Rozwiązuj zagadki i poznawaj pierwsze angielskie słówka z Bazgrakami!Jak przywitać się po angielsku? Co oznacza ball,doll, blocks? Z ilu klocków zbudowana jest wieża?Bazgraki poznają angielski. Pierwsze słówka (3-5 lat) to pomysłowe zabawy, dzięki którym przedszkolaki rozpoczną przygodę z językiem angielskim i poznają najważniejsze słówka, m.in. nazwy zwierząt, kolorów, warzyw i owoców, pojazdów oraz zabawek.W książce znajdują się różnorodne zadania: kolorowanki, labirynty, plątaninki, układanki i wyszukiwanki. Do książki dołączono również kolorowe naklejki.Łamigłówki obrazkowe to skuteczny sposób na zapamiętanie angielskich słówek w kontekście dzięki skojarzeniom z ilustracjami i codziennymi sytuacjami.Autorką zabaw jest Katarzyna Szumska, redaktorka merytoryczna publikacji dla przedszkolaków i uczniów.
Co jest duże, a co małe? Szklanka jest pusta czy pełna? Kiedy jest ciepło, a kiedy zimno?Bazgraki poznają PRZECIWIEŃSTWA(2-3 lata) to książeczka z pomysłowymi zadaniami dla maluchów, która rozwija wiedzę o świecie, spostrzegawczość i myślenie logiczne. W zabawach z książeczką maluch poznaje takie przeciwieństwa jak: mały - duży, szybki - wolny, zimny - ciepły czy długi - krótki. Uczy się rozpoznawać różnice i podobieństwa oraz łączyć obiekty w pary na zasadzie skojarzeń. Przy okazji rozwija słownictwo związane z cechami ludzi, zwierząt i przedmiotów.W książeczce znajduje się mnóstwo różnorodnych zadań, dostosowanych do możliwości dwu- i trzylatków. Wszystkie elementy do kolorowania mają gruby obrys, a kolorowe naklejki są odpowiednio duże, by łatwo je było odkleić i umieścić w odpowiednim miejscu na ilustracji.Przewodnikiem po zabawach z naklejkami są sympatyczne Bazgraki, dzięki którym każde zadanie staje się wesołą przygodą. Autorką łamigłówek jest Katarzyna Szumska, pedagog i redaktorka merytoryczna publikacji przedszkolnych i wczesnoszkolnych dla dzieci i nauczycieli.W serii "Bazgraki poznają" ukazały się także:LiczbyLiteryKolory i kształty
Co ma kształt koła? Jaki kolor mają kwadraty? Które domki zbudowane są z tych samych klocków?Bazgraki poznają KOLORY I KSZTAŁTY(2-3 lata) to książeczka z pomysłowymi zadaniami dla maluchów, która rozwija wiedzę o świecie, spostrzegawczość i myślenie logiczne. W zabawach z książeczką maluch poznaje figury geometryczne, takie jak kółka, kwadraty, trójkąty czy trapezy, nazywa kolory oraz uczy się wskazywać różnice i podobieństwa. Przy okazji rozwija zasób słownictwa i wyobraźnię.W książeczce znajduje się mnóstwo różnorodnych zadań, dostosowanych do możliwości dwu- i trzylatków. Wszystkie elementy do kolorowania mają gruby obrys, a kolorowe naklejki są odpowiednio duże, by łatwo je było odkleić i umieścić w odpowiednim miejscu na ilustracji.Przewodnikiem po zabawach z naklejkami są sympatyczne Bazgraki, dzięki którym każde zadanie staje się wesołą przygodą. Autorką łamigłówek jest Katarzyna Szumska, pedagog i redaktorka merytoryczna publikacji przedszkolnych i wczesnoszkolnych dla dzieci i nauczycieli.W serii "Bazgraki poznają" ukazały się także:LiczbyLiteryPrzeciwieństwa
Gdzie ukryło się zero? Których zabawek jest najwięcej? Co powstanie z połączenia kolejnych cyfr?Bazgraki poznają LICZBY(4-6 lat) to książeczka z pomysłowymi zagadkami, które wprowadzają przedszkolaki w świat matematyki. Bogato ilustrowane zabawy zachęcają do poznawania cyfr, liczenia do 10 oraz prostych działań na dodawanie.Przewodnikiem po świecie liczb są sympatyczne Bazgraki, które uwielbiają rozwiązywać łamigłówki. W książeczce znajduje się mnóstwo różnorodnych zadań, m.in. pisanie cyfr po śladzie, łączenie liczb, labirynty, kodowanki czykolorowanie wg numerycznej instrukcji. Autorką łamigłówek jest Katarzyna Szumska, pedagog i redaktorka merytoryczna publikacji przedszkolnych i wczesnoszkolnych dla dzieci i nauczycieli.W zestawie znajduje się również 40 kolorowych naklejek, które uatrakcyjniają zabawy z książką.W serii "Bazgraki poznają" ukazały się także:LiteryPrzeciwieństwaKolory i kształty
Bazgraki i zabawy 3-latków
Rozwijające zabawy z pisakiem suchościeralnym!
Jaki kształt ma piaskowa babka? Co przyda się na spacer w deszczu? Które pojazdy można spotkać na placu budowy?
Bazgraki i zabawy dla 3-latków to pomysł na rozwijające łamigłówki, dzięki którym młodsze przedszkolaki trenują myślenie logiczne, umiejętność rozpoznawania kształtów i figur geometrycznych oraz ćwiczą rękę, rysując po śladzie i przechodząc labirynty.
Różnorodne zadania przygotowują do nauki pisania, rozwijają koncentrację i spostrzegawczość, a także ćwiczą pamięć wzrokową i orientację w przestrzeni.
Oryginalne i zabawne ilustracje oswajają młodsze przedszkolaki z nowymi miejscami, takimi jak przedszkole, miasto czy sklep, lub przypominają o dobrze znanym otoczeniu.
Dzięki dołączonemu do książki flamastrowi suchościeralnemu odpowiedzi można zmazywać i poprawiać bez końca, a wygodny, duży format A4 pozwala na swobodne rysowanie i bazgranie.
Rysuj, ścieraj i baw się z Bazgrakami!
Liczba stron: 24
Zawartość: książka + flamaster suchościeralny
Cena zestawu: 26,90 zł
Marka: Kapitan Nauka
Edgard, Warszawa czerwiec 2023
Format: 210x297 mm
ISBN: 978-83-67663-48-9
W serii „Bazgraki i zabawy”:
• Bazgraki i zabawy 4-latków
• Bazgraki i zabawy 5-latków
• Bazgraki i zabawy 6-latków
•
Więcej informacji na www.KapitanNauka.pl
Kapitan Nauka jest również na facebooku: www.facebook.com/KapitanNauka
Instagram: @kapitan_nauka
Bazgraki i zabawy 4-latkówRozwijające zabawy z pisakiem suchościeralnym!Czym różnią się rysunki? Które sprzęty na placu zabaw wybrały Bazgraki? Co wyjdzie z połączenia kropek?Bazgraki i zabawy dla 4-latków to rozwijające łamigłówki, dzięki którym przedszkolaki trenują myślenie logiczne, umiejętność segregowania i układania sekwencji oraz ćwiczą rękę, rysując po śladzie i przechodząc labirynty.Różnorodne zadania przygotowują do nauki pisania, rozwijają koncentrację i spostrzegawczość, a także ćwiczą pamięć wzrokową i orientację w przestrzeni.Oryginalne i zabawne ilustracje oswajają przedszkolaki z nowymi miejscami, takimi jak przedszkole, dom, park, biblioteka czy sklep, lub przypominają o dobrze znanym otoczeniu.Dzięki dołączonemu do książki flamastrowisuchościeralnemu odpowiedzi można zmazywać i poprawiać bez końca, a wygodny, duży formatA4 pozwala na swobodne rysowanie i bazgranie.Rysuj, ścieraj i baw się z Bazgrakami!
Bazgraki i zabawy 5-latkówRozwijające zabawy z pisakiem suchościeralnym!Co można zobaczyć w muzeum? Które przedmioty zaczynają się na tę samą głoskę? Ile sprzętów brakuje w laboratorium Bazgraków?Bazgraki i zabawy dla 5-latków to rozwijające łamigłówki, dzięki którym przedszkolaki trenują myślenie logiczne, poznają litery i cyfry oraz ćwiczą rączkę, zamalowując właściwe pola z liczbami i literami oraz łącząc kropki.Różnorodne zadania przygotowują do nauki pisania i liczenia, rozwijają koncentrację i spostrzegawczość, a także ćwiczą pamięć wzrokową i orientację w przestrzeni.Oryginalne i zabawne ilustracje oswajają przedszkolaki z nowymi miejscami, takimi jak muzeum, gabinet lekarski czy laboratorium, lub przypominają o dobrze znanym otoczeniu.Dzięki dołączonemu do książki flamastrowi suchościeralnemu odpowiedzi można zmazywać i poprawiać bez końca, a wygodny, duży formatA4 pozwala na swobodne rysowanie i bazgranie.Rysuj, ścieraj i baw się z Bazgrakami!
