Mea, studentka pierwszego roku psychologii, zakłada anarchistyczną Grupę Demolka.
Przepełnieni ideałami młodzi ludzie wychodzą na ulice Gdańska, pragnąc wykrzyczeć całemu światu to, co ich boli. Nie chcą żyć dłużej w egoistycznym społeczeństwie nastawionym wyłącznie na materialny sukces.
Przeprowadzają kilka kontrowersyjnych akcji, by wyrwać ludzi z letargu, zatrzymać ich w gonitwie za kolejnym nowym porsche i zmusić, by zaczęli doceniać najprostsze lecz najważniejsze wartości. By zaczęli żyć naprawdę.
Mea dobrze wie, czego chce, do pewnego momentu wie też, jak osiągnąć swój cel.
Ale sytuacja wymyka się spod kontroli…
Czy uda jej się zbudować nowy wymarzony świat?
K-pop zdobywa szturmem świat! Wpadająca w ucho i wibrująca energią koreańska muzyka pop wciąż jeszcze jest nowością na Zachodzie, ale z zawrotną prędkością zdobywa nowych fanów. Z tej książki dowiesz się wszystkiego o slangu, kulturze i największych gwiazdach k-popu, na przykład:Co to znaczy, że ktoś jest twoim biasem?Kto jest znany z eye-smile?Co dokładnie oznacza call?Dlaczego sasaeng fan nie jest mile widziany?Kiedy G-Dragon wstąpił na ścieżkę do sławy?Co kryje się za skrótem BTS?Skąd wziął się zespół Wanna One?Dzięki temu leksykonowi zaskoczysz swoich przyjaciół wiedzą prawdziwego koreaboo!
Z szeregu wystąp i dołącz do k-popowej rewolucji! Pulsująca zaraźliwą energią koreańska scena popowa to niesamowicie atrakcyjni i utalentowani piosenkarze, a także olśniewająca oprawa wizualna występów. Na światową arenę muzyczną ten nurt wdarł się w roku 2012 za sprawą Gangnam Style, przeboju artysty występującego pod pseudonimem PSY. Chociaż ta moda jest na Zachodzie stosunkowo młodym fenomenem, k-pop gwałtownie zyskuje na popularności i dociera do coraz szerszych kręgów odbiorców, co w dużej mierze zawdzięcza obecności w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube czy Twitter.W tej książce znajdziecie sposoby naśladowania wyglądu i stylu ubierania waszych ulubionych piosenkarzy i piosenkarek k-popowych.Makijaż, dodatki, stylizacje wszystko, czego potrzebujecie, by wyglądać, jak należy!
Ziemia kryje szczątki tych, którzy musieli odejść, ale to dopiero początek....Najpierw bestialski mord, potem krwawa rzeź królewskiej rodziny i nieoczekiwana koronacja ale tak, to był dopiero początek.Niemało trzeba sił, by zadawać cios za ciosem i nigdy nie poddawać się znużeniu. O tak, to pierwsza i najważniejsza lekcja: musisz być silna.Gdy wyszło na jaw, że w żyłach Dęba płynie królewska krew, na Jude spoczęło brzemię odpowiedzialności za to, żeby jej braciszek po prostu dożył dnia, w którym będzie mógł przywdziać na swoje skronie koronę.Tymczasem na tronie elfów zasiada zły król, Cardan, a Jude przybiera niewdzięczną rolę szarej eminencji. Nie dość, że w świecie opętanych żądzą władzy magicznych istot wciąż zmieniają się sojusze i układy, to niełatwo jest zapanować nad kapryśnym władcą. Cardan nie zaniedbuje żadnej okazji, by sponiewierać i upokorzyć Jude, choć wcale nie słabnie jego deliryczna fascynacja dziewczyną.Gdy staje się aż nazbyt jasne, że za sprawą knowań kogoś z bliskiego otoczenia śmiertelne niebezpieczeństwo zagraża wszystkim, których Jude darzy miłością, nadchodzi pora, by zdemaskować zdradę, a przy tym przecież trzeba jakoś sobie radzić z mieszanymi i bardzo żywymi uczuciami, które w niej budzi Cardan ongiś zepsute książątko, teraz król król, nad którym należy panować, bo stawką jest utrzymanie się kruchej lecz zdeterminowanej ludzkiej istoty przy władzy (i przy życiu) w czarodziejskim świecie.
Przewodnik zawiera cenne wskazówki dla graczy, znacznie zwiększając ich szanse na przeżycie i pokonanie przeciwników za pomocą broni, narzędzi, zasobów i struktur.
Przybliża ściśle tajną wiedzę dla graczy o siedmiu podstawowych elementach rozgrywki:
Sekcja znaków/postaci, dostosowywanie i ulepszanie
Spadochroniarstwo z autobusu bojowego i wybór idealnego miejsca lądowania
Bezpieczna eksploracja wyspy i unikanie burzy
Znajdowanie i zbieranie najlepszych broni, amunicji i łupów
Pozyskiwanie zasobów (drewno, cegła i metal)
Budowanie fortec i struktur
Przetrwanie walki, aby stać się ostatnią osobą stojącą
Jako że rozgrywka w grze Fortnite Battle Royale nigdy nie przebiega tak samo, ten poradnik Fortnite uczy, jak dostosować strategie ofensywne i defensywne, aby radykalnie zwiększyć szanse na przetrwanie podczas każdej pełnej akcji bitwy.
To książka zarówno dla początkujących, jak i dla doświadczonych graczy. Początkującym pozwala szybko porzucić status „noob”, a doświadczeni gracze otrzymają przewagę nad swoimi konkurentami dzięki działaniom szkoleniowym i samouczkom ze wskazówkami i trikami, których nie znajdą nigdzie indziej.
Dogman, gończy ogar z psiarni twórcy Kapitana Majtasa, wytrwale podąża śladem występku. Gdy Kot Pet wydostaje się z pudła i znów spada na cztery łapy, chwyta miasto w pazury zła. Przysłowie głosi, że ryba psuje się od głowy... Czy za sprawą Dogmana Pet znów paradować będzie w mamrrrrowym try-kocie, czy też będzie miau satysfakcję z dokonania zbrodni dosko-t-nałej?
Nowe dzieło twórcy Kapitana Majtasa: Dogman, numer #1 na liście bestsellerów New York Timesa. W wątpia zbrodni wgryza się glina idealny: pół pies, pół człek i CAŁY BOHATER!
George i Harold wykreowali nowego herosa, który wygrzebuje spod ziemi ścierwo korupcji, chwyta za portki zmykających złoczyńców, rabusiom pokazuje kły wymiaru sprawiedliwości. Gdy policyjny pies Buras i aspirant Nać ulegli wypadkowi podczas pełnienia służby, epokowy zabieg chirurgiczny zmienił bieg dziejów: tak oto narodził się Dogman. Ten niestrudzony tropiciel występku ma prawdziwego nosa do trudnych śledztw! Tylko czy jego psi instynkt zdoła podkulić ogon wobec powołania, jakim jest służba prawu?
Korzystając z zimowej przerwy międzysemestralnej, Alicja, warszawska studentka, postanawia wybrać się w Bieszczady. Zupełnie nie spodziewa się jednak dramatycznej zmiany pogody i przez swoją lekkomyślność ulega poważnemu wypadkowi. Zostaje szczęśliwie uratowana przez mieszkającego samotnie w okolicy Wiktora, mającego za towarzysza jedynie wielkiego, szarego wilczarza.Uwięzieni przez wielodniową śnieżycę Alicja i Wiktor zaczynają zbliżać się do siebie i zauważać, że choć wydają się pochodzić z kompletnie różnych światów, to jednak łączy ich o wiele więcej, niż którekolwiek z nich mogło przypuszczać. Chociaż zaczyna się między nimi rodzić uczucie, starają się z nim walczyć, ponieważ każde z nich nosi w sobie tajemnicę i dziedzictwo, mogące okazać się zarówno błogosławieństwem, jak i przekleństwem.Więźto rozgrywająca się w malowniczym otoczeniu zasypanych śniegiem, zimowych Bieszczad, pełna magii historia o przeznaczeniu i miłości dwojga ludzi, których z pozoru dzieli niemal wszystko. To opowieść o mocy i szale, o więzi większej niż czas, i sekretach, skrywających mrok i niebezpieczeństwo...
Beatrice Hartley i pięcioro jej najlepszych przyjaciół tworzyli świetną ekipę. Ale wszystko zmieniła śmierć Jima, geniusza muzycznego i chłopaka Beatrice.Rok po zakończeniu szkoły Beatrice wraca do Wincroft nadmorskiej posiadłości, gdzie spędzili razem wiele wieczorów, dzielili się tajemnicami i planowali zmienić świat. Beatrice ma nadzieję, że pozna odpowiedzi na mroczne pytania dotyczące okoliczności śmierci Jima. Podejrzewa, że jej przyjaciele wiedzą znacznie więcej, niż chcą zdradzić.Beatrice czuje, że nigdy nie pozna prawdy.Rankiem, po burzy, do drzwi puka tajemniczy mężczyzna. Beztroskim tonem oznajmia coś, co wydaje się niemożliwe: czas się zatrzymał, zapętlił się w wiecznym powtórzeniu, które zdołają przerwać, tylko jeśli podejmą niezwykle trudną decyzję.Beatrice dostaje ostatnią szansę, by poznać odpowiedzi na dręczące ją pytania I ostatnią szansę,by żyć.Tak zaczyna się Pętla w Neverworld.Powieść Marishy Pessl, charakteryzuje niepokojąca konstrukcja wymyślonego świata, gęsta atmosfera i wciągający wątek psychologiczny. Czyta się z zapartym tchem aż do zaskakującego zakończenia.
Dziś wszystko się zmieniło. W końcu zrozumieliśmy, z czym mamy do czynienia. Wszystko, czego my wieśniacy uczyliśmy się w szkole wszystko, czego ludzie dowiedzieli się z gry to były jedynie podstawy. Zabawa dla dzieci. Teraz jednak musimy wznieść się na zupełnie nowy poziom i rozpocząć treningi na serio. Bo na murze i za nim wciąż jesteśmy noobami.Treningi stają się bardziej intensywne. Po ostatnim ataku mobów cała wioska przygotowuje się do kolejnej bitwy. Wzmacnia systemy obronne, tropi szpiega, szuka nowych sojusznikówAle Herobrine nic sobie z tego nie robiCzy Runt da z siebie na tyle dużo, by znaleźć się wśród pięciu najlepszych uczniów i zostać wymarzonym wojownikiem? Jedno jest pewne: razem z przyjaciółmi Breeze, Maksem, Emerald i Stumpem stanie do walki z największym zagrożeniem, z jakim kiedykolwiek miał do czynienia.
To koniec. Wyglądało na to, że nasza wioska wkrótce przestanie istnieć. Nasza niesamowita wioska, ostatnia linia brony w promieniu tysięcy bloków, najzwyczajniej w świecie upadnie. Najbardziej absurdalne jest to, że moby nie miały z tym nic wspólnego. Do klęski przyczynił się jeden z najlepszych uczniów.
Runt ma poważne kłopoty. Młody wojownik musi przetrwać jeden z najbardziej brutalnych ataków w historii i stanąć do walki ze znanym sobie uczniem. Jakby tego było mało, zostało mu już tylko kilka dni na przygotowanie się do sprawdzianu z redstone’u, a póki co nic jeszcze nie umie. Kiedy Lola, geniusz redstone’u, nieoczekiwanie dołącza do jego drużyny, problem wydaje się rozwiązany. Ale związana z tym dziwna sytuacja może kosztować Runta jego marzenia…
Król Duncan i jego córka, księżniczka Kasandra, są uwięzieni w południowej wieży zamku Araluen.
Daleko na północy niewielki oddział Sir Horace’a oraz dowódca Korpusu Zwiadowców Gilan tkwią w starym forcie oblężonym przez Klan Czerwonego Lisa.
Młoda zwiadowczyni Maddie musi dotrzeć do drużyny Czapli i przekonać jej przywódcę Hala, by ruszyli na pomoc Horace’owi i Gilanowi.
Król Duncan i jego córka, księżniczka Kasandra, są uwięzieni w południowej wieży zamku Araluen.Daleko na północy niewielki oddział Sir Horace'a oraz dowódca Korpusu Zwiadowców Gilan tkwią w starym forcie oblężonym przez Klan Czerwonego Lisa.Młoda zwiadowczyni Maddie musi dotrzeć do drużyny Czapli i przekonać jej przywódcę Hala, by ruszyli na pomoc Horace'owi i Gilanowi.
Pierwszy tom popularnej serii opowiadającej o przygodach ośmiobitowego wojownika.To pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski, który marzy o karierze słynnego wojownika.Opowieść rozpoczyna się, kiedy Runt, dwunastoletni bohater, ma wybrać swój przyszły zawód w szkole Minecraftii. Do wyboru ma niezbyt emocjonujące opcje: farmer, crafter (rzemieślnik), górnik. Tak naprawdę jednak noob marzy o tym, by zostać bohaterem tak jak jego ukochany bohater, Steve. Kiedy dowiaduje się, że pięciu najlepszych uczniów w szkole ma szansę rozpocząć kurs wojowniczy, bierze się ostro do roboty!
Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Dla fanów gry Minecraft i Dziennika Cwaniaczka
Najtańsze na rynku książki ze świata Minecrafta
Dwa tomy w październiku, dwa w listopadzie, kolejne w 2019!
Drugi tom popularnej serii opowiadającej o przygodach 8-bitowego wojownika.
Pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski.
Kontynuacja przygód Runta, wieśniaka, który został wojownikiem.
Oswojony szlam. Uważona mikstura. Upiorny las, którego istnienia nie sposób wyjaśnić. Co zamierza zrobić dwunastolatek szkolony na wojownika?
Kiedy Runt i jego przyjaciele przygotowują się do bitwy, stają przed największym wyzwaniem swojego życia – i wcale nie chodzi tu o zombiaki wystrojone w zbroje (co swoją drogą jest dziwne). Runt zdobywa zupełnie nowego arcywroga, którego nic nie powstrzyma przed sięgnięciem po tytuł najlepszego wojownika w szkole. I, co gorsza, pojawia się jeszcze ta tajemnicza dziewczyna. Na szczęście dawni przeciwnicy mogą stać się sojusznikami, kiedy trzeba uratować szkołę przed podejrzanymi atakami mobów. Czy Runt i jego przyjaciele pokonają największego i najgorszego bossa mobów w historii?
Sage Fowler dowiodła już swojej wartości jako utalentowana swatka i przebiegły szpieg, teraz więc może cieszyć się zasłużonym spokojem jako guwernantka królewskich dzieci i czekać na Alexa, wyjeżdżającego na kolejne misje wojskowe. Kolejnym zadaniem kapitanaAlexa Quinna jest wyszkolenie nowego oddziału ale czy rzeczywiście tylko o to chodzi?Gdy Sage domyśla się prawdziwego celu tej misji, wykorzystuje okazję, by ponownie przysłużyć się królestwu, a przy tym towarzyszyć swojemu narzeczonemu.Alex nie jest jednak zachwycony obecnością ukochanej na trudnej misji, zaś jej upór i jego skrytość tylko pogarszają sprawę. Jak poradzi sobie Sage, gdy zrządzeniem losu zostanie oddzielona od reszty oddziału i wbrew swojej woli zapuści się daleko na terytorium wrogiego kraju? Czy w nowym miejscu zdoła utrzymać w sekrecie tożsamość własną i swojego podopiecznego? Tym razem nie tylko jej królestwo znajdzie się w niebezpieczeństwie
Płomienny romans w pełnych przepychu pałacowych wnętrzach.
