KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Eventworking

Eventworking

Czyli jak efektywnie korzystać z potencjału konferencji, targów i innych wydarzeń biznesowych. Porad

  • ISBN: 978-83-959684-0-2
  • EAN: 9788395968402
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: MT Biznes
  • Format: 250x176x15mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 195
  • Rok wydania: 2022
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 46,11
     zł
    Cena detaliczna:  59,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,11
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Bardzo praktyczny poradnik biznesowy, który w przyjemny i lekki sposób uczy jak przedsiębiorca/manager/handlowiec powinien przygotowywać się do eventów, zachowywać podczas nich oraz po nich, aby zmieniać kontakty w kontrakty. Spis treści: Przedmowa (Artur Sójka) Po co uczestniczyć w eventach (Artur Sójka) Dlaczego jeżdżę na konferencje? Po co je organizuję? Co mi to daje? (Bernard Fruga) Twoje cele: jak wybierać odpowiednie eventy? (Artur Sójka) Przed, w trakcie i po evencie (Artur Sójka) Zamiana kontaktów w relacje i ich pielęgnowanie (Artur Sójka) Ludzie kupują od znajomych (relacje i kontakty) (Artur Sójka) Co robić, a czego nie robić na międzynarodowych eventach? (Bernard Fruga) Podróże, hotele, posiłki i wszystko co warto wiedzieć, gdy jesteś daleko od domu (Bernard Fruga) Co zrobić, gdy zdarzyło Ci się zostać organizatorem wydarzenia lub wystawcą? (Bernard Fruga) Networking, gdy jesteś organizatorem wydarzenia (Artur Sójka) Podsumowanie (Artur Sójka)
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj