Wieloletni ekspert, konsultant, doradca, projektant, wdrożeniowiec oraz szkoleniowiec w zakresie organizacji i zarządzania firmami. Ma na swoim koncie ponad 40 opracowanych i wdrożonych systemów organizacji i zarządzania, w tym kilka nagrodzonych w konkursach jakości. Przeprowadził kilkadziesiąt audytów jakości zgodnych z normami ISO jako przedstawiciel krajowych i zagranicznych firm certyfikujących. Realizując projekty związane z organizacją i zarządzaniem w wielu firmach, zebrał ogromne doświadczenie, które przekazuje w niniejszej książce. Zawarta w niej treść ma ułatwić menedżerom realizację zadań w trudnych czasach. Jest to zbiór porad i przemyśleń z perspektywy doradcy. Trzeba bowiem pamiętać, że nawet najlepszy menedżer z najlepszymi pomysłami nic nie wskóra, jeśli nie będzie miał wokół siebie lojalnych współpracowników rozumiejących jego idee. Książka pokazuje również, jak oceniać swoje mocne i słabe strony, jak doskonalić się w roli menedżera i budować najlepszy zespół do realizowania konkretnych celów.
Szanowny Czytelniku!
Trzymasz w rękach książkę, która stanowi kolejny etap mojej podróży menedżerskiej. Jest to naturalna kontynuacja wcześniejszej publikacji dla menedżerów – „LIDER CZY BOSS, czyli problemy pracy menedżera”. Poprzednia książka spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem zarówno wśród czytelników, jak i ekspertów, zyskując uznanie za praktyczne, nieszablonowe podejście do problematyki zarządzania. Ukoronowaniem tego sukcesu było wyróżnienie na IV Międzynarodowym Konkursie Gospodarczym, gdzie publikacja została nagrodzona Złotą Odznaką, a mnie jako autora wyróżniono certyfikatem Europejski Lider Jakości. Przekazuję w tej książce posiadane doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania w formie pogłębienia poszczególnych głównych problemów, z jakimi zderzają się menedżerowie w swojej pracy. Pokazuję, jak oni powinni patrzeć na siebie oraz na wszystkich współpracowników w swojej organizacji, a także firmach kooperujących oraz wszystkich interesariuszy. Wskazuję w sferze zarządzania, na jakie aspekty powinni zwracać uwagę, aby być autentycznymi liderami, a nie tylko osobami dobrze zarządzającymi firmą.
Wiadomo bowiem, że najlepszy menedżer, mający najwspanialszą ideę rozwoju swojej firmy, nie zrobi nic, jeżeli nie za dobrze rozumie współpracowników każdego szczebla. Oni powinni także jego rozumieć, być lojalni i czytać ze zrozumieniem kroki swojego szefa. Dopiero taki układ wzajemnego uznania i szacunku gwarantuje sukces firmie i jego menedżerom. Przekazuję Tobie swoje doświadczenie zdobyte przez ponad 60 lat pracy zawodowej, z czego ponad 50 lat poświęciłem organizacji i zarządzaniu, a od 2003 roku – systemom zarządzania opartym na normach ISO. To doświadczenie obejmuje pracę w roli realizatora, menedżera, a także doradcy, konsultanta, projektanta, wdrożeniowca, audytora i szkoleniowca. Pracowałem w różnych środowiskach społecznych i kulturowych, zajmując stanowiska od podstawowych po najwyższe kierownicze. Moje wieloletnie, różnorodne doświadczenie praktyczne, podparte ciągłym doszkalaniem i podnoszeniem swoich kwalifikacji, stanowi bogate źródło wiedzy, jest podstawą pozwalającą mi dzielić się przemyśleniami i udzielać porad w zakresie organizacji i zarządzania.
"LIDER PERFEKCJONISTA" – książka, którą trzymasz w rękach – to praktyczny przewodnik dla menedżerów na każdym poziomie. Została napisana z myślą o osobach, które pragną zdobyć niekwestionowany autorytet i pozycję lidera w przedsiębiorstwie lub grupie zawodowej, a nie tylko pełnić funkcję zarządzającą. Jestem przekonany, że lektura tej książki pomoże każdemu ambitnemu menedżerowi lepiej zrozumieć siebie w roli LIDERA – zarówno w pracy, jak i w społeczeństwie oraz rodzinie.
Życzę miłej lektury i sukcesów w pracy!
Włodzimierz Dębski
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?