KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Helion

Okładka książki Stwórz jednorożca Od idei po startup wart miliony

49,00 zł 26,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem ponad sześćset startupów, wywodzących się przede wszystkim z USA i Chin. Jednorożce, choć rozbudzają wyobraźnię i marzenia biznesowych wizjonerów na całym świecie, wciąż pozostają tworami nieco tajemniczymi. Podobnie jak tajemniczy jest klucz do ich sukcesu. Ta książka jest adresowana właśnie do Ciebie. Bo masz pomysł i czujesz, że mógłbyś go spieniężyć, tylko jeszcze nie wiesz jak. Bo dysponujesz wiedzą z zakresu technologii i potrafisz zgromadzić wokół siebie zespół projektowy. Bo wierzysz w siłę idei, ciężką pracę, skuteczność uporu i w to, że na końcu drogi czeka tak upragniony przez Ciebie finisz - marka, którą pozna cały technologiczny świat, wdzięczność korzystających z niej ludzi i pieniądze. Miliard dolarów. No, może ciut mniej. A właściwie dlaczego mniej? Skoro marzysz o jednorożcu, musisz mierzyć wysoko. Musisz też sporo się dowiedzieć, między innymi: Czym charakteryzują się największe jednorożce i w czym warto je naśladować O czym trzeba pamiętać przy budowaniu jednorożca Gdzie szukać sprzymierzeńców na trudnej drodze do sukcesu i pieniędzy Kogo i czego jednorożec koniecznie powinien unikać Na czym polega promowanie technologicznych innowacji i jakie narzędzia są do tego niezbędne O autorze Grzegorz Kubera — autor książki Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony (Onepress 2016), założyciel studia przedsiębiorczości GLIVE.pl. Właściciel i założyciel kilku działalności pod wspólną marką Serigala Tech. Dziennikarz i autor ponad tysiąca artykułów na temat technologii, biznesu, nauki oraz rozwoju osobistego. Jego artykuły były publikowane między innymi w czasopismach: „Focus”, „Newsweek Polska”, „Playboy”, „Computerworld”, „Bloomberg Businessweek Polska”, „CD-Action”. Redaktor naczelny „StartUp Magazine”. Uwielbia poznawać i znajdować inny punkt widzenia, ceni pracę w samotności, typ osobowości INTJ. Mieszka we Wrocławiu. Na stronie serigalatech.pl/teraz możesz zobaczyć, czym zajmuje się teraz, w tej konkretnej chwili.
Okładka książki Zostań ultrasamoukiem Jak mistrzowsko opanować twarde umiejętności w zadziwiająco krótkim czasie

44,90 zł 25,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Aby w czasach burzliwych zmian i szalonego postępu nie zostać z tyłu i wciąż czerpać satysfakcję ze swojego rozwoju zawodowego, trzeba bezustannie się uczyć. Wręcz dozgonnie przyswajać nowe idee, koncepcje i umiejętności. Nie każdy sobie z tym radzi wystarczająco dobrze. Nawet jeśli uważasz, że umiesz się uczyć - powielasz schematy, które radykalnie ograniczają efektywność nabywania nowych umiejętności. Jeśli do tego nie dostrzegasz własnych nawyków utrudniających naukę, masz problem. A to oznacza, że musisz wyłamać się z tych mentalnych kolein i zmienić techniki uczenia się na skuteczniejsze, ułatwiające praktyczne, mistrzowskie opanowanie prawie każdej umiejętności i każdej dziedziny wiedzy.W tej książce znajdziesz sprawdzone w praktyce nowe metody błyskawicznej nauki, dzięki którym osiągniesz wyższy poziom zdobywania wiedzy. Metody te oparto na wynikach najnowszych badań i starannie udokumentowano. Szybko się przekonasz, że nie są to magiczne sztuczki, lecz potężne narzędzia dostępne dla każdego, kto chce rozwijać się w karierze, nauce i życiu. Znajdziesz tu również, poza starannym opisem zasad ultranauki, praktyczne wskazówki, które ułatwią opracowanie i realizację własnego planu szybkiego i głębokiego opanowania dowolnego tematu. Niezależnie od tego, czy ma to być jeden lub kilka języków obcych, ukończenie studiów w ułamku czasu ich trwania czy obsługa złożonego narzędzia, zasady ultranauki Ci to umożliwią.W tej książce: dziewięć zasad ultranauki planowanie ultranauki i mapy metanauki jak rozpocząć naukę i unikać rozpraszania uwagi praktyczne wdrażanie metody ultranauki eksperymentowanie i intuicja - klucze do osiągnięcia mistrzowskiej biegłościChcesz więcej, lepiej, bardziej? Praktykuj ultranaukę!
Okładka książki Serce fotografii. Jak robić zdjęcia pełne wyrazu

59,00 zł 35,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dlaczego tak wiele fotografii nie wywiera na odbiorcach żadnego wrażenia? Przecież tylu autorów zdjęć marzy o fotograficznej intuicji, która pozwoliłaby im w najwłaściwszej chwili złapać za aparat i instynktownie tworzyć zdjęcia atrakcyjne, emocjonujące lub intrygujące. Niestety, osiągnięcie tego stanu wymaga czasu i wysiłku. Droga do intuicji i instynktu zaczyna się od intencji i od nauki nowych sposobów widzenia i myślenia. Trzeba przyswoić techniki, opanować rzemiosło i poznać twórcze możliwości. Na tym polega fotograficzny rozwój. A najlepszym środkiem pozwalającym osiągnąć te cele są pytania, które wymagają przemyśleń. Ta książka nie jest podręcznikowym zestawem ćwiczeń, a zachętą do zadawania pytań, przemyśleń i inspiracji. Zawarte w niej zdjęcia ułatwiają znajdowanie odpowiedzi na pytania o funkcje linii, kształtów, o wybór sposobu kadrowania, czasu ekspozycji czy o zastosowanie kontrastu lub perspektywy. W ten sposób łatwiej można prześledzić związki między decyzjami fotografa a ostatecznym efektem i wrażeniami odbiorcy obrazu. Kiedy będziesz szukać własnych odpowiedzi, niepostrzeżenie zaczną one wpływać na proces fotografowania i ułatwią ewoluowanie Twojego własnego stylu robienia zdjęć. W ten sposób wypracujesz celowość fotograficznego myślenia, aby Twoje zdjęcia stały się nie tylko lepsze niż dobre, lecz przede wszystkim sugestywne i autentyczne. W tej książce znajdziesz inspirację do przemyśleń o: lepszym ujęciu tematu zdjęcia roli światła, koloru, linii i kształtów posługiwaniu się skalą i przestrzenią grze napięć, równowagi i energii zdjęcia harmonii, symbolach, tajemnicy W sercu dobrej fotografii: wątpliwości, niuanse, niejednoznaczność... O autorze David duChemin jest fotografikiem - podróżnikiem i humanitarystą, poczytnym autorem i organizatorem międzynarodowych warsztatów fotograficznych, przesyconych duchem przygody, który motywuje go do tworzenia i dzielenia się swoją wiedzą. Mieszka w Vancouver, w Kanadzie, ale na co dzień prowadzi życie nomada, w wiecznym poszukiwaniu doskonałych zdjęć na wszystkich siedmiu kontynentach. Gdy realizuje projekty na zlecenie międzynarodowych organizacji pozarządowych, David tworzy ujmujące obrazy, ukazujące nadzieję i godność dzieci, ludzi pokrzywdzonych i uciśnionych. Na swoich pracach, którymi uwielbia się dzielić, David dąży do oddania piękna przyrody. Realizował zlecenia między innymi w Ekwadorze, Salwadorze, Dominikanie, Haiti, Etiopii, Malawi, Demokratycznej Republice Konga, Rwandzie, Ugandzie i Bangladeszu; nad osobistymi projektami pracował na Islandii, Antarktydzie, Kubie, w Tunezji, Wietnamie, Kenii i we Włoszech. Więcej informacji o autorze znajdziesz pod adresem http://davidduchemin.com/
Okładka książki Get Sh*t Done. Skuteczne techniki podkręcania wydajności, pokonywania prokrastynacji i zwiększania r

39,90 zł 21,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czy masz poczucie, że to, co osiągasz, stoi w rażącej sprzeczności z wkładanym wysiłkiem? Albo że masz potencjał, którego z jakichś względów nie umiesz w pełni wykorzystać? Zdarza Ci się, że odwlekasz w nieskończoność wykonanie ważnych czynności, wciąż znajdując nowe uzasadnienia dla niepodejmowania działań? A może uważasz, że przydałyby Ci się lepsze pieniądze? Czy też gorąco pragniesz zacząć osiągać swoje cele i robić to naprawdę skutecznie? A czy czujesz gotowość, aby wprowadzić kilka niewielkich zmian w swoim sposobie działania? Ta książka podpowie Ci, jak osiągnąć większą produktywność, i pomoże zbadać przyczyny Twojej prokrastynacji. Opisano tu krok po kroku cały proces, który prowadzi do sukcesu, co pozwoli Ci zrozumieć znaczenie decydujących o nim czynników, takich jak wiara, pragnienie, determinacja, cele, produktywność, wytrwałość, osiągnięcia i spełnienie, oraz przyjąć odpowiednie nastawienie. Poznasz plany działania służącego wyeliminowaniu z życia destruktywnych elementów, w tym prokrastynacji i niechęci. Przekonasz się, jak szybko wprowadzenie niewielkich zmian zaowocuje zwiększeniem dochodów. To rzecz napisana w sposób angażujący, łatwa i przyjemna w odbiorze - zobaczysz, jak miło jest przejść od "do zrobienia" do "zrobione"! Dzięki tej książce: zrozumiesz związek między nastawieniem i poziomem koncentracji a uzyskiwanymi rezultatami odkryjesz sekrety osiągnięć, zwycięstw i dokonań nauczysz się uzyskiwać znacząco lepsze wyniki dzięki kilku niewielkim, prostym zmianom dowiesz się, jak budować strategie i łatwo wprowadzać je w życie poczujesz spełnienie i zwiększysz swoje dochody Produktywność minus prokrastynacja prowadzi do zysków! O autorze Jeffrey Gitomer - jest amerykańskim pisarzem, mówcą i trenerem biznesu. Jego książki regularnie uzyskują status bestsellerów New York Timesa i Amazona. Zajmuje się technikami sprzedaży, zyskiwania lojalności klientów i rozwojem osobistym. Niekiedy budzi kontrowersje: w listopadzie 2003 roku został pierwszym pasażerem z zakazem lotów liniami US Airways z uwagi na ciągłe skargi i konfrontacje z pracownikami. Mieszka w Charlotte w Karolinie Północnej.
Okładka książki Borderline, czyli jedną nogą nad przepaścią

44,90 zł 25,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Poradnik i ćwiczenia dla osób z osobowością borderline oraz ich bliskich i opiekunów Przewodnik po życiu na krawędzi Borderline, czyli w pełnym brzmieniu borderline personality disorder. Po polsku: osobowość chwiejna emocjonalnie podtypu granicznego. Brzmi poważnie? Słusznie, bo sprawa jest poważna. Życie z borderline można porównać do wiecznego balansowania nad przepaścią, w ciągłym lęku, że kolejny krok może oznaczać upadek. Góra - dół. Góra - dół. Radość - smutek - wściekłość - depresja - obojętność. Tak opisuje to autorka. Przez cały czas, w każdej sekundzie - bo o ile chorzy zmagający się z chorobą dwubiegunową doświadczają przynoszących krótkotrwałą ulgę stanów pomiędzy skrajnymi wahaniami nastroju, o tyle osoby z borderline są pozbawione nawet tej odrobiny komfortu. Borderline nie jest chorobą, a typem osobowości. Co oznacza, że - inaczej niż w przypadku depresji czy zaburzeń lękowych - nie da się go wyleczyć w tradycyjnym rozumieniu tego słowa. Z borderline trzeba nauczyć się żyć, a pomóc w tym może odpowiednia terapia. Monika Kotlarek, oprócz podpartych rzetelną wiedzą naukową obserwacji na temat borderline, zawarła w książce także historie osób, u których zdiagnozowano ten podtyp osobowości. Stworzyła w ten sposób swoisty przewodnik po życiu z borderline, przydatny dla samych chorych, ale także dla ich bliskich czy terapeutów. Przewodnik, który pomoże zrozumieć i wesprzeć - bez szufladkowania ani stygmatyzowania. O autorze Monika Kotlarek - psycholożka, absolwentka Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Należy do Australian Society of Rehabilitation Counsellors. Pracowała jako Mental Health Worker w Sydney. Aktualnie prowadzi sesje psychologiczne online, w formie wideorozmowy z pacjentami (www.psycholog-pomaga.pl), oraz blog Psycholog pisze, na którym od 2012 roku dzieli się wiedzą z zakresu psychologii i psychoterapii.
Okładka książki Prawo mafii Pierwsza polska antologia mafijna

44,90 zł 24,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Witaj w świecie, którym rządzą wielkie pieniądze, brutalne reguły i gorące uczucia! Gdy popularne polskie autorki z grupy literackiej Euforia spotkają się razem w kawiarni, a naprzeciw nich usiądzie wysoki, dobrze zbudowany mężczyzna o włoskim typie urody… W perfekcyjnie skrojonym garniturze, koszuli bez krawata i z kilkudniowym zarostem na twarzy… Gdy mężczyzna ten spojrzy na nie władczo pięknymi oczami w kolorze bursztynu… Kiedy każdą z zebranych przy stoliku dam polskiej literatury przeniknie ten sam rozkosznie niepokojący dreszcz… Wtedy stanie się jasne – powstaje pierwsza polska antologia mafijna pod redakcją K.N. Haner. I oto jest – droga Czytelniczko, trzymasz w ręku zbiór jedenastu gorących opowiadań, których bohaterki oraz bohaterowie trafiają do niebezpiecznego, lecz fascynującego świata śmiertelnie niebezpiecznych mężczyzn i zabójczo pięknych kobiet. Świata, który, choć funkcjonuje poza oficjalnym prawem, rządzi się własnymi zasadami. Tu pieniądze są przeogromne, zemsta nienasycona, a miłość… Miłość jest dokładnie taka, o jakiej po cichu marzy każda z nas. Bo która dziewczyna potrafiłaby oprzeć się władczemu spojrzeniu bruneta o bursztynowych oczach?
Okładka książki Obnażony umysł Twoja droga do wolności i szczęścia bez alkoholu

39,90 zł 22,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czy potrafisz wyobrazić sobie swoje życie bez alkoholu? Co wtedy odczuwasz? Czy obawiasz się o kontakty towarzyskie, relacje zawodowe, a może boisz się, że stracisz sposoby na głębokie odprężenie czy łatwiejsze zasypianie? Wiele osób boi się utraty przyjemności i uważa, że bez butelki nie poradzi sobie ze stresem. Zakładają, że bez alkoholu będą cierpieć. Tymczasem rzeczywistość jest inna: uwolnienie się od niego może zapobiec wielu cierpieniom związanym z chorobami, szybszym starzeniem się i ze zniszczonymi związkami rodzinnymi. Co więcej, sam proces uwalniania się od alkoholu wcale nie musi być długą i bolesną ścieżką, jeśli tylko poradzisz sobie z przerwaniem zależności psychologicznej! Ta książka pozwoli Ci na określenie prawdziwej roli alkoholu w Twoim życiu. Dzięki temu będziesz w stanie dokonywać własnych wyborów bez odczuwania przy tym irracjonalnych lęków i pragnień. Znajdziesz tu sporo rzetelnych, naukowych faktów z dziedziny psychologii i neurobiologii. Pozwolą Ci nie obwiniać siebie więcej. Zamiast tego przeanalizujesz swój cykl picia i zaczniesz odzyskiwać kontrolę nad tym, kiedy i w jakich okolicznościach pijesz alkohol. Informacje zawarte w tej publikacji pozwolą Ci podjąć w pełni autonomiczną, świadomą decyzję. Życie bez alkoholu okaże się przyjemne i radosne. To, czy i kiedy sięgnąć po kieliszek, będzie zależało wyłącznie od Ciebie! Dzięki tej książce dowiesz się: jak działa mechanizm uzależniania się od alkoholu dlaczego pijemy i czy korzyści z picia są prawdziwe jak poszukać spontanicznej trzeźwości jak szybko, łatwo i bezboleśnie ograniczyć picie co zrobić, gdy alkohol wraca Zrozum. Znajdź odwagę. Uwolnij swój umysł! O autorze Annie Grace - przez kilka lat rozwijała swoją karierę w międzynarodowej firmie. W wieku trzydziestu pięciu lat była odpowiedzialna za marketing w dwudziestu ośmiu krajach i piła prawie dwie butelki wina każdego wieczoru. Aby to zmienić, postanowiła znaleźć bezbolesny sposób na odzyskanie kontroli. Dziś jest szczęśliwą osobą. Nie pije, zrezygnowała z wysokiego stanowiska, w wolnych chwilach jeździ na nartach i podróżuje. Mieszka z rodziną w górach Colorado.
Okładka książki Tatrzańskie dwutysięczniki.

49,00 zł 29,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Tatrzańskie dwutysięczniki Tatry od lat przyciągają rzesze turystów, którzy przemierzają ekscytujące szlaki, by zdobywać szczyty i podziwiać przepiękne panoramy. Ta książka to przewodnik po wszystkich szczytach i przełęczach położonych powyżej 2000 m n.p.m., na które prowadzą znakowane szlaki, zarówno po polskiej, jak i słowackiej stronie Tatr. Jest to więc pozycja, dla każdego miłośnika górskich wędrówek, który chce podejmować w Tatrach ambitne wyzwania zdobywania najwyższych szczytów i przełęczy. W przewodniku: opisy szczytów i przełęczy ciekawostki panoramy propozycje wycieczek profile wysokości szczegółowe mapy O autorze Krzysztof Bzowski - historyk, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Dzięki studiom historycznym jego zainteresowania podróżnicze zwróciły się na wschód, ku dawnym polskim kresom, gdzie odwiedzał nie tylko miejsca związane z polską historią – równie chętnie penetruje też górskie bezdroża Czarnohory i Gorganów oraz innych masywów w Karpatach Wschodnich. Jednocześnie pozostaje wciąż zagorzałym fanem ck monarchii i Galicji, dlatego też często podróżuje ku południowym sąsiadom Polski. Związki rodzinne zaś wielokrotnie zaprowadziły go w innym jeszcze kierunku – do Francji, skąd trafił też na Półwysep Iberyjski. Poza tym zwiedzał Afrykę Północną i Turcję.
Okładka książki Góry Polski

49,00 zł 27,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Góry Polski. 60 najpiękniejszych szlaków na we
Okładka książki Programowanie z Minecraftem dla dzieci wyd.2

44,90 zł 25,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom
Okładka książki Jak projektować usługi. Niezawodne zasady

129,00 zł 78,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Projektowanie usług oraz projektowanie wrażeń użytkownika nie dotyczy tylko oprogramowania. Narzędzia i techniki, jakie oferuje, można wykorzystać w praktycznym funkcjonowaniu właściwie każdej organizacji, której zależy na lepszym działaniu na rzecz klientów, obywateli czy własnych pracowników. Są bezcenne przy łączeniu silosów operacyjnych i doskonaleniu wewnętrznej współpracy w organizacji - dzięki wdrożeniu zasad projektowania usług można doprowadzić do tego, aby ludzie współdziałali bardziej efektywnie i z większą radością. Projektowanie usług doczekało się obszernych podstaw teoretycznych. Aby jednak odpowiednio z nich skorzystać, konieczne jest spojrzenie na tę dziedzinę z perspektywy rzeczywistego świata. Ta książka jest podręcznikiem dla praktyków. Zawiera zbiór narzędzi, katalog metod, przewodnik ułatwiający pracę, mnóstwo przykładów i studiów przypadku. Znalazły się tutaj również jasne wskazówki dotyczące przeprowadzania procesu projektowania usług. Opisano, jak łatwo doprowadzić środowiska biznesowe i specjalistów od projektowania do współpracy. Po ogólniejszym omówieniu procesu ustanawiania i realizowania inicjatyw w zakresie projektowania usług zaprezentowano także szczegóły facylitacji przedsięwzięcia i kształtowania jego otoczenia. Wiele spośród uwzględnionych w tekście metod i narzędzi zostało już dobrze opisanych. Tutaj natomiast, poza ich prezentacją, dodano szereg wskazówek i porad najlepszych ekspertów w dziedzinie projektowania usług. W ten sposób umożliwiono powiązanie doświadczenia z działalnością operacyjną i sukcesem biznesowym oraz budowaniem kultury klientocentryzmu. Czemu służy projektowanie usług i co to właściwie jest Narzędzia do projektowania usług Proces badawczy i planowanie ideacji Prototypowanie usług Zarządzanie procesem projektowania usług Wdrażanie projektowania usług w organizacji i tworzenie warunków dla innowacji Książka została napisana i zaprojektowana przez Marca Stickdorna, Adama Lawrence'a, Markusa Hormessa i Jakoba Schneidera. Autorzy współpracują ze sobą od kilkunastu lat: realizują projekty, szkolą, doradzają i zakładają start-upy. W 2013 roku założyli szkołę kształcącą przyszłych projektantów usług. Lawrence i Hormess są znani również jako inicjatorzy akcji Global Service Jam. Projektowanie usług: dość teorii, czas na działanie!
Okładka książki Opowieści ukryte w danych

67,00 zł 36,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Suche dane nie są zajmujące. Trudno zdobyć szczere zaangażowanie odbiorcy, któremu przedstawia się zestaw danych, nawet jeśli niosłyby one ze sobą absolutnie wyjątkową wiedzę. Jest to zupełnie naturalne - ludzki umysł jest przystosowany do przetwarzania opowieści, a nie danych. Właśnie opowieści w magiczny sposób pochłaniają uwagę słuchaczy, wywołują emocje i uczucia, skłaniają do działania i osłabiają chęć krytycznego myślenia. Między opowiadającym a słuchaczem tworzy się również więź - zjawisko to zostało dobrze przebadane. Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwiniesz w sobie zdolność do empatycznego i umiejętnego przekazywania danych - a to kluczowa cecha doradców strategicznych i liderów. Zyskasz wizualną i werbalną klarowność, co pozwoli Ci kierować uwagę innych na najważniejsze ustalenia, a rekomendowane przez Ciebie działania zostaną zatwierdzone i wykonane. Przynajmniej na razie osób o wysoko rozwiniętych umiejętnościach komunikacyjnych nie zastąpi sztuczna inteligencja! Najciekawsze zagadnienia: co mówią dane obserwowane przez pryzmat empatii struktury opowieści a inspirowanie działań jak tworzyć rekomendacje, które zostaną przyjęte i zaakceptowane sztuka klarownej komunikacji i wizualizacji danych slajdokumenty: czym są, jak je tworzyć i kiedy stosować jak komunikować dane, aby zapadały w pamięć Czy potrafisz stworzyć z danych zajmującą opowieść? O autorze Nancy Duarte - jest dyrektorką Duarte Design, jednej z największych prowadzonych przez kobiety firm designerskich w Dolinie Krzemowej. Z jej usług korzystają giganci z listy Fortune 500, w tym m.in. Adobe, Cisco, Google i Hewlett-Packard. Duarte Design jest powszechnie znana jako lider w dziedzinie koncepcyjnego i wizualnego opracowywania prezentacji.
Okładka książki Jak zostać mistrzem Trening doskonałości

59,00 zł 33,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jak zostać mistrzem Trening doskonałości - Robert Greene - opis książki:Kiedy budzą się geniusze...Zastanawiasz się, jak wyglądałoby Twoje życie, gdybyś urodził się geniuszem Może wówczas udałoby Ci się stworzyć coś, co zadziwiłoby cały świat... Chwileczkę! Czy uważasz, że z Twoją inteligencją nie jesteś do tego zdolny Powiedzenie, że ćwiczenie czyni mistrza, nie jest tylko czczą gadaniną, więc jeśli rzeczywiście masz apetyt na sukces, nadszedł właściwy moment, by wstać z kanapy i dokonać wielkich rzeczy.Nie działaj jednak pochopnie. Potrzebujesz długofalowego planu, by Twój geniusz nie był kolosem na glinianych nogach. Ta książka dostarczy Ci kompletu praktycznych wskazówek, które wesprą Twoje działania na drodze do wielkości. Pomoże Ci też odnaleźć własne powołanie, podpowie, jak rozbudzić aktywnośći kreatywność Twojego umysłu oraz w jaki sposób odkryć pełnię własnego potencjału. Dzięki niej wzmocnisz swoją inteligencję społeczną oraz poznasz historie wybitnych ludzi, którzy osiągnęli wielkość właśnie w taki sposób. Nie czekaj dłużej - odkryj w sobie pasję i zostań mistrzem!Robert Greene jest znanym autorem, mówcą oraz autorytetem w dziedzinie strategii, władzy i uwodzenia. Jest także poliglotą. Przez kilka lat po studiach pracował jako redaktor, między innymi w magazynie ""Esquire"". Otarł się również o Hollywood, gdzie pracował jako scenarzysta. Mieszkał w Londynie, Paryżu i Barcelonie. Swoją najnowszą książkę napisał wraz z raperem 50 Cent. Jej treść opiera się na stosowaniu najważniejszego prawa: ""Niczego się nie bój"".Książka Jak zostać mistrzem Trening doskonałości - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion.Książka posiada 424 stron i została wydana w 2020 r.
Okładka książki Naturalne piękno Ścieżka wewnętrznej przemiany

42,90 zł 25,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Poświęcasz mnóstwo czasu i energii, aby być piękną. W końcu tego wymaga się od kobiety. Idealna kobieta musi mieć gęste włosy, duże oczy, gładką cerę, smukłą sylwetkę. Takich wymagań jest oczywiście o wiele więcej. Porównujemy się do jakichś mitycznych wzorów, wydajemy fortunę na kosmetyki, fryzjera, ciuchy, kolejną dietę-cud i... wciąż jesteśmy niezadowolone z uzyskanych efektów. Wymarzony ideał piękna jest po prostu nieosiągalny, choć krzyczące zewsząd reklamy przekonują nas, że przecież wystarczy jeszcze tylko trochę wyrzeczeń... Trzymasz w ręku książkę, dzięki której wyzwolisz się z tego zaklętego kręgu. Pokaże Ci ona, że istnieje inna, prawdziwa droga pozwalająca odkryć w sobie piękno i po prostu je wyzwolić. Szybko przekonasz się, jak bardzo jesteś piękna, naturalnie piękna. Twoje piękno wykracza poza fizyczność. Jest uniwersalne i autentyczne. To piękno, które jest całkowicie unikalne dla każdego człowieka. Dowiesz się, jakie zmiany należy przeprowadzić i w jakim tempie warto ich dokonywać . Zaczniesz odkrywać swoje najistotniejsze piękno, które będzie Ci służyło w każdym miejscu i o każdej porze. Dzięki tej książce: poznasz sześć filarów naturalnego piękna; dowiesz się, w jaki sposób zmienić swoją dietę; nauczysz się praktyk pielęgnowania skóry — od wewnątrz na zewnątrz; poznasz praktyki odpowiednie do pielęgnowania Twojego piękna przez wszystkie pory roku; poznasz zalety treningów i przydatne techniki jogi; dowiesz się, jak odnaleźć drogę do swojego duchowego piękna. Naturalne piękno jest Twoim naturalnym prawem! O autorach Deepak Chopra jest fundatorem Chopra Center for Wellbeing (Centrum Dobrego Samopoczucia) i najznakomitszym nauczycielem filozofii Wschodu w cywilizacji Zachodu. Od dziesięcioleci jest autorem bestsellerów, a jego książki rozchodzą się w milionach egzemplarzy. Więcej o autorze dowiesz się z jego strony internetowej: www.chopra.com. Kimberly Snyder, specjalistka do spraw żywności, jest autorką bestsellerowej serii „New York Timesa” zatytułowanej Beauty Detox. Snyder występuje gościnnie w takich programach jak Good Morning America, The Dr. Oz Show, Ellen i Today jako ekspertka od dietetyki, zdrowia i piękna. Pisały o niej „New York Times”, „Wall Street Journal”, „Vouge”, „Vanity Fair” i „Elle”, a także wiele innych czasopism. Z jej porad korzysta wiele znanych gwiazd branży rozrywkowej. Snyder wymyśliła przepis na organiczny sok Glow Bio, stworzyła markę koktajli, a także prowadzi popularny podcast Beauty Inside Out. Jej blog, strona internetowa oraz produkty pomogły rozpropagować ruch Beauty Detox w ponad 150 krajach. Więcej informacji znajdziesz na stronie KimberlySnyder.com.
Okładka książki Fotografia portretowa w naturalnym świetle

39,90 zł 25,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W każdym człowieku tkwi piękno, które można wydobyć na fotografii. Dobre zdjęcia portretowe urzekają, przykuwają uwagę i budzą emocje - niezależnie od tego, czy zostały wykonane w plenerze, czy w pomieszczeniu. Jeśli masz za sobą próby fotografowania ludzi, pewnie już wiesz, że aby tworzyć wyjątkowe portrety, trzeba posiąść sporą wiedzę. Jeśli się nie ma czasu na wyczerpujące studiowanie trudnych książek, najlepiej znaleźć mentora, który zdradzi swoje sekrety i wyjaśni wszystkie ważne sprawy: jak przygotować sprzęt, jak się zabrać do robienia zdjęć i jak je retuszować. Teraz masz okazję uczyć się od prawdziwego mistrza fotografii portretowej!W tej niezwykłej książce znajdziesz całą wiedzę, jakiej potrzebujesz do tworzenia wspaniałych portretów w naturalnym oświetleniu. Opisano tu sekrety warsztatu, sprawdzone techniki i triki profesjonalistów. Omówiono kwestie potrzebnego sprzętu, ustawień aparatu fotograficznego i późniejszego edytowania zdjęć. Dowiesz się, jak portretować w świetle wpadającym przez okno, jak radzić sobie z ostrym światłem w plenerze i jak fotografować w trudnych warunkach. Na pewno spodobają Ci się wskazówki dotyczące retuszu i... gotowe receptury na zdjęcia portretowe. Układ książki ułatwia odnajdywanie potrzebnych informacji: na jednej stronie omówiono tylko jeden temat!Najciekawsze zagadnienia:sekrety uzyskiwania wyrazistej ostrości zdjęć portretowychporady dotyczące ustawień aparatu najlepszych dla fotografii portretowychtajniki panowania nad światłem, również ostrym i jaskrawymtechniki separacji planów i miękkiego rozmywania tłacenne (dosłownie!) wskazówki dotyczące wyboru sprzętu i akcesoriówNie znajdziesz lepszej publikacji o fotografowaniu ludzi!
Okładka książki DoSłownie. Rzecz o porozumiewaniu się

32,90 zł 18,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Porozmawiajmy o porozumiewaniu się Ta książka nie jest poradnikiem psychologicznym, choć została napisana przez psycholożkę. Nie jest także instruktażem, z którego dowiecie się, jak żyć. Stanowi za to swoiste źródło inspiracji. Autorka, zainspirowana wyborem cytatów, od których gęsto w internecie, postawiła sobie za cel stworzyć połączenie między sobą i czytelnikiem, a potem dalej - między czytelnikiem i drugim człowiekiem. Każdy cytat otwiera konkretny temat, ważny w tej sferze naszego funkcjonowania, którą nazywa się społeczną. Inicjowane cytatami teksty są filozoficzno-psychologicznymi traktatami skoncentrowanymi na porozumiewaniu się. Ta książka jest moim subiektywnym komentarzem do codzienności. Ten komentarz ma datę ważności, a zatem pewien limit słuszności. Być może stawiając w niej ostatnią kropkę, inaczej zobaczę, usłyszę i zrozumiem to, o czym tu do was napisałam. Jeśli tak właśnie się stanie, to napiszę do was jeszcze raz. A wy tymczasem sobie dopowiadajcie swoje własne słowa do moich słów i do słów autorów tych mądrych cytatów. Przystawiajcie swoje myśli do moich; mierzcie, krójcie, przycinajcie na swoją miarę. Autorka O autorze Magdalena Trus-Urbańska - psycholożka, wykładowczyni i trenerka biznesu z 20-letnim doświadczeniem. Specjalistka w dziedzinie komunikacji i zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Ukończyła uniwersytety w Gdańsku i Warszawie. Pracowała między innymi jako psychoterapeutka, PR-owiec, negocjatorka. www.truslandia.wordpress.com instagram: @truslandia facebook.com/ Truslandia-216838845356835
Okładka książki Doskonalenie Scruma. Przewodnik dla praktyków

39,90 zł 24,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wszędzie można się natknąć na brak profesjonalizmu. W projektach, które wymykają się spod kontroli, kosztują krocie, a nie przynoszą żadnych korzyści. W blokowaniu cennych pracowników, którzy latami nie dostają szansy rozwoju, co podważa ich zaufanie do firmy i szkodzi relacjom w środowisku pracy. Większość z tych problemów miał rozwiązać Scrum. Scrum jednak, mimo że prosty do zrozumienia, jest trudny do praktycznego opanowania. Mnóstwo zespołów go zaimplementowało, ale jedynie pozoruje jego stosowanie: używa terminologii scrumowej, nie rozumiejąc jej intencji ani nie wykazując się dyscypliną, której wymaga Scrum.Ta książka przyda się każdemu, kto chce efektywniej stosować praktyki Scruma i w pełni wykorzystać jego potencjał transformacyjny. Skoncentrowano się tu na sprawdzonych podejściach do Scruma, tak aby sukcesywnie osiągać coraz wyższą jakość oraz uzyskiwać i natychmiast wykorzystywać informacje zwrotne. Przedstawiono również praktyczne sposoby zwiększania elastyczności zespołu i wprowadzania adekwatnych usprawnień pracy całej organizacji. Ten praktyczny przewodnik docenią zarówno Scrum masterzy, członkowie zespołów, jak i właściciele produktu. Zawarte w nim wskazówki pozwolą osiągnąć wysoki poziom transparentności i odwagi w podejmowaniu typowych wyzwań w nieustannie zmieniającym się i nieprzewidywalnym środowisku.Dzięki tej książce:ocenisz, jakim jesteś Scrum masteremdowiesz się, jak prowadzić świetny zespół scrumowynauczysz się mierzyć i optymalizować wartości każdego przyrostu produktuudoskonalisz sposób planowania, tworzenia i rozwijaniausuniesz bariery organizacyjne blokujące zwinność i profesjonalizmScrum: pewna droga do sukcesu dla profesjonalistów!
Okładka książki Content marketing. Od strategii do efektów

39,90 zł 23,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi: Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych? Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu? Czy content marketing sprzedaje? Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię? Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści? W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa? Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen? Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej. Justyna Bakalarska - Stankiewicz - ekspertka w zakresie content marketingu. Dziennikarka, wykładowczyni i certyfikowana trenerka. Autorka ksiażki „Marketing wartości”. Związana od lat z takimi uczelniami jak Collegium Civitas i SWPS, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. Publikowała w Polska The Times, Socialpress.pl i Brief, w którym pełniła także funkcję zastępcy redaktora naczelnego oraz w Marketer+, w którym była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na takich wydarzeniach, jak m.in. FORUM IAB, Marketing Progress, Kongres Online Marketing czy Social Media Czwartki. Obecnie prowadzi własną firmę specjalizującą się w content marketingu i komunikacji marketingowej.
Okładka książki Świat w skali mikro Wszystko o modelarstwie

39,90 zł 21,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zabawa, która stanie się Twoją pasją Ludzie zajmują się modelarstwem redukcyjnym praktycznie od zawsze. Historia odtwarzania rzeczywistości w pomniejszonej skali bowiem sięga czasów prehistorycznych ? pierwsze figurki ludzi i zwierząt wykonane ręką człowieka liczą kilkadziesiąt tysięcy lat. Choć przez wieki zmieniały się motywy, materiały, sposoby wykonania, idea pozostała ta sama. Efektem działania modelarza ma być miniatura rzeczywistego obiektu, która jak najdokładniej odda jego cechy zewnętrzne: kształt, proporcje, fakturę powierzchni, detale i kolorystykę. To opracowanie ma na celu przybliżenie wszystkiego, co jest przydatne i potrzebne, aby rozpocząć przygodę z bardzo obecnie popularnym modelarstwem plastikowym. Książka powstała z myślą o osobach początkujących, ale znajdą w niej coś dla siebie także średnio zaawansowani i doświadczeni miłośnicy modelarstwa redukcyjnego. Autor skupia się na zagadnieniach związanych z budowaniem modeli ? począwszy od wyboru zestawu, przez składanie go, aż po finalny etap, czyli malowanie.
Okładka książki Tworzenie doświadczeń klientów

59,00 zł 37,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy chętniej, do tych drugich jedynie w stanie wyższej konieczności. I nic dziwnego. Kto bowiem lubi mieć poczucie, że jest dla kogoś tylko portfelem, źródłem dochodów, które ma siedzieć cicho, grzecznie kupować oferowane towary lub usługi, nie marudzić? Nikt. Niestety, świadomie lub nieświadomie wiele firm wciąż tak właśnie działa. Może problem leży w nieznajomości zasad rządzących doświadczeniem klienta (z ang. customer experience - CX)? W takim razie najwyższy czas sięgnąć po tę książkę, by się dowiedzieć, czym jest tworzenie doświadczeń klientów i jak poprawić standardy CX obowiązujące w firmie. Pisząc Tworzenie doświadczeń klientów, Artur Urbański i Lucyna Dziewa korzystali z doświadczeń setek organizacji, które kładą szczególny nacisk na relacje z odbiorcami produktów i usług. W efekcie powstała książka praktyczna, pełna gotowych do wdrożenia pomysłów, dzięki którym zdołasz wprowadzić CX na zupełnie nowy poziom. O autorach Artur Urbański jest ekspertem z obszaru transformacji cyfrowej i doświadczenia klienta i wiceprezesem ds. doradztwa w Hycom. Był założycielem AMG.net – lidera konsultingu cyfrowego w Polsce pierwszej dekady XXI w. Ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie doradztwa i projektowania pozwoliło mu dogłębnie zrozumieć działanie firm i realizować znaczące rozwiązania w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Współpracował z setkami organizacji, z których dwadzieścia jest na liście Fortune Global 500, jak Sony, Dell, P&G, Deutsche Telekom, Orange. Współtworzył pierwsze aplikacje mBanku, był konsultantem odpowiedzialnym za doświadczenia klienta w najbardziej złożonych transformacjach cyfrowych w Polsce - firm Orange, Plus i Śnieżka. Prowadzi wykłady na konferencjach dotyczących CX i transformacji cyfrowej oraz współpracuje z uczelniami. W wolnym czasie gra na gitarze basowej i fotografuje. Lucyna Dziewa jest ekspertką z zakresu doświadczeń klienta. Pełni funkcję dyrektora działu doradztwa w Hycom. Przez wiele lat prowadziła projekty cyfrowe w Orange, później pełniła funkcję szefowej działu user experience, będąc odpowiedzialną za omnikanałowe doświadczenia w transformacji cyfrowej firmy. Była wiodącą konsultantką w klientocentrycznej transformacji firmy energetycznej Fortum, a także prowadziła wiele klientocentrycznych projektów dla największych firm w Polsce. Z pasją zajmuje się zagadnieniami doświadczeń klienta i cyfrowej kultury. Nieustannie poznaje i tworzy nowe sposoby pracy po to, by śledzić potrzeby konsumentów i je zaspakajać przy użyciu cyfrowych technologii. Uwielbia sięgać po nową wiedzę, poznawać wszystko, co niestandardowe, biegać i podróżować w najdalsze krańce świata.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj