Dziwne rzeczy dzieją się w Kilmore Cove. Jest tam pomnik króla, który nigdy nie panował i tory, które nigdzie nie prowadzą. Nie można się połączyć z Internetem, a komórki nie mają zasięgu. Wygląda na to, że miasto zostało oczyszczone z wszelkich map, aby ochronić jakąś tajemnicę. Czy Ulysses Moore wie coś o tym?Tym razem śledztwo Jasona, Julii i Ricka rozpocznie się w Domu Luster, tajemniczej siedzibie genialnego wynalazcy Petera Dedalusa, zaginionego przed laty bez śladu...Oto po ""Wrotach Czasu"" i ""Antykwariacie ze starymi mapami"" trzecia książka Ulyssesa Moore'a.
Starożytny Egipt i pobliska Kraina Puntu. Jason, Julia i Rick przekroczyli Wrota Czasu i weszli do Domu Życia, potężnej, pełnej labiryntów, biblioteki-archiwum, gdzie zgromadzone są papirusy, pergaminy i gliniane tabliczki z wielu zakątków świata. Tym razem poszukują tajemniczej mapy, ukrytej w legendarnej Nieistniejącej Komnacie. Niestety, tylko perfidny właściciel ""Antykwariatu ze starymi mapami"" posiada informację, która mogłaby ich naprowadzić na właściwy trop...
Jason, Julia i Rick są gotowi do kolejnej podróży: Peter Dedalus, jedyny człowiek, który może im pomóc w odnalezieniu Pierwszego Klucza, przekroczył Wrota Czasu i ukrywa się w osiemnastowiecznej Wenecji.Perfidna Obliwia Newton jest już na jego tropie, więc dzieci muszą działać szybko - trzeba odnaleźć tajemniczego Czarnego Gondoliera i trafić na Wyspę masek, o której nikt nie słyszał...
Niedługo po powrocie ze swojej pierwszej wyprawy do Kilmore Cove Murray, Mina, Shane i Connor dostają kartkę z prośbą o pomoc: ostatni statek buntowników wpadł w ręce Kompanii Indii z Wyobraźni, która przejęła kontrolę nad Szlakami z Wyobraźni.
Murray i jego przyjaciele znów wyruszają na Morza z Wyobraźni. Nie mogą dopuścić do tego, żeby opętany dzieciak, Larry Huxley, zniszczył świat tak wspaniały i drogi ich sercu. Za wszelką cenę trzeba pomóc buntownikom z Kilmore CoveCzy zawziętym poszukiwaczom uda się odnaleźć Ulyssesa? Dokąd zabierze ich Metis i kogo spotkają po drodze? Jak będzie przebiegać zebranie pierwszych członków ruchu oporu? I czy każdy z przyjaciół zdąży choć na chwilę wrócić do domu, żeby dopilnować swoich spraw?Książka jest kontynuacją Podróży do Mrocznych Portów XIV tomu serii Ulysses Moore.
Kim jest naprawdę Ulysses Moore? Jason, Julia i Rick są już na tropie prawdy. Ale również Obliwia i Manfred, który przeżył kolejny upadek z urwiska, szykują się do spełnienia swego marzenia: chcą się dostać do Willi Argo i przekroczyć Wrota Czasu. Żeby ich powstrzymać, trójka dzieci musi odnaleźć Blacka Wulkana, dawnego przyjaciela Ulyssesa, zawiadowcę stacji w Kilmore Cove, i wejść w posiadanie Pierwszego Klucza. Czeka ich kolejna przygoda. Tym razem celem podróży będzie wiek XII, ogród wiecznej młodości.
W Klimore Cove świta właśnie najdłuższy dzień. W ulewnym deszczu osnuwającym miasto szarą mgłą spokój zatoki burzą wystrzały, nagłe błyski i łomot. Ale nie chodzi o sztorm - to kule armatnie miotane bez przerwy z ośmiu działobitni Mary Grey, legendarnego okrętu kapitana Spencera.
Bliźnięta Covanant same muszą stawić czoła najgroźniejszemu z nieprzyjaciół, nie mogąc liczyć na pomoc Ulyssesa Moore'a...
To dwunasty, ostatni tom sagi Ulyssesa Moore'a.
Na Oceanie Czasu leży wyspa. Dzika i niebezpieczna. Nikt nie zdoła z niej uciec. Nawet Ulysses Moore nie chciałby się na niej znaleźć, ale nie ma wyboru, bo właśnie tam znajduje się klucz do odszukania Penelopy. Nie wie jednak, że jego wróg wrócił i planuje straszliwą zemstę. Podróżnicy w Wyobraźni ruszają w najtrudniejszą przygodę.
Kontynuacja bestsellerowej serii powieści Ulysses Moore! Wenecja. W starej belce pod sufitem Domu Bazgrołów, w którym matka Anity właśnie prowadzi prace konserwatorskie, dziewczynka znajduje zeszyt książkę z rysunkami i dziwnymi zapiskami szyfrem. Kiedy otwiera zeszyt i natrafia na rysunek, ulega dziwnemu wrażeniu, że ktoś z tego rysunku ją obserwuje... Ale nie tylko to: rysunki są przeplatane notatkami zapisanymi tajemniczymi znakami, takimi samymi, jakich użył w swoich dziennikach Ulysses Moore. Jest tylko jeden sposób na wyjaśnienie, co te symbole oznaczają i jaki jest związek książki znalezionej przez Anitę z autorem z Kilmore Cove: dotrzeć do ukrytego miasteczka w Kornwalii i zwrócić się o pomoc do Julii, Jasona i Ricka... CIEKAWOSTKA! Obwoluta jest jednocześnie planszą do gry! Książka objęta patronatem amaZonka.pl
Murray, Mina, Shane i Connor pewnego dnia trafiają na dziwny statek, który ugrzązł w pobliżu ich miasteczka. Wygląda jak drakkar, okręt wikingów, ma porwane żagle i nazwę zapisaną w nieznanym im języku. Na pokładzie, poza wieloma intrygującymi śladami, znajdują także dziwną kostkę pokrytą liczbami oraz notatnik należący do niejakiego Ulyssesa Moore'aCzwórka przyjaciół postanawia wypłynąć w morze, a statek zabierze ich w miejsca, gdzie nie sięgała ich wyobraźnia.
Troje dzieci, Jason, Julia i Rick, rozkochanych w przygodzie. Willa Argo nad urwiskiem, wysoko nad morzem, z tajemniczymi pokojami. Drzwi ukryte za szafą, zamknięte na cztery spusty, niedające się otworzyć. Ale dzieci za wszelką cenę chcą je otworzyć...""Jeśli z czterech jedne otworzysz przypadkiem. Z czterech trzecie wskażą motto. Z czterech dwoje zaprowadzi na śmierć. A jeden z czterech - poprowadzi na dół."" - Ulysses Moore.
Kilmore Cove w Kornwalii, 1958 rok. To wyjątkowe lato dla Ulyssesa Moore’a i jego taty, którzy przyjeżdżają do Willi Argo stojącej na klifie z widokiem na morze. Czekają na nich otwarte drzwi: to zaproszenie do poznawania tajemnic, które kryją się w domu i za portretami zdobiącymi ściany.
Ulysses, razem z nowo poznanymi przyjaciółmi, będzie musiał rozwiązać zagadkę dziwnego dokumentu, który być może ocali Willę.
W XVIII tomie serii dowiecie się, jak to się wszystko zaczęło…
Po przejściu przez pustynie i zamarznięte ziemie Murray otwiera Wrota Czasuprowadzące tam, gdzie wszystko się zaczęło.Oto pokój Larry'ego Huxleya,szalonego naczelnika Kompanii Indii z Wyobraźni. Jego flota właśnie zmierza doKilmore Cove, by unicestwić buntowników.Obrońcy Miejsc z Wyobraźni podwodzą Ulyssesa Moore'a są gotowi do walkiPrzed Wami XVII tom przygódbohaterów bestsellerowego cyklu stworzonego przez Pierdomenica Baccalaria.Shane, już czas Zdejmij blokady!Shane kiwnął głową. Najpierwporuszał się wolno, potem coraz bardziej zdecydowanie. Odpiął pierwszą blokadę,potem drugą i wreszcie, kiedy koła zaczęły się toczyć w dół, odskoczył na bok,uchylając się przed skrzydłem.Za wolność Świata z Wyobraźni! krzyknąłShane, wznosząc do góry zaciśniętą pięść.Za przyjaciół Kilmore Cove!odkrzyknęli małżonkowie Moore, nabierając prędkości.I po chwili, napierwszym zakręcie, Penelopa pociągnęła stery do siebie i wznieśli się do lotunad oceanem. Ulysses patrzył na oddalające się wybrzeże i Willę Argo malejącąna urwisku ponad cyplem.Dziękuję powiedział pod wiatr, który dął mu wtwarz.Za co? zapytała Penelopa. Czy nie to sobie ślubowaliśmy paręwieków temu?Aż po kres powiedział Ulysses Moore.Aż po krespowtórzyła Penelopa, kierując się w samo serce ich ostatniejbitwy.
Dzięki Murrayowi i jego przyjaciołom Ulysses Moore powrócił do Kilmore Cove.Teraz trzeba odbić buntowników więzionych przez Kompanię Indii z Wyobraźni.Ekspedycją dowodzi Murray jedyny człowiek, który jeszcze potrafiotworzyć Wrota Czasu. Czy wszyscy więźniowie odzyskają wolność? Co czekaLeonarda Minaxo i jego żonę starych przyjaciół Ulyssesa Moore'a, autorówżarliwego listu skierowanego do Podróżników w Wyobraźni?Książka jestkontynuacją Piratów z Mórz z Wyobraźni XV tomu serii Ulysses Moore.
Troje dzieci, Jason, Julia i Rick, rozkochanych w przygodzie. Willa Argo nad urwiskiem, wysoko nad morzem, z tajemniczymi pokojami. Drzwi ukryte za szafą, zamknięte na cztery spusty, niedające się otworzyć. Ale dzieci za wszelką cenę chcą je otworzyć... `Jeśli z czterech jedne otworzysz przypadkiem. Z czterech trzecie wskażą motto. Z czterech dwoje zaprowadzi na śmierć. A jeden z czterech - poprowadzi na dół.` - Ulysses Moore.
Niedługo po powrocie ze swojej pierwszej wyprawy do Kilmore Cove Murray, Mina, Shane i Connor dostają kartkę z prośbą o pomoc. Będą musieli odnaleźć Mroczny Port, którego nie oznaczono na żadnej z map.
Tylko jak do niego dotrzeć?
Odpowiedź kryje się w Willi Argo, za Wrotami Czasu…
Książka jest kontynuacją Statku Czasu.
Jason, Julia i Rick są gotowi do kolejnej podróży: Peter Dedalus, jedyny człowiek, który może im pomóc w odnalezieniu Pierwszego Klucza, przekroczył Wrota Czasu i ukrywa się w osiemnastowiecznej Wenecji.
Perfidna Obliwia Newton jest już na jego tropie, więc dzieci muszą działać szybko - trzeba odnaleźć tajemniczego Czarnego Gondoliera i trafić na Wyspę Masek, o której nikt nie słyszał...
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?