Książka napisana z myślą o studentach i badaczach pragnących przeprowadzić własne badania terenowe organizacji na poziomie pracy dyplomowej, magisterskiej lub doktorskiej. Jej celem jest, z jednej strony - zapoznanie polskich czytelników z mato w Polsce znanymi antropologicznymi badaniami organizacji, z drugiej zaś - pomoc w poprawnym przeprowadzeniu takich badań i napisaniu na ich podstawie pracy.
Podręcznik prezentuje analizę nowoczesnego podejścia do przestępstw seksualnych naruszających nietykalność osobistą.
Autor omawia w nim:
¦ genezę agresji seksualnej;
¦ strategie oddziaływań psychokorekcyjnych oraz resocjalizacji przestępców seksualnych;
¦ metody oceny niebezpieczeństwa powrotności do przestępstw seksualnych;
¦ sposoby zabezpieczenia społeczności lokalnych przed osobami powracającymi z zakładów resocjalizacyjnych.
Książka jest przeznaczona dla studentów resocjalizacji, pedagogiki, psychologii i innych nauk społecznych. Niezbędna w pracy osób zajmujących się zawodowo resocjalizacją przestępców seksualnych oraz kuratorów środowiskowych.
2 października 2006 roku autor otrzymał za tę książkę Indywidualną Nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Opinie o książce:
Książkę oceniam jako bardzo wartościową, erudycyjną, opartą na reprezentatywnym piśmiennictwie, przydatną dla studentów wyższych uczelni i profesjonalistów zajmujących się przestępstwami na tle seksualnym.
(prof. dr hab. med. Zbigniew Lew-Starowicz)
Książka ma charakter wprowadzenia w dynamicznie rozwijająca się problematykę badań nad stygmatyzacją społeczną. Analizuje korzenie teoretyczne koncepcji wywodzącej się z myśli teoretycznej Ervinga Goffmana. Przedstawia dalszy rozwój teoretyczny koncepcji stygmatyzacji, jak również szerokie pola empirycznych zastosowań tej koncepcji do badań nad tożsamością, stereotypami grupowymi i uprzedzeniami związanymi z kategoriami etnicznymi, płciowymi oraz wiekowymi.
Szczególnie ta ostatnia kategoria, uprzedzenia związane z wiekiem, jest w małym stopniu rozpoznana w nauce polskiej, mimo że zajmuje bardzo ważne miejsce w zachodniej myśli społecznej. Książka przedstawia również problematykę powiązań stygmatyzacji z komunikowaniem masowym i kulturą masową, również na polskich przykładach.
Wstęp do psychoanalizy to najbardziej znana, klasyczna już książka Freuda, która zapoczątkowała rozwój i popularyzację psychoanalizy jako teorii, metody badawczej i środka terapii. Zawiera cykl wykładów wygłoszonych przez autora w latach 1915-1917 przed audytorium składającym się z lekarzy i "laików obojga płci", którym wyjaśniał podstawowe założenia swej koncepcji. Znając główne zastrzeżenia, jakie wobec niej wysuwano, wykłady te potraktował niezwykle poważnie, przygotowując je w postaci napisanego tekstu.
W pierwszych wykładach Freud analizuje czynności pomyłkowe i marzenia senne, udowadniając istnienie nieświadomości. Przedstawia przede wszystkim te objawy nieświadomości, które występują w życiu codziennym. Pokazuje, że nic w naszej psychice nie jest przypadkowe. Są tylko zjawiska zrozumiałe, które umiemy zinterpretować, i niezrozumiałe, których jeszcze zinterpretować nie potrafimy.
W dalszych wykładach autor wyjaśnia podstawy nauk o nerwicach, prezentuje również 3 zasadnicze wątki teorii psychoanalitycznej: teorię lęku, teorię libido i narcyzmu oraz teorię przeniesienia.
Dzieło Freuda zostało przełożone na 16 języków.
Serię stanowią przystępne i rzetelne przewodniki. W sposób syntetyczny wyjaśniają najważniejsze teorie, terminy i przedstawiają sylwetki najbardziej znaczących postaci. Przy każdym haśle podana jest literatura przedmiotu i linki do stron internetowych. Publikacje te systematyzują i upraszczają to, co można znaleźć w dużych podręcznikach. Wprowadzają dziedzinę, pokazują jak praktycznie wykorzystać zdobyte wiadomości. Prezentują aktualny stan wiedzy. Każda książka uzupełniona jest wykresami, diagramami, indeksem i angielsko-polskim słownikiem terminów.
Pięknie ilustrowana encyklopedia tematyczna. Zawiera artykuły o zakonach i zgromadzeniach zakonnych katolickich i prawosławnych uzupełnione bogatym zestawem haseł o strukturze, liturgii, życiu codziennym, artystycznym i naukowym w klasztorach. Przedstawia świętych i błogosławionych Kościoła katolickiego, prawosławnego i Kościołów wschodnich. Prezentuje najsłynniejsze klasztory, sanktuaria i miejsca pielgrzymkowe Kościołów chrześcijańskich. Uzupełnieniem haseł są mapy przedstawiające m.in. najważniejsze klasztory Europy, najważniejsze klasztory na ziemiach polskich, głównie centra pielgrzymkowe świata.
Formuła 1 to najbardziej dynamiczny sport świata. Przez ponad 6 dekad na torach Grand Prix toczono pojedynki na śmierć i życie. Wielcy mistrzowie ścierali się w walce o palmę pierwszeństwa w świecie szybkości. W tej książce zostali opisani najważniejsi bohaterowie torów wyścigowych – od pionierów z początków ubiegłego stulecia, poprzez Huana Manuela Fanglo, Alberto Ascariego i Stirlinga Mossa a Ayrlona Sennę, Michaela Schumachera i Fernando Alonso. Autor przybliża ich sylwetki, przedstawia najważniejsze osiągnięcia i przypomina najlepsze występy za kierownicą, dzięki którym mistrzowie ci na zawsze pozostaną w pamięci kibiców.
Autor zabiera czytelnika za kulisy toru wyścigowego, tam gdzie inżynierowie i technicy walczą o uzyskanie najdrobniejszej przewagi nad rywalami. W świecie, w którym wygraną od porażki dzielą ułamki sekund – wielką wagę przywiązuje się do detali, a emocje czasami wymykają się spod kontroli – stąd karambole, kłótnie i napięcia w padoku. To też część tego sportu, na równi z talentem, determinacją i odwagą użytkowników.
Publikacja poświęcona najbardziej dynamicznej dyscyplinie sportu – od prymitywnych początków do stosowanych współcześnie kosmicznych technologii. Jest jednym z najlepszych opracowań dotyczących Formuły 1 dostępnym na światowym rynku. Na przepięknie ilustrowanych 300 zdjęciami stronach znajduje się historia Formuły 1, charakterystyki poszczególnych zespołów, kierowców, torów oraz modeli samochodów biorących udział w wyścigach. W dodatkowym rozdziale ilustrowanym unikalnymi zdjęciami został opisany przebieg kariery sportowej Roberta Kubicy.
Gry świata... to najobszerniejszy zbiór gier z różnych epok i regionów świata, wybranych przez znawców i miłośników gier, ojca i syna, Lecha i Wojciecha Pijanowskich.
Zawiera:
• ponad 300 różnorodnych gier w podziale na gry planszowe, gry w karty, gry dla samotnych, gry naśladujące życie,
• opisy i szczegółowe zasady gier,
• dodatkowo płytę CD z grami – puzzle, konkurs z łamigłówką i pokerowy pasjans.
Dzięki tej książce:
• poznasz nowe odmiany dobrze znanych gier,
• nauczysz się wielu nowych, ciekawych gier,
• zobaczysz, jak wyglądają rekwizyty, karty i plansze,
• dowiesz się, gdzie, kiedy i w jakich okolicznościach wymyślono poszczególne gry.
„Gra jest wycinkiem naszego życia i podczas rozgrywki zachowujemy się tak jak w życiu. Warto od czasu do czasu poobserwować przeciwników, wiele można będzie się o nich dowiedzieć. Gry kształtują także wiele cech potrzebnych człowiekowi do życia: uczą cierpliwości, rozwijają wyobraźnię, pogłębiają wiedzę, uczą języków”.
Lech Andrzej Pijanowski (ur. 1928 – zm. 1974) – krytyk filmowy i telewizyjny, scenarzysta i autor łamigłówek oraz gier planszowych.
Wieloletni autor rubryki z zagadkami logicznymi „Rozkosze łamania głowy” w czwartkowym wydaniu „Życia Warszawy”.
Wielki popularyzator łamigłówek, gier i rozrywek umysłowych. Używał pseudonimu „Janusz Jaxa".
Niektóre publikacje książkowe: Małe abecadło filmowe (pierwsze wydanie: Wydawnictwa Artystyczne i Filmowe, 1960), Podróże w krainie gier (Iskry, 1969), Przewodnik gier (Iskry, 1972), Rozkosze łamania głowy (Iskry, 1972), Gółka z pancerolą i inne felietony (KAW, 1975), Księga pasjansów (wydanie pośmiertne, Wydawnictwo Alfa, 1984).
Wojciech Pijanowski (ur. 1951), dziennikarz telewizyjny i radiowy, prezenter (Jarmark, Koło Fortuny), producent. Autor gier planszowych i wielu programów telewizyjnych, głównie teleturniejów. Laureat nagród „Wiktora” i „Złota Kamera”.
W kolejnym tomie serii Biblioteki Przeglądu Filozoficznego 25 wybitnych polskich filozofów dyskutuje o 13 kluczowych zagadnieniach filozofii religii: od analizy pojęcia Boga i natury dowodów na Jego istnienie, przez problem zła, istnienie cudów i skuteczność modlitwy, po realność duszy, możliwość zbawienia oraz stosunek religii do nauki i etyki. Autorzy podejmują polemikę na każdy z tematów, starając się uzasadnić opozycyjne poglądy, a następnie wzajemnie komentują swoje stanowiska. To pierwsza tego typu publikacja w Polsce. Książka niewątpliwie skłoni do głębokiej refleksji zarówno osoby wierzące, jak i niewierzące.
Chrześcijanie, muzułmanie, hindusi stanowią dwie trzecie wszystkich wierzących. Pozostałe 1,4 miliarda to wyznawcy buddyzmu, shinto, sikhizmu, judaizmu, bahaizmu i rozmaitych religii ludowych. Łącznie 87% ludzkości wierzy w jakąś siłę nadprzyrodzoną. Ta liczba robi wrażenie.
Rozmaite grupy ludzi nadają suwerennemu bóstwu imiona i przypisują mu najróżniejsze atrybuty. Niektóre bóstwa są antropomorficzne, inne bardziej abstrakcyjne. W tradycjach mistycznych głównych światowych religii – systemów wierzeń, które uznajemy za duchowe – pojawia się wspólny wątek obecny w odmiennych i zdecydowanie odległych kulturach: to idea, że niepoznawalny Bóg jest wszędzie i jest wszystkim, również nami.
Które sieci neuronowe w mózgu są najaktywniejsze, gdy żarliwie się modlimy, błagamy Boga, śpiewamy w świątyni, zachwycamy się biblijną historią, bronimy naszych religijnych przekonań lub robimy inne rzeczy związane z naszą wiarą? A które nie wykazują aktywności? Co robi nasz mózg, kiedy doświadczamy mistycznych lub transcendentnych przeżyć? Które układy mózgowe uczestniczą w naszej religijności i duchowości? W jaki sposób odczuwamy i przeżywamy to, co zdaje się wykraczać poza nas samych? Co jest wspólne w doświadczeniu religijnym osób różnych wyznań?
