Trenuj pisownię trudnych wyrazów!Rozwiąż łamigłówki i zostań mistrzem polskiej pisowni!Ćwicz pisanie trudnych wyrazów i nie daj się ortograficznym pułapkom! Dowiedz się, jak wykorzystywać bogactwo języka polskiego w praktyce. Rozwiązuj krzyżówki i rebusy, doprowadź rycerza do wyjścia z labiryntu i złam niejeden kod. Dzięki temu zeszytowi dyktanda staną się łatwe i przyjemne!W środku znajdziesz:zadania z ciekawą fabułą i przyjazny język poleceń,różnorodne ćwiczenia: łamigłówki, wyszukiwanki, rebusy i krzyżówki,techniki pomagające zrozumieć zasady polskiej pisowni,kolorowe ilustracje,prawie 100 naklejek.EDUseria to wyjątkowa seria materiałów edukacyjnych - gier karcianych oraz zeszytów ćwiczeń - kierowana do dzieci w wieku 7-11 lat, która pomoże im powtarzać i utrwalać wiedzę zdobywaną na lekcjach (np. polskiego, matematyki czy przyrody) oraz rozwijać indywidualne zainteresowania.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. pisanie, czytanie, liczenie czy mnożenie. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Opanuj mnożenie do 100 bez trudu! Rozwiąż łamigłówki i zostań mistrzem mnożenia! Ćwicz tabliczkę mnożenia do 100 – od prostych działań do trudniejszych obliczeń. Odkryj zasadę mnożenia i jego przemienności dzięki różnorodnym łamigłówkom. Koniec z wkuwaniem tabliczki mnożenia na pamięć! W środku znajdziesz: zadania z ciekawą fabułą i przyjazny język poleceń, różnorodne ćwiczenia: łamigłówki, wyszukiwanki, kodowanki, techniki pomagające zrozumieć zasady mnożenia, kolorowe ilustracje i prawie 100 naklejek. EDUseria to wyjątkowa seria materiałów edukacyjnych – gier karcianych oraz zeszytów ćwiczeń – kierowana do dzieci w wieku 7-11 lat, która pomoże im powtarzać i utrwalać wiedzę zdobywaną na lekcjach (np. polskiego, matematyki czy przyrody) oraz rozwijać indywidualne zainteresowania. Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę. Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Poznaj i zapamiętaj zasady polskiej pisowni!Rozwiąż łamigłówki i zostań mistrzem ortografii!Poznaj zasady polskiej pisowni jak własną kieszeń! Ćwicz i nie daj się zaskoczyć żadnemu wyjątkowi! Rozwiązuj rebusy, zamień się w detektywa i odgaduj wyrazy albo wpisz właściwe hasło do krzyżówki. Nauka ortografii nie musi być nudna!W środku znajdziesz:zadania z ciekawą fabułą i przyjazny język poleceń,różnorodne ćwiczenia: łamigłówki, wyszukiwanki, rebusy i krzyżówki,techniki pomagające zrozumieć zasady polskiej ortografii,kolorowe ilustracje i prawie 100 naklejek.EDUseria to wyjątkowa seria materiałów edukacyjnych - gier karcianych oraz zeszytów ćwiczeń - kierowana do dzieci w wieku 7-11 lat, która pomoże im powtarzać i utrwalać wiedzę zdobywaną na lekcjach (np. polskiego, matematyki czy przyrody) oraz rozwijać indywidualne zainteresowania.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. pisanie, czytanie, liczenie czy mnożenie. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Ćwicz działania matematyczne bez nudy! Rozwiąż łamigłówki i zostań mistrzem mnożenia i dzielenia! Przekonaj się, że mnożenie i dzielenie do 100 to świetna zabawa! Sprawdź, jaki wynik wskazuje waga, zagraj w matematyczne kółko i krzyżyk oraz znajdź drogę do rakiety w kosmosie. Mnóstwo sposobów na naukę bez nudy! W środku znajdziesz: zadania z ciekawą fabułą i przyjazny język poleceń, różnorodne ćwiczenia: łamigłówki, wyszukiwanki, kodowanki, techniki pomagające zrozumieć zasady mnożenia i dzielenia, kolorowe ilustracje i prawie 100 naklejek.
EDUseria to wyjątkowa seria materiałów edukacyjnych – gier karcianych oraz zeszytów ćwiczeń – kierowana do dzieci w wieku 7–11 lat, która pomoże im powtarzać i utrwalać wiedzę zdobywaną na lekcjach (np. polskiego, matematyki czy przyrody) oraz rozwijać indywidualne zainteresowania. Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę. Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Główkuj, rozwiązuj zagadki i łam tajne kody.Ćwicz koncentrację, spostrzegawczość i logiczne myślenie.Łamigłówki dla 6-latka to:poręczny format i proste poleceniablisko 100 zagadek dopasowanych do wiekukodowanie, wyszukiwanki, labirynty, sudoku, przeliczanie i rysowaniesympatyczni bohaterowieŁamigłówki dla 6-latka zapewnią dzieciom długie godziny dobrej zabawy. Zagadki pomogą doskonalić logiczne myślenie oraz spostrzegawczość, a także pozwolą ćwiczyć wykonywanie obliczeń matematycznych. Proste polecenia i zabawy grafomotoryczne przygotują 6-latki do nauki czytania ze zrozumieniem oraz pisania. Zadaniom towarzyszą sympatyczni bohaterowie, którzy wprowadzają dzieci w świat kodów, labiryntów i tajemniczych szyfrów.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę. Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Główkuj, rozwiązuj zagadki i łam tajne kody.Ćwicz koncentrację, spostrzegawczość i logiczne myślenie.Łamigłówki dla 3-latka to:poręczny format i proste poleceniablisko 100 zagadek dopasowanych do wiekukodowanie, wyszukiwanki, labirynty, plątaniny, kolorowanie i rysowaniesympatyczni bohaterowieŁamigłówki dla 3-latka zapewnią dzieciom długie godziny dobrej zabawy. Zagadki pomogą doskonalić zarówno umiejętność porządkowania wydarzeń w czasie i łączenia ich w związki przyczynowo-skutkowe, jak i umiejętność wskazywania różnic i podobieństw. Proste zabawy grafomotoryczne i kolorowanki rozwiną sprawność dłoni. Zadaniom towarzyszą sympatyczni bohaterowie. Barwne ilustracje przyciągają uwagę 3-latków i zachęcają do rozwiązywania zadań.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę. Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Nauka pisania bez nudyA jak auto, M jak mors - dopasuj elementy i pisz! Ten zestaw wprowadzi dzieci w świat liter i pomoże zacząć przygodę z nauką pisania. Ścieralne puzzle zachęcą do doskonalenia nowych umiejętności i zapewnią wiele godzin dobrej zabawy.W zestawie:książka z zadaniami48 elementów (24 dwuelementowe puzzle)pisak ścieralnyZestaw pozwala poznać 24 podstawowe litery alfabetu. Książka z różnorodnymi zadaniami zachęca do pierwszych prób pisania, a dołączone do zestawu puzzle pozwalają utrwalić nowo zdobyte umiejętności. W czasie zabawy dziecko łączy elementy z literami i odpowiadającymi im słowami oraz rozwija sprawność grafomotoryczną, poprawiając pisakiem szlaczki, litery i słowa. Ścieralna powierzchnia puzzli umożliwia wielokrotne próby i doskonalenie pisania. Barwne ilustracje z wesołymi postaciami ułatwiają zapamiętywanie liter.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Dlaczego orzeł to symbol Polski?W którym mieście spotkasz krasnale? Dopasuj elementy, napisz słowa, sprawdź ciekawostki i poznaj odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Pomysłowe układanki pomogą dzieciom odkrywać nasz kraj i pozwolą ćwiczyć pisanie pierwszych wyrazów.W zestawie:książka z zadaniami48 elementów (24 dwuelementowe układanki)pisak ścieralnyZestaw przybliża dzieciom hasła i symbole wiążące się z naszą ojczyzną. Książka z różnorodnymi łamigłówkami i pomysłami na zabawy zachęca do poznawania Polski, a dołączone do zestawu puzzle pozwalają rozwijać sprawność grafomotoryczną. W czasie zabawy dziecko nie tylko łączy elementy, lecz także poprawia pisakiem nowo poznane słowa. Ścieralna powierzchnia puzzli umożliwia wielokrotne próby i doskonalenie pisania. Barwne ilustracje zachęcają do zabawy i rozbudzają ciekawość, a umieszczone na rewersie ciekawostki pomagają lepiej poznać geografię Polski, polskie symbole narodowe i tradycje.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Rysuj, ścieraj i baw się z Bazgrakami!
