50 pomysłów na wakacyjne aktywności, których w tym roku naprawdę musisz spróbować! Od jazdy rowerem po błocie, przez spróbowanie wszystkich smaków w lodziarni, aż po rysowanie map i rozmowę z lokalnymi mieszkańcami – będzie o czym opowiadać po powrocie do szkoły!
Na wakacjach obowiązuje jedna, jedyna zasada: trzeba się dobrze bawić!
Nieważne, kiedy i gdzie, ważne jak. Nie ma lepszego czasu na wszystko, czego nie robimy na co dzień: odkrywanie, skakanie, bieganie, uciekanie, wejście, wyjście, nauka, rozmowa, spóźnianie się, wczesne wstawanie, budowanie, niszczenie, przemieszczanie się.
Realizuj wszystkie pomysły, które przychodzą ci do głowy, zwłaszcza te najbardziej szalone. Odrobina szaleństwa jest konieczna, w końcu od tego są wakacje!
50 pomysłów na wakacyjne aktywności, których w tym roku naprawdę musisz spróbować! Od jazdy rowerem po błocie, przez spróbowanie wszystkich smaków w lodziarni, aż po rysowanie map i rozmowę z lokalnymi mieszkańcami - będzie o czym opowiadać po powrocie do szkoły!Na wakacjach obowiązuje jedna, jedyna zasada: trzeba się dobrze bawić!Nieważne, kiedy i gdzie, ważne jak. Nie ma lepszego czasu na wszystko, czego nie robimy na co dzień: odkrywanie, skakanie, bieganie, uciekanie, wejście, wyjście, nauka, rozmowa, spóźnianie się, wczesne wstawanie, budowanie, niszczenie, przemieszczanie się.Realizuj wszystkie pomysły, które przychodzą ci do głowy, zwłaszcza te najbardziej szalone. Odrobina szaleństwa jest konieczna, w końcu od tego są wakacje!Pierdomenico Baccalario: włoski pisarz, twórca gier fabularnych i scenarzysta gier wideo. Jest autorem niezwykle popularnej serii książek aktywnościowych dla młodzieży ("50 rzeczy, które musisz zrobić, zanim skończysz 13 lat", "50 sekretnych misji. Jak przetrwać w świecie dorosłych", "50 (małych) rewolucji, które zmienią świat"), które rozeszły się w wielu tysiącach egzemplarzy.
Dziwne rzeczy dzieją się w Kilmore Cove. Jest tam pomnik króla, który nigdy nie panował i tory, które nigdzie nie prowadzą. Nie można się połączyć z Internetem, a komórki nie mają zasięgu. Wygląda na to, że miasto zostało oczyszczone z wszelkich map, aby ochronić jakąś tajemnicę. Czy Ulysses Moore wie coś o tym?Tym razem śledztwo Jasona, Julii i Ricka rozpocznie się w Domu Luster, tajemniczej siedzibie genialnego wynalazcy Petera Dedalusa, zaginionego przed laty bez śladu...Oto po ""Wrotach Czasu"" i ""Antykwariacie ze starymi mapami"" trzecia książka Ulyssesa Moore'a.
Starożytny Egipt i pobliska Kraina Puntu. Jason, Julia i Rick przekroczyli Wrota Czasu i weszli do Domu Życia, potężnej, pełnej labiryntów, biblioteki-archiwum, gdzie zgromadzone są papirusy, pergaminy i gliniane tabliczki z wielu zakątków świata. Tym razem poszukują tajemniczej mapy, ukrytej w legendarnej Nieistniejącej Komnacie. Niestety, tylko perfidny właściciel ""Antykwariatu ze starymi mapami"" posiada informację, która mogłaby ich naprowadzić na właściwy trop...
Jason, Julia i Rick są gotowi do kolejnej podróży: Peter Dedalus, jedyny człowiek, który może im pomóc w odnalezieniu Pierwszego Klucza, przekroczył Wrota Czasu i ukrywa się w osiemnastowiecznej Wenecji.Perfidna Obliwia Newton jest już na jego tropie, więc dzieci muszą działać szybko - trzeba odnaleźć tajemniczego Czarnego Gondoliera i trafić na Wyspę masek, o której nikt nie słyszał...
Niedługo po powrocie ze swojej pierwszej wyprawy do Kilmore Cove Murray, Mina, Shane i Connor dostają kartkę z prośbą o pomoc: ostatni statek buntowników wpadł w ręce Kompanii Indii z Wyobraźni, która przejęła kontrolę nad Szlakami z Wyobraźni.
Kilmore Cove w Kornwalii, 1958 rok. To wyjątkowe lato dla Ulyssesa Moore’a i jego taty, którzy przyjeżdżają do Willi Argo stojącej na klifie z widokiem na morze. Czekają na nich otwarte drzwi: to zaproszenie do poznawania tajemnic, które kryją się w domu i za portretami zdobiącymi ściany.
Ulysses, razem z nowo poznanymi przyjaciółmi, będzie musiał rozwiązać zagadkę dziwnego dokumentu, który być może ocali Willę.
W XVIII tomie serii dowiecie się, jak to się wszystko zaczęło…
Po przejściu przez pustynie i zamarznięte ziemie Murray otwiera Wrota Czasuprowadzące tam, gdzie wszystko się zaczęło.Oto pokój Larry'ego Huxleya,szalonego naczelnika Kompanii Indii z Wyobraźni. Jego flota właśnie zmierza doKilmore Cove, by unicestwić buntowników.Obrońcy Miejsc z Wyobraźni podwodzą Ulyssesa Moore'a są gotowi do walkiPrzed Wami XVII tom przygódbohaterów bestsellerowego cyklu stworzonego przez Pierdomenica Baccalaria.Shane, już czas Zdejmij blokady!Shane kiwnął głową. Najpierwporuszał się wolno, potem coraz bardziej zdecydowanie. Odpiął pierwszą blokadę,potem drugą i wreszcie, kiedy koła zaczęły się toczyć w dół, odskoczył na bok,uchylając się przed skrzydłem.Za wolność Świata z Wyobraźni! krzyknąłShane, wznosząc do góry zaciśniętą pięść.Za przyjaciół Kilmore Cove!odkrzyknęli małżonkowie Moore, nabierając prędkości.I po chwili, napierwszym zakręcie, Penelopa pociągnęła stery do siebie i wznieśli się do lotunad oceanem. Ulysses patrzył na oddalające się wybrzeże i Willę Argo malejącąna urwisku ponad cyplem.Dziękuję powiedział pod wiatr, który dął mu wtwarz.Za co? zapytała Penelopa. Czy nie to sobie ślubowaliśmy paręwieków temu?Aż po kres powiedział Ulysses Moore.Aż po krespowtórzyła Penelopa, kierując się w samo serce ich ostatniejbitwy.
Niezbędnik młodego ekologa!Chcesz coś zmienić w świecie wokół siebie? Nie czekaj na dorosłość, z tą książką uda ci się to zrobić już teraz.Wyzwania, wyczyny i rewolucyjne zmiany, które pomogą ci ulepszyć siebie, sąsiedztwo i cały świat! Spędź dzień bez prądu, opracuj mapę dźwiękową swojego miasta, ogranicz swój ślad węglowy, a przy tym wszystkim dobrze się baw! Możesz stawić czoła wyzwaniom w pojedynkę, ale wiemy, że rewolucje są zaraźliwe.Autor ulubionych książek aktywnościowych dla młodzieży (50 rzeczy, które musisz zrobić, zanim skończysz 13 lat i 50 sekretnych misji. Jak przetrwać w świecie dorosłych) proponuje kolejny zestaw działań, które pomogą dzieciakom oderwać się od ekranów i zrobić coś dobrego dla siebie i dla świata.
Dzięki Murrayowi i jego przyjaciołom Ulysses Moore powrócił do Kilmore Cove.Teraz trzeba odbić buntowników więzionych przez Kompanię Indii z Wyobraźni.Ekspedycją dowodzi Murray jedyny człowiek, który jeszcze potrafiotworzyć Wrota Czasu. Czy wszyscy więźniowie odzyskają wolność? Co czekaLeonarda Minaxo i jego żonę starych przyjaciół Ulyssesa Moore'a, autorówżarliwego listu skierowanego do Podróżników w Wyobraźni?Książka jestkontynuacją Piratów z Mórz z Wyobraźni XV tomu serii Ulysses Moore.
Marzysz o wielkich odkryciach i fantastycznych przygodach, ale nie wiesz, jak zacząć? Pomoże ci ten niezwykły przewodnik w formie notesu z gumką, w którym znajdziesz aż 50 misji do wykonania przed ukończeniem 13 lat. Myślisz, że potrafisz zbudować domek na drzewie? Zrobić gigantyczną bańkę mydlaną? A czy uda ci się nakarmić siedem różnych gatunków zwierząt?Przyznawaj sobie punkty za odwagę i kreatywność, zapisuj wszystkie zadania i koniecznie zaproś przyjaciół do zabawy!Pierdomenico Baccalario - włoski autor książek dla dzieci i młodzieży, m.in. kilkunastotomowej bestsellerowej sagi ""Ulysses Moore"", twórca gier fabularnych i gier wideo.Tommaso Percivale - pisarz, miłośnik komiksów i kreskówek, twórca i producent gier planszowych.
Murray i jego przyjaciele znów wyruszają na Morza z Wyobraźni. Nie mogą dopuścić do tego, żeby opętany dzieciak, Larry Huxley, zniszczył świat tak wspaniały i drogi ich sercu. Za wszelką cenę trzeba pomóc buntownikom z Kilmore CoveCzy zawziętym poszukiwaczom uda się odnaleźć Ulyssesa? Dokąd zabierze ich Metis i kogo spotkają po drodze? Jak będzie przebiegać zebranie pierwszych członków ruchu oporu? I czy każdy z przyjaciół zdąży choć na chwilę wrócić do domu, żeby dopilnować swoich spraw?Książka jest kontynuacją Podróży do Mrocznych Portów XIV tomu serii Ulysses Moore.
Finley dowiaduje się, że Aiby, Locanowi i Dougowi grozi niebezpieczeństwo: zwołane przez Lilych zebranie rodzin magicznych sklepikarzy nie potoczyło się zgodnie z planem. Chłopcu nie pozostaje nic innego, jak odnaleźć miejsce zgromadzenia i po raz kolejny zmierzyć się z Askellem...
Kolejny tom przygód mieszkańców Applecross. Po miasteczku w asyście stada kruków kręci się Semueld Askell, owinięty w lustrzany płaszcz. Czego szuka? I czy to przez niego wściekłe są magiczne stworzenia żyjące w Pustej Ziemi? Finleya, Aiby i Douga znów czekają trudne wyzwania
Kim jest naprawdę Ulysses Moore? Jason, Julia i Rick są już na tropie prawdy. Ale również Obliwia i Manfred, który przeżył kolejny upadek z urwiska, szykują się do spełnienia swego marzenia: chcą się dostać do Willi Argo i przekroczyć Wrota Czasu. Żeby ich powstrzymać, trójka dzieci musi odnaleźć Blacka Wulkana, dawnego przyjaciela Ulyssesa, zawiadowcę stacji w Kilmore Cove, i wejść w posiadanie Pierwszego Klucza. Czeka ich kolejna przygoda. Tym razem celem podróży będzie wiek XII, ogród wiecznej młodości.
To jest ósmy tom niezwykłej sagi Ulyssesa Moorea.Anita, Rick i Jason wyruszają w tajemnicy na poszukiwanie Kraju, który umiera. Tymczasem w Kilmore Cove Julia musi szybko odnaleźć egzemplarz książki Moricea Moreau, żeby móc porozumieć się z przyjaciółmi i przyjść im z pomocą. Anita, Rick i Jason rzeczywiście znaleźli się w tarapatach. Podpalacze i ich szef, Malariusz Wojnicz, chcą zniszczyć miasteczko zwane Krajem, który umiera, posługując się swoją najgroźniejszą bronią, ogniem.Dzieci ścigają się z czasem, żeby ocalić miasteczko i jego ostatnią mieszkankę oraz odkryć ostatecznie tajemnicę Wrót Czasu
Murray, Mina, Shane i Connor pewnego dnia trafiają na dziwny statek, który ugrzązł w pobliżu ich miasteczka. Wygląda jak drakkar, okręt wikingów, ma porwane żagle i nazwę zapisaną w nieznanym im języku. Na pokładzie, poza wieloma intrygującymi śladami, znajdują także dziwną kostkę pokrytą liczbami oraz notatnik należący do niejakiego Ulyssesa Moore'aCzwórka przyjaciół postanawia wypłynąć w morze, a statek zabierze ich w miejsca, gdzie nie sięgała ich wyobraźnia.
Troje dzieci, Jason, Julia i Rick, rozkochanych w przygodzie. Willa Argo nad urwiskiem, wysoko nad morzem, z tajemniczymi pokojami. Drzwi ukryte za szafą, zamknięte na cztery spusty, niedające się otworzyć. Ale dzieci za wszelką cenę chcą je otworzyć...""Jeśli z czterech jedne otworzysz przypadkiem. Z czterech trzecie wskażą motto. Z czterech dwoje zaprowadzi na śmierć. A jeden z czterech - poprowadzi na dół."" - Ulysses Moore.
Czy umiałbyś żyć jak dorosły? Potrafisz wymienić żarówkę, zaplanować podróż, poruszać się samodzielnie komunikacją, a może umiesz zmienić oponę w samochodzie? Jeśli jeszcze nie, to nic straconego czeka na ciebie 50 sekretnych misji, których wypełnienie pomoże ci odnaleźć się w tajemniczym świecie dorosłych, a może nawet zyskać ich uznanie!Pierdomenico Baccalario włoski autor książek dla dzieci i młodzieży, m.in. kilkunastotomowej bestsellerowej sagi Ulysses Moore, twórca gier fabularnych i gier wideo.
Wielka literatura w małej formie, czyli seria adaptacji klasycznych powieści młodzieżowych.Opracowania, nie gubiąc ducha oryginałów, pozwalają rozsmakować się w najbardziej znanych dziełach. Książki opatrzono atrakcyjnymi ilustracjami i wydano w poręcznym formacie. Seria polecana czytelnikom, którzy zaczynają swoją wielką przygodę z literaturą światową.Wyspa Skarbów - na motywach powieści Roberta Louisa Stevensona.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?