"Samolot myśliwski IAR-80/IAR-81 był w historii rumuńskiego lotnictwa wojskowego równie legendarny jak PZL.37 "Łoś" i PZL P. 11c w lotnictwie z biało-czerwoną szachownicą." ze wstępu
Chcielibyśmy poinformować, że w naszym sklepie internetowym nie ma jeszcze opisu produktu NR 561 Breda BA. 65. Pracujemy intensywnie nad uzupełnieniem opisu NR 561 Breda BA. 65 i jak najszybszym udostępnieniem go na stronie sklepu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z brakiem pełnej informacji o produkcie. Jeśli mają Państwo jakieś pytania lub wątpliwości dotyczące produktu, zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość.
Niniejsza książka należy do cyklu publikacji poświęconych malowaniu i oznakowaniu niemieckich pojazdów pancernych, w czasie II wojny światowej. Zawiera bogaty materiał dokumentacyjny, opisujący stosowane w szeregach oddziałów zmotoryzowanych i pancernych Waffen-SS i policji, wzory malowania i oznakowania pojazdów bojowych w latach 1939-1945.
Powstanie samolotu myśliwskiego Reggiane (Caproni-reggiane) RE. 2001 ,,Falco" Il to bezpośredni wynik zakupu w 1938 roku przez firmę Alfa-Romeo licencji niemieckiego silnika lotniczego Daimler-Benz 601Aa, później produkowanego we Włoszech jako Alfa Romeo RA 1000 RC 41 la ,,Monsone". Natomiast samolotu myśliwskiego Reggiane (Caproni-Reggiane) RE. 2005 ,,Sagittario" to uruchomienie produkcji licencyjnej w zakładach Fiat niemieckiego silnika Daimler Benz DB 605A, we Włoszech oznaczonego Fiat RA. 1050 RC.581 - ,,Tifone".
Jednym z najbardziej znanych włoskich samolotów wojskowych z okresu II wojny światowej był bombowiec SIAI (Savoia-Marchetti) S. (SM.) 79. Skonstruowany w latach 1934-1935 pozostawał w uzbrojeniu jednostek lotnictwa włoskiego do 1945 roku.Był używany bojowo podczas wojny domowej w Hiszpanii w latach 1937-1939 (Militaria nr 530), podczas krótkiej wojny z Francja w czerwcu 1940 roku, kampanii greckiej w 1940 i w 1941 roku, walk w Afryce Północnej w latach 1940-1942, kampanii we włoskiej Afryce Wschodniej 1940-1941, ataków na Maltę. Samoloty S. 79 były z powodzeniem używane również do wykonywania ataków torpedowych, m.in. atakowały okręty alianckie w Gibraltarze. Savoie trafiły także do jednostek transportowych. Samoloty S. 79 były eksportowane m.in. do Jugosławii, Rumunii, Iraku. Zdobyczne samoloty używało lotnictwo brytyjskie i Luftwaffe. W zakładach IAR w Braszow podjęto produkcję licencyjną wersji dwusilnikowej pod oznaczeniem IAR JRS-79B/B1
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?