Murray, Mina, Shane i Connor pewnego dnia trafiają na dziwny statek, który ugrzązł w pobliżu ich miasteczka. Wygląda jak drakkar, okręt wikingów, ma porwane żagle i nazwę zapisaną w nieznanym im języku. Na pokładzie, poza wieloma intrygującymi śladami, znajdują także dziwną kostkę pokrytą liczbami oraz notatnik należący do niejakiego Ulyssesa Moore’a…
Czwórka przyjaciół postanawia wypłynąć w morze, a statek zabierze ich w miejsca, gdzie nie sięgała ich wyobraźnia.
Dziwne rzeczy dzieją się w Kilmore Cove. Jest tam pomnik króla, który nigdy nie panował i tory, które nigdzie nie prowadzą. Nie można się połączyć z Internetem, a komórki nie mają zasięgu. Wygląda na to, że miasto zostało oczyszczone z wszelkich map, aby ochronić jakąś tajemnicę. Czy Ulysses Moore wie coś o tym?
Tym razem śledztwo Jasona, Julii i Ricka rozpocznie się w Domu Luster, tajemniczej siedzibie genialnego wynalazcy Petera Dedalusa, zaginionego przed laty bez śladu...
Oto po "Wrotach Czasu" i "Antykwariacie ze starymi mapami" trzecia książka Ulyssesa Moore'a.
Starożytny Egipt i pobliska Kraina Puntu. Jason, Julia i Rick przekroczyli Wrota Czasu i weszli do Domu Życia, potężnej, pełnej labiryntów, biblioteki-archiwum, gdzie zgromadzone są papirusy, pergaminy i gliniane tabliczki z wielu zakątków świata. Tym razem poszukują tajemniczej mapy, ukrytej w legendarnej Nieistniejącej Komnacie. Niestety, tylko perfidny właściciel ""Antykwariatu ze starymi mapami"" posiada informację, która mogłaby ich naprowadzić na właściwy trop...
Troje dzieci, Jason, Julia i Rick, rozkochanych w przygodzie. Willa Argo nad urwiskiem, wysoko nad morzem, z tajemniczymi pokojami. Drzwi ukryte za szafą, zamknięte na cztery spusty, niedające się otworzyć. Ale dzieci za wszelką cenę chcą je otworzyć...""Jeśli z czterech jedne otworzysz przypadkiem. Z czterech trzecie wskażą motto. Z czterech dwoje zaprowadzi na śmierć. A jeden z czterech - poprowadzi na dół."" - Ulysses Moore.
Jason, Julia i Rick są gotowi do kolejnej podróży: Peter Dedalus, jedyny człowiek, który może im pomóc w odnalezieniu Pierwszego Klucza, przekroczył Wrota Czasu i ukrywa się w osiemnastowiecznej Wenecji.Perfidna Obliwia Newton jest już na jego tropie, więc dzieci muszą działać szybko - trzeba odnaleźć tajemniczego Czarnego Gondoliera i trafić na Wyspę masek, o której nikt nie słyszał...
Niedługo po powrocie ze swojej pierwszej wyprawy do Kilmore Cove Murray, Mina, Shane i Connor dostają kartkę z prośbą o pomoc: ostatni statek buntowników wpadł w ręce Kompanii Indii z Wyobraźni, która przejęła kontrolę nad Szlakami z Wyobraźni.
Kilmore Cove w Kornwalii, 1958 rok. To wyjątkowe lato dla Ulyssesa Moore’a i jego taty, którzy przyjeżdżają do Willi Argo stojącej na klifie z widokiem na morze. Czekają na nich otwarte drzwi: to zaproszenie do poznawania tajemnic, które kryją się w domu i za portretami zdobiącymi ściany.
Ulysses, razem z nowo poznanymi przyjaciółmi, będzie musiał rozwiązać zagadkę dziwnego dokumentu, który być może ocali Willę.
W XVIII tomie serii dowiecie się, jak to się wszystko zaczęło…
Po przejściu przez pustynie i zamarznięte ziemie Murray otwiera Wrota Czasu prowadzące tam, gdzie wszystko się zaczęło.
Oto pokój Larry’ego Huxleya, szalonego naczelnika Kompanii Indii z Wyobraźni. Jego flota właśnie zmierza do Kilmore Cove, by unicestwić buntowników.
Obrońcy Miejsc z Wyobraźni pod wodzą Ulyssesa Moore'a są gotowi do walki…
Przed Wami XVII tom przygód bohaterów bestsellerowego cyklu stworzonego przez Pierdomenica Baccalaria.
