Dzielna galijska osada, która stawia opór rzymskim najeźdźcom, nie płaci także podatków. Z tej sytuacji chce skorzystać galijski wódz Amoralfiks, by ukryć dochody przed rzymskimi poborcami. Wódz Asparanoiks postanawia wesprzeć rodaka i przechować z pomocą Asteriksa jego kociołek z sestercjami. Ten mimo całonocnego czuwania orientuje się rano, że skarb zniknął. Wódz Asparanoiks wini Asteriksa za utratę honoru całej wioski i skazuje go na wygnanie.
Do tułaczki dołączają lojalni Obeliks i Idefiks. Nie mogą się jednak pogodzić z sytuacją i postanawiają zarobić utracone pieniądze, by jak najszybciej zwrócić je Amoralfiksowi. Tom Asteriks i kociołek opowiada o ich zmaganiach i wielkim wysiłku włożonym w odzyskanie fortuny: Galowie napadają na piratów, podkradają się do rzymskiego obozu Delirium, walczą z gladiatorami, handlują dzikami, występują w teatrze, grają na wyścigach… Jednak żaden z tych sposobów nie okazuje się wystarczająco skuteczny, dlatego decydują się na wyjątkowo śmiały krok - napad na rzymski bank.
Klasyczny francuski komiks autorstwa René Goscinny'ego i Alberta Uderzo, który doczekał się wielu ekranizacji i milionów fanów na całym świecie, to żelazna pozycja na półce każdego fana opowieści rysunkowych. Skrząca się inteligentnym humorem opowieść o małej galijskiej osadzie od lat przyciąga wiernych czytelników, bez względu na wiek.
Kolejny tom przygód Thorgala, jego rodziny i przyjaciół w Ameryce czasów przedkolumbijskich. Zbrojna ekipa Thorgala dociera do serca mrocznego imperium Ogotaia. Okazuje się, że w wielkim mieście ukrytym w głębokiej dżungli bohaterowie mają sprzymierzeńców, którym nie podobają się rządy tyrana. Kriss odsłania przed Thorgalem kolejny etap misji - okazuje się, że wcale nie mają zabrać Ogotaiowi jego hełmu, ale zrobić zupełnie co innego Thorgal musi się zgodzić, bo wie, że od powodzenia misji zależy życie jego syna i Drewnianej Nogi. Ale stolica państwa Ogotaia to bardzo niebezpieczne miejsce, gdzie bardzo łatwo stracić życie z rąk siepaczy władcy. Zakończenie przygód Thorgala w Ameryce czytelnik znajdzie w kolejnym, 13. tomie serii.
Jedna, jedyna, tym razem hiszpańska osada stawia opór rzymskim najeźdźcom w tomie Asteriks w Hiszpanii. Juliusz Cezar pragnie podbić całą Hiszpanię i nie znosi niesubordynacji. By zmusić wodza Cebullankę Y Grzankę do uległości, porywa jego syna Pepe i wysyła go do obozu Rabarbarum w Galii. Krnąbrnemu chłopcu udaje się jednak uciec w armorykańskim lesie, gdzie wpada wprost na poczciwego Obeliksa. Ten razem z Asteriksem postanawia zabrać znajdę do wioski. Na miejscu okazuje się jednak, że Pepe do najgrzeczniejszych dzieci, delikatnie mówiąc, nie należy... Swoim zachowaniem szybko daje się we znaki całej wiosce i Galowie postanawiają oddać go rodzinie. Zadanie dostarczenia chłopca spada oczywiście na Asteriksa i Obeliksa. Drużyna wyrusza więc do Hiszpanii. Towarzyszący im hiszpański wieśniak Panietaniec y Mostawinion skrywa swoją prawdziwą tożsamość - tak naprawdę jest to wysłannik rzymski Klaudiusz Niemocjusz, który planuje przechwycenie Pepe i wywiezienie go do Rabarbarum.
Klasyczny francuski komiks autorstwa René Goscinny'ego i Alberta Uderzo, który doczekał się wielu ekranizacji i milionów fanów na całym świecie, to żelazna pozycja na półce każdego fana opowieści rysunkowych. Skrząca się inteligentnym humorem opowieść o małej galijskiej osadzie od lat przyciąga wiernych czytelników, bez względu na wiek.
50 prób zdobycia Mirmiłowa? Ten jubileusz Zbójcerze świętowali już dawno temu. Nie ustają jednak w wymyślaniu kolejnych niecnych planów. Niestety ten najnowszy z wyważaniem bramy grodu Ofermą, który posłużył za taran, też się nie powiódł, bo mieszkańcy uchronili gród specjalnym zaklęciem. Hegemon dysponuje jednak pewną tajną bronią, którą kupił kiedyś od czarnoksiężnika. Trzeba ją tylko przemycić do Mirmiłowa. Na ochotnika tradycyjnie zostaje wyznaczony Oferma, który zgłasza się do Mirmiłowa z podaniem o azyl, a swoją prośbę uzasadnia mało dla niego przyjaznym systemem społecznym w oddziale. Wnioskuje o reedukację oraz lekcje wychowania w pokoju i trzeźwości. Dobrzy ludzie z Mirmiłowa otwierają szeroko bramy przed pozornie nawróconym zbójcerzem uzbrojonym w tajną broń... Mirmił w opałach to kolejny tom najpopularniejszej serii komiksowej Janusza Christy (1934-2008).
Rzymianie nie ustają w próbach podporządkowania sobie ostatniej opornej galijskiej osady! Tym razem planują podstępnie wykorzystać stary galijski obyczaj walki wodzów. Gdy jeden z wodzów wyzywa drugiego na pojedynek – ten nie może odmówić, a pokonany oddaje się wraz z całym ludem pod rządy zwycięzcy. Asparanoiksa ma pokonać kolaborujący z Rzymem galijski wódz Kolaboriks. Aby tak się stało, nie można dopuścić do tego, by Asparanoiks napił się dającego nadludzką siłę magicznego wywaru, który sporządza druid Panoramiks. Rzymianie szykują więc na druida zasadzkę w lesie, gdy ten idzie po zioła potrzebne do sporządzenia napoju. Jednak podstęp się nie udaje, gdyż czujni Asteriks i Obeliks w porę ich przepędzają. Niestety Obeliks tak niefortunnie rzuca menhirem, że głaz, zamiast w Rzymian, trafia Panoramiksa. Od tego uderzenia druidowi pomieszało się w głowie i nie pamięta receptury magicznego wywaru. Zbliżająca się walka wodzów wydaje się być dla niezwyciężonych Galów przegrana. Jednak nie poddają się i wpadają na przebiegły pomysł...
Dawni Wikingowie nie znali pojęcia strachu. Tom "Asteriks i Normanowie" opowiada o ich wyprawie na południe, gdzie chcą nauczyć się od tamtejszych ludów, jak należy trząść się ze strachu jak osiki. Trafiają jednak pod najgorszy możliwy adres - do osady dzielnych Galów, którzy sami nie wiedzą, co to strach. Sytuację ratuje pojawienie się w wiosce kuzyna wodza Asparanoiksa - niezwykle tchórzliwego Skandaliksa. Wikingowie, pragnąc zrozumieć znaczenie słowa „strach”, postanawiają porwać Skandaliksa... Historia galijskiej osady, która dzielnie stawia opór rzymskim najeźdźcom, to obowiązkowa pozycja na półce każdego fana komiksów.
Nieśmiertelny francuski dowcip serii stworzonej przez René Goscinny'ego i Alberta Uderzo od wielu lat przyciąga kolejne pokolenia czytelników, a sprytny Asteriks, naiwny Obeliks i ich towarzysze znaleźli się w gronie ulubionych bohaterów masowej wyobraźni. Przygody dzielnych Galów były wielokrotnie ekranizowane, początkowo jako animacje, a po wielkiej ogólnofrancuskiej debacie na temat obsady także jako filmy aktorskie. Pierwszy film z Christianem Clavierem w roli Asteriksa i Gérardem Depardieu jako Obeliksem trafił na ekrany kin w 1999 r.
Jedna, jedyna amorykańska osada stawia opór rzymskiemu najeźdźcy. Juliusz Cezar jest tym faktem coraz bardziej poirytowany i postanawia zmienić taktykę; skoro Galowie nie dają się podbić, należy ich ucywilizować i przerobić na swoją, rzymską modłę. „Odgalizowaniu” mieszkańców wioski Asteriksa i Obeliksa ma służyć wybudowanie w jej pobliżu wspaniałego osiedla. Sąsiedztwo Rzymian z ich obyczajami, kulturą i prawem ma za zadanie wpłynąć na Galów i stopniowo zamieniać ich w godnych rzymskich obywateli, a co za tym idzie - poddanych Cezara. Aby przygotować plac budowy, Cezar postanawia rozpocząć wyrąb pobliskiego lasu. Jednak jedną z rzeczy, których Galowie szczerze nie znoszą, jest robienie krzywdy drzewom. Czy plan Juliusza Cezara ma szanse powodzenia? Czy Galom uda się uratować puszczę i zachować odrębność? Odpowiedzi na te i inne pytania w tomie "Osiedle bogów"!
Klasyczny francuski komiks autorstwa René Goscinny'ego i Alberta Uderzo, który doczekał się wielu ekranizacji i milionów fanów na całym świecie, to żelazna pozycja na półce każdego fana opowieści rysunkowych. Skrząca się inteligentnym humorem opowieść o małej galijskiej osadzie od lat przyciąga wiernych czytelników, bez względu na wiek.
Królewski kanclerz przyjechał ze stolicy do Mirmiłowa, by rozliczyć poszczególnych mieszkańców z wykonywanej pracy. Zero ulg dla najwyżej postawionych. Żadnych przywilejów. Każdy musi się rozliczyć. Tymczasem zbój Łamignat ma z tym kłopot: jak wyrobić normę rabowania bogaczy i obdarowywania biednych, skoro w okolicy brakuje bogatych? Podobny problem ma książę Mirmił - osiągnięcia w bitwach i potyczkach z wrogim plemieniem Omsów są tak odległe od kwartalnej normy, że trzeba by nie wypuszczać miecza z dłoni przez 24 godziny na dobę. Woje Mirmiła - Kajko i Kokosz - też nie mają szans na próżnowanie. Właśnie wykryli bezecny spisek, którego celem jest obalenie jedynego legalnego księcia ich grodu czyli Mirmiła! Tak zaczyna się jedna z najdłuższych przygód dzielnych wojów, bo obejmująca trzy tomy pełne perypetii i humoru. Kajko i Kokosz to najpopularniejsza seria komiksowa autorstwa Janusza Christy (1934-2008), a tytułowi bohaterowie należą do grupy najlepiej rozpoznawalnych postaci polskiej popkultury.
Cykl opowiada o dwóch wojach - dzielnym i rozważnym Kajku oraz żarłocznym i samolubnym Kokoszu, którzy bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych Zbójcerzy pod wodzą Hegemona oraz przeżywają całą masę zabawnych przygód. Komiks powstawał w latach 70. i 80. XX wieku i był jedną z wizytówek czasopisma młodzieżowego „Świat Młodych”.
Królewski kanclerz przyjechał ze stolicy do Mirmiłowa, by rozliczyć poszczególnych mieszkańców z wykonywanej pracy. Zero ulg dla najwyżej postawionych. Żadnych przywilejów. Każdy musi się rozliczyć. Tymczasem zbój Łamignat ma z tym kłopot: jak wyrobić normę rabowania bogaczy i obdarowywania biednych, skoro w okolicy brakuje bogatych? Podobny problem ma książę Mirmił - osiągnięcia w bitwach i potyczkach z wrogim plemieniem Omsów są tak odległe od kwartalnej normy, że trzeba by nie wypuszczać miecza z dłoni przez 24 godziny na dobę. Woje Mirmiła - Kajko i Kokosz - też nie mają szans na próżnowanie. Właśnie wykryli bezecny spisek, którego celem jest obalenie jedynego legalnego księcia ich grodu czyli Mirmiła! Tak zaczyna się jedna z najdłuższych przygód dzielnych wojów, bo obejmująca trzy tomy pełne perypetii i humoru. Kajko i Kokosz to najpopularniejsza seria komiksowa autorstwa Janusza Christy (1934-2008), a tytułowi bohaterowie należą do grupy najlepiej rozpoznawalnych postaci polskiej popkultury.
Cykl opowiada o dwóch wojach - dzielnym i rozważnym Kajku oraz żarłocznym i samolubnym Kokoszu, którzy bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych Zbójcerzy pod wodzą Hegemona oraz przeżywają całą masę zabawnych przygód. Komiks powstawał w latach 70. i 80. XX wieku i był jedną z wizytówek czasopisma młodzieżowego „Świat Młodych”.
Juliusz Cezar otrzymuje od jednego z dowódców niezwykły podarunek - Kakofoniksa - słynnego galijskiego barda. Nieświadomy sytuacji bohater jest przekonany, że czekają go występy. Jednak Cezar nie okazuje zainteresowania muzycznym talentem Kakofoniksa i po stwierdzeniu, że ten nie nadaje się na gladiatora, postanawia rzucić go lwom na pożarcie w trakcie zbliżających się Igrzysk. Na ratunek spieszą mu Asteriks i Obeliks i, by dostać się do Koloseum, w którym ma być stracony ich towarzysz, postanawiają zostać gladiatorami.
Pierwszy tom najpopularniejszej serii w Polsce! Mimo upływu lat, komiks ten wciąż czyta się jednym tchem. Młody Thorgal zostaje skazany na śmierć przez króla Wikingów Gandalfa Szalonego. Skazańca ratuje tajemnicza, rudowłosa kobieta, która chce wykorzystać Thorgala do zemsty, którą poprzysięgła Gandalfowi. Thorgal trafia do magicznej doliny, w której czas stanął w miejscu. Rajski ogród zamieszkany jest przez trzy siostry, Thorgal pragnie jednak wyrwać się z tego więzienia. Jedna z sióstr postanawia mu pomóc...
Królewski kanclerz przyjechał ze stolicy do Mirmiłowa, by rozliczyć poszczególnych mieszkańców z wykonywanej pracy. Zero ulg dla najwyżej postawionych. Żadnych przywilejów. Każdy musi się rozliczyć. Tymczasem zbój Łamignat ma z tym kłopot: jak wyrobić normę rabowania bogaczy i obdarowywania biednych, skoro w okolicy brakuje bogatych? Podobny problem ma książę Mirmił - osiągnięcia w bitwach i potyczkach z wrogim plemieniem Omsów są tak odległe od kwartalnej normy, że trzeba by nie wypuszczać miecza z dłoni przez 24 godziny na dobę. Woje Mirmiła - Kajko i Kokosz - też nie mają szans na próżnowanie. Właśnie wykryli bezecny spisek, którego celem jest obalenie jedynego legalnego księcia ich grodu czyli Mirmiła! Tak zaczyna się jedna z najdłuższych przygód dzielnych wojów, bo obejmująca trzy tomy pełne perypetii i humoru. Kajko i Kokosz to najpopularniejsza seria komiksowa autorstwa Janusza Christy (1934-2008), a tytułowi bohaterowie należą do grupy najlepiej rozpoznawalnych postaci polskiej popkultury.
Cykl opowiada o dwóch wojach - dzielnym i rozważnym Kajku oraz żarłocznym i samolubnym Kokoszu, którzy bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych Zbójcerzy pod wodzą Hegemona oraz przeżywają całą masę zabawnych przygód. Komiks powstawał w latach 70. i 80. XX wieku i był jedną z wizytówek czasopisma młodzieżowego „Świat Młodych”.
Festiwal czarownic to główny punkt programu wielkiej uroczystości - setnej rocznicy założenia Mirmiłowa. Nikt nie ma tylu fanów w plemiennej kulturze pop, wiadomo więc, że na zlot czarownic przybędzie publiczności co niemiara. Jak i gdzie zapewnić nocleg tylu gościom? Na szczęście w przeddzień imprezy Kajko i Kokosz złapali Wielkiego Hegemona i wypuścili w zamian za obietnicę, że warownia Zbójcerzy przekształci się w pensjonat dla gości na czas jubileuszu Mirmiłowa. Oczywiście Hegemon nie byłby sobą, gdyby po odzyskaniu wolności nie wznowił knucia przeciwko sąsiadom. Tym razem zaryzykował sojusz z bandytami z plemienia Rarogów. Wódz Zbójcerzy nawet nie przypuszcza, że Walwuch - herszt Rarogów - ma własny plan i Zbójcerze niekoniecznie dostali w nim rolę sprzymierzeńców... Kajko i Kokosz to najpopularniejsza seria komiksowa autorstwa Janusza Christy (1934-2008).
Mieszkańcy Mirmiłowa uwielbiają zabawy, a w wymyślaniu pretekstów do świętowania są prawdziwymi mistrzami. Właśnie skończyli obchody Dnia Dobroci dla Krów, a już zaczynają cieszyć się z najważniejszej uroczystości - ku czci Czystej Wody. Tymczasem Zbójcerze mają już plan, jak zakłócić mirmiłowianom ten piękny i radosny czas, a w efekcie - przejąć władzę nad ich grodem. Kapral wyznacza ochotnika do misji samobójczej: zbójcerz słynący z unikania wszelkich form mycia się i czyszczenia ma wskoczyć do studni w Mirmiłowie i skazić jej wodę po wsze czasy. O dziwo - plan Kaprala zostaje zrealizowany w stu procentach! Woda zostaje zatruta, a gród - pozbawiony życiodajnego płynu. Co robić? Rozwiązanie podsuwa Czarownica Jaga: czystą wodę i szczęśliwość może przywrócić grodowi tylko Pani Przyroda, która mieszka w Krainie Borostworów - dalekiej i dzikiej. Z taką misją mogą wyruszyć tylko oni - dwaj niezawodni wojowie Kajko i Kokosz. Komiksy Janusza Christy o wojach z Mirmiłowa powstawały w latach 70. i 80. XX wieku i były jedną z wizytówek czasopisma młodzieżowego Świat Młodych.
Legendarny komiks Janusza Christy, którym zachwycały się pokolenia polskich dzieci. Pełna reedycja wszystkich tomów. Opowieść o przygodach dwóch wojów - Kajka i Kokosza - w świecie rycerzy, smoków i magii.
W tej niewielkiej, poręcznej książeczce znalazło się osiem niezwykłych opowieści o przygodach Robot Trains robotów ze Stalowego Patrolu. Wszystkie opowiadania zostały napisane na podstawie odcinków drugiego sezonu popularnej kreskówki. Pomóż złapać złodziei energii, którzy dostali się do Strażnicy, i uratować Brzdąca Paula.Przekonaj się, kim jest duch, którego zauważył Vito, i jaki prezent ma dla Genie Kay. Każda z tych króciutkich historii to zaproszenie do nowej przygody!
W tej niewielkiej, poręcznej książeczce znalazło się pięć niezwykłych opowieści o przygodach przeróżnych aut. Przeczytasz tutaj o wyścigówkach, takich jak sławny Zygzak McQueen i tajemniczy Jackson Sztorm. Poznasz bliżej nową trenerkę dawnego mistrza, Cruz Ramirez, i dowiesz się więcej o tym, jak przygotować się do wyścigu, żeby mieć szanse na wygraną.Zobacz, jak Zygzak pokonuje trudności, i co dzieje się u jego przyjaciół czekają na ciebie Luigi i Guido, Pani Felga i Natalia Pewna, Ogórek, a także niezawodny Złomek. Wszystkie bajki zostały zainspirowane filmami studia Disney Pixar o autach.
W tej niewielkiej, poręcznej książeczce znalazło się pięć niezwykłych opowieści o przygodach kadetów z Zakręconej Wyspy bohaterów serialu Top Wing. Ptasia Akademia.daWszystkie opowiadania zostały napisane na podstawie odcinków popularnej kreskówki. Dołącz do dzielnych kadetów i rozwiąż zagadkę znikających bananów, odwiedź tajemniczą jaskinię i wybierz się na poszukiwanie skarbów. Każda z tych króciutkich historii to zaproszenie do nowej przygody!
W tej niewielkiej, poręcznej książeczce znalazło się sześć zabawnych opowieści o przygodach Bandy Beti nieustraszonej sówki Beti oraz jej leśnych przyjaciół: przygotowanej na każdą okoliczność Sylwii, ostrożnego Pietrka i przebojowego Rysia.Wszystkie opowiadania zostały napisane na podstawie odcinków pierwszego sezonu popularnej kreskówki.Stań w oko z tajemniczym superbohaterem, Nocnym Dzióbkiem, sprawdź, jak się zakończyła wyprawa Bandy pod namiot i przekonaj się, czy przyjaciele odnaleźli skarb króla Orzecha! Każda z tych króciutkich historii to zaproszenie do nowej przygody!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?