Winning znaczy zwyciężać
-
Autor: Jack Welch Suzy Welch
- ISBN: 978-83-88931-71-0
- EAN: 9788388931710
- Oprawa: twarda z obwolutą
- Wydawca: Studio Emka
- Format: 235x160x34mm
- Język: polski
- Liczba stron: 400
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
32,28złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,28 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz: opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.