Chcielibyśmy poinformować, że w naszym sklepie internetowym nie ma jeszcze opisu produktu NR 561 Breda BA. 65. Pracujemy intensywnie nad uzupełnieniem opisu NR 561 Breda BA. 65 i jak najszybszym udostępnieniem go na stronie sklepu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z brakiem pełnej informacji o produkcie. Jeśli mają Państwo jakieś pytania lub wątpliwości dotyczące produktu, zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość.
Niniejsza książka należy do cyklu publikacji poświęconych malowaniu i oznakowaniu niemieckich pojazdów pancernych, w czasie II wojny światowej. Zawiera bogaty materiał dokumentacyjny, opisujący stosowane w szeregach oddziałów zmotoryzowanych i pancernych Waffen-SS i policji, wzory malowania i oznakowania pojazdów bojowych w latach 1939-1945.
Najliczniej wytwarzanym w czasie II wojny światowej czołgiem w Niemczech był PzKpfw IV Sd Kfz 161. Na bazie jego podwozia (i czołgu PzKpfw III) i kadłuba zostało skonstruowanych wiele pojazdów pancernych o różnorodnych zastosowaniach. W niniejszym opracowaniu przedstawione zostanie ciężkie działo samobieżne: 8,8 cm Pak 43/1 L/71 Fgst auf Geschutzwagen III und IV Sf - Sd Kfz 164 Nashorn/Hornisse.
Jednym z najbardziej znanych włoskich samolotów wojskowych z okresu II wojny światowej był bombowiec SIAI (Savoia-Marchetti) S. (SM.) 79. Skonstruowany w latach 1934-1935 pozostawał w uzbrojeniu jednostek lotnictwa włoskiego do 1945 roku.Był używany bojowo podczas wojny domowej w Hiszpanii w latach 1937-1939 (Militaria nr 530), podczas krótkiej wojny z Francja w czerwcu 1940 roku, kampanii greckiej w 1940 i w 1941 roku, walk w Afryce Północnej w latach 1940-1942, kampanii we włoskiej Afryce Wschodniej 1940-1941, ataków na Maltę. Samoloty S. 79 były z powodzeniem używane również do wykonywania ataków torpedowych, m.in. atakowały okręty alianckie w Gibraltarze. Savoie trafiły także do jednostek transportowych. Samoloty S. 79 były eksportowane m.in. do Jugosławii, Rumunii, Iraku. Zdobyczne samoloty używało lotnictwo brytyjskie i Luftwaffe. W zakładach IAR w Braszow podjęto produkcję licencyjną wersji dwusilnikowej pod oznaczeniem IAR JRS-79B/B1
Podczas II wojny światowej armia niemiecka, jako pierwsza w świecie, wprowadziła do uzbrojenia półgąsienicowe transportery opancerzone Sd Kfz 251 - popularne (choć niesłusznie) nazywane "Hanomag". Pierwsza pełna nazwa pojazdu brzmiała mittlere gepanzerte Mannschaftstransportwagen.
Jeden z najbardziej znanych włoskich samolotów wojskowych z okresu II wojny światowej był bombowiec SIAI (Savoia-Marchetti) S.79 (SM.79). Skonstruowany w latach 1934-1935 pozostawał w uzbrojeniu jednostek lotnictwa włoskiego do 1945 roku. Był używany bojowo podczas wojny domowej w Hiszpanii w latach 1937-1939, podczas krótkiej wojny z Francją w czerwcu 1940 roku, kampanii greckiej 1940-1941, walk w Afryce Północnej w latach 1940-1943, kampanii we włoskiej Afryce Wschodniej (1940-1941), ataków na Maltę. Samoloty SIAI S. 79 były z powodzeniem używane do wykonywania ataków torpedowych, m. in. atakowały okręty alianckie w Gibraltarze. Ponadto S. 79 były także używane w jednostkach transportowych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?