Witamy w Świecie Pokmonów!Kanto, Johto, Hoenn, Sinnoh, Unova, Kalos, Alola, Galar... a teraz jeszcze Paldea!Istnieje dziewięć znanych regionów Pokmon pełnych fascynujących stworzeń zwanych Pokmonami, które mają różne kształty, rozmiary i osobowości. Zamieszkują one oceany, jaskinie, stare wieże, rzeki, wysoką trawę i wiele innych obszarów.Trenerzy mogą szukać, łapać, trenować, wymieniać, kolekcjonować i używać Pokmonów w bitwach przeciwko rywalom, tak by stać się najlepszym.Kluczem do zwycięstwa w grze Pokmony jest przede wszystkim duża wiedza. Informacje o typie, kategorii, wzroście i wadze każdego Pokmona mogą mieć istotne znaczenie w jego łapaniu, wychowywaniu, walce i ewolucji.W tej książce Trenerzy znajdą wszelkie potrzebne im statystyki i fakty o ponad 1000 Pokmonach. Dowiedzą się, w jaki sposób każdy z nich się rozwija i jakie ma umiejętności. Dzięki temu Super Mega Extra Deluxe Przewodnikowi Trenerzy będą w stanie opanować niemal każde wyzwanie Pokmonów!
Gra Minecraft pozwala milionom graczy z całego świata zbierać sześciany nazywane blokami. Dzięki tej książce nauczysz się rysować minecraftowe kształty za pomocą specjalnej siatki i kreować świat gry zwykłymi kredkami! Znajdziesz tu ponad 80 przykładowych rysunków, które podzielono tematycznie: postacie, zwierzęta, potwory i dekoracjeCała gra komputerowa na papierze!Każdy rysunek opatrzono szczegółową instrukcją. Krok po kroku pokazano, w jaki sposób łączyć ze sobą bloki uniwersum Minecrafta. Kiedy już dojdziesz do wprawy, nic nie powstrzyma cię przed tworzeniem własnych modeliNa tysiące sposobów, tak samo jak w grze!
W tej książce znajdziesz dziesięć zestawów testów zawierających po dwadzieścia wymagających łamigłówek. Każdy następny zestaw zagadek staje się coraz trudniejszy, aż nawet najbardziej doświadczony łamigłówkarze staną przed naprawdę poważnym wyzwaniem.
Czy poradzisz sobie z ogromną księgą zagadek i łamigłówek MENSY? Oczywiście, że tak! W środku znajdziesz szeroki zestaw zadań testujący twoją spostrzegawczość, zdolność logicznego oraz abstrakcyjnego myślenia a także umiejętność odkrycia wielopłaszczyznowych powiązań pomiędzy rozmaitymi i w książce posortowane są według poziomu trudności, zaczynając od prostych i sympatycznych zadań do naprawdę podchwytliwych i skomplikowanych łamigłówek. Dzięki temu można poćwiczyć w sekcji łatwiejszej przed przejściem do części potrzeba żadnych specjalnych zdolności aby rozwiązywać zagadki MENSY. Wystarczy zdrowy rozsądek, podstawowa znajomość matematyki oraz alfabetu, umiejętność myślenia i oczywiście determinacja i siła , ołówki w dłoń i do dzieła!
Każdy rodzic chciałby pokazać dziecku, jak wyciąć samochód, misia, rybę i wiele innych wspaniałych kształtów. Nasza książeczka pokazuje, że wcale nie potrzeba do tego specjalnych umiejętności! Pomysły na super zabawę z wycinaniem to wspaniała książeczka, dzięki której każde dziecko będzie mogło wyczarować z papieru sympatyczne zwierzątka, piękne wiaty i inne oryginalne ozdoby. Wystarczy tylko trochę kolorowego papieru, nożyczki i klej. Wszystkie zawarte w książce propozycje są bardzo łatwe do wykonania, a każdy opis opatrzony jest barwnymi fotografiami, na których przedstawiono, krok po kroku, jak należy wykonać papierową ozdobę. Książka ta nie tylko zapewni dziecku twórcze spędzenie wolnego czasu, ale także da poczucie satysfakcji z własnoręcznie wykonanej pracy.
Matematyka jest... zabawna!Powiedz, jakie są Twoje relacje z królową nauk. Lubisz ją czy spotykacie się wyłącznie służbowo? A może po nocach śnisz o tym, jak stoisz przed tablicą z kredą w ręku, przed sobą masz równanie do rozwiązania, a w głowie absolutną, przerażającą pustkę? Mamy nadzieję, że nie, ale (także z własnych) doświadczeń wiemy, że cóż... to się zdarza.A nie powinno!Ponieważ matematyka wcale nie jest straszna. Matematyka powinna być, bywa, jest zabawna! Podczas rozwiązywania zadań matematycznych można się naprawdę świetnie bawić. Nie wierzysz? Udowodnimy Ci to. Sięgnij po Łamigłówki logiczne. Wytęż umysł w 96 zagadkach matematycznych, weź do ręki ołówek albo długopis i nastaw się na relaks. Przy czym myślenie nad kolejnymi zadaniami dostarczy Ci nie tylko miłej rozrywki, pomoże także rozwinąć matematyczną wyobraźnię, udoskonalić spostrzegawczość i wytrenować umiejętność uważnego czytania tekstu.Uwaga! W mierzeniu się z Matematycznymi żartami pomoże znajomość przedmiotu na poziomie podstawowym ale też poczucie humoru i duży dystans do naukowego ujęcia matematyki!
Dokąd zmierza czarna wieża? Co to jest bicie w przelocie? Kiedy nie można zrobić roszady? Kto grał w szachy lepiej od komputera? Po przeczytaniu tej książki na pewno będziecie umieli odpowiedzieć na wszystkie te pytania i na wiele innych. Ci z Was, którzy dopiero zaczynają grać w szachy, nauczą się prostych sposobów matowania - czy wiecie, co to jest mat? Inni, bardziej zaawansowani, dowiedzą się, jak rozgrywać końcówki pionowe lub jak zakończyć partię efektowną kombinacją. Każdy znajdzie tu coś ciekawego, dzięki czemu lepiej zrozumiecie tajemnice królewskiej gry, jaką są szachy. Nazywam się Adam Umiastowski i uczę dzieci grać w szachy. Nauczyłem się tej gry dzięki meczowi o szachowe mistrzostwo świata między Robertem Fischerem i Borysem Spasskim. Spotkanie to odbyło się w 1972 roku w Islandii i pobudziło mnie do uważniejszego przyjrzenia się tajemniczym zapisom partii szachowych. Wiele lat później podjąłem się uczenia dzieci i młodzieży zasad gry w szachy. Dlatego powstała ta książka. Praca na zajęciach szachowych umożliwiła rzetelne sprawdzenie przykładów, jak również pozwoliła ustalić porządek przyswajania wiedzy. "Dokąd zmierza czarna wieża" może towarzyszyć nam przez kilka lat, pomagając zwyciężać i przybliżając osiągnięcia wybitnych szachistów. Mam nadzieję, że tak jak mnie niegdyś zafascynował mecz dwóch wielkich szachistów, tak teraz Czytelnika zainteresują tajemnice gry w szachy, które starałem się przekazać w tej książce. Autor Adam Umiastowski - Szachista (I kategoria), sędzia szachowy klasy państwowej, autor książek i niezliczonych publikacji szachowych, a przede wszystkim wybitny instruktor szachowy, od czterdziestu lat przekazujący swoją wiedzę innym.
Przygotowany zbiór łamigłówek jest nie tylko sprawdzianami wiedzy ogólnej uczniów młodszych klas szkoły podstawowej, ale przede wszystkim propozycją wspaniałej zabawy w rozwiązywanie zagadek tematycznych i ortograficznych. Krzyżówki proponują ekscytującą zabawę ze słownymi zagadkami dotyczącymi m.in. przyrody, budowy naszego ciała, naszego kraju, bohaterów książek i bajek. Edukacyjny charakter krzyżówek wspierają rozwiązania zamieszczane na końcu książki.