Bazgraki poznają LITERY (4-6 lat) to książeczka z pomysłowymi zadaniami, które wprowadzają przedszkolaki w świat alfabetu. Bogato ilustrowane zabawy ułatwiają poznawanie liter, łączenie ich w sylaby, a potem w wyrazy, przygotowując dzieci do nauki czytania i pisania.Przewodnikiem po świecie liter są sympatyczne Bazgraki, która zachęcają przedszkolaki do rozwiązywania łamigłówek i labiryntów, szukania liter i pisania po śladzie. Dzięki Bazgrakom każde zadanie staje się ciekawą przygodą, która przy okazji rozwija percepcję, pamięć oraz koncentrację. Autorką łamigłówek jest Katarzyna Szumska, pedagog i redaktorka merytoryczna publikacji przedszkolnych i wczesnoszkolnych dla dzieci i nauczycieli.W zestawie znajduje się również 40 kolorowych naklejek, które uatrakcyjniają zabawy z książką.W serii "Bazgraki poznają" ukazały się także:LiczbyPrzeciwieństwaKolory i kształty
Zdobądź tytuł Zdolnego ucznia! Ćwicz zdolności matematyczne z mnóstwem ciekawych i różnorodnych łamigłówek! Labirynty, krzyżówki, rebusy to tylko kilka z nich. Bo matematyka może być świetną zabawą!
Wykorzystaj umiejętność dodawania i odejmowania, żeby wprowadzić swoje pszczoły do jak największej liczby komórek plastra miodu – powodzenia!
Gracze mają za zadanie wprowadzić swoje pszczoły do jak największej liczby komórek plastra miodu (lub w zależności od wariantu do określonej liczby komórek rozmieszczonych w określonym układzie). Pszczoły wprowadza się do komórek, prawidłowo układając działanie dodawania lub odejmowania. Im więcej pszczół gracza pracuje, tym większą liczbę słoików miodu gracz może zgromadzić. Gracz zaczyna od zbierania małych słoików, które może wymienić na duże. Wygrywa gracz, którego pszczoły wyprodukują najwięcej słoików miodu.
Co trzeba zrobić, żeby zostać superpodróżnikiem? Wystarczy poćwiczyć mnożenie i dzielenie. Zbierz pamiątki z każdego kontynentu i dowieź je do muzeum przed innymi graczami - powodzenia!
W grze na dzielenie gracze maja za zadanie przebyć 7 kontynentów i z każdego z nich zabrać po jednej pamiątce. Pamiątki zdobywa się, prawidłowo rozwiązując działanie mnożenia zapisane na planszy. Pod koniec gry wszystkie pamiątki należy dostarczyć do muzeum. Wygrywa gracz, który jako pierwszy zostawi wszystkie pamiątki dotrze do ostatniego pola.
W grze na mnożenie wygrywa gracz, który pierwszy uzbiera 8 żetonów pamiątek. Pamiątki zdobywa się, poruszając się po torze w kształcie koła i rozwiązując zadania na kartach (podanie iloczynu, podanie działania do iloczynu, bitwa o żeton).
Poznaj najdłuższe rzeki, najwyższe szczyty i wodospady oraz najgłębsze i największe jeziora na różnych kontynentach. Dowiedź się, który kontynent jest najmniejszy i zobacz, jakie zwierzęta na nim żyją!
Gracze, przez 10 rund, podróżują po kontynentach i wykonują tajne misje, które mają na kartach, zdobywając w ten sposób określone żetony Lokalizacji. Uwaga! W każdej lokalizacji są tylko dwa żetony, dlatego gracze muszą wykazać się sprytem, żeby zdobyć je przed innymi.
Co zrobić, żeby ortografia nie była trudna? Piraci już to wiedzą! Wybierz się z nimi na wyprawę po morzach południowych.
W grze ortograficznej gracze mają za zadanie, poruszając się po trasie na wodach mórz południowych, zdobyć jak najwięcej dukatów, które wymienią na kryształy, a te na końcu na skrzynie ze skarbem. Dukaty zdobywa się, losując karty z zadaniami i podając brakujące litery w wyrazach z trudnościami ortograficznymi. Gracze mogą zmieniać kierunek ruchu na planszy, dzięki czemu o zwycięstwie decyduje nie tylko losowość, ale też taktyka. Gracze mogą się wyzywać na bitwy ortograficzne (gdy staną na polu bitwy).
W drugiej grze gracz ma za zadanie jak najszybciej dotrzeć do mety ze skarbem. Porusza się po torze w kształcie wiru zgodnie z liczbą oczek wyrzuconych na kostce. Może trafiać na pola z przeszkodami (mielizny, ośmiornice) i na pola z bonusami (przyjazne wiatry).
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?