Znacie książeczkę Bazgraki i zabawy 3-latków? Mamy dla Was nową porcję łamigłówek i zabaw w towarzystwie naszej przyjaznej piątki stworków!
Bazgraki i nowe zabawy 3-latków to książeczka pełna ciekawych łamigłówek i zabaw przygotowanych z myślą o potrzebach 3-latków. Znajdziecie w niej m.in.: zadania na rysowanie po śladzie, labirynty, plątaninki i wyszukiwanki. Nie zabrakło także miejsca na własne rysunki! Do książeczki dołączono ścieralny pisak, dzięki czemu ćwiczenia możecie rozwiązywać wielokrotnie!
Wyrusz w podróż po Polsce z Bazgrakami!Bazgraki odwiedzają wiele regionów, poznają lokalne tradycje, próbują miejscowych potraw i wysłuchują fascynujących legend. Dzięki wspólnej wyprawie po kraju dziecko dowie się, jak wyglądają symbole narodowe czy tradycyjne wycinanki, oraz pozna najsławniejszych Polaków. Do zeszytu dołączony jest pisak ścieralny - jeśli dziecko popełni błąd, może spróbować jeszcze raz!Poznawanie Polski to doskonała zabawa, której towarzyszą Bazgraki - te niesamowite stworki wspierają malucha w nauce i sprawiają, że zamienia się ona w wartościową zabawę.W środku:ciekawe i różnorodne zadania, przy których dziecko nie będzie się nudzić, m.in.: rysowanie po śladzie, plątaninki, labirynty i odszukiwanie różnic,piękne ilustracje związane z polską kulturą, tradycjami i obyczajami,ciekawostki dotyczące historii Polski, geografii, dań kuchni polskiej i wielu innych dziedzin!Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. naukę mowy, czytanie, liczenie czy mnożenie. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Wyszukuj, naklejaj, poznawaj świat i baw się z Bazgrakami!Sympatyczne stworki zapraszają do wspólnej zabawy. Dołącz do nich! Poznawaj kosmos, wybierz się z Frygą na poszukiwanie skarbów i baw się wesoło na balu przebierańców. Z Bazgrakami nie będziesz się nudzić!Wspólna zabawa z Bazgrakami to wspaniała forma spędzania wolnego czasu. Wesołe stworki wspierają malucha w nauce i sprawiają, że zamienia się ona w wartościową zabawę.W książeczce znajdziecie:kolorowe ilustracje, które działają na wyobraźnię maluchówróżnorodne zadania zachęcające dzieci do wskazywania paluszkiem, zabaw ruchowych, wydawania śmiesznych dźwięków oraz mówieniaproste obliczenia, wyszukiwanki, labirynty i plątaninkiduże naklejki, które można odkleić i przykleić jeszcze razKapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. naukę mowy, czytanie, liczenie czy mnożenie. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Przeżyj wspaniałe przygody na wsi w towarzystwie Bazgraków!
Zobacz, ile owieczek jest na łące i spróbuj znaleźć coś równie zakręconego jak świński ogonek! Odwiedź kumkające nad stawem żabki, pomóż Frydze w pracach ogrodowych i potowarzysz Gryzce podczas grzybobrania!
Bazgraki na wsi to pełna barwnych i urokliwych ilustracji książeczka z zadaniami i łamigłówkami dla dzieci od 2. roku życia. Maluchy w doborowym towarzystwie Bazgraków (przyjaznych i ciekawskich stworków) odwiedzają wieś i poznają panujące tam zwyczaje i obowiązki. To także okazja do spędzenia czasu z różnymi zwierzątkami: świnkami, pszczółkami, żabkami, krówkami czy owieczkami! Na dzieci czekają różnorodne zadania: wyszukiwanki, labirynty czy plątaninki.
Poznawanie cyfr, ćwiczenie motoryki małej i doskonała zabawa!Ten zeszyt wprowadzi dziecko w niesamowity świat cyferek - jest to wstęp do nauki matematyki. W środku znajdziecie wiele zadań wspierających umiejętność grafopercepcji, takich jak rysowanie cyferek po śladzie. Dziecko będzie mogło również poćwiczyć pisanie w kratkach. Aby nauka matematyki i poznawanie cyferek nie były nudne, zadania są przeplecione ciekawymi łamigłówkami, które dadzą maluchowi mnóstwo frajdy i pomogą w doskonaleniu motoryki małej.Do zeszytu dołączony jest pisak ścieralny - w zestawieniu z odpowiednio przygotowanymi zadaniami pozwoli dziecku pisać, zmazywać, a także popełniać błędy i próbować jeszcze raz.Poznawanie cyferek to doskonała zabawa, której towarzyszą Bazgraki - te niesamowite stworki wspierają malucha w nauce i sprawiają, że zamienia się ona w wartościową zabawę.W książeczce:liczenie do 10,pisanie po śladzie i w kratkach,łamigłówki, które zainteresują dziecko.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. naukę mowy, czytanie, liczenie czy mnożenie. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Poznawanie kształtów, ćwiczenie motoryki małej i doskonała zabawa! Ten zeszyt wprowadzi dziecko w niesamowity świat kształtów – jest to wstęp do nauki matematyki. W środku znajdziecie różnorodne zadania wspierające grafomotorykę. Zadania mają rosnący stopień trudności i są przeplecione ciekawymi łamigłówkami, które dadzą maluchowi mnóstwo frajdy oraz pomogą w doskonaleniu motoryki małej. Do zeszytu dołączony jest pisak ścieralny – w zestawieniu z odpowiednio przygotowanymi zadaniami pozwoli dziecku pisać, zmazywać, a także popełniać błędy i próbować jeszcze raz. Poznawanie figur to doskonała zabawa, której towarzyszą Bazgraki – te niesamowite stworki wspierają malucha w nauce i sprawiają, że zamienia się ona w wartościową zabawę. W książeczce: ćwiczenia wspomagające wyobraźnię przestrzenną, rysowanie po śladzie, łamigłówki, które zainteresują dziecko. Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę. Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. naukę mowy, czytanie, liczenie czy mnożenie. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Baw się w domu i w podróży! Główkuj, rozwiązuj zagadki i łam tajne kody. Ćwicz koncentrację, spostrzegawczość i logiczne myślenie. Łamigłówki dla 4-latka to: poręczny format i proste polecenia blisko 100 zagadek dopasowanych do wieku kodowanie, wyszukiwanki, labirynty, plątaniny, przeliczanie i rysowanie sympatyczni bohaterowie Łamigłówki dla 4-latka zapewnią dzieciom długie godziny dobrej zabawy. Zagadki pomogą doskonalić zarówno umiejętność porządkowania wydarzeń w czasie i łączenia ich w związki przyczynowo-skutkowe, jak i umiejętność wskazywania różnic i podobieństw. Proste zabawy grafomotoryczne rozwiną sprawność dłoni, niezbędną do pierwszych prób pisania. Zadaniom towarzyszą sympatyczni bohaterowie, którzy wprowadzają 4-latki w świat liczb, labiryntów i tajemniczych szyfrów. Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę. Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Baw się w domu i w podróży!Główkuj, rozwiązuj zagadki i łam tajne kody. Ćwicz koncentrację, spostrzegawczość i logiczne myślenie.Łamigłówki dla 5-latka to:poręczny format i proste poleceniablisko 100 zagadek dopasowanych do wiekukodowanie, wyszukiwanki, labirynty, sudoku, przeliczanie i rysowaniesympatyczni bohaterowieŁamigłówki dla 5-latka zapewnią dzieciom długie godziny dobrej zabawy. Zagadki pomogą doskonalić logiczne myślenie oraz wskazywanie różnic i podobieństw, a także umożliwią wykonywanie pierwszych obliczeń matematycznych. Proste polecenia i zabawy grafomotoryczne przygotują 5-latki do nauki czytania ze zrozumieniem oraz pisania. Zadaniom towarzyszą sympatyczni bohaterowie, którzy wprowadzają dzieci w świat kodów, labiryntów i tajemniczych szyfrów.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Zwinna małpka, wesoła kapibara, a może urocza świnka? Narysuj je wszystkie! Ten zeszyt pozwoli na szybkie opanowanie sztuki rysowania. Na początku nauczysz się odwzorowywać zwierzątka w kilku krokach, a później sam będziesz mógł spróbować stworzyć rysunek od podstaw. Rysuj zwierzątka krok po kroku i wyrusz na przygodę z Bazgrakami! Dziecko rozwinie umiejętności grafomotoryczne i poćwiczy koncentrację, a przy okazji będzie świetnie się bawić. Jeśli któryś zwierzak nie będzie od razu wyglądał idealnie – spokojnie! Dziecko może dopracowywać swoje rysunki. Do zeszytu został dołączony pisak ścieralny, który pozwala na popełnianie błędów i umożliwia kolejne próby. W książeczce: nauka rysowania w kilku krokach, miejsce na własne rysunki, liczne ciekawostki o zwierzętach. Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę. Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Szybka wyścigówka, głośna karetka, a może wielka rakieta? Narysuj je wszystkie! Ten zeszyt pozwoli na szybkie opanowanie sztuki rysowania. Na początku nauczysz się odwzorowywać pojazdy w kilku krokach, a później sam będziesz mógł spróbować stworzyć rysunek od podstaw. Rysuj pojazdy krok po kroku i wyrusz na przygodę z Bazgrakami! Dziecko rozwinie umiejętności grafomotoryczne i poćwiczy koncentrację, a przy okazji będzie świetnie się bawić. Jeśli pojazd nie będzie od razu wyglądał idealnie – spokojnie! Dziecko może dopracowywać swoje rysunki. Do zeszytu został dołączony pisak ścieralny, który pozwala na popełnianie błędów i umożliwia kolejne próby rysowania. W książeczce: nauka rysowania w kilku krokach, miejsce na własne rysunki, liczne ciekawostki o pojazdach. Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę. Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Nauka matematyki z Bazgrakami to prosta sprawa!Ten zeszyt przeznaczony jest dla dzieci, które znają liczby od 0 do 10. Dzięki angażującym zadaniom poznają liczby do 20 oraz będą ćwiczyć dodawanie i odejmowanie. Zapoznają się także z mierzeniem i ważeniem, które są ważnymi elementami zadań matematycznych.Bazgraki to przyjazne stworki, które uczą się matematyki razem z dziećmi.Bazgraki ćwiczą matematykę. Elementarz. Poziom 2 to pomoc w rozwijaniu kompetencji matematycznych u starszaków. Idealnie sprawdzi się w zabawie z dziećmi, które chcą poznać liczby od 11 do 20 oraz trenować dodawanie i odejmowanie w zakresie 10 i 20.Jak korzystać z książki?Książka została podzielona na tematy, których oznaczenia znajdziemy na górze strony.Aktywności zawarte na