Po zwycięskiej bitwie o Baśniogród i utrzymaniu swojego istnienia w tajemnicy przed mieszkańcami Nowego Jorku, Baśniowcy mogą poświęcić trochę czasu na odbudowę miasta i refleksję. Wszystko to w przerwach między kolejnymi przesłuchaniami agentki Adwersarza i w atmosferze oczekiwania na narodzenie dziecka Królewny Śnieżki.Dla Bigbyego Wilka, który wkrótce zostanie ojcem, jest to chwila na odwiedziny starego przyjaciela i wspomnienie innej, bardziej śmiertelnej w skutkach, wojny. Dla burmistrza Baśniogrodu - czas uświadomienia sobie problemów codziennej pracy w administracji publicznej i jej sprzecznych ze sobą wymagań. A dla Śnieżki - okres długiego i bolesnego porodu oraz wielu radosnych, chwytających za serce niespodzianek. Cztery pory roku to album złożony z zeszytu 22 oraz zeszytów 28-33, wchodzących w skład serii stworzonej przez Billa Willinghama.
Komiks historyczno-przygodowy, narysowany przez jednego z najpopularniejszych obecnie grafików francuskich, Lewisa Trondheima – zdobywcę nagrody za najlepszy debiut na festiwalu w Angouleme w 1993 roku i Grand Prix tego festiwalu w 2006 roku.
Akcja komiksu rozgrywa się w 1730 roku na skolonizowanej przez Francuzów Wyspie Burbonów, obecnie znanej pod nazwą Reunion. Do jej brzegów przybija statek handlowy, na którym oprócz niewolników i towarów znajduje się także niewielka grupa naukowców kierowana przez profesora Akademii Francuskiej, Despentesa. Badacz za cel pobytu na wyspie postawił sobie odnalezienie ostatnich żywych egzemplarzy ptaka dodo. Asystent profesora, Rafael Pommery, bardziej niż ornitologią interesuje się jednak piratami, od kilkudziesięciu lat grasującymi na Oceanie Indyjskim. W tym samym czasie na wyspie zostaje schwytany najsławniejszy francuski pirat XVIII wieku, Myszołów. Gubernator kolonii daje mu wybór: albo stryczek, albo amnestia – jeśli wyjawi, gdzie ukrył ogromny skarb, zrabowany przed laty portugalskiemu wicekrólowi Indii… Na wieść o uwięzieniu Myszołowa zamieszkali na wyspie dawni piraci organizują siły, by odbić sławnego kapitana korsarzy.
Tak rozpoczyna się ta fascynująca opowieść, w barwny sposób ukazująca epokę wielkich odkryć geograficznych i przyrodniczych, krwiożerczych piratów, bezlitosnych łowców niewolników i chciwych francuskich oficjeli kolonialnych.
Album wzbogacony został o szczegółowe przypisy historyczne pióra scenarzysty komiksu, Appolla, który od wielu lat żyje na Reunionie i jest zafascynowany niezwykłą przeszłością tej wyspy.
Kolejny tom przygód byłego władcy piekieł, Lucyfera, bohatera, który pojawił się jako postać drugoplanowa w kultowej serii Neila Gaimana pt.: Sandman. Jak twierdzi sam Gaiman, wizja Lucyfera stworzona przez Mikea Careya okazała się znakomita. Bohater zyskał psychologiczną głębię, a jego postać urozmaiciła uniwersum świata Sandmana. Lucyfer Gwiazda Zaranna był niegdyś ukochanym synem Boga, potem władcą piekła, a wreszcie porzucił swe królestwo i zamieszkał w Los Angeles. Na ziemi udaje mu się zrealizować swój najambitniejszy plan - stworzyć nowy wszechświat ze sobą w roli szefa. Gdy Lucyfer pracuje w nowo stworzonym Edenie, w starym świecie zawiązują się kolejne spiski. Zwłaszcza w piekle, w którym pomniejsi władcy potępionych zabawiają się w ludzką maskaradę i intrygują, jak wykorzystać moc Gwiazdy Zarannej do swych własnych celów. Tylko niektórzy są świadomi tego, jak potężna jest moc, z którą igrają...
W świecie Baśniowców nie ma zbyt wielu szczęśliwych zakończeń. Jako uchodźcy z ziem, które istnieją w naszych legendach i bajaniach, Baśniowcy zostali zmuszeni do opuszczenia bajkowych królestw i wtopienia się w naszą twardą, doczesną rzeczywistość. To jednak nie znaczy, że nie ma tam dla nich miejsca na romanse oraz ból, zdradę i wściekłą zazdrość, które idą z nimi w parze. W rzeczy samej, miłość może zakwitnąć nawet między dwoma pozornie najbardziej odległymi od siebie Baśniowcami. Czy jednak czeka ich szczęśliwa przyszłość, czy może szybka i przedwczesna śmierć?
Klasyka europejskiego komiksu przygodowego! Album polskiego mistrza komiksu, Grzegorza Rosińskiego, narysowany do scenariusza sławnego we Francji pisarza Jeana-Claudea Smit le Benedictea. Składa się z krótkich, humorystyczno-fantastycznych opowieści o niezwykłych przygodach załogi statku brytyjskiej marynarki wojennej.
Lief, Barda i Jasmine mają już dwie części Pirrańskiej Piszczałki. Teraz muszą odszukać trzecią, ostatnią jej część. Piszczałka to jedyna szansa na uratowanie tysięcy Deltoran, bo tylko jej boi się Władca Mroku. Ale czy piszczałkę można złożyć w całość? Czy jej pradawna magia nadal działa? Pełni wątpliwości przyjaciele mają świadomość, że bez względu na to, co się wydarzy, ich wyprawa zakończy się w ponurych i przerażających Mrocznych Ziemiach.
W niebie toczy się wojna. Brudna, totalna, absolutna wojna, jak ta, którą przyniósł ze sobą Lucyfer, gdy światy były jeszcze młode. Lecz tym razem upadły anioł walczy po stronie Niebios. Nowe zastępy, zrodzone z Lilith, maszerują na Srebrne Miasto i Niosący Światło musi zstąpić do swego starego królestwa, by poszukać armii, chętnej bronić świętych murów. Ale dawne moce słabną, a piekło ma nowego króla - niezbyt przekonanego do sprawy Lucyfera. Chaos ogarnia wszechświat, pogrążając planety w rozpaczy i posyłając ludzkie dusze w otchłań. Na równinie Armagedon do ostatniej walki muszą stanąć najpotężniejsi rycerze światła: upadły anioł, demonica i kobieta, naprzeciw nich zaś wilk zniszczenia oraz niezliczona armia. I, jak się zdaje, także sam Bóg - bo całkiem możliwe, iż z góry zdecydował on już, że przegrają.
Jesteś królem knowań i manipulacji, mój Samaelu. Lecz i tego, podobnie jak wszystkiego innego, nauczyłeś się od Ojca"". Diabeł zawsze potrafi znaleźć innym zajęcie - zwłaszcza gdy czyjeś działanie ma służyć jego celom. Teraz gdy Lucyfer Gwiazda Zaranna ma na głowie własny świat, musi zajmować się wieloma sprawami naraz - i powierzać część zadań osobom mniej cennym niż on sam. Znalazł sobie zatem statek i załogę, aby spłacić jeden z ostatnich długów w starym Stworzeniu - uwolnić duszę półkrwi anioła, Elaine Belloc, torturowaną w niezbadanej krainie pomiędzy niebem i piekłem, zwanej Dworcami Ciszy. I gdy ""Naglfar"" - statek zrobiony z paznokci nieboszczyków - wraz z załogą przebija się w walce przez pogranicza wieczności, Lucyfer szykuje się, by w końcu otworzyć oczy swych anielskich braci i ukazać im myśli - i plany - ich Stwórcy. Bo Niosący Światło wie teraz, gdzie zebrały się myśli Boga. Lucyfer, zrodzony na kartach przełomowej serii komiksowej Neila Gaimana SANDMAN, kontynuuje swoje przygody w nominowanej do Nagrody Eisnera serii Mikea Careya.
Poczuj się jak młody właściciel firmy, który nie wychodzi z biura i marzy o wolności, jaką mają robotnicy u Mervyna Dyniogłowego. Spędź pierwszy dzień Nowego Roku w towarzystwie dwojga wygnańców ze Śnienia: Nuali, elfki niegdyś podarowanej Sandmanowi przez Tytanię, oraz Cluracana, ambasadora królewskiego dworu. Wyrusz do świata jawy z dwoma mieszkańcami Śnienia: Koryntczykiem, który musi naprawić grzechy przeszłości, i Krukiem Mathew, który przybiera ludzką postać, by spotkać się z dawnym wrogiem. Poznaj dzieje Aristeasa z Marmory - jednego z byłych kruków Sandmana. Witaj w Śnieniu - krainie, której nie znajdziesz na mapie. Tu Twoje najwspanialsze fantazje przeplatają się z najpotworniejszymi koszmarami, a prawda miesza się z iluzją
Szesnastoletni Sebastian Pitt przybywa do Poznania na pogrzeb dziadka, który umarł w niewyjaśnionych okolicznościach. Chłopak próbuje się odnaleźć w nieznanym sobie otoczeniu. Nie ułatwia mu tego ojciec, z którym nigdy nie łączyły go dobre stosunki. W dodatku okazuje się, że to wcale nie Robert Pitt powiadomił syna o śmierci dziadka. Komu zależało na tym, by chłopak pojawił się w mieście właśnie teraz? Może tajemniczej Lunie, ratującej go z opresji? Albo podejrzanemu mężczyźnie, który zostawia po sobie ślady dziwnej, zielonej mazi?
Po przygodach w Rosji, Afryce, na Bilskim i Dalekim Wschodzie Tintin wyrusza do Ameryki Południowej śladem zaginionego posążka Arumbajów. Akcja rozgrywa się w fikcyjnym państewku San Teodoros, bananowej republice, gdzie władza przechodzi z rąk do rąk. Tintin trafia na trop pradawnej cywilizacji i wielokrotnie unika okrutnej śmierci z rąk tubylców, by w ostatniej odsłonie stanąć przed plutonem egzekucyjnym pod zarzutem terroryzmu... Hergé inspirował się wydarzeniami z lat 30. XX wieku, między innymi wojną między Boliwią a Paragwajem o kontrolę nad obszarem roponośnym, docierającymi do Europy wiadomościami o rosnących fortunach właścicieli pól naftowych i handlarzy bronią oraz o korupcji postkolonialnych urzędników.
Po przygodach w Ameryce Południowej Tintin ma nadzieję na zasłużony odpoczynek. Niestety, szybko traci złudzenia, kiedy, pomagając załodze rozbitego samolotu, zostaje... postrzelony! Oto początek historii, w której bohater trafia do Wielkiej Brytanii, a tam pewni ludzie spróbują się go pozbyć raz na zawsze. Najpierw Tintin zostanie aresztowany przez panów Tajniaka i Jawniaka, potem wykryje szajkę fałszerzy banknotów i ich kryjówkę na wyspie u wybrzeży Szkocji. Zgodnie z miejscową tradycją na wyspie grasuje krwiożercza bestia, czy to wystarczy, by powstrzymać śledztwo dzielnego reportera? W Czarnej wyspie Hergé wykorzystał doniesienia prasowe o próbie destabilizacji gospodarki sowieckiej przez wprowadzenie do obiegu fałszywych pieniędzy, a pierwowzorem złowrogiego doktora Müllera był Georg Bell, Szkot, który przyjął obywatelstwo niemieckie i współpracował z nazistami. Ciekawostką jest, że autor - w dwa lata po pierwszej emisji telewizyjnej BBC - zaprezentował publiczności tę technologię.
Ta historia zaczyna się od walizki, którą Tintin znajduje na ławce w parku w Brukseli. Spełniając dobry uczynek, bohater oddaje zgubę właścicielowi, profesorowi Alembikowi - znawcy pieczęci. Przypadkowe spotkanie szybko staje się początkiem wspólnej przygody w bałkańskim państwie Syldawia. Tym razem Tintin spróbuje odzyskać królewskie berło i nie dopuścić do zajęcia Syldawii przez sąsiednią Bordurię. Berło Ottokara nawiązuje do dwóch wydarzeń historycznych - próby pozbawienia władzy króla Rumunii Karola II przez pronazistowską Żelazną Gwardię oraz do anszlusu Austrii w 1938 roku.
Stajnia w Szuminie to niezwykłe miejsce. Tutaj kucyki i koniki każdej maści znajdą spokojną przystań i oddanych przyjaciół. Zajrzyj do Szumińskich Łąk! Do stajni w Szuminie trafia nowy mieszkaniec Gwiazdor, piękny i dostojny ,,lipican"", który pośród zwykłych kucyków zachowuje się jak prawdziwa gwiazda. A opiekunki ze stadniny, Klara i Paulina wpadają na trop pewnej uroczej historii z dawnych lat...
Stajnia w Szuminie to niezwykłe miejsce. Tutaj kucyki i koniki każdej maści znajdą spokojną przystań i oddanych przyjaciół. Zajrzyj do Szumińskich Łąk! W Szumińskich Łąkach.Poznaj przyjaciół z Szumińskich Łąk.
Stajnia w Szuminie to niezwykłe miejsce. Tutaj kucyki i koniki każdej maści znajdą spokojną przystań i oddanych przyjaciół. Zajrzyj do Szumińskich Łąk! Do położonego wśród pięknych łąk Szumina sprowadza się nowa dziewczynka Paulina. Tęskni za swoim ukochanym kucykiem walijskim Rokim. Czy jest szansa na wykupienie Rokiego ze stadniny, w której teraz mieszka? Nowe przyjaciółki Paulinki ze stajni Szumińskie Łąki wpadają na wspaniały pomysł...
Miłość, zdrada, urażona ambicja. Piękna markiza de Merteuil chce zemścić się na mężczyźnie, który odtrącił jej wdzięki. W sieć przewrotnej intrygi wciąga coraz więcej osób. Siłą powieści epistolarnej Pierre’a Choderlos de Laclos jest odmalowanie rozmaitości ludzkich emocji w połączeniu ze wspaniale oddaną obyczajowością epoki. Dzięki temu „Niebezpieczne związki” czyta się z zapartym tchem.
Vyndktvx to czarnoksiężnik z innej rzeczywistości, mistrz międzywymiarowych intryg. Potrafi uderzyć w każdym momencie życia Supermana, zakrzywiając czas i przestrzeń w niekończący się dzień zagłady. Jego imię oznacza zemstę. Człowiek ze Stali jeszcze nigdy nie miał do czynienia z kimś takim. Po raz pierwszy musi walczyć w zmieniających się światach i czasach. By przetrwać, zmobilizuje wszystkie swoje siły i umiejętności, skorzysta z pomocy przyjaciół oraz... niektórych zaprzysięgłych wrogów. Zwycięstwo nad Vyndktvxem zdaje się jednak niewyobrażalne. A kiedy szanse spadają do zera, Superman ma tylko jedną możliwość - dokonać niemożliwego...
Drugi tom cyklu ""Rycerze Łaski"", tworzącego część wieloalbumowej sagi fantasy pt.: ""Skarga Utraconych Ziem"".Opowieść rozgrywa się w kraju magii i rycerzy, Sudenne, znanym z cyklu Sioban, otwierającego sagę Skarga Utraconych Ziem.Na wiele lat przed tym, nim znana z pierwszego cyklu księżniczka Sioban objęła władzę w Sudenne'ach, cały kraj przemierzali Rycerze Łaski. Zwalczali potwory i demony, które narodziły się w zamierzchłych czasach. Właśnie zaczęły się budzić najpotężniejsze z nich - krwiożercze Czarownice, Morigany.Jedna z nich, dotknięta Łaską, przeszła na stronę Światłości. Wędruje teraz przez kraj jako Czarodziejka Sanctus. Pozostałe Czarownice ruszają jej śladem. Chcą zapobiec ujawnieniu ludziom tajemnic czarnej magii. Wzywają na pomoc niezwyciężonego wojownika diabła, Gwineę Lorda. Kto pierwszy odnajdzie oświeconą Moriganę - ciemny Lord czy Rycerze Łaski, pośród których jest nowicjusz Seamus, przyszły wychowawca Sioban?Autorami serii są cenieni francuscy twórcy, znani również na polskim rynku: scenarzysta Jean Dufaux (Drapieżcy, Murena) i rysownik Philippe Delaby (Murena).
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?