Wyjątkowy poradnik do najbardziej wyjątkowej gry świata. Bo taką jest Minecraft, prawda? Oj, mamy naprawdę sporo do przekazania. Dołożyliśmy starań, żeby wypakować ten poradnik po brzegi pomysłami, poradami taktycznymi oraz patentami. Wszystkie one przydadzą ci się zarówno, jeśli stawiasz pierwsze kroki w grze, jak i wówczas, jeśli uważasz się za starego wyjadacza. Każdy znajdzie coś dla siebie! Szczególnie, że – w charakterze bonusa – dorzuciliśmy porady o konstruowaniu i budowaniu. Podlaliśmy to sosem informacji o podstawowych surowcach, biomach, przez które przyjdzie ci wędrować, mobach, które w nich spotkasz, a także strategiami, które ułatwią ci rozgrywkę. Ciesz się Minecraftową przygodą! Dość gadania! Przewróć stronę i zacznij tę niepowtarzalną podróż!
To był wspaniały rok dla Fortnite'a. Zupełnie nowa wyspa Battle Royale, tryby gry, bronie, pojazdy i więcej postaci z uniwersum Marvela, niż znaleźć można w niejednej filmowej kolekcji! ¦ W tej książce zarówno spoglądamy wstecz na niesamowity rok naszej ulubionej gry, ale przede wszystkim dajemy wiele rad, wskazówek i pomysłów na to, co możesz zrobić w niej w nowym roku! ¦ M.in. przeglądamy arsenał broni, wybierając te najlepsze i udzielając wskazówek, jak z nich korzystać. Eksplorujemy całą wyspę Battle Royale, przekazując podpowiedzi, gdzie lądować i jak znaleźć ukryte lokacje, które nie są zaznaczone na mapie. Wskazujemy też najlepsze stroje, lotnie, zbieraki i inne ozdoby, które zostały wydane w 2020 roku, byś dobrze wyglądał na polu bitwy. ¦ Skorzystasz jednak nie tylko z porad naszych ekspertów, ale także wiedzy czołowych profesjonalnych graczy. Do współpracy zaprosiliśmy czterech największych, których gra zachwycała nas w tym roku. Pokażemy, co czyni ich tak wyjątkowymi i czego możesz się nauczyć z ich rozgrywek. ¦ Nie wszystko kręci się jednak wokół Battle Royale. Wiele z najbardziej ekscytujących rzeczy w Fortnite dotyczy Królewskiej Imprezy i Trybu Kreatywnego. Poświęciliśmy im dwa oddzielne rozdziały, by pokazać, co oferują, w tym wspaniałe wyspy, na których możesz grać ze znajomymi. Podamy ci kody, potrzebne do bezpośredniego lotu do nich! ¦ Na koniec przedstawiamy zestaw łamigłówek, które sprawdzą twoją wiedzę na temat Fortnite i sprawdzą spostrzegawczość. Ciesz się naszym przewodnikiem i do zobaczenia na wyspie!
Planujesz urządzić imprezę i zastanawiasz się, czym zaskoczyć swoich gości? Organizujesz wyjazd integracyjny i szukasz pomysłu, w jaki sposób pobudzić w pracownikach ducha współzawodnictwa? A może po prostu dopadła cię nuda?
Książka Gry towarzyskie. Ponad 100 zabaw oraz gier z użyciem kartki i długopisu dla dorosłych to gotowa recepta na te i inne okoliczności. Zawiera ponad 100 pomysłów na to, jak spędzić wolny czas w domu, na podwórku lub w ogrodzie, a także jak zwalczyć nudę podczas podróży i na wakacjach, gdy nie dopisze pogoda. I to bez konieczności zaopatrywania się w specjalne sprzęty czy gotowe plansze z pionkami. Do wyboru m.in. gra w mafię, łańcuchowego berka, pikuty, queach i wiele innych…
Z przyjemnością oddajemy w Wasze ręce trzecią część serii Szkoła TaktykiSzachowej. Ta książka jest poświęcona najbardziej fascynującym fragmentomgry szachowej motywom kombinacyjnym.Książka zawiera ponad 330 zadań szachowych!W środku znajdziecie 10 działów poświęconych poszczególnym motywom.Działy zostały stworzone według określonego schematu, ułatwiającego przyswojenie wiedzy. Każdy z nich rozpoczyna się opisem tłumaczącym konkretny motyw, dzięki czemu zanim przejdzie się do rozwiązywania zadań, można nauczyć się lub powtórzyć na czym on polega.W książce opracowanych zostało 10 motywów:1. Rożen2. Atak z odsłony3. Podwójny szach4. Podwójne uderzenie5. Związanie6. Odciągnięcie obrońcy7. Mat zduszony8. Zaciągnięcie na złe pole9. Rentgen10. Usunięcie obrońcyW ostatnim 11 dziale zawarte są zadania łączące kilka motywów w jedną kombinację. Znajdują się tam również trudniejsze zadania, nad którymi mogą pogłówkować także bardziej doświadczeni szachiści.Zadania są ułożone według stopnia trudności - od prostych do bardziej skomplikowanych. Końcowe zadania w poszczególnych działach a szczególnie w ostatnim dziale (łącznie ok 50 zadań) są o podwyższonym stopniu trudności, nad nimi mogą pogłowkować i bardziej doświadczeni szachiści.Książka zaprojektowana jako zeszyt do ćwiczeń i pozwala na zapisywanie rozwiązań pod każdym diagramem. Rozwiązania są celowo umieszczone jako wkładka w środku książki,można je łatwo wyjąć żeby uniemożliwić podglądanie. Książka rozliczona na V-III(II) kategorię szachową
Drugie wydanie pierwszej części wspaniałej książki autorstwa czelabińskiego arcymistrza i wybitnego trenera. Pozycja ta jest wyśmienitym podręcznikiem końcówek szachowych. Autor prezentuje przede wszystkim metody i nawyki gry w końcówkach.
„Gra końcowa - to ostatni, lecz równie ważny jak pozostałe etap partii szachowej. Właściwie w końcówkach najczęściej zapada wynik partii. Można dobrze rozegrać debiut i grę środkową, lecz utracić znaczną przewagę lub nie uratować trochę gorszej z remisowej pozycji w końcówce. I dzisiaj jestem pewny, że rozpoczynać naukę szachów należy od końcówek i całkowicie zgadzam się z wielkim W. Smysłowem: droga do mistrzostwa szachowego prowadzi przez naukę gry końcowej.” (A.Panczenko)
Drugie wydanie drugiej części wspaniałej książki autorstwa czelabińskiego arcymistrza i wybitnego trenera. Pozycja ta jest wyśmienitym podręcznikiem końcówek szachowych. Autor prezentuje przede wszystkim metody i nawyki gry w końcówkach.
„Gra końcowa - to ostatni, lecz równie ważny jak pozostałe etap partii szachowej. Właściwie w końcówkach najczęściej zapada wynik partii. Można dobrze rozegrać debiut i grę środkową, lecz utracić znaczną przewagę lub nie uratować trochę gorszej z remisowej pozycji w końcówce. I dzisiaj jestem pewny, że rozpoczynać naukę szachów należy od końcówek i całkowicie zgadzam się z wielkim W. Smysłowem: droga do mistrzostwa szachowego prowadzi przez naukę gry końcowej.” (A.Panczenko)
Vademecum przedszkolnych zabawto zbiór ponad 350 krótkich form literackich oraz propozycji zabaw wszelkiego rodzaju w tym opowieści słowno-ruchowych, masażyków, zabaw logopedycznych, paluszkowych, poznawczych, muzyczno-ruchowych, zabaw w języku angielskim, zagadek.Na podstawie tak bogatego zbioru propozycji każdy nauczyciel wychowania przedszkolnego jest w stanie przeprowadzić zajęcia o ciekawej i niepowtarzalnej treści.Publikacji towarzyszą 2 płyty CD z 20 piosenkami i podkładami muzycznymi do nich!Potrzeba wydania tego zbioru zrodziła się z kilku bardzo ważnych powodów. Jednym z nich było niezwykłe powodzenie książek z cyklu Zabawy ogólnorozwojowe do piosenek (Jesień w Przedszkolu, Zima w Przedszkolu, Wiosna w Przedszkolu i Lato w Przedszkolu) opublikowanych przez nas w latach 20162017. Z informacji, które do nas docierały, wynikało, że nadszedł czas, by odświeżyć piosenki z tamtych publikacji, co też uczyniliśmy. W efekcie większość utworów dołączonych do tej części Vademecum pochodzi z płyty Jesień w Przedszkolu, jednak wszystkie zostały przez nas nagrane raz jeszcze: z nowymi aranżacjami i udziałem nowych wykonawców a co najważniejsze: w tym także dzieci. W treści książki znajdziecie opisy propozycji zabaw do piosenek zarówno tych z płyty Jesień, jak i takich, które publikowane są po raz pierwszy.Chcielibyśmy, abyście podeszli do podanych tu propozycji jak do swego rodzaju klocków tak jak dziecko z identycznych elementów kreuje własną, niepowtarzalną i odrębną rzeczywistość, tak i Wy, zestawiając w dowolny sposób propozycje podane w tej książce, z łatwością i w kilka chwil będziecie mogli opracować scenariusz zajęć skrojony według własnego gustu i dostosowany do potrzeb Waszych dzieci.W Vademecum zamieszczone zostały utwory opublikowane w miesięczniku Bliżej Przedszkola z lat 20122018, propozycje zabaw z książki Jesień w Przedszkolu oraz nowe pomysły powstałe na potrzeby tej publikacji.Aby ułatwić Wam pracę spis treści podzieliliśmy na grupy rodzajowe (Opowiadania, Wiersze, Opowieści rytmiczno-ruchowe i słowno-ruchowe, Zabawy logopedyczne, Zabawy paluszkowe i masażyki itd.). Ponadto na końcu książki znajdziecie spis treści, w którym zabawy uszeregowane są w kolejności alfabetycznej tytułów.Najważniejszą częścią Vademecumjest skorowidz klasyfikujący to spis treści, w którym propozycje zabaw przypisane są do zakresu umiejętności określonego w aktualnie obowiązującej podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Dzięki temu szybko i bez problemu możecie odnaleźć zabawę, która realizuje aktualnie stojące przed Wami zadanie pedagogiczne czy wychowawcze i połączyć ją z kolejną o zbliżonej tematyce czy założeniach edukacyjnych.
Witamy w żłobku! Miejscu, które przez ostatnie dwadzieścia lat przeszło ogromną przemianę. Z placówki, która miała za zadanie pełnić głównie funkcję opiekuńczą, stało się, a nawet staje, bo ta zmiana wciąż następuje, miejscem coraz bardziej nastawionym na stymulowanie rozwoju dziecka zgodnie z najnowszymi odkryciami w tej dziedzinie. W prezentowanej publikacji proponujemy scenariusze zabaw rozwojowych do wykorzystania przez opiekunów, psychologów i logopedów pracujących w nowoczesnych żłobkach, ale również rodziców pragnących działać stymulująco na swoje dzieci.
Angielski quiz konwersacyjny. What's up?Graj, a przemówisz jak Angielski Lord!Angielski quiz konwersacyjny. What's up? dedykowany jest dla dorosłych i młodzieży, którzy opanowali język angielski na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym (poziom B2-C1).Wciągający quiz pełen błyskotliwych dialogów i ciętych ripost sprawi, że nawet skomplikowane zwroty same wejdą do głowy! Dzięki quizowi nauczysz się aż 600 popularnych zwrotów konwersacyjnych tj.: angielskie idiomy, częste odpowiedzi na typowe pytania, błyskotliwe riposty i dobre rady.Wygodny format kart sprawia, że zmieszczą się w kieszeni i sprawdzą w każdych okolicznościach w domu, w podróży czy w szkole.Liczba graczy: 1+Czas gry: 20 minut - 40 minPoziom: B2-C1
162 niewiarygodne historie! Graj i wkręcaj znajomych!Quiz imprezowy. Teorie spiskowe to wyjątkowa gra karciana składająca się z fascynujących, przerażających, a czasem absurdalnie śmiesznych miejskich legend, współczesnych mitów i innych kuriozów.Istnieje możliwość, że wśród prezentowanych w quizie historii znajdziecie takie, w których prawdziwość nigdy nie wątpiliście. Może wasze dzieciństwo zrujnowała pogłoska, że guma Turbo powoduje raka? Nie ma się czego wstydzić! Wśród informacji o świecie, które do nas docierają, zdarzają się nieprawdziwe, dlatego w epoce fake newsów warto ćwiczyć się w tropieniu i rozpoznawaniu nonsensów, w czym pomocny może okazać się ten quiz.Quiz imprezowy. Teorie spiskowe uświetni każde towarzyskie spotkanie. Dzięki quizowi zabłyśniesz i rozbawisz znajomych!Quiz tworzą utalentowani polscy twórcy. Teorie spiskowe zilustrował Maciej Bohdanowicz, a pytania opracował Marcin Napiórkowski.
109 zagadek na zdrowy rozum!
Logika. Na zdrowy rozum. Łamigłówki i zagadki to wyjątkowa propozycja dla pasjonatów zabaw logicznych i fanów główkowania.
109 wciągających zagadek logicznych o różnym stopniu trudności uczy logicznego myślenia, wyciągania wniosków, zapewnia także trening koncentracji i świetną zabawę.
Kombinuj, wyciągaj wnioski i patrz, jak twoje IQ goni moje!
Rozwiązywanie zagadek i łamigłówek to doskonała rozrywka dla młodzieży i dorosłych, zarówno do samodzielnego rozwiązywania, jak i ze znajomymi. Zawarte w zagadkach informacje rozbudzają ciekawość świata i chęć zdobywania wiedzy. Karty sprawdzą się w każdych okolicznościach – w domu, w podróży, czy w szkole.
Logika. Na zdrowy rozum. Łamigłówki i zagadki przygotowali utalentowani polscy twórcy – Albert Owsianka i Danka Fukowaska.
W serii znajdują się quizy imprezowe:
Quiz imprezowy. Piłka nożna Quiz imprezowy. Teorie spiskowe Quiz imprezowy. Wieda ogóna
162 pytania nie tylko dla kibiców!
Piłka nożna. Quiz imprezowy to wyjątkowa propozycja rozrywki do samodzielnego sprawdzenia się, do rozgrywek z przyjaciółmi i w gronie rodzinnym, a także jako atrakcyjne urozmaicenie każdej towarzyskiej imprezy. Dzięki quizowi zabłyśniesz w towarzystwie i zagniesz znajomych.
Gwiazdy futbolu, kultowe kluby i niezapomniane mistrzostwa! Podejmij wyzwanie, obierz taktykę i daj się wciągnąć w piłkarską potyczkę z quizem Piłka nożna. Graj i kiwaj znajomych!
Piłka nożna. Quiz imprezowy przygotowali utalentowani twórcy. Zilustrował je w awangardowym stylu Maciej Łazowski, a pytania opracowała Małgorzata Chłopaś oraz klub miłośników futbolu Edgard Games.
Gra karciana sprawdzi się w każdych okolicznościach – podczas przerwy w telewizyjnej transmisji meczu, w podróży czy w szkole.
W serii quizów imprezowych znajdziesz:
Quiz imprezowy. Teorie spiskowe Quiz imprezowy. Wiedza ogólna Łamigłówki i zagadki. Logika. Na zdrowy rozum
Kontynuacja bestsellerowej interaktywnej gry książkowej: Dziennika 29. Zanurz się w niezwykłej przygodzie, zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście: pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej z 1907 roku owiany był tajemnicą…aż do dziś. Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów. Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik… Dziennik. Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki. Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w napięciu aż do finałowej zagadki.
Ilu graczy, tyle sposobów gry w Minecrafta. Zestaw „Minecraft. Kolekcja poszukiwacza przygód” to niezwykle przydatny tytuł dla fanów gry w trybie przetrwania, w którym znajdą niezbędne informacje, praktyczne porady, ale i wyzwania, które urozmaicą rozgrywkę i uczynią ją bardziej interesującą.
W skład zestawu wchodzą:
● „Księga przygód i wyzwań” z zadaniami, które pozwolą graczowi sprawdzić swoje umiejętności i sprawią, że gra będzie atrakcyjniejsza;
● „Podręcznik przetrwania” zawierający praktyczne porady, jak przeżyć pierwsze dni, w tym m.in gdzie znaleźć pożywienie i surowce, jak wytwarzać różne przedmioty, jak bronić się przed przeciwnikami;
● „Podręcznika podboju Świata Podstawowego”, z którego gracz dowie się wszystkiego, co niezbędne, o świecie gry i miejscach wartych odwiedzenia;
● duży plakat do powieszenia w pokoju;
● model Creepera do złożenia.
Oficjalne poradniki do Minecrafta to solidna dawka wiedzy dla fanów kultowej gry. Gracze dowiedzą się z nich, jakie pułapki czyhają na nierozsądnych, jak zbudować np. Zombieland czy przetrwać pod wodą. Znajdują się w nich odpowiedzi na wszystkie pytania!
Czarodziejko! Czarodzieju! Ministerstwo Magii alarmuje: wydarzyła się Katastrofa i magiczne przedmioty pojawiają się w świecie mugoli. Trzeba je zebrać i odesłać z powrotem - bądź w gotowości, bo każda różdżka się przyda! Do zespołu zadaniowego powołanego przez Ministerstwo Magii i Międzynarodową Konferencję Czarodziejów dołączyć może każdy.
Jak przyłączyć się do teamu? Wystarczy, że zainstalujesz na swoim smartfonie grę Harry Potter: Wizards Unite. Ta aplikacja mobilna, stworzona przez studio Niantic odpowiedzialne za sukces Pokemon GO, umożliwia graczom wcielanie się w wysłanników SOS, czyli Sił Ochrony Sekretu Kodeksu Tajności walczących ze skutkami Katastrofy. Jako początkujący rekrut potrzebujesz pomocy - sięgnij więc po ten poręczny przewodnik. Książka Bartosza i Zosi Danowskich to prawdziwa Mapa Huncwotów. Z nią już od pierwszych chwil będziesz pewnie poruszać się w świecie gry Harry Potter: Wizards Unite.
Dowiedz się:
jak tworzyć identyfikator ministerialny
jaka profesja będzie dla Ciebie najodpowiedniejsza
czym są zguby i gdzie ich szukać
dlaczego warto odwiedzać gospody i cieplarnie
czym są fortece i co można w nich zdobyć
A zatem różdżka... to znaczy smartfon w dłoń - i do dzieła!
Selling helion.pl
O autorach
Zosia Danowska - lat 8, absolwentka pierwszej klasy Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Zadeklarowana członkini domu Slytherin. Szkoli się, by zostać profesorem magii. W wolnym czasie zgłębia równoległy świat Minecrafta, który traktuje jak swój drugi dom. Poza tym lubi basen, rolki, narty oraz szalone wyzwania i pomysły, w które zawsze udaje się jej angażować swojego tatę.
Bartosz Danowski — 41-latek, autor licznych książek informatycznych, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, rzeczoznawca Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz ekspert urzędu marszałkowskiego do spraw oceny wniosków unijnych sektora IT. Pisze z myślą o Czytelnikach, stara się, aby przekaz w jego książkach był prosty i zrozumiały dla każdego odbiorcy.
Niezależnie od tego, czy jesteś zapalonym graczem gotowym do poznania najnowszej gry, nowicjuszem w świecie Robloxczy rodzicem próbującym dowiedzieć się czegoś więcej, ta książka jest podstawowym przewodnikiem po świecie gry Roblox.Poznasz podstawy i odkryjesz tajemnice tej generowanej przez użytkowników internetowej platformy gier społecznościowych.
Coś więcej niż książka o tarocie!
Pogaduszki przy kartach, które otworzą cię na nowe podejście do tarota
Dlaczego tarot, którego stawiasz, nie sprawdza się? Jak używać kart do kreowania dobrej przyszłości? Przez wiele lat Melissa Cynova starała się wypracować jak najtrafniejszą interpretację kart tarota. Zna na wylot błędy i wątpliwości, jakie są udziałem początkujących (a czasem również zaawansowanych) adeptów tej sztuki. Odważnie obala mity na temat tarota i śmiało pokazuje, że stawianie kart nie wymaga wielu narzędzi, a trafna interpretacja jest prostsza niż może się wydawać.
Autorka prowadzi przez tajniki doboru talii, rozkładów tarota, odczytywania kart i symboli. Naukę przeplata żartobliwymi przykładami z życia i osobistymi przemyśleniami, które sprawią, że od razu będziesz mieć ochotę na samodzielną pracę z tarotem. To nauka w najsympatyczniejszej postaci, niczym pogaduszki z przyjaciółką przy kawie.
Zajrzyj w karty i odczytaj swoją przyszłość!
Minął 28 tydzień tajnych prac wykopaliskowych, które miały przybliżyć ludzkość do poznania sekretu obcej cywilizacji.W 29 tygodniu stało się jednak coś niezwykłego! Zniknął cały zespół, pozostawiając po sobie jedynie dziennik. Twoim zadaniem będzie rozwikłanie tej tajemnicy. Rozwiązuj zagadki i łamigłówki, aby zdobyć kolejne klucze i móc kontynuować rozgrywkę.Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie?Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście. Pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę. Dziennik 29 to 144 strony doskonałej zabawy z 63 wciągającymi wyzwaniami.Innowacyjny pomysłNiesamowity klimatWciągająca fabuła pełna zagadek
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?