną, umiejętności techniczne i cierpliwość oraz pomagają kształtować proces zapamiętywania. To idealna zabawka dla przyszłych inżynierów i nie tylko.
Roblox to największa istniejąca platforma do gamingowa online – zawiera ponad 40 milionów gier i miejsc do zobaczenia. Każdego dnia platformę odwiedza ponad 65 milionów graczy, którzy spędzają w Robloxii niemal 800 milionów godzin. Ta książka to wymarzony kompan na każdą ekspedycję do tego świata!
Dzięki zawartym tu wskazówkom w brawurowy sposób uciekniesz z więzienia, uratujesz Ziemię przed katastrofą nuklearną i wygrasz walkę z przerażającymi bestiami najróżniejszych gatunków – od zombie aż po rekiny. Przewodnik wprowadzi cię w arkana gry i najważniejsze obowiązujące w niej zasady. To absolutna podstawa dla fanów Roblox i dla tych, którzy zaczynają dopiero swą przygodę z platformą.
Ten bogato ilustrowany zbiór przedstawia aż 170 rozmaitych zabaw ulubionych przez dzieci już od wielu pokoleń. Czytelnik znajdzie tu propozycje zarówno dla dzieci młodszych, jak i starszych, zabawy indywidualne oraz zespołowe, a także te, które można zrealizować w domu lub w plenerze. Publikacja zawiera:- zabawy z piłką, obręczami, bąkiem i innymi rekwizytami- zabawy w berka i w chowanego- zabawy w kole i zabawy fantowe- zabawy paluszkowe i majsterkowanie- zabawy ze śpiewem i z tańcem- gry sportowe i zawody- rymowanki, wyliczanki i zgadywanki- łamańce językowe i gry słowne
W trybie przetrwania wciąż potrzeba żywności i innych przydatnych przedmiotów. Każdy zaprawiony w bojach gracz wie, jak ważne jest posiadanie własnego systemu zaopatrzenia. Z Podręcznika farmera dowiesz się wszystkiego: od zasad uprawy roślin, poprzez hodowlę zwierząt (a także wrogich mobów), aż po produkcję przydatnych bloków. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga pozwolą w mgnieniu oka osiągnąć samowystarczalność w świecie Minecrafta.
Niniejsza publikacja przybliża zasady gry, które są podstawą do rozpoczęcia przygody z szachami. Wszystkie inne aspekty, motywy i strategie wynikają właśnie z tych zasad i będą sukcesywnie omawiane w kolejnych częściach podręcznika. Książka może być skutecznie wykorzystywana przez dzieci i dorosłych jako samouczek lub na zajęciach zorganizowanych w klubach sportowych, ośrodkach kultury czy placówkach edukacyjnych.
Podręcznik może być użyty przy realizacji programu zajęć szachowych projektu Polskiego Związku Szachowego „Edukacja przez szachy w szkole” . Zalecany minimalny wiek rozpoczęcia nauki z tą książką wynosi 4 lata (z pomocą osoby dorosłej), więc może być wykorzystywana również w przedszkolu.
Czy wiesz, że sam Erno Rubik aż przez miesiąc próbował ułożyć swoją autorską kostkę, zanim zrozumiał jej mechanizm? Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jak można to zrobić w kilka godzin, a nawet – gdy już dojdziesz do wprawy – w kilka minut! Poradnik „Jak ułożyć kostkę Rubika” zawiera mnóstwo różnych technik oraz algorytmów, dzięki którym ułożenie kostki Rubika stanie się prostsze, niż myślałeś. Książka wskaże ci sposoby i wskazówki, jak ułożyć klasyczną kostkę 3x3x3. Poprowadzi cię także przez historię różnych nietypowych kostek Rubika i jeszcze więcej!
Kostka Rubika od prawie stu lat inspiruje ludzi na całym świecie. Doczekała się najprzeróżniejszych odmian, wykorzystuje się ją do tworzenia dzieł sztuki, a także do tworzenia łamigłówek boleśnie łamiących głowę. Książka Kostka Rubika. Łamigłówki zawiera mnóstwo zadań o zróżnicowanym (5 poziomów) stopniu trudności. Bierz długopis, kredki i... łam sobie głowę. Czekają na ciebie skomplikowane obliczenia, matematyczne zadania, labirynty bez wyjścia i kostkowe sudoku! Nie bawią cię łamigłówki? Z tą książką z pewnością je polubisz!
Publikacja „Radzę sobie śpiewająco” zawiera 14 piosenek, które pomogą dzieciom radzić sobie z różnymi sytuacjami dnia codziennego w przedszkolu. Walorem tych utworów jest to, że zachęcają najmłodszych do wykonywania różnych gestów, ruchów i wydawania dźwięków (np. do wygrywania rytmu za pomocą własnego ciała, naśladowania odgłosów) oraz do bezsłownego porozumiewania się. Tego typu zabawy zazwyczaj wprawiają dzieci w dobry humor, odprężają je, dają też tak ważne dla ich rozwoju poczucie sprawstwa. Są również ważnym elementem w nauce komunikacji.
Dzięki dobrze dobranym ćwiczeniom ruchowym i dźwiękonaśladowczym dziecko może także dotlenić organizm i zrytmizować jego funkcjonowanie. Będzie to korzystnie działało na jego układ nerwowy i zachodzące w nim procesy.
Wskazane jest, by wszystkie zabawy towarzyszące piosenkom przeprowadzać w dobrze wywietrzonym pomieszczeniu. Szczególnie dotyczy to piosenek, które mają pomóc dzieciom się zrelaksować i ułatwić im odpoczynek. Po publikację warto sięgnąć szczególnie wtedy, kiedy chce się pomóc dzieciom:
zaczynać z radością nowy dzień w przedszkolu;
łatwiej nawiązywać kontakty społeczne;
poczuć się w przedszkolu bezpiecznie i obdarzyć zaufaniem grupę;
lepiej skoncentrować się przed zajęciami wymagającymi skupienia;
rozluźnić się po okresie wzmożonej koncentracji;
zrelaksować się i wyciszyć, kiedy zaczynają być zmęczone i rozdrażnione;
zmniejszyć tęsknotę za domem;
poradzić sobie ze złością w sposób akceptowany społecznie;
„rozćwiczyć buzię” i opanować tremę przed publicznymi występami;
łatwiej komunikować się werbalnie i niewerbalnie.
Mam nadzieję, że dzięki korzystaniu z materiałów zawartych w tej publikacji codzienny komfort przedszkolaków będzie stale wzrastał, a nauczycielom będzie się pracowało łatwiej i przyjemniej.
Proponowana pozycja wydawnicza: "RYTMIKA DLA DZIECI" stawia sobie za cel rozwinięcie naturalnej potrzeby rytmu u dziecka.Całość obejmuje 120 zabaw i ćwiczeń rytmicznych przeprowadzanych w sposób systematyczny z uwzględnieniem stopnia trudności.
Wprowadzenie wartości rytmicznych poprzez zabawy, grę na dziecięcych instrumentach perkusyjnych, rysowanie, ekspresję ruchu czyni zajęcia atrakcyjne, przyjemne i pożyteczne. Dokładny opis ćwiczeń, rysunki i szereg praktycznych wskazówek umożliwi łatwe prowadzenie zajęć. Schematyczne rysunki ilustrujące ćwiczenia i zabawy ułatwią nauczycielowi przeprowadzenie zabaw i ćwiczeń.
Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli przedszkoli, ognisk, szkół muzycznych i studentów kierunków pedagogicznych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?