Ambitny szary prorok Thanquol powraca do Starego Świata i dostaje propozycję nie do odrzucenia – musi pomóc armii w podboju krasnoludzkiego Karak Angkul. Twierdza słynie z inżynierskich klanów i nie ulegnie łatwo, ale tym, co naprawdę interesuje Thanquola, jest tajemniczy artefakt o niesamowitej mocy, który jego zdaniem zapewni mu miejsce w Radzie Trzynastu. Wysiłki szarego proroka zostają zniweczone, gdy cieszący się złą sławą Ikit Szpon przejmuje kontrolę nad armią dla własnych nikczemnych planów. Thanquol musi działać szybko, zanim główny inżynier spaczenia uwolni potęgę nowej wersji swojego zabójczego wynalazku – Sfery Zniszczenia.
Ulfenkarn to miasto rodem z koszmaru. Jego wampirzy władcy czyhają w każdej ciemnej alejce, zmieniając niegdyś wspaniałą metropolię w krwawą łaźnię. Mieszkańcami, zduszonymi tyranią Radukara Wilka i jego Nienasyconego Dworu, wstrząśnie jeszcze seria okrutnych morderstw. Zagadkę zbrodni musi rozwikłać niecodzienna grupa śmiałków: łowca wampirów z Carstinii, samozwańczy stróż prawa ze slumsów, pozbawiony skrupułów czarodziej i ostatnia spadkobierczyni arystokratycznego rodu. Razem będą musieli stawić czoła nieumarłym potworom grasującym w mieście za przyzwoleniem Radukara. Pogoń za odpowiedziami zmieni się w walkę o przetrwanie, gdy Radukar opuści swą Ebonową Cytadelę i osobiście ruszy przez ulice miasta…
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?