Spotkania grupy anonimowych kleptomanów to nie miejsce dla porządnych nastolatek. A jednak tam właśnie trafiają dwie dziewczyny, którym niczego w życiu nie powinno brakować. Tabitha Foster ma wszystko, czego można pragnąć: pieniędzy jak lodu, tłum przyjaciół, popularność, najprzystojniejszego chłopaka w szkole... Brakuje jej tylko dreszczyka emocji. Tego samego, od którego jest uzależniona Elodie Shaw, cicha i nierzucająca się w oczy dziewczyna. Za to obecność Moe w takim miejscu nie powinna dziwić - wszyscy wiedzą, że to zadymiara, trzymająca się z najgorszymi szkolnymi szumowinami.Tabitha, Elodie i Moe: królowa szkoły, dziewczyna-cień i twardzielka - takiego trio nikt nie potrafiłby sobie wyobrazić razem. A jednak rzucone przez Tabithę wyzwanie sprawia, że zaczyna je łączyć dziwna nić porozumienia. Od porównywania skradzionych fantów tylko krok do rozmów o wszystkim... Czy także o powodach, dla których zaczęły szukać tego rodzaju mocnych wrażeń?
Sky, Estra i Maroon to przyjaciele, którzy osieroceni po buncie maszyn, dorastają razem w Kolebce, osobliwym domu dziecka rządzonym przez tak zwanych Rodziców. Przy pierwszej sposobności uciekają i ukrywają się wśród im podobnych mieszkańców nizin społecznych.Estra, specjalistka od sieci informatycznych zajmuje się ochroną przyjaciół, Sky przenosi w umyśle dane, co pozwala przetrwać w Nowym Świecie. Maroon, pół hybryda, pół człowiek, pracuje w kopalni, aby zapewnić wszystkim byt.Po apokalipsie świat dzieli się na dwie części; niższe warstwy zamieszkują szeregowi pracownicy pozbawieni praktycznie praw. Codziennie obserwują Wyżynę, krainę do której nie mają dostępu, a którą zamieszkują niczego nieświadomi wybrańcy. Któregoś dnia zostaje porwana córka prezydenta Wyżyny, a spokojne życie przyjaciół okazuje się iluzją. Jeśli nie chcą powrócić do miejsca, z którego uciekli, ocalić świat i znaleźć uciekinierkę, muszą udać się na Wyżynę.Co jest prawdą a co iluzją? Kto jest przyjacielem a kto wrogiem? Te kwestie muszą rozstrzygnąć, aby uratować swoje życie.
Kiedy twoje sny oślepiają cię
jak tysiące lśniących gwiazd
Życie Kati nie jest już takie samo. Od czasu potwornego wypadku jej twarz szpeci okropna blizna, a z Lukiem, swoim najlepszym przyjacielem, nie zamieniła ani słowa. Podłamana wyjeżdża jako au pair do Los Angeles, gdzie jej życie odmienia się w magiczny wręcz sposób. W barze o nazwie Lived Kati znajduje nowych przyjaciół: przebojowe rodzeństwo Jeffa i Lucy. Nagle zdaje się, że wszystkie jej najwspanialsze sny mają szansę się ziścić. Jednak ten świat ociekający blichtrem kryje w sobie pewną tajemnicę i dopiero z pomocą Luke'a Kati odkrywa, że naprawdę od dawna tkwi w koszmarze.
Drugi tom Trylogii Mocy i Szału. Miłość kontra złowrogie przeznaczenie.Alicja i Wiktor postanawiają związać swoje losy, jednak nikt nie spodziewa się konsekwencji wynikających z przeprowadzanego nad jeziorem rytuału. Tymczasem na organizowanej w ogrodzie bieszczadzkiego domu uroczystości, między Igą, kochającą dobrą zabawę siostrą Alicji, a przyjacielem Wiktora tajemniczym ciemnowłosym Alexem, pojawia się niezaprzeczalny magnetyzm. Zbyt uparci, by się do czegokolwiek przyznać, i zbyt pragnący wolności, by się do kogoś przywiązać, ścierają się, przybliżają i oddalają od siebie, nie chcąc przyjąć do wiadomości, że nikt wcześniej nie wzbudził w żadnym z nich tak silnych, choć czasem bardzo sprzecznych uczuć. Zaprzątnięci burzą emocji i wciągnięci w kryminalną intrygę, związaną z ciemnymi interesami, w które wydaje się wplątany Alex, nie zauważają nawet, że drzemiące w odmętach jeziora zło zdążyło już się uwolnić i czeka tylko na odpowiedni moment, aby się zamanifestować. Szał to książka, w której niepewność i negacja własnych uczuć przeplatają się z poszukiwaniem sensu i przynależności, a kontrola nad potęgą płynącą z mocy i szału nie zawsze okazuje się wystarczająca, by pokonać pojawiające się przeciwności.
Siedemnastoletnia Angie widzi w swojej matce przede wszystkim ciężko pracującą, zamkniętą w sobie samotną kobietę. Zupełnie jakby zapomniała, że Marilyn też była kiedyś młodaKiedy Marilyn miała siedemnaście lat zakochała się w Jamesie, który został ojcem jej dziecka. Angie nigdy jednak nie zdążyła go poznać. Wie tylko, że zmarł zanim się urodziła. Gdy przypadkiem trafia na ślad brata Jamesa, w jej sercu rodzi się nadzieja: a co jeśli ojciec nadal żyje?Angie, w tajemnicy przed matką, wyrusza w podróż do Los Angeles, by wreszcie poznać prawdę o sobie i swojej rodzinie.
Zaklinacz: osoba obdarzona zdolnością przyzywania demonów z Eteru, okiełznywania ich i nawiązywania z nimi emocjonalnej więzi.
Opisana w bestsellerowym cyklu "Zaklinacz" magia zaklinaczy jest nie tylko dziedziną wiedzy, lecz także swoistą sztuką, posiadającą własną, pasjonującą historię.
Na kartach "Almanachu Zaklinacza" poznamy dzieje Jamesa Bakera, autora słynnego dziennika, który stanowił inspirację i źródło wiedzy dla Fletchera, bohatera głównych pozycji serii.
Rozpoczyna się rozgrywka, w której stawką jest przetrwanie, a areną obcy świat, gdzie przeciwnicy czyhają dosłownie wszędzie. Zwycięzca może być tylko jeden.Historia ludzkości zna wiele przypadków niewyjaśnionych zaginięć. Grupa nastolatków wkrótce pozna ich tajemnicę.Cade Carter siedział na pokładzie samolotu i zastanawiał się, w jakim kierunku potoczy się jego życie, gdy niespodziewanie został przeniesiony do obcego świata, rojącego się od pamiątek z dziejów Ziemi. Bohaterowie natkną się na prehistoryczne zwierzęta, odnajdą pozostałości zaginionych cywilizacji, a także - co najbardziej niesamowite - spotkają osoby z odległej przeszłości.Oszołomiony, rzucony w nową, zagadkową rzeczywistość Carter nie dostanie wiele czasu na dojście do siebie. Niemal natychmiast zostanie zmuszony do walki o życie, którą stoczy w towarzystwie grupy nastolatków o szemranej przeszłości. Wszyscy staną się zawodnikami biorącymi udział w nie kończącej się, brutalnej rozgrywce, w turnieju kontrolowanym przez enigmatyczne istoty.Bohater stanie przed prostym wyborem: przystanie na reguły gry lub zginie.Czas szykować się do walki.
Drugi tom serii o czwórce prawdopodobnie ostatnich dzieci na Ziemi. Tym razem muszą odkryć, dlaczego zombiaki zniknęły. Idealna seria dla każdego dziecka, które marzyło o tym, by zagrać w swoim własnym komiksie lub grze wideo.Prześmieszna seria, pełna błaznujących dzieciaków i zwariowanych gadżetów. Zapasu zombiaków i gigantycznych potworów wystarczy dla każdego!Zombie znikają. Niby to dobrze, bo umarlaki wyżerają ludziom mózgi, ale Jack Sullivan, normalny żywy dzieciak, jest pełen podejrzeń. Wciąż słyszy straszny, przenikliwy dźwięk, który tak jakby wzywa zombie lecz dokąd i w jakim złowrogim (zapewne) celu?Jack, wraz z trójką swych przyjaciół (być może ostatnimi ludźmi na Ziemi) i zaprzyjaźnionym potworem Roverem, muszą zgłębić tę tajemnicę. W trakcie swych wypraw trafiają na dużo więcej niebezpieczeństw, niżby chcieli, na przykład na gigantycznego potwora Robalogulusa, melinę potworów w pizzerii, starożytne zło, które niszczy światy oraz sprzęt stereo, który jest tak naprawdę bombą. Czy Jack zdoła ustalić, dlaczego zombie znikają... zanim to samo spotka jego i przyjaciół?
DOBRY PIES! i uwaga, ZŁY PIES! w jednym psie. Gdy przyszedł czas inwencji oraz nagłych zwrotów akcji, nastał zmierzch megarozpaczy i zajaśniał brzask nadziei!Dogman nie od dziś waruje na straży porządku, nie od dziś SZEF wariuje na straży Dogmana! To on, którego kły szczerze się szczerzą na złoczyńców, lecz co wyliże, to obślini!W tym odcinku: Kot Pet znów narobił kłop(k)otów a właściwie stworzył jednego supersłodkiego kotka-kłopotka. Dogman będzie musiał zdwoić siły, by z wywieszonym jęzorem zmóc moc tych futrzaków!!
Evah podejmuje dalsze wysiłki, aby odnaleźć gniazdo Żelaznego Kruka, jednak droga do celu jest jeszcze długa i najeżona przeciwnościami. Bohater zyskuje nowych towarzyszy tajemniczego katowskiego mistrza, równie tajemniczą dziewczynę oraz brata samego księcia Berwen. Oczywiście, podróżuje z nim nadal Grzywa, który chociaż nie jest już ścigany przez ludzi Trupa, nie potrafi jednak opuścić przyjaciela.Czy Szalony Mag, którego Evah musi odnaleźć, aby wydobyć zeń prawdę o kryjówce Żelaznego Kruka będzie skłonny do współpracy? To akurat wydaje się bardzo wątpliwe. Przed spotkaniem z magiem wędrowców czekają jeszcze liczne przygody, ale też śmiertelne zagrożenia, jak chociażby zamieszkujące Lasy Kerenu istoty rodem z koszmaru.
Psiakostka, Dogman wraca i to nie sam! Najlepszy przyjaciel człowieka i najgorszy wróg złoczyńców dobrał sobie super-futer-kotka za pomocnika. Razem będą węszyć i tropić występek. Gdy na scenie pojawia się nowa kocia niania, a z filmowego planu znika przesławna gwiazdka srebrnego ekranu, Dogman i Super-Kici muszą gnać na ratunek! Co szczeka naszych bohaterów czy nie zgubią śladu i czy Kot Pet, ucieleśnienie niegkociwości, będzie miau czelność wystawić ich
Zraniona Ruby stara się odzyskać dawne życie - kiedy nie należała do elitarnego i zepsutego świata jej kolegów z klasy. Ale nie może zapomnieć o Jamesie. Zwłaszcza gdy on robi wszystko, aby ją odzyskać...Kiedy Ruby widzi Jamesa pijanego, zaćpanego i na dodatek w objęciach Elaine, jej świat wali się w gruzy. Nie wie, że James usiłuje uporać się z gigantyczną tragedią jego matka nagle zmarła, a ojciec zabronił mu mówić o tym komukolwiek, póki nie ukaże się oficjalna informacja.Ruby jest w rozsypce, James ucieka od rzeczywistości, podczas gdyjego siostra usiłuje się w tym wszystkim jakoś odnaleźć,by ratować brata i nową przyjaciółkę.James uparcie stara się odzyskać Ruby. Oboje zdają sobiesprawę, że to, co się między nimi wydarzyło, było za szybko,za mocno, za nagle i teraz, powoli, poznają się od nowa.I kiedy wydaje się już, że wszystko jest na najlepszej drodze,że happy end dla tej pary jest tuż-tuż ojciec Jamesa, chcącraz na zawsze pozbyć się Ruby, przesyła dyrektorowiMaxton Hall podrasowane zdjęcia Ruby i Grahama,nauczyciela, z którym ich przyjaciółka Lydia jest w ciąży.Ojciec Jamesa chce skompromitować dziewczynę, wykreślićją z życia syna, nie zdając sobie sprawy, jak poważnekonsekwencje jego czyn będzie miał dla całej rodziny
Zabawne przygody grupki dzieciaków, które przetrwały apokalipsę. Wyposażone w zapas cukierków i szalone pomysły, walczą z potworami i zombiakami. Komiksowe ilustracje i duża dawka humoru.Odkąd nad miastem zapanowała apokalipsa potworów, Jack Sullivan, zwyczajny trzynastolatek, mieszka w swoim domku na drzewie, którego bronią katapulty i fosa, nie wspominając o grach wideo i niekończącej się dostawie ciasteczek i lemoniady, Oreo i Mountain Dew, które przynosi z opuszczonych sklepów. Jednak w pojedynkę Jack nie ma szans przeciwko bandom żywych trupów, Skrzydlatym Bydlakom, Winostworom i Buldożerom, a już na pewno nie poradzi sobie z okropnym, inteligentnym potworem, znanym jedynie jako Blarg. Jack tworzy więc drużynę, którą tworzą: Quint - jego nieco ciamajdowaty najlepszy kumpel, Dirk - były łobuz i postrach gimnazjum, Rover domowy, dobry potwór, no i June obiekt jego westchnień. Z ich pomocą Jack zamierza pokonać Blarga, zdobyć najważniejszą Sprawność Pogromcy Apokalipsy i przestać wreszcie być zwyczajnym nastolatkiem! Czy mu się to uda?
Skierowany do czytelników w wieku od ośmiu lat kolorowy nieoficjalny poradnik prezentuje graczom świat Fortnite: Battle Royale. Skupia się przede wszystkim na tym, co czeka ich na wyspie (na której toczą się walki). Ważne miejscówki określane mianem punktów zainteresowania (koncentracji) zostały tu opisane za pomocą starannie dobranych tekstów i zdjęć. Pozwalają one poznać je bliżej i poczuć się w nich jak w domu, zanim jeszcze czytelnicy osobiście doświadczą intensywnych wydarzeń z gry.
Bez względu na doświadczenie czytelników oraz ich umiejętności gry w Fortnite: Battle Royale, wreszcie używaną platformę, poradnik starannie opisuje zróżnicowane tereny składające się na wyspę, w zależności od ich położenia na mapie.
Poradnik Fortnite Battle Royale Hacks: Secrets of the Island stosuje podejście geograficzne, pomagając graczom w osiąganiu zwycięstw, a także uczy ich podstawowych strategii walki, budowania i zwiedzania wyspy, które z pewnością przydadzą się im podczas zabawy.
Ponieważ rozgrywki w Fortnite: Battle Royale nigdy nie są takie sama (a akcja rozwija się w zależności od działań pozostałych 99 graczy przebywających na wyspie), ten nieoficjalny poradnik uczy również, jak dostosowywać do sytuacji najpopularniejsze ofensywne i defensywne strategie, dzięki czemu znacznie zwiększa szansę przetrwania podczas każdej z bitew, niezależnie od tego, w którym zakątku wyspy się one toczą.
Nowy przewodnik z zaawansowanymi strategiami do najbardziej popularnej gry na świecie!
Skierowany do czytelników w wieku od ośmiu lat poradnik Fortnite Battle Royale Hacks: Advanced Strategies skupia się na nieco bardziej zaawansowanych strategiach. Ten poradnik dla zaawansowanych graczy z pewnością:
- pomoże im zgłębić sposoby wykorzystywania poszczególnych broni dostępnych grze
- zaoferuje im zaawansowane strategie dotyczące miejsca lądowania na wyspie i szybkiego zbierania broni i amunicji
- podpowie im niebanalne rozwiązania dotyczące przetrwania w finałowym kole, kiedy tereny nadające się do życia są niewielkie, a walczy jedynie garstka żołnierzy
- zasugeruje, w jaki sposób skonfigurować kontrolery, by imponować celnością i szybkością podczas walki
- przyjrzy się możliwościom modyfikacji wyglądu postaci.
Jeśli gracz zdoła przeżyć na tyle długo, by znaleźć się w finałowym kole, będzie musiał zmienić taktykę. Ten poradnik pomoże bardziej doświadczonym graczom przygotować się (zawczasu) na wydarzenia z końca gry, a także doradzi im, jak zostać ostatnim żywym żołnierzem na placu boju. I jak szybko projektować i budować wysokie i bezpieczne fortece. Jak atakować ostatnich przeciwników i jak bronić się przed ich atakami, kiedy w ostatnim zrywie rzucają się na ich szaniec. Poradnik ten wyjaśni również, jak sprawdzić się w nowych trybach rozgrywki, które pozwalają graczom na zabawę w parach czy czteroosobowych drużynach.
Niezależnie od tego, czy jesteś zapalonym graczem gotowym do poznania najnowszej gry, nowicjuszem w świecie Robloxczy rodzicem próbującym dowiedzieć się czegoś więcej, ta książka jest podstawowym przewodnikiem po świecie gry Roblox.Poznasz podstawy i odkryjesz tajemnice tej generowanej przez użytkowników internetowej platformy gier społecznościowych.
Dwunastoletni Arlo Finch przeprowadza się do Pine Mountain w Kolorado. Odkrywa, że las otaczający miasto jest magiczny, a zamieszkujące go siły są bardzo niebezpieczne. Na szczęście zaprzyjaźnia się z Indrą i Wu, dzięki którym dołącza do patrolu Skautów. Dowiaduje się, jak poskromić dziką magię, która najwyraźniej czyha na jego życie. Wykorzystując nabyte umiejętności staje oko w oko ze swoim wyjątkowym przeznaczeniem i weryfikuje wartości, które są podstawą Przysięgi Skauta: lojalność, odwagę, życzliwość i prawdę.
Pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski, który ośmiela się zostać wojownikiem Minecraft!12-letni wieśniak, który stał się wojownikiem musi wykorzystać swe umiejętności, by zmierzyć się z nowym zadaniem. Tym razem, by ocalić Villagetown, Runt wyrusza na niebezpieczną wyprawę poza mury miasta.
Kiedy Emery Lance zaczyna swoje studia w Wirginii Zachodniej, jedynym czego sobie życzy jest nowy początek. Chce po prostu studiować: bez plotek na jej temat i potępiających spojrzeń nieprzyjaznych jej ludzi. Za to jest gotowa znieść naprawdę dużo, choćby wytrzymać w jednym pokoju z najbardziej denerwującym gościem wszech czasów. Ale sytuacja się komplikuje: najlepszy przyjaciel jej współlokatora, Dylan Westbrook, jednym spojrzeniem przyprawia ją o szybsze bicie serca. Przy czym jest to rodzaj faceta, od jakich Emery zawsze starała się trzymać z daleka: za przystojny, za miły i zdecydowanie zbyt zabawny. Jej serce jest znowu w niebezpieczeństwie
Opowieść o współczesnym Kopciuszku: romantyczna, bajkowa i seksowna!Pochodzą z różnych światów, a jednak są sobie przeznaczeni.Pieniądze, luksusy, imprezy i władza dla Ruby Bell to wszystko nie ma najmniejszego znaczenia. Odkąd dzięki stypendium może uczęszczać do elitarnego liceum Maxton Hall, robi co w jej mocy, by nie rzucać się w oczy innym uczniom.A zwłaszcza Jamesowi Beaufortowi, nieformalnemu przywódcy szkolnej elity. Jest zbyt arogancki, zbyt bogaty, zbyt przystojny. O ile największym marzeniem Ruby są studia w Oksfordzie, on zdaje się żyć od imprezy do imprezy.Jednak pewnego dnia Ruby poznaje starannie skrywaną tajemnicę; dowiaduje się o czymś, co zniszczyłoby reputacje rodziny Jamesa, gdyby ta informacja trafiła do opinii publicznej. I nagle James nie może jej dłużej nie zauważać. I choć Ruby nigdy nie chciała należeć do jego świata, ani James, ani jej uczucia nie zostawiają jej żadnego wyboru.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?