KATEGORIE [rozwiń]

Tymoteusz Doligalski (red.)

Okładka książki Modele biznesu w Internecie

59,00 zł 46,29 zł


Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę. W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze. Ksiązka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.
Okładka książki Zarządzanie wartością klienta.Pomiar i strategie

79,90 zł 63,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejścia do pomiaru wartości klienta, zarządzania wiedzą o kliencie, tworzenia wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj