Projektowanie usług oraz projektowanie wrażeń użytkownika nie dotyczy tylko oprogramowania. Narzędzia i techniki, jakie oferuje, można wykorzystać w praktycznym funkcjonowaniu właściwie każdej organizacji, której zależy na lepszym działaniu na rzecz klientów, obywateli czy własnych pracowników. Są bezcenne przy łączeniu silosów operacyjnych i doskonaleniu wewnętrznej współpracy w organizacji - dzięki wdrożeniu zasad projektowania usług można doprowadzić do tego, aby ludzie współdziałali bardziej efektywnie i z większą radością. Projektowanie usług doczekało się obszernych podstaw teoretycznych. Aby jednak odpowiednio z nich skorzystać, konieczne jest spojrzenie na tę dziedzinę z perspektywy rzeczywistego świata.
Ta książka jest podręcznikiem dla praktyków. Zawiera zbiór narzędzi, katalog metod, przewodnik ułatwiający pracę, mnóstwo przykładów i studiów przypadku. Znalazły się tutaj również jasne wskazówki dotyczące przeprowadzania procesu projektowania usług. Opisano, jak łatwo doprowadzić środowiska biznesowe i specjalistów od projektowania do współpracy. Po ogólniejszym omówieniu procesu ustanawiania i realizowania inicjatyw w zakresie projektowania usług zaprezentowano także szczegóły facylitacji przedsięwzięcia i kształtowania jego otoczenia. Wiele spośród uwzględnionych w tekście metod i narzędzi zostało już dobrze opisanych. Tutaj natomiast, poza ich prezentacją, dodano szereg wskazówek i porad najlepszych ekspertów w dziedzinie projektowania usług. W ten sposób umożliwiono powiązanie doświadczenia z działalnością operacyjną i sukcesem biznesowym oraz budowaniem kultury klientocentryzmu.
Czemu służy projektowanie usług i co to właściwie jest
Narzędzia do projektowania usług
Proces badawczy i planowanie ideacji
Prototypowanie usług
Zarządzanie procesem projektowania usług
Wdrażanie projektowania usług w organizacji i tworzenie warunków dla innowacji
Książka została napisana i zaprojektowana przez Marca Stickdorna, Adama Lawrence'a, Markusa Hormessa i Jakoba Schneidera. Autorzy współpracują ze sobą od kilkunastu lat: realizują projekty, szkolą, doradzają i zakładają start-upy. W 2013 roku założyli szkołę kształcącą przyszłych projektantów usług. Lawrence i Hormess są znani również jako inicjatorzy akcji Global Service Jam.
Projektowanie usług: dość teorii, czas na działanie!
Suche dane nie są zajmujące. Trudno zdobyć szczere zaangażowanie odbiorcy, któremu przedstawia się zestaw danych, nawet jeśli niosłyby one ze sobą absolutnie wyjątkową wiedzę. Jest to zupełnie naturalne - ludzki umysł jest przystosowany do przetwarzania opowieści, a nie danych. Właśnie opowieści w magiczny sposób pochłaniają uwagę słuchaczy, wywołują emocje i uczucia, skłaniają do działania i osłabiają chęć krytycznego myślenia. Między opowiadającym a słuchaczem tworzy się również więź - zjawisko to zostało dobrze przebadane.
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwiniesz w sobie zdolność do empatycznego i umiejętnego przekazywania danych - a to kluczowa cecha doradców strategicznych i liderów. Zyskasz wizualną i werbalną klarowność, co pozwoli Ci kierować uwagę innych na najważniejsze ustalenia, a rekomendowane przez Ciebie działania zostaną zatwierdzone i wykonane. Przynajmniej na razie osób o wysoko rozwiniętych umiejętnościach komunikacyjnych nie zastąpi sztuczna inteligencja!
Najciekawsze zagadnienia:
co mówią dane obserwowane przez pryzmat empatii
struktury opowieści a inspirowanie działań
jak tworzyć rekomendacje, które zostaną przyjęte i zaakceptowane
sztuka klarownej komunikacji i wizualizacji danych
slajdokumenty: czym są, jak je tworzyć i kiedy stosować
jak komunikować dane, aby zapadały w pamięć
Czy potrafisz stworzyć z danych zajmującą opowieść?
O autorze
Nancy Duarte - jest dyrektorką Duarte Design, jednej z największych prowadzonych przez kobiety firm designerskich w Dolinie Krzemowej. Z jej usług korzystają giganci z listy Fortune 500, w tym m.in. Adobe, Cisco, Google i Hewlett-Packard. Duarte Design jest powszechnie znana jako lider w dziedzinie koncepcyjnego i wizualnego opracowywania prezentacji.
Jak zostać mistrzem Trening doskonałości - Robert Greene - opis książki:Kiedy budzą się geniusze...Zastanawiasz się, jak wyglądałoby Twoje życie, gdybyś urodził się geniuszem Może wówczas udałoby Ci się stworzyć coś, co zadziwiłoby cały świat... Chwileczkę! Czy uważasz, że z Twoją inteligencją nie jesteś do tego zdolny Powiedzenie, że ćwiczenie czyni mistrza, nie jest tylko czczą gadaniną, więc jeśli rzeczywiście masz apetyt na sukces, nadszedł właściwy moment, by wstać z kanapy i dokonać wielkich rzeczy.Nie działaj jednak pochopnie. Potrzebujesz długofalowego planu, by Twój geniusz nie był kolosem na glinianych nogach. Ta książka dostarczy Ci kompletu praktycznych wskazówek, które wesprą Twoje działania na drodze do wielkości. Pomoże Ci też odnaleźć własne powołanie, podpowie, jak rozbudzić aktywnośći kreatywność Twojego umysłu oraz w jaki sposób odkryć pełnię własnego potencjału. Dzięki niej wzmocnisz swoją inteligencję społeczną oraz poznasz historie wybitnych ludzi, którzy osiągnęli wielkość właśnie w taki sposób. Nie czekaj dłużej - odkryj w sobie pasję i zostań mistrzem!Robert Greene jest znanym autorem, mówcą oraz autorytetem w dziedzinie strategii, władzy i uwodzenia. Jest także poliglotą. Przez kilka lat po studiach pracował jako redaktor, między innymi w magazynie ""Esquire"". Otarł się również o Hollywood, gdzie pracował jako scenarzysta. Mieszkał w Londynie, Paryżu i Barcelonie. Swoją najnowszą książkę napisał wraz z raperem 50 Cent. Jej treść opiera się na stosowaniu najważniejszego prawa: ""Niczego się nie bój"".Książka Jak zostać mistrzem Trening doskonałości - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion.Książka posiada 424 stron i została wydana w 2020 r.
Poświęcasz mnóstwo czasu i energii, aby być piękną. W końcu tego wymaga się od kobiety. Idealna kobieta musi mieć gęste włosy, duże oczy, gładką cerę, smukłą sylwetkę. Takich wymagań jest oczywiście o wiele więcej. Porównujemy się do jakichś mitycznych wzorów, wydajemy fortunę na kosmetyki, fryzjera, ciuchy, kolejną dietę-cud i... wciąż jesteśmy niezadowolone z uzyskanych efektów. Wymarzony ideał piękna jest po prostu nieosiągalny, choć krzyczące zewsząd reklamy przekonują nas, że przecież wystarczy jeszcze tylko trochę wyrzeczeń...
Trzymasz w ręku książkę, dzięki której wyzwolisz się z tego zaklętego kręgu. Pokaże Ci ona, że istnieje inna, prawdziwa droga pozwalająca odkryć w sobie piękno i po prostu je wyzwolić. Szybko przekonasz się, jak bardzo jesteś piękna, naturalnie piękna. Twoje piękno wykracza poza fizyczność. Jest uniwersalne i autentyczne. To piękno, które jest całkowicie unikalne dla każdego człowieka. Dowiesz się, jakie zmiany należy przeprowadzić i w jakim tempie warto ich dokonywać . Zaczniesz odkrywać swoje najistotniejsze piękno, które będzie Ci służyło w każdym miejscu i o każdej porze.
Dzięki tej książce:
poznasz sześć filarów naturalnego piękna;
dowiesz się, w jaki sposób zmienić swoją dietę;
nauczysz się praktyk pielęgnowania skóry — od wewnątrz na zewnątrz;
poznasz praktyki odpowiednie do pielęgnowania Twojego piękna przez wszystkie pory roku;
poznasz zalety treningów i przydatne techniki jogi;
dowiesz się, jak odnaleźć drogę do swojego duchowego piękna.
Naturalne piękno jest Twoim naturalnym prawem!
O autorach
Deepak Chopra jest fundatorem Chopra Center for Wellbeing (Centrum Dobrego Samopoczucia) i najznakomitszym nauczycielem filozofii Wschodu w cywilizacji Zachodu. Od dziesięcioleci jest autorem bestsellerów, a jego książki rozchodzą się w milionach egzemplarzy. Więcej o autorze dowiesz się z jego strony internetowej: www.chopra.com.
Kimberly Snyder, specjalistka do spraw żywności, jest autorką bestsellerowej serii „New York Timesa” zatytułowanej Beauty Detox. Snyder występuje gościnnie w takich programach jak Good Morning America, The Dr. Oz Show, Ellen i Today jako ekspertka od dietetyki, zdrowia i piękna. Pisały o niej „New York Times”, „Wall Street Journal”, „Vouge”, „Vanity Fair” i „Elle”, a także wiele innych czasopism. Z jej porad korzysta wiele znanych gwiazd branży rozrywkowej. Snyder wymyśliła przepis na organiczny sok Glow Bio, stworzyła markę koktajli, a także prowadzi popularny podcast Beauty Inside Out. Jej blog, strona internetowa oraz produkty pomogły rozpropagować ruch Beauty Detox w ponad 150 krajach. Więcej informacji znajdziesz na stronie KimberlySnyder.com.
Wiele firm, które później stały się najpoważniejszymi graczami Doliny Krzemowej, rodziło się w garażach. Historia Oculusa łamie ten schemat - jej założyciel, Palmer Luckey, pragmatyczny ekscentryk, inżynier samouk i wizjoner, stworzył swój start-up w zdezelowanej, sześciometrowej przyczepie kempingowej. Młody człowiek chciał sprawić, aby wirtualna rzeczywistość wreszcie zaistniała. Miała pozwolić każdemu, kto chciał, dotknąć Świętego Graala współczesnej technologii - przenieść się do wygenerowanego przez komputer świata, gdzie wszystko jest możliwe, i wykorzystać go do zabawy, zdobywania wiedzy i komunikacji.
Stworzone w Oculusie gogle zachwyciły Marka Zuckerberga do tego stopnia, że Facebook wykupił start-up za niewiarygodną kwotę trzech miliardów dolarów. Wydawać by się mogło, że to happy end fantastycznej opowieści o młodych wizjonerach, z żelazną konsekwencją dążących do spełnienia marzeń o wirtualnej rzeczywistości. Okazało się jednak, że najciekawsza historia dopiero się zacznie. Sklecony niegdyś naprędce start-up, wspierany przez charyzmatycznego, seryjnego przedsiębiorcę, błyskotliwego rosyjskiego programistę i wiele innych barwnych postaci, rozpoczyna rewolucję związaną z wirtualnym światem. Z czasem przeradza się ona w niesamowitą podróż - obfitującą w niezliczone zwroty akcji, wygrane bitwy, bolesne porażki, przełomy i intrygi.
Tę książkę można czytać jak pasjonującą powieść o amerykańskim śnie. Może też być potraktowana jako opowieść o biznesie, jakim stały się gry komputerowe. Przedstawia niesamowite zdarzenia i opowiada o nich w wyjątkowy sposób: autor dołożył wszelkich starań, aby trzymać się faktów. Dzięki temu ta książka jest jeszcze bardziej niezwykła - zawarta w niej historia jest prawdziwa!
Thriller. Niesamowita historia. Emocje. Intrygi. Fakty!
O autorze
Blake J. Harris — amerykański pisarz, dziennikarz i twórca podcastów, autor bestsellerowej książki Wojny konsolowe. Interesuje się tym, jak technologia odmienia rzeczywistość i wpływa na historię. Współpracuje z licznymi mediami, przeprowadza wywiady z największymi gwiazdami zaangażowanymi w tworzenie najgorszych filmów. Mieszka w Nowym Jorku.
W każdym człowieku tkwi piękno, które można wydobyć na fotografii. Dobre zdjęcia portretowe urzekają, przykuwają uwagę i budzą emocje - niezależnie od tego, czy zostały wykonane w plenerze, czy w pomieszczeniu. Jeśli masz za sobą próby fotografowania ludzi, pewnie już wiesz, że aby tworzyć wyjątkowe portrety, trzeba posiąść sporą wiedzę. Jeśli się nie ma czasu na wyczerpujące studiowanie trudnych książek, najlepiej znaleźć mentora, który zdradzi swoje sekrety i wyjaśni wszystkie ważne sprawy: jak przygotować sprzęt, jak się zabrać do robienia zdjęć i jak je retuszować. Teraz masz okazję uczyć się od prawdziwego mistrza fotografii portretowej!W tej niezwykłej książce znajdziesz całą wiedzę, jakiej potrzebujesz do tworzenia wspaniałych portretów w naturalnym oświetleniu. Opisano tu sekrety warsztatu, sprawdzone techniki i triki profesjonalistów. Omówiono kwestie potrzebnego sprzętu, ustawień aparatu fotograficznego i późniejszego edytowania zdjęć. Dowiesz się, jak portretować w świetle wpadającym przez okno, jak radzić sobie z ostrym światłem w plenerze i jak fotografować w trudnych warunkach. Na pewno spodobają Ci się wskazówki dotyczące retuszu i... gotowe receptury na zdjęcia portretowe. Układ książki ułatwia odnajdywanie potrzebnych informacji: na jednej stronie omówiono tylko jeden temat!Najciekawsze zagadnienia:sekrety uzyskiwania wyrazistej ostrości zdjęć portretowychporady dotyczące ustawień aparatu najlepszych dla fotografii portretowychtajniki panowania nad światłem, również ostrym i jaskrawymtechniki separacji planów i miękkiego rozmywania tłacenne (dosłownie!) wskazówki dotyczące wyboru sprzętu i akcesoriówNie znajdziesz lepszej publikacji o fotografowaniu ludzi!
Porozmawiajmy o porozumiewaniu się
Ta książka nie jest poradnikiem psychologicznym, choć została napisana przez psycholożkę. Nie jest także instruktażem, z którego dowiecie się, jak żyć. Stanowi za to swoiste źródło inspiracji. Autorka, zainspirowana wyborem cytatów, od których gęsto w internecie, postawiła sobie za cel stworzyć połączenie między sobą i czytelnikiem, a potem dalej - między czytelnikiem i drugim człowiekiem. Każdy cytat otwiera konkretny temat, ważny w tej sferze naszego funkcjonowania, którą nazywa się społeczną. Inicjowane cytatami teksty są filozoficzno-psychologicznymi traktatami skoncentrowanymi na porozumiewaniu się.
Ta książka jest moim subiektywnym komentarzem do codzienności. Ten komentarz ma datę ważności, a zatem pewien limit słuszności. Być może stawiając w niej ostatnią kropkę, inaczej zobaczę, usłyszę i zrozumiem to, o czym tu do was napisałam. Jeśli tak właśnie się stanie, to napiszę do was jeszcze raz.
A wy tymczasem sobie dopowiadajcie swoje własne słowa do moich słów i do słów autorów tych mądrych cytatów. Przystawiajcie swoje myśli do moich; mierzcie, krójcie, przycinajcie na swoją miarę.
Autorka
O autorze
Magdalena Trus-Urbańska - psycholożka, wykładowczyni i trenerka biznesu z 20-letnim doświadczeniem. Specjalistka w dziedzinie komunikacji i zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Ukończyła uniwersytety w Gdańsku i Warszawie. Pracowała między innymi jako psychoterapeutka, PR-owiec, negocjatorka.
www.truslandia.wordpress.com
instagram: @truslandia
facebook.com/ Truslandia-216838845356835
Wszędzie można się natknąć na brak profesjonalizmu. W projektach, które wymykają się spod kontroli, kosztują krocie, a nie przynoszą żadnych korzyści. W blokowaniu cennych pracowników, którzy latami nie dostają szansy rozwoju, co podważa ich zaufanie do firmy i szkodzi relacjom w środowisku pracy. Większość z tych problemów miał rozwiązać Scrum. Scrum jednak, mimo że prosty do zrozumienia, jest trudny do praktycznego opanowania. Mnóstwo zespołów go zaimplementowało, ale jedynie pozoruje jego stosowanie: używa terminologii scrumowej, nie rozumiejąc jej intencji ani nie wykazując się dyscypliną, której wymaga Scrum.Ta książka przyda się każdemu, kto chce efektywniej stosować praktyki Scruma i w pełni wykorzystać jego potencjał transformacyjny. Skoncentrowano się tu na sprawdzonych podejściach do Scruma, tak aby sukcesywnie osiągać coraz wyższą jakość oraz uzyskiwać i natychmiast wykorzystywać informacje zwrotne. Przedstawiono również praktyczne sposoby zwiększania elastyczności zespołu i wprowadzania adekwatnych usprawnień pracy całej organizacji. Ten praktyczny przewodnik docenią zarówno Scrum masterzy, członkowie zespołów, jak i właściciele produktu. Zawarte w nim wskazówki pozwolą osiągnąć wysoki poziom transparentności i odwagi w podejmowaniu typowych wyzwań w nieustannie zmieniającym się i nieprzewidywalnym środowisku.Dzięki tej książce:ocenisz, jakim jesteś Scrum masteremdowiesz się, jak prowadzić świetny zespół scrumowynauczysz się mierzyć i optymalizować wartości każdego przyrostu produktuudoskonalisz sposób planowania, tworzenia i rozwijaniausuniesz bariery organizacyjne blokujące zwinność i profesjonalizmScrum: pewna droga do sukcesu dla profesjonalistów!
Złów złotą rybkę w oceanie internetu!
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:
Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
Czy content marketing sprzedaje?
Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.
Justyna Bakalarska - Stankiewicz - ekspertka w zakresie content marketingu. Dziennikarka, wykładowczyni i certyfikowana trenerka. Autorka ksiażki „Marketing wartości”. Związana od lat z takimi uczelniami jak Collegium Civitas i SWPS, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. Publikowała w Polska The Times, Socialpress.pl i Brief, w którym pełniła także funkcję zastępcy redaktora naczelnego oraz w Marketer+, w którym była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na takich wydarzeniach, jak m.in. FORUM IAB, Marketing Progress, Kongres Online Marketing czy Social Media Czwartki. Obecnie prowadzi własną firmę specjalizującą się w content marketingu i komunikacji marketingowej.
Zabawa, która stanie się Twoją pasją
Ludzie zajmują się modelarstwem redukcyjnym praktycznie od zawsze. Historia odtwarzania rzeczywistości w pomniejszonej skali bowiem sięga czasów prehistorycznych ? pierwsze figurki ludzi i zwierząt wykonane ręką człowieka liczą kilkadziesiąt tysięcy lat. Choć przez wieki zmieniały się motywy, materiały, sposoby wykonania, idea pozostała ta sama. Efektem działania modelarza ma być miniatura rzeczywistego obiektu, która jak najdokładniej odda jego cechy zewnętrzne: kształt, proporcje, fakturę powierzchni, detale i kolorystykę.
To opracowanie ma na celu przybliżenie wszystkiego, co jest przydatne i potrzebne, aby rozpocząć przygodę z bardzo obecnie popularnym modelarstwem plastikowym. Książka powstała z myślą o osobach początkujących, ale znajdą w niej coś dla siebie także średnio zaawansowani i doświadczeni miłośnicy modelarstwa redukcyjnego. Autor skupia się na zagadnieniach związanych z budowaniem modeli ? począwszy od wyboru zestawu, przez składanie go, aż po finalny etap, czyli malowanie.
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy chętniej, do tych drugich jedynie w stanie wyższej konieczności. I nic dziwnego. Kto bowiem lubi mieć poczucie, że jest dla kogoś tylko portfelem, źródłem dochodów, które ma siedzieć cicho, grzecznie kupować oferowane towary lub usługi, nie marudzić? Nikt.
Niestety, świadomie lub nieświadomie wiele firm wciąż tak właśnie działa. Może problem leży w nieznajomości zasad rządzących doświadczeniem klienta (z ang. customer experience - CX)? W takim razie najwyższy czas sięgnąć po tę książkę, by się dowiedzieć, czym jest tworzenie doświadczeń klientów i jak poprawić standardy CX obowiązujące w firmie.
Pisząc Tworzenie doświadczeń klientów, Artur Urbański i Lucyna Dziewa korzystali z doświadczeń setek organizacji, które kładą szczególny nacisk na relacje z odbiorcami produktów i usług. W efekcie powstała książka praktyczna, pełna gotowych do wdrożenia pomysłów, dzięki którym zdołasz wprowadzić CX na zupełnie nowy poziom.
O autorach
Artur Urbański jest ekspertem z obszaru transformacji cyfrowej i doświadczenia klienta i wiceprezesem ds. doradztwa w Hycom. Był założycielem AMG.net – lidera konsultingu cyfrowego w Polsce pierwszej dekady XXI w. Ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie doradztwa i projektowania pozwoliło mu dogłębnie zrozumieć działanie firm i realizować znaczące rozwiązania w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Współpracował z setkami organizacji, z których dwadzieścia jest na liście Fortune Global 500, jak Sony, Dell, P&G, Deutsche Telekom, Orange. Współtworzył pierwsze aplikacje mBanku, był konsultantem odpowiedzialnym za doświadczenia klienta w najbardziej złożonych transformacjach cyfrowych w Polsce - firm Orange, Plus i Śnieżka. Prowadzi wykłady na konferencjach dotyczących CX i transformacji cyfrowej oraz współpracuje z uczelniami. W wolnym czasie gra na gitarze basowej i fotografuje.
Lucyna Dziewa jest ekspertką z zakresu doświadczeń klienta. Pełni funkcję dyrektora działu doradztwa w Hycom. Przez wiele lat prowadziła projekty cyfrowe w Orange, później pełniła funkcję szefowej działu user experience, będąc odpowiedzialną za omnikanałowe doświadczenia w transformacji cyfrowej firmy. Była wiodącą konsultantką w klientocentrycznej transformacji firmy energetycznej Fortum, a także prowadziła wiele klientocentrycznych projektów dla największych firm w Polsce. Z pasją zajmuje się zagadnieniami doświadczeń klienta i cyfrowej kultury. Nieustannie poznaje i tworzy nowe sposoby pracy po to, by śledzić potrzeby konsumentów i je zaspakajać przy użyciu cyfrowych technologii. Uwielbia sięgać po nową wiedzę, poznawać wszystko, co niestandardowe, biegać i podróżować w najdalsze krańce świata.
Oto wybrane prawa sukcesu, zwięźle omówione w jednym tomie!
Precyzyjnie zaplanuj swoje działania i nie lękaj się porażek
Zachowaj spokój umysłu, pielęgnuj samodyscyplinę i poddaj się autosugestii
Rozpoznaj swoje słabości i pozbądź się ich
Mądrość zawarta w dziełach Napoleona Hilla przemieniła życie milionów ludzi. On sam pokazał własnym życiem, że można spełniać pragnienia sukcesu i bogactwa. Hill uczył się od najlepszych i szczodrze dzielił się wiedzą z innymi, ucząc sztuki przekuwania marzeń w rzeczywistość. Ta niewielka książeczka jest jedyną w swoim rodzaju kompilacją najdonioślejszych publikowanych i niepublikowanych tekstów mistrza, skrupulatnie dobranych przez Fundację Napoleona Hilla. Teraz w jednym miejscu znajdziesz zwarty wybór najważniejszych myśli i nauk Napoleona Hilla!
W czternastu rozdziałach znalazły się wybrane teksty Napoleona Hilla opisujące Prawa Sukcesu i metody ich wdrożenia we własnym życiu, aby dojść do majątku, którego pragniesz i na który zasługujesz. Przekonasz się, jak ważne jest niesienie pomocy bliźnim, i zainspirujesz się do tego, by stać się prawdziwym przywódcą. Dowiesz się, na czym naprawdę polega praca zespołowa i jak niezwykłą moc ma Złota Zasada. Wreszcie przekonasz się, w jaki sposób - jako bardzo bogaty człowiek - osiągniesz szczęście i rzeczywisty spokój umysłu!
Zwycięzca zawsze wytrwa, ale niewytrwały nigdy nie zwycięży!
Harmonijnie współpracuj z ludźmi i podążaj ścieżką autentycznego przywództwa!
Rozwijaj w sobie kontrolowaną uwagę, wytrwałość i emocjonalne bogactwo!
Odnoś sukcesy dzięki entuzjazmowi, inicjatywie i skuteczności!
Precyzyjnie planuj i gorąco pragnij, by Twój plan się powiódł!
O autorze
Olivier Napoleon Hill (1883 - 1970) był uwielbianym w Ameryce autorem motywacyjnym, twórcą zasad osobistego sukcesu. Urodził się w ubogiej rodzinie w południowozachodniej Wirginii. W swoich pracach koncentrował się nad mocą własnych przekonań. Hill jest autorem filozofii sukcesu, którą doskonalił przez kilkanaście lat, starając się ustalić, co decyduje o osiągnięciach i w jaki sposób przeciętny człowiek może odnieść ponadprzeciętny sukces. Książki Hilla, wciąż aktualne i inspirujące, są sprzedawane w milionach egzemplarzy.
Cześć!
Tu Karola i Paula. Oddajemy w Twoje ręce naszą kolejną wspólną książkę. O czym tym razem piszemy? O ważnych - według nas wręcz kluczowych - sprawach, które nas na co dzień zajmują, które przewijają się w naszej pracy. Po pierwsze samoakceptacja, bez której trudno funkcjonować właściwie w każdej dziedzinie życia. Nie musimy od razu siebie kochać, ale warto siebie szanować, postarać się jakoś ze sobą porozumieć, by nie być na nieustającej wojennej ścieżce ze sobą i z własnym ciałem. Co dalej? Samoświadomość! Ta przydaje się nie tylko w życiu prywatnym, lecz także zawodowym. To sztuka odkrywania i słuchania własnych potrzeb oraz podążania za nimi. Wreszcie seksualność - dziedzina, nad którą często nie pracujemy, a której rozwój pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie i inne obszary życia.
W książce "Sexy zaczyna się w głowie" znajdziesz wiele cennych rad ekspertek, które zaprosiłyśmy do podzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Poznasz historie z życia wzięte - o pracy nad samoakceptacją, samoświadomością, seksualnością. Nie zabraknie też ćwiczeń praktycznych.
Mamy nadzieję, że dostarczymy Ci nie tylko wiedzy i narzędzi, ale także rozrywki. Poczuj chęć do zrobienia czegoś dla siebie, wygospodaruj przestrzeń na swoje potrzeby, przyjrzyj im się uważniej. Powodzenia!
Miejsce, w którym odłożyliśmy kluczyki, daty urodzin krewnych i znajomych, terminy rozmaitych spotkań. Co łączy ze sobą te rzeczy? Otóż każdemu z nas przynajmniej raz zdarzyło się o nich zapomnieć. Trudno o bardziej irytującą sytuację, prawda? Na szczęście jest sposób na to, żeby podobne zdarzenia z naszego życia wyeliminować, a na pewno zminimalizować ryzyko ich wystąpienia. W książce, którą trzymają Państwo w rękach, znajduje się szereg ćwiczeń przydatnych w treningu pamięci i koncentracji. Warto je przetestować, niezależnie od tego, czy chodzi o naukę do egzaminu, sprawne zarządzanie firmą, czy stresujący zawód, w którym istotne jest kontrolowanie wielu zadań jednocześnie, czy może po prostu o ćwiczenie i rozwijanie swojego umysłu. Wszystkim bez wyjątku trening superpamięci przygotowany przez Paulinę Mechło, renomowaną psycholog i neurokognitywistkę, się przyda i pozwoli poprawić umiejętność zapamiętywania oraz kondycję umysłu.
Zapraszamy do skorzystania i prosimy o niezapominanie o regularnym treningu!!!
O autorze
Paulina Mechło — psycholog, neurokognitywista. Jest laureatką nagrody Teofrasta za książkę Trening intelektu — wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni. Prowadzi autorskie treningi grupowe oraz indywidualne usprawniające intelekt i funkcje poznawcze dla osób w różnym wieku zarówno w języku polskim jak i angielskim.
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...
... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, za których wyświetlanie płaciło się właścicielom owych portali. Potem modne stało się prowadzenie własnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie się linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocą landing page'y.
Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak...
... to nie wystarczy. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny marketing online w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyjaźnić się z mediami społecznymi oraz zaznajomić z formami reklam, jakie te media oferują. Z nich wszystkich najważniejszy jest Facebook i jego młodszy brat - Instagram. To w ich towarzystwie coraz częściej spędzamy wolny czas, to za ich pośrednictwem dowiadujemy się, co słychać u naszych znajomych, to dzięki nim coraz częściej zapoznajemy się z ofertą ulubionych, albo nowych dla nas marek. Jeśli ktoś Ci kiedyś powiedział, że "Facebook nie sprzedaje", włóż tę wypowiedź między bajki - może kiedyś nie, dziś jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O ile oczywiście potrafi się skorzystać z jego prosprzedażowych mocy. Autorzy tej książki potrafią to robić, a swoja wiedzą i umiejętnościami chętnie się z Tobą podzielą.
O autorze
Franciszek Gieorgiejew - założyciel i szef Social Tigers. Strateg z 9-letnim doświadczeniem w kampaniach dla setek firm każdej wielkości. Ma na koncie setki szkoleń z SM dla korporacji, domów mediowych i instytucji rządowych. Autor kompleksowej publikacji na temat systemu reklamowego Facebooka – Księga Adsów 3.
Nieważny jest ból, gdy masz odwagę powrócić w głąb siebie...
Czy da się ukoić ból po nieodwracalnej stracie?
Tragedia, która spotkała Gabi, niejednego by załamała. Ona jednak wie, że musi przynajmniej starać się żyć dalej i troszczyć się o najpiękniejszą z pamiątek, jakie pozostały po jej wielkiej miłości. Kiedy próbuje posklejać swój świat, wciąż mając serce rozdarte w drobne kawałki, przeszłość Iliasa przypomina o sobie. Jakby tego było mało, ojciec ukochanego wprowadza w życie dziewczyny kogoś, kogo ona nie chce widzieć, i zapowiada, że od teraz to Laos będzie się nią opiekował.
Czy da się pokochać drugi raz tą samą miłością? Czy można zbudować bliskość z kimś, kto wydaje się bardzo daleki? A może los ponownie zechce zakpić z Gabi i zabrać jej to, co najcenniejsze?
O autorze
Małgorzata Falkowska - Szczęśliwa mężatka z rodzinnym gronem wiernych przyjaciół. Posiadaczka najlepszych czytelników pod słońcem. Z wykształcenia oligofrenopedagog. Autorka powieści: Mąż potrzebny na już (Videograf, 2016), Gorzej być (nie) może (Videograf, 2017), Po co komu biała kredka? (Wydawnictwo Tadam, 2017), Poszukiwani, poszukiwany (Videograf, 2017), To nie jest twoje dziecko (Wydawnictwo Lira, 2018) oraz Paleta marzeń (Wydawnictwo Lira, 2018).
facebook.com/malgorzatafalkowska
Kogo słychać, tego słuchają.Jeśli jesteś: wykładowcą, nauczycielem, mówcą, prelegentem, aktorem lub prezenterem, to dobrze wiesz, że aby Twój przekaz dotarł do odbiorców - studentów, uczniów, widzów, słuchaczy - nie wystarczy do nich mówić. Trzeba to robić odpowiednio. Na temat, interesująco, używając rozmaitych narzędzi wspomagających, chwytów i sztuczek, jakie stosują dobrzy mówcy. To kwestia nie tylko talentu i warsztatu. Niektórym ludziom zdolność do przyciągania uwagi audytorium przychodzi z łatwością, inni muszą praktykować wiele lat, by się tego nauczyć.Jedni i drudzy nie osiągną sukcesu, jeśli nie będzie ich dobrze słychać. Nawet najbardziej fascynująca opowieść, wyszeptana albo wymamrotana pod nosem, głosem drżącym i niepewnym swojej mocy, mową niewyraźną czy wręcz niezrozumiałą, nie dotrze do odbiorcy! Na szczęście właściwej emisji głosu także można się nauczyć. Dzięki zasadom i ćwiczeniom zawartym w tej książce poprawisz dykcję i modulację głosu. Nauczysz się radzić sobie z tremą i zaprzęgniesz towarzyszące wystąpieniom emocje do pracy na Twoją rzecz. Dowiesz się, jak przygotować się do przemawiania i jak wzbudzić w sobie charyzmę, za którą chętnie podążą Twoi słuchacze.Nowe wydanie zostało poszerzone o strategię kreowania wizerunku.
Gra biznesowa jest grą nieskończoną. Gracze mogą być znani i nieznani. Nowi mogą dołączyć w dowolnym momencie. Każdy gracz ma własną strategię i zasadniczo poza prawem nie ma stałych zasad. Nie ma określonego początku ani końca. Nie ma też zwycięzców ani przegranych. Gracze po prostu rezygnują, jeśli uznają to za stosowne. Skoro biznes jest grą nieskończoną, liderzy biznesu powinni przestać grać w grę skończoną. Zatem nie jest istotne, kto wygra, kto jest najlepszy. Ważniejsze jest budowanie silnej i zdrowej organizacji, która wytrzyma próbę czasu.
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli jesteś przekonany do słusznej sprawy i postanawiasz pracować nad tą wizją przyszłości tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, rok po roku, oznacza to, że zwyciężasz. Nawet jeśli nie masz pojęcia, ile może to potrwać. Po prostu: samo dążenie nadaje znaczenie pracy i życiu. Dzięki tej książce przekonasz się, że nieskończone nastawienie lidera pozwala mu budować silniejsze, bardziej innowacyjne i inspirujące organizacje. Przyszłość świata leży w rękach takich przywódców.
Książka wyjaśnia pięć podstawowych zasad nieskończonego lidera:
postęp powinien być słuszny
należy budować zaufanie w zespole
godny rywal zasługuje na uwagę
należy postawić na elastyczność
odwaga przewodzenia musi być okazana
Nieskończona gra. Nieskończone zwycięstwa!
O autorze
Simon Sinek, autor, mówca motywacyjny. Przewodzi ruchowi, którego celem jest motywowanie ludzi do robienia tego, co ich inspiruje. Współpracuje z RAND Corporation, wykłada komunikację strategiczną na Uniwersytecie Columbia i aktywnie udziela się w świecie sztuki oraz przedsięwzięć non profit. Zapraszali go członkowie Kongresu i ambasadorowie, przedstawiciele drobnego biznesu i wielkie korporacje, takie jak Microsoft czy Wal-Mart, by wyjaśnił, jak inspirować innych, i wyłożył swoją koncepcję DLACZEGO.
Geniusz wielkich przywódców polega na tym, że oni dostrzegają to, czego większość z nas w ogóle nie widzi. Potrafią dać nam to, o czym nawet nie pomyślimy, by poprosić. Gdy wybuchła rewolucja komputerowa, użytkownicy pierwszych maszyn wcale nie żądali interfejsu graficznego. Jednak firma Apple coś takiego zaoferowała.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie Simona: https://startwithwhy.com/
Nadchodzi bardzo ZŁY CZAS.
Wszystko, co mi się przydarzyło, było jak senny koszmar.
Trafiłam w sam środek mafijnego piekła.
Chwilowe poczucie bezpieczeństwa było dla mnie zgubne.
Wierzyłam, że David mi pomoże, ale on mnie oszukał.
Oboje kłamaliśmy Phixowi prosto w oczy. To nie mogło skończyć się dobrze.
Zostaliśmy ukarani. Największą karą dla mnie jest powrót do rzeczywistości.
Nie wiem, co robić, a muszę zmierzyć się z czymś, czego kompletnie nie rozumiem i nie znam.
Jestem kimś innym niż myślałam.
Jestem Królową Koki i stoję przed największym wyzwaniem w życiu.
Polują na mnie najgorsi tego świata.
W tym mój mąż.
Phix.
Znalazłam się w złym miejscu i czasie, a tam był ON...
Mężczyzna, który mnie pokochał.
I znienawidził.
O autorze
K.N Haner, pseudonim polskiej autorki Katarzyny Nowakowskiej, która zaczęła publikować w 2015 roku. Tworzy powieści erotyczne oraz romanse, ale w jej książkach nie brakuje również elementów fabuły przypisywanych takim gatunkom, jak kryminał czy thriller. Okrzyknięta przez swoje fanki "Królową Dramatów", doskonale radzi sobie z opowiadaniem historii, które uwodzą polskie czytelniczki. Na swoim koncie ma 16 bestsellerowych powieści i nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. Prywatnie jest przepełniona pozytywną energią, otwarta i rodzinna. Kocha pisać, czytać i gotować.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?