
Optymalizacja obsługi klienta.
Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność
- ISBN: 9788375566710
- EAN: 9788375566710
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 284
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
35,22złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,22 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Obsługa klienta w dzisiejszych czasach to zagadnienie coraz bardziej złożone, które zdążyło już obrosnąć w wiele mitów. Rosnąca konkurencja na rynku zmusza do wzmożonych wysiłków na polu budowania lojalności konsumenta.
Wielu menedżerów stawia sobie za cel wprawianie klienta w zachwyt.