To już czwarta część przygód Morgana, Ash, Harper, Po, Jodi i Theo z nowej serii powieści pt. "Saga Stonesword", której akcja toczy się w świecie Minecrafta. Tym razem grupa przyjaciół przychodzi z pomocą pszczołom, które - zarówno te w grze, jak i zamieszkujące okolice szkoły - są w tarapatach. Żeby tego dokonać, znajdują sposób na porozumiewanie się z nową, dziwną świadomością zbiorową Króla Przywoływaczy, który zmienił się w COŚ ABZZZOLUTNIE FANTABZYCZNEGO! Harper i jej przyjaciele muszą odkodować w niej zaszyfrowane wiadomości, zanim w obu światach dojdzie do tragedii! Dotychczas w serii ukazały się: "Minecraft. Krach w kodzie!", "Minecraft. Moby rządzą" i "Minecraft. Akcja zwierzaki". Szukaj także poprzedniej sagi powieści o przygodach pięciorga graczy pt. "Kroniki Woodsword". Dla każdego fana i każdej fanki Minecrafta w wieku szkolnym i nie tylko!
Kolorowanka Przyroda. Akademia mądrego dziecka. Wodne przygody Akademia Mądrego Dziecka to znana już wszystkim seria książeczek dla najmłodszych. Tym razem ukazała się w niej zupełna nowość: Przyroda. Akademia mądrego dziecka. Wodne przygody. Nie jest to zwykła kolorowanka, tylko magiczna. Trzeba zanurzyć pędzelek w wodzie, a następnie pomalować białe miejsca na stronach. Magicznie pojawią się różne barwy. Gdy obrazek wyschnie, kolor zniknie i będzie można książkę pokolorować jeszcze raz. Dodatkowo w książeczce dzieci poznają otaczającą nas przyrodę oraz jej mieszkańców. Oprócz magicznego malowania wodą na każdej stronie mamy krótkie polecenie do wykonania, czyli zabawę w "szukaj i znajdź": "Gdzie schowała się biedronka?", "Wskaż paluszkiem", "Policz żółte kaczuszki" czy "Znajdź ślimaka". Inne kolorowanki w serii: Jednorożce oraz Dinozaury.
Niezwykła propozycja dla fanów i fanek Minecrafta! Pierwszy na rynku oficjalny przewodnik, który krok po kroku pokazuje, jak narysować ulubione bloki, moby, rośliny, budynki i postacie graczy. Wśród nich, na 128 stronach, znajdują się instrukcje rysowania: delfina, pszczoły, kałamarnicy, magmołaza, kota, konia, złosadnika, strażnika, shulkera, creepera, zombie, przywoływacza, piglina i wielu, wielu innych! Wystarczy chwycić za ołówek i papier, a następnie podążać za wskazówkami zawartymi w książce, aby samodzielnie naszkicować świat ulubionej gry. Przy okazji można przyswoić solidną dawkę wiedzy na temat tego, czym są figury 2D i 3D, czym jest perspektywa, światłocień oraz jak rysować postaci w ruchu. Zabawa z tą książką będzie doskonałym sposobem na rozwijanie wyobraźni przestrzennej oraz kreatywności jako takiej i jest to kolejna z propozycji wydawnictwa HarperCollins - obok serii do nauki matematyki "Minecraft. Matematyka. Megazadania" i języka angielskiego "Minecraft. Język angielski. Megazadania" - która odnosi się nie tylko do gry, lecz także wzmacnia umiejętności i kompetencje przydatne w szkole i życiu codziennym.
Zabierz swoją wyobraźnię w podróż do pełnego magii i przygód świata Dungeons&Dragons, gdzie wszystko jest możliwe! Poznaj tajemnicze pochodzenie druidki Doric - odrzuconej przez ludzi, która została przygarnięta przez klan elfów. Jej początkujące umiejętności druida i dziedzictwo wyróżniają ją od innych, ale jednocześnie sprawiają, że czuje się samotna. Kiedy ludzie zaczynają zaglądać coraz śmielej w głąb lasów Neverwinter, Doric wie, że musi opanować umiejętności druidzkie, aby pomóc rodzinie elfów, która ją adoptowała. Z czasem Doric odnajduje moc w tym, co ją odróżnia od innych i zaczyna walczyć o ochronę świata naturalnego razem ze Szmaragdową Enklawą - zakonem wojowników. Zakon żyjąc w ukryciu toczy bój o utrzymanie równowagi między siłami dzikiej natury a cywilizacją, aby w ten sposób chronić świętość każdej z nich. Doric musi stawić czoło własnym lękom i oswoić magiczną moc, aby ocalić to, co dla niej najcenniejsze. Jest to opowieść dla wszystkich, którzy kochają gry fantasy i szukają emocjonującej opowieści o odkrywaniu własnej siły i duchowej mocy. Dungeons & Dragons. Złodziejski honor. Ścieżka druida jest prequelem wydanej w tym roku powieści dla młodzieży, która nawiązuje do kinowej ekranizacji uniwersum gry Dungeons&Dragons.
Witajcie w niesamowitym uniwersum Dugeons & Dragons! Powieść to wyjątkowa gratka dla fanów jednej z najpopularniejszych gier na całym świecie, która wywarła kolosalny wpływ na rozwój gatunku fantasy. Intryga powieści przygodowej dla młodzieży jest oparta na kinowej ekranizacji Dugeons & Dragons: Złodziejski honor. Drużyna złodziejaszków oraz grupa przypadkowych poszukiwaczy przygód, z bardem Edginem i wojowniczą Holgą na czele, udają się do miasta Neverwinter. Jednak dawni wrogowie nie dają im spokoju szukając zemsty za przewinienia z przeszłości, a sprawy przybierają niebezpieczny obrót. Dugeons & Dragons Powieść to historia niezwykłej podróży po fantastycznych krainach pełnych przerażających stworów: trolli, goblinów, smoków znanych miłośnikom tej prawdziwie kultowej gry. Powieść dodatkowo zawiera kolorowe strony ze zdjęciami z filmu kinowego. W przygotowaniu jest kolejna książka z nawiązaniem do legendarnych światów Dungeons & Dragons.
Co sprawiło, że mały Fryderyk stał się wielkim kompozytorem? Muzykalna rodzina, staranne wykształcenie, a może jego własna wrażliwa dusza? Oto opowieść o muzyce, która mieszkała w chłopcu od zawsze, oraz o talencie, którym Fryderyk zachwycił świat. "Czytam sobie" to trzystopniowy program do nauki czytania Poziom 1 Składam słowa, pierwszy poziom serii "Czytam sobie", to wspaniały początek nauki czytania. Proste i zabawne historie są dziełem wybitnych polskich autorów. Opowiadania napisane są krótkimi zdaniami. Bardzo duża czcionka ułatwia czytanie, a zamieszczone po bokach stron wyrazy w ramkach służą do ćwiczenia głoskowania. Ilustracje najlepszych polskich twórców są harmonijnym uzupełnieniem czytanego tekstu. Poziom 2 Składam zdania, drugi poziom "Czytam sobie" to propozycja dla dzieci, które rozpoczęły już swoja przygodę z czytaniem. Zdania są tu dłuższe, a w tekście jest więcej dialogów. Duża czcionka ułatwia czytanie, a wyrazy w ramkach pomagają w ćwiczeniu sylabizowania. Ciekawe, zabawne historie pióra wybitnych polskich autorów i ilustracje autorstwa najlepszych polskich ilustratorów sprawią, że czas spędzony na czytaniu, będzie czasem świetnej zabawy. Poziom 3 Połykam strony to trzeci poziom serii "Czytam sobie" przeznaczony dla dzieci, które już czytają samodzielnie. Duża czcionka ułatwia czytanie, a słowa zaznaczone gwiazdką są wyjaśnione w alfabetycznym słowniczku na końcu książki. Czarno-białe ilustracje i przewaga ilościowa tekstu nad ilustracjami dają poczucie obcowania z prawdziwą książką.
Protazy Brodaty to pirat i pogromca fal. Kiedyś wiódł spokojne życie pielęgnując azalie i chodząc na długie spacery z psem. Pewnego dnia, kiedy spotyka syrenkę Portulakę jego życie zmienia się całkowicie. Tylko czy na pewno na lepsze? "Czytam sobie" to trzystopniowy program do nauki czytania Poziom 1 Składam słowa, pierwszy poziom serii "Czytam sobie", to wspaniały początek nauki czytania. Proste i zabawne historie są dziełem wybitnych polskich autorów. Opowiadania napisane są krótkimi zdaniami. Bardzo duża czcionka ułatwia czytanie, a zamieszczone po bokach stron wyrazy w ramkach służą do ćwiczenia głoskowania. Ilustracje najlepszych polskich twórców są harmonijnym uzupełnieniem czytanego tekstu. Poziom 2 Składam zdania, drugi poziom "Czytam sobie" to propozycja dla dzieci, które rozpoczęły już swoja przygodę z czytaniem. Zdania są tu dłuższe, a w tekście jest więcej dialogów. Duża czcionka ułatwia czytanie, a wyrazy w ramkach pomagają w ćwiczeniu sylabizowania. Ciekawe, zabawne historie pióra wybitnych polskich autorów i ilustracje autorstwa najlepszych polskich ilustratorów sprawią, że czas spędzony na czytaniu, będzie czasem świetnej zabawy. Poziom 3 Połykam strony to trzeci poziom serii "Czytam sobie" przeznaczony dla dzieci, które już czytają samodzielnie. Duża czcionka ułatwia czytanie, a słowa zaznaczone gwiazdką są wyjaśnione w alfabetycznym słowniczku na końcu książki. Czarno-białe ilustracje i przewaga ilościowa tekstu nad ilustracjami dają poczucie obcowania z prawdziwą książką.
Dołącz do Binga i jego przyjaciół i sprawdź, jak zakończy się ich autobusowa wycieczka nad morze. Przekonaj się, do czego może służyć hula-hoop i gdzie najlepiej urządzić zawody w tym, kto najmocniej kopnie piłkę. Trzy zabawne, krótkie i mądre opowieści spodobają się nie tylko fanom serialu o przygodach Binga. Zawarte w tej książeczce historie to wspaniały pomysł na dobre rozpoczęcie każdego dnia i niezawodny sposób na zajęcie kilkulatka podczas podróży, w kolejce na poczcie albo w supermarkecie! Mała i lekka książeczka z powodzeniem zmieści się do dziecięcego plecaka, dzięki czemu młody czytelnik może mieć ją przy sobie wszędzie tam, gdzie dopadnie go nuda. W książce znalazły się opowiadania napisane na podstawie odcinków uwielbianego przez maluchy serialu: "W autobusie", "Hula-hoop" i "Gra w piłkę". Opowieści zostały zilustrowane oryginalnymi klatkami z animacji i są publikowane w formie książkowej po raz pierwszy.
"Tryb czytania. Ucieczka z Netheru" to propozycja dla najmłodszych fanów i fanek Minecrafta, którzy dzięki tej książce udoskonalą umiejętność samodzielnego czytania. Emmy i Birch przeżywają kolejną przygodę. Tym razem wraz z Chapsem wybierają się do lasu. Wilk biegnie za rzuconym mu patykiem, ale już nie wraca. Szukając Chapsa, Emmy i Birch natykają się na portal do Netheru Postanawiają przez niego przejść i trafiają do dziwnego kolorowego świata -nigdy wcześniej nie widzieli w Minecrafcie podobnego miejsca. Zajęci poszukiwaniem Chapsa, nie zauważają jednak, kiedy otaczają ich wrogie moby. Czy uda im się przetrwać i odnaleźć wilka? Krótkie, intrygujące opowiadanie, prosty język, duże ilustracje i pytania pomocnicze do tekstu zawarte na początku książki - wszystko to pozwoli pochłonąć historię, zrozumieć ją, w łatwy i przyjemny sposób przyswoić nowe słownictwo i przygotować do płynnego czytania bardziej złożonych książek. Niezwykła przygoda w świecie znanym z gry i doskonała zabawa gwarantowana. Czytanie nigdy nie było prostsze! W serii "Tryb czytania" ukazały się również książki: "Moby w Świecie Podstawowym", "Górskie wyzwanie" i "Podniebna przygoda".
"Tryb czytania. Podniebna przygoda" to propozycja dla najmłodszych fanów i fanek Minecrafta, którzy dzięki tej książce udoskonalą umiejętność samodzielnego czytania. W kolejnej przygodzie Emmy chce pomóc Birchowi spełnić jego marzenie o tym, by latać jak ptak. W swojej skrzyni ze skarbami znajduje skrzydła zwane elytrami. Birch natychmiast je zakłada, lecz szybko okazuje się, że elytry są stare i popsute... Przyjaciele postanawiają je naprawić. W tym celu muszą znaleźć fantoma. Wyruszają na wyprawę, podczas której zmierzą się z wrogimi mobami. Czy Birch spełni swoje marzenie o lataniu? Krótkie, intrygujące opowiadanie, prosty język, duże ilustracje i pytania pomocnicze do tekstu zawarte na początku książki - wszystko to pozwoli pochłonąć historię, zrozumieć ją, w łatwy i przyjemny sposób przyswoić nowe słownictwo i przygotować do płynnego czytania bardziej złożonych książek. Niezwykła przygoda w świecie znanym z gry i doskonała zabawa gwarantowana. Czytanie nigdy nie było prostsze! W serii "Tryb czytania" ukazały się również książki: "Moby w Świecie Podstawowym", "Górskie wyzwanie" i "Ucieczka z Netheru".
Wciągająca opowieść o poszukiwaniu zaginionego wilka Chapsa w dziwnym kolorowym Świecie Minecrafta, znajdującym się za portalem do Netheru i pełnym groźnych mobów. Napisana prostym językiem książka skierowana jest do dzieci, które doskonalą umiejętność samodzielnego czytania. Ma duże, wyraźne ilustracje.
Wszystkie dzieci kochają makaron, ale czy rzeczywiście wiedzą, co jedzą? Sprawdź, kto wymyślił makaron, jakie jego rodzaje znano w Mezopotamii i starożytnym Rzymie, a jakie kluski jadł Marco Polo w Chinach. Dowiedz się, jak powstają i jak nazywają się różne rodzaje makaronu oraz naucz się go przygotowywać samemu i poprawnie gotować. "Wiem, co jem!" to nowa edukacyjna seria dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, pełna ciekawostek o jedzeniu. Z książek dzieci dowiedzą się, jak rosną podstawowe owoce, warzywa i zboża; jak są zbierane i przetwarzane; skąd się biorą poszczególne produkty spożywcze; i jak trafiają do sklepów i na talerze. Zabawne ilustracje i proste teksty ułatwiają zrozumienie treści, pomagają oswoić się z rozmaitymi produktami i zachęcają do próbowania nowych smaków. Książki z serii "Wiem, co jem" kształtują dobre nawyki żywieniowe. Autorzy w prosty sposób wyjaśniają, czym są składniki odżywcze czy kalorie, zachęcając do zdrowego jedzenia. W serii "Wiem, co jem" ukazały się dotychczas: "Chlebek", "Czekolada", "Pomidory", "Banany", "Miód".
Oto kolejny podręcznik Minecrafta! Można się z niego dowiedzieć, jak korzystać z interfejsu gracza, zdobywać pożywienie, warzyć mikstury, zaklinać broń i zbroje oraz jak zebrać potrzebne surowce, zrobić najlepszy ekwipunek i obronić się przed wrogimi mobami. Na koniec przedstawione są dziwne i groźne wymiary Netheru i Endu! Porady ekspertów pomogą w nich przeżyć. Ta książka zdradzi wszelkie tajniki trybu przetrwania niezbędne do odniesienia sukcesu.
Ta książka jest dla tych, którzy właśnie rozpoczynają swoją przygodę z minecraftem! Dzięki niej poznają wersję Minecraft Bedrock Edition! Przystępne wskazówki pomogą przetrwać graczom w pełnym niebezpieczeństw Świecie Podstawowym. Nauczą ich wydobywać minerały, tworzyć narzędzia, znajdować jedzenie, budować schronienie i wytwarzać zbroję oraz dostarczą cennej wiedzy o zwierzętach, potworach i miejscach, w które można trafić: od krów i creeperów aż po wioski i podziemne kopalnie.
Poznajcie Lilkę i Pestkę - przyjaciółki, które wcale nie chciały się polubić!Od chwili, w której zobaczyły się po raz pierwszy, Pestka i Lilka wiedziały, że nigdy się nie zaprzyjaźnią. Ale kiedy Pestka robi kawał starszej siostrze i musi się ukryć - i to NATYCHMIAST! - na ratunek przybywa Lilka ze swoją czarodziejską różdżką, farbami do malowania twarzy i wiaderkiem pełnym robaków. Czy dziewczyny wpadną w tarapaty? Być może. Czy będą się świetnie bawiły? Oczywiście!Czytelnicy z pewnością pokochają tę zadziorną dwójkę i będą z niecierpliwością czekac na dalsze opowieści o jej przygodach, pełne intryg i awantur."Kirkus Reviews"
Dzień na farmie to filcowo-kartonowa książeczka w nowej serii Akademii Mądrego Dziecka Czytaj i baw się. Książeczka opowiada o tym co dzieje się na farmie. Zwiedzamy ją razem z traktorkiem, który dołączony jest do książeczki na tasiemce. Traktorek musimy wyciągnąć z okładki i postawić w odpowiednich nacięciach na środku pierwszej strony. Dzięki wycięciu w stronach traktorek jedzie z nami przez kolejne strony książeczki. Razem z nim szukamy krówek wśród słoneczników, patrzymy kto wyjada rolnikowi marchewki w polu oraz poznajemy zwierzątka żyjące na wsi. Książeczka zachęca do wspólnej zabawy, duże, lekkie strony są idealne dla małych rączek do oglądania i przekładania, a stojący pojazd umili zabawę i wspólne czytanie.
Książeczka ze światełkami Dobranoc lisku z serii Wieczorynka opowiada o małym lisku, który szuka swojego domu, by móc położyć się spać. Gwiazdy i księżyc oświetlają mu drogę. Lisek idąc do domku spotyka różne zwierzątka leśne, które już smacznie śpią. Mały zajączek śpi wtulony w mamę, niedźwiadek, jelonek też śpią słodko pod świecącymi gwiazdami. W końcu lisek słyszy nawoływanie taty i trafia do domku. Wieczorynka to nowa seria świecących książeczek w ramach Akademii Mądrego Dziecka, których celem jest pobudzić zmysł wzroku maluszka. Książeczki z serii Wieczorynka są dobrym sposobem na wyciszenie maluszka przed snem, dzięki spokojnej bajeczce o zasypianiu i stonowanym światełkom.
Ta przepiękna, wspaniale wydana książka to zaproszenie do świata muminków, a jednocześnie wierszowany przewodnik po kolejnych literach alfabetu. Wiersze, napisane przez znaną szwedzko-fińską poetkę Annikę Sandelin w twórczym przekładzie Katarzyny Huzar-Czub to prawdziwa uczta dla miłośników języka polskiego, zarówno tych bardzo młodych, jak i nieco starszych. Pełne wdzięku, mądre, a przy tym lekkie teksty opowiadają zarówno o postaciach dobrze znanych miłośnikom Tove Jansson, jak i o bohaterach zamieszkujących odległe zakątki muminkowego świata. Najmłodsi znajdą w nich zachętę do poznawania trudniejszych i nieobecnych w codziennym języku wyrazów, a starsi - głębszy sens i inspirujące przesłanie, a przede wszystkim - zachętę do tego, by wrócić do oryginalnej twórczości Tove Jansson i jej zdumiewającej znajomości ludzkiej natury.Wykorzystane tu oryginalne ilustracje oraz litery alfabetu powstały na bazie grafik Tove Jansson, a klimat jej opowieści można odnaleźć na każdej stronie tej niezwykłej książki.
Zabawna przypowiastka o małym smoku, którego roznoszą emocje. A ponieważ bardzo intensywnie je przeżywa, rezultaty smoczej złości czy radości mogą być czasem bardzo kłopotliwe... Okazuje się jednak, że nawet dorosły smok tego doświadcza I trzeba tylko znaleźć sposób, aby nagromadzone emocje uwolnić w zdrowy i bezpieczny sposób. Taki WYDŹWIĘK treści nie byłby możliwy bez sugestywnej muzyki i oryginalnych odgłosów towarzyszących opowiadanej historii. Poczytaj i POSŁUCHAJ, jak mały smok potrafi śmiać się, płakać i hmm... bawić z przyjaciółmi na letnim przyjęciu Mały smok i emocji tłok to kolejna bajka muzyczna Harperkids w przekładzie Emilii Kiereś. Unikalne połączenie książki i słuchowiska, działające na różne zmysły. Poręczny format, miękkie kartki, wesołe ilustracje i zabawne odgłosy są bardzo lubiane przez przedszkolaków. Poszukiwanie ikon głośniczków na każdej stronie ćwiczy spostrzegawczość, a ich wciskanie małą motorykę. Odgłosy można z kolei wykorzystać jako zabawę logopedyczną, zachęcając dziecko do ich naśladowania. Książki są bardzo proste w obsłudze, wystarczy przesunąć włącznik znajdujący się na tyle książki do pozycji ON, by dziecko mogło się cieszyć odgłosami towarzyszącymi bajce. Przesunięcie włącznika do pozycji OFF sprawi, że książka przestanie reagować na przyciskanie ikon. Do książki są już dołączone baterie, więc można od razu podarować ją młodemu czytelnikowi, by poznawał nowe historie, dźwięki, szukał przycisków i świetnie się bawił Książka dostępna przedpremierowo od 12 października w sieci EMPIK i na empik.com. Poznaj też inne bajki dźwiękowe Harperkids uwielbiane przez dzieci: Czerwony Kapturek, Kot w butach, Trzy małe świnki, Aladyn, Księga dżungli.
Gdzie się schował psotny pies Bingo? Gdzie przepadł chomik, ulubieniec całego przedszkola? A gdzie się podział miś, którego JJ uwielbia przytulać? W tej niezwykłej książeczce czekają na ciebie bohaterowie ze świata Cocomelona, ich urocze zwierzaki i masa innych, niewidocznych na pierwszy rzut oka niespodzianek. Odkrywanie elementów umieszczonych pod otwieranymi klapkami na kolejnych stronach tej książki to dla malucha świetna zabawa, a jednocześnie trening sprawności manualnej oraz spostrzegawczości. Mocny karton, z którego wykonana jest książka, wytrzyma długie godziny zabawy, okienka otwierają się łatwo, a dzięki zaokrąglonym rogom produkt jest bezpieczny nawet dla bardzo małych dzieci. Otwieranie i zamykanie klapek pomaga w rozwijaniu małej motoryki dziecka, a wspólne poszukiwanie ukrytych w książce elementów to sposób na miłe spędzanie czasu dla całej rodziny! Proste teksty i zabawne komentarze pod klapkami dostarczą dodatkowej rozrywki, a kontynuacją lektury może być prawdziwa zabawa w chowanego!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?