W niniejszej książce znajduje się 50 zabaw plastycznych. Do wykonania większości z nich potrzebne są płatki kosmetyczne, patyczki higieniczne oraz papier. Ta nieskomplikowana i niedroga forma spędzania wolnego czasu z pewnością ucieszy dzieci. Rozwinie ich wyobraźnię, cierpliwość, sprawność manualną, wrażliwość, a także zwiększy poczucie własnej wartości. Proponowane zabawy zainspirują nie tylko najmłodszych, ale również nauczycieli przedszkolnych, wczesnoszkolnych, rodziców, dziadków, opiekunów. Mogą posłużyć im jako dydaktyczna pomoc w pracy z najmłodszymi.
Czytelnicy odnajdą w tej publikacji fabularyzowane zabawy ruchowe, które można wykorzystać w profilaktyce oraz korygowaniu płaskostopia przedszkolaków i uczniów kilku pierwszych klas szkół podstawowych. Książka adresowana jest do studentów fizjoterapii, wychowania fizycznego oraz pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, którzy zamierzają w przyszłości prowadzić zajęcia korekcyjne dla kilkulatków. Nauczyciele wykonujący ten zawód znajdą w niej przypomnienie znakomicie znanych sobie kanonów metodyki. Zaproponowane zabawy mogą wykorzystać także rodzice ćwiczący w domu z kilkulatkami.
Muzyka wprowadza malucha w świat wyobraźni, rozwija inteligencję emocjonalną oraz mowę. Niniejsza książeczka powstała z myślą o bardzo małych dzieciach oraz tych, u których rozwój nie przebiega harmonijnie. Uczy rozumienia i naśladowania mowy, imitowania ruchów i gestów z wykorzystaniem przedmiotów, rozwija umiejętności poznawcze. Wyrazy dźwiękonaśladowcze, rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki zawarte w piosenkach, wzbogacone o łatwą do odtworzenia melodię, poszerzają wiedzę o otaczającym świecie i rozbudzają w dziecku motywację do mówienia.
Publikacja składa się z 21 historyjek obrazkowych oraz płyty CD z piosenkami, do których historyjki te stanowią ilustrację. W skład każdej historyjki wchodzą trzy obrazki przedstawiające kolejne zdarzenia lub sytuacje, o których mówią słowa piosenki. Wykorzystane są tu utwory pochodzące z trzech publikacji wydanych przez Wydawnictwa Harmonia: Podróż malowana piosenką , Bajdobrzenie na szkolnej scenie, Inscenizacje najpiękniejszych baśni oraz Metoda Dobrego Startu. Od piosenki do literki część 1 . Muzykę do wszystkich piosenek napisał Andrzej Filar, a słowa Małgorzata Barańska.Historyjki przeznaczone są przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym, jednak mogą służyć również dzieciom z najmłodszych klas szkoły podstawowej. Mogą być pomocą dydaktyczną podczas zajęć prowadzonych przez nauczyciela z całą grupą lub do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych prowadzonych przez nauczyciela terapeutę z jednym dzieckiem lub z grupą kilkuosobową. Dzieci mogą korzystać z tej nietypowej, interesującej pomocy również w domu, pracując z rodzicami, a po pewnym czasie nawet samodzielnie.Praca z historyjkami może przebiegać w różny sposób dziecko najpierw może słuchać piosenki, a potem układać obrazki; może ułożyć obrazki, a słuchając piosenki, sprawdzić, czy dobrze wykonało zadanie; może również obie czynności wykonywać jednocześnie. Następnie powinno również opowiedzieć całą historyjkę oraz nauczyć się śpiewać utwór.
Adresatami książki są najmłodsze dzieci wkraczające w świat mowy. Króciutkie wierszyki mają bawić swoim rymem, rytmem, ale przede wszystkim nasycone są wyrazami dźwiękonaśladowczymi, sylabami, prostymi wyrazami, które stanowią niezwykle istotny i niezbędny etap w rozwoju mowy każdego dziecka. Wszystkie teksty zostały ożywione przykładowymi ruchami: zabawami paluszkowymi, huśtaniem, podskokami na kolanach itd., wspomagającymi rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej, naśladownictwa i pamięci.
To nowa odsłona tradycyjnej Jengi w wydaniu na imprezę.
Zasady gry są podobne, chodzi o to, żeby ostrożnie wyciągać klocki.
Jednak na każdym klocku są zapisane zadania, które należy wykonać.
Za niewykonanie zadania trzeba oddać fant. Przed rozpoczęciem gry, zawodnicy ustalają zadanie główne czyli zadanie, jakie będzie musiał wykonać zawodnik, który zburzy wieże z klocków.
Przed grą każdy z graczy musi się wyposażyć w kieliszek/szklankę napoju.
Gra TYLKO dla dorosłych graczy +18
Gra zawiera 48 klocków z zadaniami.
Czas rozgrywki – 30 minut
Minimum 2 graczy
Nie od dziś wiadomo, że dziecko najskuteczniej uczy się poprzez zabawę. Książeczka ""Baw się z nami literkami"" zaprasza dzieci do radosnej i twórczej nauki liter. W wesołych wierszach Ewy Stadtmller literki przeżywają rozmaite przygody: gubią kropki, zaprzyjaźniają się ze sobą i budują zamki. Zabawne i oryginalne rysunki Łukasza Zabdyra na pewno zachęcą dzieci do komponowania z liter nie tylko słów...Fragment wiersza:""B""Dwa ma brzuszki duże B,więc okropnie męczy się,wzdycha ciężko i już marzy,aby znaleźć się na plażyi pogapić się na chmuryleżąc brzuszkami do góry (...)
"Uczę się poprzez ruch" to bogaty w ćwiczenia i zabawy terapeutyczne program mający na celu poprawę funkcjonowania dziecka w obszarze funkcji ruchowych oraz percepcji. Stymulacja procesów sensomotorycznych została przedstawiona tu zgodnie z założeniami teorii integracji sensorycznej (SI) i dodatkowo przyczynia się do usprawniania procesów poznawczych. Zaproponowane przez autorki zadania dają nauczycielowi czy terapeucie swobodę wyboru i umożliwiają dostosowanie się do potrzeb każdego dziecka.
Magdalena Charbicka
oligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej II stopnia.
Zaprezentowane w tej książeczce zabawy paluszkowe są nie tylko świetnym sposobem spędzania czasu z rówieśnikami lub rodzicami, ale przede wszystkim pomagają doskonalić motorykę małą, czyli sprawność palców i dłoni. Dziecko zapamiętując rymowankę, dodatkowo rozwija uwagę i pamięć słuchową, poznaje nowe słowa i pojęcie rymów.
Witamy w Świecie Pokmonów!Kanto, Johto, Hoenn, Sinnoh, Unova, Kalos, Alola, Galar... a teraz jeszcze Paldea!Istnieje dziewięć znanych regionów Pokmon pełnych fascynujących stworzeń zwanych Pokmonami, które mają różne kształty, rozmiary i osobowości. Zamieszkują one oceany, jaskinie, stare wieże, rzeki, wysoką trawę i wiele innych obszarów.Trenerzy mogą szukać, łapać, trenować, wymieniać, kolekcjonować i używać Pokmonów w bitwach przeciwko rywalom, tak by stać się najlepszym.Kluczem do zwycięstwa w grze Pokmony jest przede wszystkim duża wiedza. Informacje o typie, kategorii, wzroście i wadze każdego Pokmona mogą mieć istotne znaczenie w jego łapaniu, wychowywaniu, walce i ewolucji.W tej książce Trenerzy znajdą wszelkie potrzebne im statystyki i fakty o ponad 1000 Pokmonach. Dowiedzą się, w jaki sposób każdy z nich się rozwija i jakie ma umiejętności. Dzięki temu Super Mega Extra Deluxe Przewodnikowi Trenerzy będą w stanie opanować niemal każde wyzwanie Pokmonów!
Gra Minecraft pozwala milionom graczy z całego świata zbierać sześciany nazywane blokami. Dzięki tej książce nauczysz się rysować minecraftowe kształty za pomocą specjalnej siatki i kreować świat gry zwykłymi kredkami! Znajdziesz tu ponad 80 przykładowych rysunków, które podzielono tematycznie: postacie, zwierzęta, potwory i dekoracjeCała gra komputerowa na papierze!Każdy rysunek opatrzono szczegółową instrukcją. Krok po kroku pokazano, w jaki sposób łączyć ze sobą bloki uniwersum Minecrafta. Kiedy już dojdziesz do wprawy, nic nie powstrzyma cię przed tworzeniem własnych modeliNa tysiące sposobów, tak samo jak w grze!
W tej książce znajdziesz dziesięć zestawów testów zawierających po dwadzieścia wymagających łamigłówek. Każdy następny zestaw zagadek staje się coraz trudniejszy, aż nawet najbardziej doświadczony łamigłówkarze staną przed naprawdę poważnym wyzwaniem.
Czy poradzisz sobie z ogromną księgą zagadek i łamigłówek MENSY? Oczywiście, że tak! W środku znajdziesz szeroki zestaw zadań testujący twoją spostrzegawczość, zdolność logicznego oraz abstrakcyjnego myślenia a także umiejętność odkrycia wielopłaszczyznowych powiązań pomiędzy rozmaitymi i w książce posortowane są według poziomu trudności, zaczynając od prostych i sympatycznych zadań do naprawdę podchwytliwych i skomplikowanych łamigłówek. Dzięki temu można poćwiczyć w sekcji łatwiejszej przed przejściem do części potrzeba żadnych specjalnych zdolności aby rozwiązywać zagadki MENSY. Wystarczy zdrowy rozsądek, podstawowa znajomość matematyki oraz alfabetu, umiejętność myślenia i oczywiście determinacja i siła , ołówki w dłoń i do dzieła!
Każdy rodzic chciałby pokazać dziecku, jak wyciąć samochód, misia, rybę i wiele innych wspaniałych kształtów. Nasza książeczka pokazuje, że wcale nie potrzeba do tego specjalnych umiejętności! Pomysły na super zabawę z wycinaniem to wspaniała książeczka, dzięki której każde dziecko będzie mogło wyczarować z papieru sympatyczne zwierzątka, piękne wiaty i inne oryginalne ozdoby. Wystarczy tylko trochę kolorowego papieru, nożyczki i klej. Wszystkie zawarte w książce propozycje są bardzo łatwe do wykonania, a każdy opis opatrzony jest barwnymi fotografiami, na których przedstawiono, krok po kroku, jak należy wykonać papierową ozdobę. Książka ta nie tylko zapewni dziecku twórcze spędzenie wolnego czasu, ale także da poczucie satysfakcji z własnoręcznie wykonanej pracy.
Matematyka jest... zabawna!Powiedz, jakie są Twoje relacje z królową nauk. Lubisz ją czy spotykacie się wyłącznie służbowo? A może po nocach śnisz o tym, jak stoisz przed tablicą z kredą w ręku, przed sobą masz równanie do rozwiązania, a w głowie absolutną, przerażającą pustkę? Mamy nadzieję, że nie, ale (także z własnych) doświadczeń wiemy, że cóż... to się zdarza.A nie powinno!Ponieważ matematyka wcale nie jest straszna. Matematyka powinna być, bywa, jest zabawna! Podczas rozwiązywania zadań matematycznych można się naprawdę świetnie bawić. Nie wierzysz? Udowodnimy Ci to. Sięgnij po Łamigłówki logiczne. Wytęż umysł w 96 zagadkach matematycznych, weź do ręki ołówek albo długopis i nastaw się na relaks. Przy czym myślenie nad kolejnymi zadaniami dostarczy Ci nie tylko miłej rozrywki, pomoże także rozwinąć matematyczną wyobraźnię, udoskonalić spostrzegawczość i wytrenować umiejętność uważnego czytania tekstu.Uwaga! W mierzeniu się z Matematycznymi żartami pomoże znajomość przedmiotu na poziomie podstawowym ale też poczucie humoru i duży dystans do naukowego ujęcia matematyki!
Dokąd zmierza czarna wieża? Co to jest bicie w przelocie? Kiedy nie można zrobić roszady? Kto grał w szachy lepiej od komputera? Po przeczytaniu tej książki na pewno będziecie umieli odpowiedzieć na wszystkie te pytania i na wiele innych. Ci z Was, którzy dopiero zaczynają grać w szachy, nauczą się prostych sposobów matowania - czy wiecie, co to jest mat? Inni, bardziej zaawansowani, dowiedzą się, jak rozgrywać końcówki pionowe lub jak zakończyć partię efektowną kombinacją. Każdy znajdzie tu coś ciekawego, dzięki czemu lepiej zrozumiecie tajemnice królewskiej gry, jaką są szachy. Nazywam się Adam Umiastowski i uczę dzieci grać w szachy. Nauczyłem się tej gry dzięki meczowi o szachowe mistrzostwo świata między Robertem Fischerem i Borysem Spasskim. Spotkanie to odbyło się w 1972 roku w Islandii i pobudziło mnie do uważniejszego przyjrzenia się tajemniczym zapisom partii szachowych. Wiele lat później podjąłem się uczenia dzieci i młodzieży zasad gry w szachy. Dlatego powstała ta książka. Praca na zajęciach szachowych umożliwiła rzetelne sprawdzenie przykładów, jak również pozwoliła ustalić porządek przyswajania wiedzy. "Dokąd zmierza czarna wieża" może towarzyszyć nam przez kilka lat, pomagając zwyciężać i przybliżając osiągnięcia wybitnych szachistów. Mam nadzieję, że tak jak mnie niegdyś zafascynował mecz dwóch wielkich szachistów, tak teraz Czytelnika zainteresują tajemnice gry w szachy, które starałem się przekazać w tej książce. Autor Adam Umiastowski - Szachista (I kategoria), sędzia szachowy klasy państwowej, autor książek i niezliczonych publikacji szachowych, a przede wszystkim wybitny instruktor szachowy, od czterdziestu lat przekazujący swoją wiedzę innym.
Przygotowany zbiór łamigłówek jest nie tylko sprawdzianami wiedzy ogólnej uczniów młodszych klas szkoły podstawowej, ale przede wszystkim propozycją wspaniałej zabawy w rozwiązywanie zagadek tematycznych i ortograficznych. Krzyżówki proponują ekscytującą zabawę ze słownymi zagadkami dotyczącymi m.in. przyrody, budowy naszego ciała, naszego kraju, bohaterów książek i bajek. Edukacyjny charakter krzyżówek wspierają rozwiązania zamieszczane na końcu książki.
Poradnik skierowany do szachowych naturszczyków.Patrick Wolff, dwukrotny szachowy mistrz USA, przedstawia:szybkie i łatwe metody poznawania podstaw gry w szachy,strategie wygrywania z przeciwnikiem,rzeczowe porady dotyczące otwarć, gry środkowej i końcówek.Szachy dla żółtodziobów to doskonałe wprowadzenie w ten niezwykły świat, bez względu na to, czy chciałbyś grać dla przyjemności, czy dla sportu.Znajdziesz tutaj:wskazówki dotyczące podstawowych taktyk i strategii gry,porady eksperta, jak wygrać z komputerem,mnóstwo diagramów, przykładów i ćwiczeń dokładnie objaśniających, jak grać i wygrywać,ciekawe anegdoty o największych mistrzach szachowych,zwięzłe informacje o encyklopediach szachowych, informatorach i szachowych programach komputerowych.Dzięki tej książce nauczysz się szybko i bez trudu:rozpoznać, jakie strategie stosuje przeciwnik, i z powodzeniem kontratakować,dawać mata tylko jedną bierką,prowadzić atak na króla,przewidywać posunięcia komputera,grać w szachy przez Internet..
Pierwsza skierowana jest do osób rozpoczynających przygodę z go. Są w niej wyjaśnione zasady gry oraz najważniejsze dla przyszłego gracza informacje, np. kiedy grupa żyje, a kiedy nie, podstawowe zadania życia i śmierci, liczenie punktów, łączenie grup, wrzutki, drabinki, dobre i złe kształty.
Druga część jest opracowana dla tych osób, które potrafią już grać na planszy 9x9. Znajdą się tutaj trudniejsze zadania dotyczące życia i śmierci na planszy. Poznasz różne sposoby łapania kamieni przeciwnika. Dowiesz się także, czym jest yose, fuseki, seki oraz oczne kształty.
Trzecia część jest dla osób, które potrafią już grać na planszy 13x13. Znajdą się tu różne rodzaje otwarć, podstawowe joseki, wskazywanie słabości grup, dobre rozwinięcia, kiedy zaczynać grać yose.
Wszystkie zadania, odpowiedzi i opisy znajdujące się w książce zostały wielokrotnie sprawdzone przez autora.
Główkuj, rozwiązuj i wpisuj! Seria książeczek z krzyżówkami, szyfrogramami i zadaniami logicznymi to doskonały sposób na sprawdzenie swojej wiedzy, sprawności umysłu oraz spędzenie wolnego czasu. Weź ołówek i zmierz się z godnymi ciebie łamigłówkami. Tu zawsze znajdziesz rozwiązanie!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?