Druga część trzyczęściowego podręcznika do nauki gry w szachy przeznaczona dla tych adeptów, którzy już opanowali zasady gry i umieją rozegrać partię szachową. Autorzy, wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, stopniowo wprowadzają czytelnika w tajniki strategii i taktyki oraz w sposób rozgrywania debiutów i końcówek szachowych. Książka ma układ 36 lekcji kończących się zadaniami do samodzielnego rozwiązania. Dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w przyswojeniu materiału będą potrzebować pomocy nauczyciela lub rodzica.
Ostatnia część trzyczęściowego podręcznika do nauki gry w szachy przeznaczona dla tych, którzy już opanowali podstawy gry i taktyczne sposoby realizacji przewagi. Przykłady przytoczone w trzeciej części mają za zadanie przybliżyć problemy strategii szachowej. Autorzy, wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, w przystępny i atrakcyjny sposób wyjaśniają, jak umiejętnie prowadzić grę i osiągnąć przewagę, jak rozwijać figury, jak typować słabości przeciwnika i jak przeprowadzić atak. Książka ma układ 36 lekcji kończących się zadaniami do samodzielnego rozwiązania. Dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w przyswojeniu materiału będą potrzebować pomocy nauczyciela lub rodzica.
Pierwsza część trzyczęściowego podręcznika do nauki gry w szachy przeznaczona dla najmłodszych adeptów, także dla tych, którzy do tej pory z tą grą nie mieli do czynienia. Autorzy wykorzystują swoje wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, by w możliwie najprostszy, przystępny i atrakcyjny sposób wprowadzić czytelnika w tajniki królewskiej gry.Książka ma układ 36 lekcji kończących się zadaniami do samodzielnego rozwiązania. Po zapoznaniu się z nimi każde dziecko będzie znało zasady gry i będzie potrafiło rozegrać partię szachową. Dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w przyswojeniu materiału będą potrzebować pomocy nauczyciela lub rodzica.
Z poradnikiem Michała Wodzyńskiego, zawodnika i sędziego szachowego, każdy opanuje umiejętność gry w szachy. Podręcznik zawiera przystępnie opisane zasady, liczne diagramy i ćwiczenia sprawdzające (z kluczem odpowiedzi).
Gra ADAMIGO MEMORY jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich lubiących dobrą zabawę w wesołym klimacie. Rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Dzięki tej grze w mgnieniu oka przenosimy się do najbardziej niezwykłych miejsc pełnych okazałych zabytków i cudów natury. To świetny sposób na wspólne odkrywanie świata z pociechą.
Pudełko zawiera 80 sztuk twardych tafelków, na których znajduje się 40 par zdjęć z najbardziej znanych zakątków pięknego świata. Więc... odkryj świat... grając w memory adamigo.
Wiek graczy: 7+
Liczba graczy: 2-6
Bądźcie gotowi na każdą wyprawę. Przygoda wzywa!Xplore Team znaczy Drużyna Odkrywców zaplanujcie bliższe i dalsze wycieczki. Dzięki praktycznemu poradnikowi będziecie doskonale przygotowani na każdą z nich. W poręcznej książeczce, która z łatwością zmieści się w plecaku, znajdziecie mnóstwo porad i informacji o tym, jak poradzić sobie w terenie. Jak zbudować szałas, ugotować coś z niczego i orientować się w przestrzeni? To tylko niektóre z nich!Wyjątkowa cecha: książeczka inspiruje do zabaw poza domem i bez internetu.Nauka jest fajna. Zobaczcie, że wiedza daje moc!Zaplanujcie wyprawę czas zostać eksploratorami! W książeczce znajdziecie przeróżne praktyczne wiadomości z wielu dziedzin. Dowiecie się na przykład, jak bezpiecznie obchodzić się z ogniem i przygotować posiłek w lesie, jak udzielić pierwszej pomocy i jak zbudować szałas. Poznacie różne węzły, sposoby na tropienie zwierząt albo na radzenie sobie z upałem. Dzięki praktycznym poradom, wskazówkom i ciekawostkom będziecie gotowi na każdą przygodę! Dlatego zanim ruszycie w trasę, spakujcie książeczkę do plecaka.Uwaga! Ulubiona seria szkolniaków zmienia nazwę z Xplore Team na CzuCzu Lubię wiedzieć.
Przepis na szczęśliwe dziecko to zbiór ponad 100 zabaw, które nie tylko dostarczają rozrywki, ale również mają wpływ na rozwój mowy, funkcji poznawczych czy sprawności ruchowej dziecka. Prezentowane zabawy uruchamiają pozytywne emocje, budują i wzmacniają więź między rodzicem i dzieckiem, mają znaczący wpływ na budowanie w maluszku poczucia własnej wartości. Czytelnicy znajdą tu wiele ciekawych propozycji dotyczących wspierania rozwoju dziecka. Między innymi dowiedzą się, jak poprzez masażyki twarzy i ciała wpływać na rozwój mowy, rozwijać słownictwo maluszka, w zabawny sposób usprawniać narządy mowy, kształtować prawidłowy tor oddechowy i poprawną artykulację. Proponowane zabawy doskonalą uwagę i pamięć, usprawniają motorykę małą i dużą, rozwijają poczucie rytmu i wyobraźnię.
Niniejsza książka zawiera sto dwadzieścia fabularyzowanych zabaw, dzięki którym można wielorako zaktywizować mięśnie rąk kilkulatków. Zabawy można wykorzystać, prowadząc zajęcia dla sześciolatków i dzieci młodszych. Nietrudno będzie zainteresować nimi także uczniów pierwszej klasy szkoły podstawowej. Po zaprezentowane ćwiczenia można sięgnąć również w trakcie usprawniania dzieci z deficytami rozwojowymi. Adresatami książki są przede wszystkim wychowawcy przedszkoli i nauczyciele kilku pierwszych klas szkół podstawowych. Opisany materiał ćwiczeniowy mogą jednak z powodzeniem wykorzystywać także pedagodzy specjalni oraz fizjoterapeuci, którzy usprawniają dłonie kilkulatków.
Domek terapeutyczny… ma za zadanie zachęcić rodziców do podejmowania działań terapeutycznych (z zakresu logopedii, bajkoterapii, terapii SI i innych) we własnym domu i w trakcie codziennych aktywności. Pokazuje, jak prowadzić zabawę z dzieckiem, aby – poza radością obu stron – przynosiła ona również pomoc w dokonywaniu postępów i była stymulacją określonych funkcji rozwojowych. Ideą poradnika jest wykorzystywanie przedmiotów znajdujących się pod ręką. Dlatego po przeczytaniu którejkolwiek ze 100 propozycji rodzic będzie mógł ją od razu zrealizować, bez wychodzenia z domu ani konieczności inwestowania czasu i pieniędzy w dodatkowe zakupy.
W niniejszej książce znajduje się 50 zabaw plastycznych. Do wykonania większości z nich potrzebne są płatki kosmetyczne, patyczki higieniczne oraz papier. Ta nieskomplikowana i niedroga forma spędzania wolnego czasu z pewnością ucieszy dzieci. Rozwinie ich wyobraźnię, cierpliwość, sprawność manualną, wrażliwość, a także zwiększy poczucie własnej wartości. Proponowane zabawy zainspirują nie tylko najmłodszych, ale również nauczycieli przedszkolnych, wczesnoszkolnych, rodziców, dziadków, opiekunów. Mogą posłużyć im jako dydaktyczna pomoc w pracy z najmłodszymi.
Czytelnicy odnajdą w tej publikacji fabularyzowane zabawy ruchowe, które można wykorzystać w profilaktyce oraz korygowaniu płaskostopia przedszkolaków i uczniów kilku pierwszych klas szkół podstawowych. Książka adresowana jest do studentów fizjoterapii, wychowania fizycznego oraz pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, którzy zamierzają w przyszłości prowadzić zajęcia korekcyjne dla kilkulatków. Nauczyciele wykonujący ten zawód znajdą w niej przypomnienie znakomicie znanych sobie kanonów metodyki. Zaproponowane zabawy mogą wykorzystać także rodzice ćwiczący w domu z kilkulatkami.
Muzyka wprowadza malucha w świat wyobraźni, rozwija inteligencję emocjonalną oraz mowę. Niniejsza książeczka powstała z myślą o bardzo małych dzieciach oraz tych, u których rozwój nie przebiega harmonijnie. Uczy rozumienia i naśladowania mowy, imitowania ruchów i gestów z wykorzystaniem przedmiotów, rozwija umiejętności poznawcze. Wyrazy dźwiękonaśladowcze, rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki zawarte w piosenkach, wzbogacone o łatwą do odtworzenia melodię, poszerzają wiedzę o otaczającym świecie i rozbudzają w dziecku motywację do mówienia.
Publikacja składa się z 21 historyjek obrazkowych oraz płyty CD z piosenkami, do których historyjki te stanowią ilustrację. W skład każdej historyjki wchodzą trzy obrazki przedstawiające kolejne zdarzenia lub sytuacje, o których mówią słowa piosenki. Wykorzystane są tu utwory pochodzące z trzech publikacji wydanych przez Wydawnictwa Harmonia: Podróż malowana piosenką , Bajdobrzenie na szkolnej scenie, Inscenizacje najpiękniejszych baśni oraz Metoda Dobrego Startu. Od piosenki do literki część 1 . Muzykę do wszystkich piosenek napisał Andrzej Filar, a słowa Małgorzata Barańska.Historyjki przeznaczone są przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym, jednak mogą służyć również dzieciom z najmłodszych klas szkoły podstawowej. Mogą być pomocą dydaktyczną podczas zajęć prowadzonych przez nauczyciela z całą grupą lub do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych prowadzonych przez nauczyciela terapeutę z jednym dzieckiem lub z grupą kilkuosobową. Dzieci mogą korzystać z tej nietypowej, interesującej pomocy również w domu, pracując z rodzicami, a po pewnym czasie nawet samodzielnie.Praca z historyjkami może przebiegać w różny sposób dziecko najpierw może słuchać piosenki, a potem układać obrazki; może ułożyć obrazki, a słuchając piosenki, sprawdzić, czy dobrze wykonało zadanie; może również obie czynności wykonywać jednocześnie. Następnie powinno również opowiedzieć całą historyjkę oraz nauczyć się śpiewać utwór.
Adresatami książki są najmłodsze dzieci wkraczające w świat mowy. Króciutkie wierszyki mają bawić swoim rymem, rytmem, ale przede wszystkim nasycone są wyrazami dźwiękonaśladowczymi, sylabami, prostymi wyrazami, które stanowią niezwykle istotny i niezbędny etap w rozwoju mowy każdego dziecka. Wszystkie teksty zostały ożywione przykładowymi ruchami: zabawami paluszkowymi, huśtaniem, podskokami na kolanach itd., wspomagającymi rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej, naśladownictwa i pamięci.
To nowa odsłona tradycyjnej Jengi w wydaniu na imprezę.
Zasady gry są podobne, chodzi o to, żeby ostrożnie wyciągać klocki.
Jednak na każdym klocku są zapisane zadania, które należy wykonać.
Za niewykonanie zadania trzeba oddać fant. Przed rozpoczęciem gry, zawodnicy ustalają zadanie główne czyli zadanie, jakie będzie musiał wykonać zawodnik, który zburzy wieże z klocków.
Przed grą każdy z graczy musi się wyposażyć w kieliszek/szklankę napoju.
Gra TYLKO dla dorosłych graczy +18
Gra zawiera 48 klocków z zadaniami.
Czas rozgrywki – 30 minut
Minimum 2 graczy
Nie od dziś wiadomo, że dziecko najskuteczniej uczy się poprzez zabawę. Książeczka ""Baw się z nami literkami"" zaprasza dzieci do radosnej i twórczej nauki liter. W wesołych wierszach Ewy Stadtmller literki przeżywają rozmaite przygody: gubią kropki, zaprzyjaźniają się ze sobą i budują zamki. Zabawne i oryginalne rysunki Łukasza Zabdyra na pewno zachęcą dzieci do komponowania z liter nie tylko słów...Fragment wiersza:""B""Dwa ma brzuszki duże B,więc okropnie męczy się,wzdycha ciężko i już marzy,aby znaleźć się na plażyi pogapić się na chmuryleżąc brzuszkami do góry (...)
"Uczę się poprzez ruch" to bogaty w ćwiczenia i zabawy terapeutyczne program mający na celu poprawę funkcjonowania dziecka w obszarze funkcji ruchowych oraz percepcji. Stymulacja procesów sensomotorycznych została przedstawiona tu zgodnie z założeniami teorii integracji sensorycznej (SI) i dodatkowo przyczynia się do usprawniania procesów poznawczych. Zaproponowane przez autorki zadania dają nauczycielowi czy terapeucie swobodę wyboru i umożliwiają dostosowanie się do potrzeb każdego dziecka.
Magdalena Charbicka
oligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej II stopnia.
Ta książka nie sprawi, że zostaniesz arcymistrzem. Pomoże jednak zrozumieć arcymistrzowskie posunięcia, wynikające ze stosowania pewnych zasad, technik i metod gry pozycyjnej albo też z odmiennego szachowego myślenia charakteryzującego największych – arcymistrzów. Nawet przeciętny gracz potrafi przeprowadzić 75% ruchów takich samych jak arcymistrz – ale tylko arcymistrz zagra pozostałych 25%. W tej książce, pełnej porad, podpowiedzi i praktycznych ćwiczeń, autor opisuje rodzaje posunięć i technik, które stanowią o tej różnicy. Czytelnik znajdzie tu między innymi: • tajemnicze ruchy skrajnymi pionkami, • halsowanie, • unieszkodliwienie figury, • „wyczucie króla” • … i wiele innych arcymistrzowskich posunięć. Andrew Soltis – amerykański arcymistrz szachowy, dziennikarz i autor ponad stu popularnych książek o tematyce szachowej. Wieloletni redaktor rubryki szachowej w „New York Post”, od kilku dekad współpracownik miesięcznika „Chess Life”.
Typowe struktury pionkowe. Tabela nr 4 Struktura Maroczego - kontynuacja całej serii wydawnictw o strukturach pionkowych w sumie wyszło 6 pozycji. Przeznaczone dla szachistów średniozaawansowanychPozdrawiam
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?