Imperium, które połączyło siły z Sithami, by pokonać Sojusz Galaktyczny w wojnie o dominację nad galaktyką, zostało następnie zdradzone przez Dartha Krayta i rzeszę jego zwolenników. W poszielonym Imperium szturmowcy walczą ze szturmowcami, sithańscy zabójcy ścigają obalonego imperatora Roana Fela, a szpiedzy różnych stron szukają tajemniczego spadkobiercy legendarnego dziedzictwa - Cadea Skywalkera.
Gratka dla fanów domowych słodkości oraz „Moich wypieków i deserów” – wyjątkowa książka na własne przepisy! W środku mnóstwo miejsca na sprawdzone receptury oraz praktyczne porady Doroty Świątkowskiej. To nie tylko pierwszy krok do stworzenia książki z rodzinnymi z przepisami, to również idealny pomysł na prezent dla mamy, córki, siostry czy przyjaciółki!
Hania, Laura, Olga, Karolina to współczesne nastolatki z różnych stron Polski, ale z bardzo podobnymi problemami. Ich doświadczenia pokazują choćby, jak ważna w dzisiejszym świecie jest akceptacja rówieśników oraz jaki wpływ na życie młodych ludzi mają relacje z rodzicami. Seria miętowa to współczesna Polska: aktualne problemy, radości i tematy z życia tu i teraz.
Grupa nastolatków spędza wakacje w Krzywem na Mazurach. W tej zabawnej i pogodnej opowieści podpatrujemy, jak młodzi ludzie radzą sobie z pierwszą miłością, przyjaźniami, a także z własnymi rodzicami. Seria miętowa to współczesna Polska: aktualne problemy, radości i tematy z życia tu i teraz.
Trzeci tom uroczego cyklu o rodzinie Szczęsnych! Dzięki wygranej w międzynarodowym konkursie pieczenia Rozmarynce udało się odzyskać rodzinny Almanach wiedzy kulinarnej. Jest teraz znana na całym świecie - tak bardzo, że Pan Smalec, szef Korporacji Wypieków Cukierniczych Mostess, porywa dziewczynkę, żeby ta opracowała nowe, magiczne przepisy na jego firmowe ciasteczka...
Komedia fantasy dla czytelnika w każdym wieku. Małoludy Lil i Put to idealnie dobrany duet - obaj są z wykształcenia darmozjadami, a z profesji nierobami. Przemierzają świat w poszukiwaniu tanich (a najlepiej darmowych) posiłków. Choć niechętni przygodom, mają tendencje do pakowania się w każde niebezpieczeństwo. Czasem ich drogi krzyżują się ze szlakiem czarodziejki Miksji Iskry, będącej bardzo osobliwym stworzeniem. Naturalnie w komiksie nie brakuje tego, co każda szanująca się opowieść fantasy powinna zawierać: centaurów, smoków, entów, krasnoludów, kotów ani nawet żaboludów. Komiks nagrodzony w pierwszej edycji konkursu im. Janusza Christy na komiks dla dzieci.
Album małego dziecka to pięknie ilustrowana kronika pierwszych miesięcy życia twojego maleństwa. Możesz zapisać w nim wszystkie ważne wydarzenia towarzyszące dorastaniu twojego szkraba, zanotować zmiany zachodzące w jego wyglądzie, a także dodać bieżące informacje o świecie, które w przyszłości staną się dla niego nie lada ciekawostką. Album zawiera szufladkę, w której możesz przechowywać najdrobniejsze pamiątki: pierwszy smoczek, maleńkie skarpetki, kartki z życzeniami od rodziny. Miejsce na wklejanie zdjęć umożliwi utrwalenie niepowtarzalnych chwil, do których z radością będzie się wracać po latach.
Album małego dziecka to pięknie ilustrowana kronika pierwszych miesięcy życia twojego maleństwa. Możesz zapisać w nim wszystkie ważne wydarzenia towarzyszące dorastaniu twojego szkraba, zanotować zmiany zachodzące w jego wyglądzie, a także dodać bieżące informacje o świecie, które w przyszłości staną się dla niego nie lada ciekawostką. Album zawiera szufladkę, w której możesz przechowywać najdrobniejsze pamiątki: pierwszy smoczek, maleńkie skarpetki, kartki z życzeniami od rodziny. Miejsce na wklejanie zdjęć umożliwi utrwalenie niepowtarzalnych chwil, do których z radością będzie się wracać po latach.
Drugi tom serii Kroniki Czerwonej Pustyni! Saba była pewna, że po tym, jak uratowała brata z rąk porywaczy, jej świat wróci do normy. Że wraz z rodzeństwem będzie prowadzić spokojne życie i że znów spotka ukochanego Jacka. Ale potężny wróg rośnie w siłę. A Jack chyba wcale nie jest tym, za kogo się podaje...
Pierwszy tom nowej serii All Star Western, wydawanej w ramach kolekcji Nowe DC Comics, zaczyna się mocnym akcentem. Trafiamy do Gotham City z końca XIX wieku, w którym grasuje seryjny zabójca. Do miasta przybywa znany łowca nagród Jonah Hex, który ma pomóc psychologowi sądowemu Amadeuszowi Arkhamowi w wykryciu sprawcy zbrodni. Czy doktor Arkham zdoła wykorzystać szczególny rodzaj poczucia sprawiedliwości Hexa i skłonić go do pomocy policji? W krótkim czasie wspólnie odkryją, że zło zakorzeniło się w mieście głębiej, niż sięgają jego fundamenty, a to wszystko za sprawą ludzi związanych z tajemniczą Biblią Zbrodni. Później Arkham i Hex podążą śladem zaginionego dziecka. Trop powiedzie ich pod powierzchnię Gotham, w mroczne tunele budowanego labiryntu miejskiej kanalizacji. Co odkryją w niebezpiecznych czeluściach jaskiń położonych pod posiadłością Wayne'ów? Tom kończy się opowieściami o duchu z Barbary Coast, nawiedzającym przestępczy półświatek San Francisco, oraz historią El Diablo, demona walczącego z hordą zombie.
Trzeci tom serii przygód Jake'a Djonesa i jego przyjaciół należących do Tajnych Służb Straży Historii, stowarzyszenia, którego członkowie podróżują przez stulecia, aby udaremnić poczynania złoczyńców manipulujących przy dziejach świata. Tym razem miejscem trzymającej w napięciu akcji będą XVII-wieczny Londyn i egzotyczny Kanton, a bohaterowie szukają klejnotu zwanego Lazuli Serpent, dającego władzę nad oceanami.
Wspaniała niespodzianka dla miłośników filmów z serii High School Musical. Ten imprezownik pozwoli na zorganizowanie imprezy w stylu High School. Można tu znaleźć naklejki, zabawy, konkursy, fajne nagrody, pożyteczne strony oraz imprezowe pomysły.
Kajko i Kokosz Janusza Christy to jedna z najpopularniejszych polskich serii komiksowych. Kolejne pokolenia czytelników zachwycają się przygodami dwóch dzielnych słowiańskich wojów.
57-stronicowy komiks ze scenariuszem Corteggiani'ego pt. Niesamowita podróż
84-stronicowy komiks ze scenariuszem Corteggiani'ego i rysunkami Cavazzano (parodia Zaginionego świata Doyle'a) pt. Zaginiony świat
30-stronicowy komiks z rysunkami Scarpy pt. Gra w zielone
27-stronicowy komiks ze scenariuszem Cimino i rysunkami Cavazzano pt. Bestia z doliny
Najsłynniejsi słowiańscy wojowie komiksowi powracają! Dzielny i rozważny Kajko oraz samolubny Koko po raz kolejny rozbawią czytelników swymi przygodami. Znów będą bronić Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, oraz przeżyją całą masę przezabawnych przygód. Komiks autorstwa klasyka polskiego komiksu, Janusza Christy, to arcydzieło, które powinni przeczytać wszyscy - przygody i humor tej serii rozbawią zarówno młodych, jak i dorosłych czytelników.
Cykl o Kajku i Kokoszu powstawał w latach 70. i 80., teraz zaś powraca w PEŁNYM KOLORZE we wszystkich!
Gdzie się ukrył koń? Dokąd zwiała krowa? Czy prosiak schował się za drzewem? Dołącz do zabawy w chowanego! Na stole rozkładane są figurki zwierząt. Wszyscy zamykają oczy oprócz jednej osoby, która chowa lub przemieszcza zwierzaka. Kto odgadnie co się zmieniło na stole zdobywa punkt.1,2,3! Szukam! to wesoła gra rodzinna, w której liczy się dobra pamięć i spostrzegawczość.
Media informują o kolejnych przypadkach wybuchających silników samochodów. Transport w całym kraju jest sparaliżowany. Przyczyną tych niebezpiecznych wypadków jest benzyna z domieszką składnika powodującego eksplozje. Gdy młody reporter Tintin sam staje się świadkiem takiego zdarzenia, postanawia dowiedzieć się więcej o tej tajemniczej sprawie. Wraz z detektywami Tajniakiem i Jawniakiem udają się na pokładzie tankowca do Khemedu (fikcyjne państwo na Bliskim Wschodzie), skąd pochodzi wadliwe paliwo. Na miejscu wszyscy zostają aresztowani, co jest dopiero początkiem ich dalszych perypetii. W toku wydarzeń Tintin spotyka swojego wroga doktora Müllera (tom 7, Czarna Wyspa), którego widzi podczas wysadzania gazociągu. Gdy syn władcy Mohammeda Ben Kalish Andrutha, książę Abdallah, zostaje porwany, Tintin podejrzewa o to właśnie Müllera (który podaje się za archeologa profesora Smitha). Ściga go w nadziei, że uratuje księcia i że Müller ma coś wspólnego z całą benzynową aferą. Fikcyjne państwo Khemed nie było od początku miejscem akcji tej przygody Tintina. W wydaniach z lat 1939-40 i 1948-50 rzecz działa się w Brytyjskim Mandacie Palestyny. W 1972 r. fragmenty komiksu wskazujące na tę lokalizację zostały przerysowane.
Profesor Lakmus otrzymuje od rządu Syldawii tajne zlecenie. Ma zbudować rakietę, która poleci na Księżyc. Tintin i kapitan Baryłka zgadzają się wziąć udział w ryzykownej ekspedycji. Gdy przyjeżdżają do Syldawii, zostają przewiezieni do Instytutu Atomowego Sprodj w Glomb. Eskortuje ich specjalna jednostka, która chroni instytut przed inwigilacją. Okazuje się bowiem, że obcy rząd bardzo interesuje się badaniami przeprowadzanymi w instytucie. Problemy zaczynają się już na etapie testowania prototypu rakiety, kiedy zostaje ona przechwycona przez obcą stację nadawczą. Członkowie ekipy profesora Lakmusa przypuszczają, że wśród nich musi być szpieg, jednak nie są w stanie wskazać podejrzanego. Przygotowania do lotu na Księżyc trwają więc nadal i ekwipunek przechodzi dalsze testy. Jak zwykle nie obywa się bez licznych komplikacji... Opowieść ma swoją kontynuację w tomie 17. Spacer po Księżycu.
Kontynuacja opowieści z tomu Siedem kryształowych kul. Tintin i kapitan Baryłka wyruszyli do Ameryki Południowej w poszukiwaniu profesora Lakmusa i w celu rozwikłania zagadki inkaskiej mumii. Pomaga im młody Indianin Zorrino, którego Tintin uratował przed śmiercią. Ekspedycja pokonuje długą i pełną niebezpieczeństw podróż przez Andy aż do Świątyni Słońca, gdzie więziony jest Lakmus. Gdy docierają na miejsce, spotykają potomków Inków, którzy żyją w dzisiejszych czasach. Reporter i kapitan, podobnie jak Lakmus, zostają skazani na śmierć przez spalenie na stosie. Od teraz ich los zależy już tylko od sprytu młodego Tintina... Świątynia Słońca oraz Siedem kryształowych kul stały się podstawą scenariusza filmu z 1969 r. zatytułowanego Tintin i świątynia Słońca. Na ich podstawie powstały także dwa odcinki serialu animowanego Przygody Tintina.
Celem gry jest doprowadzenie jednego z jeży do jego ulubionej przekąski. Gracze mają do dyspozycji specjalne karty, za pomocą których przemieszczają jeże po trasie wyścigu. Gracze przesuwają wszystkie jeże, jednocześnie decydując, jakie karty pozostawią sobie ,,na ręce"". Wygrywa osoba, która na koniec ma w ręku najwięcej kart w kolorze zwycięskiego jeża. Ponieważ żaden z graczy nie wie, na jaki kolor jeża stawiają w danej rundzie przeciwnicy, emocje trwają aż do rozstrzygnięcia! O zwycięstwie decyduje dobra taktyka i umiejętność blefowania. Gra spodoba się wszystkim miłośnikom ,,Pędzących żółwi"".
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?