
E-learning na uczelniach
Koncepcje, organizacja, wdrażanie
-
Autor: Tadeusiewicz Ryszard
- ISBN: 978-83-01-21731-0
- EAN: 9788301217310
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 235x165x19mm
- Język: polski
- Liczba stron: 355
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
67,18złCena detaliczna: 73,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,00 zł
x
Niniejsza publikacja ukazuje praktyczny aspekt wdrożenia tzw. e-learningu na uczelniach wyższych. Próby wprowadzania tej formy nauczania były już podejmowane przez polskie szkoły wyższe, ale prawdziwą eksplozję e-learningu mogliśmy zaobserwować podczas
pandemii koronawirusa.
Książka została przygotowana jako pokłosie przemyśleń, działań i doświadczeń autorów, powstałych podczas organizacji nauczania w trybie zdalnym. Ważnym elementem są także opinie studentów, którzy z tych metod korzystali i którzy na własnej skórze poznali ich zalety oraz wady.
Jak sprawić, aby wykład przekazywany na odległość angażował aktywność studenta?
W jaki sposób prowadzić na odległość ćwiczenia, zapewniając autentykację uczestników?
Jak bezkontaktowo przeprowadzać egzaminy oraz obrony prac dyplomowych?
Niewątpliwą zaletą książki jest omówienie zdalnego kształcenia w zakresie nauk technicznych i ścisłych. Właśnie na tych kierunkach student musi posiadać umiejętności praktyczne, nabywane w laboratoriach, w czasie ćwiczeń oraz prowadzonych doświadczeń.
Książka zawiera także część związaną z konkretnymi narzędziami do prowadzenia e-learningu. Autorzy oceniają je, porównują i poddają wielostronnej dyskusji. Warto skorzystać z doświadczeń tych, którzy używali tych programów i uzyskali określone skutki. Tego się nie wyczyta się w instrukcji obsługi, oferowanej przez producenta.
pandemii koronawirusa.
Książka została przygotowana jako pokłosie przemyśleń, działań i doświadczeń autorów, powstałych podczas organizacji nauczania w trybie zdalnym. Ważnym elementem są także opinie studentów, którzy z tych metod korzystali i którzy na własnej skórze poznali ich zalety oraz wady.
Jak sprawić, aby wykład przekazywany na odległość angażował aktywność studenta?
W jaki sposób prowadzić na odległość ćwiczenia, zapewniając autentykację uczestników?
Jak bezkontaktowo przeprowadzać egzaminy oraz obrony prac dyplomowych?
Niewątpliwą zaletą książki jest omówienie zdalnego kształcenia w zakresie nauk technicznych i ścisłych. Właśnie na tych kierunkach student musi posiadać umiejętności praktyczne, nabywane w laboratoriach, w czasie ćwiczeń oraz prowadzonych doświadczeń.
Książka zawiera także część związaną z konkretnymi narzędziami do prowadzenia e-learningu. Autorzy oceniają je, porównują i poddają wielostronnej dyskusji. Warto skorzystać z doświadczeń tych, którzy używali tych programów i uzyskali określone skutki. Tego się nie wyczyta się w instrukcji obsługi, oferowanej przez producenta.