KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Wystąpienia publiczne 4-godzinna sesja coachinowa, która przygotuje Cię do każdego wystąpienia

42,90 zł 32,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,01 zł

Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz co ważne zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym indywidualnym stylu? O tym właśnie jest ta książka. Robert Kozak wykorzystał w niej gromadzone przez wiele lat doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia zajęć ze studentami oraz szkoleń dla prezenterów telewizyjnych, menadżerów i polityków. Pokazana w niniejszej książce i stosowana przez niego autorska metoda budowania indywidualnego stylu wystąpień publicznych, autoprezentacji i wywierania wpływu znacząco różni się od innych. Jej głównym elementem jest skupianie się tylko na pozytywnej informacji zwrotnej i wzmacnianie poczucia pewności siebie a pomijanie wszystkiego tego, co należałoby poprawić. Książka jest czterogodzinną sesją, w której główny jej bohater Tom Spencer, przy wsparciu swojego coacha Gandalfa, próbuje przygotować się do ważnego wystąpienia publicznego. Jaki jest efekt? No cóż jak wiadomo porażki są często lepszymi lekcjami niż sukcesy. Oprócz wciągającej opowieści biznesowej znajdziemy w niej liczne podsumowania, ćwiczenia oraz wskazówki jak rozwinąć nasze kompetencje mówcy i umiejętności prezentacji. Napisałem ją na prośbę wielu uczestników moich szkoleń, którzy nie mogli uwierzyć jak szybko i prosto można przygotować i przeprowadzić inspirujące wystąpienie publiczne.” - mówi autor Robert Kozak i dodaje „Jeżeli przejdziesz przez tę historię i konsekwentnie wykonasz wszystkie zawarte w niej ćwiczenia staniesz się porywającym mówcą.” *** Jeżeli chcesz, Drogi Czytelniku, z tej lektury wyciągnąć dla siebie jak najwięcej powinieneś wraz z Tomem wykonywać ćwiczenia, które w ciągu tej czterogodzinnej sesji proponuje mu Gandalf. Przystępując do tej lektury powinieneś mieć przygotowane konkretne wystąpienie i nagrywać jego kolejne wersje zawsze wtedy, gdy Sam nagrywa Toma. Zastosuj w każdej kolejnej wersji wszystkie zasady, o których przeczytałeś. Gdy będziesz zastanawiał się jak ci poszło skupiaj się tylko na tym, co uważasz, że było dobre i co chcesz wzmocnić. Rób to na podstawie własnego wyczucia – nagrania obejrzyj dopiero wtedy, gdy Tom ogląda swoje – nie odtwarzaj ich wcześniej. Dzięki tej technice nauczysz się jak wzmacniać poczucie pewności siebie i wiary w to, że możesz być porywającym mówcą. Na końcu porównaj nagrania i zastanów się czego się nauczyłeś. A dziesięć autorskich zasad miej potem zawsze na podorędziu. Powodzenia! - fragment *** Robert Kozak – coach, trener, konsultant, wykładowca akademicki. Założyciel i partner zarządzający w Business Development Consulting. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Budował także radio TOK FM. Kierował redakcjami „Wiadomości” i „Teleexpressu”. Współautor wydanej w 2010 roku Biblii dziennikarstwa. Jako coach i konsultant pracuje z globalnymi klientami BDC na świecie. Zajmuje się budowaniem strategii, przywództwem, autoprezentacją, komunikacją i optymalizacją procesów. Był także headhunterem w jednej z firm executive search, tzw. Wielkiej Piątki, gdzie rekrutował członków zarządów do globalnych firm na poziomie Europy. Pełnił rolę prezesa i był udziałowcem firmy Brian Tracy International w Polsce. Wykłada na studiach podyplomowych SGH na kierunku „Zarządzanie sprzedażą”. Wykładał w Collegium Civitas, a także na studiach podyplomowych w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej w Łodzi. Chemik z wykształcenia - hobbystycznie uczy chemii w szkole.
Okładka książki Efektywność osobista 4x4

64,90 zł 49,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,94 zł

Efektywność osobista stała się jedną z najważniejszych kompetencji naszych czasów. Pandemia COVID-19 pokazała, jak bardzo jesteśmy nieprzygotowani na zmiany oraz czego tak naprawdę potrzebujemy do efektywnego funkcjonowania. Wyciągnijmy z tej sytuacji konstruktywne wnioski i lepiej przygotujmy się na to, co przyniesie nam przyszłość. Jak to zrobić? Aby skutecznie funkcjonować w szybko zmieniających się okolicznościach i przy rosnącej presji oczekiwań otoczenia, nie wystarczą już pojedyncze techniki poprawy efektywności. Potrzebujesz spójnego, kompleksowego systemu efektywności osobistej, który przygotuje cię na nowe, zaskakujące wyzwania i trudności. Niniejsza książka omawia wszystkie cztery podstawowe wymiary efektywności osobistej i pokazuje ich wzajemne powiązania. Są to: iQ – podejmowanie decyzji i wykorzystanie czasu, eQ – zarządzanie emocjami i stresem, sQ – efektywne relacje z otoczeniem i synergia we współpracy, pQ – zarządzanie swoją energią, zdrowiem i finansami. Dzięki temu holistycznemu spojrzeniu otrzymujesz kompletny i skuteczny system 4x4 do zarządzania swoją efektywnością, który pozwoli ci zwiększyć swoją osobistą produktywność. Przeczytaj tę książkę, uruchom napęd 4x4 i już dziś: WYDOSTAŃ SIĘ z nadmiaru zadań do wykonania, chronicznego stresu, złych relacji oraz niezdrowego stylu życia; poznaj 60 NAJLEPSZYCH PRAKTYK, które uwolnią twój potencjał rozwoju umysłu, kontroli emocji i stresu, wywierania wpływu oraz kondycji fizycznej; zadbaj o regularną REGENERACJĘ 4 Odnawialnych Źródeł Energii Twojego Organizmu. Jeżeli w każdym kolejnym roku rośnie ilość spraw, które masz do załatwienia, i masz coraz mniej czasu na ich realizację, a jednocześnie masz nadal poczucie marnowania czasu oraz braku równowagi między sprawami zawodowymi i prywatnymi, to ta książka jest dla ciebie. Dzięki zawartym w niej konkretnym narzędziom treningu mentalnego, m.in. z zakresu zarządzania sobą, stresem i zadaniami, przekonasz się, jak duże rezerwy rozwoju efektywności osobistej masz nadal do wykorzystania! Być może ta książka niejeden raz cię zaskoczy. Czy wiesz, że: Staranne planowanie dnia jest bez sensu! Perfekcjonizm jest marnowaniem czasu! Stres jest ci niezbędny do życia i może być zdrowy! To nie stres ci szkodzi, tylko twoja negatywna reakcja na bodźce stresowe! Najskuteczniej przekonujesz kogoś, jak nie chcesz go przekonać! Za rok twój organizm może być młodszy, niż jest teraz! *** Wiktor Siegel, mentor i trener, lekarz medycyny, specjalista radiolog. Absolwent studiów podyplomowych w Instytucie Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz w Chartered Institute of Marketing w Londynie. Podróżnik na sześciu kontynentach, przewodnik tatrzański, organizator inspirujących wypraw górskich dla liderów w Dolomity Włoskie, Himalaje, Hindukusz, Karakorum i Pamir. Efektywnością osobistą zajmuje się zawodowo od ponad 20 lat – jako trener i mentor. Wszystkie praktyki zawarte w poradniku sam stosuje codziennie w swoim życiu prywatnym i zawodowym. Ma na swoim koncie realizację ponad 1500 dni szkoleniowych oraz ponad 500 sesji mentoringowych. Jest wykładowcą w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Krakowie.
Okładka książki LEarNS - stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy

69,90 zł 53,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,78 zł

Uczenie się staje się jednym z kluczowych wymogów i kompetencji, jakie muszą posiąść organizacje chcące przetrwać w świecie VUCA. Coraz pilniejszym wymogiem staje się nie tylko to, czego się uczyć, ale również jak się uczyć. Co więcej, realne uczenie się powinno kłaść nacisk na rzeczywiste wykorzystywanie kompetencji w codziennej praktyce, a nie na liczbę godzin spędzanych w sali szkoleniowej. W praktyce niestety organizacje nadal zdecydowanie częściej szkolą się niż uczą. Metoda LEarNS umożliwia sprawne przejście pomiędzy ukończeniem przez uczestników formalnego szkolenia a tym, kiedy w pełni korzystają z nabytych kompetencji. Z tej książki dowiesz się: czym jest system uczenia się w miejscu pracy i jakie czynniki wpływają na jego efektywność; w jaki sposób opracować i wdrożyć w organizacji sprawne środowisko uczenia się w miejscu pracy, uwzględniające specyfikę organizacji; jak można połączyć uczenie się w miejscu pracy z realizacją zmian strategicznych lub prowadzeniem projektów o głównie operacyjnym charakterze; co jest niezbędne, by zbudować i wdrożyć system pomiaru efektywności uczenia się w miejscu pracy. Koniec kilkudniowego formalnego szkolenia nie jest rzeczywistym zakończeniem, lecz dopiero początkiem przygody z rozwojem kompetencji. Konkretne narzędzia zawarte w tej książce, a także liczne grafy, podsumowania oraz krótkie zadania po każdym rozdziale pomogą ci w efektywnym przejściu od teorii do użytecznego uczenia się w miejscu pracy. Jeżeli jesteś: zawodowym trenerem biznesu, specjalistą z zakresu learning & development (L&D), HR business partnerem, kierownikiem, zarządzającym jednostką organizacyjną, zespołem, dla którego ważne są kompetencje pracowników, to metodyka transferu, uczenia się w miejscu pracy (LEarNS) może mieć fundamentalne znaczenie dla sposobu, w jaki wykonujesz swoją pracę! *** Dr Marcin Żółtak – pedagog z wykształcenia i zamiłowania. Od ponad dwudziestu lat pracuje jako konsultant w podejściu OD (Organization Development), prowadząc projekty doradczo-rozwojowe nastawione na wprowadzanie efektywnych zmian organizacyjnych i ich rozwój (doliczył się 140 dla 10 branż… dalej już nie liczy). Realizując projekty, pracuje w podejściu systemowym, którego jest miłośnikiem, prekursorem w Polsce i oddanym propagatorem. Projekty doradcze prowadził również w Holandii, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Niemczech i Austrii. Realizuje się również jako trener i wykładowca na studiach podyplomowych, prowadząc od 2003 roku zajęcia z zakresu rozwoju organizacji, myślenia systemowego, uczenia się organizacyjnego oraz wprowadzania zmian. Prywatnie – ojciec dwóch córek, namiętny cyklista, czytelnik i kolekcjoner książek. Oddany swojemu psu i muzyce barokowej, zwłaszcza włoskiej.
Okładka książki Decyduj!

54,90 zł 30,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,94 zł

Decyduj! Jak podejmować lepsze decyzje w życiu
Okładka książki Leadershift. Przemiana przywództwa

44,90 zł 25,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,30 zł

Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 k
Okładka książki Odlotowe pomysły

64,90 zł 41,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,50 zł

Jak to możliwe, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała się bestsellerem polecanym przez „Wall Street Journal” i zachwalanym jako biznesowa lektura obowiązkowa przez takie sławy jak Malcolm Gladwell, Tim Ferriss czy Daniel Pink? Sekret tkwi w tym, że Odlotowe pomysły pokazują zaskakujący sposób myślenia o tajnikach zachowań grupowych, który stawia pod znakiem zapytania wszystko to, co do tej pory wiedzieliśmy na ten temat.
Okładka książki Sztuka strategii

49,90 zł 36,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,51 zł

Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życ
Okładka książki MYŚLI PRZEWODNIE

