Pięknie drukowany przewodnik kieszonkowy dla turystów spoza Polski, którzy chcą pospacerować się ul. Piotrkowską w Łodzi i poznać kilka sekretów, tak jakby opowiadał im to przewodnik miejski.
Przewodnik dostępny również w języku polskim.
Pięknie drukowany przewodnik kieszonkowy dla turystów (jak również i mieszkańców), którzy chcą pospacerować się ul. Piotrkowską w Łodzi i poznać kilka sekretów, tak jakby opowiadał im to przewodnik miejski.
Pięknie drukowany przewodnik kieszonkowy dla turystów (jak również i mieszkańców), którzy chcą po zabytkowym osiedlu Księży Młyn w Łodzi i poznać kilka sekretów, tak jakby opowiadał im to przewodnik miejski.
Pięknie drukowany przewodnik kieszonkowy dla turystów (jak również i mieszkańców), którzy chcą po zabytkowym osiedlu Księży Młyn w Łodzi i poznać kilka sekretów, tak jakby opowiadał im to przewodnik miejski.
Andrzej Zdanowski (praktyk/trener sprzedaży i zarządzania/autor) przeprowadził warsztaty z praktycznego wykorzystania typologii osobowości dla kilkuset firm m.in. YES Biżuteria, X-KOM, Samsung, Huawei, Agata Meble, Żabka, PGE, Mondolez, Profbud, JYSK, IKEA, Profi, Inter Cars, T-MOBILE, SuperPHARM, Tarczyński SA, AmRest, EXPO XXI, Port Gdańsk i wiele innych. Drogi Czytelniku trzymasz w rękach drugie wydanie książki, po poprawkach oraz z dodatkowymi historiami. Jak podkreślają czytelnicy – PRAKTYKA, ŻYCIOWE PRZYKŁADY, PROSTO I Z HUMOREM. To m.in. zadecydowało o sukcesie czytelniczym książki. W książce jak na jego warsztatach 20% koniecznej teorii i 80% praktycznych przykładów z życia, by w najprostszy sposób zrozumieć a następnie wykorzystać i wdrożyć poznaną wiedzę (w książce gotowe ściągawki) w codziennych sytuacjach. Chcesz wiedzieć jakim typem osobowości jesteś i jak konkretne cechy i zachowania wpływają na Twoje życie? Jesteś dominującym i władczym Lwem, czy poukładanym i perfekcyjnym budowniczym Bobrem? A może cenisz relacje z innymi i jesteś spokojnym, wrażliwym i miłym Spanielem lub może kreatywną, towarzyską i żywiołową Łasicą? Przeczytaj a następnie wykorzystaj, by : •podnieść własną skuteczność i radzić sobie z trudnymi sytuacjami •ułatwić sobie codzienną komunikację oraz relacje z innymi •poprawić skuteczność zarządzania i efektywność zespołu •zwiększyć efektywność sprzedaży, negocjacji. Możesz też podarować książkę osobie, która powinna dzięki niej lepiej ZROZUMIEĆ CIEBIE – TWOJE POTRZEBY I ZACHOWANIA.
Autorka bestsellera "Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza" wraca z nową książką i ze strategią walki z niewłaściwymi zachowaniami w pracy, pokazując, co możemy zrobić - tu i teraz - by wspólnie tworzyć sprawiedliwe i efektywne środowisko pracy.Oto problem, który dotyczy nas wszystkich, wszyscy bowiem - nawet nieświadomie - wykluczamy, nie doceniamy i nie w pełni wykorzystujemy potencjał jednych ludzi, równocześnie angażując, przeszacowując i awansując innych. W naszej codziennej pracy możemy mieć do czynienia z różnymi problemami: stereotypami, uprzedzeniami, nękaniem, dyskryminacją, atakami słownymi czy przemocą fizyczną, które są nie tylko niesprawiedliwe, ale prowadzą też do braku efektywności. Nie można jednak rozwiązać problemów, których nie chcemy dostrzec.Kim Scott pokazuje, jak rozpoznawać niewłaściwe postawy i zachowania, wywołujące rzeczywiste szkody. Pomaga zrozumieć, w jaki sposób mechanizmy te utrwalają nierówność i niesprawiedliwość, a przez to uniemożliwiają twojemu zespołowi i całej firmie odniesienie prawdziwego sukcesu. Przedstawia także odpowiednie strategie i sposoby postępowania dla wszystkich, którzy spotykają się z toksycznymi postawami w pracy, a więc:DLA OFIAR - jak bronić się przed niewłaściwymi zachowaniamiDLA ŚWIADKÓW - co zrobić, by przestać być biernym świadkiem niesprawiedliwości i zacząć działaćDLA SPRAWCÓW - jak dostrzec błędy w swoim zachowaniu, zrozumieć, w jaki sposób może ono negatywnie wpływać na współpracę w zespole i jak to zachowanie zmienićDLA LIDERÓW - w jaki sposób zapobiegać przypadkom niesprawiedliwości w miejscu pracy i co zrobić, gdy - pomimo starań - już do tego dojdzieToksyczne miejsce pracy to kompletna strategia budowy kultury, w której panuje atmosfera szacunku pozwalająca wszystkim efektywnie ze sobą pracować. To niezwykle potrzebny przewodnik po tym, w jaki sposób liderzy i ich zespoły powinni tworzyć miejsce pracy umożliwiające wszystkim pokazanie pełni swoich możliwości i odczuwanie radość ze wspólnego działania.Kim Scott jest autorką książki Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza oraz współzałożycielką firmy Radical Candor. Wspólnie z Trier Bryant założyła również firmę Just Work, której celem jest pomoc organizacjom i klientom indywidualnym w budowie bardziej sprawiedliwych miejsc pracy. Kim przez wiele lat pracowała jako coach przedstawicieli kadry wyższego szczebla w takich firmach jak Dropbox, Qualtrics, Twitter oraz innych przedsiębiorstwach wysokich technologii. Była członkiem kadry Apple University oraz stała na czele zespołów AdSense, You Tube and Double-Click w Google. Kim zarządzała także kliniką pediatryczną w Kosowie i była odpowiedzialna za uruchomienie zakładu szlifowania diamentów w Moskwie. Obecnie wraz z rodziną mieszka w Dolinie Krzemowej.
Biurkowy kalendarz geopolityczny na rok 2023. Sprawdzi się w pracy i domu każdego miłośnika geopolityki, polityki i spraw międzynarodowych. Oprócz przejrzystego układu dni, kalendarz posiada ciekawe cytaty do przemyślenia na każdy miesiąc oraz polecaną książkę , która zainspiruje do zagłębienia się w wybrany temat. 26 kolorowych stron inspiracji na cały rok.
Bardzo praktyczny poradnik biznesowy, który w przyjemny i lekki sposób uczy jak przedsiębiorca/manager/handlowiec powinien przygotowywać się do eventów, zachowywać podczas nich oraz po nich, aby zmieniać kontakty w kontrakty. Spis treści: Przedmowa (Artur Sójka) Po co uczestniczyć w eventach (Artur Sójka) Dlaczego jeżdżę na konferencje? Po co je organizuję? Co mi to daje? (Bernard Fruga) Twoje cele: jak wybierać odpowiednie eventy? (Artur Sójka) Przed, w trakcie i po evencie (Artur Sójka) Zamiana kontaktów w relacje i ich pielęgnowanie (Artur Sójka) Ludzie kupują od znajomych (relacje i kontakty) (Artur Sójka) Co robić, a czego nie robić na międzynarodowych eventach? (Bernard Fruga) Podróże, hotele, posiłki i wszystko co warto wiedzieć, gdy jesteś daleko od domu (Bernard Fruga) Co zrobić, gdy zdarzyło Ci się zostać organizatorem wydarzenia lub wystawcą? (Bernard Fruga) Networking, gdy jesteś organizatorem wydarzenia (Artur Sójka) Podsumowanie (Artur Sójka)
Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest równie uboga i stereotypowa. Biznesmenów obu państw cechuje wyidealizowane myślenie o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie interesów w każdym z krajów. Jak mawiał Sun Tzu: „Kto zna wroga i zna siebie, nie będzie zagrożony choćby i w stu starciach. Kto nie zna wroga, ale zna siebie, czasem odniesie zwycięstwo, a innym razem zostanie pokonany. Kto nie zna ani wroga, ani siebie, nieuchronnie ponosi klęskę w każdej walce”. W tej samej kolejności należy poznać swoich partnerów, siebie, rynek, cele i środowisko biznesowe. Chiny stanowią dla nas ogromną szansę gospodarczą, a kto zrozumie chiński umysł i możliwości płynące ze współpracy z Chińczykami uzyska szanse stworzenia czegoś o czym konkurencja może tylko marzyć. W Polsce są już firmy, które to dostrzegły i urosły z małych spółek do liderów w swojej branży właśnie dzięki ścisłej współpracy z podmiotami chińskimi. Dobrą lekcją dla polskich przedsiębiorców może być podejście firm niemieckich i południowokoreańskich, którym udało się osiągnąć świetne wyniki w Chinach dzięki temu, że po prostu nauczyły się one robić interesy z Chińczykami i dostosowały się do chińskiej kultury biznesowej. Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, z których każdy odwołuje się do praktycznej wiedzy i doświadczenia w biznesie z Chińczykami. Duży nacisk jej autorzy kładą na odczarowanie kultury biznesowej Chin i sposobu działania chińskich firm. Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców już działających na rynku chińskim lub rozważających wejście na ten rynek. Publikacja ma wymiar praktyczny i w prosty sposób opisuje zarówno mechanizmy prawne, jak i te pozaprawne.
Stwórz własną markę i zacznij sprzedawać na Amazon w modelu FBA (Realizacja przez Amazon) Książka „Sprzedawca na Amazon” to obszerny przewodnik pełen konkretnej wiedzy z zakresu prowadzenia biznesu online, za którą sprzedawcy płacą niemałe pieniądze. Ta książka nie ma na celu przekonywać Cię, że warto prowadzić biznes, bądź że można żyć na własnych zasadach. Zależy mi na tym, abyś zaczął działać, dlatego w tej publikacji otrzymasz dużo rzetelnych i przydatnych informacji. Spis treści: Rozdział 1. Wstęp Kim jesteśmy? Świat się zmienia. Jak zacząć od zera? Dlaczego szkoła to nie wszystko? Rozdział 2. Co to jest Amazon FBA? Co to jest marka własna na Amazon? Jaki rynek wybrać do sprzedaży na Amazon? Nasza droga do pozostania sprzedawcą na Amazon. Firma za granicą. Amazon w Polsce. Nasz ulubiony plan działania. Wskazówki, jak osiągnąć sukces na Amazonie. Koszty związane z Amazon FBA. Jak uniknąć błędów na Amazon? Rozdział 3. Firma i podatki Jednoosobowa Działalność Gospodarcza (JDG). Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Sp. z o.o.) Porównanie JDG & Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. VAT: 3.1. Definicja podatnika VAT – kto może nim być? 3.2. Przedmiot podatku VAT – do jakich usług i towarów ma zastosowanie? 3.3. Rodzaje zwolnień od podatku VAT – czym się różni zwolnienie przedmiotowe od podmiotowego? 3.4. Zwolnienie przedmiotowe. 3.5. Zwolnienie podmiotowe. 3.6. Rodzaje transakcji podlegającym opodatkowaniem podatkiem VAT. 3.7. Sprzedaż wysyłkowa – podatek VAT w modelach Amazon FBM i FBA. Cło – import produktów z Chin. EORI – dlaczego potrzebujesz EORI przy sprzedaży na Amazon. Numer FEIN (USA). Sales Tax (USA). Niemiecka ustawa o opakowaniach VerpackG. Jak zarejestrować się w LUCID – przewodnik krok po kroku. Podsumowanie Rozdział 4: Seller Central - konto sprzedawcy na Amazon Co jest niezbędne do otwarcia konta na Amazon? Jak założyć konto sprzedawcy na Amazon? Co zrobić, jeśli masz problem z zalogowaniem się na swoje konto Amazon? Rozdział 5: Wyszukiwanie produktów do sprzedaży na Amazon Na co zwracać uwagę przy wyborze produktu? Unikaj tych produktów do sprzedaży na Amazon. Wymagania dotyczące produktu na Amazon. Produkty, których należy unikać. Produkty sezonowe. Ograniczone kategorie i produkty – „Produkty Gated”. Ściąga kategorii produktów, których nie można (nie powinno się) sprzedawać na Amazon. Produkty Hazmat. Zrozumienie patentów i znaków towarowych. Jak sprawdzić rentowność produktu? Tworzenie własnej marki. Profesjonalne opakowania produktowe. Jak zwiększyć marżę zysku na Amazon? Jak się wyróżnić – sprawdzone sposoby. Jak prześwietlić konkurencję na Amazon? Nieszablonowe, darmowe sposoby na szukanie produktów. Najlepsze narzędzia wspierające wyszukiwanie produktu i sprzedaży na Amazon. Jak znaleźć rentowny produkt, używając wtyczki X-Ray od Helium 10? Czym kierować się przy wyborze produktu? Zakończenie
Język angielski - Poziom B1 Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego. W książce znajdują się następujące baśnie: Choinka, Królowa śniegu, Dziewczynka z zapałkami, Nowe szaty cesarza, Księżniczka na ziarnku grochu, Dzielny ołowiany żołnierz, Krzesiwo, Słowik. CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ •CZYTAJ– dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści Fairy Tales przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki.Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego. •SŁUCHAJ– pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu Fairy Tales dostępne na naszej stronie. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę. W każdej książce znajduje się specjalny kod, który umożliwia pobranie wersji audio (pliki mp3). •ĆWICZ– do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia: - na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów; - w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe; - dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu; - odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki. POSZERZAJ SŁOWNICTWO – UTRWALAJ – UCZ SIĘ WYMOWY Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć. Poczuj świąteczny klimat dzięki opowieściom wybranym spośród wielu pięknych baśni znanych już od pokoleń na całym świecie. Przypomnij sobie historię Choinki, która tak bardzo pragnęła jedynie urosnąć, że nie potrafiła cieszyć się chwilą obecną. Wsiądź do sań Królowej śniegu razem z Gerdą i Kajem albo obejrzyj Nowe szaty cesarza. Przypomnij sobie smutny wieczór wigilijny Dziewczynki z zapałkami i zabawną Księżniczkę na ziarnku grochu. Mimo że oryginały baśni ukazały się po duńsku, uznaliśmy, że warto zaproponować je w wersji angielskiej: zarówno sposób narracji, jak i słownictwo oraz struktura zdań nadają się idealnie do nauczania.
Język angielski - Poziom B1-B2 Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego. CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ •CZYTAJ– dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi opowiadań Christmas Stories przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki.Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego. •SŁUCHAJ– pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu Christmas Stories dostępne na naszej stronie. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę. W każdej książce znajduje się specjalny kod, który umożliwia pobranie wersji audio (pliki mp3). •ĆWICZ– do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia: - na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów; - w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe; - dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu; - odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki. Boże Narodzenie to magiczny czas, który uwielbiamy spędzać w gronie najbliższych. Specjalnie na tę okazję wybraliśmy związane z tym niezwykłym okresem teksty dziewiętnastowiecznych autorów angielskich i amerykańskich. Nie wszystkie wyszły spod pióra zawodowych literatów – są tu zarówno giganci jak Charles Dickens czy Oscar Wilde, jak i na wpół zapomniani duchowni, dziennikarze, a nawet ornitolodzy. Połączyło ich jedno i to samo pragnienie –podzielić się z innymi historią ciepłą i mądrą. Podobne pragnienie przyświecało nam przy układaniu tego wyboru „opowieści wigilijnych”. Mamy nadzieję, że dzięki tym świątecznym opowieściom uda się ich czytelnikom spędzić kilka przyjemnych chwil i oderwać się od codzienności. POSZERZAJ SŁOWNICTWO – UTRWALAJ – UCZ SIĘ WYMOWY Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć.
Czym nas zaskoczy 2023 rok? Może czymś miłym, a może po prostu w końcu będzie normalnym, spokojnym rokiem? Nic nie mówię, tak tylko sugeruję. Chyba jednak najlepiej nie spodziewać się niczego i być przyjemnie zaskoczonym niż dramatycznie się rozczarować. Jedyne, czego możemy być pewni, to tego, że ciastki i kocyk są niezmiennie dobre na poprawę humoru w każdych warunkach. I oczywiście Wombat. Mały, uroczy, grubodupki leniuszek, który z chęcią udowodni, że kalendarz trzeba traktować jak zbiór dni, w którym można coś zaplanować, ale wcale nie trzeba. O tym, że jak czegoś nie można, ale bardzo się chce, to można, wiedzą wszyscy, ale wciąż za mało osób wie, że jak się bardzo, bardzo czegoś nie chce, to wcale nie trzeba! I właśnie te i inne zasady leniwego życia znajdziecie w tym kalendarzu. Będzie oczywiście dużo Torbacza Wombata z jego głupiutkimi mądrościami, ciastkami, kocykiem i uroczymi przyjaciółmi – Pancernikiem (to ta żółta świnka), Chłopcem Tapirem (to ten w czapce) i bucowatym żółwiem (to ten w skorupie).
Kalendarz każdego zachęci do pozostania w swojej strefie komfortu, celebrowania nicnierobienia i hodowli niechcemisi. Ponadto są w nim miejsca do zapisywania rzeczy (także tych, których nigdy nie zrobicie, bo nie będzie Wam się chciało) oraz kolorowe rysunki, daty, święta, strony, czyli wszystko to, co powinien mieć kalendarz.
Kalendarz to 12 kartek w formacie A3. Każdy miesiąc jest na odrębnej stronie. Zaznaczone są tylko naprawdę ważne Święta + zostawiliśmy Wam trochę miejsca na notatki.
Czym nas zaskoczy 2023 rok? Może czymś miłym, a może po prostu w końcu będzie normalnym, spokojnym rokiem? Nic nie mówię, tak tylko sugeruję. ?? Chyba jednak najlepiej nie spodziewać się niczego i być przyjemnie zaskoczonym niż dramatycznie się rozczarować. Jedyne, czego możemy być pewni, to tego, że ciastki i kocyk są niezmiennie dobre na poprawę humoru w każdych warunkach. I oczywiście Wombat. Mały, uroczy, grubodupki leniuszek, który z chęcią udowodni, że kalendarz trzeba traktować jak zbiór dni, w którym można coś zaplanować, ale wcale nie trzeba. O tym, że jak czegoś nie można, ale bardzo się chce, to można, wiedzą wszyscy, ale wciąż za mało osób wie, że jak się bardzo, bardzo czegoś nie chce, to wcale nie trzeba! I właśnie te i inne zasady leniwego życia znajdziecie w tym kalendarzu. Będzie oczywiście dużo Torbacza Wombata z jego głupiutkimi mądrościami, ciastkami, kocykiem i uroczymi przyjaciółmi – Pancernikiem (to ta żółta świnka), Chłopcem Tapirem (to ten w czapce) i bucowatym żółwiem (to ten w skorupie).
Kalendarz każdego zachęci do pozostania w swojej strefie komfortu, celebrowania nicnierobienia i hodowli niechcemisi. Ponadto jest w nim sporo miejsca do zapisywania rzeczy (także tych, których nigdy nie zrobicie, bo nie będzie Wam się chciało) oraz kolorowe rysunki, daty, święta, marginesy, strony, czyli wszystko to, co powinien mieć kalendarz, i jeszcze kilka rzeczy, których wcale mieć nie musi, ale super wyglądają. W środku znajdziesz: - kalendarz na 2023 rok – jeden dzień na jednej stronie, - kalendarium 2022 i 2024 roku, - praktyczny rozkład i dużo miejsca na notatki, - kolorową wstążkę, którą zaznaczycie, jaki dzisiaj dzień.
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” – to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: „Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić?” lub też wprost: „To dla nas za drogo”. Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: „Co jest dla pana ważne?” odpowiada „cena”. Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, ale w sposób skuteczny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy – schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich konkretnych technik użyć, aby obronić cenę i by klient przystał na naszą propozycję? Znajdziecie je w niniejszej książce. To już drugie - uaktualnione i rozszerzone - wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę. *** Oddajemy podręcznik poprawiony, rozszerzony, jeszcze bardziej skuteczny! Z upływem czasu nasze doświadczenie i umiejętności się zmieniły. Zmieniło się też postrzeganie technik przez klientów, zmieniła się ich skuteczność. (…) Dziewięć lat to około 1800 szkoleń, które przeprowadziliśmy, 20 000 handlowców, którym pomogliśmy, kilkaset firm i kilkadziesiąt branży, z którymi mieliśmy do czynienia. A przede wszystkim to wiele refleksji na temat tego, co działa, a co już nie. Wszystkie te głosy uwzględniliśmy w tym wydaniu Technik obrony ceny. Czego spodziewać się po drugim wydaniu książki? Przede wszystkim nowego podejścia do tematu badania potrzeb. Już na tym etapie handlowiec musi bronić ceny, więc cały ten rozdział napisaliśmy na nowo. Rozdział o prezentacji oferty uzupełniliśmy o technikę wizualizacji, która sprawia, że nieskuteczny już język korzyści nadal działa i wywołuje pragnienie posiadania waszego produktu lub waszej usługi. A ma to znaczący wpływ na finalną obronę ceny. Konkretne algorytmy technik obrony ceny zostały powiększone o dwa schematy lingwistyczne. Dodatkowo zajęliśmy się sytuacją, w której klient nie daje szansy sprzedającemu na obronę ceny i po jej usłyszeniu mówi np. „Zastanowię się nad tym”, „Prześpię się z tym”, „Odpowiem za kilka dni”. Jest więc dużo nowego, skutecznego materiału! – ze wstępu
TRZECIA DEKADA. Świat dziś i za 10 latDlaczego Federacja Rosyjska zaatakowała Ukrainę? Jak może skończyć się trwający konflikt oraz jakie mogą być dalsze konsekwencje? W jednym ze swoich artykułów z 2019 roku autor przewidział inwazję na Ukrainę z 2022 roku. Książka zawiera blisko 200 stron innych prognoz dotyczących najważniejszych państw oraz regionów świata, a także możliwego wyniku rywalizacji w trójkącie USA-Chiny-Rosja. Wszystko to oparte o ponad 400-stronicowe opracowanie zawierające analizy: geopolityczne, gospodarcze, demograficzne, geograficzne oraz historyczno-kulturowe."TRZECIA DEKADA. Świat dziś i za 10 lat" to napisane przystępnym językiem prawdziwe kompendium wiedzy dotyczącej 35 państw (w tym Polski) oraz 7 regionów. Opisane zostały największe atuty oraz słabości poszczególnych krajów oraz relacje między nimi. Czytelnik otrzymuje sporą dawkę konkretnej wiedzy, na podstawie której może wyciągnąć własne wnioski i porównać je z wnioskami oraz prognozami autora. Ten stara się odpowiedzieć na wiele aktualnych pytań: dlaczego Republika Federalna Niemiec dążyła do ukończenia ropociągu Nord Stream II? Czy Chiny staną się światowym hegemonem czy też polegną w drodze na sam szczyt? Czy Stany Zjednoczone utrzymają globalny prymat? Wreszcie, czy nurt wydarzeń prowadzi Polskę w dobrym kierunku?"TRZECIA DEKADA. Świat dziś i za 10 lat" to kompleksowy, geopolityczny przewodnik po teraźniejszości z drogowskazem na przyszłość. Struktura treści pozwala w łatwy sposób odszukać interesujące nas zagadnienie oraz wrócić do lektury wybranego fragmentu. Jest to tym ważniejsze, że książka należy do tych, do których się często wraca po przeczytaniu. Po to by przypomnieć sobie meandry polityki zagranicznej dotyczące danego zagadnienia lub choćby po to by sprawdzić, czy autor miał rację w swoich przewidywaniach.
Nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy wiedzy (ang. knowledge workers) właściwie dominują dziś we wszystkich branżach. Na takie osoby nie działają konwencjonalne systemy motywacyjne, nie chcą być zasobem, kosztem czy trybem w maszynie. Chcą się uczyć i stale rozwijać, ale nie tylko w ramach wyznaczonych formalnie procesów edukacyjnych. Dla pracowników wiedzy uświadomienie sobie sensu własnej pracy i podejmowanych wysiłków jest warunkiem koniecznym do zaangażowania się. Powstaje pytanie: czy Ty, Twoja firma lub jej menedżerowie jesteście gotowi zarządzać takim intelektualnym kapitałem? Bo jeśli zastosujecie stare metody wobec nowego typu pracownika, to się nie uda. Pracownicy wiedzy odejdą gdzie indziej. Bez wahania. Dlatego doktorzy biznesu: Joanna Heidtman i Piotr Piasecki świadomi tego nowego paradygmatu napisali Sensotwórczość – publikację pełną konkretnych narzędzi pozwalających skutecznie przewodzić pracownikom wiedzy we współczesnych firmach oraz sprawnie nawigować po zmiennej rzeczywistości biznesowej. Książka oparta jest na przypadkach konsultingowych oraz zbudowana wokół warsztatów prowadzonych przez autorów dla kadry menedżerskiej w wielu polskich firmach. Liderzy znajdą więc w niej swoje rzeczywiste dylematy i wyzwania, na które autorzy dają krótkie i skondensowane podpowiedzi, przedstawiają sprawdzone techniki i konkretne wskazówki. Duet Heidtman & Piasecki wziął pod lupę siedem kluczowym obszarów, które we współczesnych organizacjach stanowią fundament sukcesu, ale są też źródłem największych wyzwań. Autorzy zajmują się zarówno kapitałem ludzkim (różnorodne zespoły, przywództwo tworzące wartość), organizacyjnym (innowacyjność, uczenie się, metody wspierające współdziałanie, otoczenie sprzyjające tworzeniu wartości), jak i kapitałem relacyjnym (sieci społeczne). A przede wszystkim pokazują konkretne metody (m.in. Team Mirror, ILead, Przywództwo 7 planet) wykorzystywane do motywowania, przeprowadzania przez zmiany czy do rozwoju współczesnych zespołów. *** Czytelniku, który wziąłeś tę książkę do ręki i czytasz te słowa, wiedz, że masz przed sobą znakomite kompendium wiedzy, a zarazem narzędzie diagnozy i samodoskonalenia, stworzone po to, by pomóc Ci lepiej odnajdywać się w błyskawicznie zmieniającym się świecie biznesu, rynku, organizacji i zarządzania. To pierwsza polska książka, która kompetentnie i wyczerpująco opisuje zasadniczą zmianę w pojmowaniu zjawisk mikro- i makroekonomicznych (zmianę paradygmatu) oraz przejawianie się tej zmiany w nastawieniu i motywacjach najmłodszych generacji pracowników. Wojciech Eichelberger, psychoterapeuta, coach, trener, doradca biznesu, współtwórca i dyrektor Instytutu Psychoimmunologii (IPSI) Sensotwórczość to książka pełna wdzięczności i pragnienia harmonii, zachęcająca do głębszego poszukiwania sensu w pracy i otoczeniu, w którym się żyje. Podpowiada, w jaki sposób nasza życiowa energia może być w pełni wykorzystana i stać się impulsem do pozytywnych zmian. Sam często zadaję sobie pytania: Kim jestem? Po co żyję? I jaką wartość mogę wnieść do świata. Odpowiedzi na nie sprawiają, że staję się wrażliwszy na otoczenie. Marek Kamiński, polski polarnik, podróżnik, przedsiębiorca Od kilkunastu lat obserwujemy na całym świecie powolną, ale utrwalającą się zmianę roli, jaką praca odgrywa w naszym życiu. Coraz więcej ludzi upatruje w niej nie tylko sposobu na zapewnienie sobie odpowiednich środków finansowych, ale przede wszystkim celu, dla którego warto żyć.
Co zrobić, gdy niemowlak płacze albo gdy przedszkolak zaczyna się wściekać? Jak wspierać dziecko, gdy raz radzi sobie w szkole lepiej, a raz gorzej? Jak się zachowywać wobec buntującego się nastolatka? Jak nauczyć dziecko prowadzić samochód? Nie musisz tego googlować. Odpowiedzi znajdziesz w "Misja TATA". Dzieci nie rodzą się z instrukcją obsługi. A gdyby nawet tak było, to – nie oszukujmy się – i tak byś jej nie przeczytał. Nie zmienia to faktu, że rodzicielstwo jest pełne niespodzianek i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Dlatego do tej misji warto się przygotować. Jak? Dzięki tej książce! To sprawdzony przewodnik po kolejnych etapach życia dziecka – od narodzin do wczesnej dorosłości, wraz z poradami na temat tego, co mogą robić ojcowie, aby mieć trwały i istotny wpływ na swoje dzieci, a przynajmniej jakoś im się przydać. "Misja TATA" z wyprzedzeniem wprowadzi cię we wszystkie decydujące momenty, które z pewnością przeżyjesz jako rodzic. Znajdziesz w niej praktyczne i oszczędzające zdrowie metody radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami na każdym etapie rozwoju dziecka. Bowiem czy twoja pociecha ma trzy miesiące, trzy lata, trzynaście czy trzydzieści trzy, a nawet gdy wyprowadzi się nie wiadomo dokąd, ty zawsze będziesz „tatą”. Być może nie będzie ci dane odhaczyć wszystkich 104 momentów opisanych w tej książce. Jeśli jednak stanie się inaczej, to dzięki tej lekturze będziesz na każdy z nich dobrze przygotowany. Rola ojca jest nie do przecenienia, a jednocześnie jest czymś, czego nie da się nauczyć. Dlatego należy sobie zadać pytanie: co mogę i chcę dać swojemu dziecku? Ta książka opisuje kluczowe momenty, z którymi będziesz miał do czynienia w swojej ojcowskiej przygodzie życia. Warto być na nie przygotowanym. - Michał Alicki, blog tataszef.pl Nikt nie uczy facetów, jak odnaleźć się w roli taty. Niektórzy czują ten temat naturalnie, inni w ogóle. Ale wcale nie trzeba popełniać błędów samemu i doświadczać ich na własnej skórze. Do wielu przygód możemy się przygotować. O wielu możemy przeczytać. Najważniejsze to nie dać się zaskoczyć! - Kamil Polny, blog tatawpracy.pl Ta książka mierzy się z czymś pozornie niemożliwym, czyli próbuje ogarnąć całe ojcostwo – od momentu narodzin własnego dziecka aż do chwili zostania dziadkiem jego dzieci. To karkołomne zadanie realizuje w formie narzędziownika, czyli zestawu podpowiedzi, co robić na różnych etapach dojrzewania dziecka Pokazuje też coś więcej: że ojcostwo to nie tylko lista „to do ” do odhaczenia, ale przede wszystkim najważniejsza i najpiękniejsza misja w życiu mężczyzny. Challenge accepted i do roboty, ojcowie! - Marcin Perfuński, blog supertata.tv Rob Kemp jest brytyjskim ekspertem od ojcostwa i autorem kilku poradników na ten temat. Pisze dla Telegraph, Boots Parenting, Amazon Parents, Guardian, DaddiLife (jako @expectantdad), The DadClub i Little London.
Podstawowym źródłem informacji o funkcjonowaniu podmiotów gospodarczych jest system rachunkowości. Sprawozdania finansowe, stanowiące finalny produkt rachunkowości, odzwierciedlają nieustanne przeobrażenia gospodarcze. Dynamiczne zmiany otoczenia prawno-gospodarczego jednostek stawiają coraz to nowsze wyzwania przed rewizją finansową, dążącą do zapewnienia odpowiedniego poziomu wiarygodności dostarczanych informacji sprawozdawczych. W monografii zawarto rozważania teoretyczne i przykłady badań empirycznych dotyczących najważniejszych aktualnych wyzwań współczesnej sprawozdawczości i rewizji finansowej. Poruszane zagadnienia zostały zebrane w następujące bloki tematyczne: Sprawozdawczość i rewizja finansowa z zastosowaniem nowoczesnych technologii informatycznych. Sprawozdawczość i rewizja finansowa w czasie pandemii. Wyzwania rewizji finansowej i audytu wewnętrznego. Wyzwania sprawozdawczości finansowej według standardów międzynarodowych. Wyzwania związane z wyceną szacunkową i ujawnianiem informacji w sprawozdaniu finansowym. Sprawozdawczość jednostek w szczególnych sytuacjach. Rola sprawozdań finansowych w ocenie sytuacji finansowej firmy. Rachunkowość kreatywna i oszustwa księgowe. Wyzwania sprawozdawczości niefinansowej. Książka jest rezultatem projektu ?Współczesne wyzwania sprawozdawczości i rewizji finansowej? zrealizowanego we współpracy ze studentami polskich uczelni wyższych ? Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Uniwersytetu Gdańskiego, Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Szczecińskiego i Uniwersytetu Warszawskiego.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?