Galaktyka płonie na rozkaz Horusa, a w każdej chwili giną miliardy ludzi – lecz nie zawsze tak było. Dawniej tytuł Mistrza Wojny kojarzył się z honorem, lojalnością i dumą, za którą stały potężne Legiony Kosmicznych Marines. Być może poprzez prześledzenie niezliczonych ścieżek przeznaczenia, na które skierowano krnąbrnych Prymarchów i ich synów, uda się nam zrozumieć zgorzknienie tak silne, że wgryza się nawet w najbardziej niezłomną duszę…Ta wchodząca w skład cyklu Herezji Horusa antologia zawiera piętnaście opowiadań autorstwa takich twórców jak Graham McNeill, Nick Kyme, Gav Thorpe i inni. Ponadto cieszące się uznaniem opowiadanie „Aurelian” Aarona Dembskiego-Bowdena ukazuje wędrówkę Lorgara do wnętrza Oka Terroru i odpowiada na pytanie, co mogło nakłonić wiernego sługę Imperatora do obrania drogi Chaosu.
Ulrika Magdova, mimowolna wampirzyca, próbuje zapanować nad żądzą krwi.Dla ochrony jej samej i innych pod swoje skrzydła przyjmuje ją zgromadzenie Sióstr Lahmiańskich. Dzięki nim ma okazję bezpiecznie nauczyć się, jak żyć w mroku. Jednak zanim zdoła w pełni opanować nowe, osobliwe moce, azyl, w którym znalazła schronienie, zostaje zagrożony.W mieście Nuln nieznany wróg żeruje na pradawnej rasie wampirów, grożąc ujawnieniem jej istnienia światu. Rozpoczyna się polowanie na czarownice, a lud domaga się unicestwienia krwiopijców. Pozbawione bezpiecznego schronienia, Ulrika i jej mentorka, hrabina Gabriella, muszą wytropić tajemniczego zabójcę, zanim same padną jego ofiarą.
Ulfenkarn to miasto rodem z koszmaru. Jego wampirzy władcy czyhają w każdej ciemnej alejce, zmieniając niegdyś wspaniałą metropolię w krwawą łaźnię. Mieszkańcami, zduszonymi tyranią Radukara Wilka i jego Nienasyconego Dworu, wstrząśnie jeszcze seria okrutnych morderstw. Zagadkę zbrodni musi rozwikłać niecodzienna grupa śmiałków: łowca wampirów z Carstinii, samozwańczy stróż prawa ze slumsów, pozbawiony skrupułów czarodziej i ostatnia spadkobierczyni arystokratycznego rodu. Razem będą musieli stawić czoła nieumarłym potworom grasującym w mieście za przyzwoleniem Radukara. Pogoń za odpowiedziami zmieni się w walkę o przetrwanie, gdy Radukar opuści swą Ebonową Cytadelę i osobiście ruszy przez ulice miasta…
POWIEŚĆ Z ERY KRUCJATY INDOMITUSŚcieżki Roboute'a Guillimana i jego upadłego brata Mortariona nieuchronnie prowadzą ich obu na planetę Iax. Niegdyś klejnot w koronie Imperium, teraz Iax umiera, ponieważ Pan Śmierci postanowił wykorzystać ten agrarny świat jako dźwignię, która zepchnie międzygwiezdne królestwo Ultramaru w odmęty Osnowy.Podczas gdy Guilliman próbuje ocalić swoje włości przed zniszczeniem, Mortarion planuje zgładzić brata za pomocą Boskiej Śnieci, choroby uwarzonej w Kotle Nurgle’a, która może zabić nawet syna Imperatora.Prymarchowie staną na udeptanej ziemi spustoszonego Iaxa. Bóstwa toczą wojnę, galaktyka balansuje na krawędzi, a w Oceanie Dusz budzi się coś potężnego. Jedno jest pewne: ostateczny wynik Wojny z Zarazą – bez względu na to, która strona zatriumfuje – będzie miał ogromny wpływ na dalsze losy wszechświata...
W galaktyce nadeszły złe czasy. Napadnięta przez siły Chaosu Cadia upadła. Wielka Wyrwa otwarła się, wypluwając demony z Osnowy i okropieństwa znane z okresu Długiej Nocy. Jednak istnieje jeszcze nadzieja... Po długiej nieobecności powraca bowiem bohater, a wraz z nim odrodzi się potęga Ultramarines. Wskrzeszony Roboute Guilliman wyprowadzi Imperium z mroku, a zorganizowana przez niego krucjata swym rozmachem dorówna tej, na którą wyruszył w okresie świetności sam Imperator.A jednak nieprzyjaciel, który nigdy wcześniej nie zaatakował z taką siłą, profanuje swą obecnością kolejne miejsca. Z Gwiazdozbioru Plagi nadciągają hordy Ojca Plagi, a lord Nurgle spogląda na Macragge łakomym wzrokiem. Krucjata Indomitus toczy się dalej, a Guilliman rusza do Ultramaru, żeby stawić czoła Gwardii Śmierci.
Zarówno w kosmosie, jak i na planetach Wielkiego Ultramaru toczy się bitwa o przetrwanie Imperium.Po swoim powrocie Prymarcha Roboute Guilliman zamierza odtworzyć własne królestwo, by następnie wykorzystać je do odbudowy podupadłego galaktycznego Imperium Ludzkości. Wpierw jednak musi wygnać z Ultramaru Mortariona i jego zdradziecki Legion, Gwardię Śmierci.Gdy Guilliman staje do bitwy z bratem na jałowych równinach planety Parmenio, dochodzi do interwencji siły wyższej, która może wstrząsnąć Imperialnym Regentem, zmieniając jego sposób postrzegania galaktyki, a także roli, jaką ma w niej do odegrania.W drugiej odsłonie trylogii „Mroczne Imperium” dojdzie do starcia Prymarchów oraz reprezentowanych przez nich ideologii.
Pośród ponurych, nawiedzonych zaświatów Shyish mściwy Zabójca szuka Władcy Nieumarłych. Gotrek Gurnisson powrócił. Choć jego przysięgi obróciły się w pył wraz ze Światem-Który-Był, jego furia nie ostygła. Napiętnowany Mistrzowską Runą Grimnira, boga, który go zdradził, wyruszył na polowanie w Krainie Śmierci u boku Maleneth Wiedźmiego Sztyletu, niegdyś Córy Khaina, a obecnie agentki Zakonu Azyru. Czy Gotrek zdoła odnaleźć Nieumarłego Króla, czy też pochłoną go zaświaty?
Ognisty brzask tom IINASTAŁA ERA KRUCJATY INDOMITUS...Wielkie floty okrętów wojennych wyruszają z Terry z misją opanowania sytuacji w Imperium Sanctus. Wskrzeszony Prymarcha Roboute Guilliman prowadzi potężną armię na świat świątynny Gathalamor, gdzie stabilne prądy Osnowy pozwolą flotyllom Imperium przenieść się w najdalsze zakątki południowej części jego włości.Lecz do uszu Imperialnego Regenta docierają złe wieści. Ostrzeżenie od starożytnego gatunku oraz brak jakiegokolwiek kontaktu ze stacjonującym na Gathalamorze kontyngentem skłaniają Guillimana do wysłania misji rozpoznawczej pod dowództwem kapitana Marcusa Achallora z Adeptus Custodes.Achallor dociera na planetę balansującą na skraju zagłady. Znajdzie tam niedobitki Armii Imperialnej i złowrogich agentów Abaddona Profanatora, którzy odkopali ukryte głęboko w ziemi pradawne zło – tajną broń, która, gdy zostanie umiejętnie użyta, może zagrozić nie tylko Guillimanowi, ale i samemu Władcy Terry...„Era Indomitus wznosi się na monumentalnych fundamentach 41. tysiąclecia i stanowi początek nowej, epickiej sagi”.Boman Modine
Najwierniejszy ze wszystkich Prymarchów, Lorgar, jako pierwszy padł ofiarą zewu Chaosu. Niegdyś znany jako Aurelian, ten złoty syn Imperatora Ludzkości został wyrzutkiem, ponieważ śmiał czcić ojca jako boga. Upokorzony na ruinach Monarchii, ukarany i rzucony na kolana, Lorgar pragnął głębszego zrozumienia. Znalazł je w Niszczycielskich Potęgach, co było pierwszym krokiem ku upadkowi i herezji. Jego los nie zawsze był taki. Na Kolchidzie, jego adoptowanym świecie macierzystym, Lorgar nie zaczął życia jako zelota, lecz został wprowadzony na tę ścieżkę przez kapłana imieniem Kor Phaeron.
Wielka Krucjata trwa nieprzerwanie pod przywództwem nowo mianowanego Mistrza Wojny, Horusa. Fulgrim, Prymarcha Dzieci Imperatora, prowadzi swych Astartes w bój przeciwko nikczemnej rasie obcych. Jest nieświadomy, że jeszcze mroczniejsze siły zwróciły swój wzrok na Imperium Człowieka. Lojaliści zostają poddani próbie i wielu z nich daje upust swym najnikczemniejszym żądzom. Legioniści Dzieci Imperatora wykonują pierwszy krok na drodze wiodącej do całkowitego zepsucia – drodze, która zaprowadzi ich w końcu na krwawe pole bitwy Isstvana V...
Wychowany w świecie politycznych intryg Perturabo zawsze był uważany przez mieszkańców Olympii za cudowne dziecko – jego dzieła filozoficzne i naukowe uznano za niezrównane. Jednak po odnalezieniu przez Imperatora i po dekadach niewdzięcznych kampanii wojennych Wielkiej Krucjaty, Prymarcha zaczyna odczuwać niezadowolenie z pozycji, jaką jego Legion zajmuje w Imperium. Kiedy docierają do niego wieści o zamieszkach na jego adoptowanym świecie, rozkazuje Żelaznym Wojownikom porzucić kampanię przeciwko obcym hrudom i zmiażdżyć rodzącą się rebelię wszystkimi dostępnymi środkami…
W trakcie krucjaty o Światy Sabbat komisarz Gaunt i jego ludzie muszą zmierzyć się z duchami przeszłości. Operacja mająca na celu wyzwolenie Światów Sabbat trwa. Komisarz-pułkownik wyrusza wraz ze swoim regimentem na nowy obszar działań wojennych – na świat-fortecę Jago. Gdy ataki nieprzyjaciela stają się coraz bardziej zażarte, Gaunt i jego oddział muszą stawić czoła zarówno brutalnej teraźniejszości, jak i bolesnej przeszłości. W najnowszej części przygód Duchów Gaunta Dan Abnett z pewnością nie zawiedzie swoich fanów.
OTO NADCHODZI ERA KRUCJATY INDOMITUS... Pustoszona przez armie Chaosu galaktyka pogrążyła się w ciemności. Ludzkość musi odpowiedzieć, odbijając z rąk przeciwnika zajęte planety. W tym celu wybudzony Prymarcha Roboute Guilliman organizuje największe militarne przedsięwzięcie w historii: Krucjatę Indomitus. Flota Mściwego Syna wyrusza ze świata tronowego, Terry, z misją ocalenia gatunku ludzkiego. Podczas gdy tysiące okrętów przemierzają bezmiary kosmosu, głównodowodząca Floty Tertius Cassandra VanLeskus kieruje swą uwagę na Cieśninę Machorta – region galaktyki atakowany przez Krucjatę Rzezi. To właśnie wynik tego starcia oraz straceńczej misji Grupy Uderzeniowej „Święta Aster” pod dowództwem porucznika Messiniusa z Kosmicznych Marines zadecydują o powiedzeniu Krucjaty Indomitus. Lecz to tylko początek rozlewu krwi. 41. milenium upłynie pod znakiem wojny.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?