Jeśli lubisz łamigłówki, ta książka jest dla ciebie!Ta książka jest wypełniona po brzegi rozmaitymi łamigłówkami i zadaniami sprawdzającymi twoje umiejętności myślenia oraz zdolności intelektualne!
Adresatami książki są najmłodsze dzieci wkraczające w świat mowy. Króciutkie wierszyki mają bawić swoim rymem, rytmem, ale przede wszystkim nasycone są wyrazami dźwiękonaśladowczymi, sylabami, prostymi wyrazami, które stanowią niezwykle istotny i niezbędny etap w rozwoju mowy każdego dziecka. Wszystkie teksty zostały ożywione przykładowymi ruchami: zabawami paluszkowymi, huśtaniem, podskokami na kolanach itd., wspomagającymi rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej, naśladownictwa i pamięci.
To nowa odsłona tradycyjnej Jengi w wydaniu na imprezę.
Zasady gry są podobne, chodzi o to, żeby ostrożnie wyciągać klocki.
Jednak na każdym klocku są zapisane zadania, które należy wykonać.
Za niewykonanie zadania trzeba oddać fant. Przed rozpoczęciem gry, zawodnicy ustalają zadanie główne czyli zadanie, jakie będzie musiał wykonać zawodnik, który zburzy wieże z klocków.
Przed grą każdy z graczy musi się wyposażyć w kieliszek/szklankę napoju.
Gra TYLKO dla dorosłych graczy +18
Gra zawiera 48 klocków z zadaniami.
Czas rozgrywki – 30 minut
Minimum 2 graczy
Nowe pomysły dla animatorów i katechetów.
Katechizacja przez zabawę? Oczywiście, że to możliwe!
Zabawa jest narzędziem komunikacji najbardziej odpowiadającym naturze dziecka, uwzględniającym jego wiek i możliwości poznawcze. Jest metodą uczenia, za którą podąża ono w sposób naturalny, spontaniczny, zanurzając się w niej bez reszty, z pełnym emocjonalnym zaangażowaniem. Katecheza w formie zabawy umożliwia więc nie tylko przyswajanie treści wiary, ale też ich przeżywanie i doświadczanie. Zabawa nie jest wyłącznie przerywnikiem, chwilą odprężenia podczas zajęć – powinna ona być zawsze istotnym i świadomym wyborem prowadzącego.
Odbiorcy:
- osoby katechizujące – w szkołach, grupach parafialnych i wszelkich wspólnotach
- nauczyciele, którzy chcą nieustannie rozwijać swój warsztat i szukają nowych, atrakcyjnych sposobów przekazywania informacji
Dlaczego warto przeczytać tę książkę?
- proponuje zabawy, które można wykorzystywać wielokrotnie, odpowiednie dla dzieci młodszych, starszych i dla nastolatków
- przy opisie każdej z zabaw jasno przedstawiono jej cele i treści, jakie można dzięki niej przekazać, oraz podano informacje dotyczące czasu trwania, potrzebnych rekwizytów i możliwych wariantów dla różnych grup wiekowych
- zabawy opatrzono również obserwacjami i doświadczeniami osób, które w swojej pracy z dziećmi i młodzieżą już z nich korzystały, co ułatwia wprowadzenie nowych form oraz pozwala uniknąć typowych błędów.
"Uczę się poprzez ruch" to bogaty w ćwiczenia i zabawy terapeutyczne program mający na celu poprawę funkcjonowania dziecka w obszarze funkcji ruchowych oraz percepcji. Stymulacja procesów sensomotorycznych została przedstawiona tu zgodnie z założeniami teorii integracji sensorycznej (SI) i dodatkowo przyczynia się do usprawniania procesów poznawczych. Zaproponowane przez autorki zadania dają nauczycielowi czy terapeucie swobodę wyboru i umożliwiają dostosowanie się do potrzeb każdego dziecka.
Magdalena Charbicka
oligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej II stopnia.
Zaprezentowane w tej książeczce zabawy paluszkowe są nie tylko świetnym sposobem spędzania czasu z rówieśnikami lub rodzicami, ale przede wszystkim pomagają doskonalić motorykę małą, czyli sprawność palców i dłoni. Dziecko zapamiętując rymowankę, dodatkowo rozwija uwagę i pamięć słuchową, poznaje nowe słowa i pojęcie rymów.
Jest to zbiór dziesięciu piosenek i zabaw przeznaczonych zarówno dla przedszkolaków, jak i dzieci w młodszym wieku szkolnym. Utwory mają prostą melodię i łatwe do zapamiętania słowa, a zabawy są krótkie i lubiane przez dzieci. Wśród przedstawionych propozycji jest m.in. zabawa na powitanie, zabawa paluszkowa, masażyk, zabawa w kole czy w pociąg. Dzieci bawiąc się, doskonalą koordynację ruchową i orientację przestrzenną, kształcą uwagę i pamięć, uczą się wyrażać emocje, a przede wszystkim przyjemnie spędzają czas.
Poznaj intrygujący świat Sherlocka Holmesa! W towarzystwie doktora Johna Watsona, prawej ręki najwybitniejszego detektywa świata, spróbuj rozwikłać szereg osobliwie zagmatwanych zagadek, słownych szarad i matematycznych łamigłówek, wymyślonych dla Ciebie przez samego Holmesa. Zadania przeplatają się z dwoma opowiadaniami należącymi do klasycznej serii przygód Sherlocka Holmesa, „Sprawa dziedziców z Reigate” oraz „Rytuał Musgrave’ów”, które Arthur Conan Doyle uważał za jedne z najlepszych w swoim dorobku. Obserwując mistrza dedukcji przy pracy, spróbuj zastosować reguły logiki i rozwiązywać kolejne fascynujące problemy. Czas rozpocząć przygodę!
W tej książce znajdziesz dziesięć zestawów testów zawierających po dwadzieścia wymagających łamigłówek. Każdy następny zestaw zagadek staje się coraz trudniejszy, aż nawet najbardziej doświadczony łamigłówkarze staną przed naprawdę poważnym wyzwaniem.
Czy poradzisz sobie z ogromną księgą zagadek i łamigłówek MENSY? Oczywiście, że tak! W środku znajdziesz szeroki zestaw zadań testujący twoją spostrzegawczość, zdolność logicznego oraz abstrakcyjnego myślenia a także umiejętność odkrycia wielopłaszczyznowych powiązań pomiędzy rozmaitymi i w książce posortowane są według poziomu trudności, zaczynając od prostych i sympatycznych zadań do naprawdę podchwytliwych i skomplikowanych łamigłówek. Dzięki temu można poćwiczyć w sekcji łatwiejszej przed przejściem do części potrzeba żadnych specjalnych zdolności aby rozwiązywać zagadki MENSY. Wystarczy zdrowy rozsądek, podstawowa znajomość matematyki oraz alfabetu, umiejętność myślenia i oczywiście determinacja i siła , ołówki w dłoń i do dzieła!
Każdy rodzic chciałby pokazać dziecku, jak wyciąć samochód, misia, rybę i wiele innych wspaniałych kształtów. Nasza książeczka pokazuje, że wcale nie potrzeba do tego specjalnych umiejętności! Pomysły na super zabawę z wycinaniem to wspaniała książeczka, dzięki której każde dziecko będzie mogło wyczarować z papieru sympatyczne zwierzątka, piękne wiaty i inne oryginalne ozdoby. Wystarczy tylko trochę kolorowego papieru, nożyczki i klej. Wszystkie zawarte w książce propozycje są bardzo łatwe do wykonania, a każdy opis opatrzony jest barwnymi fotografiami, na których przedstawiono, krok po kroku, jak należy wykonać papierową ozdobę. Książka ta nie tylko zapewni dziecku twórcze spędzenie wolnego czasu, ale także da poczucie satysfakcji z własnoręcznie wykonanej pracy.
Matematyka jest... zabawna!Powiedz, jakie są Twoje relacje z królową nauk. Lubisz ją czy spotykacie się wyłącznie służbowo? A może po nocach śnisz o tym, jak stoisz przed tablicą z kredą w ręku, przed sobą masz równanie do rozwiązania, a w głowie absolutną, przerażającą pustkę? Mamy nadzieję, że nie, ale (także z własnych) doświadczeń wiemy, że cóż... to się zdarza.A nie powinno!Ponieważ matematyka wcale nie jest straszna. Matematyka powinna być, bywa, jest zabawna! Podczas rozwiązywania zadań matematycznych można się naprawdę świetnie bawić. Nie wierzysz? Udowodnimy Ci to. Sięgnij po Łamigłówki logiczne. Wytęż umysł w 96 zagadkach matematycznych, weź do ręki ołówek albo długopis i nastaw się na relaks. Przy czym myślenie nad kolejnymi zadaniami dostarczy Ci nie tylko miłej rozrywki, pomoże także rozwinąć matematyczną wyobraźnię, udoskonalić spostrzegawczość i wytrenować umiejętność uważnego czytania tekstu.Uwaga! W mierzeniu się z Matematycznymi żartami pomoże znajomość przedmiotu na poziomie podstawowym ale też poczucie humoru i duży dystans do naukowego ujęcia matematyki!
Dokąd zmierza czarna wieża? Co to jest bicie w przelocie? Kiedy nie można zrobić roszady? Kto grał w szachy lepiej od komputera? Po przeczytaniu tej książki na pewno będziecie umieli odpowiedzieć na wszystkie te pytania i na wiele innych. Ci z Was, którzy dopiero zaczynają grać w szachy, nauczą się prostych sposobów matowania - czy wiecie, co to jest mat? Inni, bardziej zaawansowani, dowiedzą się, jak rozgrywać końcówki pionowe lub jak zakończyć partię efektowną kombinacją. Każdy znajdzie tu coś ciekawego, dzięki czemu lepiej zrozumiecie tajemnice królewskiej gry, jaką są szachy. Nazywam się Adam Umiastowski i uczę dzieci grać w szachy. Nauczyłem się tej gry dzięki meczowi o szachowe mistrzostwo świata między Robertem Fischerem i Borysem Spasskim. Spotkanie to odbyło się w 1972 roku w Islandii i pobudziło mnie do uważniejszego przyjrzenia się tajemniczym zapisom partii szachowych. Wiele lat później podjąłem się uczenia dzieci i młodzieży zasad gry w szachy. Dlatego powstała ta książka. Praca na zajęciach szachowych umożliwiła rzetelne sprawdzenie przykładów, jak również pozwoliła ustalić porządek przyswajania wiedzy. "Dokąd zmierza czarna wieża" może towarzyszyć nam przez kilka lat, pomagając zwyciężać i przybliżając osiągnięcia wybitnych szachistów. Mam nadzieję, że tak jak mnie niegdyś zafascynował mecz dwóch wielkich szachistów, tak teraz Czytelnika zainteresują tajemnice gry w szachy, które starałem się przekazać w tej książce. Autor Adam Umiastowski - Szachista (I kategoria), sędzia szachowy klasy państwowej, autor książek i niezliczonych publikacji szachowych, a przede wszystkim wybitny instruktor szachowy, od czterdziestu lat przekazujący swoją wiedzę innym.
Przygotowany zbiór łamigłówek jest nie tylko sprawdzianami wiedzy ogólnej uczniów młodszych klas szkoły podstawowej, ale przede wszystkim propozycją wspaniałej zabawy w rozwiązywanie zagadek tematycznych i ortograficznych. Krzyżówki proponują ekscytującą zabawę ze słownymi zagadkami dotyczącymi m.in. przyrody, budowy naszego ciała, naszego kraju, bohaterów książek i bajek. Edukacyjny charakter krzyżówek wspierają rozwiązania zamieszczane na końcu książki.
Poradnik skierowany do szachowych naturszczyków.Patrick Wolff, dwukrotny szachowy mistrz USA, przedstawia:szybkie i łatwe metody poznawania podstaw gry w szachy,strategie wygrywania z przeciwnikiem,rzeczowe porady dotyczące otwarć, gry środkowej i końcówek.Szachy dla żółtodziobów to doskonałe wprowadzenie w ten niezwykły świat, bez względu na to, czy chciałbyś grać dla przyjemności, czy dla sportu.Znajdziesz tutaj:wskazówki dotyczące podstawowych taktyk i strategii gry,porady eksperta, jak wygrać z komputerem,mnóstwo diagramów, przykładów i ćwiczeń dokładnie objaśniających, jak grać i wygrywać,ciekawe anegdoty o największych mistrzach szachowych,zwięzłe informacje o encyklopediach szachowych, informatorach i szachowych programach komputerowych.Dzięki tej książce nauczysz się szybko i bez trudu:rozpoznać, jakie strategie stosuje przeciwnik, i z powodzeniem kontratakować,dawać mata tylko jedną bierką,prowadzić atak na króla,przewidywać posunięcia komputera,grać w szachy przez Internet..
Pierwsza skierowana jest do osób rozpoczynających przygodę z go. Są w niej wyjaśnione zasady gry oraz najważniejsze dla przyszłego gracza informacje, np. kiedy grupa żyje, a kiedy nie, podstawowe zadania życia i śmierci, liczenie punktów, łączenie grup, wrzutki, drabinki, dobre i złe kształty.
Druga część jest opracowana dla tych osób, które potrafią już grać na planszy 9x9. Znajdą się tutaj trudniejsze zadania dotyczące życia i śmierci na planszy. Poznasz różne sposoby łapania kamieni przeciwnika. Dowiesz się także, czym jest yose, fuseki, seki oraz oczne kształty.
Trzecia część jest dla osób, które potrafią już grać na planszy 13x13. Znajdą się tu różne rodzaje otwarć, podstawowe joseki, wskazywanie słabości grup, dobre rozwinięcia, kiedy zaczynać grać yose.
Wszystkie zadania, odpowiedzi i opisy znajdujące się w książce zostały wielokrotnie sprawdzone przez autora.
Główkuj, rozwiązuj i wpisuj! Seria książeczek z krzyżówkami, szyfrogramami i zadaniami logicznymi to doskonały sposób na sprawdzenie swojej wiedzy, sprawności umysłu oraz spędzenie wolnego czasu. Weź ołówek i zmierz się z godnymi ciebie łamigłówkami. Tu zawsze znajdziesz rozwiązanie!
Książka autorstwa Garriego Kasparowa, najlepszego szachisty świata, wprowadza młodych czytelników w tajniki gry w szachy.Przedstawia szachowe bierki, sposoby ich poruszania się i wartości. Omawia metody ataku i obrony, zasady bicia oraz wykonywania specjalnych ruchów takich jak roszada. Garri Kasparow uczy sposobu zapisywania ruchów, zastawiania zasadzki na przeciwnika i tego, jak dać szacha i mata. Przygotowuje do stoczenia pierwszej szachowej bitwy.Garri Kasparow zapisał się w historii jako najmłodszy szachowy mistrz świata, a jego osiągnięcia turniejowe nie mają sobie równych. Oprócz tego Kasparow nieustannie zajmuje się promowaniem szachów. Nikt bardziej niż on nie przyczynił się do popularyzacji królewskiej gry we współczesnym świecie.
Prosty i przyjazny kurs dla każdego, kto marzy o własnoręcznym wyplataniu Kawałek sznurka, twoje ręce i wyobraźnia – tylko tyle potrzeba, by usiąść wieczorem na kanapie z woreczkiem materiałów, a po chwili trzymać na kolanach wyplecione cudo. Wzorzystą zakładkę, pojemną ekotorbę na zakupy, pasek w stylu boho czy minimalistyczne dodatki nadające wnętrzu naturalność i ciepło. A może nawet cudną ścienną makramę? Paulina, autorka bloga Makramowy Splot, od lat zakochana w sznurkach, dzieli się swoim sposobem na życie i największą pasją. Radzi, od czego zacząć, i prowadzi przez kolejne etapy rękodzieła, a jednocześnie opowiada o swoim makramowym slow life. • Wszystko o sznurkach, przyborach i gałęziach do wyplatania • 18 inspirujących projektów krok po kroku • Mnóstwo zdjęć i rysunków, dzięki którym żaden węzeł cię nie pokona Chwyć sznurek w dłoń i do dzieła! „Makrama nie wymaga żadnych narzędzi ani wrodzonego talentu. Wystarczy kilka drobnych wskazówek, sznurek i umiejętność wykorzystywania tego, co znajduje się wokół ciebie. Wiedzę opanujesz niezwykle szybko. Wszystko zależy tylko od twojej wyobraźni. Możesz wykonać zarówno dodatki, takie jak osłonki na doniczki czy poszewki na poduszki, jak i duże elementy wystroju wnętrz, zasłony czy dywany. Śmiało eksperymentuj!” Paulina Kmiecik #modernmacrame #dekoracjeboho #domoweinspiracje #recznierobione #naturalnie #ozdobyzesznurka #zerowaste #makersgonnamake
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?