KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo CeDeWu

Okładka książki Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)

55,00 zł 37,24 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,24 zł

Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia. Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Okładka książki Zarządzanie różnorodnością w organizacji

67,00 zł 46,60 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,36 zł

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu zarządzania różnorodnością w miejscu pracy, szczególnie potrzebnej w zarządzaniu personelem XXI w. Omówione zagadnienia: • podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania różnorodnością • propozycje implementacji zarządzania różnorodnością w organizacji • różnorodność pracowników – korzyści i zagrożenia • wybrane koncepcje zarządzania wspierające różnorodność pracowników oraz budowanie środowiska pracy przyjaznego heterogenicznym zespołom: - zarządzanie kompetencjami i talentami - przywództwo włączające oraz przywództwo służebne - społeczna odpowiedzialność organizacji - organizacja turkusowa ...poparte zostały studium przypadku – praktycznymi działaniami podejmowanymi w ramach zarządzania różnorodnością w organizacji.
Okładka książki Ryzyko i kryzys w procesie rozwoju organizacji

58,00 zł 39,27 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,27 zł

PODSTAWY ANALIZY EKONOMICZNEJPodręcznik jest zarówno cenną pomocą dydaktyczną dla wykładowców akademickich, jak również umożliwia samodzielne studiowanie oraz nabywanie umiejętności analitycznego myślenia głównie dla studentów studiów licencjackich i inżynierskich kierunków ekonomicznych oraz zarządzania.Zawiera:zagadnienia objęte minimum programowym oraz pewne kwestie uzupełniające, co czyni książkę szczególnie przydatną do pisania prac dyplomowych na wymienionych kierunkach studiówinformacje o materiałach źródłowych oraz charakterystykę i klasyfikację metod, a także technik badawczych stosowanych w analizach ekonomicznychmetody analizy podstawowych kategorii ekonomicznych w przedsiębiorstwie: produkcji, przychodów, kosztów, zysku, środków trwałych i kapitału ludzkiegoteorie poparte przykładami zadań wraz z ich rozwiązaniami, pytaniami sprawdzającymi przyswojenie materiału, testami wyboru oraz zadaniami do samodzielnego rozwiązania.
Okładka książki Przemysł 4.0 w organizacjach.. Wyzwania i szanse..

75,00 zł 60,03 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,03 zł

Dla środowiska akademickiego (studentów i doktorantów kierunków ekonomicznych oraz technicznych, pracowników naukowych, nauczycieli akademickich) oraz przedsiębiorców i menedżerów.W książce omówiono bariery, szanse, wyzwania i plany sektora mikro- małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie digitalizacji oraz pionowej i poziomej integracji procesów bazującej na najnowszych rozwiązaniach technologii cyfrowych problemy, których priorytet dodatkowo podniosła pandemia COVID-19. Przedstawiono także wyniki rozległych badań empirycznych dotyczących całokształtu kontekstów organizacyjnych wdrażania i rozwijania rozwiązań Przemysłu 4.0 w MMŚP.Opracowanie jest monografią jubileuszową z okazji 25-lecia Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, a Autorami są Pracownicy Wydziału, którzy tworzą interdyscyplinarną grupę badawczą działającą na Wydziale w ramach jednego z Priorytetowych Obszarów Badawczych Politechniki Śląskiej: Automatyzacja procesów i Przemysł 4.0.
Okładka książki Rachunkowość zarządcza zorientowana na projekty

49,00 zł 39,21 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,21 zł

Tajniki zarządzania projektami oraz zarządzania przez projekty dla praktyków nadzorujących lub realizujących projekty, menedżerów na wszystkich szczeblach zarządzania, kontrolerów, studentów uczelni ekonomicznych oraz chcących poznać tajniki zarządzania projektami oraz zarządzania przez projekty.W książce wskazano możliwości wykorzystania instrumentów rachunkowości zarządczej i controllingu w przedsiębiorstwach, w których realizowane są projekty.Omówione zagadnienia:podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania projektami i przez projektysposób doboru instrumentów rachunkowości zarządczejsposoby gromadzenia i przetwarzania danych dotyczących realizacji projektówproces wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie zarządzanym przez projektyspecyfika oraz podstawowe problemy budżetowania projektówdostosowanie budżetowania do projektówrachunek odpowiedzialności dla projektówmetody oceny efektywności projektówryzyko w doborze metod oceny efektywności projektówzaprezentowanie mierników finansowych w ocenie projektówanaliza rachunku kosztów w cyklu życia projektówrachunek kosztów docelowych w ocenie efektywności projektów.
Okładka książki Systemy informacyjne i zarządzanie wiedzą

45,00 zł 30,46 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,46 zł

„Zarządzanie wiedzą z wykorzystaniem odpowiednio zaprojektowanych i wdrożonych systemów informacyjnych stanowi współcześnie kluczowy czynnik rozwoju organizacji. Sprawność procesów zbierania i przetwarzania informacji, a także budowania wiedzy, może decydować o zdolności dostosowywania się organizacji zarówno do trendów, jak i skokowych zmian w otoczeniu. (...) Zjawiska obserwowane w otoczeniu organizacji stanowią duże wyzwanie dla nauk o zarządzaniu i jakości. Ich rozwiązanie wymaga łączenia wiedzy z różnych dyscyplin (w tym technicznych) w celu poszukiwania nowych zasad, metod oraz narzędzi (w tym innowacji technologicznych), które będą odpowiadały na obecne wyzwania rozwojowe. Tutaj szczególną rolę odgrywają i będą odgrywać w przyszłości pracownicy naukowi uczelni technicznych, zaangażowani w rozwój nauk o zarządzaniu i jakości. Swoiste otoczenie, w którym realizują swoją aktywność badawczą, sprzyja skutecznemu rozwiązywaniu problemów z pogranicza nauk technicznych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Z tego powodu niezwykle potrzebne, zarówno na poziomie poszczególnych uczelni, jak i krajowym, wydaje się wspieranie badań nad problematyką, której dotyczy monografia pt. Systemy informacyjne i zarządzanie wiedzą. (...) Podjęta w monografii tematyka jest aktualna oraz istotna zarówno dla rozwoju teorii nauki o zarządzaniu i jakości, jak też wobec konieczności rozwiązywania wielu problemów praktycznych współczesnych organizacji. Ze względu na specyfikę treści monografii głównych jej odbiorców należy upatrywać wśród przedstawicieli środowiska akademickiego zajmujących się przedstawianą problematyką systemów informacyjnych oraz zarządzania wiedzą." Z recenzji dr. hab. Jacka Strojnego, prof. Politechniki Rzeszowskiej
Okładka książki Zielona gospodarka jako narzędzie zrównoważonego..

66,00 zł 44,68 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,68 zł

Książka jest analizą koncepcji zielonej gospodarki oraz zrównoważonego rozwoju. Autorzy skupiają się na określeniu stopnia i poziomu przenikania się obu tych idei, opisując przemiany strukturalne. Omawiana problematyka dotyczy niezwykle istotnych aktualnie tematów badawczych, stanowiących obszar wspólnych zainteresowań nauki i polityki.
Okładka książki Jak zrozumieć syna

49,00 zł 36,19 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,16 zł

Gdybym miała przekazać treść tej książki w dwóch zdaniach, ten tekst brzmiałby następująco: Pomimo tego, co mówimy ("wszystko gra") i konwencji społecznych ("skoro nie chce o tym rozmawiać daj mu spokój; "nic mu nie jest") nierozmawianie z synem na temat zachodzących w nim zmian fizycznych, emocjonalnych oraz społecznych jest największą pułapką czyhającą na rodziców. Jeśli bowiem nie prowadzisz tych rozmów, zrobi to ktoś inny: kolega, który nie wszystko dobrze zrozumiał; członek rodziny, który niekoniecznie podziela twoją ideologię, lub Internet ze swoją nieskończoną skarbnicą treści opartych na obrazach prezentujących zdjęcia i filmy, których obejrzenie odciśnie trwałe piętno na twoim synu." Cara Natterson, MD
Okładka książki Bajka jako narzędzie w edukacji ekonomicznej..

58,00 zł 41,02 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,02 zł

Książka składa się z jedenastu rozdziałów, w których autorzy nie tylko dostrzegają wszechobecność bajki w przestrzeni publicznej, ale przede wszystkim odkrywają w niej liczna przesłania i zagadnienia ekonomiczne, które w przystępny i zrozumiały dla dzieci sposób mogą być im przekazywane. Ważne jest, aby były dostosowane do ich możliwości poznawczych i odnosiły się do codziennych sytuacji bezpośrednio doświadczanych w życiu.
Okładka książki Więź małżeńska a tożsamość seksualna dzieci

52,00 zł 41,61 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,61 zł

Rodzina jest niewątpliwie najważniejszym miejscem, w którym zasadniczo tworzą się zręby tożsamości płciowej dziecka. Zdarza się, że w tym specyficznym miejscu rozwoju i odpoczynku zostają stworzone warunki i pojawiają się sytuacje, które ograniczają lub uniemożliwiają wykorzystanie jego potencjału twórczego w przyszłym życiu osobistym i zawodowym. „Część teoretyczna pracy to szeroka panorama zagadnień wiążących się ze strukturą rodziny i relacjami w związkach. Autor przekracza w niej granice koncepcji psychoanalitycznych, łączy je z koncepcjami systemowymi, analizą transakcyjną, personalizmem. Dla badaczy i terapeutów ważne są zawarte w niej stwierdzenia typu: • główny cel małżeństwa leży w rozwoju osobowym małżonków (...); • w związkach ważna jest dojrzałość partnerów, zdolność przebaczania, przekonanie o zdolności do zmiany, traktowanie sytuacji konfliktowych jako zadania, które trzeba wspólnie rozwiązać (...); • mężczyzna powinien oderwać się od matki i być przyciągany przez ojca; ten proces rozwojowy jest niedoceniany, a jest przecież przyczyną problemów wiążących się z męską tożsamością. Najważniejsza część pracy poświęcona jest analizie kompleksu Edypa, Elektry i rodzinnych barier blokujących tożsamość seksualną. Zaletą tej części pracy jest analiza przebiegu psychoterapii z klientami. Moim zdaniem to najlepsza część pracy, która została wnikliwie opracowana. Autor dokładnie opisuje przebieg terapii, nie unikając własnych rozterek (...). Sumując: Pracę Autora oceniam jako bardzo interesującą, wnikliwą, świetnie napisaną, zawierającą wiele walorów poznawczych i praktycznych. Jej adresatem jest szeroki krąg odbiorców: psychoterapeuci reprezentujący różne szkoły, psychiatrzy, psycholodzy, pedagodzy". Z recenzji wydawniczej Prof. dr. hab. med. Zbigniewa Lwa-Starowicza
Okładka książki Dobre powody złego samopoczucia

69,00 zł 46,71 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,71 zł

Zwykle bez trudu rozpoznajemy sygnały alarmowe naszego organizmu. Nie bagatelizujemy gorączki, łącząc ją z rozwijającym się stanem zapalnym. Wiemy, że wysypka na skórze i swędzenie mogą oznaczać reakcję alergiczną, wymioty pozwalają pozbyć się tok-syn z układu pokarmowego, a znużenie i senność skłaniają nas do odpoczynku. W te i we wszystkie inne doskonałe mechanizmy obronne wyposażyła nas ewolucja. Randolph M. Nesse, uznany światowy autorytet w dziedzinie psychologii i psychiatrii, współtwórca medycyny ewolucyjnej, autor słynnej książki „Why We Get Sick", teraz zmienia kierunek myślenia o emocjach, samopoczuciu i zachowaniach człowieka. W fascy-nujący sposób pokazuje, że na drodze ku doskonałości ewolucja wyposażyła nas w kompleksowy system obronny - chroniący nie tylko nasze zdrowie fizyczne, ale także psychiczne. Opierając się na doświadczeniach z własnej praktyki klinicznej i spostrzeżeniach z biologii ewolucyjnej, R.M. Nesse uświadamia współczesnemu człowiekowi, że negatywne emocje odczuwane są w dobrze uzasadnionych ewolucyjnie celach - są przydatne, a wręcz konieczne dla naszego przetrwania. Należy je traktować równie poważnie co sygnały somatyczne - jako ostrzeżenia. Trzeba odejść od myślenia, że przyjemne emocje są dobre, a bolesne złe. Niepokój chroni nas przed szkodą w obliczu niebezpieczeństwa. Niski nastrój zapobiega marnowaniu wysiłków na dążenie do nieosiągalnych celów. Lęk i niepewność skłaniają do ponownego prze-myślenia złych decyzji, niejednokrotnie ratując nas przed osobistą katastrofą, czy to małżeńską, czy zawodową. Warto więc przyglą-dać się tym emocjonalnym sygnałom tak samo uważnie jak gorączce czy wysypce na skórze. A co jeśli wypracowany ewolucyjnie wewnętrzny sterownik nastrojów zawodzi? Co jeśli pewnych uczuć jest w nas więcej, niż tego potrzebujemy? Psychiatria ewolucyjna pomaga ocenić ich adekwatność do sytuacji i wskazać ścieżki do poprawy samopoczucia, podkreślając, że dla poprawnego funkcjonowania systemu alarmowego naszego organizmu nieuniknione są czasem fałszywe alarmy.
Okładka książki Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych.

60,00 zł 42,57 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,57 zł

W książce przedstawiono nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. W szczególności przedstawione zostały schematy mechanizmów wspierania lokalnej gospodarki, tworząc modelowe ujęcia działań opartych na lokalnych zasobach twórczych. W książce omówiono w szczególności: • nowe podstawy poznawcze mogące mieć zastosowanie w miastach, dla których ważną kwestią jest rozwój potencjałów twórczych, • paradygmat kreatywnego miasta oraz działania zmierzające do postrzegania kreatywności, jako źródła rozwoju gospodarczego, • wpływ kreatywności i zawodów kreatywnych na rozwój miast oraz rynek pracy, • znaczenie mediów społecznościowych w promocji kreatywnych miast, • problematykę stymulowania rozwoju miast opartych na kreatywności. Publikacja prezentuje ponadto wyniki analiz przeprowadzonych w ramach autorskich badań zorientowanych na politykę prorozwojową, nastawioną na rozwój zawodów kreatywnych. Ostateczny efekt dokonanych prac analitycznych znalazł swój wyraz w ujęciu wskazującym, że istnieją miasta, które mają cechy miast kreatywnych, a dotychczas nie były traktowane jako kreatywne.
Okładka książki Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

65,00 zł 46,53 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,53 zł

W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już pasywnym uczestnikiem wymiany; • nowej relacji, która może być nawiązywana z „tłumem" bądź z bliżej nieznanymi i niewidocznymi podmiotami funkcjonującymi w sieci; • nowym środowisku, tworzonym przy wykorzystaniu technologii informatycznych, którego integralną częścią stają się społeczności: skupione wokół wspólnych idei i wartości, kreujące wartość poprzez połączenia, odchodzące od kontroli na rzecz współpracy, wykorzystujące unikatowe doświadczenia swoich członków, otwarte na talenty, a co najważniejsze - zaangażowane, a więc skłonne do uczestnictwa w społecznym podziale pracy. Z perspektywy przedsiębiorstwa oznacza to konieczność nie tylko zmiany sposobu postrzegania miejsca i roli klienta w procesie kreowania wartości, lecz również redefinicji sposobu kreowania relacji. Podjęte w opracowaniu rozważania wykazały, że strategie budowania kapitału klientów muszą być ukierunkowane na: uzyskanie dostępu do unikatowych, zewnętrznych zasobów wiedzy, zwiększenie zdolności adaptacyjnych, proaktywne działania, odpowiedzialność i otwartość, a także na zmianę logiki działania ukierunkowanej na jego efekty. Jest to równoznaczne z koniecznością rozwijania inteligencji cyfrowej obu stron relacji, która warunkuje wykorzystanie potencjału partnerów funkcjonujących w sieci oraz stałe zwiększanie udziału przestrzeni wirtualnej w budowaniu trwałych i rentownych relacji. Monografia, łącząc bogate źródła literaturowe z badaniami empirycznymi, odwołującymi się do postaw i zachowań klientów, społeczności oraz przedsiębiorstw, może być interesująca nie tylko dla naukowców, lecz również praktyków i studentów zainteresowanych problematyką kreowania kapitału klientów.
Okładka książki Innowacje - Start-upy - ryzyko

50,00 zł 35,64 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,94 zł

W książce poruszono zagadnienia dotyczące warunków rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć, w szczególności realizowanych przez start-upy. Autorka podjęła próbę diagnozy oraz wskazania przyczyn wciąż niezadowalającego poziomu rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć warunkujących rozwój polskiej gospodarki. Sformułowała szereg wniosków i rekomendacji dla poszczególnych aktorów start-upowego ekosystemu, w szczególności dla start-upów planujących nawiązać współpracę z inwestorami. Inicjatorzy innowacyjnych biznesów mogą w książce znaleźć wiele cennych wskazówek w zakresie: • projektowania start-upu, • zarządzania ryzykiem, • pozyskiwania wsparcia doradczego oraz finansowego.
Okładka książki 21 dni, aby się odrodzić

49,00 zł 33,16 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,16 zł

W książce opisano trzytygodniowy proces pozwalający zregenerować siły mentalne, emocjonalne i fizyczne. Zmiany, jakie nastąpią w nas po 21 dniach odnowy, sprawią, że poczujemy się młodsi, zdrowsi i bardziej radośni. Wypracowane dobre nawyki zwiększą naszą szansę na długie życie, pełne sił witalnych. Metodę opracował Franco Berrino, znany lekarz i ekspert od odżywania się, razem z Danielem Lumerą, międzynarodowym autorytetem w zakresie medytacji, i Davidem Marianim, trenerem aktywizującym osoby prowadzące siedzący tryb życia do zrównoważonej poprawy nawyków. Na proces odnowy składa się zarówno zbiór codziennych, praktycznych rytuałów, receptury potraw, ćwiczenia fi zyczne i duchowe, jak również wiedza, natchnienie oraz samoświadomość. 21 dni wieńczy odnowa ciała i umysłu. Według badań naukowych i starożytnej wiedzy trzy tygodnie to czas niezbędny do nabrania nowych zwyczajów, zmiany stylu życia i zapewnienia sobie długiego życia w zdrowiu. Dojrzałe lata obfitujące w zdrowie i pogodę ducha nie są - w zdecydowanej większości - kwestią szczęścia czy przypadku, ale świadomym wyborem, którego może dokonać każdy z nas, bazując na prostych, codziennie podejmowanych, odpowiedzialnych decyzjach. Mądre wybory, przekładające się na nasze zdrowie, są także kwestią sprawiedliwości pokoleniowej - sprawna i pogodna starość nie czyni nas ciężarem dla naszych dorosłych dzieci, pozwalając im cieszyć się swoją młodością oraz czerpać radość i inspirację z dobrych relacji z dojrzałymi rodzicami. Jak sprawić, by organizm maksymalnie wykorzystywał swój potencjał odnowy fizycznej oraz jak odzyskać - jeśli potrzeba - utraconą równowagę psychiczno-duchową? Wraz z lekturą, stanowiącą wyprawę ku zmianom, otrzymamy konkretne odpowiedzi i poczynimy ważne kroki do pozyskania harmonii fizjologiczno-mentalnej.
Okładka książki Marketing doświadczeń

70,00 zł 56,03 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,03 zł

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:o szybko zmieniających się wymaganiach,pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany,dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.W marketingu doświadczeń:oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,stosuje nowatorskie metody zarządcze.Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
Okładka książki Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej

90,00 zł 72,04 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,04 zł

Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opisanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Autor opracowania skupił uwagę m.in. na:istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym,realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie,metodach badania skuteczności reklamy,omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej,szczegółowym scharakteryzowaniu elementów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej,ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium.Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.... Autor twórczo wykorzystał nie tylko publikacje z zakresu marketingu (zwłaszcza reklamy i badań marketingowych) i zarządzania, ale także źródła z innych dziedzin naukowych, takich jak psychologia czy socjologia, a nawet neurologia. Do podstawowych zalet pracy należy zaliczyć umiejętność samodzielnego zaprojektowania i przeprowadzenia badań empirycznych i wykorzystania ich wyników w pisanej rozprawie (...) Na szczególne podkreślenie zasługuje podjęcie tematu o wysokim stopniu oryginalności i trudności (niespotykanego w polskiej literaturze) ...prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk... Szczegółowym zagadnieniem poruszanym w recenzowanej pracy są niewerbalne aspekty komunikacji oraz ich zastosowanie w reklamie telewizyjnej. Autor analizuje skuteczność poszczególnych elementów niewerbalnych i stawia tezę, że intencjonalny dobór treści niewerbalnych zwiększa skuteczność przekazu. Swoje spostrzeżenia obrazuje przykładami, co nadaje pracy wymiar praktyczny i aplikacyjny. (...) Według mojej wiedzy jest to najbardziej kompleksowe ujęcie problematyki komunikacji niewerbalnej, jakie można spotkać na polskim rynku wydawniczym ...dr hab. Joanna Pietrzak, prof. nadzw.
Okładka książki Wizerunek - jak go zmierzyć... w.2020

68,00 zł 48,86 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,86 zł

Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi. Rozważania osadzone zostały w nowej koncepcji marketingowej, określonej mianem „logika dominacji usługi" (Service Dominant Logic - SDL), zaproponowanej przez R.F. Luscha i S.L. Vargo w 2004 roku. Skonstruowany, autorski model teoretyczny odwołuje się również do innych współczesnych teorii, takich jak: jakość usług, marketing relacji, marketing sieciowy, orientacja rynkowa czy teoria przewag konkurencyjnych. Praca stanowi usystematyzowaną koncepcję pomiaru wizerunku, która może być zaadaptowana w różnych sferach działalności gospodarczej. Wskazuje także potencjalne kierunki działań ułatwiających walkę konkurencyjną i budowanie przewagi na rynku. Książka skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców, menedżerów, kadry zarządczej oraz osób powiązanych zawodowo z marketingiem, sprzedażą i Public Relations. Stanowi również cenne źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych (zarządzanie, marketing, finanse, bankowość) oraz literaturę uzupełniającą dla studentów psychologii, statystyki czy ekonometrii. Postawiony problem badawczy jest nader interesujący, szczególnie, że Autorka „nie ucieka" od jego umiejscowienia w realnych uwarunkowaniach sektora bankowego znajdującego się w czasie szybko zmieniających się trendów i tendencji na rynku finansowym. Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Brzozowskiej
Okładka książki Społeczna odpowiedzialność biznesu...

76,00 zł 54,10 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,18 zł

Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instru
Okładka książki System ochrony zdrowia w Polsce (wyd. II)

50,00 zł 33,84 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,84 zł

W monografii „System ochrony zdrowia w Polsce" autorzy skoncentrowali się na wybranych, najczęściej ocenianych, aspektach działalności systemu ochrony zdrowia. Kluczem do zrozumienia podjętych rozważań, jest problematyka jakości, efektywności, dostępności i bezpieczeństwa zdrowotnego. Są to kategorie, które stanowią o pozycji rankingowej polskiego systemu ochrony zdrowia, ponadto znajdują odzwierciedlenie w diagnozie systemu scharakteryzowanej w świadomości społecznej. Książka zwraca uwagę na istotny problem różnicy celów uczestników systemu. Autorzy przedstawili to jako swoistego rodzaju grę interesów politycznych, społecznych i ekonomicznych. Warto podkreślić, iż prezentowana monografia stanowi faktyczną, a nie tylko deklarowaną próbę połączenia wiedzy teoretycznej i praktycznej.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

4. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

37,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,58 zł
Okładka książki Bóg mówi

28,04 zł
52,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Okładka książki Anatomia duszy

27,88 zł
45,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,48 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,70 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj