Dawaj innym szczęście
Ścieżka pasji, zysku i celu
-
Autor: Tony Hsieh
- ISBN: 9788362195817
- EAN: 9788362195817
- Oprawa: Twarda z obwolutą
- Wydawca: MT Biznes
- Format: 16.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 268
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
47,76złCena detaliczna: 59,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,76 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Ścieżka pasji, zysku i celu
Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia.
W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.
Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna.
Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy
W tej fascynującej (i często zabawnej) książce Tony objaśnia, jak przekuł swoje przekonania w działania, które rzeczywiście przynoszą szczęście.
Grretchen Rubin, autorka The Happiness Project
10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę:
10. Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto w niespełna dziesięć lat.
9. Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze.
8. Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów.
7. Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu.
6. Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę.
5. Chcesz stworzyć silniejszą kulturę firmową, która uczyni twoich pracowników i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności.
4. Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków.
3. Chcesz zbudować coś szczególnego.
2. Chcesz znaleźć inspirację i szczęście w pracy i w życiu.
1. Zabrakło ci drewna na opał w kominku, a ta książka stanowi doskonałą podpałkę.
Ta książka mogłaby rozpocząć rewolucję.
Marshall Goldsmith, autor Mojo: How to Get It, How to Keep It, How to Get It Back If You Lose It
W Dawaj innym szczęście Tony odkrywa sekret swojego sukcesu w tak młodym wieku: przywództwo w kulturze i szczęściu.
Lance Armstrong
W roku 1999, w wieku dwudziestu czterech lat, Tony Hsieh sprzedał LinkExchange, firmę, którą współzałożył, Microsoftowi za 265 milionów dolarów. Następnie dołączył do Zappos jako doradca i inwestor, a ostatecznie został dyrektorem generalnym firmy. Pomógł Zappos rozwinąć sprzedaż brutto z prawie zerowej do ponad miliarda dolarów rocznie i trafić na listę „Najlepszych firm, dla których warto pracować” magazynu „Fortune”.
Aby dowiedzieć się więcej, możesz wejść na stronę internetową autora www.DeliveringHappinessBook.com albo odwiedzić go na twitter.com/dhbook
- Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
- Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu.
- Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
- Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
- Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo.
- Staraj się zmienić świat.
Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia.
W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.
Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna.
Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy
W tej fascynującej (i często zabawnej) książce Tony objaśnia, jak przekuł swoje przekonania w działania, które rzeczywiście przynoszą szczęście.
Grretchen Rubin, autorka The Happiness Project
10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę:
10. Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto w niespełna dziesięć lat.
9. Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze.
8. Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów.
7. Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu.
6. Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę.
5. Chcesz stworzyć silniejszą kulturę firmową, która uczyni twoich pracowników i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności.
4. Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków.
3. Chcesz zbudować coś szczególnego.
2. Chcesz znaleźć inspirację i szczęście w pracy i w życiu.
1. Zabrakło ci drewna na opał w kominku, a ta książka stanowi doskonałą podpałkę.
Ta książka mogłaby rozpocząć rewolucję.
Marshall Goldsmith, autor Mojo: How to Get It, How to Keep It, How to Get It Back If You Lose It
W Dawaj innym szczęście Tony odkrywa sekret swojego sukcesu w tak młodym wieku: przywództwo w kulturze i szczęściu.
Lance Armstrong
W roku 1999, w wieku dwudziestu czterech lat, Tony Hsieh sprzedał LinkExchange, firmę, którą współzałożył, Microsoftowi za 265 milionów dolarów. Następnie dołączył do Zappos jako doradca i inwestor, a ostatecznie został dyrektorem generalnym firmy. Pomógł Zappos rozwinąć sprzedaż brutto z prawie zerowej do ponad miliarda dolarów rocznie i trafić na listę „Najlepszych firm, dla których warto pracować” magazynu „Fortune”.
Aby dowiedzieć się więcej, możesz wejść na stronę internetową autora www.DeliveringHappinessBook.com albo odwiedzić go na twitter.com/dhbook