Matka Phili wychodzi za mąż za hrabiego Frederika, bogatego i wpływowego właściciela wspaniałego pałacu w Danii, nad samym brzegiem morza. Dziewczyna początkowo zachwyca się wspaniałymi strojami i olśniewającą biżuterią, która każdego dnia i nocy dodaje jej blasku. Po pewnym jednak czasie okazuje się, że to cudowne miejsce kryje wśród niezliczonych sal balowych i wypełnionych starymi portretami komnat mroczne tajemnice. Odbijające się w lustrach świece przywodzą na myśl dawne czasy, działają na wyobraźnię.
Podczas balu Phila poznaje przystojnego Nielsa, syna hrabiego Fredericka. Wirują w tańcu, czując z minuty na minutę coraz silniejszy magnetyzm.
Czy młodzieńcze uczucie będzie w stanie pokonać mroczne tajemnice z przeszłości?
Nastoletni bohater, odważny Evah, walczy z Żelaznym Krukiem, szerzącym grozę stworem, porywającym ludzi i zamieniającym ich ciała w drogie kamienie.Pewnej nocy nad wioską, w której mieszka Evah rozlega się potężny głos, przemawiający w nieznanym języku. Słychać szum i hałas, zrywa się mocny wiatr. Mieszkańcy od razu odgadują,że to musi być Żelazny Kruk. Ojciec Evaha ukrywa chłopca w skrytce pod podłogą, w której zazwyczaj trzyma skóry upolowanych zwierząt, chowając je przed wzrokiem chciwych poborców. Po chwili umieszcza tam też młodszą córeczkę, jeszcze niemowlę.Evah słyszy hałasy, krzyki, tupot podkutych butów, dziwne warczenie. Modli się, żeby mała nie zaczęła płakać. Kiedy wszystko cichnie, wychodzi z kryjówki.Przed domem leży ciało jego ojca, który próbował bronić rodziny. Domy płoną, widać więcej trupów. Nigdzie jednak nie znajduje matki. Nie ma też większości mieszkańców wioski, w tym Verilli, sympatii chłopca.Evah grzebie ojca i na jego grobie przysięga, że odszuka gniazdo Żelaznego Kruka, aby wyrwać bliskich z jego pazurów.Wyrusza w drogę z maleństwem na ręku. W najbliższej wsi zostawia siostrę pod opieką dalekiej rodziny. Krewni chcą, aby i on został, ale chłopiec zamierza zrobić wszystko, by ocalić matkę i kogo się tylko da.
Krwawa zbrodnia na zawsze odmienia los trzech sióstr. Zostają porwane do świata elfów, bajecznego Elysium. Upływa dziesięć lat; Jude pragnie za wszelką cenę odnaleźć swoje miejsce w krainie elfów – lecz dumni elfowie gardzą śmiertelniczką, a wzgardliwszy od innych jest książę Cardan, najmłodszy i najokrutniejszy z potomków Najwyższego Króla.
By zdobyć pozycję na Dworze, musi rzucić Cardanowi wyzwanie – a następnie ponieść konsekwencje.
Jude poznaje labirynt intryg i ułudy, odkrywa własną przebiegłość i to, że zdolna jest zadać ból a nawet śmierć. Gdy za sprawą zdradzieckich knowań elfowym dworom zagraża niebezpieczeństwo pogrążenia się w chaosie krwawej wojny, Jude gotowa jest narazić życie, by ocalić siostry i Królestwo.
Pierwsza część trylogii o podstępach i żądzy władzy, czarach i magii – razem z Jude odkrywamy misterną sieć elfowych intryg.
Klasyka powieści dziecięcej a znakomitym przykładzie Ireny Tuwim z oryginalnymi ilustracjami Mary Shepard.Wszyscy potrzebujemy magii. Wszyscy chcemy myśleć, że pewnego dnia ktoś wypowie zaklęcie i nasza zdarta, bezkształtna powłoka nareszcie odpadnie, uwalniając księcia czy księzniczkę którymi tak naprawdę się czujemy.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?