KATEGORIE [rozwiń]

Suzanne Wendel

Okładka książki Recepta na zdrowie

24,90 zł 17,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jakkolwiek ciężko jest pogodzić się z tym, że wszyscy prędzej czy później umrzemy, myśl, że mogłoby to stać się w wyniku choroby, a nie zwyczajnie – ze starości, jest jeszcze bardziej przygnębiająca. Póki nie ma leku na śmierć, możemy przyczynić się do tego, by żyć zdrowiej, a co za tym idzie – pełniej i dłużej. Nie ma powodów, by wyłgiwać się w kwestii dbania o samego siebie. Na świecie albowiem nie istnieje dla nas nikt ważniejszy niż my sami, choć często i dobrowolnie umieszczamy własne potrzeby na ostatnich miejscach listy priorytetów.   Ten stan rzeczy musi ulec zmianie. Nikt za nas życia nie przeżyje i to od nas zależy, jak ono będzie wyglądało. Zacząć można od tej książki. Przy odrobinie motywacji i wiary we własne możliwości nie tylko przedłużymy swoje życie, ale również – co nie mniej istotne – podwyższymy jego jakość. Dokonanie swojej własnej analizy ryzyka, sięgnięcie po środki pomocy i redukcja czynników stresu to tylko początek, lecz najwłaściwszy.  Przekonajcie się, jak niewiele potrzeba, by cieszyć się wszystkim i zarazem jedynym, co mamy!
Okładka książki 100 gwarancji na długowieczność

26,90 zł 19,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wszystko przemija. My niestety też. Większość ludzi nie umiera jednak ze starości, lecz z powodu chorób takich jak cukrzyca, zawał serca i rak. Naturalnie przeciwko niektórym chorobom samemu nic nie można zrobić, ale co stoi na przeszkodzie, byśmy żyli trochę zdrowiej i tym samym lepiej i dłużej? Lenistwo, brak czasu, wiedzy? Komiczne jest to, że najważniejsza osoba w życiu, a mianowicie Wy sami, na liście priorytetów często zajmuje ostatnie miejsce. Zajrzyjcie do tej książki i skorzystajcie ze środków przedłużających życie! Dokonajcie swojej własnej analizy ryzyka, sięgnijcie po dozwolone środki pomocy, zredukujcie czynniki stresu, zacznijcie działać. Życie jest zbyt krótkie, aby czekać, aż przeminie! Pozostać zdrowym i żyć długo chce każdy, ale tylko nieliczni robią cokolwiek w tym kierunku. ZMIEŃCIE TO!   Fragment książki Palenie tytoniu Palenie tytoniu jest w dalszym ciągu jednym z głównych czynników ryzyka chorób serca i układu krążenia, jak i określonych rodzajów nowotworów. Rzućcie palenie - dla dobra własnego zdrowia. Pomimo częstych dyskusji i coraz bardziej rozpowszechnionemu zakazowi palenia w miejscach publicznych, wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z faktu, jak silne są negatywne działania palenia tytoniu. Regularne wdychanie niebieskiej mgiełki jest jednym z głównych czynników ryzyka chorób serca i układu krążenia, jak i różnych rodzajów nowotworów. Dym, obok trujących substancji, takich jak nikotyna, które częściowo osadzają się w organizmie, zawiera także wiele substancji powodujących raka. Nikotyna niesie ze sobą niebezpieczeństwo uzależnienia, ponieważ oddziałuje na centralny system nerwowy, gdzie prowadzi do silnego wysypu dopaminy. Hormon ten powoduje krótki wzrost koncentracji i pobudzenia. Palacze posiadają często także niedobór witamin i antyoksydan-tów, ponieważ cenne witaminy zużywane są w wyniku przetwarzania substancji trujących w organizmie. Nic tak nie szkodzi organizmowi jak regularne palenie tytoniu. Aktualne badania pokazały, że życie ludzi palących jest krótsze o przeciętnie pięć lat. Efekt ten nasilany jest jeszcze przez nadwagę. Jeśli więc chcecie zrobić coś dla swojego zdrowia, odstawcie papierosy. Najważniejszym pytaniem przy rzucaniu palenia jest to, co można zamiast tego robić. Pozbycie się istniejącego nawyku jest ekstremalnie ciężkie. Łatwiejsze natomiast jest przyzwyczajenie się do czegoś nowego. Zamiast zatruwać powietrze, możecie na przykład zrobić małą rundkę dookoła bloku, chrupać marchewkę lub inne warzywa. Nie pozwólcie się zwieść przez innych palaczy. Przerwa na papierosa w towarzystwie kolegów potrzebuje prawdziwej alternatywy, chociażby krótkiej pogawędki przy filiżance herbaty. Wielu ludziom nie udaje się jednak rzucić palenia, ponieważ nie potrafią przezwyciężyć nałogu. W tym przypadku sięgnijcie po wsparcie medyczne w formie terapii antynikotynowej. Co powinniście wiedzieć: nikotyna przyspiesza przemianę materii i lekko podwyższa zużycie energii w czasie spoczynku. Kiedy rzucacie palenie wszystko powraca do normalnego poziomu. Prowadzi to najczęściej do lekkiego wzrostu wagi. Wyrównajcie to jednak większą ilością ruchu, gdyż wtedy będziecie mieli mniejszą ochotę zastąpienia brakującej nikotyny słodyczami.    100 gwarancji na długowieczność Spis treści Życie jest (zbyt) krótkie 9 Analiza ryzyka 10 Samobójstwo na raty: palenie tytoniu 12 Praca czyni chorym. Zdziwiony? 14 Lepiej się spalić niż powoli więdnąć 16 Także „dobry" stres może prowadzić do „burnoutu"! 17 Nadciśnienie to bomba zegarowa 19 Kto leczy, ten ma rację? 22 Poinformujcie dokładnie swojego lekarza! 24 Nie ma działania bez skutków ubocznych 26 Tłuste lata przeminęły 28 Dżuma ery nowożytnej: Cukrzyca typu II 30 Insulina jest hormonem tuczącym 32 Zabawa w chowanego z cukrem 34 Wolne rodniki - sprawcy niepokoju w komórkach 36 Cholesterol - dobry czy zły? 38 Zupełnie naturalne obniżanie poziomu cholesterolu 40 Wypróbuj to 42 Zasilajcie nieustannie swoje konto zdrowotne 44 Osobisty trener zdrowotny 46 Również wy raz w roku powinniście udać się na przegląd techniczny 48 Czy posiadacie osobiste archiwum zdrowia? 50 STOP! Witamin nie tyka się tak po prostu! 52 Czy mogę zmierzyć ryzyko zawału serca? 54 A co z waszymi lipidami? 56 CRP - proteina do kontroli ryzyka 58 Zasada góry lodowej w medycynie 60 Mężczyźni, odwiedźcie czasami urologa! 62 Pierwszy maraton po 50-tce? 64 Małe ABC cudownych uzdrowicieli 66 Aloe Vera - pierwsza pomoc prosto z doniczki 68 Aspiryna - cudowny środek nie tylko na ból głowy 70 Substancje balastowe - naturalny wywóz zanieczyszczeń 72 Brokuły - pełne wtórnych substancji roślinnych 74 Wapń - dobry dla kości i zębów 76 Skuteczny już w małych ilościach: CHROM 78 Białko - substancja odżywcza zwycięzców dla mięśni i mózgu 80 Kwas foliowy i witamina B - ważne dla nerwów i serca 82 Żeń-szeń - więcej siły z korzenia 84 Granat - w walce z rakiem 86 Szczepienia - często poddawane dyskusji, ale najczęściej dobre 87 Marchew: najlepsza wewnętrzna ochrona przed słońcem 89 Czosnek, cebula, por-wspomaganie systemu immunologicznego i brzucha! 90 L-karnityna - cud w spalaniu tłuszczu? 92 Babcia miała rację: co sprawia gorące mleko z miodem 94 Kwasy tłuszczowe Omega-3 chronią serce i rozum 96 Q10: Power- enzym dla komórkowych elektrowni 98 Selen - ważna jest jego właściwa ilość 100 Czy napoje energetyczne naprawdę dodają skrzydeł? 102 Witamina A: na co powinniście mieć oko 104 Witamina C: przynajmniej tak dobra jak jej sława 106 Witamina D: chwytaj promienie słoneczne 108 Witamina E: by nie stać się zjełczałym 110 Cynamon - dobry dla żołądka, delikatny przeciw cukrzycy 112 Bez cynku nic nie działa 114 Jesteś tym co jesz? 116 Mniej jeść, znaczy dłużej żyć 118 Długie życie, późna śmierć - czyli częściej rezygnuj z kolacji 120 Bez wody (dość szybko) umieramy 122 Kolorowe jedzenie jest zdrowe 124 Działajcie teraz: jedzcie więcej migdałów 126 Pomidory z puszki nie są gorsze od świeżych 128 Pokażcie zęby 130 Uwaga na dietę! l 32 Przeciętność daje radość! 134 W spokoju leży siła 136 „Poczekaj i napij się herbaty" 138 Krótka drzemka po obiedzie 140 Nie za dużo i nie za mało - kto prawidłowo śpi jest królem 142 Kiedy wam się śpieszy - idźcie powoli 144 Tyłki w górę, żegnaj stresie! 146 Ciągle zbyt mało siły przez zbyt dużą dawkę stresu 148 Magnez - siła wewnętrznego spokoju 150 Najpierw ciepło potem zimno! 152 Opanowanie pochodzi od postawy 154 Dziś zrobię to lewą ręką 155 Rozruszajcie się 156 Nie ma znaczenie co robicie, ważne, że się w ogóle poruszacie 158 Ze sportem nie ma to nic wspólnego 160 Uwiążcie swojego drania wewnętrznego na smyczy! 162 Mięśnie dla mózgu 164 Trening wytrzymałościowy: brzmi wyczerpująco, ale tak nie jest l 65 Pomocy, moje mięśnie kurczą się! 168 Czy mięśnie muszą być sprytne? l 70 Czy to jeszcze możliwe? Pozostańcie elastyczni! 172 Loty długodystansowe mają to w sobie 174 Twarde kości! 176 Mikroprogram sportowy dla ludzi z brakiem chęci 178 Środek antykorozyjny dla systemu immunologicznego 180 Macie tyle lat, na ile się czujecie 182 W starym ciele mtody duch 184 Mango - to późnego wieku tango 186 Młodzi ludzie sprawiają, że my też pozostajemy młodzi 188 Hamulec starości w górę 189 Także mężczyźnie się starzeją 190 Najprawdziwsza prawda -z soją przez okres przekwitania 192 Z hormonami przez okres przekwitania? l 94 „Ach tak, więc to są hormony " 196 Czy są tabletki przeciwko starzeniu? 198 A na dobry koniec: rozkosze 200 To żadna tajemnica: seks wyszczupla i odmładza 202 Czerwone wino i ciemna czekolada 204 Jedzenie czy rozkoszowanie 206 Czy wy również śmiejecie się coraz rzadziej? 208 Powiedz po prostu: DZIĘKUJĘ i pozostań dłużej zdrowy 209 Dobry nastrój na receptę? 211 Przyjaciel, dobry przyjaciel 212 Pesymiści szukają powodów, optymiści rozwiązań 213 Nikt nie jest ideałem 214 O autorach 216
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj