KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Zjedz tę żabę! Dla uczniów i studentów

42,90 zł 33,87 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,87 zł

Międzynarodowy bestseller, który pomógł milionom ludzi w ustalaniu priorytetu, organizacji zadań i podniesieniu wydajności w pracy. Teraz pełen rad i narzędzi dostosowanych do potrzeb młodszych czytelników - idealny dla uczniów i studentów!Nigdy nie jest za późno na zjedzenie żaby!Książka, którą trzymasz w rękach, to adaptacja międzynarodowego bestsellera Briana Tracy'ego na temat zarządzania czasem, pt. Zjedz tę żabę! Jej głównym celem jest pomóc zestresowanym i przytłoczonym nadmiarem zajęć uczniom i studentom osiągnąć życiowy sukces. Bo młodzi ludzie podobnie jak dorośli mają problem z zarządzaniem swoim czasem. Liczne zadania w szkole czy na uczelni, korepetycje, praktyki i staże, obowiązki wobec rodziny, zajęcia pozalekcyjne, np. sportowe czy związane z hobby, powodują, że dzisiejsi uczniowie i studenci nieustannie walczą z czasem, by uporać się z lawiną obowiązków.Jak osiągać lepsze wyniki w nauce, sprawnie zarządzać zadaniami oraz zwalczyć skłonność do zwlekania?Książka Zjedz tę żabę! pomogła ponad 2 milionom ludzi na całym świecie w lepszym organizowaniu i skróceniu czasu wykonywania swoich zadań. Ten światowy bestseller został teraz dostosowany do potrzeb uczniów i studentów. Brian Tracy przekazuje w nim wskazówki, narzędzia i techniki dotyczące organizacji czasu, wyznaczania zadań i wykonywania ich (nawet jeśli nie są one interesujące). Pokazuje, jak radzić sobie ze stresem i rozwijać umiejętności, które pozwolą młodym ludziom osiągnąć w życiu więcej, niż mogliby się spodziewać.To książka, którą zdaniem rodziców i nauczycieli Brian Tracy powinien napisać już dawno temu.***BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International oraz czołowym coachem specjalizującym się w tematyce zarządzania przedsiębiorstwami, organizowania sprzedaży, strategicznych celów działalności firm, kreatywności i psychologii sukcesu, a także zachowania poczucia własnej wartości w wykonywanej pracy. Autor dzielił się swoimi radami z ponad 1000 firmami i przemawiał do ponad 5 milionów ludzi w trakcie 5000 wykładów i seminariów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i 70 innych krajach. Jest autorem bestsellerów "New York Timesa", w tym dwóch najsłynniejszych: Zjedz tę żabę! oraz Psychologia sprzedaży. Łącznie wydał ponad 90 książek, które zostały przetłumaczone na 50 języków.ANNA LEINBERGER jest redaktorem, pisarzem i byłą nauczycielką szkoły średniej. Karierę nauczycielską rozpoczęła w King's Academy w Madabie (Jordania), a przez ostatnie siedem lat zajmowała się opracowywaniem książek z założycielami start-upów oraz z wielokrotnie nagradzanymi działaczami walki o pokój na świecie i autorami bestsellerów "New York Timesa".
Okładka książki MBA w dziesięć dni

69,90 zł 55,19 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,78 zł

Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu. Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej przydatne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu. 10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu na Uniwersytecie Harvarda, Uniwersytecie Stanforda, Uniwersytecie Pensylwanii, Uniwersytecie Chicagowskim, Uniwersytecie Northwestern i Uniwersytecie Wirginii. Obejmuje takie zagadnienia jak: przywództwo, etyka i praworządność w biznesie, planowanie finansowe, obrót nieruchomościami oraz wiele innych aktualnych tematów. Z tej książki nauczysz się m.in.: • czytać i interpretować sprawozdania finansowe • opracowywać i wdrażać skuteczne i przejrzyste plany marketingowe • rozumieć zasady i metody rachunkowości • zarządzać relacjami z szefem • opracowywać strategie • rozumieć koncepcję wartości bieżącej • wykorzystywać techniki ilościowe do oceniania projektów • wyceniać akcje, obligacje i opcje • interpretować język prawa gospodarczego • używać żargonu menedżerów. Dzięki tej niezwykłej książce zdobędziesz informacje, doświadczenie i pewność siebie, niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Wystarczy jeden rozdział dziennie. Nie mogłem przerwać kariery na dwa lata, ale wiedziałem, że dzięki MBA mógłbym lepiej obsługiwać swoich klientów. Steve Silbiger umożliwił wszystkim profesjonalistom z małych i dużych firm sięgnięcie po tę wiedzę. Dał mi przewagę konkurencyjną, której brakuje wielu osobom. GARY BLEIBERG, dyrektor finansowy firmy High Yield, należącej do Carlyle Group Każdy, kto kiedykolwiek marzył o ukończeniu studiów MBA w kilka dni, ma teraz do dyspozycji MBA w dziesięć dni Silbigera. To synteza najlepszych programów MBA. Książka jest interesująca, pełna ważnych informacji i zdecydowanie tańsza od studiów. Polecam! TOM FISCHGRUND, autor książki The Insider’s Guide to the Top TenBusiness Schools, absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Harvarda, rocznik 1980, menedżer ds. marketingu w Coca-Coli Lektura tej książki przywołała żywe wspomnienia z dwóch najtrudniejszych i najboleśniejszych lat mojego życia. Żałuję, że mając dyplom licencjacki z filozofii, nie przeczytałem jej przed podjęciem studiów w szkole biznesu. PAUL PLIAKAS, absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Wirginii, rocznik 1990, zastępca menedżera produkcji w Kimberly-Clark MBA w dziesięć dni wspaniale odświeża wiedzę, ponieważ stanowi podsumowanie wszystkich ważnych dziedzin wiedzy ujętych w programie moich studiów MBA na prestiżowej uczelni. Co ważniejsze, książka Silbigera pomogła mi lepiej zrozumieć wiele zagadnień – i przyczyniła się do tego bardziej niż dwa lata niesamowitych wysiłków podczas studiów. THOMAS C. PORT, absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Columbia, rocznik 1986, dyrektor finansowy NutriSystem, Inc. • • • Steven Silbiger jest absolwentem studiów MBA i dyplomowanym księgowym. Zajmuje stanowisko dyrektora ds. marketingu w firmie Plymouth Direct. Posiada dar mówienia o skomplikowanych zagadnieniach finansowych i biznesowych w bardzo przystępny sposób. Jego książka MBA w dziesięć dni rozeszła się w ponad 500 tysiącach egzemplarzy i cieszy się uznaniem specjalistów. Silbiger ukończył Darden Graduate School of Business na Uniwersytecie Wirginii jako jeden z dziesięciu najlepszych studentów.
Okładka książki Cyfrowy umysł

59,90 zł 47,30 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,30 zł

Książka Cyfrowy umysł przygotuje ciebie, twoją karierę i firmę na nadejście przyszłości!Jakich umiejętności potrzebujemy, by efektywnie wykorzystywać technologie cyfrowe w biznesie?Nastała rewolucja cyfrowa, zmieniająca sposób pracy, strukturę organizacji oraz ludzkie zachowanie i interakcje. Zdecydowana większość z nas myśli o problemach i rozwiązaniach analogowo, po czym przekłada tak wypracowane modele na język i metody cyfrowe. Nie jest to najlepszy pomysł. Aby prosperować w świecie opierającym się na danych i napędzanym przez algorytmy, musimy nauczyć się nowych sposobów rozumowania i działania. Musimy wykształcić w sobie cyfrowy sposób myślenia. I ta książka pokazuje, jak to zrobić.Niezbędnik dla liderów, którzy chcą osiągać sukcesy w erze cyfrowejCyfrowy umysł skupia się na trzech obszarach: współpracy, przetwarzaniu danych i zmianie oraz przedstawia metody i narzędzia, które pozwolą nam na nabycie niezbędnych umiejętności cyfrowych w każdym z nich. Dzięki cyfrowej mentalności będziemy mogli zadawać właściwe pytania, podejmować trafne decyzje i odpowiednio oceniać możliwości, jakie niesie cyfrowa przyszłości. Liderzy, którzy przestawią się na cyfrowy sposób myślenia, będą mogli skutecznie rozwijać talenty w swoich organizacjach i przygotować firmę na udaną i ciągłą transformację w zmiennym otoczeniu.Jak rozwinąć cyfrowy sposób myślenia?Nagradzani badacze i wykładowcy - profesorowie Paul Leonardi i Tsedal Neeley pokazują, jak to osiągnąć, i zdradzają pewien sekret: rozwinięcie cyfrowej mentalności nie jest wcale takie trudne, jak nam się zdaje. Większość ludzi może osiągnąć wystarczającą biegłość w cyfrowej tematyce, jeśli będzie przestrzegać zasady "30 procent" - minimalnego progu wiedzy. To on pomaga nam zrozumieć i wykorzystać cyfrowe wątki, z których utkany jest nasz świat. Pozwala lepiej zarządzać, wzajemnie się rozumieć i współdziałać w firmie.***Książka Cyfrowy umysł jest nieocenionym źródłem wiedzy dla każdego, kto pragnie stać się lepszym przywódcą, przygotować się zawodowo na przyszłość czy też po prostu chce lepiej zrozumieć teraźniejszość i przyszłość biznesu.- MICKEY (HIROSHI) MIKITANI, założyciel, prezes i dyrektor zarządzający Rakuten GroupJeśli obawiasz się, że algorytmy zastąpią nasz osąd, big data spowoduje, że nasza wiedza będzie przestarzała, a roboty zabiorą nam pracę, ta książka jest dla ciebie. Leonardi i Neeley dzielą się praktycznymi spostrzeżeniami i wiedzą, które są niezbędne do tego, abyś zrozumiał kolejną falę cyfrowej zmiany - i mógł ją bez szwanku przeżyć.- ADAM GRANT, autor bestsellerów "The New York Timesa" Leniwy umysł oraz Buntownicy; autor podcastu WorkLifeCyfrowy umysł pokazuje, jak to zrobić, by każdy - od kadry kierowniczej do pojedynczego pracownika - umiał pomóc swojej firmie odnosić sukcesy w erze cyfrowej. Dzisiejsi dyrektorzy muszą dopilnować, aby cały personel miał cyfrową mentalność. Warto zacząć od tej książki.- JEFF HENLEY, wiceprezes wykonawczy OracleLeonardi i Neeley napisali niezbędny podręcznik fundamentalnych prawd dla liderów, którzy chcą prosperować w erze cyfrowej.- HUBERT JOLY, były prezes i dyrektor zarządzający Best Buy; starszy wykładowca w Harvard Business School; autor The Heart of Business
Okładka książki A Christmas Carol

44,90 zł 35,44 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,55 zł

Język angielski - Poziom B2 Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego. Wzruszająca opowieść świąteczna ukazująca przemianę duchową Ebenezera Scrooge’a w obliczu wizji samotnej śmierci po latach życia w rozgoryczeniu i stronienia od ludzi. Ponadczasowa historia pokazuje ludzi żyjących wśród nas i doświadczających podobnych problemów, bliskich nam doznań i emocji. Ebenezer Scrooge nie musiał bać się śmierci, ponieważ Dickens uczynił go nieśmiertelnym! CZYTAJ - SŁUCHAJ - ĆWICZ POSZERZAJ SŁOWNICTWO - UTRWALAJ - UCZ SIĘ WYMOWY CZYTAJ– dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści A Christmas Carol przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki. Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego. SŁUCHAJ– pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu A Christmas Carol dostępne na naszej stronie. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę. W każdej książce znajduje się specjalny kod, który umożliwia pobranie wersji audio(pliki mp3). ĆWICZ– do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia: • na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów; • w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe; • dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu; • odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki. Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć.
Okładka książki Little Women

49,90 zł 39,39 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,40 zł

Język angielski - poziom B1-B2Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego.Ameryka lat sześćdziesiątych XIX wieku. Rodzina Marchów od pokoleń mieszka w Orchard House. Ojciec walczący w wojnie secesyjnej pozostawia opiekę nad czterema córkami ich matce, Marmee. Marmee wyprzedzająca swoją epokę, wpaja córkom ideały wolności i poszukiwania własnej drogi w życiu. Stateczna Meg, żywiołowa Jo, nieśmiała, uzdolniona muzycznie Beth i przemądrzała Amy wszystkich zarażają swoim entuzjazmem. Ulega mu nawet Laurie, samotny chłopiec z sąsiedztwa i jego tajemniczy, bogaty dziadek. Wejdź do świata Małych Kobietek i pozwól im zostać Twoimi przyjaciółkami.CZYTAJ - SŁUCHAJ - ĆWICZCZYTAJ- dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści Little Women przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki. Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego.SŁUCHAJ- pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu Little Women dostępne na naszej stronie. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę. W każdej książce znajduje się specjalny kod, który umożliwia pobranie wersji audio(pliki mp3).ĆWICZ- do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia:- na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów;- w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe;- dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu;- odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki.POSZERZAJ SŁOWNICTWO - UTRWALAJ - UCZ SIĘ WYMOWYPrzekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć.
Okładka książki LinkedIn w praktyce. Nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania. Workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od zaraz!

54,90 zł 43,35 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,26 zł

Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach zwykle kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać. Od kontaktu do kontraktu Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i – jak sama o sobie mówi – marketingowiec nawrócony na sprzedaż, pokazuje, jak można robić skuteczny social selling bez spamowania oraz jak przeprowadzić naszego idealnego klienta od kontaktu do kontraktu. Jej niniejsza książka jest jednocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń oraz notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować rezultatem, którego szukamy. A myślenie „Think BIG, focus Small”, a przy tym stopniowe realizowanie swojej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej. Co tworzy zasięgi, a co się tylko nam wydaje Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn. Jak zmienić wiedzę w działanie W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu: PRO TIP – tego prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej! DOBRE PRZYKŁADY – jak działają inni?! CHECKLISTA – sprawdź, czy na pewno wszystko masz! DO UZUPEŁNIENIA – zrób koniecznie! ĆWICZENIE – Ty decydujesz, ale pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza! WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie dobrą decyzję! INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn! Skuteczność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, ale umiejętności ich zastosowania. Dlatego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn.
Okładka książki Szósty etap żałoby

49,90 zł 38,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,39 zł

Autor książki zabiera nas w podróż poza klasyczne pięć etapów żałoby (zaprzeczenie, gniew, targowanie się, depresja, akceptacja), aby odkryć szósty etap: ZNACZENIE.Gdy umiera ukochana osoba albo gdy doświadczamy innej dotkliwej straty, takiej jak koniec małżeństwa, zamknięcie firmy, w której pracujemy, czy utrata domu, potrzeba nam czegoś więcej niż tylko świadomości, że tej osoby już nie ma czy że już nigdy nie wrócimy do miejsca, w którym spędziliśmy najwspanialsze lata życia. Chcemy znaleźć w tym wszystkim jakiś sens. Strata dogłębnie rani i paraliżuje, nawet na długie lata. Odnalezienie znaczenia pozwala nam odczuć coś więcej niż tylko ból. Pozwala z miłością do tych, którzy odeszli, iść naprzód.Ta książka to pełen empatii i delikatności przewodnik po uzdrowieniu z ogromnej straty. Autor od wielu lat zajmuje się tematem żałoby, ale nawet ogromna wiedza nie uchroniła go przed szokiem, jaki przeżył, gdy zmarł jego dwudziestojednoletni syn. Kessler wiedział, że musi znaleźć sposób na to, aby przepracować ten ból i uczcić pamięć syna. W książce dzieli się swoimi spostrzeżeniami i wnioskami. Przedstawia potężne narzędzia, które mogą być pomocne osobom doświadczającym żałoby. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chciałyby zrozumieć istotę żałoby i nadać jej znaczenie.
Okładka książki Proste prawdy o przywództwie. 52 wskazówki, jak rozwijać servant leadership oraz budować zaufanie

42,90 zł 33,87 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,01 zł

Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, lecz tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to proces wywierania wpływu, w którym liderzy poprzez konsekwentne wdrażanie zdroworozsądkowych praktyk pomagają ludziom i organizacjom odnosić sukcesy. Niestety, w większości miejsc pracy z niezrozumiałych przyczyn ignoruje się te podstawowe zasady. Dlatego w niniejszej książce legendarny ekspert w dziedzinie przywództwa i autor bestsellerów Ken Blanchard oraz jego współpracownik Randy Conley postanowili podzielić się 52 prostymi wskazówkami, które pomogą liderom uczynić zdroworozsądkowe przywództwo powszechną praktyką. Proste prawdy o przywództwie jest dwuczęściową kompilacja przemyśleń Blancharda i Conleya na temat servant leadership i budowania zaufania. To świadectwo przenikliwej, zapadającej w pamięć, a miejscami sprzecznej z intuicją mądrości przywódczej. Czytelnicy dzięki niej odkryją: •Kiedy należy stosować różne podejścia (style przywódcze) do różnych – i do tych samych osób, •Co sprawia, że przywódcy służebni są gotowi przyjąć odpowiedzialność za swoje błędy, •Jak zachęcać ludzi do autonomii poprzez wyznaczanie granic, •Co jest wyznacznikiem skuteczności zaufanego przywódcy służebnego , •Dlaczego kluczem do wspierania rozwoju ludzi jest „przyłapywanie” ich na robieniu czegoś dobrze. Proste prawdy o przywództwie pozwolą każdemu liderowi wzbogacić swój styl przywódczy o proste, lecz nieodzowne praktyki, budować zaufanie poprzez servant leadership i wywierać pozytywny wpływ na otaczających go ludzi. *** Ken Blanchard i Randy Conley napisali niezastąpiony przewodnik po servant leadership, z realnymi i praktycznymi krokami, jakie należy podjąć, aby stać się lepszym przywódcą i człowiekiem. — Marshall Goldsmith, zdobywca pierwszego miejsca w rankingu najlepszych trenerów kadry menedżerskiej wg Thinkers50; autor bestsellerów „New York Timesa” W młodzieżowym slangu Ken Blanchard to prawdziwy gangster. To on pokazał nam, jak olbrzymią wartość ma servant ledership – i jak być przywódcą służebnym. Proste prawdy o przywództwie to kolejny ważny krok w naszej edukacji. — Simon Sinek, optymista i autor bestsellera Zaczynaj od dlaczego‚ wyróżnionego w rankingu „New York Timesa” Kiedy wprowadzisz w życie praktyczne pomysły przedstawione w tej książce – umocnisz swoje przywództwo, zbudujesz zaufanie w zespole i poprawisz swoje relacje. Czytaj i stosuj! — Jon Gordon, autor bestsellera Potęga pozytywnego przywództwa Ken i Randy napisali prawdziwą perełkę. Każdy czytelnik znajdzie w niej ulubione wskazówki dotyczące przywództwa i – co bodaj najważniejsze – poczuje przypływ inspiracji pod wpływem konsekwentnego i pełnego pasji etosu zaufania i służby, który przewija się przez wszystkie pięćdziesiąt dwie wskazówki niczym złota nić. — Dr John Blakey, założyciel The Trusted Executive Foundation Proste prawdy o przywództwie to rzadkie połączenie inspiracji i praktycznych porad, które uwielbiam w książkach. Sięgnij po tę propozycję, aby wzmocnić swoje relacje w pracy i w życiu osobistym. — Larry C. Spears, autor i badacz przywództwa służebnego, Uniwersytet Gonzaga
Okładka książki Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem

69,90 zł 55,19 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,78 zł

Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię.Powszechne błędyLiczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe ("wzrost o 15% rocznie") i cele aspiracyjne ("będziemy produkować wiodące na rynku produkty"). Z pomocą przychodzi Richard Rumelt i jego najnowsza książka, która radykalnie zmienia sposób, w jaki liderzy myślą i wykonują najważniejszą część swojej pracy: tworzenie strategii.Sedno sprawyPoprzez barwne historie - o tym, jak Elon Musk skupił się na pewnym aspekcie, który napędził sukces SpaceX, czy jak amerykańska armia poradziła sobie ze słabościami swojej strategii bojowej - Rumelt prezentuje zupełnie nową koncepcję pozwalającą znaleźć sedno strategii, czyli zasadniczy problem, który trzeba rozwiązać. Pokazuje też, co się dzieje z firmami, które wpadają w inercję i nie są w stanie zmienić swojego kierunku. Udowadnia, że taki tok myślenia potrafił zgubić nawet największych, takich jak Nokia czy General Motors.Esencja umiejętności strategicznychWedług koncepcji strategii Rumelta liderzy powinni przede wszystkim określić sedno kluczowych wyzwań, przed którymi stoją, czyli problemy zagrażające przyszłemu rozwojowi i sukcesowi - choć ich kształt może być trudny do uchwycenia - a następnie podjąć spójne i zdecydowane działania. Znalezienie sedna staje się podstawową umiejętnością stratega zwłaszcza wtedy, gdy problemy nie dają się łatwo rozwiązać, a na firmę oddziałują siły, które trudno zdefiniować.Strategia to ciągła podróżTworzenie strategii trwa nieustannie, jest procesem ciągłym, a nie jednorazowym wydarzeniem. Liderzy, którzy są strategami, powinni być stale wyczuleni na szybko zmieniające się wyzwania biznesowe, gospodarcze i instytucjonalne, zagrażające przyszłemu sukcesowi, podstawowym wartościom, a nawet istnieniu organizacji. Dlatego, jak pisze Rumelt, muszą tworzyć dynamiczne strategie, które pomagają poradzić sobie z krytycznymi wyzwaniami, nie pozwalają utracić zasobów, wykorzystują pojawiające się szanse i dostosowują firmę do wymagań zmieniającej się rzeczywistości.***"Sedno strategii to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Jest to książka, którą będę uparcie polecał moim ludziom, bo to najlepszy sposób na uczynienie z nich strategów".- Simon Galbraith, dyrektor generalny i współzałożyciel Redgate"Sedno strategii wyjaśnia, dlaczego Rumelt jest uznawany za światowy autorytet w dziedzinie strategii. Niezwykle przyjemna w lekturze książka stanowi przewodnik po najtrudniejszych zagadnieniach i pokazuje, jak utorować sobie drogę do sukcesu nawet wbrew najtrudniejszym wyzwaniom".- Andy D. Bryant, prezes zarządu Intel Corporation (2012-2020)"Przekonująca i praktyczna. Wnikliwa i nieuciekająca od trudnych tematów rozmowa o rzeczywistych wyzwaniach stojących przed firmami oraz kreatywności niezbędnej do znalezienia przełomowych rozwiązań".- Rebecca Henderson, Harvard University, autorka książki Reimagining Capitalism in a World on Fire"Doskonała książka. Rumelt zaprasza nas do firmy wielkich strategów, w której ciekawi, kreatywni i sprytni pokonują trudności dzięki dotarciu do faktycznej przyczyny rzeczywistego problemu i przełamaniu go".- Chris Bradley, starszy partner w McKinsey i współautor książki Strategy Beyond the Hockey Stick
Okładka książki Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny wyd. 2022

49,90 zł 39,39 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,40 zł

„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” – to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: „Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić?” lub też wprost: „To dla nas za drogo”. Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: „Co jest dla pana ważne?” odpowiada „cena”. Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, ale w sposób skuteczny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy – schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich konkretnych technik użyć, aby obronić cenę i by klient przystał na naszą propozycję? Znajdziecie je w niniejszej książce. To już drugie - uaktualnione i rozszerzone - wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę. *** Oddajemy podręcznik poprawiony, rozszerzony, jeszcze bardziej skuteczny! Z upływem czasu nasze doświadczenie i umiejętności się zmieniły. Zmieniło się też postrzeganie technik przez klientów, zmieniła się ich skuteczność. (…) Dziewięć lat to około 1800 szkoleń, które przeprowadziliśmy, 20 000 handlowców, którym pomogliśmy, kilkaset firm i kilkadziesiąt branży, z którymi mieliśmy do czynienia. A przede wszystkim to wiele refleksji na temat tego, co działa, a co już nie. Wszystkie te głosy uwzględniliśmy w tym wydaniu Technik obrony ceny. Czego spodziewać się po drugim wydaniu książki? Przede wszystkim nowego podejścia do tematu badania potrzeb. Już na tym etapie handlowiec musi bronić ceny, więc cały ten rozdział napisaliśmy na nowo. Rozdział o prezentacji oferty uzupełniliśmy o technikę wizualizacji, która sprawia, że nieskuteczny już język korzyści nadal działa i wywołuje pragnienie posiadania waszego produktu lub waszej usługi. A ma to znaczący wpływ na finalną obronę ceny. Konkretne algorytmy technik obrony ceny zostały powiększone o dwa schematy lingwistyczne. Dodatkowo zajęliśmy się sytuacją, w której klient nie daje szansy sprzedającemu na obronę ceny i po jej usłyszeniu mówi np. „Zastanowię się nad tym”, „Prześpię się z tym”, „Odpowiem za kilka dni”. Jest więc dużo nowego, skutecznego materiału! – ze wstępu
Okładka książki Strategia błękitnego oceanu PRZEMIANA. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu wyd. 2022

49,90 zł 39,39 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,39 zł

Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz.
Okładka książki Droga Toyoty

79,90 zł 61,48 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,08 zł

II WYDANIE UAKTUALNIONE I ROZSZERZONE – ZAWIERA NOWE BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został uzupełniony o nowe modele wspierające innowacje i jakość w twojej firmie. To uaktualnione i poprawione wydanie nadal koncentruje się na 14 zasadach zarządzania, dzięki którym książka stała się tak popularna, ale zawiera także nowe studia przypadku zarówno z obszaru produkcyjnego, jak i usługowego. Przedstawia zrewidowany model 4P oraz nową generację systemów lean, które wykorzystują technologię, by wspierać ludzi i procesy. To wydanie zawiera wszystko, czego potrzebujesz, by twoja firma zmieniła się w światowej klasy innowatora i zdobyła przewagę konkurencyjną w coraz bardziej nieprzewidywalnym otoczeniu biznesowym, a także by w bliskiej przyszłości stała się rentowna, stabilna i osiągała coraz lepsze wyniki. Guru zarządzania i pionier ciągłego doskonalenia – Jeffery K. Liker przedstawia zrewidowany model rozwoju firmy, w którego centrum znajduje się myślenie naukowe. Wyjaśnia stosowany przez Toyotę i inne wiodące przedsiębiorstwa proces kształtowania naukowego nastawienia u liderów i pracowników, który zamiast na teoretyzowanie i formułowanie założeń stawia na głęboką obserwację i eksperymentowanie. Liker zagląda do tego, co kryje się pod powierzchnią wielu programów Lean Six Sigma, i pokazuje, jak zgrać doskonałość operacyjną ze strategią biznesową dzięki rozwojowi ludzi, którzy pomagają swoim zespołom sprostać pozornie niemożliwym wyzwaniom. Zdradza, jak tworzyć kulturę ciągłego uczenia się oraz środowisko, które nie tylko akceptuje zmianę, ale wręcz się za nią opowiada. Droga Toyoty. II wydanie dostarcza informacji, wnikliwych spostrzeżeń i inspiracji, dzięki którym można przyśpieszyć procesy, ograniczyć straty i poprawić jakość oraz samodzielnie opracować swoją własną drogę ku ciągłemu doskonaleniu. *** 2022 to w Polsce znakomity rok dla fanów ciągłego doskonalenia. W krótkim czasie na naszym rynku ukazały się dwie kultowe pozycje z tego obszaru: dopełnienie trylogii Masaakiego Imai Strategia Kaizen i uaktualnione wydanie bestselleru Jeffreya K. Likera Droga Toyoty. Jeffrey Liker, koncentrując się na kultowych 14 zasadach zarządzania, uzupełnia swoje dzieło o nowe studia przypadku z obszarów produkcyjnych i usługowych. Przytaczając Taiichiego Ohno i Masaakiego Imai – klasyków ciągłego doskonalenia – przypomina, że podstawą tej sztuki jest ustanowienie standaryzowanych procesów (Zasada 5). Świetne kompendium wiedzy dla menedżerów chcących wykorzystać możliwości tkwiące w Lean/Kaizen dla rozwoju własnych organizacji. - Mariusz Bryke, CEO KAIZEN Institute Poland Zasady i praktyki Toyoty odegrały fundamentalną rolę w Starbucks, a mogą sprawdzić się w każdej firmie, także z obszaru sprzedaży detalicznej i usług. Nowe wydanie Drogi Toyoty, pełne przykładów spoza obszaru produkcyjnego, powinno być lekturą obowiązkową każdego współczesnego lidera biznesowego. - Scott Heydon, były wiceprezes ds. strategii globalnej w Starbucks Coffee Company Droga Toyoty Jeffa Likera jest już od dawna niezrównanym klasykiem, który zabiera nas w podróż do wnętrza kultury i systemu zarządzania Toyoty.
Okładka książki Humanokracja. Jak uwolnić potencjał pracowników i budować innowacyjne i zwinne firmy

69,90 zł 55,19 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,19 zł

W świecie nieustających zmian i bezprecedensowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i odpornych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a przez to działa powoli i zbyt ostrożnie. W czasach wielkiego zamętu struktury oparte na modelu odgórnego zarządzania i licznych regułach okazują się bardziej szkodzić niż pomagać. Tłamszą kreatywność, tłumią innowacyjność. A dziś potrzeba organizacji śmiałych, przedsiębiorczych i nadążających za zmianami. Dlatego powstała ta książka. Jak procedury i hierarchię zastąpić czymś lepszym. W Humanokracji Gary Hamel i Michele Zanini wyróżniają siedem podstawowych zasad firmy skupionej na człowieku i dzielą się z czytelnikiem precyzyjnymi wskazówkami dotyczącymi tworzenia organizacji postbiurokratycznej. Przedstawiają nowy model zarządzania, który uwalnia drzemiące w ludziach pokłady kreatywności i zachęca wszystkich do myślenia i postępowania jak właściciel firmy. Kreślą szczegółowy plan jak stworzyć organizację jednocześnie dużą i szybką, jednocześnie zdyscyplinowaną i samorządną, jednocześnie wydajną i przedsiębiorczą w swej naturze, jednocześnie rozważną i śmiałą. Rebelianci odnoszący sukcesy biznesowe. By nie pozostać gołosłownymi, Hamel i Zanini przywołują przykłady różnych firm, które zgodnie z zasadami humanokracji spłaszczyły swą strukturę, zaufały pracownikom i umożliwiły im podejmowanie decyzji biznesowych, dzięki czemu odniosły sukces na konkurencyjnych rynkach.Są to takie organizacje jak m.in.: Buurtzorg, Nucor, Haier, Svenska Handelsbanken, Southwest Airlines, 3M czy Michelin. Stosując ten alternatywny model zarządzania, w którym ludzie nie są tylko „zasobami” wykorzystywanymi do realizacji czyichś założeń, lecz zaangażowanymi twórcami rozwiązań, stworzyli firmy zwinne, które szybko podejmują decyzje i z łatwością tworzą innowacje. Nowa organizacja, w której na pierwszym miejscu jest człowiek. Niniejsza książka to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce budować organizacje zdolne wyprzedzać zmiany – dla każdego, kto dąży do tego, by zapewnić wszystkim członkom zespołu możliwość zdobywania wiedzy, rozwijania się i wnoszenia własnego wkładu. To gotowy przewodnik dla menedżerów marzących o tym, by każdy pracownik stał się mikro przedsiębiorcą odpowiedzialnym za firmę, w której pracuje. Dla liderów pragnących obalać przestarzałe systemy zarządzania i wycofywać niepraktyczne procesy. Humanokracja podpowiada, jak zainicjować ruch, którego nie da się zatrzymać i który doprowadzi do powstania firmy gotowej na przyszłość i otwartej na człowieka. *** To jest nowy model zarządzania, którego szukamy od dziesięcioleci. Hamel i Zanini w końcu go znaleźli! – JIM WHITEHURST, były przewodniczący rady dyrektorów IBM Trudno sobie wyobrazić lepszy poradnik rozmontowywania biurokracji i tworzenia miejsc pracy, które w pełni wykorzystywałyby potencjał zajmujących je ludzi. – ADAM GRANT, autor książek Buntownicy oraz Leniwy umysł, gospodarz podcastu WorkLife Humanokracja to plan działania, za pomocą którego można uwolnić potencjał kreatywności i energię tkwiącą w organizacjach, a jednocześnie zapewnić im zdolność do trwania nawet w obliczu przeciwności losu. Plan ten zakłada wykorzystanie niesamowitego atutu, który posiada każda firma – czyli ludzi. – GEN. STANLEY MCCHRYSTAL, emerytowany wojskowy Armii Stanów Zjednoczonych, autor Team of Teams, bestsellera „New York Times” Humanokracja to najważniejsza książka o zarządzaniu, jaką czytałam w ostatnich latach. To uszczegółowione i przekonujące opracowanie, oparte na rozległych badaniach i danych naukowych, z którego wynika, że biurokracja rodzi dla naszego społeczeństwa ogromne koszty.
Okładka książki Mistrzowie skalowania biznesu. Zaskakujące fakty o firmach osiągających największe sukcesy

59,90 zł 46,11 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,11 zł

Czego możesz się nauczyć od prawdziwej legendy Doliny Krzemowej i całego panteonu kultowych liderów? Że kluczem do sukcesu w skalowaniu biznesu nie jest talent, sieć znajomości czy doskonała strategia. Najważniejszy jest przedsiębiorczy umysł — swoiste nastawienie na przedsiębiorczość, które można kształtować i rozwijać. Reid Hoffman — założyciel LinkedIn, inwestor w funduszu inwestycyjnym VC Greylock Partners — jest rozchwytywanym doradcą szefów firm i państw. W każdym odcinku swojego podcastu Masters of Scale rozmawia z innym gościem wizjonerem. Jego rozmówcami byli zarówno liderzy kultowych firm takich jak Apple, Nike, Netflix, Spotify, Starbucks, Google, Instagram czy Microsoft, jak i założyciele nowatorskich i przełomowych start-upów, m.in. 23andMe, TaskRabbit, Black List i Walker & Company, które rozwiązują problemy XXI wieku. Wszystkie barwne historie, wnikliwe analizy i wnioski współczesnych założycieli i liderów zostały zebrane w niniejszą książkę. Łączą się w niej w zestaw praktycznych, choć często sprzecznych z intuicją, zasad. Jak wpaść na dobry pomysł i przekształcić go w skalowalny biznes? Czego możemy się nauczyć, słysząc „niepewne NIE”? Kiedy powinniśmy przestać słuchać naszych klientów? Które pożary należy gasić natychmiast, a którym można pozwolić się tlić? I czy próbując uczynić ten świat lepszym miejscem, można zarobić jakieś pieniądze?(Odpowiedź: Tak. Ale zyski i wartości muszą iść ze sobą w parze). Dzięki tej książce poznasz nie tylko zwycięskie strategie współczesnych liderów skalowania, ale także dowiesz się o ich licznych i czasem naprawdę żenujących błędach oraz chwilach porażek. Ale co najważniejsze –ich historie pokażą Ci, jak przejść do fazy rozwoju, w której Twoja firma będzie osiągać wysokie i szybko rosnące przychody przy jednoczesnych wysokich zyskach. *** A gdybyś tak, zamiast uczyć się od jednego przedsiębiorcy, mógł jednocześnie przyswoić wiedzę od wielu najznamienitszych założycieli firm naszych czasów?Ta książka, łącząc wciągające historie z praktycznymi wnioskami i spostrzeżeniami liderów światowego formatu, pomoże ci zrealizować twoje największe, najodważniejsze pomysły. —ADAM GRANT, autor bestsellerów „New York Timesa” Leniwy umysł i Buntownicy oraz gospodarz podcastu TED WorkLife Książka, którą trzeba zabrać ze sobą na bitwę, jaką jest budowanie firmy lub kariery. Jest pełna dobrze napisanych historii, ale najważniejszym jej elementem są wnioski, które wyciąga z nich Hoffman — konkretne, praktyczne i łatwe do zapamiętania. —REED HASTINGS, współzałożyciel i dyrektor generalny Netflixa Reid Hoffman wyśmienicie potrafi przejść prosto do sedna każdego przypadku biznesowego i zamienić go w niezapomnianą lekcję. Jeśli jesteś na etapie skalowania swojej firmy — lub po prostu lubisz dobrze opowiedziane historie — to jest książka, w której się rozsmakujesz. —BOB IGER, prezes i dyrektor wykonawczy The Walt Disney Company Bez względu na to, czy prowadzisz start-up, czy próbujesz wprowadzić zmianę w dużej organizacji, zasady biznesowe przedstawione w tej książce pomogą ci wdrożyć swoją strategię w sposób kreatywny, spójny i realistyczny. —SATYA NADELLA, dyrektor generalny Microsoft Corporation Aby móc być przywódcą z wizją i sercem, należy zacząć od słuchania i uczenia się od innych. Książka ta składa się z krótkich historii, z których każda stanowi oddzielną ważną lekcję. Jest pełna konkretnych (czasem zaskakujących!) rad, które pomogą ci przyspieszyć twoją podróż. —ANGELA AHRENDTS, była dyrektor generalny Burberry i szefowa działu Apple Retail
Okładka książki Zdążyć przed hakerem. Jak przygotować firmę na cyberatak

64,90 zł 51,24 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,94 zł

Cyberatak to dzisiaj jedno z poważniejszych zagrożeń dla biznesu, a przygotowanie firmy do ataku hakerów, który nieuchronnie nastąpi, to jedno z największych wyzwań dla kadry zarządzającej. Mimo że o cyberbezpieczeństwie mówi się dużo, komunikaty, które docierają do typowego menedżera, trudno przełożyć na konkretne działania zarządcze. Książka Zdążyć przed hakerem jest próbą sprostania temu wyzwaniu i przygotowania menedżerów do udziału w dyskusji z ekspertami. Skupia się na elementach zarządzania cyberbepieczeństwem wybranych tak, aby nie wymagały one wiedzy specjalistycznej, a jednocześnie pokazywały związek między technologią informatyczną i nowoczesnym biznesem. Cyberbepieczeństwo jest w niej pokazane z perspektywy procesów zarządczych, standardów dobrej praktyki i wybranych regulacji. Jakub Bojanowski, wykorzystując swoje ponad 20-letnie doświadczenie doradcy, zdobyte podczas współpracy z instytucjami ze wszystkich ważniejszych działów gospodarki, pokazuje, że aktywny udział kadry menedżerskiej w zarządzaniu bezpieczeństwem jest nie tylko możliwy, ale także wcale nie tak skomplikowany, jak się powszechnie uważa. Więc jeśli chcesz zrozumieć, na jakie cyberzagrożenia musimy być przygotowani, to w tej książce znajdziesz nie tylko wyjaśnienia najważniejszych terminów, lecz także przydatne przykłady i case studies z praktyki zawodowej autora, które pokazują, że każdy menedżer, nawet z bardzo podstawową wiedzą z zakresu informatyki, może pełnić ważną funkcję w tworzeniu firmowego programu cyberbezpieczeństwa. Po przeczytaniu tej książki: Dowiesz się, w jaki sposób hakerzy wybierają swoje ofiary, jak działają i jaką mają motywację. Zidentyfikujesz zasoby informatyczne firmy, które są szczególnie narażone na cyberzagrożenia. Poznasz standardy i kanony dobrej praktyki w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji. Dowiesz się, jak kadra menedżerska powinna współpracować z fachowcami technicznymi i specjalistami od bezpieczeństwa, aby wspierać rozwój biznesu. Zrozumiesz, w jaki sposób i dlaczego pieniądz elektroniczny i systemy płatności on-line są narażone na ataki hakerów i dlaczego stosowane w tym obszarze zabezpieczenia i technologie muszą być cały czas rozwijane. Poznasz działania, które należy podejmować, aby ataki hakerów wykrywać odpowiednio wcześnie i ograniczać ich negatywne skutki. Dowiesz się, jak postępować, aby w sytuacji, kiedy firma jest ofiarą cyberataku, swoimi działaniami nie pogłębiać kryzysu i zachować swój wizerunek sprawnego i kompetentnego menedżera, który jest w stanie sprostać nawet tak trudnemu wyzwaniu. *** Przez ostatnie lata liderzy organizacji kierowani radami profesjonalistów i konsultantów specjalizujących się w cyberbezpieczeństwie sukcesywnie wprowadzali firmy na wyższy poziom świadomości zarządzania bezpieczeństwem. Z czasem pewne rozwiązania zadomowiły się w przedsiębiorstwach, nie nadążając za niezwykle dynamicznym środowiskiem zagrożeń cyberprzestrzeni. Zdążyć przed hakerem w zupełnie nowy sposób pokazuje, że podążanie za „normami” i regulacjami oraz szablonowe podejście do zarządzania cyberbezpieczeństwem to przeszłość. Książka w praktyczny sposób obrazuje, jak budować wartość biznesu i redukować jego koszty poprzez odpowiednie, na bieżąco weryfikowane praktyki zarządcze w zakresie zarządzania cyberryzykiem. Głęboko wierzę, że książka Kuby Bojanowskiego w dużym stopniu przyczyni się do podnoszenia świadomości, znaczenia profilaktyki oraz budowania odporności firm na zagrożenia, które jak otaczający nas świat zmieniają się i ewaluują każdego dnia. - Marcin Ludwiszewski, wieloletni lider i ekspert ds. cyberbezpieczeństwa w organizacjach prywatnych i publicznych. Zachowania ludzkie zmieniają się wolniej od technologii, co tworzy najgroźniejszą lukę w obszarze cyberbezpieczeństwa, którą na razie można zniwelować tylko poprzez budowanie świadomości dotyczącej cyberzagrożeń z naciskiem na działania socjotechniczne oraz popełniane błędy. (…)
Okładka książki Trzecia dekada. Świat dziś i za 10 lat