75,00 zł 58,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,21 zł

Wszechstronna książka Druckera, czerpiąca z jego najlepszych prac, traktuje o zarządzaniu, o jednostce i o społeczeństwie. Te problemy współczesnego świata, w połączeniu z jasnym i pełnym rozmachu stylem tworzą dzieło, które w jednym tomie zawiera wszystkie najistotniejsze i najbardziej twórcze myśli autora. W trzech częściach książki rozważa Drucker takie problemy, jak działalność społeczna nienastawiona na zysk, edukacja i informacja - wszystko, czego potrzebuje współczesny menedżer. W rozdziale poświęconym jednostce autor radzi, jak poznać samego siebie, swoje mocne strony i atuty, swoje możliwości czasowe i - co najbardziej intrygujące - jak przeżyć drugą połowę życia. Trzecia część, koncentrująca się na społeczeństwie, obwieszcza nadejście społeczeństwa przedsiębiorczości i obywatelstwa wyrażającego się przez działalność sektora społecznego. Ta książka jest książką dla każdego i może stanowić zarówno wstęp do szczegółowej lektury dzieł autora, jak i kompletny przegląd jego dorobku.
Okładka książki Projektowanie przyszłości

84,90 zł 65,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,33 zł

Ważne lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić innowacje w swojej firmie. Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i usług. Organizacje te rozumieją, że działania podejmowane na etapie rozwoju produktów będą miały wpływ na firmę przez wiele kolejnych lat. Na kartach tej książki ekspert z zakresu szczupłego rozwoju produktu, James Morgan, wraz z cieszącym się światowym uznaniem guru Lean, Jeffreyem K. Likerem, krok po kroku przedstawiają proponowany przez siebie model szczupłego rozwoju produktów i usług. Autorzy uczą, jak zaprojektować dynamiczny, skoncentrowany na człowieku i ciągle doskonalący się system, który pozwoli dokonać transformacji całej organizacji poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów i usług, które znajdą uznanie w oczach klientów. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak: • określić rzeczywiste potrzeby klienta i zapewnić mu to, co dla niego najcenniejsze, • utworzyć przepływ i zapewnić transparentność procesu rozwoju produktu, • budować skuteczne i efektywne zespoły, • rozwijać głównych architektów procesu, dysponujących pełną odpowiedzialnością za produkt i przedsiębiorstwo, • akumulować wiedzę, która będzie siłą napędową dla ciągłego doskonalenia, • rozwijać nową wartość produktów i usług. Uczyń swoją organizację liderem w swojej branży, zapewniając jej nową przyszłość dzięki wprowadzeniu szczupłego rozwoju produktów. Magia, którą autorzy dzielą się na łamach tej książki, ma postać praktycznych rad i wskazówek, dzięki którym każdy może stanąć na czele zmian w swojej organizacji, rozwinąć swoich ludzi i zbudować trwałą kulturę innowacyjności. JAMES P. WOMACK, współautor książek Maszyna, która zmieniła świat i Lean thinking – szczupłe myślenie; założyciel Lean Enterprise Institute To przewodnik dla każdego, kto jest zainteresowany procesem rozwoju produktu. Morgan i Liker przedstawiają zarówno sprawdzone fundamenty, jak i najnowsze praktyki, tworząc tym samym pierwsze na rynku tak bogate źródło informacji na ten temat. KEVIN NOLAN, dyrektor generalny G.E. Appliances Zdolność do ciągłego tworzenia produktów i usług, które są entuzjastycznie przyjmowane przez klientów, jest źródłem ostatecznej przewagi konkurencyjnej. W tej przełomowej książce Morgan i Liker przedstawiają bogaty katalog właściwych praktyk, popartych licznymi przykładami ze świata rzeczywistego, które pozwolą każdemu liderowi skokowo zwiększyć możliwości jego zespołu w zakresie rozwoju produktu. JOE HINRICHS, wiceprezes ds. globalnych operacji, Ford Motor Company *** JAMES M. MORGAN był jednym z pomysłodawców inicjatywy Lean Product & Process Development (LPPD – szczupły rozwój produktów i usług) w Lean Enterprise Institute i obecnie pracuje w tej organizacji na stanowisku starszego doradcy. Dr Morgan jest wielokrotnym laureatem Shingo Prize, autorem, badaczem i cieszącym się światowym uznaniem ekspertem w zakresie rozwoju produktu i procesu. Zanim dołączył do ekipy LEI, przez ponad 30 lat był liderem rozwoju produktu, pracując między innymi na stanowisku globalnego dyrektora ds. technologii w Ford Motor Company w czasach, gdy dyrektor generalny, Alan Mulally, przeprowadzał rewitalizację tej firmy, napędzaną zmianami w procesie rozwoju produktu. JEFFREY K. LIKER jest profesorem inżynierii przemysłowej (prof. em.) na Uniwersytecie Michigan i prezesem firmy doradczej Liker Lean Advisors. Na jego książkach sławiących system zarządzania w Toyocie, z których pierwszą była Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata, wychowało się już całe pokolenie liderów, praktyków Lean oraz innych specjalistów z zakresu usprawniania operacji biznesowych. Prace Likera przyniosły mu w sumie 13 prestiżowych nagród Shingo, a także zapewniły członkostwo w Shingo Academy oraz miejsce w Galerii Sław organizacji Association for Manufacturing Excellence.
Okładka książki Tajemnice Sand Hill Road

54,90 zł 34,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,11 zł

Poznaj myślenie inwestorów i zobacz, jak pozyskać venture capital. Jeżeli przyjąć, że Dolina Krzemowa to największa na świecie maszynka do produkowania majątku, to Sand Hill Road należałoby uznać za napędzający ją silnik. To właśnie tam znajdziesz najbardziej znane nazwiska w branży venture capital, w tym słynną firmę inwestycyjną Andreessen Horowitz, gdzie partnerem zarządzającym jest Scott Kupor – prawnik, który postanowił zostać przedsiębiorcą, a potem również inwestorem VC. Bez względu na to, czy próbujesz właśnie rozkręcić nową firmę, czy ten etap masz już za sobą i chcesz skalować jej działalność, musisz koniecznie zrozumieć, jak myślą inwestorzy VC. Trzymasz w rękach pierwszą książkę, która wyjaśnia, jak dokładnie inwestorzy ci decydują, w co i ile zainwestować. Dzięki niej uzyskasz najlepsze możliwe warunki współpracy i najbardziej skorzystasz na relacjach z inwestorami VC. Dowiesz się z niej na przykład: • dlaczego większość inwestorów VC zazwyczaj inwestuje tylko w jeden startup z danej branży, • dlaczego na etapie pozyskiwania finansowania VC najbardziej przyda ci się umiejętność opowiadania historii, • jak podejść do pozyskiwania finansowania po niższej wycenie niż w przypadku pierwszych rund finansowania, • dlaczego finansowanie pomostowe (ponowne otwieranie ostatniej rundy finansowania dla dotychczasowych inwestorów) jest raczej nie najlepszym rozwiązaniem, • co zrobić, gdy inwestorzy VC w zbyt dużym stopniu angażują się w codzienną działalność operacyjną twojej firmy, • dlaczego powinieneś budować relacje z potencjalnymi podmiotami przejmującymi na długo przed tym, zanim podejmiesz decyzję o sprzedaży firmy. W książce nie brakuje doświadczeń Kupora z pierwszej ręki, jego branżowych rad i praktycznych wskazówek. Ta książka to podręcznik, dzięki któremu o twoim startupie może usłyszeć cały świat. *** Polski rynek VC dopiero się rodzi. Scott Kupor zapewnił nam najlepszą szkołę na świecie. Otworzył przed czytelnikami „czarną skrzynkę”, tłumacząc cierpliwie, skąd biorą się pieniądze w funduszach, jakie są oczekiwania ich dysponentów, jaki ma to wpływ na strategię inwestycyjną, wybór konkretnych firm do portfela, czy wreszcie warunki transakcji z poszczególnymi przedsiębiorcami. Niech ta książka znajdzie się na półkach wszystkich przedsiębiorców i funduszy. Wracajmy do niej i czytajmy za każdym razem, kiedy przyjdzie nam do głowy wymyślać koło na nowo. Bartłomiej Gola, General Partner SpeedUp Venture Capital Group Kolejka innowacyjnych przedsiębiorców, która zdaje się ustawiać do drzwi działających na naszym rynku funduszy, rośnie. Szacuje się, że w Polsce mamy trochę ponad dwa tysiące startupów. Niniejsza publikacja to świetne źródło wiedzy dla tych, którzy chcieliby profesjonalnie zarządzać procesem pozyskiwania kapitału VC, ale także dla tych, którzy nim dysponują. Maciej Ćwikiewicz, prezes PFR Ventures *** Scott Kupor jest partnerem zarządzającym w firmie Andreessen Horowitz. To pod jego wodzą firma rozwinęła się do bieżącego poziomu, na którym zatrudnia 150 osób i zarządza aktywami o wartości ponad 7 miliardów dolarów. Kupor jest również współzałożycielem i współprowadzącym Stanford Venture Capital Director’s College, ponadto prowadzi zajęcia w zakresie inwestowania VC i ładu korporacyjnego w Haas School of Business oraz w Boalt School of Law przy University of California w Berkeley. Pełni także funkcję wiceprzewodniczącego komitetu inwestycyjnego w St. Jude Children’s Research Hospital, wcześniej był również przewodniczącym rady dyrektorów National Venture Capital Association.
Okładka książki STRATEGIA LEAN KULTURA UCZENIA SIĘ KLUCZEM DO BUDOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ

74,90 zł 57,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,63 zł

Co zrobić, aby zapewnić klientom większe zadowolenie i zaspokajać lepiej ich potrzeby? Jak ograniczyć ogólne koszty, aby zachować konkurencyjność? Co zrobić, aby praca stała się ciekawsza i stanowiła źródło większej satysfakcji? Co robić, aby uczyć się szybciej dzięki współpracy? Jak stworzyć w zespole atmosferę zaufania i wspólnej pracy? Odkąd dwie dekady temu Toyota wypracowała system zarządzania lean, firmy z całego świata szukają sposobów na eliminację marnotrawstwa, usprawnienie procesów i obniżanie kosztów, wykorzystując w tym celu właśnie strategię lean. Niektóre osiągają na tym polu spektakularne sukcesy, inne się rozczarowują. Z przekonaniem można jednak stwierdzić, że tylko nieliczne spośród tych firm w pełni wykorzystują to, co metodologia lean ma do zaoferowania. Aby poruszać się szybko, trzeba pierwszy odcinek drogi przemierzyć samemu. Aby jednak dotrzeć daleko, trzeba podróżować razem. Książka Strategia lean obala powszechne mity dotyczące lean, w szczególności rozprawia się z przekonaniem, że istota tej metodologii sprowadza się do wyciskania kolejnych soków z posiadanych zasobów, a zwłaszcza z ludzi. Nic bardziej mylnego. W lean chodzi o to, aby się uczyć i aby działać – aby uczyć się przez działanie. Chodzi o rozwiązywanie problemów. Chodzi także o to, aby zawsze na pierwszym miejscu stawiać klienta – i tylko klienta. Myślenie LEAN to kompleksowa STRATEGIA biznesowa. Dzięki niej nauczysz się konkurować w sposób zasadniczo odmienny od dotychczasowego. Autorzy krok po kroku przedstawiają proces kształtowania strategii lean, która pozwala zapewnić trwałą wartość dla klienta. Trzeba bowiem pamiętać, że rentowność, jakkolwiek pożądana, nie jest podstawowym celem w metodologii lean. Lean to nie tylko metoda skuteczniejszego działania, ale również metoda skuteczniejszego myślenia. A pełne zrozumienie potencjału metody lean wymaga zmiany spojrzenia na zasoby, cele biznesowe, a nawet własne potrzeby i pragnienia. Zmień sposób myślenia i zbuduj przewagę konkurencyjną opartą na wartości dla klienta. Dzięki tej książce porzucisz tradycyjne podejście do kwestii strategii i przestawisz się na strategiczne myślenie lean. Dowiesz się także, jak w praktyce wykorzystać metodologię lean do budowania przewagi konkurencyjnej, inicjowania procesu innowacyjności i generowania stabilnego wzrostu. Autorzy tej książki to autorytety cieszące się powszechnym poważaniem w świecie lean. Dr Michael Ballé od dwudziestu lat wspiera menedżerów jako trener. Jest założycielem Institut Lean France i autorem pięciu książek poświęconych tematyce lean, które w istotnym stopniu wpłynęły na międzynarodową myśl i praktykę w tym zakresie. Daniel T. Jones jest współautorem bestsellerów, za sprawą których świat poznał metodologię lean (Maszyna, która zmieniła świat, Lean thinking – szczupłe myślenie, Szczupłe rozwiązania). Jest również założycielem UK Lean Enterprise Academy oraz Lean Global Network. Jacques Chaize był dyrektorem generalnym Danfoss Water Controls, wiodącej francusko-duńskiej firmy specjalizującej się w produkcji zaworów i będącej wzorcem wdrażania praktyki lean. Jest również współzałożycielem francuskiego oddziału Society for Organizational Learning. Orest J. Fiume był dyrektorem oraz dyrektorem finansowym Wiremold Company, jest także emerytowanym dyrektorem Lean Enterprise Institute. Jest współautorem książki Real Numbers: Management Accounting in a Lean Organization oraz współtwórcą ruchu Lean Accounting.
Okładka książki PAKIET BIBLIOTEKA SUKCESU BRIANA TRACY STRATEGIA BIZNESOWA / PRZYWÓDZTWO / MOTYWOWANIE / DELEGOWANIE AND KONTROLOWANIE / SPOTKANIA BIZNESOWE

99,90 zł 76,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,87 zł

Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy! Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Dzięki jego Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak: Strategia biznesowa - zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego; - wyciągać ważne wnioski przy wykorzystaniu matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych; - zmienić pozycję firmy, bazując na nowych produktach, usługach i technologii; - mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych. Przywództwo - pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością; - budzić w organizacji poczucie celu; - podejmować właściwe ryzyko; - jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich. Motywowanie - wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań; - stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju; - zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu; - ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego. Delegowanie & kontrolowanie - określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania; - dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku; - zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu; - zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym. Spotkania biznesowe - panować nad dyskusją oraz doprowadzać do wyciągania wniosków, - unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia, -uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy, - maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu.
Okładka książki PAKIET BIBLIOTEKA SUKCESU BRIANA TRACY ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ / ZARZĄDZANIE CZASEM / SUKCES OSOBISTY / NEGOCJOWANIE / MARKETING

99,90 zł 76,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,87 zł

Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy! Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Dzięki jego Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak: Zarządzanie sprzedażą - opracować plan działań sprzedażowych; - obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców; - właściwie motywować ludzi do osiągania ponadprzeciętnych wyników oraz podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski; - przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze. Negocjowanie - wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji; - wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi; - przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły; - klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań. Marketing - wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje; - wyróżnić się na tle konkurencji; - odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących; - wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert i w pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji. Zarządzanie czasem - radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi; - przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; - pokonać skłonność do zwlekania; - planować i określać zadania, które mogą być delegowane. Sukces osobisty - wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi); - wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy, oraz wzmacniać pewność siebie; - ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka); - nawykowo prowadzić działania networkingowe.
Okładka książki PERSWAZYJNY POKER TALIA NAJSKUTECZNIEJSZYCH TECHNIK SPRZEDAŻY PREZENTACJI I KOMUNIKACJI

49,90 zł 38,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,40 zł

To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu! Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu. Trzy minuty! Tyle czasu potrzeba, aby zapoznać się z jedną z kart. Techniki są proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania. Mimo że ich źródłem jest wiele naukowych prac i badań, autorzy przetłumaczyli ich treść na przystępny i łatwy język. W każdym rozdziale jest szereg przykładów z różnych obszarów życia i biznesu, aby zainspirować cię do użycia omawianych technik w codziennej praktyce. Skuteczność każdej techniki została wielokrotnie przetestowana, aby dać ci gotowe narzędzia, których użycie wywołuje konkretny rezultat po stronie rozmówcy. Opanowanie wszystkich technik może być oczywiście wyzwaniem, ale na szczęście można wprowadzać je w życie sukcesywnie i ciągle doskonalić biegłość w ich stosowaniu. Ucz się na świadomym i nieświadomym poziomie. Talia została stworzona w taki sposób, że techniki pojawiają nie tylko w przykładach, ale przede wszystkim zostały ukryte w opisach. W kartach są „zaszyte” również techniki z innych kart i wszystko to łączy się i przenika. Taki nowoczesny sposób uczenia się jest niezwykle skuteczny. Niektóre z kart znalazły swoją ilustrację w trwającym 60 sekund filmie, gdzie autorzy prezentują, jak używać danej techniki w dialogu handlowym i w przypadku konkretnych obiekcji rozmówcy. Wówczas link do tego filmu na YouTube znajdziesz u dołu karty. Obojętnie czy jesteś menedżerem, sprzedawcą, negocjatorem, nauczycielem czy rodzicem – te techniki są dla ciebie. Książka pokazuje, jak w praktyczny sposób można zachęcić innych do naszych rozwiązań i zmieniać przekonania rozmówcy tak, aby dostrzegł nowe możliwości. *** Grzegorz Załuski - doświadczony negocjator, konsultant i trener biznesu. Od wielu lat wspiera działania negocjacyjne osób prywatnych, menedżerów i właścicieli firm oraz całych organizacji. Wieloletni praktyk zarządzania sprzedażą oraz całymi strukturami przedsiębiorstwa. Czynne Mediator, wpisany do wykazu instytucji osób godnych zaufania w sądzie Okręgowym w Warszawie. Certyfikowany coach, współpracujący z menadżerami najwyższych szczebli oraz właściciela mi firm. Certyfikowany hipnoterapeuta, specjalizujący się w hipnozie konwersacyjnej, wykorzystywanej w procesach perswazyjnych. Ekspert mowy ciała a także certyfikowany instruktor programu „YOU CAN’T LIE TO ME” Body Language Institute w Waszyngtonie. Od wielu lat prowadzi szkolenia grupowe oraz wspomaga doskonalenie klientów w relacjach „face to face”. Autor książki „Negocjacyjne ZOO”. Adam Czajkowski – doświadczony trener biznesu. Praktyk i pasjonat sprzedaży oraz negocjacji. Ekspert w dziedzinie perswazji konwersacyjnej i technik wywierania wpływu. Od wielu lat uczy praktycznego wykorzystania technik perswazyjnych w procesach sprzedażowych, negocjacyjnych i zarządczych, a także w codziennej konwersacji. Autor programów szkoleniowych dla sprzedawców i managerów sprzedaży. Konsultuje personalne i negocjacyjne decyzje firm. Wspiera firmy w strategicznych działaniach rynkowych i tworzy dla nich praktyczne modele oparte na nowoczesnych technikach perswazji. Posiada zaawansowane uprawnienia do badań osobowości, skutecznie wspiera klientów w rozwiązywaniu problemów, wyjściu z kryzysu i konfliktu. Certyfikowany trener Body Language Institute Polska, aktywnie szkoli grupy i prowadzi indywidualne treningi wspierające rozwój personalny klientów.
Okładka książki IQ WZROSTU 10 ŚCIEŻEK ROZWOJU W OBLICZU OSTREJ KONKURENCJI I SZYBKO ZMIENIAJĄCEGO SIĘ OTOCZENIA BIZNESOWEGO

56,90 zł 43,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,77 zł

Czy wiesz, jaki jest najlepszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej firmy? Jeśli nie, nadszedł czas, aby poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak by móc mądrze podejmować strategiczne decyzje. Próby odgadnięcia, jaki ruch należy wykonać, by poprawić wyniki firmy, mogą nas przytłoczyć. A przecież, jak dowiesz się z tej książki, istnieje tylko dziesięć prostych – choć często błędnie pojmowanych – ścieżek rozwoju. Każda dobra strategia wzrostu może być sprowadzona do wyboru właściwej kombinacji i sekwencji owych ścieżek w zależności od aktualnej sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy. Tiffani Bova pomaga firmom na całym świecie w rozwiązaniu najbardziej dotkliwego problemu: „Jak dalej się rozwijać w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego?”. Teraz zdecydowała się – nawiązując do swojego wieloletniego doświadczenia – podzielić się z nami kilkudziesięcioma fascynującymi i dogłębnie przeanalizowanymi studiami przypadku, które świetnie ilustrują szanse i zagrożenia wiążące się z obraniem każdej z dziesięciu ścieżek, to, jak owe ścieżki ze sobą współdziałają, a także jakie zastosowanie znajdują w dzisiejszym świecie biznesu. Dowiesz się, jak: Red Bull przełamał monopol Coca-Coli i PepsiCo na rynku napojów bezalkoholowych dzięki obraniu ścieżki penetracji bazy klientów, aby zdobyć punkt zaczepienia w sektorze entuzjastów sportu, a następnie przeniknąć do rynku głównego. Marvel przeobraził się z borykającego się z problemami wydawnictwa komiksowego w olbrzyma branży rozrywkowej dzięki obraniu strategii dywersyfikacji klientów i produktów, przenosząc uwagę z komiksów na filmy z bohaterami ze swoich komiksów. Starbucks przeszedł kryzys marki, kiedy to przytłoczył swoich klientów strategią ekspansji produktowej, a następnie skorygował kurs z przywróconym na stanowisko prezesa Howardem Schulzem u sterów i powrócił na ścieżkę doświadczenia konsumenckiego. Dzięki wnikliwym analizom tych i wielu innych studiów przypadku dowiesz się, dlaczego powielanie strategii, które sprawdziły się u twoich konkurentów, albo poleganie na strategiach, które sprawdziły się u ciebie w przeszłości, może okazać się błędem. Nabranie pewności w rozwijaniu firmy wymaga rozwinięcia w sobie inteligencji wzrostu. *** Książka Bovy, godna następczyni prac Michaela Portera, to rzadki dar – otwiera nam drzwi do nowych pomysłów i działań. Żadnych pięknych słówek, tylko ciężko zdobyta wiedza, która może zainicjować wielkie zmiany w organizacjach małych i dużych. Seth Godin, autor książki To jest marketing! Wszyscy pragniemy, aby nasze firmy dobrze się rozwijały, ale jak możemy tego dokonać? Na szczęście Tiffani Bova ma odpowiedzi na nasze pytania. W swojej książce prezentuje nam dziesięć ścieżek rozwoju – od stworzenia fascynującego doświadczenia konsumenckiego po niekonwencjonalne rozwiązania. Swoje spostrzeżenia popiera solidnymi danymi i przykładami świetnie prosperujących przedsiębiorstw. Masz wybór: dalej krocz utartą ścieżką albo podążaj za Tiffani Bovą prosto w przyszłość. Daniel H. Pink, autor książki Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację *** TIFFANI BOVA zajmuje się strategiami rozwoju i innowacji w firmie Salesforce. Z jej doradztwa korzystają klienci na całym świecie. Przez ostatnie dwadzieścia lat stała na czele generujących przychody oddziałów w rozmaitych firmach – zarówno tych umieszczonych na liście Fortune 500, jak i należących do grupy start-upów. Dziesięć lat pracowała jako wybitny pracownik analityczno-badawczy dla firmy Gartner – światowego lidera sektora doradczo-badawczego specjalizującego się w strategicznym wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Jej wnikliwe analizy i spostrzeżenia pomogły zwiększyć udział w rynku i przychody takim firmom jak Microsoft, Cisco, Hewlett-Packard, IBM, Oracle, SAP, AT&T, Dell, Amazon-AWS i wielu innym wiodącym przedsiębiorstwom. W ręku trzymasz pierwszą książkę autorki.
Okładka książki KOD KULTUROWY JAK ZROZUMIEĆ PREFERENCJE WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA MOTYWACJE WYBORCÓW CZY ZACHOWANIA TŁUMU

54,90 zł 42,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,26 zł

Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym. Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy. Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył kampanie dla takich gigantów, jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz kilkudziesięciu innych światowych korporacji. Rapaille złamał system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie – kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli Homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień. Clotaire Rapaille zastosował swoją metodę do odkrycia tożsamości USA, przeniknięcia istoty sera we Francji czy wydobycia idei samochodu w Niemczech. Odkryte przez niego kody pozwalają zrozumieć fenomen amerykańskiego prezydenta oraz przyczyniają się do sukcesu rynkowego produktów pochodzących od firm ze szczytu światowego biznesu. Na szczęście my również możemy poznać unikalną metodę łamania kodów kulturowych, zyskując nowy rodzaj wolności w otchłani otaczających nas zjawisk. *** Kluczem do nieświadomych procesów zachodzących w naszych umysłach są historie, metafory i symbole związane z „filtrami”, poprzez które odbieramy świat, nadajemy znaczenia, podejmujemy decyzje. Wiedza o tym zaszyta jest w antropologicznych studiach nad mitami, w koncepcji archetypów niezwykłego psychoanalityka C.G. Junga, a współcześnie potwierdzona w badaniach nad mózgiem – i w odniesieniu do naszych decyzji ekonomicznych opisana przez badaczy ekonomii behawioralnej, z odkryciami noblisty Daniela Kahnemana tak zwanych dwóch ścieżek myślenia – ta szybsza jest właśnie symboliczna (Thinking, Fast and Slow). Autor tej niezwykłej książki daje nam do użytku „klucze” do tych nieświadomych procesów, które – oby etycznie – mogą być wykorzystane w wielu obszarach marketingu, wpływu społecznego i perswazji. To równie wymagająca co obiecująca lektura, zaś przed nami praca nad lokalną – tu w Polsce – adaptacją tych modeli i narzędzi. Jacek Santorski, twórca i dyrektor programowy Akademii Psychologii Przywództwa *** Doktor Clotaire Rapaille – prezes Archetype Discoveries Worldwide, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, osobisty doradca pierwszej dziesiątki CEO świata, konsultant ponad połowy firm z rankingu Forbes 100. Jego wyjątkowe podejście do marketingu łączy w sobie głębokość analizy psychoanalityka z uwagą biznesmena na kwestie praktyczne. Dr Rapaille napisał ponad 17 książek. Doktor Rafał Paprocki – prezes ADW Eastern Europe, badacz zachowań konsumentów. Ekspert w zakresie kodów kulturowych oraz utajonych sterowników konsumpcji w Polsce. Twórca systemu analizy postaw FREQSEM. Wykładowca akademicki, tłumacz, podróżnik, medalista MŚ w trójboju siłowym klasycznym.
Okładka książki MARKETING

29,90 zł 22,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,23 zł

JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak: • Budować bazę klientów • Wyróżnić się na tle konkurencji • Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi • Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje • Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących • Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert • Naprawdę skoncentrować się na kliencie • W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji • Rozwiązać inne problemy marketingowe Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek. *** Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Okładka książki KTO ZABIŁ ZMIANĘ STAŃ SIĘ SKUTECZNYM AGENTEM ZMIANY W TWOJEJ ORGANIZACJI

34,90 zł 26,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,86 zł

Aż 70 procent zmian w firmach kończy się porażką Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu – bywa, że dużych i kosztownych – zmian w celu poprawienia firmowego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii, rujnującej zasoby organizacji oraz morale i energię jej członków. Kto zabija zmianę lub co przyczynia się do jej śmierci? W tym pasjonującym kryminale znajdziesz odpowiedź na to pytanie. Głównym bohaterem jest agent Mike McNally – detektyw o stylu działania inspektora Columbo – który prowadzi śledztwo w sprawie śmierci kolejnej zmiany. Agent McNally po kolei przesłuchuje trzynastu głównych podejrzanych, między innymi krótkowzroczną menedżerkę Wiktorię Wizję, stale opieszałego kierownika Piotra Prioryteta, dyrektorkę Klarę Komunikację, której zapalenie krtani uniemożliwia porozumiewanie się, oraz kilka innych szemranych postaci. Podejrzani zapewne wydają ci się znajomi i niewątpliwie znajdziesz podobne osoby w swojej firmie. Metoda rozwiązania zagadki przez McNally’ego zainspiruje cię do stania się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji. Narzędzia wspierające zmianę W przewodniku na końcu książki znajdują się wskazania, jak krok po kroku wcielić w życie nauki płynące z tej historii. Kluczowe pytania pomogą ci ocenić jakość zmian wprowadzanych w twojej organizacji. Dowiesz się również, jakie najlepsze działania możesz podjąć, by umożliwić dokonanie pożądanej zmiany i utrzymać jej rezultaty. *** Wyjątkowy sposób spojrzenia na problem zmiany. Tego teraz potrzeba światu – zmiany, która będzie skutecznie przeprowadzona. Spencer Johnson, autor książki Kto zabrał mój ser? Zarządzanie zmianą nie jest łatwe. Wymaga zaangażowania, silnego przywództwa i gotowości do zmierzenia się z oporem. Pomocne w zarządzaniu zmianą są humor i plan działania. Kto zabił zmianę? zapewnia jedno i drugie. Betsy Myers, była dyrektor wykonawcza w Harvard’s Center for Public Leadership i dyrektor ds. operacyjnych kampanii wyborczej Baracka Obamy Inteligentny kryminał pełen trafnych spostrzeżeń. Książkę Kto zabił zmianę? czyta się szybko – można ją skończyć w czasie dwugodzinnego lotu – ale zawarta w niej mądrość zostaje z nami o wiele dłużej. John Assaraf, współautor książki Odpowiedź. Jak stworzyć wymarzoną firmę, osiągnąć niezależność finansową i przeżyć wspaniałe życie *** Ken Blachard jest autorem międzynarodowych bestsellerów i mówcą motywacyjnym, którego książki (między innymi Nowy Jednominutowy Menedżer©, Zarządzanie przez wartości, Zespole, do dzieła!) zostały przetłumaczone na trzydzieści języków i sprzedane w ponad osiemnastu milionach egzemplarzy. Mieszka w San Diego w Kalifornii. John Britt przez ostatnie dwadzieścia lat pomagał wielu dużym organizacjom we wdrażaniu zmian. Jest wspólnikiem w firmie Mounty and Bressler, LPP, gdzie niezmiennie zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania zmianą. Mieszka w Louisville w Kentucky. Judd Hoekstra jest jednym z ekspertów w zakresie przeprowadzania zmian w The Ken Blanchard Companies i współautorem programu Przeprowadzenia Ludzi Przez Zmianę oraz współautorem książki Leading at a Higher Level. Kieruje również zespołami specjalistów u kluczowych klientów spółek Blancharda. Pat Zigarmi jest współzałożycielką The Ken Blanchard Companies, gdzie obecnie piastuje stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju. Jest współautorką książek Jednominutowy Menedżer i przywództwo. Przywództwo sytuacyjne i lepsza komunikacja na linii przełożony–podwładny oraz Leading at a Higher Level.
Okładka książki Twórcza Odwaga

44,90 zł 34,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,55 zł

Sądzisz, że nie jesteś kreatywny? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i zobacz, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas. Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. To także najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Ludzie posiadający twórczą odwagę dokonują lepszych wyborów, łatwiej zmieniają kierunek i lepiej potrafią znajdować rozwiązania problemów, które wydają się nierozwiązywalne. Dostrzegają nowe możliwości i potrafią współpracować z innymi, by poprawić sytuację, w której się znaleźli, a do wyzwań podchodzą z nowo odkrytą odwagą. David i Tom Kelleyowie, twórcy IDEO i d.school, prekursorzy Design Thinking, udowadniają, że wszyscy mamy do zaoferowania nowatorskie pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą. Opierając się historiach, metodach i praktykach, które zaczerpnęli ze swojej kilkudziesięcioletniej współpracy z innowacyjnymi ludźmi z całego świata, bracia Kelleyowie stworzyli metodę twórczego myślenia, która pozwoli ci wyjść poza schematy, uporządkować proces twórczy i przejść do działania. Bo kreatywność i zdolność do innowacji są niczym mięśnie – im bardziej z nich korzystamy, tym silniejsze się stają. Dzięki tej książce: - zdołasz uwolnić twórczy talent, który nosisz w sobie od dzieciństwa - rozwiniesz kilka umiejętności i nauczysz się kilku technik, by wykorzystywać swoją kreatywność - znajdziesz odwagę, by wypowiadać się i eksperymentować, podejmować ryzyko niepowodzenia i działać, idąc za twórczym impulsem - i w rezultacie zaczniesz PROJEKTOWAĆ SWOJE NOWE ŻYCIE! David Kelley jest założycielem IDEO – jednej z wiodących na świecie firm zajmujących się innowacją i projektowaniem, która przy pomocy Design Thinking kreuje nowe produkty i usługi dla takich firm jak Apple, Shimano czy GE. Profesor Kelley jest także twórcą d.school na Uniwersytecie Stanforda. Tom Kelley jest partnerem w IDEO i autorem bestsellerów Sztuka innowacji oraz Dziesięć twarzy innowacji. Zajmuje również stanowisko executive fellow na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley’s Haas School of Business. IDEO zapoczątkowało komercyjne zastosowanie Design Thinking jako metody dedykowanej nie tylko do projektowania produktów i wzornictwa, ale przede wszystkim w zakresie doradztwa strategicznego i biznesowego dla firm, wspierając je w obszarach dotyczących organizacji, zarządzania zmianą, innowacjami, relacjami, a także sprzedażą, marketingiem i komunikacją. Pomogło tysiącom firm wprowadzić na rynek przełomowe pomysły – od myszki komputerowej stworzonej w roku 1980 dla Apple po usługi finansowe dla młodych (generacji Z) dla jednego z największych szwajcarskich banków. Liderzy IDEO stoją także za inicjatywą d.school, wirtualną katedrą na Uniwersytecie Stanforda w Stanach Zjednoczonych i Hasso Plattner Institut w Niemczech. Ten interdyscyplinarny ośrodek projektowy pozwala studentom z różnych specjalizacji realizować projekty według metody Design Thinking dla firm, fundacji czy społeczności lokalnych.
Okładka książki Droga do finansowej wolności

44,90 zł 28,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,71 zł

Czy problemy finansowe spędzają ci sen z powiek? A może dzięki pieniądzom jesteś w stanie urzeczywistnić wszystkie swoje pragnienia? Ta książka pokazuje drogę do dobrobytu, finansowego zabezpieczenia i finansowej wolności – drogę dostępną dla każdego. Bodo Schäfer odkrywa wypróbowane sekrety budowania bogactwa i przedstawia zdumiewająco proste i jednocześnie bardzo skuteczne techniki przynoszącego zyski obchodzenia się z pieniędzmi. Z książki dowiesz się, jak: w ciągu siedmiu lat zarobić pierwszy milion, dzięki zastosowaniu 11 zaskakująco efektywnych metod niemalże natychmiast zwiększyć swoje dochody, w zadziwiająco krótkim czasie zacząć żyć z procentów, uzyskiwać co najmniej 12-procentowe odsetki, szybko pozbyć się długów i jednocześnie budować swój majątek, zaprząc do pracy lokaty pieniężne. Tak jak można się nauczyć latać, nurkować czy programować, można sobie przyswoić wiadomości o tym, jak osiągnąć dobrobyt – wystarczy poznać kilka bardzo ważnych podstawowych zasad. *** Spośród mnóstwa książek poświęconych najlepszym sposobom dojścia do bogactwa ta zdecydowanie się wyróżnia i dystansuje wszystkie pozostałe. „Die Welt” Udzielając wielu konkretnych rad z dużą znajomością rzeczy i posługując się lekkim stylem, bierze on czytelnika za rękę i prowadzi go drogą do pierwszego miliona. „Focus” Money-coach Schäfer pokazuje zarówno przedsiębiorcom, jak i osobom żyjącym z pensji, jak mogą stać się naprawdę bogatymi ludźmi. Potrząsa czytelnikiem, by za chwilę przekazać mu sporą dawkę praktycznej wiedzy. „Süddeutsche Zeitung” *** Bodo Schäfer - W wieku 16 lat wyemigrował do USA, gdzie poznał swojego pierwszego mentora. W wieku lat 26 przeżył ciężki kryzys finansowy. Szukając pomocy, znalazł coacha, który wskazał mu drogę do dobrobytu. W wieku 30 lat był już człowiekiem wolnym finansowo. Postanowił swoją wiedzę o dochodzeniu do zamożności przekazywać innym podczas seminariów, które prowadził w wielu krajach, m.in. w Australii, Rosji, Korei Płd., Singapurze, Grecji, na Węgrzech. Wraz ze swoim partnerem biznesowym Berndem Reintgenem prowadzi firmę Reintgen & Schäfer zajmującą się doradztwem dla zamożnych inwestorów. Jest autorem sześciu bestsellerów z listy magazynu „Der Spiegel”. Droga do finansowej wolności została wydana w ponad 30 krajach w łącznym nakładzie ponad 10 milionów egzemplarzy. W Niemczech przez ponad dwa lata utrzymywała się na pierwszym miejscu listy bestsellerów.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

5. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

34,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,91 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,69 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj