Siedemnasty tom bestsellerowej serii fantasy o Thorgalu, ostatnim potomku Ludu z Gwiazd, żyjącym wśród średniowiecznych wikingów.
Strażniczka Kluczy to półboska istota, która pilnuje przejść między równoległymi światami, tak by nie doszło do zjawiska pomieszania się rzeczywistości. Kiedyś już spotkała Thorgala i pomogła mu w kłopotach. Od tamtego czasu ma słabość do przystojnego i honorowego wojownika. Właśnie ten fakt postanawia wykorzystać zdradziecki potwór z wikińskiego świata umarłych, Wąż Nidhogg. Sprowadza z niebytu najemnika i dawnego wroga Thorgala, Volsunga z Nichor, by odebrał Strażniczce magiczny pas, który pozwala podróżować między światami i zapewnia nieśmiertelność. Jak Volsung tego dokona i co Thorgal ma z tym wspólnego? Otóż postać naszego bohatera jest kluczowa dla intrygi, gdyż Strażniczka potajemnie kocha Dziecię z Gwiazd i całkowicie mu ufa… Czy Nidhoggowi uda się zrealizować sprytny plan? I czy Thorgal będzie w stanie powstrzymać odrażającego potwora?
Strażniczka Kluczy to historia zamknięta, nawiązująca wprawdzie do poprzednich tomów serii, ale zawierająca pełną opowieść o intrydze Nidhogga.
Niemal osiem lat temu admirał Gar Stazi wraz ze zdziesiątkowaną flotą Sojuszu Galaktycznego ledwie umknął z imperialnej pułapki nad planetą Caamas. Teraz ma szansę odwrócić losy wojny i zemścić się na Imperium i jego sithańskim władcy, Darthu Kraycie. Spróbuje zawładnąć najnowszym i najpotężniejszym okrętem wroga. Ale stawka jest wysoka - aby osiągnąć cel, Stazi musi narazić wszystkie jednostki swej wyczerpanej bojem armady i mieć nadzieję, że zemsta Cesarstwa nie dosięgnie jego bezbronnych sprzymierzeńców z planety Kalamar.Plan jest śmiały, ale czy można przypuszczać, że mający ze Stazim stare porachunki admirał imperialny Dru Valan nie spodziewa się ataku? Oto trzy opowieści z przyszłości świata Star Wars, rozgrywające się sto trzydzieści lat po śmierci Dartha Vadera i klęsce pierwszego Imperium.
Czwarty tom przygód agentki gwiezdnej Armady, Navis, która wraz z kilkoma towarzyszami wyrusza na planetę Hurumaru, aby sprawdzić, co się stało z poprzednimi wysłannikami galaktycznej floty. Na Hurumaru panują stosunki średniowieczne, więc album ten narysowany jest w zupełnie innej scenerii niż poprzednie tomy - przyciągnie oko również zwolenników widowiskowej, epickiej fantasy.
Krążowniki, statki admiralskie, transportowce wojenne, moduły techniczne... Armada to konwój tysięcy statków kosmicznych poszukujących nowych form życia na nieznanych planetach. Statki Armady są zamieszkiwane przez stworzenia pochodzące ze wszystkich stron galaktyki. W gronie kosmicznych podróżników jest nawet jeden człowiek - Navis, młoda agentka wywiadu Armady... Na jednej z planet mijanych przez Armadę zachodzą dziwne przemiany. Miejscowej prymitywnej rasie Puntasów wystarczyło kilka pokoleń, by osiągnąć poziom rozwoju technologicznego, odpowiadający cywilizacji europejskiej z końca XIX wieku. Wywiad Armady podejrzewając manipulację wysyła na planetę Navis...
Cade Skywalker leci samotnie na Coruscant, do stolicy Imperium Galaktycznego. Cel: Świątynia Sithów. Zadanie: uratować Jedi, którego kiedyś wydał w zamian za nagrodę. Skutek: konfrontacja z Darthem Kraytem - przywódcą Sithów, Imperatorem Galaktyki, znającym tajemnicę, która odsłoni nieznany rozdział w historii sławnego rodu Cade`a. Czy w obliczu potęgi ciemnej strony ostatni ze Skywalkerów zatriumfuje niczym Luke, czy też powtórzy tragedię Anakina?
Główny bohater - Jolan, syn Thorgala, razem z kilkoma innymi młodymi wybrańcami przebywa w Międzyświecie na dworze potężnego czarownika Manthora. Wszyscy są przygotowywani do przejścia próby, której celem jest wyłonienie z ich grona wodza, mającego poprowadzić armię Manthora przeciw bogom. Każdemu wybrańcowi zostaje przydzielony pomocnik, wybrany spośród sług czarownika, mający służyć radą w magicznej krainie, gdzie ma się odbyć próba. Okazuje się, że aby osiągnąć cel, młodzi bohaterowie będą musieli posługiwać się nie tylko swoimi nadprzyrodzonymi zdolnościami, ale też sprytem oraz - co okaże się najważniejsze - zdolnością logicznego rozumowania. Który z przyjaciół Jolana okaże się zdrajcą? Komu uda się przejść próbę i zostać wodzem armii Manthora? Niezwykła fabuła i wspaniałe ilustracje przeniosą do magicznej krainy Wikingów zarówno oddanych fanów serii, jak i nowych czytelników.
Drugi tom wspomnień Marzeny Sowy, młodej scenarzystki komiksowej, która zadebiutowała na rynku frankofońskim. ,,Marzi"" to opowieść o Polsce lat 80. widzianej oczami kilkuletniej dziewczynki. Poszczególne epizody bez natrętnych komentarzy ukazują świat zapamiętany przez wielu z nas. Strajki, pacyfikacje zakładów pracy, bieda i niepokój o przyszłość. Wśród codziennych zdarzeń szczególnie uwypuklona została niezwykła atmosfera końca lat 80, kiedy to po niemal dekadzie politycznego marazmu ludzie poczuli nadzieję na zmiany. ,,Marzi"" jest komiksem zarówno dla dorosłych, jak i dla starszych dzieci. Nie pozostawia czytelnika obojętnym, przywołuje wspomnienia, zaciekawia, śmieszy. Sylvain Savoia rysuje bohaterkę i jej świat z wielką wrażliwością, czułością i humorem.
Osiemnasty tom kultowej serii fantasy rozgrywającej się w średniowiecznej Europie. Znów na arenie pojawia się podstępna Kriss de Valnor, która wcale nie umarła, jak wynikałoby to z zakończenia tomu Między ziemią a światłem. A wraz z nią powraca niezwykła broń Ogotaia – tytułowy słoneczny miecz. Wpada w ręce żądnego władzy lokalnego władcy, który zaczyna terroryzować okolicę. Sprzeciwia mu się dzielny Thorgal. Ale czy sama odwaga wystarczy, by pokonać króla władającego bronią nie z tego świata? Pierwszy tom podserii, która kończy się albumem Klatka (nr 23).
Dwudziesty pierwszy tom przygód Thorgala, kontynuacja historii z tomu Piętno wygnańców. Na początku komiksu giną wszyscy – Shaigan-Thorgal, Kriss, Aaricia, Louve, Jolan… I co dalej z serią, która traci bohaterów? Otóż to samo pytanie zadali sobie bogowie, zatem zesłali tajemniczego Jaaxa, który ożywia Jolana i nakazuje mu odnaleźć przepełnioną mocą koronę Ogotaia, którą kiedyś Thorgal zatopił. Za jej pomocą można odwrócić los, cofnąć czas, a w rezultacie uratować nie tylko rodzinę Thorgala, ale nawet złą Kriss de Valnor…
Dwudziesty trzeci tom przygód Thorgala – zakończenie sześcioczęściowego podcyklu, zapoczątkowanego w albumie „Słoneczny miecz”. Thorgal ucieka z wyspy piratów razem z Galathornem, księciem Brek Zarith, i chroni się na jego dworze. Tam zakochuje się w nim siostra Galathorna. Kiedy odrzuca jej konkury i wyrusza na poszukiwanie rodziny, zazdrosna księżniczka wysyła za nim zabójców. Tymczasem Aaricia z dziećmi próbuje z pomocą wikingów zdobyć fortecę Shaigana. Nie udaje jej się to i w końcu wraca na wysepkę, gdzie kiedyś mieszkała z Thorgalem. Tam czeka na nią wielka niespodzianka…
Dziewiętnasty album fantasy o przygodach Thorgala, rozgrywający się bezpośrednio po zdarzeniach opisach w tomie Słoneczny miecz. Thorgal ucieka na wschód, w tajgę. Tam, podczas pożaru lasu, traci świadomość i przenosi do niewidzialnej fortecy. Od tego momentu bohater zaczyna przypominać sobie zdarzenia z własnej przeszłości i zastanawiać się, czy jest tylko zabawką w rękach bogów, czy też sam rządzi swoim losem. Co w tym albumie jest tworem wyobraźni Thorgala a co jawą?...
Dwudziesty tom przygód Thorgala, kontynuacja wydarzeń z tomu Niewidzialna forteca. Jego rodzina przebywa w rodzinnej wiosce wikingów. Pewnego dnia okazuje się, że prawie wszyscy mężczyźni ze wsi, którzy wyruszyli na łupieską wyprawę, zostali zabici przez wodza piratów, Shaigana Bezlitosnego i jego pomocnicę, Kriss de Valnor. A Shaiganem jest… Thorgal! W efekcie Aaricia i jej dzieci zostają skazani na wygnanie. W drodze ku południowemu fiordowi wpadają w ręce łowców niewolników, którzy sprzedają ich Kriss…
Dwudziesty drugi tom sagi o Thorgalu, kontynuujący historię z części Korona Ogotaia. Thorgal, który stracił pamięć i znany jest teraz jako wódz piratów, Shaigan Bezlitosny, zostaje zdetronizowany przez swoich wojowników. Uciekając, dostaje się do Asgardu. Za wstawiennictwem Frigg, żony boga Odyna, najwyższy z niebian obiecuje przywrócić Thorgalowi pamięć, jeśli ten zdobędzie w krainie olbrzymów czarodziejski pierścień. Czy Thorgal wreszcie odzyska wspomnienia i odnajdzie rodzinę?
Seria albumów fantasy o przygodach przybysza z gwiazd wychowanego przez wikingów, Thorgala Aegirssona, tworzona jest od 1976 roku przez scenarzystę Jeana Van Hamme'a i rysownika Grzegorza Rosińskiego.
Gdzieś na północy Europy pewien człowiek próbuje żyć po swojemu. Skąd on pochodzi? Kim on jest? Nikt nie wie nic na temat jego osoby. Dlatego Thorgal nosi imię Aegirsson, syn Aagira, boga mórz. Jest on mężem Aaricie i ma syna o imieniu Jolan i mała córeczkę o imieniu Louve. Mieszkają na małej wyspie w państwie Wikingów. Przeżywają tam ciągle nowe przygody.
Seria albumów fantasy o przygodach przybysza z gwiazd wychowanego przez wikingów, Thorgala Aegirssona, tworzona jest od 1976 roku przez scenarzystę Jeana Van Hamme'a i rysownika Grzegorza Rosińskiego.
Następny tom jednej z najpopularniejszych europejskich serii fantasy. Podczas swojej wędrówki Thorgal i Aaricia trafiają do tajemniczego kraju Aran. Mieszkańcy właśnie obchodzą osobliwe święto. Istnieje proroctwo, że ten, kto uwolni legendarny naszyjnik Thjazi z więzów jedną strzałą, zostanie władcą kraju Aran. Aarcia bez większego namysłu podejmuje się próby... i właśnie w tym momencie bohaterowie wpadają w prawdziwie tarapaty...
Wznowienie oryginalnego, siódmego tomu Thorgala, który w trzech historiach wyjaśnia tajemnicę pochodzenia bohatera. W pierwszym epizodzie poznajemy historię odnalezienia przez Wikingów małego Thorgala, oraz nadanie mu imienia. Druga opowieść mówi o spotkaniu małego Thorgala z krasnoludem Tjahzim, poszukującym metalu, który nie istniał. Okazuje się, że talizman z takiego metalu jest w posiadaniu chłopca! W trzeciej historii Thorgal poszukuje kapłana-czarownika, który jest w stanie wyjaśnić jego tajemnicze pochodzenie....
Wymyślony przez Van Hamme, a narysowany przez Rosińskiego fantastyczny, mroczny świat wikingów odniósł wielki sukces. Wciąż są wznawiane starsze tytuły i powstają nowe przygody Thorgala Aegirssona. Komiks wielokrotnie wyróżniany i uznawany za jeden z najpopularniejszych komiksów w Europie.
Pierwsza z cyklu opowieści o przygodach kosmicznej agentki Navis. Jak trafiła - jako jedyna przedstawicielka rodzaju ludzkiego - do konwoju Armady? Gdzie się wychowała? Kim byli jej rodzice i opiekunowie w dzieciństwie? Dlaczego na zawsze pozostała w niej nienawiść do uwielbiającej pustynie rasy Hotów? I wreszcie - jak zyskała swych najwierniejszych przyjaciół: robota Snivela i prolsa Bobo? Tom ""Ogień i popiół"" wprowadza czytelnika w niezwykle zróżnicowany świat kosmicznej Armady, składającej się z miliona statków, gdzie mieszkają setki tysiący ras, różniących się od siebie tak, jak ludzie różnią się od słoni.
Navis, jedyna przedstawicielka rodzaju ludzkiego w Armadzie, powoli przystosowuje się do życia pośród istot zupełnie do niej niepodobnych. Jej odmienność okazuje się bezcennym skarbem dla wszystkich innych ras - co prawda, ani jej nie znają, ani nie rozumieją, ale wiedzą, że posiada ""moc"", której nie posiadły żadne inne rodzaje kosmicznych istot. Dlatego może być albo zagrożeniem, albo wspaniałą tajną bronią... Dziewczyna zyskuje dzięki temu zarówno sojuszników, jak i utajonych wrogów. Obydwie strony starają się wykorzystać ją do swoich celów, aby zdobyć jej przychylność w walce o dominację w Armadzie. Kto zdoła przekonać Navis do swoich racji - i kto tak naprawdę reprezentuje dobro w tym konflikcie? A może w walce politycznej nie ma dobrej strony?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?