Zarządzanie wartością klienta.Pomiar i strategie
-
Autor: Tymoteusz Doligalski (red.)
- ISBN: 978-83-7561-058-1
- EAN: 9788375610581
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Poltext
- Format: 16.8x24.4cm
- Język: polski
- Liczba stron: 568
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
63,08złCena detaliczna: 79,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,08 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:
podejścia do pomiaru wartości klienta,
zarządzania wiedzą o kliencie,
tworzenia wartości dla klienta,
społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,
budowy wartości klienta w marketingu relacji.