Ta książka jest właśnie o tym, jak to wszystko się dzieje – jak mózg umożliwia ludziom bycie istotami religijnymi i duchowymi.
Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce!
Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy:
- ludzie,
- strategia,
- realizacja,
- pieniądze.
Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.
Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.
Celem książki jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu metodologii nauk o zarządzaniu oraz zwrócenie uwagi badaczy na konieczność łączenia w procesie badawczym wielu metod w celu uzyskania kompleksowej odpowiedzi na postawione pytania. Książka stanowi wytyczne dla młodych badaczy borykających się z trudnościami związanymi z definiowaniem problemu badawczego, wyborem odpowiednich metod służących do jego rozwiązania oraz przeprowadzeniem badań.
Prezentujemy nowe wydanie popularnej i cenionej książki profesora Jerzego A. Ejsmonta z dziedziny balistyki. Od I wydania tego poradnika minęło już prawie 10 lat, w związku z czym zaistniała konieczność jego rozszerzenia i uaktualnienia.
Poradnik ten w przystępny i praktyczny sposób opisuje zagadnienia związane z balistyką zewnętrzną, wewnętrzną oraz końcową. Rozszerzono niektóre zagadnienia, opisane we wcześniejszym wydaniu książki – np. te dotyczące strzelania na bardzo duże odległości, przedstawiono także szereg wcześniej niepublikowanych zagadnień, związanych przykładowo ze strzelaniem pod przeszkodami.
Publikację tą kierujemy do strzelców sportowych, strzelców wyborowych – snajperów, myśliwych oraz wszystkich interesujących się zagadnieniami związanymi ze strzelectwem, bronią palną.
Za sterami jest książką o sprawach najprostszych i przez to najważniejszych. To tekst o filozofii systemów, o unikalności każdego z nas i o wspólnocie naszych decyzji. Dzięki lekturze masz szansę zrozumieć podstawowe dla myślenia systemowego i cybernetycznego pojęcia ma "s" - "system", "sprzężenie" i "sterowanie".
Właśnie to pozwoli Ci przejść z poziomu "beta" na poziom "meta". Stań więc za sterami!
Życie w starożytnym Egipcie nie zmieniło się zbytnio od powstania pirami¬dy Cheopsa do czasów panowania Ramzesa Wielkiego, czyli przez jakieś 1300 lat. W naszych czasach zaś spora część wiedzy nabytej na studiach przed dziesięcioma laty dziś jest już przestarzała.
Liczba nowości, z którymi mamy do czynienia nie tylko jako jednostki, lecz także jako społeczeństwo, rośnie w galopującym tempie.
W społeczeństwie, w którym panowała stagnacja informacyjna, a zmiany zachodziły z prędkością lodowca, stosunkowo niewiele jednostek angażowało się w procesy twórcze; egzystencją zdecydowanej większości społeczeństwa rządziła rutyna, która raz opanowana wystarczyła za drogowskaz do końca życia. Ale w społeczeństwie, w którym wiedza i umiejętności odchodzą do lamusa, zanim zdążą stać się rutyną, praktycznie każdy człowiek staje się częścią procesu twórczego: jeśli nawet sam nie tworzy oryginalnych rozwiązań, to przynajmniej wykorzystuje i włącza do swojego życia nowe idee, koncepcje i umiejętności. Czy taka tendencja wymaga od członków społeczeństwa opartego na nowości innego wykorzystywania naszych zasobów neuronalnych, mocy naszego mózgu? Czy to wpłynie na sposób, w jaki zmienia się z wiekiem nasz mózg? Elkhonon Goldberg próbuje dowieść, że odpowiedź na te pytania prawdopodobnie brzmi: „tak”.
Istnieje też druga strona medalu: tworzenie nowości. Jak rodzą się nowatorskie idee? W dobie innowacyjności zrozumienie, w jaki sposób mózg człowieka przetwarza nowość, staje się sprawą ogromnej wagi. Jako społeczeństwo mamy dwojaką motywację, żeby odkryć mózgowe mechanizmy mierzenia się z nowością: chcemy bowiem dowiedzieć się zarówno, jak jest konsumowana, jak i jak jest tworzona. Właśnie ta dwojaka motywacja była dla prof. Goldberga impulsem do napisania tej książki.
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.
Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.
Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska,
prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.
Książka jest cenną i oryginalną pozycją na rynku wydawnictw morskich, bardzo potrzebną w procesie szkolenia oficerów i mechaników wachtowych, zarówno przygotowujących się do pracy na jednostkach dynamicznie pozycjonowanych w sektorze przemysłu offshore, jak i oficerów mających już podstawową wiedzę i doświadczenie.
Dr inż. ż w. Jarosław Cydejko, Koordynator Szkolenia Operatorów DP
Studium Doskonalenia Kadr Akademii Morskiej w Gdyni
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu regionalnej geografii fizycznej. Znajdują się w nim opisy i krótkie charakterystyki regionów fizycznogeograficznych świata w obrębie kontynentów: Europy, Azji, Afryki, Ameryki Północnej, Ameryki Południowej, Australii i Oceanii, Antarktydy według schematu:
nazwa kontynentu i jego cechy szczególne położenie geograficzne morskie granice kontynentu granice lądowe poziome ukształtowanie powierzchni typy wybrzeży pionowe ukształtowanie powierzchni budowa geologiczna i rozwój rzeźby klimat wody gleby roślinność Omówiona została również budowa geologiczna i ukształtowanie dna oraz klimat, temperatura wód powierzchniowych, zasolenie i prądy morskie akwenów wchodzących w skład Oceanu Światowego, czyli Oceanu Atlantyckiego, Indyjskiego i Spokojnego.
Podręcznik skierowany jest do studentów geografii, geologii, ochrony środowiska i kierunków pokrewnych. Będzie doskonałą pomocą naukową dla nauczycieli i zainteresowanych geografią uczniów szkół średnich.
Nowe, zaktualizowane i uzupełnione wydanie uhonorowanej prestiżową Nagrodą Klio Mitologii greckiej i rzymskiej prof. Katarzyny Marciniak. Autorka przybliża postaci i wydarzenia z mitologii, bez których nie sposób zrozumieć współczesnej kultury. Poznamy różne oblicza Meduzy, dowiemy się, czy bóg wina Bachus chorował na żółtaczkę, dotrzymamy towarzystwa Arnoldowi Schwarzeneggerowi, gdy jako Herkules będzie przemierzał ulice Nowego Jorku. Książka prezentuje treści na zasadzie leksykonu, co ułatwia poruszanie się w gąszczu mitologicznych postaci i wydarzeń. Zawiera liczne ilustracje i ciekawostki, a także informacje o funkcjonowaniu motywów związanych z daną postacią w literaturze, filmie, sztukach plastycznych czy muzycznych, co uatrakcyjnia lekturę oraz poszerza wiedzę. Autorka zagłębia się w niuanse, których nie sposób znaleźć w klasycznych opracowaniach mitologii. Zabiera czytelnika w fascynującą podróż po kulturowych nawiązaniach do mitologii.
Katarzyna Marciniak przedstawia recepcję kultury – zarówno elitarnej, jak i popularnej – pamiętając o tym, że mitologia jest obecna niemal w każdej dziedzinie życia. Autorka rozumie, że odniesienia do mitologii odgrywają istotną rolę społeczną. Traktuje antyk nie jako zamierzchłą przeszłość, ale jako element naszej współczesności, który podlega ciągłym przemianom, odzwierciedlającym transformacje obyczajowe, polityczne i kulturowe. Bada między innymi recepcję bajek Ezopa w różnych regionach świata, odniesienia mitologiczne w serii przygód Harry’ego Pottera i nawiązania do historii starożytnej w grach komputerowych w kontekście kształtowania tożsamości młodych ludzi.
Kolejne rozdziały książki dotyczą poszczególnych bogów i bohaterów, poczynając od Achillesa i Afrodyty, a na Prometeuszu, Tezeuszu i Zeusie kończąc. Autorka prezentuje plejadę mitologicznych sław, ale nie zapomina także o innych bohaterach antycznych wierzeń. Na przykład w rozdziale poświęconym Erosowi przeczytamy o jego mniej znanym bracie, Anterosie – bogu ze skrzydłami motyla, symbolizującym miłość odwzajemnioną. Przeczytamy nie tylko o dwunastu pracach Heraklesa, ale też o popularnym kiedyś serialu z Kevinem Sorbo w roli głównej. O Medei dowiemy się, że była barbarzyńską czarodziejką, ale też inspiracją dla XIX-wiecznej sztuki Catulle’a Mendesa (1898) z najsłynniejszą aktorką tamtych czasów, Sarą Bernhardt, w roli głównej. Narcyza poznamy zarówno w wersji „oryginalnej”, jak i w licznych wizualizacjach tej postaci powstających w ciągu stuleci, aż po obraz Salvadora Dalego i przedstawienia teatralne z końca XX wieku. Odyseusz pojawia się w roli zagubionego podróżnika, ale także… samuraja, gdy autorka pisze o projekcie artystycznym Andrzeja Pellera z 2004 roku. Liczba tych kulturowych, a często także popkulturowych nawiązań imponuje.
To nie jest zwykła książka o pracy.
Osiem godzin dziennie i pięć dni w tygodniu, co daje nam – jeśli akurat nie przydarzą się nadgodziny – 40 godzin tygodniowo. I tak przez większą część roku. Praca to jedna z najważniejszych, a na pewno najbardziej czasochłonnych, rzeczy w naszym życiu. Mimo to chyba każdy odniósł kiedyś wrażenie, że z jego firmą coś jest nie tak…
Mity pracy to kolejna, obok Mitów zarządzania i Mitów PR-u, książka, której autorzy mierzą się z błędnymi wyobrażeniami i stereotypami – tym razem na temat miejsc pracy. Ian MacRae, który prowadzi konsultacje psychologiczne dla firm, oraz Adrian Furnam, profesor łączący obszary psychologii i zarządzania, przyglądają się powszechnym nieporozumieniom, które uniemożliwiają przedsiębiorstwom rozwój (i utrudniają życie pracownikom).
Część mitów dotyczy spraw pozornie oczywistych, z innymi trudno się zgodzić, tak bardzo przeczą wszystkiemu, do czego przywykliśmy na co dzień. Niektóre wyniki i obserwacje, jak przyznają autorzy, zaskoczyły nawet ich. Czy powinniśmy pracować osiem godzin dziennie, od poniedziałku do piątku? Może w 1817 był to rewolucyjny pomysł i śmiała wizja, ale czy 200 lat później nie powinniśmy pójść już o krok dalej – być może w stronę elastycznych godzin pracy? Okazuje się też, że nie ma żadnych dowodów na to, że praca z domu obniża wydajność – wręcz przeciwnie: jak pokazały eksperymenty pracownicy zdalni spisują się lepiej i biorą mniej urlopów zdrowotnych. Nie wspominając o oszczędnościach związanych z utrzymaniem biura…
Mity pracy to 27 rozdziałów pisanych z humorem i opartych na najnowszych wynikach badań oraz doświadczeniach samych autorów. MacRae i Furnham opisują najgorsze decyzje czy przekonania, które sprawiają, że firmy stoją w miejscu, pracownicy się męczą, a nasza praca w niczym nie przypomina tej, jaką moglibyśmy wykonywać w XXI wieku.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?