Kontynuacja Maestry, która szturmem podbiła cały świat!
Brutalne morderstwo na ulicach Wenecji.
Zuchwała kradzież bezcennego dzieła sztuki.
ONA
Mroczna przeszłość, od której nie może się uwolnić.
WRÓCIŁA.
Bezwzględny wróg, którego nie potrafi pokonać.
BY SIĘ ZEMŚCIĆ.
Judith Rashleigh osiągnęła to, co chciała. Otoczona luksusem wreszcie cieszy się w Wenecji życiem, dla którego dopuściła się wielu przestępstw. Od przeszłości jednak nie sposób się uwolnić, bo ktoś zna prawdę.
Spokój kobiety może uratować wyłącznie znalezienie bezcennego obrazu, w którego istnienie dotąd wątpiła. Problem w tym, że nie tylko ona go poszukuje. Tym razem więc to nie Judith rozdaje karty. Bezbronna, oszukana i bez możliwości odwrotu musi zmierzyć się z wrogiem bardziej bezwzględnym i potężnym, niż mogła przypuszczać.
Od tego zależy jej życie...
Zapomnijcie o romantycznej wizji Agenta 007 z serii filmów. Oto James Bond taki, jakim stworzył go Ian Fleming: szorstki, bezwzględny, brutalny i cyniczny. Popija Bourbona i nawet z kobietami się nie pieści. Komiksowa seria autorstwa Warrena Ellisa (The Authority, Transmetropolitan) i Jasona Mastersa (Batman Incorporated, Guardians of the Galaxy) to nowoczesny szpiegowski thriller, w którym stawką wcale nie jest ratowanie świata.
Oto fantasy na jakie czekaliście! Co się stanie gdy połączymy Buffy z Tank Girl, rozmnożymy i umieścimy w świecie „Władcy Pierścieni”? Powstaną Rat Queens, czyli pijące na umór, brutalne i wulgarne panny do wynajęcia, za złoto lub gorzałę eliminujące wszelkie okoliczne abominacje. Epicka, mroczna, pełna czarnego humoru seria fantasy, w której zakochacie się bez pamięci.
Pewnej upalnej, lipcowej nocy Hendrix i Corrina postanawiają zaryzykować wszystko. Kradną samochód, wyciągają Dziadka z apartamentów dla seniorów, na tylną kanapę ładują psa i wyruszają w podróż z Los Angeles do Nowego Jorku. Ścigani przez rodziców, lekarzy Dziadka, a także policję, Hendrix i Corrina mogą się przekonać na własną rękę, czy Dziadek ma rację – to jest, czy jedynymi historiami zdolnymi przetrwać są historie miłosne. Oto książka o muzyce, przyjaźni, pierwszych i ostatnich miłościach, i wszystkim, co pomiędzy.
Libia, 31 sierpnia 1970 roku. Tej samej nocy, kiedy Muammar al-Kaddafi obala monarchię i przejmuje władzę w kraju, matka Mike’a, Italia Balistreri, spada z wysokiego urwiska. Samobójstwo czy morderstwo? Przez ponad czterdzieści lat odpowiedź na to pytanie skrywać się będzie pośrodku gęstej sieci kłamstwa, zdrady i walki o władzę.
Rzym, lato 2011 roku. W tym samym czasie, gdy arabska wiosna wstrząsa Bliskim Wschodem a Libię rozdziera wojna domowa, pięć lat po zakończeniu polowania na Niewidzialnego Człowieka, okrutne morderstwo, którego ofiarą pada młoda Melania Druc i jej córka, sprawia, że ponownie spotykają się Michele Balistreri, obecnie naczelnik sekcji zabójstw, i dziennikarka Linda Nardi. Niechętnie podjęte przez Balistreriego śledztwo doprowadzi do zburzenia pozorów spokoju, w jakich żyje ten zmęczony życiem człowiek, i zmusi go do konfrontacji z przeszłością, która nigdy nie została naprawdę pogrzebana. To prawdziwe zstąpienie do piekieł, do zdewastowanego bombami NATO Trypolisu, stanie się dla Balistreriego ostatnią okazją, by nareszcie spojrzeć prosto w oczy chłopakowi, którym kiedyś był, i poznać prawdę, której poszukiwał, i od której uciekał przez całe swoje życie.
