10 000 lat temu Ziemia przestała obracać się wokół własnej osi. Tym samym część ludzkości musiała znosić absolutny mrok po stronie wiecznej Nocy, a część ekstremalne temperatury w krainie nieskończonego Dnia.
Nieliczni schronili się przed palącym słońcem i czarnowiatrem w bezpiecznym Dis. Ogromnym, skrytym pod wielką kopułą mieście, ulokowanym w samym sercu Nocy. Pozostali żyją na Granicy, w strefie wiecznego zmierzchu, opanowanej przez przemoc. Zrodzony na tej opustoszałej Ziemi sierota Arkadi pragnie zrozumieć, skąd wzięła się jego dziwna moc. Wyrusza na poszukiwanie prawdy oraz Or-Fe, tytana poety.
Caza, jeden z kultowych autorów, znany m.in. z publikacji w magazynie „Métal Hurlant” oraz filmu
animowanego Gandahar, już od lat 70. określany był mistrzem komiksowej fantastyki. Tym razem
eksploruje nieoczywiste dla siebie rejony. Na planszach tej epickiej sagi science fiction odnajdujemy tematykę poszukiwania siebie poprzez bogatą w symbolikę sztukę. Seria wydana oryginalnie przez Les Humanoides Associés pod koniec lat 80., dziś ukazuje się po raz pierwszy w wydaniach zbiorczych.
Niniejsze wydanie zawiera cztery albumy cyklu Le Monde d'Arkadi oraz prequel Nocturnes.
Obliżcie usta z krwi… Oto przed wami drugi tom Wampira: Maskarady!
Po tym, jak Cecily poznała niepokojący fakt dotyczący przeszłości swojego fałszywego dziecka, woli trzymać karty przy orderach, a Ali – na dystans. Kiedy nowa, niebezpieczna grupa łowców zaczyna atakować Dwór Dwóch Miast, Cecily musi podjąć decyzję, którą stronę wybrać… jeśli w ogóle ma jakąś stronę.
Drugi tom serii Wampir: Maskarada, komiksowego odniesienia do bestsellerowej gry fabularnej, przedstawia porywającą tragiczną historię o bestii, która kryje się w każdym z nas.
Opowiadający o udręczonym, nienawidzącym samego siebie amerykańskim detektywie chińskiego pochodzenia, podążającym tropem zabójcy w San Francisco w 1936 roku, Dobry Azjata to azjatycki film noir rozgrywający się w Chinatown, a główne role grają tutaj Chińczycy… czyli pierwsze pokolenie Amerykanów dorastających w cieniu imigracyjnego zakazu, nieustannie nękanych przez brutalne morderstwa, nadużywającą władzy policję i świat, który – jak się wydaje – nigdy się nie zmienia.
Wielokrotnie nagradzana powieść graficzna, która znalazła się na przeszło dwudziestu listach najlepszych komiksów roku.
W głębi lasu równikowego, w pałacu T’Zee, krąży plotka. Stary dyktator podobno został zabity.
Podczas gdy kraj pogrąża się w chaosie wojny domowej, członkowie klanu prezydenta żyją
ostatnimi chwilami skorumpowanego reżimu. Los po raz ostatni krzyżuje ścieżki Hippolyte’a,
syna T’Zee, i Bobbi, młodej żony zaginionego dyktatora. Wówczas budzi się niemożliwa i
przeciwna naturze miłość.
Rozgrywająca się w dusznej afrykańskiej nocy opowieść o zmierzchu wymyślonego kraju,
mistrzowsko opowiedziana przez Appollo i Brüno („Tyler Cross”).
2023 – Nominacja w kategorii Fauve des lyceens selection na Międzynarodowym Festiwalu
Komiksu w Angouleme
Przygoda w Świecie Mroku!
Cecily Bain stała się kimś, kim nigdy nie chciała zostać: księciem Dwóch Miast, władczynią skłóconego, pełnego podstępów i zdrad wampirzego dworu. Wkrótce jednak w jej mieście pojawia się intruz – coś wielkiego, włochatego i zębatego.
Doskonale.
Tęskniła za porządnym łomotem.
Pośród cieni żyją istoty gorsze od wampirów. i właśnie te stwory wyważają drzwi do świata mroku.
Król komiksów ze świata gier, Jim Zub, dołącza do ekipy scenarzystów „Wampira: Maskarady. Kłów zimy” z nową serią.
Wydanie zawiera dodatki do gry fabularnej Wilkołak: Apokalipsa.
Uwaga! Komiks tylko dla dorosłych.