Poradnik skierowany do szachowych naturszczyków.Patrick Wolff, dwukrotny szachowy mistrz USA, przedstawia:szybkie i łatwe metody poznawania podstaw gry w szachy,strategie wygrywania z przeciwnikiem,rzeczowe porady dotyczące otwarć, gry środkowej i końcówek.Szachy dla żółtodziobów to doskonałe wprowadzenie w ten niezwykły świat, bez względu na to, czy chciałbyś grać dla przyjemności, czy dla sportu.Znajdziesz tutaj:wskazówki dotyczące podstawowych taktyk i strategii gry,porady eksperta, jak wygrać z komputerem,mnóstwo diagramów, przykładów i ćwiczeń dokładnie objaśniających, jak grać i wygrywać,ciekawe anegdoty o największych mistrzach szachowych,zwięzłe informacje o encyklopediach szachowych, informatorach i szachowych programach komputerowych.Dzięki tej książce nauczysz się szybko i bez trudu:rozpoznać, jakie strategie stosuje przeciwnik, i z powodzeniem kontratakować,dawać mata tylko jedną bierką,prowadzić atak na króla,przewidywać posunięcia komputera,grać w szachy przez Internet..
Książka skierowana do odbiorców w każdym wieku, zarówno wieloletnich fanówpowieści Małgorzaty Musierowicz, jak i osób dopiero rozpoczynających swąprzygodę z Jeżycjadą.Ponad 1500 krzyżówkowych haseł, blisko 200 quizowychsytuacji wyboru i paleta innych zadań domagają się uważnej, wnikliwej lekturyjeżyckiej epopei, wykraczającej poza proste, linearne śledzenie fabuł. Takieprzekrojowe ujęcie ukazuje Jeżycjadę w innym, dynamicznym porządku, uwypuklającwielowymiarowość postaci i zdarzeń, odkrywając sieć powiązań i swoistąniezmienność w zmienności.
Ta klasyczna już publikacja, która do dziś nie straciła nic na wartości, ukazała się po raz pierwszy w 1921 roku, w którym jej autor pokonał Emanuela Laskera w meczu o tytuł mistrza świata w szachach. Capablanca przedstawił w niej, w typowy dla siebie, lakoniczny i elegancki sposób, praktyczne zalecenia, dotyczących różnych elementów i aspektów gry szachowej, ilustrując je w pouczający sposób własnymi partiami i fragmentami pojedynków innych czołowych mistrzów swojej epoki.Wśród omówionych zagadnień znalazły się m.in.: podstawy strategii szachowej, zasady planowania, rola inicjatywy w szachach, strategia rozgrywania końcówek.Jos Ral Capablanca do dziś uważany jest za jednego z najwybitniejszych szachistów w historii i niezrównanego wirtuoza gry pozycyjnej. Powojenny mistrz świata Michaił Botwinnik powiedział: Nie sposób zrozumieć istoty szachów, nie spojrzawszy na nie oczami Capablanki. I chyba trudno o lepszą zachętę do tego, by zapoznać się z treścią niniejszej książki.
Pierwsza skierowana jest do osób rozpoczynających przygodę z go. Są w niej wyjaśnione zasady gry oraz najważniejsze dla przyszłego gracza informacje, np. kiedy grupa żyje, a kiedy nie, podstawowe zadania życia i śmierci, liczenie punktów, łączenie grup, wrzutki, drabinki, dobre i złe kształty.
Druga część jest opracowana dla tych osób, które potrafią już grać na planszy 9x9. Znajdą się tutaj trudniejsze zadania dotyczące życia i śmierci na planszy. Poznasz różne sposoby łapania kamieni przeciwnika. Dowiesz się także, czym jest yose, fuseki, seki oraz oczne kształty.
Trzecia część jest dla osób, które potrafią już grać na planszy 13x13. Znajdą się tu różne rodzaje otwarć, podstawowe joseki, wskazywanie słabości grup, dobre rozwinięcia, kiedy zaczynać grać yose.
Wszystkie zadania, odpowiedzi i opisy znajdujące się w książce zostały wielokrotnie sprawdzone przez autora.
Główkuj, rozwiązuj i wpisuj! Seria książeczek z krzyżówkami, szyfrogramami i zadaniami logicznymi to doskonały sposób na sprawdzenie swojej wiedzy, sprawności umysłu oraz spędzenie wolnego czasu. Weź ołówek i zmierz się z godnymi ciebie łamigłówkami. Tu zawsze znajdziesz rozwiązanie!
Książka autorstwa Garriego Kasparowa, najlepszego szachisty świata, wprowadza młodych czytelników w tajniki gry w szachy.Przedstawia szachowe bierki, sposoby ich poruszania się i wartości. Omawia metody ataku i obrony, zasady bicia oraz wykonywania specjalnych ruchów takich jak roszada. Garri Kasparow uczy sposobu zapisywania ruchów, zastawiania zasadzki na przeciwnika i tego, jak dać szacha i mata. Przygotowuje do stoczenia pierwszej szachowej bitwy.Garri Kasparow zapisał się w historii jako najmłodszy szachowy mistrz świata, a jego osiągnięcia turniejowe nie mają sobie równych. Oprócz tego Kasparow nieustannie zajmuje się promowaniem szachów. Nikt bardziej niż on nie przyczynił się do popularyzacji królewskiej gry we współczesnym świecie.
Wyjątkowy poradnik do najbardziej wyjątkowej gry świata. Bo taką jest Minecraft, prawda? Oj, mamy naprawdę sporo do przekazania. Dołożyliśmy starań, żeby wypakować ten poradnik po brzegi pomysłami, poradami taktycznymi oraz patentami. Wszystkie one przydadzą ci się zarówno, jeśli stawiasz pierwsze kroki w grze, jak i wówczas, jeśli uważasz się za starego wyjadacza. Każdy znajdzie coś dla siebie! Szczególnie, że – w charakterze bonusa – dorzuciliśmy porady o konstruowaniu i budowaniu. Podlaliśmy to sosem informacji o podstawowych surowcach, biomach, przez które przyjdzie ci wędrować, mobach, które w nich spotkasz, a także strategiami, które ułatwią ci rozgrywkę. Ciesz się Minecraftową przygodą! Dość gadania! Przewróć stronę i zacznij tę niepowtarzalną podróż!
To był wspaniały rok dla Fortnite'a. Zupełnie nowa wyspa Battle Royale, tryby gry, bronie, pojazdy i więcej postaci z uniwersum Marvela, niż znaleźć można w niejednej filmowej kolekcji! ¦ W tej książce zarówno spoglądamy wstecz na niesamowity rok naszej ulubionej gry, ale przede wszystkim dajemy wiele rad, wskazówek i pomysłów na to, co możesz zrobić w niej w nowym roku! ¦ M.in. przeglądamy arsenał broni, wybierając te najlepsze i udzielając wskazówek, jak z nich korzystać. Eksplorujemy całą wyspę Battle Royale, przekazując podpowiedzi, gdzie lądować i jak znaleźć ukryte lokacje, które nie są zaznaczone na mapie. Wskazujemy też najlepsze stroje, lotnie, zbieraki i inne ozdoby, które zostały wydane w 2020 roku, byś dobrze wyglądał na polu bitwy. ¦ Skorzystasz jednak nie tylko z porad naszych ekspertów, ale także wiedzy czołowych profesjonalnych graczy. Do współpracy zaprosiliśmy czterech największych, których gra zachwycała nas w tym roku. Pokażemy, co czyni ich tak wyjątkowymi i czego możesz się nauczyć z ich rozgrywek. ¦ Nie wszystko kręci się jednak wokół Battle Royale. Wiele z najbardziej ekscytujących rzeczy w Fortnite dotyczy Królewskiej Imprezy i Trybu Kreatywnego. Poświęciliśmy im dwa oddzielne rozdziały, by pokazać, co oferują, w tym wspaniałe wyspy, na których możesz grać ze znajomymi. Podamy ci kody, potrzebne do bezpośredniego lotu do nich! ¦ Na koniec przedstawiamy zestaw łamigłówek, które sprawdzą twoją wiedzę na temat Fortnite i sprawdzą spostrzegawczość. Ciesz się naszym przewodnikiem i do zobaczenia na wyspie!
Planujesz urządzić imprezę i zastanawiasz się, czym zaskoczyć swoich gości? Organizujesz wyjazd integracyjny i szukasz pomysłu, w jaki sposób pobudzić w pracownikach ducha współzawodnictwa? A może po prostu dopadła cię nuda?
Książka Gry towarzyskie. Ponad 100 zabaw oraz gier z użyciem kartki i długopisu dla dorosłych to gotowa recepta na te i inne okoliczności. Zawiera ponad 100 pomysłów na to, jak spędzić wolny czas w domu, na podwórku lub w ogrodzie, a także jak zwalczyć nudę podczas podróży i na wakacjach, gdy nie dopisze pogoda. I to bez konieczności zaopatrywania się w specjalne sprzęty czy gotowe plansze z pionkami. Do wyboru m.in. gra w mafię, łańcuchowego berka, pikuty, queach i wiele innych…
Z przyjemnością oddajemy w Wasze ręce trzecią część serii Szkoła TaktykiSzachowej. Ta książka jest poświęcona najbardziej fascynującym fragmentomgry szachowej motywom kombinacyjnym.Książka zawiera ponad 330 zadań szachowych!W środku znajdziecie 10 działów poświęconych poszczególnym motywom.Działy zostały stworzone według określonego schematu, ułatwiającego przyswojenie wiedzy. Każdy z nich rozpoczyna się opisem tłumaczącym konkretny motyw, dzięki czemu zanim przejdzie się do rozwiązywania zadań, można nauczyć się lub powtórzyć na czym on polega.W książce opracowanych zostało 10 motywów:1. Rożen2. Atak z odsłony3. Podwójny szach4. Podwójne uderzenie5. Związanie6. Odciągnięcie obrońcy7. Mat zduszony8. Zaciągnięcie na złe pole9. Rentgen10. Usunięcie obrońcyW ostatnim 11 dziale zawarte są zadania łączące kilka motywów w jedną kombinację. Znajdują się tam również trudniejsze zadania, nad którymi mogą pogłówkować także bardziej doświadczeni szachiści.Zadania są ułożone według stopnia trudności - od prostych do bardziej skomplikowanych. Końcowe zadania w poszczególnych działach a szczególnie w ostatnim dziale (łącznie ok 50 zadań) są o podwyższonym stopniu trudności, nad nimi mogą pogłowkować i bardziej doświadczeni szachiści.Książka zaprojektowana jako zeszyt do ćwiczeń i pozwala na zapisywanie rozwiązań pod każdym diagramem. Rozwiązania są celowo umieszczone jako wkładka w środku książki,można je łatwo wyjąć żeby uniemożliwić podglądanie. Książka rozliczona na V-III(II) kategorię szachową
Drugie wydanie pierwszej części wspaniałej książki autorstwa czelabińskiego arcymistrza i wybitnego trenera. Pozycja ta jest wyśmienitym podręcznikiem końcówek szachowych. Autor prezentuje przede wszystkim metody i nawyki gry w końcówkach.
„Gra końcowa - to ostatni, lecz równie ważny jak pozostałe etap partii szachowej. Właściwie w końcówkach najczęściej zapada wynik partii. Można dobrze rozegrać debiut i grę środkową, lecz utracić znaczną przewagę lub nie uratować trochę gorszej z remisowej pozycji w końcówce. I dzisiaj jestem pewny, że rozpoczynać naukę szachów należy od końcówek i całkowicie zgadzam się z wielkim W. Smysłowem: droga do mistrzostwa szachowego prowadzi przez naukę gry końcowej.” (A.Panczenko)
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?