"Podobnie jak trylogia Millenium Larssona, cykl Costantiniego jest jednocześnie powieścią przygodową i procesem wytoczonym społeczeństwu. Coś okrutnego kryje się w jego brawurze". Corriere della Sera
Trzej bracia połączeni wyjątkowo silną więzią i trudnymi wspomnieniami z rodzinnego domu, dodatkowe wsparcie ze strony dziewczyny jednego z nich i przyjaciel z wojskowym doświadczeniem. Tyle wystarczyło, by zorganizować serię wzorowanych na operacjach militarnych napadów na banki, które ponad dwadzieścia lat temu wstrząsnęły Szwecją.
Rodzinny interes to oparta na faktach powieść z mistrzowsko skonstruowaną intrygą i wciągającą akcją. To również przejmująca historia rodziny, opowieść o uczuciach, jakie mogą łączyć jedynie braci, oraz o trudnych relacjach synów z ojcem. A któż mógłby opowiedzieć tę historię lepiej niż Stefan Thunberg – czwarty brat, który nie brał udziału w rozbojach?
Książka ukazała się w 35 krajach, a prawa do jej ekranizacji kupiło studio DreamWorks Stevena Spielberga!
„Przyprawiająca o dreszcze powieść o niecodziennej szajce przestępców i jednocześnie poruszająca historia o sile rodzinnych więzów. Hipnotyzująca od pierwszej do ostatniej strony książka wyjątkowego duetu pisarskiego”. Erik Axl Sund
„Książka, od której nie można się oderwać!” Aftonbladet Söndag
„Naprawdę mocny i trzymający w napięciu thriller, przede wszystkim jednak powieść o braterstwie, lojalności i więzach krwi”. Kerstin Bergman, Smalandsposten
Gdy Myriam, matka dwójki małych dzieci, postanawia mimo oporów męża wrócić do zawodu i rozpocząć pracę w kancelarii adwokackiej, para zaczyna szukać niani. Po surowym castingu zatrudniają Louise, do której dzieci bardzo szybko się przywiązują, a która stopniowo staje się centralną postacią w rodzinie. Powoli bohaterowie wpadają w pułapkę wzajemnej zależności, aż wreszcie dochodzi do tragediiPoprzez szczegółowy opis młodego małżeństwa oraz fascynującej i tajemniczej postaci niani czytelnik odkrywa naszą epokę i obowiązujące w niej podejście do miłości i wychowania, relacje opierające się na dominacji i pieniądzu, a także przesądy klasowe i kulturowe. Suchy i bezlitosny styl Leli Slimani, w którym pobrzmiewają mroczne poetyckie nuty, wciąga i intryguje już od pierwszych stron.Trzymający w napięciu, niepokojący i pouczający dramat społeczny. La CroixMistrzostwo polega tu w równej mierze na stylu, na jego zimnej, stłumionej, pełnej napięcia sile, jak i na konstrukcji, poprowadzonej równiutko, prosto do celu. LireW Kołysance Lela Slimani potwierdza swój niewiarygodnie bezlitosny talent narracyjny. Elle
„Pisanie o sobie to zabawne zajęcie… Lecz w takim projekcie pisarz składa obietnicę, że pokaże czytelnikowi swój sposób myślenia. I to starałem się zrobić na kartach tej książki”. BRUCE SPRINGSTEEN, fragment Born to Run
W 2009 roku Bruce Springsteen i The E Street Band wystąpili w przerwie Super Bowl. Było to tak porywające przeżycie, że artysta postanowił o tym napisać. Tak właśnie zaczęła się praca nad tą niezwykłą autobiografią.
Przez ostatnie siedem lat Bruce zapełniał karty tej książki tą samą szczerością, poczuciem humoru i oryginalnością przemyśleń, które odnajdujemy w jego piosenkach.
Przedstawiał dorastanie w katolickiej rodzinie we Freehold w stanie New Jersey, kiedy sycił swoją wyobraźnię mroczną poezją. Zmierzał wówczas do momentu określanego mianem „Wielkiego Wybuchu”: zobaczył wtedy w The Ed Sullivan Show telewizyjny debiut Elvisa Presleya. Szczegółowo opisał nieustępliwe dążenie do tego, by zostać muzykiem, początki swojego panowania w roli lidera najlepszej kapeli występującej w barach Asbury Park oraz powstanie The E Street Band. Z rozbrajającą szczerością po raz pierwszy opowiedział o swoich osobistych zmaganiach, które zainspirowały jego najlepsze utwory, i pokazał nam, dlaczego piosenka Born to Run ujawnia więcej niż to, z czego zdawaliśmy sobie dotąd sprawę.
Książka będzie odkryciem dla wszystkich, którzy pokochali twórczość Bruce’a Springsteena, ale ta autobiografia jest czymś więcej niż pamiętnikiem legendarnej gwiazdy rocka. To lektura dla robotników i marzycieli, kochanków i samotników, artystów, odmieńców i każdego, kto kiedykolwiek pragnął zostać ochrzczony w świętej rzece rock’n’rolla.
Międzynarodowy terroryzm, interwencja w Iraku, nowa woja prowadzona przez służby wywiadowcze. Rozrachunek z międzynarodową polityką i ponure ostrzeżenie na wiek XXI.
Ted Mundy, syn brytyjskiego żołnierza urodzony w 1947 roku i Sasza, syn niemieckiego pastora luterańskiego, spotykają się w targanym zamieszkami Berlinie Zachodnim w latach 60. XX wieku.
Ich przyjaźń, choć wiele razy była wystawiana na próbę: zimna wojna, upadek Muru Berlińskiego, wojna w Iraku, przetrwała lata. Jednak w obliczu ekstremalnego terroru i mistyfikacji na skalę globalną wszystko się zmienia. Na jaw wychodzą wieloletnie kłamstwa, a wydarzenia przybiorą dla nich tragiczny obrót…
„Le Carre łączy thriller ze współczesną polityką, udowadniając ponownie, że jest mistrzem tego gatunku”. Observer
Kontynuacja bestsellerowej powieści Rodzinny interes.Leo wyciera z krwi podłogę w przedpokoju. Ma czternaście lat i sprząta po swoim ojcu. Ostatni raz. Ojciec poszedł do więzienia, mama leży w szpitalu. On i jego młodsi bracia zostali sami i teraz musi się nimi zaopiekować. Już wie, jak to zrobi. Nałoży maskę i zrobi swój pierwszy w życiu skok.Kiedy ma już na koncie całą serię napadów na banki, trafia do więzienia. Na wolność wychodzi po wielu latach. Teraz ma tylko jeden cel w życiu: popełnić przestępstwo doskonałe i zabrać to, co nie istnieje pieniądze, o których społeczeństwo zdążyło już zapomnieć.Tym razem nie zamierza angażować swoich braci ani zostawić śladów, po których policja mogłaby go odnaleźć. Niespodziewanie sytuacja się komplikuje i do akcji wkracza inspektor policji kryminalnej, John Broncks. Zmieniają się reguły gry: Jeśli ty wkręcisz w sprawę mojego brata, ja wkręcę twojego.Książka, od której nie można się oderwać! Aftonbladet SndagAutorzy stworzyli dzieło o gęstej, efektownej akcji. Krótkie, dopracowane w każdym szczególe rozdziały wbijają czytelnika w fotel. Powieść trzyma w napięciu przez cały czas. Dzięki wiarygodnym portretom bohaterów i opisom świadczącym o świetnej znajomości środowisk, w których obraca się mający na sumieniu wiele przestępstw Leo, książka jest niezwykle realistyczna! Mariestads-Tidningen
W pasjonującej kontynuacji Maestry, natychmiastowego bestsellera w rankingu „New York Timesa”, femme fatale Judith Rashleigh kolejny raz wprowadza czytelników w niesamowity i niebezpieczny półświatek wytwornej elity Europy.
Od momentu otwarcia swojej własnej galerii sztuki w Wenecji Judith Rashleigh, teraz Elizabeth Teerlinc, wreszcie może przestać uciekać. Ma pieniądze, styl życia i garderobę, o jakich zawsze marzyła, nie wspominając o zainteresowaniu ze strony rosyjskiego miliardera. Kiedy jednak, w wyniku niespodziewanego spotkania na Ibizie, pojawiają się zwłoki, tym razem nie za sprawą Judith, jej życie znowu znajduje się w niebezpieczeństwie, a ona czuje się bardziej samotna niż kiedykolwiek. Wydaje się, że uwikłała się w kradzież więcej niż jednego obrazu, a ktoś inny również gotów jest zabić za to, co do niego należy.
Od St. Moritz po Serbię, Judith kolejny raz musi kluczyć po osobliwych krajobrazach bogactwa, ale tym razem zagrożona jest nie tylko jej reputacja, ale o wiele więcej. Jak daleko zaprowadzi Judith jej Wściekłość? Czy wystarczająco daleko, by umknęła śmierci?
Domina, druga część niezapomnianej trylogii, to kolejny seksowny, bezwzględny i dekadencki thriller mistrzyni L.S. Hilton i przygoda, która popchnie Judith dalej niż ona sama się spodziewała.
„Powieść Robinsona przekracza ramy swojego miejsca i czasu, przekazując ważne przesłanie. Jak tego dokonuje? No zgadnijcie. Swoją autentycznością”. Michael Connelly
Sarah Broughton jest gwiazdą telewizyjnego serialu o policjantach. Mieszka w Kalifornii w pięknym domu nad morzem i – co najważniejsze – zostawiła za sobą mroczną przeszłość… Kiedy kobieta zaczyna otrzymywać listy od tajemniczego „M”, sądzi, że to kolejny nieszkodliwy wielbiciel… dopóki w trzecim nie pojawia się jej prawdziwe nazwisko. Później znajduje swoje imię wypisane na plaży niedaleko domu… obok poćwiartowanych zwłok. Przesłanie jest wyraźne: Ktoś obserwuje jej każdy ruch. Ktoś ma na jej punkcie tak silną obsesję, że nie zawaha się zabić, aby dowieść swojej miłości.
Przerażona Sarah zwraca się o pomoc do detektywa Arvo Hughesa z wydziału policji w Los Angeles, człowieka specjalizującego się w tropieniu najbardziej niebezpiecznych prześladowców. Jednak doświadczenie zawodowe Hughesa nie przygotowało go do zmierzenia się z przestępcą planującym każdy krok. Na miłość zabójcy po prostu nie ma lekarstwa. A Sarah i Hughes odkrywają, że znaleźli się w sytuacji bez wyjścia.
Sarah Broughton jest gwiazdą telewizyjnego serialu o policjantach. Mieszka w Kalifornii w pięknym domu nad morzem i – co najważniejsze – zostawiła za sobą mroczną przeszłość… Kiedy kobieta zaczyna otrzymywać listy od tajemniczego „M”, sądzi, że to kolejny nieszkodliwy wielbiciel… dopóki w trzecim nie pojawia się jej prawdziwe nazwisko. Później znajduje swoje imię wypisane na plaży niedaleko domu… obok poćwiartowanych zwłok.
Przesłanie jest wyraźne: Ktoś obserwuje jej każdy ruch. Ktoś ma na jej punkcie tak silną obsesję, że nie zawaha się zabić, aby dowieść swojej miłości.
Przerażona Sarah zwraca się o pomoc do detektywa Arvo Hughesa z wydziału policji w Los Angeles, człowieka specjalizującego się w tropieniu najbardziej niebezpiecznych prześladowców. Jednak doświadczenie zawodowe Hughesa nie przygotowało go do zmierzenia się z przestępcą planującym każdy krok. Na miłość zabójcy po prostu nie ma lekarstwa. A Sarah i Hughes odkrywają, że znaleźli się w sytuacji bez wyjścia.
Miarą naszego życia jest to, jak kochamy…
Rachel Blum i Andy Landis mają po osiem lat, gdy spotykają się po raz pierwszy w poczekalni izby przyjęć pogotowia ratunkowego. Rachel, szpitalną weterankę z wrodzoną wadą serca, intryguje chłopiec, który ze złamaną ręką trafia na pogotowie zupełnie sam. Dziewczynka zaczyna z nim rozmowę i opowiada mu bajkę. Kiedy Andy zostaje zabrany do gabinetu, a Rachel odesłana do szpitalnej sali, oboje sądzą, że już nigdy się nie zobaczą.
Rachel dorasta na Florydzie, jest ukochaną córką zamożnych rodziców, ma też spore grono szkolnych przyjaciół. Andy wręcz przeciwnie, mieszka w Filadelfii tylko z mamą, z trudem utrzymującą ich oboje. Chłopak ma jednak pewien talent – potrafi biegać.
Wbrew temu, co sądzili tamtego dnia w szpitalu, Andy i Rachel wielokrotnie się spotykają – połączeni przypadkiem, historią i wspomnieniem tego pierwszego wieczoru, który zmienił bieg życia każdego z nich.
Oparta na faktach, przesycona zmysłowością i pełna napięcia powieść o chilijskim poecie, laureacie Nagrody Nobla, Pablo Nerudzie.
Początek lat pięćdziesiątych XX wieku. Elisa i jej matka Raquel opuszczają skromne domostwo w chilijskim Temuco i przybywają na Isla Negra. Pod swój dach przyjmuje je Pablo Neruda. Wielki, pełen najróżniejszych przywiezionych z podróży przedmiotów dom poety przypomina Elisie morską jaskinię. Podczas gdy Raquel pracuje w milczeniu jako służąca poety, Elisa przygląda się jego codziennemu życiu, odkrywa niewierności, czyta zapiski. Po pewnym czasie na Isla Negra pojawia się małżonka Nerudy, argentyńska malarka i arystokratka Delia del Carril.
Obserwując relację pomiędzy domownikami i ich gośćmi, Elisa odkrywa tajemnice miłości i pożądania, a także różne oblicza kobiecości: niezwykły urok i klasę Delii i jej przyjaciółki Victorii Ocampo, zmysłowość Matilde, kochanki Nerudy, przezroczystość pochłoniętej obowiązkami, żyjącej przeszłością matki Elisy.
María Fasce ukazuje Nerudę jako osobę genialną i jednocześnie przytłaczającą swoje otoczenie, jako człowieka okrutnego i dziecinnego, jako uwodziciela i egoistę naznaczającego życie kobiet, z którymi zetknął go los.
„Elegancka i subtelna proza Fasce pozwala zajrzeć w głąb siebie”. Le Monde
Bogata, pełna przygód i zmysłowych doznań opowieść.Berlin, rok 1887. Lora i jej mąż Fridolin wraz z dwójką swoich dzieci cieszą się rodzinnym szczęściem i wszystko wskazuje na to, że wreszcie odnaleźli spokój w swoim życiu. A w dodatku być może spełni się ich dawne, skrzętnie skrywane marzenie: Fridolin ma możliwość przejęcia majątku, znajdującego się w ojczyźnie Nathalie, młodej przyjaciółki Lory. Ale ich mieszkający w Prusach wschodnich krewni, którzy nie życzą im dobrze, zaczynają knuć podstępne plany i chcą zniszczyć szczęście młodej pary. I w wyniku tego Lora i Nathalie znajdą się w ogromnym niebezpieczeństwie
„To jak dotąd jej najbardziej intrygująca i skomplikowana powieść… Tylko pisarka tak utalentowana jak Gardner mogła sprawić,
by lektura jej książki była tak niesamowicie satysfakcjonująca” – The Huffington Post
„Nazywam się Nicky Frank. Choć… raczej się tak nie nazywam”.
Nicole Frank nie powinna była przeżyć wypadku samochodowego, a co dopiero wspiąć się nocą ranna na stromy, błotnisty jar. Nie w ciemnościach, nie w deszczu, nie z odniesionymi obrażeniami. Ale jedna myśl pozwala jej zwalczyć wszelkie przeciwności i znaleźć pomoc: Vero.
„Szukam małej dziewczynki. Muszę ją uratować. Tylko że… ona raczej nie istnieje”.
Sierżant Wyatt Foster jest sfrustrowany, gdy nawet policyjny pies tropiący nie jest w stanie znaleźć śladów tajemniczego zaginionego dziecka – dopóki nie pojawia się ze swoimi szokującymi rewelacjami mąż Nicky, Thomas. Nicole Frank doznała kilku urazów mózgu, więc policjanci nie powinni ufać jej słowom.
„Mój mąż twierdzi, że zrobi wszystko, żeby mnie ocalić. Ale… raczej mu się nie uda”.
Kim jest Nicky Frank i co się stało tej nocy, gdy jej auto wypadło z drogi? Czy był to rzeczywiście wypadek czy też coś bardziej złowrogiego? Kobieta nie ma przecież rodziny ani żadnych przyjaciół. Im głębiej Wyatt kopie, tym bardziej się niepokoi. Bo okazuje się, że to nie pierwszy wypadek Nicky w ciągu ostatnich kilku miesięcy… Wygląda na to, że ktoś bardzo pragnie jej śmierci.
„To jak dotąd jej najbardziej intrygująca i skomplikowana powieść… Tylko pisarka tak utalentowana jak Gardner mogła sprawić, by lektura jej książki była tak niesamowicie satysfakcjonująca” – The Huffington Post
„Nazywam się Nicky Frank. Choć… raczej się tak nie nazywam”.
Nicole Frank nie powinna była przeżyć wypadku samochodowego, a co dopiero wspiąć się nocą ranna na stromy, błotnisty jar. Nie w ciemnościach, nie w deszczu, nie z odniesionymi obrażeniami. Ale jedna myśl pozwala jej zwalczyć wszelkie przeciwności i znaleźć pomoc: Vero
„Szukam małej dziewczynki. Muszę ją uratować. Tylko że… ona raczej nie istnieje”.
Sierżant Wyatt Foster jest sfrustrowany, gdy nawet policyjny pies tropiący nie jest w stanie znaleźć śladów tajemniczego zaginionego dziecka – dopóki nie pojawia się ze swoimi szokującymi rewelacjami mąż Nicky, Thomas. Nicole Frank doznała kilku urazów mózgu, więc policjanci nie powinni ufać jej słowom.
„Mój mąż twierdzi, że zrobi wszystko, żeby mnie ocalić. Ale… raczej mu się nie uda”.
Kim jest Nicky Frank i co się stało tej nocy, gdy jej auto wypadło z drogi? Czy był to rzeczywiście wypadek czy też coś bardziej złowrogiego? Kobieta nie ma przecież rodziny ani żadnych przyjaciół. Im głębiej Wyatt kopie, tym bardziej się niepokoi. Bo okazuje się, że to nie pierwszy wypadek Nicky w ciągu ostatnich kilku miesięcy… Wygląda na to, że ktoś bardzo pragnie jej śmierci.
Leonora Carrington była kobietą nieposkromioną i niespokojnym duchem. Los przeznaczył jej życie bogatej dziedziczki, jednak Leonora rzuciła wyzwanie społecznym konwenansom, rodzicom i nauczycielom, zerwała wszelkie religijne czy ideologiczne więzy z własnym środowiskiem, by zdobyć sobie prawo do wolności, osobistej i artystycznej. Dziś jest legendą i najważniejszą malarką surrealistyczną, a jej fascynujące życie stało się pożywką dla naszych snów.
Obdarzona wybujałą fantazją, ekscentryczna jako dziecko i zbuntowana jako nastolatka, Leonora Carrington przeżyła swą najbardziej burzliwą historię miłosną z malarzem Maxem Ernstem. To z nim zanurzyła się w zamęcie surrealizmu, przyjaźniła się w Paryżu z Salvadorem Dalí, Marcelem Duchampem, Joanem Miró, André Bretonem czy Pablem Picassem; to z powodu Maxa postradała zmysły, kiedy trafił do obozu koncentracyjnego. Leonorę wysłano na leczenie do zakładu dla psychicznie chorych w Santander, skąd uciekła, by pod rękę z Peggy Guggenheim podbić Nowy Jork. Osiedliła się w Meksyku, gdzie w malarstwie i literaturze osiągnęła pełnię artystycznego wyrazu, tworząc dzieła niepowtarzalne i wybitne.
Trzeci tom cyklu Inny Świat. Po zniknięciu Tobiasa Matt i Amber wracają do Edenu, by ostrzec Radę przed inwazją Cyników podżeganych przez królową Malroncję. Jako że napaść wrogów zbliża się wielkimi krokami, zaczynają się przygotowania do wojny. Za chwilę mogą się okazać przydatne wszystkie niezwykłe umiejętności nabyte w czasie Burzy.
Spektakularna i rozstrzygająca batalia obydwu stron mocy już wkrótce rozproszy mrok tajemnic…
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?