– Postradałeś zmysły?! Jeśli to wydrukuję, to zamkną gazetę. Bardzo dobrze o tym wiesz!
– Tak, wiem.
– No więc dlaczego to napisałeś, na litość boską?!
– Ponieważ to prawda.
Madryt, zima 1956 roku. Faszystowska dyktatura kontroluje wszystkie media i utrzymuje ułudę idyllicznego narodu. Dwaj dziennikarze rubryki kryminalnej – pozbawiony złudzeń weteran Emilio Sanz oraz młody, nieustraszony Léon Lenoir – łączą siły w celu ujawnienia najbardziej odrażających, maskowanych przez reżim, zbrodni. W obliczu niewyjaśnionych zabójstw duet podejmuje wysiłki, by poznać stojący za wszystkimi tymi morderstwami sekret, który sięga okrutnej przeszłości. Ich drobiazgowe i pasjonujące śledztwo, przedstawione subtelną kreską i pastelowymi kolorami Teresy Valero, w zawrotnym tempie wciąga nas w mroczne i brutalne, choć wciąż przepełnione nadzieją, czasy. „Contrapaso” to porywający thriller dziennikarski, który czyta się jak świetny czarny kryminał.
Gdyby Julius Verne napisał „Jamesa Bonda“…
Rok 1899.
Podczas zamachu terrorystycznego, który pustoszy port w Bombaju, Kimball O’Hara, agent brytyjskich służb specjalnych, zostaje uwikłany w zagmatwaną rozgrywkę geopolityczną.
Po tym, jak staje się idealnym kozłem ofiarnym, jego jedyna nadzieja na udowodnienie swojej niewinności – a przy okazji na złagodzenie napięć dyplomatycznych, które mogą doprowadzić do podpalenia regionu – znajduje się w sejfie, we wraku statku leżącego na dnie zatoki.
Niestety żadna znana łódź podwodna nie jest w stanie zejść na taką głębokość. Wyjątkiem może być legendarny okręt, uważany za najznakomitszy w dziejach – Nautilus.
Wraz z początkiem XX wieku nadszedł wreszcie czas, by NAUTILUS, jego największe dzieło, powrócił.
Kiedy Cecily Bain, agentka do zadań specjalnych wampirzej elity Dwóch Miast – Minneapolis i Saint Paul – bierze pod swoje skrzydła tajemniczą, świeżo przemienioną wampirzycę, zostaje wciągnięta w wir podstępnego spisku. Tymczasem na peryferiach grupka wampirzych wyrzutków, tworzących buntowniczą rodzinę z wyboru, bada sprawę krwawego zabójstwa.
Nieżycia Spokrewnionych splatają się ze sobą, a na światło nocy wychodzą kolejne zdrady. Czy Cecily uda się uciec i ocalić to, co pozostało z jej rodziny, czy też będzie jeszcze jednym pionkiem, poświęconym po to, by zachować odwieczny sekret: istnienie wampirów pośród żywych?
Debiutancki tom serii Wampir: Maskarada, komiksowego odniesienia do bestsellerowej gry fabularnej, przedstawia porywającą tragiczną historię o bestii, która kryje się w każdym z nas.
Przyszłość jako kuchcik i rodzinna oberża w spadku. Jim Hawkins wie, że nie pozostanie długo na stałym lądzie. Spogląda gdzie indziej, z oczyma utkwionymi w kierunku linii, którą morze rysuje na horyzoncie; obietnicy nieznanego i wielu tajemnic. Wystarczyłby tylko jeden krok ku kierunku morskiej toni, by odmienić swoje życie i stać się kimś innym.
Wystarczyłby uśmiech losu albo Bill Bones, stary wilk morski, który dopiero co zszedł na ląd ze swoją cenną mapą, by Jim wpadł w wir przygody. Lecz jeśli istnieje na tym podłym świecie jedna niebezpieczna rzecz, to na pewno jest nią kawałek papieru, który prowadzi do wielkiego bogactwa…
Komiksowa adaptacja „Wyspy Skarbów” R.L. Stevensona zabierze Was w podróż pełną przygód i niebezpieczeństw, na której końcu czekają skrzynie pełne złota!
Polskie wydanie zawiera wszystkie trzy tomy serii.
Obliżcie usta z krwi... Oto przed wami drugi tom Wampira: Maskarady!
Po tym, jak Cecily poznała niepokojący fakt dotyczący przeszłości swojego fałszywego dziecka, woli trzymać karty przy orderach, a Ali - na dystans. Kiedy nowa, niebezpieczna grupa łowców zaczyna atakować Dwór Dwóch Miast, Cecily musi podjąć decyzję, którą stronę wybrać... jeśli w ogóle ma jakąś stronę.
Drugi tom serii Wampir: Maskarada, komiksowego odniesienia do bestsellerowej gry fabularnej, przedstawia porywającą tragiczną historię o bestii, która kryje się w każdym z nas. Wydanie zawiera kilkanaście stron dodatków do gry fabularnej Wampir: Maskarada.
Uwaga! Komiks tylko dla dorosłych.
Średniowieczna Japonia, w której wciąż panują duchy natury. Jadowite wilki, wrogie bóstwa, samurajowie podążający drogą miecza…
Z tego przeklętego i skutego lodem krajobrazu wyłania się Raido, pozbawiony pamięci ronin. Prześladowany przez głosy w jego głowie, samotny samuraj trafia do Miasta, które rozmawia z niebem. W nim przypadkiem spotyka Meiki, młodą lalkarkę bunraku, która oddziałuje na niego w tajemniczy i potężny sposób. Raido jest zdeterminowany, by rozwikłać zagadkę łączącej ich niewidzialnej więzi, i wspólnie stawiają czoła siłom zła, kierowanym przez zabójczo piękną szogunai Ryin Fujiwarę.
Stworzona przez Saverio Tenutę LEGENDA O SZKARŁATNYCH OBŁOKACH to piękna, a zarazem tragiczna historia o utraconej i odzyskanej miłości. W komiksie tym feudalna Japonia przepełniona jest motywami fantasy, a także odniesieniami do mitologii, kultury i historii Kraju Kwitnącej Wiśni.
Nad Światem Dryftu zawisło niebezpieczeństwo: tej ukrytej krainie zamieszkanej przez baśniowe istoty zagraża owładnięta nienawiścią wiedźma, która sieje śmierć i zniszczenia.
„Opowieść o wiedźmie” to ostatnia część trylogii Świata Dryftu. Ken Broeders zabiera czytelników w fantastyczną wyprawę po krainie, gdzie zło zawsze czai się w pobliżu.
W polskim wydaniu znajdą się materiały dodatkowe (szkice, próbne plansze i komentarze autora), oryginalnie opublikowane tylko w edycji Deluxe.
Nad Światem Dryftu zawisło niebezpieczeństwo: tej ukrytej krainie zamieszkanej przez baśniowe istoty zagraża owładnięta nienawiścią wiedźma. Delleric i Ysabeau schronili się u legendarnego Czerwonego Czarodzieja, zdeterminowanego, by znaleźć kryjówkę przeciwniczki, która sieje zniszczenie i zostawia za sobą śmierć. Podczas poszukiwań ściągają na siebie jej uwagę, co skutkuje natychmiastowym atakiem! Wiedźma napotyka jednak silny opór, bo Czerwony Czarodziej nie stawia jej czoła sam... Czy bohaterom uda się przetrwać?
Mury Miasta są zamknięte. Cienie na usługach Naczelnika ciemiężą tych, którzy sprzeciwiają się reżimowi. Mieszkańcy albo się ugną, albo poniosą śmierć.
Cléophée, przewoźniczka i czarownica, wykorzystuje sytuację i posługuje się swoją nadzwyczajną Walizką, aby pomagać tym, którzy chcą opuścić Miasto… Ma to jednak swoją cenę. Za każdą duszę wywiezioną za Mury Cléophée zabiera siedem lat życia.
W dworze górującym nad doliną, w którym mieszka, przewoźniczka prowadzi podwójną grę z reżimem dyktatora, karmiąc swoją magię życiem odebranym zbiegom.
Lecz pewnego wieczora zjawiają się u niej członkowie ruchu oporu z nietypową prośbą: chcą przedostać się do Miasta.
Świat Dryftu to ukryta kraina, w której znalazły schronienie najróżniejsze baśniowe istoty.
Elf Dellric Twotter - szelma i cwaniak - przeżywa kolejne przygody, aż nagle napotyka Człowieka.
Wspólnie będą musieli stawić czoła śmiertelnemu niebezpieczeństwu, zagrażającemu nie tylko Światu Dryftu, lecz także ludzkiemu.
Opowieść o złodziejach i trollach to pierwsza część trylogii o Świecie Dryftu, w której wyjątkowo utalentowany rysownik Ken Broeders (Apostata) zabiera czytelnika w fantastyczną podróż po świecie, gdzie zło czai się za każdym rogiem.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?