stronach od 1 do 4 stanowią przygotowanie do nauki liczb. Dziecko ćwiczy w nich określanie położenia, tworzenie kolekcji i rozpoznawanie figur geometrycznych.Na stronach od 5 do 35 znajdują się ćwiczenia umożliwiające utrwalenie liczb od 0 do 10 oraz rozwijanie umiejętności dodawania i odejmowania liczb w tym zakresie.Następne tematy dotyczą liczb z drugiej dziesiątki. Dzieci poznają w nich liczby od 11 do 20 i ćwiczą dodawanie i odejmowanie liczb w tym zakresie - bez przekroczenia i z przekroczeniem progu dziesiątkowego.Ostatnie dwie strony są poświęcone nazwom dni tygodnia i miesięcy.Elementarz jest pełen tematów, które są bliskie dzieciom. Przy rozwiązywaniu zadań nie sposób się nudzić! Są one zróżnicowane i polegają m. in. na odnajdywaniu różnic, szukaniu wyjścia z labiryntu czy pisaniu i kolorowaniu. Dziecko zdobywa nowe umiejętności dzięki odpowiedniemu podziałowi materiału i wzrastającemu poziomowi trudności zagadnień. Dorośli również mogą znaleźć tu coś dla siebie - książeczka zawiera porady, dzięki którym rodzic lub nauczyciel może dowiedzieć się, jak tłumaczyć dzieciom pojęcia z zakresu matematyki.Książeczka zawiera ponad 50 barwnych naklejek, które urozmaicają zadania.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m. in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Ćwiczenie matematyki z Bazgrakami to prosta sprawa!Ten zeszyt pomoże utrwalać wiedzę z matematyki. Ciekawe łamigłówki związane z poznawaniem i zapisywaniem liczb oraz liczeniem wzbudzają zainteresowanie dziecka, rozwijają logiczne myślenie i koncentrację. Dzięki nim matematyka w szkole nie będzie wyzwaniem!Bazgraki ćwiczą matematykę. Ćwiczenia. Poziom 2 to pomoc w rozwijaniu kompetencji matematycznych u starszaków. Zadania idealnie sprawdzą się w zabawie z dziećmi, które chcą poznać liczby od 11 do 20 oraz trenować dodawanie i odejmowanie w zakresie 10 i 20.Jak korzystać z książki?Książka została podzielona na tematy, które są rozwinięciem zagadnień poruszonych w Elementarzu do poziomu 2.Aktywności zawarte na stronie 1 i 2 stanowią przygotowanie do nauki liczb. Dziecko ćwiczy w nich określanie położenia i rozpoznawanie figur geometrycznych.Na stronach od 3 do 17 zawarte zostały ćwiczenia umożliwiające utrwalenie liczb od 0 do 10 oraz rozwijanie umiejętności dodawania i odejmowania liczb w tym zakresie.Następne tematy dotyczą liczb z drugiej dziesiątki. Dzieci utrwalają w nich liczby od 11 do 20 i ćwiczą dodawanie i odejmowanie liczb w tym zakresie - bez przekroczenia i z przekroczeniem progu dziesiątkowego.Ostatnie trzy strony są poświęcone nazwom dni tygodnia i miesięcy.Ważne!Warto zacząć naukę od Elementarza, który stanowi idealne uzupełnienie tej książki, jednak nie jest to konieczne. Ćwiczenia mogą być używane niezależnie od tego, czy dziecko korzystało wcześniej z Elementarza, czy nie.Zeszyt ćwiczeń jest pełen tematów, które są bliskie najmłodszym. Przy rozwiązywaniu zadań nie sposób się nudzić! Są one zróżnicowane i polegają m. in. na odnajdywaniu różnic, szukaniu wyjścia z labiryntu czy pisaniu i kolorowaniu. Dziecko zdobywa nowe umiejętności dzięki odpowiedniemu podziałowi materiału i wzrastającemu poziomowi trudności zagadnień. Rozwiązywanie zadań z zeszytu ćwiczeń gwarantuje postęp w nauce i świetną zabawę.Książeczka zawiera ponad 50 barwnych naklejek, które urozmaicają zadania.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m. in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?