169,90 zł 134,14 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 130,74 zł

TRZECIA DEKADA. Świat dziś i za 10 latDlaczego Federacja Rosyjska zaatakowała Ukrainę? Jak może skończyć się trwający konflikt oraz jakie mogą być dalsze konsekwencje? W jednym ze swoich artykułów z 2019 roku autor przewidział inwazję na Ukrainę z 2022 roku. Książka zawiera blisko 200 stron innych prognoz dotyczących najważniejszych państw oraz regionów świata, a także możliwego wyniku rywalizacji w trójkącie USA-Chiny-Rosja. Wszystko to oparte o ponad 400-stronicowe opracowanie zawierające analizy: geopolityczne, gospodarcze, demograficzne, geograficzne oraz historyczno-kulturowe."TRZECIA DEKADA. Świat dziś i za 10 lat" to napisane przystępnym językiem prawdziwe kompendium wiedzy dotyczącej 35 państw (w tym Polski) oraz 7 regionów. Opisane zostały największe atuty oraz słabości poszczególnych krajów oraz relacje między nimi. Czytelnik otrzymuje sporą dawkę konkretnej wiedzy, na podstawie której może wyciągnąć własne wnioski i porównać je z wnioskami oraz prognozami autora. Ten stara się odpowiedzieć na wiele aktualnych pytań: dlaczego Republika Federalna Niemiec dążyła do ukończenia ropociągu Nord Stream II? Czy Chiny staną się światowym hegemonem czy też polegną w drodze na sam szczyt? Czy Stany Zjednoczone utrzymają globalny prymat? Wreszcie, czy nurt wydarzeń prowadzi Polskę w dobrym kierunku?"TRZECIA DEKADA. Świat dziś i za 10 lat" to kompleksowy, geopolityczny przewodnik po teraźniejszości z drogowskazem na przyszłość. Struktura treści pozwala w łatwy sposób odszukać interesujące nas zagadnienie oraz wrócić do lektury wybranego fragmentu. Jest to tym ważniejsze, że książka należy do tych, do których się często wraca po przeczytaniu. Po to by przypomnieć sobie meandry polityki zagranicznej dotyczące danego zagadnienia lub choćby po to by sprawdzić, czy autor miał rację w swoich przewidywaniach.
Okładka książki FRANKENSTEIN

44,90 zł 35,44 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,55 zł

Angielski żeglarz Robert Walton utknął wśród arktycznych lodów. Pewnego dnia do jego statku dociera na saniach wycieńczony rozbitek: szwajcarski przyrodnik Wiktor Frankenstein. Gdy odzyskuje siły, rozpoczyna niesamowitą opowieść o najwspanialszym i najstraszniejszym dziele swego życia: ulepionej w laboratorium ludzkiej istocie, która obróciła się przeciwko niemu… Język angielski Poziom B2 Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego. CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ CZYTAJ – dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści Frankenstein przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki. Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego. SŁUCHAJ – pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu Frankenstein dostępne na poltext.pl/pobierz Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę. ĆWICZ – do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia ·na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów; ·w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe; ·dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu; ·odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki. Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć. POSZERZAJ SŁOWNICTWO – UTRWALAJ – UCZ SIĘ WYMOWY
Okładka książki Cicha siła introwertyków

44,90 zł 35,44 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,44 zł

Jak dorastać w ekstrawertycznym świecie? Pamiętaj, że spokojny temperament to ukryta supermoc! Introwertycy dokonują niewiarygodnych wyczynów z powodu swojego spokojnego temperamentu, a nie wbrew niemu. Akceptuj i ceń siebie – takim, jakim jesteś. Świat cię potrzebuje. Istnieje mnóstwo sposobów, na jakie twój spokojny styl może się w pełni wyrażać, trafiać i przemawiać do innych. Niech ta książka będzie dla ciebie rodzajem podręcznika, który pomoże ci lepiej wykorzystywać cudowne właściwości i zdolności, jakie posiadasz. „W gimnazjum wpadałam w przerażenie za każdym razem, kiedy musiałam zabierać głos przed całą klasą. Kiedy miałam omówić treść jakiejś książki, w nocy nie mogłam spać ze zdenerwowania. Pewnego razu byłam tak przestra-szona, że stanąwszy przed klasą zamarłam w bezruchu i nie potrafiłam wydo-być z siebie ani słowa. Tymczasem dziś, występując w roli adwokata wszyst-kich introwertyków, pojawiam się na ekranach telewizorów i komputerów, a także na scenach i estradach w różnych miejscach na całym świecie, wygła-szając wykłady i przemawiając do tysięcy osób zgromadzonych w wielkich salach. (…) Różni ludzie często pytają mnie, czy stałam się ekstrawertykiem, teraz, kiedy już czuję się tak swobodna i pewna siebie podczas publicznych wystą-pień i udzielania komentarzy w mediach. Ja jednak przez te wszystkie lata wcale nie zmieniłam się w jakiś fundamentalny sposób. Nadal czuję się cza-sami skrępowana i onieśmielona. No i niezmiennie uwielbiam swoje ciche i spokojne, refleksyjne ja. Udało mi się odkryć w sobie, uwolnić i wykorzysty-wać moc bycia cichym i spokojnym. Ty też możesz tego dokonać!” [fragment] SUSAN CAIN woli słuchać niż mówić, a nad grupowe posiedzenia przedkłada pogawędki w wąskim gronie. Realizuje jednak wielkie marzenia i stawia przed sobą bardzo śmiałe cele, nie widząc żadnej sprzeczności między nimi a swoją cichą i spokojną naturą. Absolwentka Princeton University i Harvard Law School, Cain jest współzałożycielką firmy Quiet Revolution oraz autorką Ciszej proszę…, książki, która została już przełożona na czterdzieści języków i od ponad czterech lat utrzymuje się na liście bestsellerów „New York Timesa”. Jej wystąpienie na forum TED obejrzało w internecie już ponad 12 milionów osób.
Okładka książki Sensotwórczość. Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach

49,90 zł 39,39 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,80 zł

Nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy wiedzy (ang. knowledge workers) właściwie dominują dziś we wszystkich branżach. Na takie osoby nie działają konwencjonalne systemy motywacyjne, nie chcą być zasobem, kosztem czy trybem w maszynie. Chcą się uczyć i stale rozwijać, ale nie tylko w ramach wyznaczonych formalnie procesów edukacyjnych. Dla pracowników wiedzy uświadomienie sobie sensu własnej pracy i podejmowanych wysiłków jest warunkiem koniecznym do zaangażowania się. Powstaje pytanie: czy Ty, Twoja firma lub jej menedżerowie jesteście gotowi zarządzać takim intelektualnym kapitałem? Bo jeśli zastosujecie stare metody wobec nowego typu pracownika, to się nie uda. Pracownicy wiedzy odejdą gdzie indziej. Bez wahania. Dlatego doktorzy biznesu: Joanna Heidtman i Piotr Piasecki świadomi tego nowego paradygmatu napisali Sensotwórczość – publikację pełną konkretnych narzędzi pozwalających skutecznie przewodzić pracownikom wiedzy we współczesnych firmach oraz sprawnie nawigować po zmiennej rzeczywistości biznesowej. Książka oparta jest na przypadkach konsultingowych oraz zbudowana wokół warsztatów prowadzonych przez autorów dla kadry menedżerskiej w wielu polskich firmach. Liderzy znajdą więc w niej swoje rzeczywiste dylematy i wyzwania, na które autorzy dają krótkie i skondensowane podpowiedzi, przedstawiają sprawdzone techniki i konkretne wskazówki. Duet Heidtman & Piasecki wziął pod lupę siedem kluczowym obszarów, które we współczesnych organizacjach stanowią fundament sukcesu, ale są też źródłem największych wyzwań. Autorzy zajmują się zarówno kapitałem ludzkim (różnorodne zespoły, przywództwo tworzące wartość), organizacyjnym (innowacyjność, uczenie się, metody wspierające współdziałanie, otoczenie sprzyjające tworzeniu wartości), jak i kapitałem relacyjnym (sieci społeczne). A przede wszystkim pokazują konkretne metody (m.in. Team Mirror, ILead, Przywództwo 7 planet) wykorzystywane do motywowania, przeprowadzania przez zmiany czy do rozwoju współczesnych zespołów. *** Czytelniku, który wziąłeś tę książkę do ręki i czytasz te słowa, wiedz, że masz przed sobą znakomite kompendium wiedzy, a zarazem narzędzie diagnozy i samodoskonalenia, stworzone po to, by pomóc Ci lepiej odnajdywać się w błyskawicznie zmieniającym się świecie biznesu, rynku, organizacji i zarządzania. To pierwsza polska książka, która kompetentnie i wyczerpująco opisuje zasadniczą zmianę w pojmowaniu zjawisk mikro- i makroekonomicznych (zmianę paradygmatu) oraz przejawianie się tej zmiany w nastawieniu i motywacjach najmłodszych generacji pracowników. Wojciech Eichelberger, psychoterapeuta, coach, trener, doradca biznesu, współtwórca i dyrektor Instytutu Psychoimmunologii (IPSI) Sensotwórczość to książka pełna wdzięczności i pragnienia harmonii, zachęcająca do głębszego poszukiwania sensu w pracy i otoczeniu, w którym się żyje. Podpowiada, w jaki sposób nasza życiowa energia może być w pełni wykorzystana i stać się impulsem do pozytywnych zmian. Sam często zadaję sobie pytania: Kim jestem? Po co żyję? I jaką wartość mogę wnieść do świata. Odpowiedzi na nie sprawiają, że staję się wrażliwszy na otoczenie. Marek Kamiński, polski polarnik, podróżnik, przedsiębiorca Od kilkunastu lat obserwujemy na całym świecie powolną, ale utrwalającą się zmianę roli, jaką praca odgrywa w naszym życiu. Coraz więcej ludzi upatruje w niej nie tylko sposobu na zapewnienie sobie odpowiednich środków finansowych, ale przede wszystkim celu, dla którego warto żyć.
Okładka książki Alice in Wonderland

34,90 zł 27,56 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,86 zł

Język angielski - Poziom B1 Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego. CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ •CZYTAJ– dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści Alice in Wonderland przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki. Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego. •SŁUCHAJ– pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu Alice in Wonderland dostępne na poltext.pl/pobierz. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę. wymowę. W każdej książce znajduje się specjalny kod, który umożliwia pobranie wersji audio (pliki mp3). •ĆWICZ– do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia: - na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów; - w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe; - dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu; - odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki. POSZERZAJ SŁOWNICTWO – UTRWALAJ – UCZ SIĘ WYMOWY Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć. Alicja nie oszalała ani nigdzie nie wpadła. To Ty wpadłeś Czytelniku. W świat i czary języka. Bo to prawdziwa kraina czarów. A my przez przyzwyczajenie tracimy ją z oczu i potem robi się nudno. Nie śpij. Teraz dopiero zaczyna być fajnie. Powodzenia! Magiczna podróż, na pograniczu snu i jawy, małej dziewczynki do fantastycznej krainy, w której wszystko może się zdarzyć. Marta Fihel– anglistka, nauczycielka z wieloletnim stażem. Współautorka książek do nauki języka angielskiego i słowników. Prof. dr hab. Dariusz Jemielniak– wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego. Pracował jako tłumacz agencyjny i książkowy, współautor kilkunastu podręczników do nauki języka angielskiego, twórca największego polskiego darmowego słownika internetowego ling.pl Grzegorz Komerski– absolwent filozofii, tłumacz, współautor książek do nauki języka angielskiego. Prowadzi blog poświęcony historii języków i etymologii.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

4. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

37,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,23 zł
Okładka książki Bóg mówi

28,04 zł
52,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Okładka książki Anatomia duszy

27,88 zł
45,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,48 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,70 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj