Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię! Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej.Książka koncentruje się na zagadnieniach: koncepcja zarządzania strategicznego, typologia strategii zarządzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna.Dodatkowymi walorami podręcznika są: kompleksowe ujęcie tematu, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.
Podstawowy podręcznik akademicki do przedmiotów: zarządzanie projektami, metody i techniki projektowania, kierowany zarówno do studentów uczelni wyższych na kierunku zarządzanie i marketing, jak i do wszystkich osób zajmujących się zarządzaniem projektami w praktyce.Zawiera kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zarządzaniem projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi w przedsiębiorstwie. Autor w dwóch częściach umiejętnie łączy podstawy teoretyczne i metodologiczne z praktyką gospodarczą. Część pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, takim jak:istota i specyfika zarządzania projektami,formy organizacyjne,metody projektowania,fazy procesu projektowania,ocena projektu.Część druga zaś przedstawia rozwiązania praktyczne, w tym:instrumenty analityczno-decyzyjne,zastosowania projektów ekonomicznych - systemówzarządzania jakością, controllingu, doskonalenia struktury organizacyjnej, systemów organizacji wirtualnej i sieciowej,systemów referencyjnych zarządzania,zastosowania projektów organizacyjnych - programów i planów finansowych, strategii zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu, procesów pracy, produktywności, instrumentów cenowych i zarządzaniakosztami, zarządzania ryzykiem, niektóre programy operacyjne UE.
Podstawowy podręcznik akademicki do przedmiotów Zarządzanie projektami i Metody i techniki projektowania, wykładanych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stanowi kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zarządzaniem projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi w przedsiębiorstwie. W opracowaniu połączono podstawy teoretyczne i metodologiczne z praktyką gospodarczą.
Praca podzielona jest na 2 części.
W części pierwszej scharakteryzowano istotę zarządzania projektami, ich specyfikę, formy organizacyjne, metody projektowania, fazy procesu projektowania i ocenę projektu.
Część druga zawiera rozwiązania praktyczne, w tym instrumenty analityczno-decyzyjne, wykorzystywane w zarządzaniu projektami, oraz przegląd zastosowań projektowania w dziedzinie ekonomicznej i organizacyjnej.
Książka przeznaczona dla studentów, doktorantów i pracowników naukowych uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz praktyków zainteresowanych realizowaniem projektów w różnego rodzaju przedsiębiorstwach.
W monografii zaprezentowano wyniki badań podstawowych, których celem było rozwinięcie uniwersalnych koncepcji metodologicznych projektowania systemów organizacyjnych. Badania te posłużyły opracowaniu metodyk szczegółowych, odniesionych do funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Autorzy omawiają m.in.:
klasyczne i współczesne metodyki projektowania,
projektowanie usprawniające i bazowe,
uniwersalne ujęcie procesu projektowo-realizacyjnego,
podejście systemowe w projektowaniu organizacji,
projektowanie struktur organizacyjnych w perspektywie gospodarki opartej na wiedzy,
projektowanie zintegrowanego systemu zadaniowego,
projektowanie systemów zarządzania procesowego,
projektowanie systemów zarządzania strategicznego,
projektowanie systemów zarządzania jakością,
projektowanie systemów logistycznych i operacyjnych,
projektowanie struktur sieciowych,
projektowanie struktur algorytmicznych,
projektowanie systemów wczesnego ostrzegania i zarządzania ryzykiem,
projektowanie systemów motywacyjnych,
projektowanie systemów oceny kompetencji kadry menedżerskiej.
Publikacja jest adresowana przede wszystkim do zespołów badawczo-projektowych, kadry menedżerskiej oraz do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania.
/../ książka /…/ jest w znacznym stopniu unikalna w polskiej literaturze przedmiotu, a poza tym jest interesująca, pragmatyczna i inspirująca do wprowadzania innowacji zarządczych w naszych przedsiębiorstwach. Posiada również dużo walorów dydaktycznych i naukowych.
Prof. dr hab. Henryk Bieniok
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. W. Korfantego w Katowicach
Autorami monografii są pracownicy naukowi Katedry Procesu Zarządzania oraz Katedry Metod Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W przygotowaniu książki brał również udział jeden pracownik Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Redaktorem naukowym jest prof. dr hab. Adam Stabryła, ceniony naukowiec i dydaktyk, wieloletni kierownik Katedry Procesu Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, autor licznych, wielokrotnie wznawianych publikacji.
Podstawowy podręcznik akademicki do przedmiotów Zarządzanie projektami i Metody i techniki projektowania, wykładanych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stanowi kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zarządzaniem projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi w przedsiębiorstwie. W opracowaniu połączono podstawy teoretyczne i metodologiczne z praktyką gospodarczą.
Praca podzielona jest na 2 części.
W części pierwszej scharakteryzowano istotę zarządzania projektami, ich specyfikę, formy organizacyjne, metody projektowania, fazy procesu projektowania i ocenę projektu.
Część druga zawiera rozwiązania praktyczne, w tym instrumenty analityczno-decyzyjne, wykorzystywane w zarządzaniu projektami, oraz przegląd zastosowań projektowania w dziedzinie ekonomicznej i organizacyjnej.
Książka przeznaczona dla studentów, doktorantów i pracowników naukowych uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz praktyków zainteresowanych realizowaniem projektów w różnego rodzaju przedsiębiorstwach.
Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię!
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie.
Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej.
Książka koncentruje się na zagadnieniach:
koncepcja zarządzania strategicznego,
typologia strategii zarządzania,
wykorzystanie analizy preferencji,
analiza strategiczna,
planowanie strategiczne,
implementacja strategii,
kontrola strategiczna.
Dodatkowymi walorami podręcznika są:
kompleksowe ujęcie tematu,
duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia,
bogata bibliografia.
W publikacji przedstawiono:- koncepcję zarządzania strategicznego,- typologię strategii zarządzania,- kierunki wykorzystywania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym,- analizę strategiczną,- planowanie strategiczne,- implementację strategii i kontrolę strategiczną.Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych praca zawiera empiryczne prezentacje rozwiązań organizacyjnych, analiz, planów i programów sporządzanych w praktyce gospodarczej.Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych i szkół biznesu oraz dla menedżerów praktyków...
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?