Wciągająca, pełna wartkiej akcji kontynuacjabestsellerowej powieści Lightlark Alex Aster.Isla zdobyła miłość dwóch obdarzonych wielkimi mocami władców i przełamała klątwy, które od stuleci ciążyły na sześciu królestwach, niewielu jednak poznało prawdziwe źródło jej mocy. Pragnąc zagłuszyć ból spowodowany straszliwą zdradą, woli odwiedzać kuszące miejsca na wyspie, zamiast zajmować się obowiązkami świeżo koronowanej władczyni dwojga królestw. W dodatku inni władcy nie zamierzają tak łatwo pogodzić się z przegraną, a wśród jej poddanych nie brakuje takich, którzy uważają, że nie zasłużyła na tron. Do Lightlarku zbliża się śmierć, wychodzą na jaw tajemnice z przeszłości, a Isla musi wybrać między odpowiedzialnością za swój lud a kaprysami najniebezpieczniejszego spośród wszystkich zdrajców - własnego serca.Kolejna powieść Alex Aster ukazuje nowe strony misternie skonstruowanego świata Lightlarku po pasjonującym finale Centennialu i głębiej zanurza się we wspomnienia Isli, której przyszłość wkrótce się rozstrzygnie
Witajcie na CentennialuCo sto lat z wody wyłania się wyspa Lightlark, by stać się miejscem rozgrywek na śmierć i życie. W morderczej grze Centennial biorą udział władcy sześciu krain. Przed pięciuset laty wszystkie sześć królestw - Dzikich, Gwiezdnych, Księżycowych, Niebiańskich, Słonecznych i Mrocznych - zostało przeklętych, a ich moce zwróciły się przeciwko nim jak trucizna.Władcy rywalizująo zdobycie największej nagrody, którąjest złamanie klątw rzuconych na poszczególne krainy. Każdy władca ma coś do ukrycia, a każda klątwa jest niezwykle okrutna. Aby dokonało się zdjęcie klątwy, jedenz władców musi ponieść śmierć.Isla Crown jest młodą przywódczynią Dzikich. W tym królestwie każdy, kto kogoś pokocha - zginie. Dzicy budzą strach i pogardę u swoich sąsiadów. Ich jedyną szansą na normalne życie jest zwycięstwo Isli w Centennial.Żeby przeżyć, Isla musi kłamać, oszukiwać i zdradzać. A gdy w grę wchodzi miłość, wszystko się komplikuje
Every hundred years, the island of Lightlark appears for only one hundred days to host a deadly game, where the rulers of six realms fight to break their curses and win unparalleled power. Each ruler has something to hide.
Each curse is uniquely wicked. To break them - and save themselves and their realms - one ruler must die.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?