Niezbędnik młodego ekologa!Chcesz coś zmienić w świecie wokół siebie? Nie czekaj na dorosłość, z tą książką uda ci się to zrobić już teraz.Wyzwania, wyczyny i rewolucyjne zmiany, które pomogą ci ulepszyć siebie, sąsiedztwo i cały świat! Spędź dzień bez prądu, opracuj mapę dźwiękową swojego miasta, ogranicz swój ślad węglowy, a przy tym wszystkim dobrze się baw! Możesz stawić czoła wyzwaniom w pojedynkę, ale wiemy, że rewolucje są zaraźliwe.Autor ulubionych książek aktywnościowych dla młodzieży (50 rzeczy, które musisz zrobić, zanim skończysz 13 lat i 50 sekretnych misji. Jak przetrwać w świecie dorosłych) proponuje kolejny zestaw działań, które pomogą dzieciakom oderwać się od ekranów i zrobić coś dobrego dla siebie i dla świata.
Dzięki Murrayowi i jego przyjaciołom Ulysses Moore powrócił do Kilmore Cove. Teraz trzeba odbić buntowników więzionych przez Kompanię Indii z Wyobraźni.
Ekspedycją dowodzi Murray – jedyny człowiek, który jeszcze potrafi otworzyć Wrota Czasu. Czy wszyscy więźniowie odzyskają wolność? Co czeka Leonarda Minaxo i jego żonę – starych przyjaciół Ulyssesa Moore’a, autorów żarliwego listu skierowanego do Podróżników w Wyobraźni?
Książka jest kontynuacją „Piratów z Mórz z Wyobraźni“ – XV tomu serii „Ulysses Moore“.
Czy umiałbyś żyć jak dorosły? Potrafisz wymienić żarówkę, zaplanować podróż, poruszać się samodzielnie komunikacją, a może umiesz zmienić oponę w samochodzie? Jeśli jeszcze nie, to nic straconego czeka na ciebie 50 sekretnych misji, których wypełnienie pomoże ci odnaleźć się w tajemniczym świecie dorosłych, a może nawet zyskać ich uznanie!Pierdomenico Baccalario włoski autor książek dla dzieci i młodzieży, m.in. kilkunastotomowej bestsellerowej sagi Ulysses Moore, twórca gier fabularnych i gier wideo.
Marzysz o wielkich odkryciach i fantastycznych przygodach, ale nie wiesz, jak zacząć? Pomoże ci ten niezwykły przewodnik w formie notesu z gumką, w którym znajdziesz aż 50 misji do wykonania przed ukończeniem 13 lat. Myślisz, że potrafisz zbudować domek na drzewie? Zrobić gigantyczną bańkę mydlaną? A czy uda ci się nakarmić siedem różnych gatunków zwierząt?Przyznawaj sobie punkty za odwagę i kreatywność, zapisuj wszystkie zadania i koniecznie zaproś przyjaciół do zabawy!Pierdomenico Baccalario - włoski autor książek dla dzieci i młodzieży, m.in. kilkunastotomowej bestsellerowej sagi ""Ulysses Moore"", twórca gier fabularnych i gier wideo.Tommaso Percivale - pisarz, miłośnik komiksów i kreskówek, twórca i producent gier planszowych.
Murray i jego przyjaciele znów wyruszają na Morza z Wyobraźni. Nie mogą dopuścić do tego, żeby opętany dzieciak, Larry Huxley, zniszczył świat tak wspaniały i drogi ich sercu. Za wszelką cenę trzeba pomóc buntownikom z Kilmore Cove…
Czy zawziętym poszukiwaczom uda się odnaleźć Ulyssesa? Dokąd zabierze ich Metis i kogo spotkają po drodze? Jak będzie przebiegać zebranie pierwszych członków ruchu oporu? I czy każdy z przyjaciół zdąży choć na chwilę wrócić do domu, żeby dopilnować swoich spraw?
Finley dowiaduje się, że Aiby, Locanowi i Dougowi grozi niebezpieczeństwo: zwołane przez Lilych zebranie rodzin magicznych sklepikarzy nie potoczyło się zgodnie z planem. Chłopcu nie pozostaje nic innego, jak odnaleźć miejsce zgromadzenia i po raz kolejny zmierzyć się z Askellem...
Od kiedy rodzina Lilych zjawiła się w miasteczku, a było to na początku lata, Applecross stało się areną tajemniczych wydarzeń. Od pewnego czasu znikają owce i ktoś niszczy rybackie sieci. Finley i Aiby zaczynają podejrzewać, że to sprawka Leśnego Człowieka, który krąży po okolicy w poszukiwaniu magicznych dusz Przyjaciele muszę odnaleźć kolejny niezwykły przedmiot busolę z Sherwood. Nie wiedzą, że są osoby, które za wszelką cenę będą chciały im przeszkodzić. Po co przyjechał do miasteczka młody mężczyzna w lustrzanym płaszczu? I czego tak naprawdę pragnie dziwaczna Adele Babele? Jak pewnie się domyślacie, wszystko okazuje się bardziej magiczne, niż mogłoby się wydawać
Kolejny tom przygód mieszkańców Applecross. Po miasteczku w asyście stada kruków kręci się Semueld Askell, owinięty w lustrzany płaszcz. Czego szuka? I czy to przez niego wściekłe są magiczne stworzenia żyjące w Pustej Ziemi? Finleya, Aiby i Douga znów czekają trudne wyzwania
Kim jest naprawdę Ulysses Moore? Jason, Julia i Rick są już na tropie prawdy. Ale również Obliwia i Manfred, który przeżył kolejny upadek z urwiska, szykują się do spełnienia swego marzenia: chcą się dostać do Willi Argo i przekroczyć Wrota Czasu. Żeby ich powstrzymać, trójka dzieci musi odnaleźć Blacka Wulkana, dawnego przyjaciela Ulyssesa, zawiadowcę stacji w Kilmore Cove, i wejść w posiadanie Pierwszego Klucza. Czeka ich kolejna przygoda. Tym razem celem podróży będzie wiek XII, ogród wiecznej młodości.
To jest ósmy tom niezwykłej sagi Ulyssesa Moorea.Anita, Rick i Jason wyruszają w tajemnicy na poszukiwanie Kraju, który umiera. Tymczasem w Kilmore Cove Julia musi szybko odnaleźć egzemplarz książki Moricea Moreau, żeby móc porozumieć się z przyjaciółmi i przyjść im z pomocą. Anita, Rick i Jason rzeczywiście znaleźli się w tarapatach. Podpalacze i ich szef, Malariusz Wojnicz, chcą zniszczyć miasteczko zwane Krajem, który umiera, posługując się swoją najgroźniejszą bronią, ogniem.Dzieci ścigają się z czasem, żeby ocalić miasteczko i jego ostatnią mieszkankę oraz odkryć ostatecznie tajemnicę Wrót Czasu
50 pomysłów na wakacyjne aktywności, których w tym roku naprawdę musisz spróbować! Od jazdy rowerem po błocie, przez spróbowanie wszystkich smaków w lodziarni, aż po rysowanie map i rozmowę z lokalnymi mieszkańcami – będzie o czym opowiadać po powrocie do szkoły! Na wakacjach obowiązuje jedna, jedyna zasada: trzeba się dobrze bawić! Nieważne, kiedy i gdzie, ważne jak. Nie ma lepszego czasu na wszystko, czego nie robimy na co dzień: odkrywanie, skakanie, bieganie, uciekanie, wejście, wyjście, nauka, rozmowa, spóźnianie się, wczesne wstawanie, budowanie, niszczenie, przemieszczanie się. Realizuj wszystkie pomysły, które przychodzą ci do głowy, zwłaszcza te najbardziej szalone. Odrobina szaleństwa jest konieczna, w końcu od tego są wakacje! Pierdomenico Baccalario: włoski pisarz, twórca gier fabularnych i scenarzysta gier wideo. Jest autorem niezwykle popularnej serii książek aktywnościowych dla młodzieży („50 rzeczy, które musisz zrobić, zanim skończysz 13 lat”, „50 sekretnych misji. Jak przetrwać w świecie dorosłych”, „50 (małych) rewolucji, które zmienią świat”), które rozeszły się w wielu tysiącach egzemplarzy.
Wielka literatura w małej formie, czyli seria adaptacji klasycznych powieści młodzieżowych.Opracowania, nie gubiąc ducha oryginałów, pozwalają rozsmakować się w najbardziej znanych dziełach. Książki opatrzono atrakcyjnymi ilustracjami i wydano w poręcznym formacie. Seria polecana czytelnikom, którzy zaczynają swoją wielką przygodę z literaturą światową.Wyspa Skarbów - na motywach powieści Roberta Louisa Stevensona.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?